Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною).
"Disposal / removal of garbage and garbage treatment" the code DK 021-2015: 90510000-5 (Services for the removal of garbage to the landfill by a special machine).
Очікувана вартість
1 840 189,88 UAH
UA-2020-10-30-007286-c 16c2841432a04f2cadadf4ea16160fd1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Додаткові контактні особи: Тунєв Юрій Олександрович
(048) 729-34-77
ssinf@port.odessa.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: State Enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” in the name of Odessa branch of the state enterprise “Ukrainian Sea Ports Authority” (Odessa Sea Port Authority)
National ID: 38728457
Contact point: Kolesnik Viktoriia
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Additional contacts: Tunрv Yuriy Oleksandrovich
(048) 729-34-77
ssinf@port.odessa.ua

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 17:26
Звернення за роз’ясненнями: до 27 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 03 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 07 грудня 2020 11:00
Початок аукціону: 28 січня 2021 12:19
Очікувана вартість: 1 840 189,88 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 18 401,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 55000 UAH
Publication date: 30 жовтня 2020 17:26
Enquiries until: 27 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 03 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 07 грудня 2020 11:00

Information

Estimated total value: 1 840 190 UAH excluding VAT
Minimal lowering step: 18 402 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90510000-5: Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям


Scope of the procurement
«Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною). Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
"Disposal / removal of garbage and garbage treatment" the code DK 021-2015: 90510000-5 (Services for the removal of garbage to the landfill by a special machine).
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною/Збір та вивіз для подальшого поводження відходів 4 класу небезпеки ( окрім будівельних відходів) - на звалище.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Services for the removal of garbage to the landfill by a special machine/Collection and removal for further management of waste of the 4th class of danger (except for construction waste) - to the landfill.
CPV: 90510000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
1 посл.
Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною/Вивіз сміття на звалище спецмашиною (побутове сміття, окрім будівельних відходів).
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Services for the removal of garbage to the landfill by a special machine/Garbage removal to the landfill by a special machine (household garbage, except for construction waste).
CPV: 90510000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021
1 посл.
Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною/Вивіз будівельних відходів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа,1
ДК 021:2015: 90510000-5 — Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям

Services for the removal of garbage to the landfill by a special machine/Removal of construction waste
CPV: 90510000-5
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки за надані послуги проводяться шляхом оплати Замовником після надання послуг та Акту здачі-приймання наданих послуг на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку Виконавця, протягом 15-ти банківських днів від дати отримання рахунку банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця. Власні кошти підприємства Пiсляоплата 15 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
26 листопада 2020 17:04
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 09:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
26 листопада 2020 17:03
3.1. Перелік змін до тендерної документації.docx
26 листопада 2020 17:03
3.1. Оголошення про проведення відкритих торгів (1).docx
25 листопада 2020 09:15
4.1. Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
30 жовтня 2020 17:23
4.2. Оголошення про проведення відкритих торгів.docx
26 листопада 2020 17:03
3.1. Тендерна документація (Послуги по вивозу сміття спецмашиною) (в новій редак.docx
25 листопада 2020 09:15
4.1. Тендерна документація (Послуги по вивозу сміття спецмашиною) (в новій редак.docx
30 жовтня 2020 17:23
4.2. Тендерна документація (Послуги по вивозу сміття спецмашиною).docx
26 листопада 2020 17:03
3.1. Announcement of procurement.docx
25 листопада 2020 09:15
4.1. Announcement of procurement.docx
30 жовтня 2020 17:23
4.2. Announcement of procurement.docx
30 жовтня 2020 17:23
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Стосовно забезпечення виконання договору про закупівлю
Дата подання: 16 листопада 2020 17:27
Дата відповіді: 19 листопада 2020 17:32
Розділом VI ТД пункт 6 передбачена наступна вимога: "Забезпечення виконання договору про закупівлю надається у вигляді електронної гарантії або оригіналу паперової гарантії банківської установи у вказаному розмірі, авізованої через банк замовника (далі – Гарантія)". Просимо надати розяснення яким чинном авізувати забезпечення виконання договору в банку Замовника? Також просимо надати роз'яснення чи потрібно авізувати банківську гарантію виконання договору про закупівлю учасникам-резидентам, які надали банківську гарантію забезпечення виконання договору через банк-резидент?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення та інформуємо стосовно поставлених питань.
Відповідно до вимог п. 6 Розділу VI тендерної документації передбачено, що учасником-переможцем резидентом або нерезидентом надається забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді електронної гарантії або оригіналу паперової гарантії банківської установи у вказаному розмірі, авізованої через банк замовника. Таким чином, банківська гарантія має бути авізована через один із зазначених банків в п. 6 Розділу VI тендерної документації. В свою чергу, повідомляємо, що порядок авізування гарантій викладений у Положенні про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженою постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 №639.
Стосовно погодження Замовником забезпечення виконання договору про закупівлю
Дата подання: 16 листопада 2020 17:31
Дата відповіді: 19 листопада 2020 17:33
Розділом VI ТД пункт 6 передбачена вимога: "У випадку ненадання переможцем торгів забезпечення виконання договору про закупівлю не пізніше дати укладення договору про закупівлю, в тому числі у випадку не надання замовником учаснику листа про погодження тексту Гарантії, в порядку, зазначеному у цьому пункті тендерної документації, тендерна пропозиція переможця відхиляється на підставі абзацу п’ятого пункту 3 частини 1 статті 31 Закону: замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо переможець процедури закупівлі не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником." Просимо пояснити порядок надання Замовником Учаснику листа про погодження тексту гарантії виконання договору?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Дякуємо за звернення та інформуємо стосовно поставленого питання.
Відповідно до п.п. 4.4. розділу 4 Проєкту договору, викладений у Додатку 5 до тендерної документації текст банківської гарантії повинен бути завчасно погоджений між Сторонами до укладання договору.
Відповідно до п. 6 розділу VI тендерної документації передбачено, що не пізніше дати укладання Договору учасником-переможцем надається забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді електронної гарантії або оригіналу паперової гарантії (далі – Гарантія). Після реєстрації та перевірки Гарантії, Замовником буде погоджено текст Гарантії шляхом надання учаснику-переможцю лист про погодження Гарантії
Стосовно підтвердження кваліфікаційного критерія: наявність в учасника обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Дата подання: 16 листопада 2020 17:36
Дата відповіді: 19 листопада 2020 17:33
Додаток 1 до ТД пункт 1.1 містить наступну вимогу: "У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У якості підтвердження власних технологій, до листа слід додати опис технологічних методів, методик, інструкцій, тощо, що використовується під час надання послуг (у разі використання технологій)." Просимо надати розяснення, що саме розуміється під визначенням "технології" та які саме описи технологічних методів мають бути надані для підтвердження наявності матеріально технічної бази.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником розглянуто уважно Ваше звернення. Повідомляємо, що у якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника.
Технології мають безпосередній вияв у структурі виробничого процесу.
Якщо у Вас передбачені використання технологій (методи здійснення виробничих процесів, процеси та порядок (регламенти, режими) їх здійснення, контроль виконання робіт, технологія сприяння впровадження найефективніших і найекономічніших виробничих процесів, що потребують найменших затрат часу і матеріальних ресурсів, опис цих процесів у вигляді інструкцій щодо їх виконання, технологічних правил, вимог, графіків, карт тощо;) для виконання певних видів послуг, то Ви можете їх надати.
Гарантія виконання договору
Дата подання: 20 листопада 2020 17:42
Дата відповіді: 25 листопада 2020 16:11
Просимо надати роз'яснення чи потрібно авізувати банківську гарантію виконання договору про закупівлю учасникам-резидентам, які надали банківську гарантію забезпечення виконання договору через банк-резидент?
Відповідь: Дякуємо за звернення та інформуємо стосовно поставленого питання.
Авізування банківської гарантії виконання договору про закупівлю для учасників-резидентів є можливим, проте не обов’язковим.
Розгорнути всі запитання: 4 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-30-007286-c.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:36796670
Дата подання: 11 листопада 2020 13:47
Усунення дискримінаційних та незаконних вимог тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі
Замовником торгів була встановлена вимога згідно підпункту 3.12 пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації щодо наявності у виконавця сфер сертифікації ДСТУ ISO 9001:2015, які ні яким чином не відносяться до предмету даної закупівлі. Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають виключно зазначені в тендерній документації сфери сертифікації ДСТУ ISO 9001:2015.
Скаржник вважає, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. На підставі аргументації наведеної в документах, що додаються до цієї вимоги, просимо замовника виключити сфери сертифікації які не відносяться до предмету закупівлі, а саме вимогу тендерної документації викладену підпункту 3.12 пункту 3 Додатку № 1 та усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога задоволена
13 листопада 2020 12:08
Замовником розглянуто уважно Ваше звернення. Повідомляємо, що Ваші рекомендації будуть враховані та замовником будуть внесені зміни до тендерної документації по закупівлі послуг: «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною).
Оцінка скаржником рішення Замовника: Задовільно
Номер вимоги: UA-2020-10-30-007286-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:36796670
Дата подання: 20 листопада 2020 18:07
Усунення дискримінаційних та незаконних вимог тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі
Замовником торгів була встановлена вимога згідно підпункту 3.12 пункту 3 Додатку № 1 до тендерної документації щодо наявності у виконавця сфер сертифікації ДСТУ ISO 9001:2015, які ні яким чином не відносяться до предмету даної закупівлі. Вважаємо дані вимоги дискримінаційними та незаконними згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі, оскільки взяти участь в даній закупівлі зможуть лише ті суб’єкти господарювання, які мають виключно зазначені в тендерній документації сфери сертифікації ДСТУ ISO 9001:2015. Скаржник вважає, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі. З цього приводу 11.11.20р. Замовнику була подана вимога щодо усунення дискримінаційних вимог та виключення сфер сертифікації, які не відносяться до предмету закупівлі, а саме вимогу тендерної документації викладену підпункту 3.12 пункту 3 Додатку № 1.
13.11.20 Замовником розглянута зазначена вимога, та опубліковано повідомлення, що рекомендації, викладені у вимозі, будуть враховані та замовником будуть внесені зміни до тендерної документації по закупівлі послуг: «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною). Але замовником НЕ ВНЕСЕНІ жодні зміни до тендерної документації в частині задоволення зазначеної вище вимоги.
На підставі зазначеного, повторно просимо замовника виключити сфери сертифікації які не відносяться до предмету закупівлі, а саме вимогу тендерної документації викладену у підпункті 3.12 пункту 3 Додатку № 1 та усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації.
Розгорнути Згорнути
Рішення закупівельника: Вимога задоволена
25 листопада 2020 09:35
Замовником розглянуто уважно Ваше звернення. Повідомляємо, що Ваші рекомендації враховані та замовником були внесені зміни до тендерної документації по закупівлі послуг: «Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям» за кодом ДК 021-2015: 90510000-5 (Послуги по вивозу сміття на звалище спецмашиною).

Документи подані скаржником

11 листопада 2020 13:47
Вимога UA-2020-10-30-007286-c.pdf

Документи

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-30-007286-c.b4
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:36796670
Дата подання: 10 січня 2021 17:38
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА (зокрема прийняття рішення про відповідність ТОВ "Портпромсервіс" вимогам ТД)
Скаржник не погоджується з рішенням замовника щодо відповідності пропозиції Учасника ТОВ "Портпромсервіс" встановленим вимогам тендерної документації
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 січня 2021 15:39
рішення від 12.01.2021 № 329 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 13 січня 2021 15:39
рішення від 19.01.2021 № 879.pdf
Дата публікації: 22 січня 2021 16:46
Номер скарги: UA-2020-10-30-007286-c.b3
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР", Код ЄДРПОУ:36796670
Дата подання: 06 січня 2021 22:11
СКАРГА НА ДІЇ ЗАМОВНИКА (зокрема прийняття рішення про дискваліфікацію ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР")
Товариство з обмеженою відповідальністю «ЕКО-ЛІДЕР» не погоджується з рішенням Замовника щодо встановлення невідповідності учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ЕКО-ЛІДЕР» процедури закупівлі вимогам ТД та з прийняттям рішення про дискваліфікацію ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 13 січня 2021 13:29
рішення від 12.01.2021 №365.pdf
Дата публікації: 13 січня 2021 13:29
рішення від 20.01.2021 №1007.pdf
Дата публікації: 25 січня 2021 22:00

Документи подані скаржником

20 січня 2021 10:21
доп пояснения.pdf

Документи подані замовником

16 січня 2021 14:19
4. UA-P-2019-10-16-001036-b.pdf

Документи Органу Оскарження

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 05 січня 2021
UA-2020-10-30-007286-c16c2841432a04f2cadadf4ea16160fd1
Найменування закупівельника: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження закупівельника: 65026, Україна, Одеська область обл., Одеса, Митна пл. 1
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРТПРОМСЕРВІС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 15:52
ТОВ "ГРІН-СЕРВІС УКРАЇНА" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 грудня 2020 15:53
ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР" Документи
Відхилено
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1). перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пп.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОРТПРОМСЕРВІС» надано документ «Лист з інформацією про наявність у ТОВ «ПОРТПРОМСЕРВІС» необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік)» №51/05-182 від 04.12.2020р., в якому учасник повинен зазначити інформацію про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) із обов’язковим зазначенням форми володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, використання/не використання, власних/залучених технологій. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази та технологій, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). Проте, учасник ТОВ «ПОРТПРОМСЕРВІС» надав договори №231СКО20 від 01.11.2020р. та №959-О від 01.11.2020р. на підтвердження права користування майном, в яких відсутнє підтвердження права користування учасником обладнанням, зазначеним в пунктах 200, 201, 202, 204, 205, 206 документу «Лист з інформацією про наявність у ТОВ «ПОРТПРОМСЕРВІС» необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік)» №51/05-182 від 04.12.2020р. 1.2 На вимогу пп.3.4 п.3 Додатку 1 до тендерної документації учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОРТПРОМСЕРВІС» надано документ «Довідка про уповноважену особу на підписання договору про закупівлю» №04/12/39 від 04.12.2020р., в якому учасник повинен зазначити інформацію про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. Відповідно до даної довідки в директора підприємства відсутні будь-які обмеження щодо можливості підписання договорів, проте, відповідно до пункту п.6.3.14 наданого Статуту ТОВ «ПОРТПРОМСЕРВІС», затвердженого протоколом загальних зборів учасників №39 від 15.08.2019р. до виключної компетенції Загальних Зборів Учасників товариства належить прийняття рішень про надання згоди на вчинення правочину, якщо вартість майна, робіт або послуг, що є предметом такого правочину, перевищує 50 відсотків вартості чистих активів Товариства станом на кінець попереднього кварталу, приймаються виключно Загальними Зборами Учасників. Отже, інформація щодо відсутності будь-яких обмежень щодо можливості підписання договорів в директора ТОВ «ПОРТПРОМСЕРВІ» Чорного В.І., не відповідає інформації, зазначеній в п.6.3.14 установчого документу підприємства, а саме в директора підприємства наявні обмеження щодо можливості підписання договорів. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 2.1 підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, використання/ не використання, власних/ залучених технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У якості підтвердження власних технологій, до листа слід додати опис технологічних методів, методик, інструкцій, тощо, що використовується під час надання послуг (у разі використання технологій). У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази та технологій, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 2.2 підпункт 3.4 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: інформація (довідка в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах із зазначенням відомостей про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1 Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОРТПРОМСЕРВІС» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, використання/ не використання, власних/ залучених технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа учасник повинен додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У якості підтвердження власних технологій, до листа учасник повинен додати опис технологічних методів, методик, інструкцій, тощо, що використовується під час надання послуг (у разі використання технологій). У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази та технологій, які не є власністю учасника, додатково учасник повинен надати копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). *У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 3.2 Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «ПОРТПРОМСЕРВІС» надати/завантажити приведену у відповідність до вимог замовника інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах із зазначенням відомостей про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразку підпису. Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

Публічні документи

13 лютого 2021 14:00
Електронний підпис
13 лютого 2021 14:00
Ст.17.pdf
12 лютого 2021 15:40
Електронний підпис
12 лютого 2021 15:40
Довідка ч.2 ст.17 ЗУ.pdf
12 лютого 2021 13:23
Електронний підпис
12 лютого 2021 13:23
Лист строк дії.pdf
12 лютого 2021 13:23
Довідка ч.2 ст.17 ЗУ.pdf
10 лютого 2021 11:13
Електронний підпис
10 лютого 2021 11:13
ISO 9001 СУЯ НААУ 2020.pdf
10 лютого 2021 11:13
ISO 9001 СУЯ 2020.pdf
10 лютого 2021 11:13
Dovidka_21028474870550428751.pdf.p7s
10 лютого 2021 11:13
Dovidka_21028474870550428751.pdf
10 лютого 2021 11:13
Цінова пропозиція.pdf
10 лютого 2021 11:13
Протокол 53.pdf
10 лютого 2021 11:13
Наказ директор.pdf
10 лютого 2021 11:13
Лист-роз'яснення.pdf
10 лютого 2021 11:13
Довідка ч.2 ст.17 ЗУ.pdf
10 лютого 2021 11:13
Довідка податкова.pdf
10 лютого 2021 11:13
Довідка п.12 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
31 грудня 2020 14:52
Електронний підпис
31 грудня 2020 14:51
Тех.паспорта ТВ-СЕРРУС.pdf
31 грудня 2020 14:51
Союз тех паспорта.pdf
31 грудня 2020 14:51
Протокол тендер.pdf
31 грудня 2020 14:51
наказ директор.pdf
31 грудня 2020 14:51
Лист МТБ.pdf
31 грудня 2020 14:51
Договір ТВ-СЕРРУС ППС.pdf
31 грудня 2020 14:51
Договір Союз ППС.pdf
31 грудня 2020 14:51
Довідка технолог..pdf
31 грудня 2020 14:51
Довідка повноваження.pdf
31 грудня 2020 14:51
Виписка МТБ.pdf
06 грудня 2020 01:19
Електронний підпис
06 грудня 2020 01:19
Електронний підпис
06 грудня 2020 01:18
ISO 9001 СУЯ НААУ 2020.pdf
06 грудня 2020 01:18
ISO 9001 СУЯ 2020.pdf
06 грудня 2020 01:18
Статут.pdf
06 грудня 2020 01:18
Ст.17 Союз.pdf
06 грудня 2020 01:18
Ст.17 ППС.pdf
06 грудня 2020 01:18
Протокол тендер.pdf
06 грудня 2020 01:18
наказ директор.pdf
06 грудня 2020 01:18
Лист-згода перс.дані.pdf
06 грудня 2020 01:18
Довідка код доступу.pdf
06 грудня 2020 01:18
Довідка довкілля.pdf
06 грудня 2020 01:18
Витяг ПДВ 19.10.2015.pdf
06 грудня 2020 01:18
Тех.паспорта ТВ-СЕРРУС.pdf
06 грудня 2020 01:18
Союз тех паспорта.pdf
06 грудня 2020 01:18
Лист МТБ ППС.pdf
06 грудня 2020 01:18
Лист аналог.досвід.pdf
06 грудня 2020 01:18
Копія відгуку.pdf
06 грудня 2020 01:18
Довідка автомобілі.pdf
06 грудня 2020 01:18
Виписка МТБ ППС.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1). перелік виявлених невідповідностей: 1.1. На вимогу пп.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІН-СЕРВІС УКРАЇНА» надано документ «Лист з інформацією про наявність в ТОВ «ГРІН-СЕРВІС УКРАЇНА» необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік)» №04/12/47 від 04.12.2020р., в якому учасник надає інформацію щодо наявності власного технологічного обладнання, машин, устаткування, інструментів, контейнерів різної місткості та дві одиниці контейнерів обсягом 1,1 м.куб, які залучені на підставі договору на надання послуг у сфері поводження з промисловими, будівельними та великогабаритними відходами від 02.11.2020 №4175/С/П/1 з ТОВ «Трансекогрупп». Відповідно до наданого на виконання п.7 р. ІІІ тендерної документації, документу «Довідка про співвиконавця» №04/12/48 від 04.12.2020р., учасник планує залучити до надання послуг у обсязі орієнтовно 64% від вартості договору співвиконавця ТОВ «Трансекогрупп», з яким укладено договір №4175/С/П/1. Також, в складі пропозицій, на виконання пп.3.11. п.3 Додатку 1 до тендерної документації, учасником надано документ «Гарантійний лист» №04/12/43 від 04.12.2020р., яким учасник гарантує, що у разі перемоги у процедурі закупівлі, забезпечить надання спецмашин для надання послуги по вивозу сміття згідно з замовленням, та посилається на договір №4175/С/П/1 з ТОВ «Трансекогрупп». Разом з тим, у відповідності до договору на надання послуг у сфері поводження з промисловими, будівельними та великогабаритними відходами від 02.11.2020 №4175/С/П/1 встановлено, що ТОВ «Трансекогрупп» (Виконавець), зобовя’зується надавати послуги у сфері поводження з побутовими, будівельними та іншими відходами 4 класу небезпеки, а саме, здійснювати вивезення, видалення, у т.ч. захоронення відходів, які утворилися в процесі господарської діяльності Замовника. Відповідно до п.2.2, п.3.1.2 договору, Виконавець надає Замовнику контейнери для збирання відходів у кількості вказаній в заявці Замовника. Умови щодо об’єму контейнерів та термінів їх використання, наведено в Додатку №1 до Договору. Будь-які транспортні засоби (спецмашини) (модель, марка, державний номер) у Договорі з ТОВ «Трансекогрупп» №4175/С/П/1 не зазначено. Отже, учасником надано інформацію щодо залучення співвиконавця, проте у листі з інформацією про наявність в ТОВ «ГРІН-СЕРВІС УКРАЇНА» необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік), не зазначено наявність залучених спеціалізованих транспортних засобів, якими будуть надаватись послуги по вивезенню сміття, чим не дотримано вимоги п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації. 1.2. На вимогу пп.1.2 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІН-СЕРВІС УКРАЇНА» надано документ «Лист про наявність досвіду виконання аналогічного договору» №04/12/42 від 04.12.2020р., в якому учасник повинен зазначити інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) із обов'язковим зазначенням найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору, проте вищевказана довідка не містить дату укладення договору №Д-0211. 1.3 На вимогу пп.3.4 п.3 Додатку 1 до тендерної документації учасником Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІН-СЕРВІС УКРАЇНА» надано документ «Довідка про уповноважену особу на підписання договору про закупівлю» №04/12/39 від 04.12.2020р., в якому учасник повинен зазначити інформацію про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах. Довідка повинна містити відомості про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. Відповідно до даної довідки в директора підприємства відсутні будь-які обмеження щодо можливості підписання договорів, проте, відповідно до пункту п.6.18 наданого Статуту ТОВ «ГРІН-СЕРВІС УКРАЇНА», затвердженого протоколом загальних зборів учасників №12 від 16.02.2020р. «директор не має права без попереднього рішення Загальних зборів Учасників Товариства чинити дії, вчиняти правочини та/або приймати рішення з питань, віднесених до компетенції Загальних зборів згідно з пунктом 6.4 цього Статуту, а також питань, щодо яких цим Статутом або окремим рішенням Загальних зборів передбачено обмеження повноважень Директора». Отже, інформація щодо відсутності будь-яких обмежень щодо можливості підписання договорів в директора ТОВ «ГРІН-СЕРВІС УКРАЇНА» Фурман С.В., не відповідає інформації, зазначеній в п.6.18 установчого документу підприємства, а саме в директора підприємства наявні обмеження щодо можливості підписання договорів. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: 1.1. підпункт 1.1 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, використання/ не використання, власних/ залучених технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У якості підтвердження власних технологій, до листа слід додати опис технологічних методів, методик, інструкцій, тощо, що використовується під час надання послуг (у разі використання технологій). У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази та технологій, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). *У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 2.2 підпункт 1.2 пункту 1 Додатку 1 до Тендерної документації, а саме: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) (обов'язково зазначити: найменування, місцезнаходження, контактний телефон та код ЄДРПОУ/ ідентифікаційний код контрагента; предмет договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). На підтвердження вищевказаної інформації надати копію договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг/виконання робіт/продаж (поставку) товару за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). 2.3 підпункт 3.4 пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації, а саме: інформація (довідка в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах із зазначенням відомостей про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразок підпису. 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 3.1. Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІН-СЕРВІС УКРАЇНА» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як співвиконавців, використання/ не використання, власних/ залучених технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа учасник повинен додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У якості підтвердження власних технологій, до листа учасник повинен додати опис технологічних методів, методик, інструкцій, тощо, що використовується під час надання послуг (у разі використання технологій). У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази та технологій, які не є власністю учасника, додатково учасник повинен надати копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці.. У разі необхідності, учаснику надати пояснення щодо відповідності зазначеної інформації наданим документам на підтвердження наявності в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій. 3.2 Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІН-СЕРВІС УКРАЇНА» надати/завантажити приведений у відповідність до вимог замовника лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) за предметом закупівлі договору(ів) із обов'язковим зазначенням найменування, місцезнаходження, контактного телефону та коду ЄДРПОУ/ ідентифікаційного коду контрагента; предмета договору; номер, дату укладення договору та відомості про виконання договору). На підтвердження вищевказаної інформації надати копію договору(ів) із невід’ємними частинами, зазначеного(их) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія документу(ів), передбаченого(их) умовами такого(их) договору(ів) (акт або інший документ), що підтверджує(ють) надання послуг/виконання робіт/продаж (поставку) товару за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів); копія позитивного(их) листа(ів)-відгуку(ів) від контрагента за договором(ами), зазначеним(ми) учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів). У разі зазначення учасником у листі з інформацією про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) більше 1-го аналогічного договору, учасник повинен надати вищевказані підтверджуючі документи до кожного такого договору. 3.3 Учаснику Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРІН-СЕРВІС УКРАЇНА» надати/завантажити приведену у відповідність до вимог замовника інформацію (довідку в довільній формі) про особу, що уповноважена на підписання договору про закупівлю у разі перемоги учасника у торгах із зазначенням відомостей про уповноважену особу та повноваження на підписання договору про закупівлю, наявність чи відсутність обмежень щодо можливості підписання договорів та зразку підпису. Відповідно до ч.9 ст. 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей.

Документи

Публічні документи

31 грудня 2020 12:13
Електронний підпис
31 грудня 2020 12:12
Протокол директор.pdf
31 грудня 2020 12:12
Копія листа-відгуку.pdf
31 грудня 2020 12:12
Довідка технології.pdf
06 грудня 2020 12:01
Електронний підпис
06 грудня 2020 12:01
Електронний підпис
06 грудня 2020 12:00
Статут оригінал .pdf
06 грудня 2020 12:00
Сертифікат ISO 9001 НААУ.pdf
06 грудня 2020 12:00
Сертифікат ISO 9001 ВЕС.pdf
06 грудня 2020 12:00
Протокол директор.pdf
06 грудня 2020 12:00
Пояснювальна записка.pdf
06 грудня 2020 12:00
Лист щодо пролонгації.pdf
06 грудня 2020 12:00
Інформація по ст.17 ГСУ.pdf
06 грудня 2020 12:00
Довідка про довкілля.pdf
06 грудня 2020 12:00
Витяг ПДВ ГСУ 11.04.2016.pdf
06 грудня 2020 12:00
Лист мат.-тех. база ГСУ.pdf
06 грудня 2020 12:00
Копія листа-відгуку.pdf

Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 10:59
Електронний підпис
07 грудня 2020 10:57
Гарантия.pdf.p7s.p7s
07 грудня 2020 10:57
Остапчук.tif
07 грудня 2020 08:40
Електронний підпис
07 грудня 2020 08:38
45.Протокол №4..PDF.p7s
07 грудня 2020 08:38
45.Протокол №4..PDF
07 грудня 2020 08:38
40.Відомості з ЄДРПОУ..PDF
07 грудня 2020 08:38
39.Витяг з ЄДР.pdf.p7s
07 грудня 2020 08:38
39.Витяг з ЄДР.pdf
07 грудня 2020 08:38
37.Виписка з ЄДРПОУ..PDF.p7s
07 грудня 2020 08:38
37.Виписка з ЄДРПОУ..PDF
07 грудня 2020 08:38
35.Позитивний відгук.pdf.p7s
07 грудня 2020 08:38
35.Позитивний відгук.pdf
07 грудня 2020 08:38
1.Ліцензія_НБУ_25902.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРТПРОМСЕРВІС"

ТОВ "ГРІН-СЕРВІС УКРАЇНА"

ТОВ "ЕКО-ЛІДЕР"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 28 січня 2021 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРТПРОМСЕРВІС" 1 818 000,00
UAH
1 795 648,00
UAH
Документи
ТОВ "ГРІН-СЕРВІС УКРАЇНА" 1 831 000,00
UAH
1 800 000,00
UAH
Документи

Публічні документи

13 лютого 2021 14:00
Електронний підпис
13 лютого 2021 14:00
Ст.17.pdf
12 лютого 2021 15:40
Електронний підпис
12 лютого 2021 15:40
Довідка ч.2 ст.17 ЗУ.pdf
12 лютого 2021 13:23
Електронний підпис
12 лютого 2021 13:23
Лист строк дії.pdf
12 лютого 2021 13:23
Довідка ч.2 ст.17 ЗУ.pdf
10 лютого 2021 11:13
Електронний підпис
10 лютого 2021 11:13
ISO 9001 СУЯ НААУ 2020.pdf
10 лютого 2021 11:13
ISO 9001 СУЯ 2020.pdf
10 лютого 2021 11:13
Dovidka_21028474870550428751.pdf.p7s
10 лютого 2021 11:13
Dovidka_21028474870550428751.pdf
10 лютого 2021 11:13
Цінова пропозиція.pdf
10 лютого 2021 11:13
Протокол 53.pdf
10 лютого 2021 11:13
Наказ директор.pdf
10 лютого 2021 11:13
Лист-роз'яснення.pdf
10 лютого 2021 11:13
Довідка ч.2 ст.17 ЗУ.pdf
10 лютого 2021 11:13
Довідка податкова.pdf
10 лютого 2021 11:13
Довідка п.12 ч.1 ст.17 ЗУ.pdf
31 грудня 2020 14:52
Електронний підпис
31 грудня 2020 14:51
Тех.паспорта ТВ-СЕРРУС.pdf
31 грудня 2020 14:51
Союз тех паспорта.pdf
31 грудня 2020 14:51
Протокол тендер.pdf
31 грудня 2020 14:51
наказ директор.pdf
31 грудня 2020 14:51
Лист МТБ.pdf
31 грудня 2020 14:51
Договір ТВ-СЕРРУС ППС.pdf
31 грудня 2020 14:51
Договір Союз ППС.pdf
31 грудня 2020 14:51
Довідка технолог..pdf
31 грудня 2020 14:51
Довідка повноваження.pdf
31 грудня 2020 14:51
Виписка МТБ.pdf
06 грудня 2020 01:19
Електронний підпис
06 грудня 2020 01:19
Електронний підпис
06 грудня 2020 01:18
ISO 9001 СУЯ НААУ 2020.pdf
06 грудня 2020 01:18
ISO 9001 СУЯ 2020.pdf
06 грудня 2020 01:18
Статут.pdf
06 грудня 2020 01:18
Ст.17 Союз.pdf
06 грудня 2020 01:18
Ст.17 ППС.pdf
06 грудня 2020 01:18
Протокол тендер.pdf
06 грудня 2020 01:18
наказ директор.pdf
06 грудня 2020 01:18
Лист-згода перс.дані.pdf
06 грудня 2020 01:18
Довідка код доступу.pdf
06 грудня 2020 01:18
Довідка довкілля.pdf
06 грудня 2020 01:18
Витяг ПДВ 19.10.2015.pdf
06 грудня 2020 01:18
Тех.паспорта ТВ-СЕРРУС.pdf
06 грудня 2020 01:18
Союз тех паспорта.pdf
06 грудня 2020 01:18
Лист МТБ ППС.pdf
06 грудня 2020 01:18
Лист аналог.досвід.pdf
06 грудня 2020 01:18
Копія відгуку.pdf
06 грудня 2020 01:18
Довідка автомобілі.pdf
06 грудня 2020 01:18
Виписка МТБ ППС.pdf

Публічні документи

31 грудня 2020 12:13
Електронний підпис
31 грудня 2020 12:12
Протокол директор.pdf
31 грудня 2020 12:12
Копія листа-відгуку.pdf
31 грудня 2020 12:12
Довідка технології.pdf
06 грудня 2020 12:01
Електронний підпис
06 грудня 2020 12:01
Електронний підпис
06 грудня 2020 12:00
Статут оригінал .pdf
06 грудня 2020 12:00
Сертифікат ISO 9001 НААУ.pdf
06 грудня 2020 12:00
Сертифікат ISO 9001 ВЕС.pdf
06 грудня 2020 12:00
Протокол директор.pdf
06 грудня 2020 12:00
Пояснювальна записка.pdf
06 грудня 2020 12:00
Лист щодо пролонгації.pdf
06 грудня 2020 12:00
Інформація по ст.17 ГСУ.pdf
06 грудня 2020 12:00
Довідка про довкілля.pdf
06 грудня 2020 12:00
Витяг ПДВ ГСУ 11.04.2016.pdf
06 грудня 2020 12:00
Лист мат.-тех. база ГСУ.pdf
06 грудня 2020 12:00
Копія листа-відгуку.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРТПРОМСЕРВІС"

ТОВ "ГРІН-СЕРВІС УКРАЇНА"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРТПРОМСЕРВІС"
#39788724
Переможець 1 795 648,00
UAH
03 лютого 2021 16:42

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 03 лютого 2021 16:42

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОРТПРОМСЕРВІС"
#39788724
1 795 648,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 січня 2022 11:14
Електронний підпис укладений
24 лютого 2021 18:29
2941-В-ОДФ-21.pdf укладений
24 лютого 2021 18:28

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 22 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 934 504,17
UAH