Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Замок навісний -1шт. Код "44520000-1 Замки, ключі та петлі".
Очікувана вартість
55,00 UAH
UA-2020-10-30-004954-c 58e242d8bf144805b8b4f330ba2c6888
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Валентина Мартинюк

+380465721674 hozgr.rda@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури і туризму Корюківської райдержадміністрації
Код ЄДРПОУ: 02147440
Місцезнаходження: 15300, Україна , Чернігівська обл., м. Корюківка, вул. Шевченка, 60
Контактна особа: Валентина Мартинюк
+380465721674
hozgr.rda@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44520000-1: Замки, ключі та петлі


Товар відповідає вимогам стандартів
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 штуки
Замок навісний -1шт. Код "44520000-1 Замки, ключі та петлі".
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: вул.Шевченка 60, м.Корюківка, Чернігівська область, 15300, Україна
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 44520000-1 — Замки, ключі та петлі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

30 жовтня 2020 14:26
Електронний підпис

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
КУПРІЄНКО ЛЕОНІД МИКОЛАЙОВИЧ
#2470307117
Переможець 55,00
UAH
30 жовтня 2020 14:26

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
30 жовтня 2020 15:05
договір 137.PDF укладений
30 жовтня 2020 15:05
Електронний підпис зміни до договору
05 листопада 2020 14:12
ДУ1 замки.PDF зміни до договору
05 листопада 2020 14:12

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Номер договору про закупівлю: 137
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML