Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з охорони майна Київської міської дирекції АТ "Укрпошта"
Security services of the JSC Ukrposhta Kyiv City Directorate property
Очікувана вартість
7 187 856,00 UAH
UA-2020-10-30-007120-c 5ea8079a7ad84561b520b0fa7624d345
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Анісіфорова Світлана

+380504110057
+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01189979
Місцезнаходження: 01001, Україна , Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Контактна особа: Анісіфорова Світлана
+380504110057,+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Додаткові контактні особи: Anisiforova Svitlana
+380504110057
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: AT "Ukrposhta" v osobi kyivskoi miskoi dyrektsii
National ID: 01189979
Contact point: Anisiforova Svitlana
+380504110057,+380442300885
anisiforova-sa@ukrposhta.ua
Additional contacts: Anisiforova Svitlana
+380504110057
anisiforova-sa@ukrposhta.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 14:00
Початок аукціону: 09 грудня 2020 11:07
Очікувана вартість: 7 187 856,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 35 939,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH
Publication date: 30 жовтня 2020 16:51
Enquiries until: 20 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 26 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 листопада 2020 14:00

Information

Estimated total value: 7 187 856 UAH including VAT
Minimal lowering step: 35 939 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Scope of the procurement
Шановні учасники не подавайте у складі тендерних пропозицій документи, які можуть містити ціни на Послуги. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Київської міської дирекції АТ «Укрпошта». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій: згідно пункту 2 розділу ІІІ тендерної документації. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні.
Розгорнути Згорнути
Dear bidders, do not submit documents that may contain prices for the Services as part of the tender proposals. Customer's Name: Joint-stock company "Ukrposhta". Customer's Location: 01001, Kyiv, Khreshchatyk str., 22. Code according to the USREOU of the Customer: 21560045. Customer's Category: a legal entity that carries out activities in certain areas of management. Purchaser's Name: JSC "Ukrposhta" represented by the Kyiv City Directorate of JSC "Ukrposhta". The language (languages) in which tender proposals should be prepared is Ukrainian. Documents that are not prepared by the bidder and submitted as part of the tender offer may be submitted in both Ukrainian and Russian. If a document in a language other than Ukrainian or Russian is submitted as part of the tender offer, the bidder shall provide a translation of this document. The participant is responsible for the quality and accuracy of the translation. Applied evaluation criteria - price. Type and terms of the tender security - according to paragraph 2 of section III of the tender documentation. Date and time of opening of tender offers - on the day and time of expiration of the term of submission of tender offers specified in the announcement
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з охорони майна - Київська міська дирекція, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 (пост №1)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Kyiv City Directorate, Kyiv, Khreshchatyk str., 22 (post №1)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - Київська міська дирекція, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 (пост №2)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Kyiv City Directorate, Kyiv, Khreshchatyk str., 22 (post №2)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - Київська міська дирекція, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 (пост №3)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Kyiv City Directorate, Kyiv, Khreshchatyk str., 22 (post №3)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - Київська міська дирекція, м. Київ, вул. Хрещатик, 22 (пост №4)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Kyiv City Directorate, Kyiv, Khreshchatyk str., 22 (post №4)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна -ЦПЗ Київ-Лівобережний, м. Київ, вул. Митрополита Андрія Шептицького, 16/4 (пост №5)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Kyiv-Livoberezhny post center, Kyiv, Metropolitan A. Sheptytsky str., 16/4 (post №5)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна -ЦПЗ Київ-Лівобережний, м. Київ, вул. Митрополита Андрія Шептицького, 16/4 (пост №6)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Kyiv-Livoberezhny post center, Kyiv, Metropolitan A. Sheptytsky str., 16/4 (post №6)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна -ЦПЗ Київ-Лівобережний, м. Київ, вул. Митрополита Андрія Шептицького, 16/4 (пост №7)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Kyiv-Livoberezhny post center, Kyiv, Metropolitan A. Sheptytsky str., 16/4 (post №7)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна -ЦПЗ Київ-Лівобережний, м. Київ, вул. Митрополита Андрія Шептицького, 16/4 (пост №8)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Kyiv-Livoberezhny post center, Kyiv, Metropolitan A. Sheptytsky str., 16/4 (post №8)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна -ЦПЗ Київ-Правобережний, м. Київ, проспект Повітрофлотський,75, (пост №9)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Kyiv-Pravoberezhny post center, Kyiv, 75 Povitroflotskyi Avenue, (post №9)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна -ЦПЗ Київ-Правобережний, м. Київ, проспект Повітрофлотський,75, (пост №10)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Kyiv-Pravoberezhny post center, Kyiv, 75 Povitroflotskyi Avenue, (post №10)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна -Склад МТЗ, м. Бровари, вул. Ярослава Мудрого, 2, Київська обл. (пост №12)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property -Warehouse for logistics, Brovary, Yaroslav Mudry str., 2, Kyiv region. (post №12)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна -Гаражі ЦПЗ Бровари, м. Бровари, вул. Ярослава Мудрого, 2, Київська обл. (пост №13)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Brovary post center Garages, Brovary, Yaroslav Mudry str., 2, Kyiv region. (post №13)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - ЦПЗ Бородянка м. Бородянка, вул. Центральна, 240, Київська обл. (пост №14)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property -Borodyanka post center, Borodyanka, Tsentralna str., 240, Kyiv region (post №14)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - ВПЗ 07201, смт Іванків, вул. Івана Проскури, 56, Київська обл. (пост №15)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - 07201 post office, Ivankiv, Ivana Proskury str., 56, Kyiv region. (post №15)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - ЦПЗ Васильків, м. Васильків, вул. Грушевського, 13, Київська обл. (пост №16)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Vasylkiv post center, Vasylkiv, Hrushevskoho str., 13, Kyiv region (post №16)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - ЦПЗ Кагарлик, м. Кагарлик, вул. Столична, 1, Київська обл. (пост №17)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Kagarlik post center, Kagarlik, Stolychna str., 1, Kyiv region (post №17)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - ЦПЗ Біла Церква, м. Біла Церква, вул. Привокзальна, 32-А, Київська обл. (пост №18)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Bila Tserkva post center, Bila Tserkva, Privokzalna str., 32-A, Kyiv region (post №18)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - ЦПЗ Вишгород, м. Вишгород, пл. Шевченко, 2, Київська обл. (пост №19)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Vyshgorod post center, Vyshgorod, Shevchenko Sq., 2, Kyiv region (post №19)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - Склад ЦПЗ Бровари, м. Бориспіль, вул. Київський шлях, 86 Київська обл. (пост №20)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property -Brovary post center Warehouse, Boryspil, Kyivsky Shliakh str., 86, Kyiv region (post №20)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - Невиробничі приміщення, смт Білогір'я, вул. Цегляна, 22, Хмельницька обл. (пост №21)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Non-production premises, Belogorye, Tsehlyana str., 22, Khmelnytsky region. (post №21)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - ВПЗ 08700, м. Обухів, вул. Малишка, 2, Київська обл. (пост №22)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - 08700 post office, Obukhiv, Malyshka str., 2, Kyiv region (post №22)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - ЦПЗ Яготин, м. Яготин, вул. Незалежності, 56, Київська обл. (пост №23)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - Yahotyn post center, Yahotyn, Nezalezhnosti str., 56, Kyiv region (post №23)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - ВПЗ 08400, м. Переяслав-Хмельницький, вул. Богдана Хмельницького, 49, Київська обл.(пост №24)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - 08400 post office, Pereyaslav-Khmelnytskyi, Bohdana Khmelnytskoho str., 49, Kyiv region (post №24)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - ВПЗ 09401, смт. Ставище, вул. Цимбала Сергія, 42, Київська обл. (пост №25)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - 09401 post office, Stavishche vil., Tsymbal Serhiy str., 42, Kyiv region (post №25)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021
1 послуга
Послуги з охорони майна - ВПЗ 09501, м. Тараща, вул. Шевченка, 37, Київська обл. (пост №26)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Security services of the property - 094501 post office, Tarashcha, Shevchenka str., 37, Kyiv region (post №26)
CPV: 79713000-5
Період постачання: з 01 січня 2021 по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Відповідно до умов Договору, проект якого наведений в Додатку 6 до тендерної документації. Найменування замовника: Акціонерне товариство "Укрпошта". Місцезнаходження Замовника: 01001, м.Київ, вул. Хрещатик, будинок 22. ЄДРПОУ замовника: 21560045. Категорія Замовника: юридична особа, яка здійснює діяльність в окремих сферах господарювання. Найменування закупівельника: АТ "Укрпошта" в особі Київської міської дирекції АТ «Укрпошта». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська. Документи, які не готуються учасником та представлені в складі тендерної пропозиції, можуть бути надані як українською, так і російською мовами. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська або російська, учасник надає переклад цього документа. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна. Умови надання тендерного забезпечення: Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного Банку України від 15.12.2004 № 639, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 13.01.2005 за № 41/10321. Банківська гарантія повинна містити посилання на цю тендерну документацію та на зміни, що до неї вносились, за їх наявності. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 90 днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною. Гарантія не може бути відкликана гарантом. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 16:51
ТД ЄТ фізохорона 2021.docx.p7s
30 жовтня 2020 16:51
ТД ЄТ фізохорона 2021.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Об'єм послуг
Дата подання: 02 листопада 2020 12:22
Дата відповіді: 02 листопада 2020 17:05
Доброго дня! Яка загальна кількість людино-годин?
Відповідь: На ваше питання повідомляємо, що розрахунковий обсяг послуг становить 184304 людино-годин для 25 постів. Звертаємо вашу увагу, що інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі міститься у технічній специфікації (Додаток 3 до тендерної документації) та проекті договору (Додаток 6 до тендерної документації). Послуги з охорони майна Київської міської дирекції АТ "Укрпошта" мають надаватися на 25 постах згідно з дислокацією, режимами несення служби кожного поста та іншими умовами, визначеними технічною специфікацією (Додаток 3 до тендерної документації). Відповідно до оголошення та тендерної документації період надання послуг встановлено з 01.01.2021 по 31.12.2021.
Запрошуємо до участі в торгах!
Уточнення
Дата подання: 09 листопада 2020 11:37
Дата відповіді: 09 листопада 2020 12:25
Доброго дня. На виконання п.1.1. Додатку 1 до тендерної документації надати Довідку у довільній формі, що містить інформацію (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) про виконання, аналогічного/их договору/договорів, за умовами якого/яких учасник надавав/надає послуги фізичної охорони на щонайменше трьох цілодобових постах охорони чи можна надати аналогічний договір, строк дії якого ще не сплинув та послуги по якому ще виконуються?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вітаємо! Дякуємо за увагу до нашої закупівлі. На ваше питання повідомляємо наступне.
Відповідно до вимог пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації на цю закупівлю учасник на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» має надати довідку у довільній формі, що містить інформацію (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) про виконання, аналогічного/их договору/договорів, за умовами якого/яких учасник надавав/надає послуги фізичної охорони на щонайменше трьох цілодобових постах охорони за договором/договорами із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору/назва послуги, номеру та дати укладення договору, кількості цілодобових постів охорони, які охоронялись або охороняються за договором, стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір), контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон).
З урахуванням викладеного, вимогами документації передбачено, що учасник може у такій довідці надавати інформацію в тому числі про аналогічний в розумінні цієї тендерної документації договір, за умовами якого на даний час надаються послуги з фізичної охорони (зазначаючи стан виконання такого договору як частково виконаний).
Запрошуємо до участі в торгах!

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 02 грудня 2020
UA-2020-10-30-007120-c5ea8079a7ad84561b520b0fa7624d345
Найменування: АТ "Укрпошта" в особі київської міської дирекції
Код ЄДРПОУ: 01189979
Місцезнаходження: 01001, Україна, Київська область обл., Київ, вул. Хрещатик, 22
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "КРАМАЛІ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ПАРТНЕР БЕЗПЕКА" Документи
Відхилено
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ХАРЛАНД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 13:34

Документи

30 листопада 2020 14:03
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 листопада 2020 12:31
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:31
Електронний підпис
30 листопада 2020 11:57
технічне.pdf
30 листопада 2020 11:57
проект.pdf
30 листопада 2020 11:57
наказ та рішення.pdf
30 листопада 2020 11:57
листи, довідки.pdf
30 листопада 2020 11:57
відгук.pdf
30 листопада 2020 11:57
23522_КРАМАЛІ_Гарантія_30_11_2020.pdf

Документи

30 листопада 2020 14:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

28 грудня 2020 12:37
Електронний підпис
28 грудня 2020 12:36
Цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2020 18:32
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:32
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:31
Ст. 17 п. 12.pdf
18 грудня 2020 16:31
Ст. 17 п. 2.pdf
18 грудня 2020 16:31
Пропозиція.pdf
18 грудня 2020 16:30
МВС Директор.pdf
18 грудня 2020 16:30
Довідка ДПІ.pdf
18 грудня 2020 16:30
Витяг Альфа 18.12..pdf
18 грудня 2020 16:30
10. Довідка НАЗК АЛЬФА.zip
18 грудня 2020 16:30
9. Лицензія.pdf
18 грудня 2020 16:30
8. Витяг ПДВ.jpg.pdf
18 грудня 2020 16:30
7. Баланс 2019.pdf
18 грудня 2020 16:30
6. Опис реєстратора.pdf
18 грудня 2020 16:30
4. Статут.pdf
18 грудня 2020 16:30
3. Рішення №10-к.pdf
18 грудня 2020 16:30
2. Наказ Волкова.pdf
18 грудня 2020 16:30
1. РІШЕННЯ №8К.pdf
30 листопада 2020 12:00
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:00
Електронний підпис
30 листопада 2020 11:58
14.3. Довідка.zip
30 листопада 2020 11:58
14.2. Наказ Волкова.pdf
30 листопада 2020 11:58
14.1. РІШЕННЯ №8К.pdf
30 листопада 2020 11:58
17. Сертифікат.pdf
30 листопада 2020 11:58
16. Ліцензія.pdf
30 листопада 2020 11:58
15. Відомості про учасника.pdf
30 листопада 2020 11:58
14. Уповноважена особа.pdf
30 листопада 2020 11:58
13. Досвід.pdf
30 листопада 2020 11:58
10. Невключення витрат.pdf
30 листопада 2020 11:58
9. Специфікація.pdf
30 листопада 2020 11:58
8. Субпідряд.pdf
30 листопада 2020 11:58
7. Лист-гарантія ст. 17.pdf
30 листопада 2020 11:58
6. Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
30 листопада 2020 11:58
5. Довідка п.13 ч. 1 ст 17.pdf
30 листопада 2020 11:58
4. Довідка п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf
30 листопада 2020 11:58
3. Довідка п. 6 ст. 17.pdf

Документи

30 листопада 2020 14:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 листопада 2020 12:48
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:45
Відомості про учасника.pdf
30 листопада 2020 12:45
Рішення 2 стр.pdf
30 листопада 2020 12:45
Рішення 1 стр.pdf
30 листопада 2020 12:45
Наказ Кравченко.pdf
30 листопада 2020 12:45
Довідка по ст. 17.pdf
30 листопада 2020 12:45
Гарантія по ст. 17.pdf
30 листопада 2020 12:45
Гарантія по Додатку 3.pdf
30 листопада 2020 12:45
Аналогічний досвід.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

1) перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції встановлено невідповідність між інформацією та документами, наданим на підтвердження відповідності встановленому кваліфікаційному критерію «наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» - у довідці вих. №151 від 30.11.2020, наданій на підтвердження відповідності цьому критерію, зазначений договір з АТ «Укргазвидобування» філія ГПУ «Шебелинкагазвидобування» №12/19 від 27.12.2020р., тоді як в листі відгуку від вказаного контрагента зазначений договір №12/019 від 27.12.2019 р. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункти 1.1 та 1.2 додатку 1 до Тендерної документації, пункт 1 додатку 4 до Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: довідка у довільній формі, що містить інформацію (крім відомостей, що становлять комерційну таємницю) про виконання, аналогічного/их договору/договорів, за умовами якого/яких учасник надавав/надає послуги фізичної охорони на щонайменше трьох цілодобових постах охорони за договором/договорами із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору/назва послуги, номеру та дати укладення договору, кількості цілодобових постів охорони, які охоронялись або охороняються за договором, стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір), контактних осіб замовників (прізвище та контактний телефон), та/або щонайменше один позитивний лист відгук від контрагента (ів), зазначених у довідці про виконання аналогічного(их) договору(ів), зміст якого(их) підтверджує належне виконання зобов’язань за договором(ами) та відсутність претензій, із зазначенням номеру та дати укладання такого(их) договору(ів) (надається щодо договору(ів), зазначеного у довідці за п. 1.1 цього Додатку) з коректним зазначенням номеру аналогічного договору.

Документи

30 листопада 2020 14:04
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

02 грудня 2020 12:47
Електронний підпис
02 грудня 2020 12:47
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:47
лист-пояснення.pdf
02 грудня 2020 11:47
оновлений відгук.pdf
30 листопада 2020 13:36
Електронний підпис
30 листопада 2020 13:36
Електронний підпис
30 листопада 2020 13:35
Витяг із Статут1.7z
30 листопада 2020 13:35
Банківська ліцензі1 (7).7z
30 листопада 2020 13:35
Протокол Н1.7Z
30 листопада 2020 13:35
Лист для клієнті1 (5).7z
30 листопада 2020 13:35
Гарантія 11539-20.7z
30 листопада 2020 13:35
Наказ Фролова Ю.1 (3).7Z
30 листопада 2020 13:35
д-ка не обєднання.pdf
30 листопада 2020 13:35
технічна специфікація.pdf
30 листопада 2020 13:35
ст 17 ЗУ.pdf
30 листопада 2020 13:35
протокол Грицай.pdf
30 листопада 2020 13:35
відгук.pdf
30 листопада 2020 13:35
наказ Грицай.pdf
30 листопада 2020 13:35
д-ка аналог договір.pdf
30 листопада 2020 13:35
ГЛ ТЯКХ.pdf
30 листопада 2020 13:35
відомості.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "КРАМАЛІ"

ТОВ "АЛЬФА СБ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА АГЕНЦІЯ "ПАРТНЕР БЕЗПЕКА"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ХАРЛАНД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 11:34

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ" 6 266 427,00
UAH з ПДВ
5 529 119,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ХАРЛАНД" 6 708 665,60
UAH з ПДВ
5 529 120,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "КРАМАЛІ" 7 003 552,00
UAH з ПДВ
7 003 552,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

28 грудня 2020 12:37
Електронний підпис
28 грудня 2020 12:36
Цінова пропозиція.pdf
18 грудня 2020 18:32
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:32
Електронний підпис
18 грудня 2020 16:31
Ст. 17 п. 12.pdf
18 грудня 2020 16:31
Ст. 17 п. 2.pdf
18 грудня 2020 16:31
Пропозиція.pdf
18 грудня 2020 16:30
МВС Директор.pdf
18 грудня 2020 16:30
Довідка ДПІ.pdf
18 грудня 2020 16:30
Витяг Альфа 18.12..pdf
18 грудня 2020 16:30
10. Довідка НАЗК АЛЬФА.zip
18 грудня 2020 16:30
9. Лицензія.pdf
18 грудня 2020 16:30
8. Витяг ПДВ.jpg.pdf
18 грудня 2020 16:30
7. Баланс 2019.pdf
18 грудня 2020 16:30
6. Опис реєстратора.pdf
18 грудня 2020 16:30
4. Статут.pdf
18 грудня 2020 16:30
3. Рішення №10-к.pdf
18 грудня 2020 16:30
2. Наказ Волкова.pdf
18 грудня 2020 16:30
1. РІШЕННЯ №8К.pdf
30 листопада 2020 12:00
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:00
Електронний підпис
30 листопада 2020 11:58
14.3. Довідка.zip
30 листопада 2020 11:58
14.2. Наказ Волкова.pdf
30 листопада 2020 11:58
14.1. РІШЕННЯ №8К.pdf
30 листопада 2020 11:58
17. Сертифікат.pdf
30 листопада 2020 11:58
16. Ліцензія.pdf
30 листопада 2020 11:58
15. Відомості про учасника.pdf
30 листопада 2020 11:58
14. Уповноважена особа.pdf
30 листопада 2020 11:58
13. Досвід.pdf
30 листопада 2020 11:58
10. Невключення витрат.pdf
30 листопада 2020 11:58
9. Специфікація.pdf
30 листопада 2020 11:58
8. Субпідряд.pdf
30 листопада 2020 11:58
7. Лист-гарантія ст. 17.pdf
30 листопада 2020 11:58
6. Довідка ч. 2 ст. 17.pdf
30 листопада 2020 11:58
5. Довідка п.13 ч. 1 ст 17.pdf
30 листопада 2020 11:58
4. Довідка п. 12 ч. 1 ст. 17.pdf
30 листопада 2020 11:58
3. Довідка п. 6 ст. 17.pdf

Публічні документи

02 грудня 2020 12:47
Електронний підпис
02 грудня 2020 12:47
Електронний підпис
02 грудня 2020 11:47
лист-пояснення.pdf
02 грудня 2020 11:47
оновлений відгук.pdf
30 листопада 2020 13:36
Електронний підпис
30 листопада 2020 13:36
Електронний підпис
30 листопада 2020 13:35
Витяг із Статут1.7z
30 листопада 2020 13:35
Банківська ліцензі1 (7).7z
30 листопада 2020 13:35
Протокол Н1.7Z
30 листопада 2020 13:35
Лист для клієнті1 (5).7z
30 листопада 2020 13:35
Гарантія 11539-20.7z
30 листопада 2020 13:35
Наказ Фролова Ю.1 (3).7Z
30 листопада 2020 13:35
д-ка не обєднання.pdf
30 листопада 2020 13:35
технічна специфікація.pdf
30 листопада 2020 13:35
ст 17 ЗУ.pdf
30 листопада 2020 13:35
протокол Грицай.pdf
30 листопада 2020 13:35
відгук.pdf
30 листопада 2020 13:35
наказ Грицай.pdf
30 листопада 2020 13:35
д-ка аналог договір.pdf
30 листопада 2020 13:35
ГЛ ТЯКХ.pdf
30 листопада 2020 13:35
відомості.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 12:31
Електронний підпис
30 листопада 2020 12:31
Електронний підпис
30 листопада 2020 11:57
технічне.pdf
30 листопада 2020 11:57
проект.pdf
30 листопада 2020 11:57
наказ та рішення.pdf
30 листопада 2020 11:57
листи, довідки.pdf
30 листопада 2020 11:57
відгук.pdf
30 листопада 2020 11:57
23522_КРАМАЛІ_Гарантія_30_11_2020.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АЛЬФА СБ"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОХОРОННА КОМПАНІЯ "ХАРЛАНД"

ТОВ "КРАМАЛІ"

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 09 грудня 2020 16:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АЛЬФА СБ"
#37989206
5 529 119,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
13 січня 2022 17:10
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:17
Договір №17-3401 від 28.12.2020_част.2.pdf укладений
28 грудня 2020 16:15
Договір №17-3401 від 28.12.2020_част.1.pdf укладений
28 грудня 2020 16:15

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 5 529 119,00
UAH (в тому числі ПДВ 921 519,83 UAH)