Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДП "Агентство місцевих доріг Полтавської області" |
Код ЄДРПОУ: | 41984916 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., місто Полтава, вулиця Зигіна, 1 |
Контактна особа: |
Басан Олексій Ігорович +380532502661 abasan@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2020 15:07 |
Оскарження наміру укласти договір: | 10 листопада 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», Постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 р. № 1764 «Про затвердження Порядку державного фінансування капітального будівництва», Замовник, за рішенням головного розпорядника бюджетних коштів, після підписання цього Договору має право перерахувати Підряднику аванс в розмірі до 30% вартості річного обсягу робіт, у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень та до 100 % у випадку фінансування за рахунок місцевого бюджету. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс і надати Замовнику звіт про виконані роботи протягом 3-х місяців у випадку фінансування за рахунок державних і змішаних капітальних вкладень, протягом 12 місяців у випадку фінансування за рахунок місцевого блюджету, а невикористані кошти повернути Замовнику. | Аванс | 90 | Календарні | 30 |
Надання послуг | 4.6. ЗАМОВНИК здійснює розрахунки з ПІДРЯДНИКОМ за надані послуги на підставі «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) протягом 180 календарних днів з моменту підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-2в) та «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт» (форма № КБ-3) за рахунок джерел фінансування ЗАМОВНИКА. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
30 жовтня 2020 14:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-03-25-000016 ● 185d8777ce8247ee89792f479afbb1aa
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 березня 2021 16:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Н А К А З
25.03.2021
№ 214
Житомир
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18 (зі змінами),
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Житомирській області Людмила КОСТЮК
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Житомирській області від 25.03.2021 № 214.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі,присвоєний електронною системою закупівель, та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір, опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі:
11. UA-2020-10-30-005335-c Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-03-30 16:25:00
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050 Зіньківського та Гадяцького районів Полтавської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-30-005335-c), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань та копій документів.
1. Аналізом умов застосування переговорної процедури закупівель встановлено, що переговорна процедура закупівель проведена відповідно до пункту 4 частини 2 статті 40 Закону.
Крім того, відповідно до обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі «У зв’язку із появою додаткових робіт виникла необхідність коригування кошторисної документації та проведення експертної оцінки скоригованої кошторисної документації. З огляду на вищевикладене, через незавершеність робіт з’явилася потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого учасника з метою забезпечення сумісності з наявними технологіями та послугами, так як зміна виконавця може негативно позначитися на технологічних процесах, що використовувались попереднім виконавцем, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого кошторису».
Отже, з метою документального підтвердження виду та обсягу будівельних робіт, прошу надати їх перелік відповідно до початкового проекту по даному предмету закупівлі (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи) та перелік - відповідно до робочого проекту на додаткові роботи, який пройшов чергову експертизу (Зведені кошторисні розрахунки вартості об’єкта будівництва, Локальні кошториси на будівельні роботи).
2. Відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 05.07.2013 № 293 (далі - ДСТУ БД.1.1-1:2013), визначено, що ціна пропозиції підрядника формується на підставі вартості підрядних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об'єкту, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених пунктом 6.2.10 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов'язкових платежів.
Отже, поясніть чи перевірялись замовником відповідність пропозиції ТОВ «Ростдорстрой» технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам до предмета закупівлі, в тому числі розрахунки пропозиції за статтями витрат з урахуванням вимог ДСТУ БД.1.1-1:2013, якщо так, то надайте підтвердження такої перевірки з наданням копій розрахунку пропозиції ТОВ «Ростдорстрой», яка подана Замовнику, за статтями витрат (усі розрахунки до договірної ціни за статтями витрат, які є її складовими з пояснювальною запискою, розрахунками, локальними кошторисами, відомостями ресурсів та обладнання які включають види та обсяги робіт), які розроблені у порядку та за формами відповідно до пункту 6.2.3 ДСТУ БД.1.1-1:2013.
3. Відповідно до частини 1 статті 16 Закону, замовник вимагає від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям.
Крім того, в протоколі засідання тендерного комітету від 30.10.2020 року №176 зазначено, що: «Відповідно до листа-запрошення від 29.10.2020 р. ТОВ «Ростдорстрой» надано на переговори документи щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» та вимогам замовника… Надані документи повністю відповідають вимогам Замовника і Закону».
Враховуючи викладене, прошу надати вказаний лист-запрошення та документи ТОВ «Ростдорстрой» щодо підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону.
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-02 15:56:57
Пояснення
На підтвердження надання запитуваної інформації замовником завантажено весь перелік документів
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-04-07 12:03:06
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050 Зіньківського та Гадяцького районів Полтавської області» (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-30-005335-c), відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), постала потреба в отриманні пояснення до наступних питань та копій документів.
Аналізом наданих на запит документів встановлено, що відповідно до зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км 0+000-км 61+050 Зіньківського та Гадяцького районів Полтавської області (окремими ділянками). Коригування» та локального кошторису на будівельні роботи №4-1-1, передбачено роботи «Планування узбіч автогрейдером важкого типу ДЗ – 98В з робочим ходом в зворотньому напрямку» (п. 1 л.к. №4-1-1) обсягом 19,55 км.од.с.
Однак, відповідно до поданого розрахунку учасником ТОВ «Ростдорстрой» зазначену вище роботу включено лише в обсязі 6,6 км.од.с.
Враховуючи викладене, прошу пояснити чому виникла дана розбіжність?
Пояснення з документальним підтвердженням необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-04-12 17:54:55
Пояснення
Згідно початкового проекту було передбачено планування узбіч автогрейдером важкого типу в обсяг – 12,95 км. Договір укладено відповідно до вказаних обсягів.
Після коригування початкового проекту обсяг робіт з планування узбіч автогрейдером важкого типу збільшився на 6,6 км., що в сумарному становлять 19,95 км. (загалом по проекту). На додатковий обсяг робіт, а саме 6,6 км. і було підписано новий договір після коригування проекту, а початковий обсяг робіт виконується згідно першого договору.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 квітня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 22 квітня 2021 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "Ростдорстрой" #33658865 |
Переможець |
33 188 997,60
UAH з ПДВ
|
30 жовтня 2020 15:07
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2022 13:56
|
Електронний підпис | укладений |
02 вересня 2021 17:07
|
ДУ 5 Гадяч_Опішня_коригування.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2021 16:50
|
Електронний підпис | укладений |
09 червня 2021 18:42
|
ДУ 4 Гадяч-Опішня Коригування.PDF | зміни до договору |
09 червня 2021 18:39
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 18:17
|
ДУ 2 Гадяч Опішня коригування фінансування продовження.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 18:16
|
Електронний підпис | укладений |
13 листопада 2020 11:52
|
Договір | укладений |
13 листопада 2020 11:51
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п. 4. ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони цією угодою продовжують строк дії Договору про закупівлю послуг № 03-24/20-215 від 10.11.2020р. (далі - Договір) по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050 Зіньківського та Гадяцького районів Полтавської області (окремими ділянками). Коригування. (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг: вирівнювання поверхонь)» (ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт.») та погодили внести зміни до п. 11.1. Розділу 11 «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» і до Додатку №2 Договору та викласти їх у новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/20-215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 3 ч. 5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі" домовились внести зміни до Додатку № 1 Договірна ціна до Договору про закупівлю послуг № 03-24/20-215 від 10.11.2020р. та викласти його в редакції, що додається до Додаткової угоди. |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/20-215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись п. 5 ч. 5 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі», домовилися внести зміни до п 3.1. Розділу ІІІ «Договірна ціна» та Додатку №1 Договору про закупівлю послуг № 03-24/20-215 від 10.11.2020р. по об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+000-км61+050 Зіньківського та Гадяцького районів Полтавської області (окремими ділянками)». Коригування. (код за ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв'язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг: вирівнювання поверхонь) (ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт.») та викласти їх в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 03-24/20-215 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |