Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Будівництво багатофункціонального ігрового майданчику зі штучним покриттям на території скверу по вул. Сірко, 17Б в с. Капулівка Нікопольського району Дніпропетровської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: 45212000-6 – Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)
Очікувана вартість
4 523 338,80 UAH
UA-2020-10-30-006597-c d53bad1fa14a4a03abf00a46019261d6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Швець

+380988205975 sel-sovet@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Покровська сільська рада
Код ЄДРПОУ: 04340342
Місцезнаходження: 53273, Україна , Дніпропетровська обл., с. Покровське, вул. Калнишевського, 19Б
Контактна особа: Ірина Швець
+380988205975
sel-sovet@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 15:56
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 15:45
Початок аукціону: 17 листопада 2020 14:17
Очікувана вартість: 4 523 338,80 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 22 616,69 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Усі документи тендерної пропозиції, які підготовлені безпосередньо Учасником, повинні бути складені українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж українська, мові, Учасник надає переклад цього документу на українській мові. Переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво багатофункціонального ігрового майданчику зі штучним покриттям на території скверу по вул. Сірко, 17Б в с. Капулівка Нікопольського району Дніпропетровської області (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013) (ДК 021:2015: 45212000-6 – Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 53275, Україна, Дніпропетровська область, Нікопольський район, с. Капулівка, вул. Сірко, 17Б
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» протягом 7 робочих днів з дня їх підписания. Генеральний підрядник щомісяця до 20 числа надає Замовнику акти виконаних робіт, зазначених в п. 3.1. договору, що підтверджують готовність виконаних робіт, а Замовник забезпечує явку свого уповноваженого представника для приймання цих робіт. На протязі трьох робочих днів Замовник розглядає, надає зауваження (у разі їх виявлення), та підписує документи, які були надані Генеральним підрядником, що підтверджують виконання робіт, або обґрунтовує відмову від їх підписання Пiсляоплата 7 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 15:59
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 15:57
Додаток 11.docx
30 жовтня 2020 15:57
Додаток 10.docx
30 жовтня 2020 15:57
Додаток 9.docx
30 жовтня 2020 15:57
Додаток 8.docx
30 жовтня 2020 15:56
Додаток 7 Проект Договору.docx
30 жовтня 2020 15:56
Додаток 6 Технічне завдання.docx
30 жовтня 2020 15:56
Додаток 5.docx
30 жовтня 2020 15:56
Додаток 4.docx
30 жовтня 2020 15:56
Додаток 3.docx
30 жовтня 2020 15:56
Додаток 2.docx
30 жовтня 2020 15:56
Додаток 1.docx
30 жовтня 2020 15:56
ТД.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-30-006597-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ТАРАТУХІНА ОЛЕНА МИХАЙЛІВНА, Код ЄДРПОУ:2944518027
Дата подання: 03 листопада 2020 17:57
Що до декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання видів робіт підвищеної небезпеки
Замовником, для підтвердження наявності основних машин та механізмів для виконання робіт вимагається надання декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами.
Вважаємо таку вимогу дискримінаційною та такою що істотно обмежує можливість участі в процедурі закупівлі значної частини потенційних учасників, тим самим порушуючи вимоги ч. 2 та ч. 4 ст. 22 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», а саме: тендерна документація повинна містити інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі та не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників.
Зважаючи на вище викладене, вимагаємо виключити вимогу що до надання декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами, та внести відповідні зміни в тендерну документацію.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 листопада 2020 14:43
Згідно ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» (із змінами) Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Тому вимога про надання Декларації не є дискримінаційною. В примітках Додатку 5 до Тендерної документації передбачено наступне: Документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, в т.ч. аналогів документу/інформації. Тобто Учасник може не подавати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами, але повинен надати пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання вищезазначеної Декларації.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-30-006597-c.b2
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ МЕГАІНВЕСТГРУП, Код ЄДРПОУ:42635335
Дата подання: 04 грудня 2020 18:03
Скарга до органу оскарження
Скарга до органу оскарження
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 09 грудня 2020 18:36
рішення від 09.12.2020 № 22736.pdf
Дата публікації: 09 грудня 2020 18:36
інформація про перенесення від 18.12.2020 № 19794.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2020 23:05
рішення від 21.12.2020 № 23528.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2020 21:35

Документи подані скаржником

04 грудня 2020 17:02
СкаргаАМКУ.pdf
04 грудня 2020 17:02
sign_Validation_Report.pdf
04 грудня 2020 17:02
Протокол___161.PDF
04 грудня 2020 17:02
Рисунок1.png

Документи подані замовником

14 грудня 2020 15:37
Інформація по скарзі.PDF

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АГРОПОЛІС ГРУП" 4 520 000,00
UAH з ПДВ
2 740 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА 3 598 499,34
UAH з ПДВ
3 049 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ МЕГАІНВЕСТГРУП 4 450 860,91
UAH з ПДВ
4 450 860,91
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

11 листопада 2020 17:27
Статут.pdf
11 листопада 2020 17:27
Пропозиція.pdf
11 листопада 2020 17:27
Повiдомлення.pdf
11 листопада 2020 17:27
Наказ_1_вiд_17.03.2020.pdf
11 листопада 2020 17:27
Лицензия.jpg

Публічні документи

04 грудня 2020 14:25
Електронний підпис
04 грудня 2020 14:23
Довідка ДПС
02 грудня 2020 16:34
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:31
Розрахунок ціни
02 грудня 2020 16:31
Ліцензія КУ
02 грудня 2020 16:30
Довідка МВС Журба М.Ю.
02 грудня 2020 16:30
Лист стосовно Ліцензії
26 листопада 2020 15:09
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:07
Довідка про наявність МТБ
26 листопада 2020 15:07
Оригінал Декларації МТБ
26 листопада 2020 15:07
Усунення невідповідностей
24 листопада 2020 15:46
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:17
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:13
Тендерна пропозиція.pdf
16 листопада 2020 12:13
Статут нова редакція КУ 2020.pdf
16 листопада 2020 12:13
Розрахунки __ 1-4.pdf
16 листопада 2020 12:13
Появнювальна записка.pdf
16 листопада 2020 12:13
Наявність працівників.pdf
16 листопада 2020 12:12
Календарний графік.pdf
16 листопада 2020 12:12
Дозвіл держпраці.pdf
16 листопада 2020 12:12
Договірна ціна.pdf
16 листопада 2020 12:12
Договір підряду Додаток 7.pdf
16 листопада 2020 12:12
Довідка про огляд об_єкту.pdf
16 листопада 2020 12:12
Відгук Чернігівобенерго.pdf
16 листопада 2020 12:12
Витяг з ПДВ.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 14:11
Електронний підпис
12 листопада 2020 14:07
огляд.pdf
12 листопада 2020 14:07
Угоди_працівники.PDF
12 листопада 2020 14:07
Статут.pdf
12 листопада 2020 14:07
Решение_протокол.pdf
12 листопада 2020 14:07
Паспорт директора.PDF
12 листопада 2020 14:07
Оренда_приміщення.PDF
12 листопада 2020 14:07
Накази_працівники.pdf
12 листопада 2020 14:07
Наказ на директораОригінал.pdf
12 листопада 2020 14:07
ЛицензияОригінал.PDF
12 листопада 2020 14:07
ДозвiлОригінал.PDF
12 листопада 2020 14:07
Договір_докМТБ.pdf
12 листопада 2020 14:07
Довідки.pdf
12 листопада 2020 14:07
Деларація1.pdf
12 листопада 2020 14:07
Декларація_ОТ.pdf
12 листопада 2020 14:07
Витяг_единий.pdf
12 листопада 2020 14:07
Виписка_протокол.PDF
12 листопада 2020 14:07
Банк.pdf
12 листопада 2020 14:07
Аналог.pdf
12 листопада 2020 14:07
Кошторис.pdf
12 листопада 2020 14:07
Пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АГРОПОЛІС ГРУП"

ТОВ КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА

ТОВ МЕГАІНВЕСТГРУП

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "АГРОПОЛІС ГРУП"
#41657321
Відхилено 2 740 000,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 11:26
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2020 11:50
ТОВ КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА
#41106571
Переможець
3 049 999,00
UAH з ПДВ
30 листопада 2020 15:37
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 листопада 2020 16:43
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 листопада 2020 00:00

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «АГРОПОЛІС ГРУП» на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та вимогам тендерної документації виявлені наступні невідповідності в документах, а саме: 1. Для виконання вимог п. 5 розділу 3 ТД та Додатку 2 щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» Учасник не надав Довідку про наявність необхідного обладнання та матеріально технічної бази за формою, наведеною в Додатку № 2 до ТД і не надав: - Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами; на власні машини, механізми та техніку не надав: 1) оригіналів техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу для машин, механізмів та техніки, яка підлягає державній реєстрації; 2) оригіналу бухгалтерської довідки за підписом керівника та/або головного бухгалтера, та/або бухгалтера про знаходження основних засобів на балансі підприємства – для машин, механізмів, обладнання, яке не підлягає державній реєстрації; на залучені для виконання робіт машини, механізми, обладнання не надав: 1) оригіналів договорів оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін.(*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу). При цьому, вказані договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації у разі, якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; 2) акт(и) приймання-передачі Учаснику (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); 3) лист-підтвердження орендодавця, лізингодавця, надавача послуг або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець, надавач послуг та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу, надання послуг тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити лист-підтвердження власника машин, механізмів, обладнання щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі. Просимо усунути невідповідність в інформації/документах шляхом надання документів відповідно до вимог п. 5 розділу 3. ТД та Додатку 2 ТД шляхом надання: Довідки про наявність обладнання та матеріально технічної бази та технологій за формою, наведеною в Додатку № 2 до ТД; наданням Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами; на власні машини, механізми та техніку надати: 1) оригінали техпаспортів або свідоцтв про державну реєстрацію транспортного засобу для машин, механізмів та техніки, яка підлягає державній реєстрації; 2) оригінал бухгалтерської довідки за підписом керівника та/або головного бухгалтера, та/або бухгалтера про знаходження основних засобів на балансі підприємства – для машин, механізмів, обладнання, яке не підлягає державній реєстрації; на залучені для виконання робіт машини, механізми, обладнання надати: 1) оригінали договорів оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін.(*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди та ін., крім лізингу). При цьому, вказані договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації у разі, якщо його строк менше строку договору про закупівлю, на строк виконання робіт; 2) акт (и) приймання-передачі Учаснику (або іншого(их) документу(ів), який(і) підтверджує(ють) факт отримання Учасником) таких транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, обладнання та устаткування до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання); 3) листа-підтвердження орендодавця, лізингодавця, надавача послуг або іншої особи, яка зазначена у відповідному договорі, щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі на весь строк виконання робіт за предметом закупівлі. У тому разі, якщо орендодавець, лізингодавець, надавач послуг та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу, надання послуг тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити лист-підтвердження власника машин, механізмів, обладнання щодо не заперечення використання його машин, механізмів, обладнання для виконання робіт Учасником за предметом закупівлі. 2. Для виконання вимог п. 5 розділу 3. ТД та Додатку 3 щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід» Учасник не надав Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за формою, наведеною в Додатку № 3 до ТД, не надав оригінали наказів про призначення на посаду, оригінали наказів про сумісництво (за наявності) або оригінали цивільно-правових угоди з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Просимо усунути невідповідність в інформації/документах шляхом надання документів відповідно до вимог п. 5 розділу 3. ТД та Додатку 3 ТД шляхом надання: Довідки про «Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід»; наданням оригіналів наказів про призначення на посаду, оригіналів наказів про сумісництво (за наявності) або оригіналів цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору про закупівлю, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці. Учаснику необхідно підтвердити наявність всіх працівників, вказаних ним в таблиці. 3. Для виконання вимог п. 5 розділу 3. ТД та Додатку 4 щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за 2017-2020 рр.» Учасник не надав Довідку про наявність виконання аналогічного договору не за формою, наведеною в Додатку № 4 до ТД, не надав оригінал (-и) вказаного(-их) учасником у таблиці договору (-ів) (з усіма додатковими угодами); не надав оригінал (-и) підписаної (-их) замовником (-ами) довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та акту (-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) по вказаному (-их) договору (-ах); не надав оригінал (-и) позитивного (-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від замовника (-ів) по зазначеному (-их) учасником у таблиці договору (-ах), який (і) обов’язково має/-ють містити наступну інформацію: дату його видачi, вихiдний номер, номер, дату та предмет укладеного договору, ціну договору, суму виконання договору, iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій. Зазначений відгук має бути виданий замовником після дати оголошення закупівлі. (Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних учасником у таблиці замовників). Просимо усунути невідповідність в інформації/документах шляхом надання документів відповідно до вимог п. 5 розділу 3. ТД та Додатку 4 ТД шляхом надання: Довідки про «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) за 2017-2020 рр. (аналогічним договором вважається договір (-и) на виконання робіт з будівництва, або реконструкції, або капітального ремонту спортивно-ігрових майданчиків, стадіонів); надати оригінал (-и) вказаного (-их) учасником у таблиці договору (-ів) (з усіма додатковими угодами); надати оригінал (-и) підписаної (-их) замовником (-ами) довідки (-ок) про вартість виконаних будівельних робіт та витрат (форма №КБ-3) та акту (-ів) приймання виконаних будівельних робіт (форма №КБ-2в) по вказаному (-их) договору (-ах); надати оригінал (-и) позитивного (-их) листа-відгуку (листів-відгуків) від замовника (-ів) по зазначеному (-их) учасником у таблиці договору (-ах), який (і) обов’язково має/-ють містити наступну інформацію: дату його видачi, вихiдний номер, номер, дату та предмет укладеного договору, ціну договору, суму виконання договору, iнформацiю про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій. Зазначений відгук має бути виданий замовником після дати оголошення закупівлі. (Листи-відгуки мають бути від усіх вказаних учасником у таблиці замовників). 4. Для виконання вимог п. 2 розділу 5. ТД та п. 1, п. 2 Додатку 10 щодо підтвердження права підпису тендерної пропозиції та /або договору про закупівлю Учасник не надав Інформаційної довідки в довільній формі, яка містить відомості про службову (посадову) особу учасника (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної в довідці), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі, підписувати тендерну пропозицію за предметом закупівлі та якій/яким надано право на укладення та підписання договору про закупівлю; учасник не надав рішення про призначення керівника (виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – наявності та необхідності такого). Просимо усунути невідповідність в інформації/документах шляхом надання документів відповідно до вимог п. 2 розділу 5. ТД та п. 1, п. 2 Додатку 10 ТД шляхом надання: Інформаційної довідки в довільній формі, яка містить відомості про службову (посадову) особу учасника (з обов’язковим зазначенням ПІБ (без скорочень) та посади щодо кожної особи, зазначеної в довідці), яку уповноважено учасником представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі, підписувати тендерну пропозицію за предметом закупівлі та якій/яким надано право на укладення та підписання договору про закупівлю; надати рішення про призначення керівника (виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення – наявності та необхідності такого, в іншому випадку – надати лист-пояснення)

Документи

23 листопада 2020 11:26
Електронний підпис
23 листопада 2020 11:25
Протокол № 153.pdf
17 листопада 2020 14:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА» на відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами) та вимогам тендерної документації виявлені наступні невідповідності в документах, а саме: 1. Для виконання вимог п. 5 розділу 3 ТД та Додатку 2 щодо підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази та технологій» Учасник надав Довідку вих.№15 від 16.11.20 про наявність необхідного обладнання та матеріально технічної бази та технологій за формою, наведеною в Додатку № 2 до ТД із невірно вказаною маркою тракторів колісних в №з/п 23, 24, що не відповідає маркам тракторів згідно договору оренди №06/04-20 від 06.04.20 з ТОВ «НІЖИНСЬКА ПШМК», також Учасник не надав Декларації відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання вищезазначеної Декларації згідно приміток Додатку 5 до ТД: документи та інформація, які вимагаються замовником відповідно до вимог цієї тендерної документації, але не передбачені чинним законодавством України для учасників або законодавством країн учасників-нерезидентів для таких учасників, не подаються останніми в складі своєї тендерної пропозиції. При цьому, такий учасник повинен у складі тендерної пропозиції надати або аналог документу (при наявності) з відповідним поясненням подання аналогу документу або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання документів та інформації, в т.ч. аналогів документу/інформації. Просимо усунути невідповідність в інформації/документах шляхом надання документів відповідно до вимог п. 5 розділу 3 ТД та Додатку 2 ТД шляхом надання Довідки про наявність необхідного обладнання та матеріально технічної бази та технологій за формою, наведеною в Додатку № 2 до ТД із вірно вказаною маркою тракторів колісних в №з/п 23, 24 згідно договору оренди №06/04-20 від 06.04.20 з ТОВ «НІЖИНСЬКА ПШМК», також надати Декларацію відповідності матеріально-технічної бази роботодавця вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки на виконання видів робіт підвищеної небезпеки, зареєстровану Держпраці чи її територіальними органами або пояснювальну записку з обґрунтуванням та причинами неподання вищезазначеної Декларації згідно приміток Додатку 5 до ТД.

Обґрунтування аномально низької ціни

найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 30 або більше відсотків від наступної ціни/приведеної ціни тендерної пропозиції за результатами проведеного електронного аукціону

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 листопада 2020 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ КОНТРАКТСТРОЙ УКРАЇНА
#41106571
3 049 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 10:51
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 10:50
Дод. угода № 3 до Дог.№2021_1 Контракт строй.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 10:39
Електронний підпис зміни до договору
01 липня 2021 13:50
Дод, угода № 2 від 01.07.2021.pdf зміни до договору
01 липня 2021 13:49
Електронний підпис зміни до договору
29 січня 2021 15:16
Дод.угода № 1 від 29.01.2021р..PDF зміни до договору
29 січня 2021 15:16
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 14:49
Договір підряду №2021_ 1 з додатками.PDF укладений
04 січня 2021 14:48

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Сторони домовились внести зміни до пункту 18. "Юридичні адреси та банківські реквізити сторін" та викласти банківські реквізити Замовника в наступній редакції: р/р UA538201720344241048100022283 в Держказначейській службі України, м. Київ.
Номер договору про закупівлю: 2021/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
01 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Викласти преамбулу Договору в наступній редакції: " Покровська сільська рада Нікопольського району Дніпропетровської області, іменована надалі "Замовник", в особі виконуючої обов'язки сільського голови Мостика Валентина Миколаївна, яка діє на підставі Закону України "Про місцеве самоврядування в Україні", з однієї сторони, і Товариство з обмеженою відповідальністю "Котрактстрой Україна", іменоване надалі "Генеральний підрядник", що є платником податку на прибуток на загальних підставах, в особі директора Журби Михайла Юрійовича, який діє на підставі Статуту, з іншої сторони, уклали даний договір про нижченаведене:". 2. Викласти адресу Генерального підрядника в розділі 18 Договору "Юридичні адреси та банківські реквізити сторін" в наступній редакції: Місцезнаходження: 04207, м. Київ, вул. Тимошенка Маршала, буд. 19, прим. 3А; тел./факс (044)290-58-75.
Номер договору про закупівлю: 2021/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до ст. 651, 653, 654 ЦКУ, відповідно п.5 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» прийшли до висновку внести зміни до договору № 2021/1 від 04.01.2021р. в такій його частині: 1. Внести зміни до п.п.2.1 пункту 2 «Ціна Договору», а саме: Суму договору зменшити на 3 005, 72 грн. (три тисячі п’ять грн. 72 коп.), в т.ч.ПДВ 500,96 грн. (п’ятсот грн. 96 коп.). Загальна вартість робіт за даним Договором складає: 3 046 993, 28 грн. (три мільйони сорок шість тисяч дев`ятсот дев`яносто три грн. 28 коп.), у тому числі ПДВ 20% 507 832,21 грн.(п`ятсот сім тисяч вісімсот тридцять дві грн. 21 коп.). 2. Всі інші пункти Договору залишаються без змін та діють в частині, що не суперечить цій Додатковій угоді. 3. Ця Додаткова угода є невід’ємною частиною Договору і набирає чинності з дати її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 2021/1
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 січня 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 046 993,28
UAH (в тому числі ПДВ 507 832,21 UAH)