Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Стіл хірургічний рентген-прозорий (НК 024:2019: 35379 Стіл операційний універсальний, електрогідравлічний, ДК 021:2015: 33192230-3)
Очікувана вартість
1 080 000,00 UAH
UA-2020-10-30-006266-c 1013ab269e6a4d238c0f3734e2e5bdae
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Олександрівна Філенко

+380645244151 tender_lokb@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство Луганської обласної ради "Луганська обласна клінічна лікарня"
Код ЄДРПОУ: 01983789
Місцезнаходження: 93401, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, вул. Сметаніна, буд. 5
Контактна особа: Ірина Олександрівна Філенко
+380645244151
tender_lokb@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 08 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 14 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 18 листопада 2020 08:00
Початок аукціону: 19 листопада 2020 15:05
Очікувана вартість: 1 080 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 10 800,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Всі документи, що подаються учасниками відкритих торгів в електронному вигляді через електронну систему закупівель складаються українською мовою. Строк поставки: не більше 90 (дев’яносто) календарних днів з моменту здійснення 100% попередньої оплати.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Стіл хірургічний рентген-прозорий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 93400, Україна, Луганська область, місто Сєвєродонецьк, вулиця Пивоварова, будинок 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 35379 — Стіл операційний універсальний, електрогідравлічний

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Замовник здійснює попередню оплату у розмірі 100% від ціни Договору не пізніше 5 (п’яти) банківських днів з дня надходження фінансування на розрахунковий рахунок Замовника, на строк не більше 3 (трьох) місяців відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. №1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на підставі рахунку-фактури, виставленого Учасником, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Учасника в національній валюті. Аванс 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 19 листопада 2020 15:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІНВЕСТ ЮА" 1 069 000,00
UAH з ПДВ
1 069 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ОПТА СІД ТРЕЙД" 1 077 600,00
UAH з ПДВ
1 077 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 15:17
Електронний підпис
25 листопада 2020 13:17
Довідка МВС
17 листопада 2020 16:09
Електронний підпис
17 листопада 2020 16:05
Технична частина.zip
17 листопада 2020 16:05
Тендерна пропозиція.pdf
17 листопада 2020 16:05
Кваліфікація.zip
17 листопада 2020 16:05
Довідка про корупцію.pdf
17 листопада 2020 16:05
Відповідність 3.zip
17 листопада 2020 16:05
Відповідність 2.zip
17 листопада 2020 16:05
Відповідність 1.zip

Публічні документи

17 листопада 2020 19:34
Статутні та інші.pdf
17 листопада 2020 19:34
USER_MANUAL_ALVO_ Etiuda_4-02.RU — копия.pdf
17 листопада 2020 19:34
Документи пропозиції.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "МЕДІНВЕСТ ЮА"

ТОВ "ОПТА СІД ТРЕЙД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "МЕДІНВЕСТ ЮА"
#43852685
Переможець 1 069 000,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 09:48

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 09:48

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "МЕДІНВЕСТ ЮА"
#43852685
1 069 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:45
Електронний підпис зміни до договору
10 грудня 2020 15:52
Додаткова угода № 1від 10.12.2020р.pdf зміни до договору
10 грудня 2020 15:51
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 15:36
Договір № 0220 від 09.12.2020р.pdf укладений
10 грудня 2020 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
10 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з набранням чинності Постанови КМУ «Про внесення змін до постанов Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 і від 22 липня 2020 р. № 641» № 1198 від 02.12.2020 р. Сторони домовилися внести зміни до п.п. 4.1.1., п. 5.1., п.7.2.5. Договору про закупівлю № 02/20 від .12.2020 р. та викласти їх у новій редакції : - «4.1.1. Замовник здійснює оплату на підставі видаткової накладної протягом семи банківських днів після отримання Замовником поставленого Товару.»; - виключити з Договору про закупівлю № 02/20 від .12.2020 р. «п.4.2. У разі якщо Учасник не поставив товар у строки, встановлені цим Договором, або додатковими умовами до нього, він зобов’язаний повернути Замовнику повну суму здійсненої попередньої оплати з нарахуванням відсотків за користування чужими коштами в розмірі річної відсоткової плати на рівні подвійної облікової ставки НБУ. Проценти нараховуються на суму передоплати починаючи із дня, коли товар повинен бути переданий Замовнику, і до дня фактичного повернення йому передоплати на банківський рахунок.»; - «5.1. Строк поставки товару: до 30 грудня 2020 р. Датою поставки товару вважається дата підписання видаткової накладної уповноваженими представниками Сторін.»; - «7.2.5. Повернути видаткову накладну Учаснику без здійснення оплати в разі неналежного оформлення документів, зазначених у пункті 4.1.1. розділу IV цього Договору (відсутність печатки, підписів тощо)».
Номер договору про закупівлю: 02/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 069 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 69 934,58 UAH)