Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною).
"Disposal / removal of garbage and garbage treatment" the code DK 021-2015: 90510000-5 (Services for the removal of garbage to the landfill by a special machine).
"Disposal / removal of garbage and garbage treatment" the code DK 021-2015: 90510000-5 (Services for the removal of garbage to the landfill by a special machine).
Очікувана вартість
1 840 189,88 UAH
UA-2020-10-30-007286-c ● 16c2841432a04f2cadadf4ea16160fd1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження: | 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1 |
Контактна особа: |
Колесник Вікторія Володимирівна (048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |
Додаткові контактні особи: |
Тунєв Юрій Олександрович (048) 729-34-77 ssinf@port.odessa.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority) |
National ID: | 38728457 |
Contact point: |
Kolesnik Viktoriia (048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA |
Additional contacts: |
Tunрv Yuriy Oleksandrovich (048) 729-34-77 ssinf@port.odessa.ua |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 38727770 |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2020 17:26 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 28 січня 2021 12:19 |
Очікувана вартість: | 1 840 189,88 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 18 401,90 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 55000 UAH |
Publication date: | 30 жовтня 2020 17:26 |
Enquiries until: | 27 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 07 грудня 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 1 840 190 UAH excluding VAT |
Minimal lowering step: | 18 402 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Scope of the procurement
«Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною). Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою.
Розгорнути
Згорнути
"Disposal / removal of garbage and garbage treatment" the code DK 021-2015: 90510000-5 (Services for the removal of garbage to the landfill by a special machine).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною/Збір та вивіз для подальшого поводження відходів 4 класу небезпеки ( окрім будівельних відходів) - на звалище.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Services for the removal of garbage to the landfill by a special machine/Collection and removal for further management of waste of the 4th class of danger (except for construction waste) - to the landfill.
CPV: 90510000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1 посл.
Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною/Вивіз сміття на звалище спецмашиною (побутове сміття, окрім будівельних відходів).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Services for the removal of garbage to the landfill by a special machine/Garbage removal to the landfill by a special machine (household garbage, except for construction waste).
CPV: 90510000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
1 посл.
Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною/Вивіз будівельних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям
Services for the removal of garbage to the landfill by a special machine/Removal of construction waste
CPV: 90510000-5
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом оплати Замовником після надання послуг та Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку Виконавця, протягом 15-ти банківських днів від дати отримання рахунку банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця. Власні кошти підприємства | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
26 листопада 2020 17:04 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
26 листопада 2020 17:03 |
3.1. Перелік змін до тендерної документації.docx | |
26 листопада 2020 17:03 |
3.1. Оголошення про проведення відкритих торгів (1).docx | |
26 листопада 2020 17:03 |
3.1. Тендерна документація (Послуги по вивозу сміття спецмашиною) (в новій редак.docx | |
26 листопада 2020 17:03 |
3.1. Announcement of procurement.docx | |
30 жовтня 2020 17:23 |
Проєкт договору.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стосовно забезпечення виконання договору про закупівлю
Дата подання: 16 листопада 2020 17:27
Дата відповіді: 19 листопада 2020 17:32
Розділом VI ТД пункт 6 передбачена наступна вимога: "Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді електронної гарантії або оригіналу паперової гарантії банківської установи у вказаному розмірі, авізованої через банк замовника (далі – Гарантія)".
Просимо надати розяснення яким чинном авізувати забезпечення виконання договору в банку Замовника?
Також просимо надати роз'яснення чи потрібно авізувати банківську гарантію виконання договору про закупівлю учасникам-резидентам, які надали банківську гарантію забезпечення виконання договору через банк-резидент?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення та інформуємо стосовно поставлених питань.
Відповідно до вимог п. 6 Розділу VI тендерної документації передбачено, що учасником-переможцем резидентом або нерезидентом надається забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді електронної гарантії або оригіналу паперової гарантії банківської установи у вказаному розмірі, авізованої через банк замовника. Таким чином, банківська гарантія має бути авізована через один із зазначених банків в п. 6 Розділу VI тендерної документації. В свою чергу, повідомляємо, що порядок авізування гарантій викладений у Положенні про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639.
Відповідно до вимог п. 6 Розділу VI тендерної документації передбачено, що учасником-переможцем резидентом або нерезидентом надається забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді електронної гарантії або оригіналу паперової гарантії банківської установи у вказаному розмірі, авізованої через банк замовника. Таким чином, банківська гарантія має бути авізована через один із зазначених банків в п. 6 Розділу VI тендерної документації. В свою чергу, повідомляємо, що порядок авізування гарантій викладений у Положенні про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639.
Стосовно погодження Замовником забезпечення виконання договору про закупівлю
Дата подання: 16 листопада 2020 17:31
Дата відповіді: 19 листопада 2020 17:33
Розділом VI ТД пункт 6 передбачена вимога: "У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, в тому числі у випадку не надання замовником учаснику листа про погодження тексту Гарантії, в порядку, зазначеному у цьому пункті тендерної документації, тендерна пропозиція переможця відхиляється на підставі абзацу п’ятого пункту 3 частини 1 статті 31 Закону: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником."
Просимо пояснити порядок надання Замовником Учаснику листа про погодження тексту гарантії виконання договору?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення та інформуємо стосовно поставленого питання.
Відповідно до п.п. 4.4. розділу 4 Проєкту договору, викладений у Додатку 5 до тендерної документації текст банківської гарантії повинен бути завчасно погоджений між Сторонами до укладання договору.
Відповідно до п. 6 розділу VI тендерної документації передбачено, що не пізніше дати укладання Договору учасником-переможцем надається забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді електронної гарантії або оригіналу паперової гарантії (далі – Гарантія). Після реєстрації та перевірки Гарантії, Замовником буде погоджено текст Гарантії шляхом надання учаснику-переможцю лист про погодження Гарантії
Відповідно до п.п. 4.4. розділу 4 Проєкту договору, викладений у Додатку 5 до тендерної документації текст банківської гарантії повинен бути завчасно погоджений між Сторонами до укладання договору.
Відповідно до п. 6 розділу VI тендерної документації передбачено, що не пізніше дати укладання Договору учасником-переможцем надається забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді електронної гарантії або оригіналу паперової гарантії (далі – Гарантія). Після реєстрації та перевірки Гарантії, Замовником буде погоджено текст Гарантії шляхом надання учаснику-переможцю лист про погодження Гарантії
Стосовно підтвердження кваліфікаційного критерія: наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Дата подання: 16 листопада 2020 17:36
Дата відповіді: 19 листопада 2020 17:33
Додаток 1 до ТД пункт 1.1 містить наступну вимогу: "У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника.
У якості підтвердження власних технологій, до листа слід додати опис технологічних методів, методик, інструкцій, тощо, що використовується під час надання послуг (у разі використання технологій)."
Просимо надати розяснення, що саме розуміється під визначенням "технології" та які саме описи технологічних методів мають бути надані для підтвердження наявності матеріально технічної бази.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуто уважно Ваше звернення. Повідомляємо, що у якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника.
Технології мають безпосередній вияв у структурі виробничого процесу.
Якщо у Вас передбачені використання технологій (методи здійснення виробничих процесів, процеси та порядок (регламенти, режими) їх здійснення, контроль виконання робіт, технологія сприяння впровадження найефективніших і найекономічніших виробничих процесів, що потребують найменших затрат часу і матеріальних ресурсів, опис цих процесів у вигляді інструкцій щодо їх виконання, технологічних правил, вимог, графіків, карт тощо;) для виконання певних видів послуг, то Ви можете їх надати.
Технології мають безпосередній вияв у структурі виробничого процесу.
Якщо у Вас передбачені використання технологій (методи здійснення виробничих процесів, процеси та порядок (регламенти, режими) їх здійснення, контроль виконання робіт, технологія сприяння впровадження найефективніших і найекономічніших виробничих процесів, що потребують найменших затрат часу і матеріальних ресурсів, опис цих процесів у вигляді інструкцій щодо їх виконання, технологічних правил, вимог, графіків, карт тощо;) для виконання певних видів послуг, то Ви можете їх надати.
Гарантія виконання договору
Дата подання: 20 листопада 2020 17:42
Дата відповіді: 25 листопада 2020 16:11
Просимо надати роз'яснення чи потрібно авізувати банківську гарантію виконання договору про закупівлю учасникам-резидентам, які надали банківську гарантію забезпечення виконання договору через банк-резидент?
Відповідь: Дякуємо за звернення та інформуємо стосовно поставленого питання.
Авізування банківської гарантії виконання договору про закупівлю для учасників-резидентів є можливим, проте не обов’язковим.
Авізування банківської гарантії виконання договору про закупівлю для учасників-резидентів є можливим, проте не обов’язковим.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-30-007286-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:36796670
Дата подання: 11 листопада 2020 13:47
Усунення дискримінаційних та незаконних вимог тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі
Замовником торгів була встановлена вимога згідно підпункту 3.12 пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації щодо наявності у виконавця сфер сертифікації ДСТУ ISO 9001:2015, які ні яким чином не відносяться до предмету даної закупівлі. Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають виключно зазначені в тендерній документації сфери сертифікації ДСТУ ISO 9001:2015.
Скаржник вважає, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. На підставі аргументації наведеної в документах, що додаються до цієї вимоги, просимо замовника виключити сфери сертифікації які не відносяться до предмету закупівлі, а саме вимогу тендерної документації викладену підпункту 3.12 пункту 3 Додатку № 1 та усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути
Згорнути
Скаржник вважає, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. На підставі аргументації наведеної в документах, що додаються до цієї вимоги, просимо замовника виключити сфери сертифікації які не відносяться до предмету закупівлі, а саме вимогу тендерної документації викладену підпункту 3.12 пункту 3 Додатку № 1 та усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Рішення закупівельника: Вимога задоволена
13 листопада 2020 12:08
Замовником розглянуто уважно Ваше звернення. Повідомляємо, що Ваші рекомендації будуть враховані та замовником будуть внесені зміни до тендерної документації по закупівлі послуг: «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-10-30-007286-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:36796670
Дата подання: 20 листопада 2020 18:07
Усунення дискримінаційних та незаконних вимог тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі
Замовником торгів була встановлена вимога згідно підпункту 3.12 пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації щодо наявності у виконавця сфер сертифікації ДСТУ ISO 9001:2015, які ні яким чином не відносяться до предмету даної закупівлі. Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають виключно зазначені в тендерній документації сфери сертифікації ДСТУ ISO 9001:2015. Скаржник вважає, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. З цього приводу 11.11.20р. Замовнику була подана вимога щодо усунення дискримінаційних вимог та виключення сфер сертифікації, які не відносяться до предмету закупівлі, а саме вимогу тендерної документації викладену підпункту 3.12 пункту 3 Додатку № 1.
13.11.20 Замовником розглянута зазначена вимога, та опубліковано повідомлення, що рекомендації, викладені у вимозі, будуть враховані та замовником будуть внесені зміни до тендерної документації по закупівлі послуг: «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною). Але замовником НЕ ВНЕСЕНІ жодні зміни до тендерної документації в частині задоволення зазначеної вище вимоги.
На підставі зазначеного, повторно просимо замовника виключити сфери сертифікації які не відносяться до предмету закупівлі, а саме вимогу тендерної документації викладену у підпункті 3.12 пункту 3 Додатку № 1 та усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути
Згорнути
13.11.20 Замовником розглянута зазначена вимога, та опубліковано повідомлення, що рекомендації, викладені у вимозі, будуть враховані та замовником будуть внесені зміни до тендерної документації по закупівлі послуг: «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною). Але замовником НЕ ВНЕСЕНІ жодні зміни до тендерної документації в частині задоволення зазначеної вище вимоги.
На підставі зазначеного, повторно просимо замовника виключити сфери сертифікації які не відносяться до предмету закупівлі, а саме вимогу тендерної документації викладену у підпункті 3.12 пункту 3 Додатку № 1 та усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Рішення закупівельника: Вимога задоволена
25 листопада 2020 09:35
Замовником розглянуто уважно Ваше звернення. Повідомляємо, що Ваші рекомендації враховані та замовником були внесені зміни до тендерної документації по закупівлі послуг: «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною).
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-30-007286-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:36796670
Дата подання: 10 січня 2021 17:38
Дата подання: 10 січня 2021 17:38
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА (зокрема прийняття рішення про відповідність ТОВ "Портпромсервіс" вимогам ТД)
Скаржник не погоджується з рішенням замовника щодо відповідності пропозиції Учасника ТОВ "Портпромсервіс" встановленим вимогам тендерної документації
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 січня 2021 15:39
рішення від 12.01.2021 № 329 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 13 січня 2021 15:39
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.01.2021 № 879.pdf
Дата публікації: 20 січня 2021 15:44
рішення від 19.01.2021 № 879.pdf
Дата публікації: 22 січня 2021 16:46
Номер скарги: UA-2020-10-30-007286-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:36796670
Дата подання: 06 січня 2021 22:11
Дата подання: 06 січня 2021 22:11
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА (зокрема прийняття рішення про дискваліфікацію ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР")
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО-ЛІДЕР» не погоджується з рішенням Замовника щодо встановлення невідповідності учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКО-ЛІДЕР» процедури закупівлі вимогам ТД та з прийняттям рішення про дискваліфікацію ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 січня 2021 13:29
рішення від 12.01.2021 №365.pdf
Дата публікації: 13 січня 2021 13:29
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.01.2021 № 1007.pdf
Дата публікації: 21 січня 2021 17:24
рішення від 20.01.2021 №1007.pdf
Дата публікації: 25 січня 2021 22:00
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 05 січня 2021
Найменування закупівельника: | Одеська філія ДП "АМПУ" |
Код ЄДРПОУ: | 38728457 |
Місцезнаходження закупівельника: | 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРТПРОМСЕРВІС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 15:52
|
ТОВ "ГРІН-СЕРВІС УКРАЇНА" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 15:53
|
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" | Документи |
Відхилено
Документи
|
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРТПРОМСЕРВІС" #39788724 |
Переможець |
1 795 648,00
UAH
|
03 лютого 2021 16:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2022 11:14
|
Електронний підпис | укладений |
24 лютого 2021 18:29
|
2941-В-ОДФ-21.pdf | укладений |
24 лютого 2021 18:28
|