Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050 Зіньківського та Гадяцького районів Полтавської області (окремими ділянками). Коригування. (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Очікувана вартість
33 188 997,60 UAH
UA-2020-10-30-005335-c ff75049d7ae1475cafeaa45247899f1d
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Басан Олексій Ігорович

+380532502661 abasan@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області"
Код ЄДРПОУ: 41984916
Місцезнаходження: 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1
Контактна особа: Басан Олексій Ігорович
+380532502661
abasan@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Між Державним підприємством «Агентство місцевих доріг Полтавської області» та Товариством з обмеженою відповідальністю «Ростдорстрой» було укладено Договір від 23.06.2020 № 03-24/20-98 на надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050 Зіньківського та Гадяцького районів Полтавської області (окремими ділянками) (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). На даній автомобільній дорозі виявлені серйозні пошкодження дорожнього полотна – велика ямковість, зруйновані узбіччя та руйнування дорожнього конструктиву. Така деформація значно погіршує умови руху автотранспорту та є аварійною, що впливає на безпеку руху. У зв’язку із появою додаткових робіт виникла необхідність коригування кошторисної документації та проведення експертної оцінки скоригованої кошторисної документації. З огляду на вищевикладене, через незавершеність робіт з’явилася потреба здійcнити додаткову закупівлю в того самого учасника з метою забезпечення сумісності з наявними технологіями та послугами, так як зміна виконавця може негативно позначитися на технологічних процесах, що використовувались попереднім виконавцем, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого кошторису. Надання даних послуг зумовлене необхідністю збереження в подальшому фізико-механічних властивостей покриття і продовження терміну експлуатації автомобільної дороги. Додатковий об’єм послуги нерозривно пов'язаний із виконанням первинного договору, тому залучення до виконання підрядника, який вже надавав послуги з поточного ремонту вказаного об’єкту надасть можливість забезпечити сумісність додаткових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінчені надання послуг забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкту в експлуатацію в цілому. Отже, буде забезпечена сумісність технічних та конструктивних рішень для забезпечення нормальної експлуатації автомобільної дороги. Крім того, це дасть можливість уникнути спірних ситуацій та забезпечити визначений гарантійний термін експлуатації об’єкту вцілому, після завершення ремонтних робіт. Додаткова закупівля даної послуги в того самого постачальника забезпечить повноцінне та безперебійне надання послуги. Ризик ігнорування закупівлі додаткового об’єму наданої послуги може завдати проблем, таких як підвищення аварійності на дорогах, псування майна (транспортних засобів), загроза життю та здоров’ю учасників дорожнього руху, подальшого руйнування проїзної частини та інших інженерних елементів. Таким чином, з метою дотримання технології, якості надання послуг та запобіганню виникнення проблем технічного характеру, що пов’язані з подальшою експлуатацією та обслуговуванням автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050 Зіньківського та Гадяцького районів Полтавської області доцільно залучити до виконання додаткових обсягів послуг по наданню послуг з поточного середнього ремонту ТОВ «Ростдорстрой».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 15:07
Оскарження наміру укласти договір: 10 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050 Зіньківського та Гадяцького районів Полтавської області (окремими ділянками). Коригування. (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 38100, Україна, Полтавська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050, Зіньківського та Гадяцького районів
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3-х місяців у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень, протягом 12 місяців у випадку фінансування за рахунок місцевого блюджету, а невикористані кошти повернути Замовнику. Аванс 90 Календарні 30
Надання послуг 4.6. ЗАМОВНИК здійснює розрахунки з ПІДРЯДНИКОМ за надані послуги на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування ЗАМОВНИКА. Пiсляоплата 180 Календарні 70

Тендерна документація

30 жовтня 2020 14:48
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-03-25-000016 ● 185d8777ce8247ee89792f479afbb1aa
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 25 березня 2021 16:37
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

Н А К А З

25.03.2021
№ 214

Житомир

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК


Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.03.2021 № 214.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2020-10-30-005335-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-03-30 16:25:00

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050 Зіньківського та Гадяцького районів Полтавської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-30-005335-c), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань та копій документів.
1. Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 4 частини 2 статті 40 Закону.
Крім того, відповідно до обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі «У зв’язку із появою додаткових робіт виникла необхідність коригування кошторисної документації та проведення експертної оцінки скоригованої кошторисної документації. З огляду на вищевикладене, через незавершеність робіт з’явилася потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого учасника з метою забезпечення сумісності з наявними технологіями та послугами, так як зміна виконавця може негативно позначитися на технологічних процесах, що використовувались попереднім виконавцем, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого кошторису».
Отже, з метою документального підтвердження виду та обсягу будівельних робіт, прошу надати їх перелік відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи) та перелік - відповідно до робочого проекту на додаткові роботи, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи).
2. Відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013), визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Отже, поясніть чи перевірялись замовником відповідність пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, в тому числі розрахунки пропозиції за статтями витрат з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ «Ростдорстрой», яка подана Замовнику, за статтями витрат (усі розрахунки до договірної ціни за статтями витрат, які є її складовими з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями ресурсів та обладнання які включають види та обсяги робіт), які розроблені у порядку та за формами відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013.

3. Відповідно до частини 1 статті 16 Закону, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Крім того, в протоколі засідання тендерного комітету від 30.10.2020 року №176 зазначено, що: «Відповідно до листа-запрошення від 29.10.2020 р. ТОВ «Ростдорстрой» надано на переговори документи щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам замовника… Надані документи повністю відповідають вимогам Замовника і Закону».
Враховуючи викладене, прошу надати вказаний лист-запрошення та документи ТОВ «Ростдорстрой» щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону.

Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-02 15:56:57

Пояснення

На підтвердження надання запитуваної інформації замовником завантажено весь перелік документів

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-04-07 12:03:06

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050 Зіньківського та Гадяцького районів Полтавської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-30-005335-c), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань та копій документів.
Аналізом наданих на запит документів встановлено, що відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км 0+000-км 61+050 Зіньківського та Гадяцького районів Полтавської області (окремими ділянками). Коригування» та локального кошторису на будівельні роботи №4-1-1, передбачено роботи «Планування узбіч автогрейдером важкого типу ДЗ – 98В з робочим ходом в зворотньому напрямку» (п. 1 л.к. №4-1-1) обсягом 19,55 км.од.с.
Однак, відповідно до поданого розрахунку учасником ТОВ «Ростдорстрой» зазначену вище роботу включено лише в обсязі 6,6 км.од.с.
Враховуючи викладене, прошу пояснити чому виникла дана розбіжність?
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-04-12 17:54:55

Пояснення

Згідно початкового проекту було передбачено планування узбіч автогрейдером важкого типу в обсяг – 12,95 км. Договір укладено відповідно до вказаних обсягів.
Після коригування початкового проекту обсяг робіт з планування узбіч автогрейдером важкого типу збільшився на 6,6 км., що в сумарному становлять 19,95 км. (загалом по проекту). На додатковий обсяг робіт, а саме 6,6 км. і було підписано новий договір після коригування проекту, а початковий обсяг робіт виконується згідно першого договору.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 16 квітня 2021
Кінцевий строк оскарження: 22 квітня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Ростдорстрой"
#33658865
Переможець 33 188 997,60
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 15:07

Документи

30 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:53
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 15:07

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Ростдорстрой"
#33658865
33 188 997,60
UAH з ПДВ
Документи

Документи

30 жовтня 2020 15:07
Електронний підпис
30 жовтня 2020 14:53
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2022 13:56
Електронний підпис укладений
02 вересня 2021 17:07
ДУ 5 Гадяч_Опішня_коригування.pdf зміни до договору
02 вересня 2021 16:50
Електронний підпис укладений
09 червня 2021 18:42
ДУ 4 Гадяч-Опішня Коригування.PDF зміни до договору
09 червня 2021 18:39
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 18:17
ДУ 2 Гадяч Опішня коригування фінансування продовження.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 18:16
Електронний підпис укладений
13 листопада 2020 11:52
Договір укладений
13 листопада 2020 11:51

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п. 4. ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони цією угодою продовжують строк дії Договору про закупівлю послуг № 03-24/20-215 від 10.11.2020р. (далі - Договір) по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050 Зіньківського та Гадяцького районів Полтавської області (окремими ділянками). Коригування. (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг: вирівнювання поверхонь)» (ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт.») та погодили внести зміни до п. 11.1. Розділу 11 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» і до Додатку №2 Договору та викласти їх у новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-215
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
09 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" домовились внести зміни до Додатку № 1 Договірна ціна до Договору про закупівлю послуг № 03-24/20-215 від 10.11.2020р. та викласти його в редакції, що додається до Додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-215
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
02 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п 3.1. Розділу ІІІ «Договірна ціна» та Додатку №1 Договору про закупівлю послуг № 03-24/20-215 від 10.11.2020р. по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050 Зіньківського та Гадяцького районів Полтавської області (окремими ділянками)». Коригування. (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг: вирівнювання поверхонь) (ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт.») та викласти їх в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03-24/20-215
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 24 211 876,62
UAH (в тому числі ПДВ 4 035 312,76 UAH)