Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021:2015  45450000-6 (Послуги з поточного ремонту будівлі Управління порту, інв. № 082006 Одеської філії ДП «АМПУ»)
Очікувана вартість
1 786 111,11 UAH
UA-2020-10-30-006769-c fb18427edf2e433a9468e04357397d5b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Колесник Вікторія Володимирівна

(048) 729-35-44 VVKO@ODS.USPA.GOV.UA

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026, Україна , Одеська обл., Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Колесник Вікторія Володимирівна
(048) 729-35-44
VVKO@ODS.USPA.GOV.UA
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Закупівля проводиться в інтересах

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АДМІНІСТРАЦІЯ МОРСЬКИХ ПОРТІВ УКРАЇНИ"
Код ЄДРПОУ: 38727770

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 16:13
Звернення за роз’ясненнями: до 16 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 22 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 26 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 27 листопада 2020 11:02
Очікувана вартість: 1 786 111,11 UAH без ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 17 861,11 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 53583 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи


«Інші завершальні будівельні роботи» за кодом ДК 021:2015  45450000-6 (Послуги з поточного ремонту будівлі Управління порту, інв. № 082006 Одеської філії ДП «АМПУ»)\
Документи, що надаються учасниками процедури закупівлі у складі їх тендерних пропозицій, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Вірність перекладу цих документів/ справжність підпису перекладача засвідчується нотаріально. При цьому, проектна, технічна документація, документи, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям, а також установчі та правовстановлюючі документи, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування.
Визначальним є документ/текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Послуги з поточного ремонту будівлі Управління порту, інв. № 082006 Одеської філії ДП «АМПУ»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65026, Україна, Одеська область, Одеса, Митна площа, 1/2, будівля Управління порту, інв. № 082006 Одеської філії ДП «АМПУ».
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює попередню оплату у розмірі ___ відсотків (за пропозицією учасника-переможця, але не більше 30 (тридцяти) відсотків від ціни цього Договору) від ціни цього Договору, що складає _____ грн. без ПДВ, (заповнюється за пропозицією учасника-переможця), сума ПДВ __ грн. (заповнюється за пропозицією учасника-переможця), всього з ПДВ __ грн. (заповнюється за пропозицією учасника-переможця) (зазначається з урахуванням положень Податкового кодексу України про податок на додану вартість) протягом 15 (п’ятнадцяти) банківських днів з дати набрання чинності цього Договору на підставі отриманого Замовником оригіналу належним чином оформленого рахунку від Виконавця. Власні кошти підприємства Аванс 15 Банківські 30
Надання послуг Розрахунки проводяться шляхом: оплати Замовником після підписання Сторонами «Акту приймання виконаних будівельних робіт» (за формою КБ-2в), «Довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат» (за формою КБ-3) на надані Виконавцем Послуги, яка здійснюється на підставі отриманого Замовником відповідного рахунку Виконавця банківським переводом на розрахунковий рахунок Виконавця у термін до 15 банківських днів від дати отримання рахунку у розмірі вартості наданих Послуг у термін дії Договору. Власні кошти підприємства Пiсляоплата 15 Банківські 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 27 листопада 2020 11:23

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА" 1 784 026,13
UAH
1 784 026,13
UAH
Документи
ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПОЛІС" 1 786 111,11
UAH
1 786 111,11
UAH
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 17:02
Електронний підпис
18 грудня 2020 17:01
Dovidka_20342496410390757958.pdf.p7s
18 грудня 2020 17:01
Dovidka_20342496410390757958.pdf
18 грудня 2020 17:01
Розрахунки.pdf
18 грудня 2020 17:01
Локальний_кошторис.pdf
18 грудня 2020 17:01
Договірна_ціна.pdf
18 грудня 2020 17:01
Відомість_ресурсів.pdf
18 грудня 2020 17:01
462_Цінова_пропозиція.pdf
18 грудня 2020 17:01
461_Довідка_17ст._ч.2.pdf
18 грудня 2020 17:01
460_Довідка_17ст._ч.1_п.12.pdf
15 грудня 2020 12:27
Електронний підпис
15 грудня 2020 12:27
438_Лист_обладнання.pdf
15 грудня 2020 12:27
437_Лист-пояснення.pdf
25 листопада 2020 16:41
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:40
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:39
Статут_ДП_Граніт_Україна.pdf
25 листопада 2020 16:39
376_Виписка_бухгалтерська.pdf
25 листопада 2020 16:39
375_Лист-зобовязання.pdf
25 листопада 2020 16:39
374_Довідка_субпідрядник.pdf
25 листопада 2020 16:39
373_Проєкт_договору.pdf
25 листопада 2020 16:39
372_Лист-згода_на_обробку_ПД.pdf
25 листопада 2020 16:39
371_Довідка_захист_довкілля.pdf
25 листопада 2020 16:39
370_Пояснювальна_записка.pdf
25 листопада 2020 16:39
369_Письмова_згода.pdf
25 листопада 2020 16:39
368_Довідка_повноваження.pdf
25 листопада 2020 16:39
367_Відомості_про_учасника.pdf
25 листопада 2020 16:39
366_Довідка_код_доступу.pdf
25 листопада 2020 16:39
365_Довідка_ст17ЗУ.pdf
25 листопада 2020 16:39
364_Лист_технології.pdf
25 листопада 2020 16:39
363_Лист_обладнання_та_МТБ.pdf
25 листопада 2020 16:39
362_Лист_досвід.pdf
25 листопада 2020 16:39
361_Лист_працівники.pdf

Публічні документи

25 листопада 2020 16:11
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:10
Статут ВКФ ТОВ Мегаполіс.pdf
25 листопада 2020 16:10
Свідоцтво ПДВ Мегаполіс.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА"

ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МЕГАПОЛІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА"
#33864982
Переможець 1 784 026,13
UAH
16 грудня 2020 09:53
Вимога про усунення невідповідностей
до 15 грудня 2020 16:32

Вимога про усунення невідповідностей

1). перелік виявлених невідповідностей: В порушення вимог пп.1.1 п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасником випискою від 24.11.2020 №376 не підтверджено наявність власної дриль електрична black decker CD714 cresca, вказаної в листі від 24.11.2020 №363, оскільки в виписці зазначено наявність дрилі електрична black decker CD714 creska. 2). посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пп.1.1. п.1 Додатку 1 до тендерної документації: Лист в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника з інформацією про наявність в учасника необхідних для надання послуг за предметом закупівлі обладнання та матеріально-технічної бази та технологій (перелік) (обов’язково зазначити форму володіння: власний, орендований тощо, та/або залучення потужностей інших суб’єктів господарювання як субпідрядника/ співвиконавців, використання/невикористання (власних/залучених) технологій). У якості підтвердження власного обладнання та матеріально-технічної бази, до листа слід додати виписку за підписом учасника/уповноваженої особи учасника та головного бухгалтера/бухгалтера (за наявності*) щодо власного обладнання та матеріально-технічної бази, які рахуються за бухгалтерським обліком учасника. У разі залучення до надання послуг обладнання або матеріально-технічної бази, які не є власністю учасника, додатково надаються копії документів, що підтверджують права користування майном (договори управління/оренди/надання послуг тощо, та/або документи, що підтверджують взаємовідносини із субпідрядниками/співвиконавцями). * У разі відсутності в учасника головного бухгалтера/бухгалтера, учасником окремо зазначається про це у виписці. 3). перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Підтвердити наявність власної дриль електрична black decker CD714 cresca, вказаної в листі від 24.11.2020 №363. У разі необхідності надати пояснення (за підписом уповноваженої особи учасника на підписання тендерної пропозиції) щодо поданих в тендерній пропозиції документів в період подання пропозиції.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 грудня 2020 09:53

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ДП "ГРАНІТ УКРАЇНА"
#33864982
1 784 026,13
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 вересня 2021 10:53
Електронний підпис зміни до договору
02 серпня 2021 17:12
2925-В-ОДФ-20_2 (1).pdf зміни до договору
02 серпня 2021 17:11
Електронний підпис зміни до договору
18 лютого 2021 14:39
2925-В-ОДФ-20_1 (1).pdf зміни до договору
18 лютого 2021 14:38
Електронний підпис укладений
31 грудня 2020 14:24
2925-В-ОДФ-20_договір.pdf укладений
31 грудня 2020 14:17

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
18 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
18 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із зміною юридичної адреси Виконавця, Сторони прийшли до згоди внести наступні зміни до Договору: Розділ 16. Місцезнаходження та банківські реквізити сторін" викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 2925-В-ОДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): п. 3 частини 5 статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: 2925-В-ОДФ-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 31 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 2 059 123,55
UAH (в тому числі ПДВ 343 187,26 UAH)