Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С 060804 Коростишів-/Київ-Чоп/ через Козіївку, Городське, Новогородецьке, км 7+287, Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
10 572 817,20 UAH
UA-2020-10-30-006801-c c28467e0adce45c186ac2cd39472d413
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 25 листопада 2020 11:55
Очікувана вартість: 10 572 817,20 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 52 865,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 52864 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт мосту на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С 060804 Коростишів-/Київ-Чоп/ через Козіївку, Городське, Новогородецьке, км 7+287, Житомирська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12500, Україна, Житомирська область, міст на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення С 060804 Коростишів-/Київ-Чоп/ через Козіївку, Городське, Новогородецьке, км 7+287
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 19:53
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 18:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 14:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 14:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
09 листопада 2020 17:05
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 18:34
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 16:14
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 19:51
Додаток 7 Проект договору.rar
13 листопада 2020 17:01
Додаток 7 Проект договору.rar
04 листопада 2020 18:34
Додаток 7 Проект договору.rar
30 жовтня 2020 16:13
Додаток 7 Проект договору.rar
17 листопада 2020 19:51
ТД кап. ремонт мосту Коростишів-Київ-Чоп (1) (1).docx
13 листопада 2020 17:01
ТД кап. ремонт мосту Коростишів-Київ-Чоп (1).docx
10 листопада 2020 14:48
ТД кап. ремонт мосту Коростишів-Київ-Чоп.docx
09 листопада 2020 17:04
ТД кап. ремонт мосту Коростишів-Київ-Чоп.docx
30 жовтня 2020 16:13
ТД кап. ремонт мосту Коростишів-Київ-Чоп.docx
17 листопада 2020 19:51
Перелік змін Коростишів-Київ-Чоп.pdf
13 листопада 2020 17:01
перелік змін від 13.11.2020 Коростишів-Київ-Чоп.pdf
10 листопада 2020 14:48
Перелік змін 2 міст Коростишів-Київ-Чоп.pdf
09 листопада 2020 17:04
Перелік змін міст Коростишів-Київ-Чоп.pdf
04 листопада 2020 18:34
Додаток 2 технічне завдання С 060804 Коростишів-Київ-Чоп через Козіївку, Городське, Новогородецьке.pdf
30 жовтня 2020 16:13
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
04 листопада 2020 18:34
Перелік змін.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 12:16

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
SP. Z O.O. Mast-Bud 10 571 541,25
UAH з ПДВ
10 571 541,25
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" 10 572 305,00
UAH з ПДВ
10 572 305,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 16:17
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:15
Довідкач2ст17
02 грудня 2020 16:15
Довідкап11ч1ст17
02 грудня 2020 16:15
Довідкап12ч1ст17
02 грудня 2020 16:15
Довідка про несудимість
24 листопада 2020 21:55
Електронний підпис
24 листопада 2020 21:53
Техніка2.rar
24 листопада 2020 21:53
Техніка1.rar
24 листопада 2020 21:53
Персонал4.rar
24 листопада 2020 21:53
Персонал3.rar
24 листопада 2020 21:53
Персонал2.rar
24 листопада 2020 21:53
Персонал1.rar
24 листопада 2020 21:53
Документи учасника2.rar
24 листопада 2020 21:53
Документи учасника1.rar
24 листопада 2020 21:52
АБЗ2.rar
24 листопада 2020 21:52
АБЗ1.rar
24 листопада 2020 21:52
Установчи.rar
24 листопада 2020 21:52
Матеріально-технічна база.rar
24 листопада 2020 21:52
Лицензии_дозволи.rar
24 листопада 2020 21:52
Лабораторія.rar
24 листопада 2020 21:52
ДЦ.rar
24 листопада 2020 21:52
Гарантія.rar
24 листопада 2020 21:52
Бухгалтерські.rar
24 листопада 2020 21:52
Аналогічний договір.rar

Публічні документи

24 листопада 2020 10:01
Електронний підпис
24 листопада 2020 09:57
кошторис ч1.pdf
24 листопада 2020 09:57
кошторис ч2.pdf
24 листопада 2020 09:57
кошторис ч3.pdf
24 листопада 2020 09:57
тендерна пропозиція.pdf
23 листопада 2020 17:11
46.16Накази оригінали.pdf
23 листопада 2020 17:11
46.14Накази оригінали.pdf
23 листопада 2020 17:11
46.7.2 Трудові.pdf
23 листопада 2020 17:11
46.5. Трудові.pdf
23 листопада 2020 17:11
46.13Переклади трудових ч4.pdf
23 листопада 2020 17:11
46.12.Переклади трудових ч3.pdf
23 листопада 2020 17:11
46.8. Трудові.pdf
23 листопада 2020 17:11
38.2Дозвіл на викиди ШБМ 2020.pdf
23 листопада 2020 17:11
46.15Дипломи ІТР.pdf
23 листопада 2020 17:11
46.6. Трудові.pdf
23 листопада 2020 17:11
46.2. Трудова Яворський.pdf
23 листопада 2020 17:11
46.1. Трудова Попач.pdf
23 листопада 2020 17:11
3. Статут Копія.pdf
23 листопада 2020 17:11
Довідка про працівників.pdf
23 листопада 2020 17:11
46.11 Переклади трудових ч2.pdf
23 листопада 2020 17:11
Гарантійний лист.pdf
23 листопада 2020 17:11
46.7.3 Трудові.pdf
23 листопада 2020 17:11
46.4. Трудова Тишкун.pdf
23 листопада 2020 17:11
46.7.1 Трудові.pdf
23 листопада 2020 17:11
38.Договір ШБМ.pdf
23 листопада 2020 17:11
20764 Будальянс груп.zip
23 листопада 2020 17:11
38.3Накладна на завод.pdf
23 листопада 2020 17:10
5. Ліцензія (копія).pdf
23 листопада 2020 17:10
2.1. Сертифікат якості ориг.pdf
23 листопада 2020 17:10
Субпідряд.pdf
23 листопада 2020 17:10
Довідка ст.17 заг.pdf
23 листопада 2020 17:10
Довідка про техніку.pdf
23 листопада 2020 17:10
Згода з проектом договору.pdf
23 листопада 2020 17:10
Довідка про наявність МТБ.pdf
23 листопада 2020 17:10
Довідка про наявність АБЗ.pdf
23 листопада 2020 17:10
52.1Фінансовий звіт за 2019р..pdf
23 листопада 2020 17:10
46.17Диплом геодезиста.pdf
23 листопада 2020 17:10
46.10 Переклади трудових ч1.pdf
23 листопада 2020 17:10
Гарантійний лист 2.pdf
23 листопада 2020 17:10
Лист -згода.pdf
23 листопада 2020 17:10
36. Договір оренди МТБ.pdf
23 листопада 2020 17:10
38.1Атестат виробництва 2020.pdf
23 листопада 2020 17:10
4. Відомості ЄДРПОУ.pdf
23 листопада 2020 17:10
Банківська гарантія.pdf
23 листопада 2020 17:10
3.1 Опис до статуту копія.pdf
23 листопада 2020 17:10
1.Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

SP. Z O.O. Mast-Bud

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
SP. Z O.O. Mast-Bud
#243684148
Переможець 10 571 541,25
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 16:36

Документи

26 листопада 2020 16:36
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:35
730.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2020 16:36

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
SP. Z O.O. Mast-Bud
#243684148
10 571 541,25
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2020 16:36
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:35
730.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2023 15:38
Додаткова угода_8 до Договору_108-20 від 15.12.2020.pdf укладений
02 травня 2023 15:37
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 14:27
Додаткова угода № 8 до Д-ру № 108-20.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 14:26
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2022 16:21
Додаткова угода №6 від 29.04.2022р..PDF зміни до договору
04 травня 2022 16:19
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 14:51
Додаткова угода_5 від 01.02.2022 (до Договору_108-20).pdf зміни до договору
01 лютого 2022 14:49
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 16:58
Додаткова угода №4 від 31.12.2021р..pdf зміни до договору
04 січня 2022 16:58
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 17:52
ДУ№3 від 26.04.2021 Коростишів-Київ-Чоп.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 17:52
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 16:16
Додаткова угода № 2 до Д-ру № 108-20 від 15.12.2020.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 16:15
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 17:49
додаткова угода №1.pdf зміни до договору
15 лютого 2021 17:46
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 16:04
Гарантія виконання 12004-20.pdf укладений
16 грудня 2020 16:03
108-20.pdf укладений
16 грудня 2020 16:03

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 квітня 2021 16:21
3 171 462,38 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA918201720355309107000709232
Представництво "Маст-Буд СП.З.О.о"
Оплачений
25 серпня 2021 11:20
1 496 276,97 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA803510050000026000878968306
Представництво"МАСТ-БУД Сп.з о.о"
Оплачений
22 вересня 2021 15:12
1 115 388,32 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA803510050000026000878968306
Представництво"МАСТ-БУД Сп.з о.о"
Оплачений
17 листопада 2021 12:59
1 596 977,26 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA803510050000026000878968306
Представництво"МАСТ-БУД Сп.з о.о"
Оплачений
13 грудня 2021 15:23
1 108 354,55 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA803510050000026000878968306
Представництво"МАСТ-БУД Сп.з о.о"
Оплачений
23 грудня 2021 12:51
975 427,28 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA803510050000026000878968306
Представництво"МАСТ-БУД Сп.з о.о"
Оплачений
30 грудня 2021 12:12
384 432,18 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA803510050000026000878968306
Представництво"МАСТ-БУД Сп.з о.о"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились доповнити договір 108-20 пунктом 4.15 наступного змісту: "Замовник не здійснює попередню оплату за даним Договором протягом усього терміну дії Постанови КМУ від 22.07.2020 року № 641"
Номер договору про закупівлю: 108-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Постанови Кабінету міністрів України від 2 грудня 2020 року № 1198 та керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, відповідно до пунктів 23.1 та 23.7 розділу 23 Договору, Сторони домовились викласти пункт 4.15 Договору у новій редакції: "Замовник здійснює попередню оплату за даним Договором у порядку визначеним Постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами та доповненнями)".
Номер договору про закупівлю: 108-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Виправити описку в п.3.9 Договору. 2. Виключити пункт 15.3 Договору. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 108-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 01.05.2022 та строк виконання робіт до 01.05.2022 р. Викласти Додаток №2 до Договору в новій редакції. Викласти розділ XXV в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 108-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cторони дійшли згоди: 1. Викласти Додаток №1 до Договору (Договірна ціна) в новій редакції, що додається. 2. Викласти Додаток №2 до Договору (Календарний графік виконання робіт) викласти в новій редакції, що додається. 3. Викласти Додаток №3 до Договору (Протокол погодження договірної ціни) в новій редакції, що додається. 4. Викласти Додаток №4 до Договору (План фінансування виконання робіт) в новій редакції. 5. Доповнити Договір Додатком №3-22 (Протокол погодження договірної ціни на 2022 рік), що додається.
Номер договору про закупівлю: 108-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31.12.2022 та строк виконання робіт до 31.12.2022. 1. У тексті Договору № 108-20 від 15.12.2020 дату «01.05.2022» замінити датою «31.12.2022» у всіх випадках. 2. Викласти Додаток № 2 до Договору (Календарний графік виконання робіт) в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 108-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору та строк виконання робіт до 01.05.2023
Номер договору про закупівлю: 108-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 01 травня 2023
Сума оплати за договором: 9 848 318,94
UAH (в тому числі ПДВ 1 641 386,49 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони домовились розірвати Договір №108-20 від 15.12.2020 за згодою Сторін.