Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Олексіївського сільського будинку культури за адресою: с. Олексіівка, Краснокутського району, Харківської області
Очікувана вартість
5 504 400,00 UAH
UA-2020-10-30-004919-c fdb2b5fda0fd460c88c869214af4acb2
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Тараненко Оксана Сергіївна

+380664773581 taranenko_o.s@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Код ЄДРПОУ: 04014080
Місцезнаходження: 61022, Україна , Харківська обл., Харків, Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН СВОБОДИ, будинок 5, ДЕРЖПРОМ, 4 ПІД'ЇЗД, кімната 20
Контактна особа: Тараненко Оксана Сергіївна
+380664773581
taranenko_o.s@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 14:27
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 17 листопада 2020 14:01
Очікувана вартість: 5 504 400,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 27 522,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
Капітальний ремонт Олексіївського сільського будинку культури за адресою: с. Олексіівка, Краснокутського району, Харківської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Аванс 30 Календарні 30
Виконання робіт Пiсляоплата 90 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 14:24
Проєкт договору ДКБ.doc
30 жовтня 2020 14:24
ТД Олексіївський БК.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-05-20-000051 ● ddfce6dbd1b54b248dd64f3cb6a26902
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 20 травня 2021 17:21
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ
20.05.2021 №222
(дата)
Харків

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Костенка П. від 20.05.2021 року.

В.о. начальника Владислав КАЛІННІКОВ


Додаток
до наказу Північно-східного
офісу Держаудитслужби
від 20.05.2021 № 222

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу.
14 UA-2020-10-30-004919-c 30.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель.

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель
Північно-східного офісу Павло КОСТЕНКО

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Заперечення

2021-06-02 16:55:51


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель
  3. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  4. Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 14:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ФОРУМ А" 4 990 929,60
UAH з ПДВ
4 799 994,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМИРІС" 5 034 572,59
UAH з ПДВ
4 800 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 18:24
Електронний підпис
27 листопада 2020 18:22
Документи переможця.pdf
15 листопада 2020 20:58
Електронний підпис
15 листопада 2020 20:56
Кваліфікаційні документи.pdf
15 листопада 2020 20:56
Інші документи.pdf
15 листопада 2020 20:56
Цінова пропозиція.pdf

Публічні документи

15 листопада 2020 16:39
Електронний підпис
15 листопада 2020 16:39
статут Дамиріс.pdf
15 листопада 2020 16:39
Справка №2.pdf
15 листопада 2020 16:39
Справка №1.pdf
15 листопада 2020 16:39
згода.pdf
15 листопада 2020 16:39
документи 3.pdf
15 листопада 2020 16:39
документи 2.pdf
15 листопада 2020 16:39
документи 1.pdf
15 листопада 2020 16:39
договорная 2.pdf
15 листопада 2020 16:39
договорная 1.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БК ФОРУМ А"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДАМИРІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ФОРУМ А"
#40822050
Переможець 4 799 994,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 13:43

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 13:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ФОРУМ А"
#40822050
4 799 994,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2024 08:44
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2021 10:41
ДУ 2.pdf зміни до договору
30 грудня 2021 10:41
Електронний підпис зміни до договору
06 січня 2021 15:35
ДУ 1 (1).pdf зміни до договору
06 січня 2021 15:34
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 13:56
Договір 23-20.pdf укладений
01 грудня 2020 13:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
31 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
06 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до графіку виконання будівельних робіт
Номер договору про закупівлю: 23-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до фінансування
Номер договору про закупівлю: 23-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 489 903,60
UAH (в тому числі ПДВ 81 650,60 UAH)
Причини розірвання договору: Відсутність фінансування