Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДБН А.2.2-3:2014.Послуги з поточного ремонту приміщеня ВПЗ, вул. Грушевського, 13, м. Васильків, Васильківський район, Київська область, 08601 (облаштування кімнат під робочі місця, заміна вікон, косметичний ремонт)
Очікувана вартість
170 373,00 UAH
UA-2020-10-30-007321-c 5b3eb3c338204dd2b3771083b2c4b0bb
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анісіфорова Світлана

+380504110057
+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01189979
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Анісіфорова Світлана
+380504110057,+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 17:32
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 10:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 13 листопада 2020 15:23
Очікувана вартість: 170 373,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 851,87 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


Шановні учасники! Під час використання електронної системи закупівель з метою подання пропозицій нагадуємо про можливість створення та надання документів з урахуванням вимог законів України «Про електронні документи та електронний документообіг» та «Про електронні довірчі послуги». Створити та підписати електронний документ за допомогою кваліфікованого електронного підпису можна за допомогою загальнодоступних програмних комплексів, наприклад: https://acskidd.gov.ua/sign. Замовником не вимагається від учасників засвідчувати документи (матеріали та інформацію), що подаються у складі пропозиції, печаткою та підписом уповноваженої особи, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням кваліфікованого електронного підпису.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДБН А.2.2-3:2014.Послуги з поточного ремонту приміщеня ВПЗ, вул. Грушевського, 13, м. Васильків, Васильківський район, Київська область, 08601 (облаштування кімнат під робочі місця, заміна вікон, косметичний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 08601, Україна, Київська область, м. Васильків, вул. Грушевського, 13
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до договору, проект якого наведений в Додатку 4 Вимог до предмету закупівлі. Розрахунки здійснюються протягом 20 (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами Актів виконання робіт, що складаються на підставі наданих Замовнику форм КБ-2В та КБ-3 після надання Виконавцем повного об’єму робіт відповідно до Додатку № 1 до Договору. Найменування замовника: АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА". Код згідно з ЄДРПОУ замовника: 21560045. Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Київської міської дирекції. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі - зазначена у Додатку 2 Вимог до предмету закупівлі. Застосований критерій оцінки - ціна, вага критерію - 100%. Назва ДБН А.2.2-3:2014 "Склад та зміст проектної документації на будівництво". Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 17:33
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 17:32
Vymohy do predmetu zakupivli ta proekt dogovoru (remont Vasylkiv 2 poverh).docx
30 жовтня 2020 17:32
Vymohy do predmetu zakupivli ta proekt dogovoru (remont Vasylkiv 2 poverh).docx.p7s

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-30-007321-c.c1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП", Код ЄДРПОУ:35944692
Дата подання: 18 листопада 2020 13:16
Щодо рішення замовника
За результатами аукціону щодо закупівлі ДБН А.2.2-3:2014.Послуги з поточного ремонту приміщення ВПЗ, вул. Грушевського, 13, м. Васильків, Васильківський район, Київська область, 08601 (облаштування кімнат під робочі місця, заміна вікон, косметичний ремонт) UA-2020-10-30-007321-c який відбувся 13.11.2020 16:02 було встановлено пропозицію учасника ТОВ "Акларіті" ЄДРПОУ: 43826168 з кінцевою пропозицією яка становить 139 499 грн з ПДВ як найбільш економічно вигідною, але учасник не є платником ПДВ.
В ході детального аналізу тендерної пропозиції ТОВ "Акларіті" ЄДРПОУ: 43826168 було встановлено не відповідність вимогам пункту 5 розділу III «Інструкція з підготовки пропозицій» та пункту 7 Додатку 2 «Технічна Специфікація» тендерної документації затвердженої Рішенням уповноваженої особи від 30.10.2020року , а саме:
- До вартості послуг/робіт включаються: всі витрати Виконавця, пов’язані з наданням послуг/виконанням робіт, в тому числі вартість обладнання та матеріалів для виконання робіт, транспортні витрати, загальновиробничі витрати, кошти на покриття адміністративних витрат, заробітна плата, кошторисний прибуток, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, що сплачуються Виконавцем, тощо. Кошторисна документація на послуги/роботи, що є предметом цієї закупівлі, складається на основі дефектних актів, затверджених Замовником, та у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». КОШТОРИСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ ВІДСУТНЯ


Враховуючи вище наведене, переконливо вимагаємо скасувати ПОВІДОМЛЕННЯ про намір укласти договір про закупівлю UA-2020-10-30-007321-c та визнати учасника ТОВ "Акларіті" ЄДРПОУ: 43826168 таким що не відповідає вимогам тендерної документації, та перейти до розгляду тендерної пропозиції наступного учасника.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
19 листопада 2020 10:56
За результатами розгляду вимоги UA-2020-10-30-007321-c.c1 до зазначеної закупівлі, встановлено наступне:
Відповідно до частини третьої статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі обов’язково зазначається очікувана вартість закупівлі. При цьому з урахуванням вимог Закону очікувана вартість закупівлі вказується замовником із зазначенням інформації про включення до очікуваної вартості податку на додану вартість (ПДВ) та інших податків і зборів.
Пропозиція подається замовнику відповідно до вимог документації спрощеної закупівлі (вимог до предмету закупівлі), далі – документація, згідно з пунктом 24 частини першої статті 1 Закону. Документація Замовника містить інформацію щодо формування та подання цінової пропозиції з урахуванням всіх податків згідно з пунктом 7 Технічної специфікації, наведеної в Додатку 2 до документації, а саме: «До вартості послуг/робіт включаються: всі витрати Виконавця, пов’язані з наданням послуг/виконанням робіт, в тому числі вартість обладнання та матеріалів для виконання робіт, транспортні витрати, загальновиробничі витрати, кошти на покриття адміністративних витрат, заробітна плата, кошторисний прибуток, всі податки, збори та інші обов’язкові платежі, що сплачуються Виконавцем, тощо. Кошторисна документація на послуги/роботи, що є предметом цієї закупівлі, складається на основі дефектних актів, затверджених Замовником, та у відповідності до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Розрахунок остаточної вартості пропозиції (цінової пропозиції) здійснюється учасником, визнаним ПЕРЕМОЖЦЕМ спрощеної закупівлі, відповідно до цієї технічної специфікації (з урахуванням результатів аукціону) у вигляді кошторисної документації, розробленої в програмному комплексі АВК/ІВК, в електронному форматі IMD/BDSU та додатково в форматі exel, та протягом 5 днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю надається для укладання договору на електронну пошту provozon-rm@ukrposhta.ua та trufanova-la@ukrposhta.ua: Договірна ціна; Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів); Локальний кошторис.
У разі надання пропозицій Учасником-неплатником ПДВ або якщо предмет закупівлі не обкладається ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ, про що Учасник робить відповідну позначку.
Переможець спрощеної закупівлі може надати пропозицію, що перерахована в бік зменшення від пропозиції за результатами електронного аукціону (у тому числі ціни за одиницю товару) без зменшення обсягів закупівлі.»
Порядок подання учасником тендерної пропозиції визначено частиною 9 статті 14 Закону. У разі подання пропозиції учасником-неплатником ПДВ, то така пропозиція надається без врахування ПДВ. Необхідно врахувати, що при встановленні замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі очікуваної вартості «з ПДВ», ціни пропозицій учасників автоматично будуть відображатися з позначкою «з ПДВ» в системі (в такому випадку вибір іншої опції технічно неможливий). Зважаючи на викладене, учасники закупівлі (юридичні та фізичні, у тому числі фізичні особи-підприємці не залежно від форми власності, організаційно-правової форми, юридичного статусу та обраної системи оподаткування) вказують ціну пропозиції з урахуванням вартості всіх податків і зборів, що мають бути сплачені в процесі виконання договору про закупівлю, та усіх інших витрат. Оскільки ціна є вартісним вираженням закупівлі, оцінка поданих пропозицій учасників проводиться електронною системою закупівель за запропонованими цінами незалежно від того чи є суб'єкт господарювання платником ПДВ або неплатником ПДВ. Пропозиції учасників розглядаються за ціною, яка запропонована Учасником за результатом електронного аукціону. За результатами закупівлі укладається договір з переможцем за ціною, визначеною електронною системою закупівель. На етапі публікації договору в системі обирається відповідна опція «договір з ПДВ чи без ПДВ».

Замовником у Додатку 1 до документації встановлений Перелік документів, які повинні бути завантажені учасником у складі пропозиції, а саме:
1. Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам: документи згідно додатку 1.1 до документації.
2. Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, а саме: згода з умовами та вимогами, які визначені у технічній специфікації (додаток 2 до документації) та гарантування їх виконання у вигляді підписаної технічної специфікації (додаток 2 до документації).
3. Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів пропозиції:
- для посадової особи або представника учасника закупівлі: протокол засновників та/або наказ про призначення (у разі підписання керівником); довіреність, доручення (у разі підписання іншою уповноваженою особою Учасника); або інший документ, що підтверджує повноваження посадової особи учасника на підписання документів;
- для фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця: не вимагається
4. Відомості про учасника (згідно додатку 3 до документації).
5. Документ про створення об’єднання учасників - у разі якщо пропозиція подається об’єднанням учасників.
Відповідно до встановлених вимог у пропозиції ТОВ "Акларіті", яка була подана для участі в спрощеній закупівлі та за результатами електронного аукціону була визначена найбільш економічно вигідною, були надані усі документи:
1. Довідка аналогічний договір.pdf, Аналогічний договір з додатками.pdf, Акти виконаних робіт до аналогічного договору.pdf, Відгук Витачів.pdf, Довідка працівники.pdf
2. Лист згода з технічною специфікацією.pdf, Технічна специфікація.pdf
3. Наказ на керівника.pdf,
4. Відомості про учасника.pdf
5. Інші документи, додатково подані учасником.
За результатом розгляду зазначених документів в складі пропозиції учасника зроблено висновок про їх відповідність встановленим у документації вимогам. Документацією не передбачалося дозавантаження будь-яких документів під час розгляду пропозиції. Відповідно до частини 9 ст. 14 Закону «Про публічні закупівлі» пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.
На підставі розгляду Замовником прийняте рішення 18.11.2020 про визнання пропозиції такою, що відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, а ТОВ "Акларіті" переможцем цієї закупівлі, та відповідно прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю з переможцем.
Відповідно до Додатку 5 до документації (Перелік документів для переможця, що надаються для укладання договору) ПЕРЕМОЖЕЦЬ закупівлі у строк, що не перевищує п’яти днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику для укладення договору про закупівлю, у т.ч. про право його підпису, документи/завірені підписом та печаткою (за наявності) учасника копії документів в паперовому вигляді та/або електронні документи, підписані КЕП/ЕЦП*, на електронну пошту (у робочий час за адресою місцезнаходження Замовника: м. Київ, вул. Хрещатик, 22, для Труфанової Людмили Анатоліївни trufanova-la@ukrposhta.ua, +380442707925). Тобто, цінова пропозиція відповідно до технічної специфікації (з урахуванням результатів аукціону) у вигляді кошторисної документації, розробленої в програмному комплексі АВК/ІВК, з підписами та печатками (за наявності) організації учасника і сертифікованого інженера-проєктувальника (Договірна ціна; Зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою; Відомість ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку з обґрунтуванням та посиланням на постачальника (з зазначенням сертифікату якості матеріальних ресурсів); Локальні кошториси) та документи для укладання договору надаються переможцем (після прийняття такого рішення Замовником) у визначений спосіб в паперовому вигляді та/або на електронну пошту (оскільки завантаження переможцем документів в систему технічно неможливе).
Таким чином, пропозиція учасника ТОВ "Акларіті" на закупівлю UA-2020-10-30-007321-c за предметом ДБН А.2.2-3:2014.Послуги з поточного ремонту приміщення ВПЗ, вул. Грушевського, 13, м. Васильків, Васильківський район, Київська область, 08601 (облаштування кімнат під робочі місця, заміна вікон, косметичний ремонт), код згідно ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, підстави відхилення пропозиції згідно з частиною 13 статті 14 Закону відсутні.
З урахуванням викладеного, вирішено залишити вимогу без задоволення.

Документи

19 листопада 2020 10:56
Rishennia UO pro rozliad vymohy (remont Vasylkiv).docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 16:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Акларіті" 159 500,00
UAH з ПДВ
139 499,00
UAH з ПДВ
Документи
ПОЛЯРУШ НІНА ДМИТРІВНА 170 373,00
UAH з ПДВ
139 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "АЛЬППРОМ" 158 446,86
UAH з ПДВ
151 950,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "САНТАКО" 167 383,00
UAH з ПДВ
167 383,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП" 170 092,16
UAH з ПДВ
170 092,16
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

12 листопада 2020 10:13
Електронний підпис
12 листопада 2020 10:10
11. Відгук Витачів.pdf
12 листопада 2020 10:10
8. Наказ на керівника.pdf
12 листопада 2020 10:10
7. Технічна специфікація.pdf
12 листопада 2020 10:10
5. Довідка працівники.pdf
12 листопада 2020 10:10
3. Відомості про учасника.pdf
12 листопада 2020 10:10
2. Витяг єдиний податок.pdf
12 листопада 2020 10:10
1. Витяг акларіті.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 22:08
Електронний підпис
10 листопада 2020 22:07
2.1 Гарант лист про персонал.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 17:38
Електронний підпис
12 листопада 2020 17:38
Технічна специфікація.pdf.p7s
12 листопада 2020 17:38
Технічна специфікація.pdf
12 листопада 2020 17:38
Відомості про учасника.pdf.p7s
12 листопада 2020 17:38
Відомості про учасника.pdf
12 листопада 2020 17:38
Відгук.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 21:34
Електронний підпис
10 листопада 2020 21:33
Тендерна пропозиція.pdf
10 листопада 2020 21:33
Статут та опис.pdf
10 листопада 2020 21:33
Листи відгуки.pdf
10 листопада 2020 21:33
Відомості про учасника.pdf
10 листопада 2020 21:33
Виписка.pdf
10 листопада 2020 21:33
Виписка з ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 11:30
Електронний підпис
11 листопада 2020 10:56
Реєстр наданих документів.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 60 Проект договору.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 50 Дозвільна документація.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 49 Статутні документи.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 48.1 Календарний графік.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 30-47 Гарантійні листи.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 29 Фін.звіт 3кв 2020р.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 26 Довідка МВС на юр.особу.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 20 Копії посвідчень з ОП.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 19 Накази на працівників.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 18 Трудові книжки.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 16 Договір ТПВ.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 12 Відгук Артідек.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 11.6 Артідек Додаток 6.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 11.5 Артідек Додаток 5.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 11.4 Артідек Додаток 4.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 11.3 Артідек Додаток 3.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 11.2 Артідек Додаток 2.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 11.1 Артідек Додаток 1.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 4-10 Довідки кваліфікації.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 3 Витяг з ЄДР юр.соби.pdf
11 листопада 2020 10:56
№ 1-2 Тендерна пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Акларіті"

ПОЛЯРУШ НІНА ДМИТРІВНА

ТОВ "АЛЬППРОМ"

ТОВ "САНТАКО"

ТОВ "ІНТЕЗА-ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Акларіті"
#43826168
Переможець 139 499,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 11:17

Документи

18 листопада 2020 11:17
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Акларіті"
#43826168
139 499,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

18 листопада 2020 11:17
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 17:54
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 16:37
2 додатки до 61-3144.pdf укладений
02 грудня 2020 16:36
1 додатки до 61-3144.pdf укладений
02 грудня 2020 16:36
договір 61-3144.pdf укладений
02 грудня 2020 16:36

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 139 499,00
UAH