Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму, код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги»
Очікувана вартість
16 159 500,00 UAH
UA-2020-10-30-004982-c f4a7413319fd471b874548286644d520
Переговорна процедура (скорочена)    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Віталій Зарицький

+380442546567 tender3@kpt.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВПАСТРАНС"
Код ЄДРПОУ: 31725604
Місцезнаходження: 04070, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Набережне Шосе, буд. 2
Контактна особа: Віталій Зарицький
+380442546567
tender3@kpt.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера
Обґрунтування
Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» пункт 3 частини 2 статті 40 - переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі, якщо у замовника виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у разі: оскарження прийнятих рішень, дій чи бездіяльності замовника щодо триваючого тендера після оцінки тендерних пропозицій учасників, в обсязі, що не перевищує 20 відсотків від очікуваної вартості тендера, що оскаржується.
06.08.2020 оголошено процедуру закупівлі «Охоронні послуги» код 79710000-4 за ДК 021:2015 (охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму) (Лот №1 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в автобусних парках, СТО автобусів, АЗС АП8; Лот №2 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму в тролейбусних, трамвайних депо, складі СУРС КП «Київпастранс»; Лот №3 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Троєщинській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»; Лот №4 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму на Борщагівській лінії швидкісного трамваю КП «Київпастранс»; Лот №5 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму адміністративних будівель, позаміського закладу оздоровлення та відпочинку дітей «Спутник-1», Санаторію-профілакторію «Пуща-Водиця», гуртожитків; Лот №6 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Служби енергетичного забезпечення та зв’язку, складів Служби колії, Служби колії; Лот №7 - охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму Фунікулеру КП «Київпастранс» та АС «Видубичі») за номером оголошення UA-2020-08-06-002598-a.
16.10.2020 за результатами розгляду замовником в електронній системі закупівель було оприлюднено протокол розгляду тендерних пропозицій Замовника щодо оцінки поданих тендерних пропозицій.
Але, 21.10.2020 ТОВ "ОК "КАРДИНАЛ" та ТОВ ""ЦЕНТР ЕКОНОМІЧНОГО ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ТА ОХОРОННО-ДЕТЕКТИВНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ "ОРЛАН"були подані скарги на рішення Замовника до АМКУ, які в свою чергу прийняті до розгляду. Таким чином, електронною системою закупівель повністю заблоковано тендер та перебіг процедури повністю призупинено до прийняття рішення АМКУ, що призводить до збільшення терміну проведення тендеру.
Таким чином, з 02.11.2020 року об’єкти КП «Київпастранс» залишаються без охорони, що може привести до пошкодження або втрати комунального майна територіальної громади міста Києва. Виходячи з наведеного, та, з метою збереження комунального майна, виникла нагальна потреба проведення переговорної процедури закупівлі.
Отже, у Замовника наявні необхідність та підстави для проведення переговорної процедури на закупівлю: Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму, код 79710000-4 за ДК 021:2015 «Охоронні послуги» відповідно до вимог Закону.
Документи, що підтверджують наявність умов застосування переговорної процедури закупівлі: Закон України «Про публічні закупівлі».

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020
Оскарження наміру укласти договір: 05 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
53 найменувань
Охорона об’єктів, здійснення перепускного режиму
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 04070, Україна, м. Київ, м. Київ, філії та відокремлені підрозділи КП «Київпастранс»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 02 листопада 2020  —  21 січня 2021
ДК 021:2015: 79713000-5 — Послуги з охорони об’єктів та особистої охорони

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата за надані послуги здійснюється щомісячно згідно виставленого рахунку Виконавця протягом 30 (тридцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг, шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

30 жовтня 2020 14:28
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТЛАНТ"
#30223167
Переможець 16 159 500,00
UAH
30 жовтня 2020 14:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 14:34

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АТЛАНТ"
#30223167
16 159 500,00
UAH
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
10 листопада 2020 19:04
53.20-222.pdf укладений
10 листопада 2020 19:02
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 18:54
53.20-222 ДУ№2.pdf зміни до договору
28 грудня 2020 18:50
повідомлення ДУ2 53.20-222 ПП АТЛАНТ п 1 ч 5_ ст.41.docx зміни до договору
28 грудня 2020 18:50

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: 53.20-222
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML