Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості
Очікувана вартість
810 000,00 UAH
UA-2020-10-30-005864-c 4fc35e4d401f4fc89e52433bd7dfbae0
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валерій Костянтинович Клімов

+380975974443 klimov@kpi.kharkov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Національний Технічний Університет «Харківський Політехнічний Інститут»
Код ЄДРПОУ: 02071180
Місцезнаходження: 61002, Україна , Харківська обл., м. Харків, ВУЛИЦЯ КИРПИЧОВА, будинок 2
Контактна особа: Валерій Костянтинович Клімов
+380975974443
klimov@kpi.kharkov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 15:14
Звернення за роз’ясненнями: до 12 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 18 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 22 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 23 листопада 2020 13:31
Очікувана вартість: 810 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 8 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 24300 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71320000-7: Послуги з інженерного проектування


Під час проведення процедури закупівлі тендерні пропозиції готуються українською мовою. Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - гарантія, більш детально викладено у п.2Розділу ІІІ Тендерної документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Послуги з виготовлення технічних паспортів на об’єкти нерухомості
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 61002, Україна, Харківська область, м. Хapкiв, Київський paйoн, вул. Киpпичoвa, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Розрахунки проводяться в національній валюті шляхом оплати Замовником у безготівковій формі на підставі підписаного сторонами акту наданих послуг (виконаних робіт), який складається за результатами виконання певного обсягу роботи, протягом 30-ти (тридцяти) днів з дня підписання акту наданих послуг (виконаних робіт). Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
11 листопада 2020 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 18:16
Тендерна документація (нова редакція).docx
11 листопада 2020 18:16
Перелік змін 11.11.20.docx
30 жовтня 2020 15:14
ТД техпаспорт.docx
11 листопада 2020 18:16
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
11 листопада 2020 18:16
Тендерна документація (нова редакція).docx
11 листопада 2020 18:16
Перелік змін 11.11.20.docx
30 жовтня 2020 15:14
ТД техпаспорт.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про площу
Дата подання: 30 жовтня 2020 17:18
Дата відповіді: 04 листопада 2020 17:39
Чи вважатиметься підставою для відхилення якщо площа орендного офісного приміщення учасника буде 58 або 59м2.
Відповідь: Доброго дня!
Замовником буде внесено зміни до пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Дякуємо за Ваше звернення!
Дискримінаційні вимоги
Дата подання: 03 листопада 2020 16:49
Дата відповіді: 04 листопада 2020 17:40
Шановний замовник, Ви спеціально прописуєте гарантії (тендеру і договору, щоб не мало було), побільше виконавців (достатньо 1 за законодавством, Вам чамусь 2 сертифікованих потрібно), транпорт (навіщо виконавцю транспот, якщо інвентаризація по 1 адресі проводиться?) та вимоги до офісу (яка Вам різниця в якому офісі виконавець буде креслення на комп'ютері виконуват, якщо зараз майже всі на дистанційній роботі?) прописуєте, щоб обрати заранше оговореного переможця та поділити між собою суму за тендер, що в 6 разів вища за середню ринкову?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно з ч. 1 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон), Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Перелік та особливості документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Зокрема, Законом не обмежується право Замовника самостійно встановити необхідну кількість працівників та транспорту учасника (дані вимоги було встановлено, враховуючи об’єм послуги та строк їх надання, а також те, що для надання послуг якісно, належним чином, у необхідний строк, встановлена кількість обладнання та працівників є мінімальною). Щодо вимог стосовно площі приміщення, повідомляємо: дана вимога встановлена з урахуванням чинних санітарно-гігієнічних норм та трудового законодавства. Очікувана вартість визначена Замовником з урахуванням середньоринкових цін у нашому регіоні на аналогічні послуги зі схожим об’ємом робіт.
Проте, якщо Ви вважаєте, що зможете виконати послуги у чіткій відповідності до умов тендерної документації, зокрема проекту договору, із меншою кількістю працівників, матеріально-технічної бази та технологій, до тендерної документації буде внесено зміни в цій частині.
Замовник проводить закупівлю, дотримуючись принципів, визначених Ст. 5 Закону, зокрема, принципом недискримінації учасників та рівного ставлення до них.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-30-005864-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 30 жовтня 2020 16:55
Дискримінаційна вимога
Просимо видалити вимогу щодо наявності у Учасника власного або орендованого приміщення площею не менше 60 метрів квадратних, адже від площі офісного приміщення Учасника якість виготовлення технічних паспортів на об'єкти нерухомості ніяк не впливає. Додатково повідомляємо, що дана вимога є дискримінаційною та суперечить ч. 4 ст. 22 Закону України "Про публічні закупівлі"
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 листопада 2020 17:53
Доброго дня!
Замовником буде внесено зміни до пункту 5 розділу 3 тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-10-30-005864-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПРОМИСЛОВЕ ТА ЦИВІЛЬНЕ БУДІВНИЦТВО І ПРОЕКТУВАННЯ", Код ЄДРПОУ:35901795
Дата подання: 30 жовтня 2020 17:30
Дискримінаційна вимога
В пункті 5.1.2 Тендерної документації зазначено, що Учасник має підтвердити нaявнiсть у влaснoстi aбo в кopистувaннi щoнaймeншe 2-х пaсaжиpських тpaнспoртних зaсoбiв. Відсутність транспортних засобів або наявність одного транспортного засобу буде підставою для відхилення? Яким чином наявність автотранспорту впливає на виготовлення технічних паспортів на об'єкти нерухомості? Вимога дискримінаційна, суперечить ч. 4 статті 22 Закону України "Про публічні закупівлі", просимо видалити
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 листопада 2020 17:48
Доброго дня!
Згідно з ч. 1 Статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі» (Далі – Закон), Замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Перелік та особливості документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність зазначеному кваліфікаційному критерію, визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, з дотриманням принципів, закріплених у статті 5 Закону.
Зокрема, Законом не обмежується право Замовника самостійно встановити необхідну кількість транспорту учасника (дані вимоги було встановлено, враховуючи об’єм послуги та обмежений строк їх надання, а також те, що для надання послуг якісно, належним чином, у необхідний строк, встановлена кількість обладнання є мінімальною з точки зору Замовника).
Проте, якщо Ви вважаєте, що зможете виконати послуги у чіткій відповідності до умов тендерної документації, зокрема проекту договору, із меншою кількістю транспортних засобів, до тендерної документації буде внесено зміни в цій частині.
Дякуємо за звернення!

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 13:52

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "АРХІЛАІН" 805 000,00
UAH з ПДВ
805 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ХАРКІВСЬКЕ МІСЬКЕ БЮРО НЕРУХОМОСТІ" 808 500,00
UAH з ПДВ
808 500,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

06 грудня 2020 15:14
Довідка з МВС.pdf.p7s
06 грудня 2020 15:14
Довідка з МВС.pdf
20 листопада 2020 18:27
Електронний підпис
20 листопада 2020 18:17
Реєстр №6.pdf.p7s
20 листопада 2020 18:17
Реєстр №6.pdf
20 листопада 2020 18:17
Реєстр №9.pdf.p7s
20 листопада 2020 18:17
Реєстр №9.pdf
20 листопада 2020 18:17
Реєстр №8.pdf.p7s
20 листопада 2020 18:17
Реєстр №8.pdf
20 листопада 2020 18:17
Реєстр №7.pdf.p7s
20 листопада 2020 18:17
Реєстр №7.pdf
20 листопада 2020 18:17
Реєстр №5.pdf.p7s
20 листопада 2020 18:17
Реєстр №5.pdf
20 листопада 2020 18:17
Реєстр №4.rar.p7s
20 листопада 2020 18:17
Реєстр №4.rar
20 листопада 2020 18:17
Реєстр №3.pdf.p7s
20 листопада 2020 18:17
Реєстр №3.pdf
20 листопада 2020 18:17
Реєстр №2.pdf.p7s
20 листопада 2020 18:17
Реєстр №2.pdf
20 листопада 2020 18:17
Реєстр №1.pdf.p7s
20 листопада 2020 18:17
Реєстр №1.pdf

Публічні документи

21 листопада 2020 15:40
Електронний підпис
21 листопада 2020 15:37
Підписаний проект договору.pdf
21 листопада 2020 15:37
Документи працівників.pdf.p7s
21 листопада 2020 15:37
Документи працівників.pdf
21 листопада 2020 15:37
Договори оренди приміщення.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "АРХІЛАІН"

ТОВ "ХАРКІВСЬКЕ МІСЬКЕ БЮРО НЕРУХОМОСТІ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "АРХІЛАІН"
#41741004
Переможець 805 000,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 15:28

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2020 15:28

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "АРХІЛАІН"
#41741004
805 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
19 січня 2021 10:44
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 15:44
Договір 443-ХПІ від 09.12.2020 р..pdf укладений
09 грудня 2020 14:44

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 805 000,00
UAH