Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реставрація громадської будівлі Ратуша, пам’ятки архітектури національного значення охор. № 638, пл. Ринок, 1, м. Бережани 45453100-8 – Реставраційні роботи
Очікувана вартість
15 400 000,00 UAH
UA-2020-10-30-007313-c 1ad2866fcbeb419694771b37c4fa2485
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Василь Зорик

+380354821552 vzoryk4@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Державний історико-архітектурний заповідник у м. Бережани
Код ЄДРПОУ: 26103387
Вебсайт: http://diaz.org.ua
Місцезнаходження: 47501, Україна , Тернопільська обл., м. Бережани, вул. Вірменська, 4
Контактна особа: Василь Зорик
+380354821552
vzoryk4@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 17:30
Звернення за роз’ясненнями: до 14 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 20 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 24 листопада 2020 00:01
Початок аукціону: 25 листопада 2020 11:55
Очікувана вартість: 15 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б. Д.1.1.-1:2013 Реставрація громадської будівлі Ратуша, пам’ятки архітектури національного значення охор. № 638, пл. Ринок, 1, м. Бережани 45453100-8 – Реставраційні роботи

Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47501, Україна, Тернопільська область, Бережани, Пл. Ринок,1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453100-8 — Реставраційні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Після реєстрації цього Договору в органі Державної казначейської служби України, у якому обслуговується Замовник, у разі необхідності Замовник вправі перерахувати Генпідряднику аванс у розмірі до 30% від загальної вартості робіт, передбаченої п.4.1. цього Договору, у тому числі аванс на 2020 р. становить __________ грн. ( ), у т.ч. ПДВ 20%, за наявності бюджетних коштів, передбачених відповідною програмою (цільовим призначенням), на строк не більше трьох місяців, але у будь-якому випадку до кінця поточного бюджетного року. Аванс у розмірі до 30 % вартості робіт Замовником може перераховуватись одноразовим платежем або поетапно (30%) Аванс 10 Робочі 30
Виконання робіт Оплата виконаних робіт здійснюється, з урахуванням суми фактично перерахованого авансу на відповідний поточний рік, на підставі актів здачі-приймання виконаних робіт КБ-2в, КБ-3 у відповідності до затвердженого кошторису та норм ДСТУ протягом десяти банківських днів з дня підписання акту про виконані роботи в межах затверджених кошторисних призначень на відповідний період за умови наявності фінансування та наявності асигнувань з державного бюджету через орган Державної казначейської служби України, у якому обслуговується Замовник(70%) Пiсляоплата 10 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
16 листопада 2020 15:01
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 17:37
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
16 листопада 2020 14:59
Перелік змін до ТД.docx
16 листопада 2020 14:59
Додаток № 3 (Кваліф.вимоги) ( нова редакція).docx
16 листопада 2020 14:59
Тендерна документація (Нова редакція)-.docx
30 жовтня 2020 17:30
Тендерна документація.docx
30 жовтня 2020 17:30
Додаток № 4 (Проєкт договору) .docx
30 жовтня 2020 17:30
Додаток № 3 (Кваліф.вимоги).docx
30 жовтня 2020 17:30
Додаток № 2 (Довідка).docx
30 жовтня 2020 17:30
Додаток № 1 (Технічна специфікація).doc

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

стосовно підтвердження Досвіду виконання робіт на пам’ятках архітектури національного значення не менше 10 років.
Дата подання: 02 листопада 2020 11:36
Дата відповіді: 04 листопада 2020 15:44
Доброго дня, згідно тендерної документація однією з умов кваліфікаційних даних учасника, є Досвід виконання робіт на пам’ятках архітектури національного значення не менше 10 років, в тому числі надається довідка що підтверджуює виконання аналогічного за предметом закупівлі договору за останні три роки. Питання : яким чином підтвердити учаснику закупівлі наявністть досвіду на пам’ятках архітектури національного значення не менше 10 років?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Стосовно пункту 3.2 Додатку 3 до Тендерної документації «Досвід виконання робіт на пам’ятках архітектури національного значення не менше 10 років» Замовник має на увазі, що Учасник в складі тендерної пропозиції має подати довідку у довільній формі про підтвердження досвіду виконання робіт на пам’ятках архітектури національного значення із його (Учасника) забезпеченням гарантійного строку не менше 10 років.
Додаток 3 до тендерної документації
Дата подання: 02 листопада 2020 11:43
Дата відповіді: 04 листопада 2020 15:45
Згідно додатку № 3 до тендерної документації Учасник підтверджує наявність, кваліфікацію та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників), в тому числі з охорони праці учасника для виконання замовлення. Відомості подаються у таблиці «Б» згідно запропонованої форми, що визначена у даному Додатку. Відомості підтверджуються документами про освіту та/або підвищення кваліфікації. Питання: додаток "Б" передбачає перелік ПІБ інженерно-технічних працівників та робітників основних будівельних професій, Учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати документи для підтвердження освіти виключно на інженерно-технічних працівників?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Стосовно пункту 2.1 Додатку 3 до Тендерної документації «Наявність, кваліфікація та досвід основних спеціалістів (інженерно-технічних працівників), в тому числі з охорони праці учасника для виконання замовлення» Замовник має на увазі, що у таблиці «Б» згідно запропонованої форми Учасник в складі тендерної пропозиції має подати відомості про основних спеціалістів – «інженерно-технічних працівників». Щодо «робітників основних будівельних професій», то дані подавати за їх наявності.
Додаток 3 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Дата подання: 02 листопада 2020 11:48
Дата відповіді: 04 листопада 2020 15:47
В додатку 3 тендерної документації передбачено подання Учасником Відомості про учасника за встановленою формою, в складі якої зазначається п. 9. Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків), у якому (яких) обслуговується учасник і яким видана банківська гарантія). Тендерна документація замовника не містить вимоги щодо надання банківської гарантії на забезпечення тендерної пропозиції. Питання: чому є вимога до розрахункового рахунку відкритого в банку, яким видана банківіська гарантія?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! В додатку 3 тендерної документації Відомості про учасника п. 9 допущено технічну помилку. Тобто замість «і» має бути « /» (Реквізити банку/банків (номер рахунку (у разі наявності), найменування банку та його код МФО), у якому (яких) обслуговується учасник: (у даному пункті зазначаються реквізити банку (банків), у якому (яких) обслуговується учасник / яким видана банківська гарантія). Учаснику потрібно надати реквізити банків в яких обслуговується, банківська гарантія Тендерною документацією не передбачена.
Додаток 3 до тендерної документації ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ ПРОПОЗИЦІЇ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ ТА ІНШИМ ВИМОГАМ ЗАМОВНИКА
Дата подання: 02 листопада 2020 11:55
Дата відповіді: 04 листопада 2020 15:47
В тендерній документації Замовника є вимога Учасника підтвердити наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю, а саме надати: - копію Балансу, - копію звіту про фінансові результати, - копію звіту про рух грошових коштів підприємства за останній звітний період та за останній звітний квартал поточного року з відміткою про прийняття управлінням державної статистики за місцем знаходження учасника. Питання: у разі якщо Учасник відповідно до діючого законодавства не має складати будь-яку звітність із вищеперерахованих , Учасник має право в складі тендерної пропозиції надати фінансові документи які він має складати у відповідності до законодавства та свого статусу з листом-ро'зясненням щодо подання спрощеної фінансової звітності?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Учасник у складі тендерної пропозиції має надати фінансову звітність (тобто звітність, що містить інформацію про фінансовий стан та результати діяльності підприємства) відповідно до чинного законодавства та виду своєї діяльності.
Аванс у розмірі 30%
Дата подання: 02 листопада 2020 16:43
Дата відповіді: 04 листопада 2020 15:48
Згідно умов тендерної документації Після реєстрації Договору в органі Державної казначейської служби України, у якому обслуговується Замовник, у разі необхідності Замовник вправі перерахувати Генпідряднику аванс у розмірі до 30% від загальної вартості робіт, передбаченої п.4.1. цього Договору, у тому числі аванс на 2020 р. становить __________ грн. ( ), у т.ч. ПДВ 20%, за наявності бюджетних коштів, передбачених відповідною програмою (цільовим призначенням), на строк не більше трьох місяців, але у будь-якому випадку до кінця поточного бюджетного року. Аванс у розмірі до 30 % вартості робіт Замовником може перераховуватись одноразовим платежем або поетапно (30%). Питання: у разі надання авансового платежу до кінця поточного бюджетного року ( тобто до кінця 2020 року) можно зробити висновок , що Учасник повинен виконувати роботи без можливості надання авансового платежу ? Це випливає у звязку з проведенням тендеру 17.11.2020 р. можливість винести переможця та підписати і зареєструвати договір з Учасником можливий лише наприкінці грудня 2020 року, чи можливо надання авансового платежу та перенести термін дії його на 2021 рік? Крім того тендерна документація не пеердбачає згоди Учаснка виконувати роботи без надання авансового платежу. Просимо надати розяснення стосовно даного питання
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Відповідно до Додатку 4 (Проєкт договору) до Тендерної документації «у разі необхідності Замовник вправі перерахувати Підряднику аванс у розмірі до 30%, у тому числі аванс на 2020 р., за наявності бюджетних коштів, передбачених відповідною програмою (цільовим призначенням), на строк не більше трьох місяців, але у будь-якому випадку до кінця поточного бюджетного року». Тобто перенесення перерахунку авансу на 2021 рік є неможливим.
Проект договору
Дата подання: 04 листопада 2020 16:12
Дата відповіді: 06 листопада 2020 14:54
В тендерній документації вказано: "Проєкт договору про закупівлю не заповнюється Учасником та не подається у складі тендерної пропозиції." В Додатку №3 вказано у складі пропозиції надати: "Проєкт договору на закупівлю (Додаток 4) із відповідними даними та заповненими полями, підписаний уповноваженою особою на кожній сторінці та заповнені додатки до договору." Роз'ясніть Учасникам при поданні тендерної документації керуватися вимогами Додатку №3 чи вимогами п.3 Розділу VI Тендерної документації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякую за звернення! Учасник ознайомившись з Проєктом договору, повинен надати у складі тендерної пропозиції лист - погодження, складений в довільній формі, щодо згоди з умовами договору про закупівлю. Учасником заповнюються та надаються у складі тендерної пропозиції: календарний графік виконання робіт, локальний кошторис та протокол договірної ціни ( заповнені додатки до договору), як це зазначено в Додатку № 3 до Тендерної документації Замовника (розділ ІІІ п. 5)
Опис предмета закупівлі
Дата подання: 04 листопада 2020 16:37
Дата відповіді: 06 листопада 2020 10:21
В п.6 Розділу V Тендерної документації вказано: "Інформація про відповідність запропонованого предмету закупівлі вимогам тендерної документації повинна бути підтверджена описом предмета закупівлі у відповідності до вимог замовника, наведених у Додатку № 1" В Додатку 1 Замовником розміщено дефектний акт. Незрозуміло який опис предмета закупівлі згідно даного додатку повинен надати Учасник?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення! Додаток №1 до Тендерної документації іменнується як Технічна специфікація на закупівлю, і відображає обєми робіт, які необхідно виконати.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-30-007313-c.c1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ", Код ЄДРПОУ:35962266
Дата подання: 11 грудня 2020 15:04
СКАРГА на неправомірні дії Замовника щодо визначення переможцем учасника торгів- ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
СКАРГА на неправомірні дії Замовника щодо визначення переможцем учасника торгів- ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 16 грудня 2020 14:53
Коментар замовника щодо усунення порушення: Повідомляємо про виконання Рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України від 14.01.2021 року №563-р/пк-пз, скасувавши рішення Замовника про визнання переможцем ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
Дата виконання рішення замовником: 09 лютого 2021 17:40
Номер скарги: UA-2020-10-30-007313-c.b2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ", Код ЄДРПОУ:41422080
Дата подання: 25 лютого 2021 16:54
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на рішення Державного історико-архітектурного заповідника у м.Бережани від 15.02.2021р.).
СКАРГА щодо порушення законодавства у сфері публічних закупівель (на рішення Державного історико-архітектурного заповідника у м.Бережани від 15.02.2021р.). 30.10.2020 року Державним історико-архітектурним заповідником у м.Бережани (надалі-Замовник) було опубліковано оголошення про закупівлю «Реставрація громадської будівлі Ратуша, пам’ятки архітектури національного значення охор. № 638, пл. Ринок, 1, м. Бережани 45453100-8 – Реставраційні роботи», ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-30-007313-c. На підставі та у відповідності із встановлених Замовником в Тендерній документації вимог та критеріїв до учасників Закупівлі, на участь у відкритих торгах було подано пропозиції таких учасників: • ТОВ "УКРПОЛРЕСТАВРАЦІЯ"; • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"; • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"; • ФОП Кейзор Микола Миколайович. 25.11.2020 року був проведений аукціон та оголошено наступну результати: • ТОВ "УКРПОЛРЕСТАВРАЦІЯ" - 14 800 000,00 грн. • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" - 14 600 000,00 грн. • ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" - 14 599 000,00 грн. (надалі - Скаржник) • ФОП Кейзор Микола Миколайович - 13 100 000,00 грн. За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП Кейзор Миколи Миколайовича, Замовник прийняв рішення про відхилення даного учасника на підставі невідповідності тендерної пропозиції Учасника вимогам тендерної документації. Наступною пропозицією за результатами аукціону була пропозиція ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ». За результатами розгляду поданої ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» тендерної пропозиції, Замовником згідно протоколу №10 від 04.12.2020р. прийнято рішення про визнання нас переможцем торгів та прийнято рішення про намір укласти договір по закупівлі «Реставрація громадської будівлі Ратуша, пам’ятки архітектури національного значення охор. № 638, пл. Ринок, 1, м. Бережани 45453100-8 – Реставраційні роботи». 11.12.2020 року іншим учасником ТОВ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" було подано скаргу на неправомірні дії Замовника Державного історико-архітектурного заповідника у м.Бережани. Відповідно до поданої скарги, учасник зазначив, що прийняте рішення Замовником порушує право ТОВ СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" на неупереджену оцінку тендерних пропозицій та просив прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі у діях Замовника, скасувати протокол засідання тендерного комітету з конкурсних торгів Державного історико-архітектурного заповідника у м.Бережани №10 від 04.12.2020р., яким було обрано переможцем ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» та відновити процедуру закупівель і перейти до розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ". 15.12.2020 року Постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг порушення законодавства у сфері публічних закупівель прийнято рішення про прийняття скарги ТОВ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" до розгляду. Відповідно до рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 563-р/пк-пз від 14.01.2021 року, у зв’язку із тим, що у складі пропозиції переможця ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» відсутні додатки №1,2 до договору від 28.05.2019 №5/141 та відсутні копія Балансу, копія звіту про фінансові результати, копія звіту про рух грошових коштів підприємства за останній звітний період, а саме за 2019 рік, наявні невідповідності в документах пропозиції Переможця – ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Виходячи зі змісту вище вказаного рішення Антимонопольного комітету України, відповідно до частини шістнадцятої статті 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, зокрема, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. Згідно з частиною дев'ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, Замовник, не виявивши невідповідність в наведених вище документах, наданих Переможцем на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію, визначеному статтею 16 Закону, та не надавши учаснику можливість виправити наведені вище невідповідності, порушив вимоги частини шістнадцятої статті 29 Закону та частини дев'ятої статті 26 Закону. Рішенням Антимонопольного комітету України було зобов’язано Замовника скасувати рішення про визначення ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» переможцем за процедурою закупівлі. 09.02.2021р. о 17:26:14 Замовником було опубліковане повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей наступного змісту: «Повідомляємо про невідповідності у поданій тендерній Пропозиції ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ". 1. У Пропозиції відсутні додатки 1,2 до договору від 28.05.2019 № 5/141, за таких умов договір не надано в повному обсязі ( Відповідно до п.3 Додатку 3 до Тендерної документації." Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника"). 2. У складі Пропозиції учасники повинні надати звітність за 2019 р. (за останій звітний період) та за останій звітній квартал 2020 року( Відповідно до п.4 додатку 3 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника"). В разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобовязаний складати якийсь із вказаних документів такий учасник надає лист-розяснення у довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів. Кінцева дата та час усунення невідповідностей: 10-02-21, 17:26:14» Відповідно до опублікованого Замовником повідомлення про усунення невідповідностей, нами згідно строків було завантажено у електронну систему закупівель документи які вимагалися замовником для усунення вищезазначених невідповідностей, а саме документи: • 1,2. Інформаційний лист про виправлення невідповідностей в інформації та документах.pdf; • 1. Копія аналогічного договору №5-141 (Ремонтно-реставраційні роботи на ратуші).pdf; • 1. Копія договірної ціни (Додаток №1).pdf; • 1. Копія календарного графіку виконання робіт (Додаток №2).pdf; • 2. Копія фінансової звітності малого підприємства за 3 квартали 2020р.pdf; • 2. Копія фінансової звітності малого підприємства за 2019р.pdf; • 2. Лист-пояснення про складання фінансової звітності згідно чинного законодавства.pdf. Таким чином, у відповідності до ч.9 ст.26 Закону України «Про публічні закупівлі» та опублікованого Замовником повідомлення про усунення невідповідностей ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» в повному обсязі завантажив документи для виправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що були подані нами у своїй тендерній пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Однак, 15.02.2021р. о 13:09 Замовником в електронній системі закупівель опубліковано протокол засідання тендерного комітету №5 від 15.02.2021 року, відповідно до якого членами комітету було вирішено відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» через невідповідність кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», встановленому в Додатку №3 до тендерної документації. У змісті вказаного протоколу міститься інформація про те, що завідувач відділу охорони, експлуатації та реставрації пам’яток Ольшанський Ігор Ярославович відзначив, що Додаток 1 «Технічна специфікація» до тендерної документації Замовника передбачає виконання висококваліфікованих реставраційних робіт. Окрім того, в рішенні тендерного комітету йдеться про те, що додані документи ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», зокрема Додаток 2 до Договору підряду №5/141 від 28.05.2019 року «Календарний графік виконання робіт», що роботи не іменуються як реставраційні, що ставить під сумнів аналогічність договору. В змісті протоколу зазначено, що Замовник вважає, нібито в ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» недостатньо досвіду для виконання реставраційних робіт на пам’ятках архітектури. Після неправомірного та безпідставного відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», Замовник відповідно до Протоколу №6 від 19.02.2021р. вирішив визначити переможцем Учасника ТОВ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ". Ознайомившись із рішенням протоколу тендерного комітету Державного історико-архітектурного заповідника у м.Бережани №5 від 15.02.2021 року, вважаємо його незаконним та таким, що підлягає скасуванню в частині відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ". Відповідно до п.3.1 Розділу 1 Додатку №3 «Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника» до тендерної документації, учасники для підтвердження встановленого замовником кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (-их) за предметом закупівлі договору (-ів)» повинні підтвердити наявність документів у довільній формі, що підтверджують виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (довідка, копії договорів, лист-відгук, тощо) за останні три роки. В складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» міститься договір підряду №5/141 від 28.05.2019р., предметом якого є: «Ремонтно-реставраційні роботи на ратуші Теребовлянської міської ради (реставрація фасадів, заміна віконних і дверних прорізів) по вул. Шевченка, 8, в м.Теребовля, Тернопільської області» код ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт». Як вбачається із предмету договору, код ДК 021:2015 (Єдиного закупівельного словника) є аналогічним предмету закупівлі «Реставрація громадської будівлі Ратуша, пам’ятки архітектури національного значення охор. № 638, пл. Ринок, 1, м. Бережани 45453100-8 – Реставраційні роботи». Окрім того, згідно поданого нами аналогічного договору, реставраційні роботи виконувались саме на ратуші. Даний факт, свідчить про відповідність аналогічного договору запропонованому за видом та за предметом згідно закупівлі «Реставрація громадської будівлі Ратуша, пам’ятки архітектури національного значення охор. № 638, пл. Ринок, 1, м. Бережани 45453100-8 – Реставраційні роботи». Також, в складі тендерної пропозиції «ТОВ ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» міститься лист-відгук від Замовника робіт – Теребовлянської міської ради про успішне виконання робіт згідно поданого аналогічного договору. Окремо відзначаємо той факт, що в тендерній документації відсутня будь-яка інформація чи вимога, про підтвердження конкретних видів робіт, які повинен містити аналогічний договір. Слід констатувати, що Замовник, відхиливши тендерну пропозицію ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», вийшов за межі виконання своїх повноважень, оскільки рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 563-р/пк-пз від 14.01.2021 року, покладало обов’язок на Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ», оскільки останньому не було надано можливості виправити невідповідності. В зазначеному рішенні Антимонопольного комітету, містились чітко визначені виявлені невідповідності, а саме: відсутність Додатків №1,2 до аналогічного договору поданого учасником та відсутність копії Балансу, копії звіту про фінансові результати, копії звіту про рух грошових коштів підприємства за останній звітний період, а саме за 2019 рік. Учасником ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» було завантажено повний перелік документів, що вимагалися у опублікованому повідомленні про усунення невідповідностей. Проте, Замовник відхиливши тендерну пропозицію учасника ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» із необґрунтованих причин про нібито невідповідність аналогічного договору, грубо порушив межі виконання обов’язків, що були покладені на них рішенням Антимонопольного комітету. Замовник, відхиливши тендерну пропозицію, піддавши сумніву виконання нами реставраційних робіт на основі завантаженого «Календарного графіку виконання робіт» вчинив абсолютно безпідставно, порушуючи визначені статтею 5 Закону України «Про публічні закупівлі» основоположні принципи здійснення закупівель та недискримінації учасників. Календарний графік виконання робіт є додатком до договору, що конкретизує основну умову щодо строку виконання робіт та при цьому не містить детально описаного переліку видів робіт, які б виконувалися на відповідному об’єкті. Крім того, відхилення замовником поданої нами тендерної пропозиції не містить посилання на умову тендерної документації, яку було нібито порушено нами, оскільки така вимога у тендерній документації відсутня, а вимога про чітко визначені види робіт, що мали б бути підтверджені учасниками, відсутні в тендерній документації. Таким чином, Замовник порушив основні принципи здійснення публічних закупівель та недискримінації учасників, в тому числі щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, добросовісної конкуренції серед учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, оскільки протиправно та неправомірно відхилив тендерну пропозицію ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" у зв’язку з чим нашу тендерну пропозицію не було визнано переможцем. З огляду на вищевказане, керуючись ЗУ «Про публічні закупівлі»,- ПРОСИМО: 1.Прийняти дану скаргу до розгляду. 2. Прийняти рішення про встановлення порушень процедури закупівлі в діях Замовника в процедурі закупівлі - «Реставрація громадської будівлі Ратуша, пам’ятки архітектури національного значення охор. № 638, пл. Ринок, 1, м. Бережани 45453100-8 – Реставраційні роботи», ідентифікатор закупівлі - UA-2020-10-30-007313-c. 3. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол засідання тендерного комітету Державного історико-архітектурного заповідника у м.Бережани №5 від 15.02.2021р., про відхилення тендерної пропозиції ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ". 4. Зобов’язати Замовника скасувати Протокол засідання тендерного комітету Державного історико-архітектурного заповідника у м.Бережани №6 від 19.02.2021р., про обрання переможцем закупівлі ТОВ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ". Додатки: 1. Протокол №5 (Протокол засідання тендерного комітету Державного історико-архітектурного заповідника у м.Бережани №5 від 15.02.2021р.); 2. Протокол №6 (Протокол засідання тендерного комітету Державного історико-архітектурного заповідника у м.Бережани №6 від 19.02.2021р.); 3. Додаток №3 (Кваліф. вимоги) (нова редакція) (Додаток №3 до тендерної документації); 4. 1,2. Інформаційний лист про виправлення невідповідностей в інформації та документах 5. 1. Копія аналогічного договору №5-141 (Ремонтно-реставраційні роботи на ратуші); 6. 1. Копія договірної ціни (Додаток №1); 7. 1. Копія календарного графіку виконання робіт (Додаток №2); 8. 2. Копія фінансової звітності малого підприємства за 3 квартали 2020р; 9. 2. Копія фінансової звітності малого підприємства за 2019р; 10. 2. Лист-пояснення про складання фінансової звітності згідно чинного законодавства; 11. 31. Оригінал листа-відгуку до аналогічного договору №5-141 (Ремонтно-реставраційні роботи на ратуші). З повагою, Директор ТОВ «ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ» ГЛАДУН П.Я.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 березня 2021 10:22
рішення від 01.03.2021 № 3703 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 02 березня 2021 10:20
рішення від 11.03.2021 № 4751.pdf
Дата публікації: 16 березня 2021 21:07
Коментар замовника щодо усунення порушення: Виконати рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету від 11.03.2021 року №4751-р/пк-пз, скасувавши рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" та рішення про визначення ТОВ " СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА -РЕСТАВРАЦІЯ" переможцем за процедурою закупівлі.
Дата виконання рішення замовником: 06 квітня 2021 15:36

Документи подані скаржником


Документи подані замовником

09 лютого 2021 17:40
протокол.pdf

Документи подані скаржником

25 лютого 2021 15:54
Протокол №6.pdf
25 лютого 2021 15:55
Протокол №5.pdf

Документи подані замовником

06 квітня 2021 15:36
протокол 7.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 12:28

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Кейзор Микола Миколайович 13 100 000,00
UAH з ПДВ
13 100 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" 14 798 800,00
UAH з ПДВ
14 599 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ" 15 304 208,40
UAH з ПДВ
14 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "УКРПОЛРЕСТАВРАЦІЯ" 15 326 698,60
UAH з ПДВ
14 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2020 19:17
Електронний підпис
21 листопада 2020 19:16
ДОВІДКА СТ.17.pdf
21 листопада 2020 19:16
КОШТОРИСНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.pdf
21 листопада 2020 19:16
ПРОЕКТ ДОГОВОРУ.pdf
21 листопада 2020 19:16
Договір Слобідка.pdf
21 листопада 2020 19:16
ДОВІДКА СТ.17.pdf
21 листопада 2020 19:16
лист згода (2).pdf
21 листопада 2020 19:16
ДОВІДКА САНКЦІЇ.pdf
21 листопада 2020 19:16
Паспорт Кейзора М.М..pdf
21 листопада 2020 19:16
Паспорт Бутовського О.М..pdf
21 листопада 2020 19:16
Довіреність.pdf
21 листопада 2020 19:16
ДОВІДКА ЛІЦЕНЗІЯ (2).pdf
21 листопада 2020 19:16
Виписка.pdf

Публічні документи

07 квітня 2021 14:55
Електронний підпис
07 квітня 2021 14:52
Пояснення.pdf
10 лютого 2021 14:59
Електронний підпис
10 лютого 2021 14:59
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:42
Електронний підпис
14 грудня 2020 11:40
Довідка ГУ ДПС.pdf
14 грудня 2020 11:40
Довідка МВС.pdf
21 листопада 2020 12:13
Електронний підпис
21 листопада 2020 12:12
49. Локальний кошторис.pdf
21 листопада 2020 12:12
48. Договірна ціна.pdf
21 листопада 2020 12:12
16. Технічна специфікація.pdf
21 листопада 2020 12:11
26. Копія Штатного розпису.pdf
21 листопада 2020 12:11
35. Проєкт договору.pdf
21 листопада 2020 12:11
7. Копія статуту.pdf
21 листопада 2020 12:11
6. Копія протоколу зборів №8.pdf
21 листопада 2020 12:11
3. Копія наказу на директора.pdf

Публічні документи

15 квітня 2021 14:45
Електронний підпис
15 квітня 2021 14:41
Довідка МВС.pdf
15 квітня 2021 14:41
Довідка ст.17.pdf
15 квітня 2021 14:41
Довідка ДПС.pdf
22 лютого 2021 11:36
Електронний підпис
22 лютого 2021 11:33
Dovidka_21025440100050609914.pdf
22 лютого 2021 11:33
Dovidka_21025440100050609914.pdf.p7s
23 листопада 2020 15:39
Електронний підпис
23 листопада 2020 15:38
сертифікат та свідоцтво.pdf
23 листопада 2020 15:38
Паспорт Гайдей В.А..pdf
23 листопада 2020 15:38
ліцензія та дозвіл.pdf
23 листопада 2020 15:37
виписка.pdf
23 листопада 2020 15:37
Довідки 2 частина.pdf
23 листопада 2020 15:37
Гарантійні листи.pdf
23 листопада 2020 15:37
відомість учасника.pdf
23 листопада 2020 15:37
штатний розклад.pdf
23 листопада 2020 15:37
довідка про працівників.pdf
23 листопада 2020 15:36
Довідка про досвід.pdf
23 листопада 2020 15:36
відомість ресурсів.pdf
23 листопада 2020 15:36
пояснювальна записка.pdf
23 листопада 2020 15:36
Наказ на директора #3.pdf
23 листопада 2020 15:36
копія сертифікату ISO 9001.pdf
23 листопада 2020 15:36
Довідки 1 част (листи).pdf
23 листопада 2020 15:36
технічна специфікація.pdf
23 листопада 2020 15:36
зведений кошторис.pdf

Публічні документи

23 листопада 2020 11:55
Електронний підпис
23 листопада 2020 11:51
статут.pdf
23 листопада 2020 11:51
проєкт договору.pdf
23 листопада 2020 11:51
локальний кошторис.pdf
23 листопада 2020 11:51
ліцензія.pdf
23 листопада 2020 11:51
календарний графік.pdf
23 листопада 2020 11:51
договірна ціна.pdf
23 листопада 2020 11:51
договір оренди майна.pdf
23 листопада 2020 11:51
гарантійний лист.pdf
23 листопада 2020 11:51
відомості про учасника.pdf
23 листопада 2020 11:51
витяг ПДВ.pdf
23 листопада 2020 11:51
баланс.pdf
23 листопада 2020 11:51
Аналогічні договори.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Кейзор Микола Миколайович

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"

ТОВ "УКРПОЛРЕСТАВРАЦІЯ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ФОП Кейзор Микола Миколайович
#3468307536
Рішення скасоване 13 100 000,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2021 16:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
#41422080
Рішення скасоване 14 599 000,00
UAH з ПДВ
09 лютого 2021 16:14
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"
#35962266
Рішення скасоване 14 600 000,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2021 12:49
ФОП Кейзор Микола Миколайович
#3468307536
Рішення скасоване 13 100 000,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2021 12:58
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
#41422080
Рішення скасоване 14 599 000,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2021 12:58
Вимога про усунення невідповідностей
до 10 лютого 2021 17:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"
#35962266
Рішення скасоване 14 600 000,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2021 12:58
ФОП Кейзор Микола Миколайович
#3468307536
Відхилено 13 100 000,00
UAH з ПДВ
06 квітня 2021 13:33
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
#41422080
Відхилено 14 599 000,00
UAH з ПДВ
12 квітня 2021 16:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 квітня 2021 15:26
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"
#35962266
Переможець 14 600 000,00
UAH з ПДВ
15 квітня 2021 12:44

Документи

30 листопада 2020 16:24
Електронний підпис
30 листопада 2020 16:23
протокол №9.pdf
25 листопада 2020 12:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Документи

09 лютого 2021 16:58
Електронний підпис
09 лютого 2021 16:57
протокол 9.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Повідомляємо про невідповідності у поданій тендерній Пропозиції ТОВ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ". 1. У Пропозиції відсутні додатки 1,2 до договору від 28.05.2019 № 5/141, за таких умов договір не надано в повному обсязі ( Відповідно до п.3 Додатку 3 до Тендерної документації." Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника"). 2. У складі Пропозиції учасники повинні надати звітність за 2019 р. (за останій звітний період) та за останій звітній квартал 2020 року( Відповідно до п.4 додатку 3 "Перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним та іншим вимогам Замовника"). В разі, якщо учасник відповідно до норм чинного законодавства не зобовязаний складати якийсь із вказаних документів такий учасник надає лист-розяснення у довільній формі, в якому зазначає законодавчі підстави ненадання вищезазначених документів.

Документи

15 лютого 2021 13:10
Електронний підпис
15 лютого 2021 13:09
протокол 5.pdf

Документи

Документи

06 квітня 2021 13:33
Електронний підпис
06 квітня 2021 13:33
протокол 9.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

У складі поданої Вами тендерної пропозиції надано договір від 28.05.2019 року № 5/141, предметом якого є «Ремонтно-реставраційні роботи на ратуші Теребовлянської міської ради (реставрація фасадів, замінна віконних і дверних прорізів) по вул. Шевченка, 8, в м. Теребовля Тернопільської області» код ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013, ДК 021:2015 45000000-7 «Будівельні роботи та поточний ремонт», який не є аналогічним, про що вказано в рішенні № 4751-р/пк-пз від 11.03.2021 Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України. Для підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердження досвіду виконання аналогічного за предметом Закупівлі договору» встановленому у додатку 3 до тендерної документації Замовника, необхідно надати копії документів, що підтверджують виконання аналогічного договору за предметом Закупівлі – «Реставрація громадської будівлі ратуша, памʼятки архітектури національного значення охор. № 638, пл. Ринок, 1 м. Бережани 45453100- 8 Реставраційні роботи» (договір з додатками, акти виконаних робіт, науково-реставраційний звіт або витяг з нього, довідка, лист-відгук, тощо).

Документи

12 квітня 2021 16:37
Електронний підпис
12 квітня 2021 16:36
протокол 8.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 15 квітня 2021 12:44

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СПЕЦІАЛЬНА НАУКОВО-РЕСТАВРАЦІЙНА ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНО-ВИРОБНИЧА МАЙСТЕРНЯ "УКРАЇНА-РЕСТАВРАЦІЯ"
#35962266
14 600 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 11 червня 2021 15:06
Кінець періоду оскарження: 22 червня 2021 00:00
Дата відміни: 22 червня 2021 00:04
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Визнати процедуру відкритих торгів такою, що не відбулась, у звязку із скороченням видатків на здійснення закупівлі робіт на 2021 рік.
Документи:
11 червня 2021 15:06
Електронний підпис
11 червня 2021 15:04
протокол 11.pdf