Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Капітальний ремонт мосту через залізницю на 33 км дільниці Коростень-Житомир на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О 062141 Нова Борова - Йосипівка, км 0+386 Житомирська область» (ДК 021:2015 (CPV) – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
15 512 924,40 UAH
UA-2020-10-30-006157-c 34057587655945288456a26d3b86ee8f
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Сергій Борисович Сорокін

+380412474388 39932654oda@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РЕГІОНАЛЬНОГО РОЗВИТКУ ЖИТОМИРСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 39932654
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, буд. 12
Контактна особа: Сергій Борисович Сорокін
+380412474388
39932654oda@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 15:31
Звернення за роз’ясненнями: до 15 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 21 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 25 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 25 листопада 2020 11:05
Очікувана вартість: 15 512 924,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 77 565,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 77564 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника:10014, Житомирська обл., місто Житомир, МАЙДАН ІМ. С. П. КОРОЛЬОВА, будинок 12. Категорія замовника: відповідно до частини 4 статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі" (зі змінами) - 1) органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1частини першої статті 2 Закону. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт мосту через залізницю на 33 км дільниці Коростень-Житомир на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О 062141 Нова Борова - Йосипівка, км 0+386 Житомирська область»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 11500, Україна, Житомирська область, міст через залізницю на 33 км дільниці Коростень-Житомир на автомобільній дорозі загального користування місцевого значення О 062141 Нова Борова - Йосипівка, км 0+386
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 15 березня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку У разі необхідності Замовник може здійснити попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070 за даним Договором. Розмір попередньої оплати не може перевищувати 50 відсотків від ціни Договору. Підрядник зобов’язаний надати підтверджуючі документи використання сплачених коштів не пізніше ніж за три місяці з дати оплати. Попередня оплата здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів Підряднику на небюджетні рахунки, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів Підрядником виключно з таких рахунків на цілі, визначені даним Договорам. Попередня оплата здійснена за даним Договором є авансом. Підрядник зобов’язаний використовувати одержану попередню оплату відповідно до вимог постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 р. № 1070. Якщо попередня оплата отримується Підрядником в останньому місяці поточного року, він має бути закритий не пізніше 27 числа зазначеного місяця відповідного року. Аванс 7 Робочі 50
Виконання робіт Поточні та остаточний розрахунки за виконані роботи Замовник здійснює лише при умові надходження коштів з джерел фінансування, на підставі актів форми КБ-2в, КБ-3, підписаних уповноваженими представниками Сторін. Акти приймання виконаних будівельних робіт готує Підрядник і передає їх для підписання Замовнику у строк не пізніше 20-го числа звітного місяця в паперовому вигляді та на електронному носії (в програмному комплексі їх складання – АВК). Пiсляоплата 7 Робочі 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 листопада 2020 19:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 19:45
ТД кап. ремонт мосту нова борова-йосипівка.docx
17 листопада 2020 19:45
Додаток 7 Проект договору.rar
17 листопада 2020 19:45
Перелік змін 3.pdf
13 листопада 2020 16:53
перелік змін від 13.11.2020 Коростень-Житомир міст.pdf
10 листопада 2020 15:37
Перелік змін.pdf
05 листопада 2020 09:10
Перелік змін.pdf
05 листопада 2020 09:09
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
17 листопада 2020 19:46
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
13 листопада 2020 18:03
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
10 листопада 2020 15:40
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 09:11
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 15:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 19:45
ТД кап. ремонт мосту нова борова-йосипівка.docx
13 листопада 2020 16:53
ТД кап. ремонт мосту нова борова-йосипівка (1).docx
10 листопада 2020 15:37
ТД кап. ремонт мосту нова борова-йосипівка.docx
30 жовтня 2020 15:31
ТД кап. ремонт мосту нова борова-йосипівка.docx
17 листопада 2020 19:45
Додаток 7 Проект договору.rar
13 листопада 2020 16:53
Додаток 7 Проект договору.rar
05 листопада 2020 09:09
Додаток 7 Проект договору.rar
30 жовтня 2020 15:31
Додаток 7 Проект договору.rar
17 листопада 2020 19:45
Перелік змін 3.pdf
13 листопада 2020 16:53
перелік змін від 13.11.2020 Коростень-Житомир міст.pdf
10 листопада 2020 15:37
Перелік змін.pdf
05 листопада 2020 09:10
Перелік змін.pdf
05 листопада 2020 09:09
Додаток 2 Технічне завдання.pdf
30 жовтня 2020 15:31
Додаток 2 Технічне завдання.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 11:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
SP. Z O.O. Mast-Bud 15 511 597,13
UAH з ПДВ
15 511 597,13
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП" 15 512 335,00
UAH з ПДВ
15 512 335,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 16:40
Електронний підпис
02 грудня 2020 16:38
Довідка ч2ст17
02 грудня 2020 16:37
Довідка_п12ч1ст17
02 грудня 2020 16:37
Довідка_п11ч1ст17
02 грудня 2020 16:37
Довідка про несудимість
24 листопада 2020 21:33
Електронний підпис
24 листопада 2020 21:32
Техніка2.rar
24 листопада 2020 21:32
Техніка1.rar
24 листопада 2020 21:32
Персонал4.rar
24 листопада 2020 21:32
Персонал3.rar
24 листопада 2020 21:32
АБЗ2.rar
24 листопада 2020 21:32
АБЗ1.rar
24 листопада 2020 21:32
Установчи.rar
24 листопада 2020 21:32
Матеріально-технічна база.rar
24 листопада 2020 21:32
Лицензии_дозволи.rar
24 листопада 2020 21:32
Персонал2.rar
24 листопада 2020 21:32
Лабораторія.rar
24 листопада 2020 21:32
Персонал1.rar
24 листопада 2020 21:32
ДЦ.rar
24 листопада 2020 21:32
Документи учасника2.rar
24 листопада 2020 21:32
Документи учасника1.rar
24 листопада 2020 21:32
Гарантія.rar
24 листопада 2020 21:32
Бухгалтерські.rar
24 листопада 2020 21:32
Аналогічний договір.rar

Публічні документи

24 листопада 2020 10:24
Електронний підпис
24 листопада 2020 10:21
Електронний підпис
24 листопада 2020 10:21
Електронний підпис
24 листопада 2020 10:14
46.7.2 Трудові.pdf
24 листопада 2020 10:14
46.5. Трудові.pdf
24 листопада 2020 10:14
46.16Накази оригінали.pdf
24 листопада 2020 10:14
46.14Накази оригінали.pdf
24 листопада 2020 10:14
кошторис ч3.pdf
24 листопада 2020 10:14
38.2Дозвіл на викиди ШБМ 2020.pdf
24 листопада 2020 10:14
кошторис ч2.pdf
24 листопада 2020 10:14
46.15Дипломи ІТР.pdf
24 листопада 2020 10:14
46.12.Переклади трудових ч3.pdf
24 листопада 2020 10:14
46.6. Трудові.pdf
24 листопада 2020 10:14
3. Статут Копія.pdf
24 листопада 2020 10:14
кошторис ч1.pdf
24 листопада 2020 10:14
46.13Переклади трудових ч4.pdf
24 листопада 2020 10:14
46.4. Трудова Тишкун.pdf
24 листопада 2020 10:14
46.1. Трудова Попач.pdf
24 листопада 2020 10:14
46.8. Трудові.pdf
24 листопада 2020 10:14
46.7.1 Трудові.pdf
24 листопада 2020 10:14
46.17Диплом геодезиста.pdf
24 листопада 2020 10:14
46.7.3 Трудові.pdf
24 листопада 2020 10:14
46.2. Трудова Яворський.pdf
24 листопада 2020 10:14
38.Договір ШБМ.pdf
24 листопада 2020 10:14
Довідка про працівників.pdf
24 листопада 2020 10:14
Довідка про лабораторію.pdf
24 листопада 2020 10:13
5. Ліцензія (копія).pdf
24 листопада 2020 10:13
Згода з проектом договору.pdf
24 листопада 2020 10:13
Гарантійний лист.pdf
24 листопада 2020 10:13
46.11 Переклади трудових ч2.pdf
24 листопада 2020 10:13
38.3Накладна на завод.pdf
24 листопада 2020 10:13
36. Договір оренди МТБ.pdf
24 листопада 2020 10:13
2.1. Сертифікат якості ориг.pdf
24 листопада 2020 10:13
Довідка про техніку.pdf
24 листопада 2020 10:13
46.10 Переклади трудових ч1.pdf
24 листопада 2020 10:13
20764 Будальянс груп.zip
24 листопада 2020 10:13
Банківська гарантія.pdf
24 листопада 2020 10:13
4. Відомості ЄДРПОУ.pdf
24 листопада 2020 10:13
Лист -згода.pdf
24 листопада 2020 10:13
Довідка ст.17 заг.pdf
24 листопада 2020 10:13
52.1Фінансовий звіт за 2019р..pdf
24 листопада 2020 10:13
38.1Атестат виробництва 2020.pdf
24 листопада 2020 10:13
3.1 Опис до статуту копія.pdf
24 листопада 2020 10:13
тендерна пропозиція.pdf
24 листопада 2020 10:13
Субпідряд.pdf
24 листопада 2020 10:13
Довідка про наявність МТБ.pdf
24 листопада 2020 10:13
Довідка про наявність АБЗ.pdf
24 листопада 2020 10:13
Гарантійний лист 1.pdf
24 листопада 2020 10:13
1.Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

SP. Z O.O. Mast-Bud

Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "БУДАЛЬЯНС ГРУП"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
SP. Z O.O. Mast-Bud
#243684148
Переможець 15 511 597,13
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 16:32

Документи

26 листопада 2020 16:32
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:32
729.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2020 16:32

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
SP. Z O.O. Mast-Bud
#243684148
15 511 597,13
UAH з ПДВ
Документи

Документи

26 листопада 2020 16:32
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:32
729.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
02 травня 2023 15:30
Додаткова угода_9 до Договору_109-20 від 15.12.2020.pdf укладений
02 травня 2023 15:24
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2022 09:21
Додаткова угода № 8 до Д-ру № 109-20.pdf зміни до договору
28 грудня 2022 09:10
Електронний підпис зміни до договору
04 травня 2022 16:31
Додаткова угода №7 від 29.04.2022р..PDF зміни до договору
04 травня 2022 16:30
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 15:00
Додаткова угода_6 від 01.02.2022 (до Договору_109-20).pdf зміни до договору
01 лютого 2022 14:59
Електронний підпис зміни до договору
04 січня 2022 16:49
Додаткова угода №5 від 31.12.2021р..pdf зміни до договору
04 січня 2022 16:48
Електронний підпис зміни до договору
27 квітня 2021 18:01
ДУ №4 від 26.04.2021 міст 33 км.pdf зміни до договору
27 квітня 2021 18:00
Електронний підпис зміни до договору
26 квітня 2021 15:28
Додаткова угода №3.pdf зміни до договору
26 квітня 2021 15:28
Електронний підпис зміни до договору
16 квітня 2021 16:22
Додаткова угода № 2 до Д-ру № 109-20 від 15.12.2020.pdf зміни до договору
16 квітня 2021 16:21
Електронний підпис зміни до договору
15 лютого 2021 17:28
Додаткова угода № 1 до Д-ру № 109-20.pdf зміни до договору
15 лютого 2021 17:18
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 15:36
Гарантія виконання 12048-20.pdf укладений
16 грудня 2020 15:34
109-20.pdf укладений
16 грудня 2020 15:34

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
29 квітня 2021 16:21
4 653 479,14 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA918201720355309107000709232
Представництво "Маст-Буд СП.З.О.о"
Оплачений
28 липня 2021 17:57
628 447,27 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA803510050000026000878968306
Представництво"МАСТ-БУД Сп.з о.о"
Оплачений
22 вересня 2021 15:12
1 290 294,37 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA803510050000026000878968306
Представництво"МАСТ-БУД Сп.з о.о"
Оплачений
17 листопада 2021 12:59
1 793 169,81 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA803510050000026000878968306
Представництво"МАСТ-БУД Сп.з о.о"
Оплачений
18 листопада 2021 12:46
1 165 301,98 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA803510050000026000878968306
Представництво"МАСТ-БУД Сп.з о.о"
Оплачений
03 грудня 2021 13:06
838 980,85 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA803510050000026000878968306
Представництво"МАСТ-БУД Сп.з о.о"
Оплачений
13 грудня 2021 12:54
783 215,83 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA803510050000026000878968306
Представництво"МАСТ-БУД Сп.з о.о"
Оплачений
23 грудня 2021 12:51
1 179 295,52 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA803510050000026000878968306
Представництво"МАСТ-БУД Сп.з о.о"
Оплачений
30 грудня 2021 20:48
1 504 850,24 UAH UA758201720344261039107091523
Департамент регіонального розвитку
UA803510050000026000878968306
Представництво"МАСТ-БУД Сп.з о.о"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
15 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились доповнити договір 109-20 пунктом 4.15 наступного змісту: "Замовник не здійснює попередню оплату за даним Договором протягом усього терміну дії Постанови КМУ від 22.07.2020 року № 641"
Номер договору про закупівлю: 109-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): На виконання Постанови Кабінету міністрів України від 2 грудня 2020 року № 1198 та керуючись ч. 1 ст. 651 Цивільного кодексу України, відповідно до пунктів 23.1 та 23.7 розділу 23 Договору, Сторони домовились викласти пункт 4.15 Договору у новій редакції: "Замовник здійснює попередню оплату за даним Договором у порядку визначеним Постановою Кабінету Міністрів України від 22 липня 2020 року № 641 (зі змінами та доповненнями)".
Номер договору про закупівлю: 109-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди п.3.1 викласти в новій реддакції.
Номер договору про закупівлю: 109-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 квітня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 квітня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, уклали цю Додаткову угоду про наступне: 1. Виправити описку в п.3.9 Договору. 2. Виключити пункт 15.3 Договору. Всі інші умови Договору залишаються без змін.
Номер договору про закупівлю: 109-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 січня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 01.05.2022 та строк виконання робіт до 01.05.2022 р. Викласти Додаток №2 до Договору в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 109-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
01 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Cторони дійшли згоди: 1. Викласти Додаток №1 до Договору (Договірна ціна) в новій редакції, що додається. 2. Викласти Додаток №2 до Договору (Календарний графік виконання робіт) в новій редакції, що додається. 3. Викласти Додаток №3 до Договору (Протокол погодження договірної ціни) в новій редакції, що додається. 4. Викласти Додаток №4 до Договору (План фінансування виконання робіт) в новій редакції. 5. Доповнити Договір Додатком №3-22 (Протокол погодження договірної ціни на 2022 рік), що додається.
Номер договору про закупівлю: 109-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 квітня 2022
Дата публікації змін до договору:
04 травня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору до 31.12.2022 та строк виконання робіт до 31.12.2022. 1. У тексті Договору № 109-20 від 15.12.2020 дату «01.05.2022» замінити датою «31.12.2022» у всіх випадках. 2. Викласти Додаток № 2 до Договору (Календарний графік виконання робіт) в новій редакції, що додається.
Номер договору про закупівлю: 109-20
Договір:
Номер додаткової угоди: №7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди продовжити термін дії договору та строк виконання робіт до 01.05.2023
Номер договору про закупівлю: 109-20
Договір:
Номер додаткової угоди: № 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 15 грудня 2020 — 01 травня 2023
Сума оплати за договором: 13 837 035,01
UAH (в тому числі ПДВ 2 306 172,50 UAH)
Причини розірвання договору: Сторони домовились розірвати Договір №109-20 від 15.12.2020 за взаємною згодою сторін.