Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Санітарні транспортні засоби
Sanitary vehicles
Очікувана вартість
90 540 000,00 UAH
UA-2020-10-30-004551-c b93e4b2313af4cd593382548983dd17b
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Наталія Аркадієвна Шаповал

+380965539026 shapoval-natasha@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради"
Код ЄДРПОУ: 26136949
Місцезнаходження: 49005, Україна , Дніпропетровська область обл., м. Дніпро, пл. Соборна, буд. 14
Контактна особа: Наталія Аркадієвна Шаповал
+380965539026
shapoval-natasha@ukr.net
Додаткові контактні особи: Матушак Алла Віталіївна
+3800675632123
rsmc@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Komunalne pidpryiemstvo "Oblasnyi tsentr ekstrenoi medychnoi dopomogy ta medytsyny katastrof" Dnipropetrovskoi oblasnoi rady"
National ID: 26136949
Contact point: Shapoval Natasha
+380965539026
shapoval-natasha@ukr.net
Additional contacts: Матушак Алла Віталіївна
+3800675632123
rsmc@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 14:00
Звернення за роз’ясненнями: до 01 січня 2021 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 07 січня 2021 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 11 січня 2021 16:00
Початок аукціону: 16 лютого 2021 12:17
Очікувана вартість: 90 540 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 452 700,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Publication date: 30 жовтня 2020 14:00
Enquiries until: 01 січня 2021 00:00
Complaints submission until: до 07 січня 2021 00:00
Time limit for receipt of tenders: 11 січня 2021 16:00

Information

Estimated total value: 90 540 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 452 700 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34110000-1: Легкові автомобілі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
45 штуки
Автомобілі екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, площа Соборна, 14
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

Type B emergency medical vehicles with equipment
CPV: 34110000-1
Період постачання: по 31 березня 2021
1 штуки
Автомобіль спеціалізований, медична допомога
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49005, Україна, Дніпропетровська область, м.Дніпро, площа Соборна, 14
ДК 021:2015: 34110000-1 — Легкові автомобілі

The car is specialized, medical care
CPV: 34110000-1
Період постачання: по 31 березня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія Здійснення попередньої оплати здійснюється на строк не більше 3 (трьох) місяців в порядку та на умовах постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 р. № 1070 “Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти ” у розмірі 100 % (сто) відсотків від ціни Договору на поточний рахунок Постачальника, зазначений в розділі ___ Договору. Аванс 90 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 грудня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2020 14:21
Д-к 1 Ф пропоз. 30.12.2020.doc
30 грудня 2020 14:21
ЗТД 30.12.20 .docx
30 грудня 2020 14:21
Д-к 3 тех харак 30.12.20.doc
30 грудня 2020 14:21
Д-к 3 (ст.16) 30.12.20.doc
30 грудня 2020 14:21
Зміни 30.12.2020 р..PDF
25 листопада 2020 11:23
Д-к 3 (ст.16) 25.11.20.doc
25 листопада 2020 11:23
ЗТД 25.11.20 .docx
25 листопада 2020 11:23
Д-к 3 тех харак 25.11.20.doc
25 листопада 2020 11:23
Змііни 25.11.20.PDF
18 листопада 2020 11:41
Зміни 18.11.20.PDF
18 листопада 2020 11:41
ЗТД 18.11.20 .docx
17 листопада 2020 11:44
Зміни 17.11.20.PDF
17 листопада 2020 11:44
Д-к №2 16.11.20.doc
30 жовтня 2020 14:15
Д-к №5 Проект договору я.docx
30 жовтня 2020 14:15
Д-к 4 перемож..doc
30 жовтня 2020 14:15
Д-к 2 тех харак .doc
30 жовтня 2020 14:15
Д-к 3. ст.16.doc
30 жовтня 2020 14:15
Д-к 1 Ф пропоз.doc
30 жовтня 2020 14:15
ТД .docx
30 жовтня 2020 14:14
Додаток № 6_ Інформація учасника.doc
30 грудня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2020 14:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
25 листопада 2020 11:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 листопада 2020 11:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 14:15
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 14:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 грудня 2020 14:21
Д-к 1 Ф пропоз. 30.12.2020.doc
30 грудня 2020 14:21
ЗТД 30.12.20 .docx
30 грудня 2020 14:21
Д-к 3 тех харак 30.12.20.doc
30 грудня 2020 14:21
Д-к 3 (ст.16) 30.12.20.doc
30 грудня 2020 14:21
Зміни 30.12.2020 р..PDF
25 листопада 2020 11:23
Д-к 3 (ст.16) 25.11.20.doc
25 листопада 2020 11:23
ЗТД 25.11.20 .docx
25 листопада 2020 11:23
Д-к 3 тех харак 25.11.20.doc
25 листопада 2020 11:23
Змііни 25.11.20.PDF
18 листопада 2020 11:41
Зміни 18.11.20.PDF
18 листопада 2020 11:41
ЗТД 18.11.20 .docx
17 листопада 2020 11:44
Зміни 17.11.20.PDF
17 листопада 2020 11:44
Д-к №2 16.11.20.doc
30 жовтня 2020 14:15
Д-к №5 Проект договору я.docx
30 жовтня 2020 14:15
Д-к 4 перемож..doc
30 жовтня 2020 14:15
Д-к 2 тех харак .doc
30 жовтня 2020 14:15
Д-к 3. ст.16.doc
30 жовтня 2020 14:15
Д-к 1 Ф пропоз.doc
30 жовтня 2020 14:15
ТД .docx
30 жовтня 2020 14:14
Додаток № 6_ Інформація учасника.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-30-004551-c.c1
Статус:
Скасована
Учасник: ТОВ "БРІОРСОН МОТОРC", Код ЄДРПОУ:41722484
Дата подання: 02 листопада 2020 11:58
Вимога про усунення порушень
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" (надалі – Замовник) розмістив оголошення UA-2020-10-30-004551-c на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua) про проведення відкритих торгів з тендерною документацією затвердженою рішенням тендерного комітету на закупівлю: Санітарні транспортні засоби (Автомобілі екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням, Автомобіль спеціалізований, медична допомога) ДК 021:2015: (34110000-1 Легкові автомобілі).
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджена визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно положень ч. 3 ст. 5 Закону України, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Після ознайомлення зі тендерною документацією, а саме інформацією про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики до предмета закупівлі (Додаток 3) ми дійшли висновку, що положення вимог документації є дискримінаційними та обмежують конкуренцію на торгах, що не відповідає чинному законодавству. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується технічними характеристиками та створює дискримінацію серед постачальників.
Підприємство, яке має намір прийняти участь в торгах має можливість запропонувати автомобіль по економічно вигідній пропозиції, який відповідає всім національним стандартам та пройшов сертифікацію, але не має можливості прийняти участь у зазначеній закупівлі у зв’язку з наявністю в тендерній документації вимог, які штучно звужують коло потенційних учасників на торгах, а саме: в Додатку 3 до Тендерної документації встановлено вимоги до технічних та якісних характеристик товару, де зазначено вимогу: Робочий об'єм двигуна не більше (см3)- 2000.
Наше підприємство має намір прийняти участь в торгах та запропонувати до постачання автомобіль, який відповідає всім визначеним характеристикам замовника з робочим об’ємом двигуна 2500 см3.
Також в Додатку 3 тендерної документації встановлено вимоги щодо конструкції трансмісії автомобіля: 4х2 з приводом на передню вісь.
Просимо внести зміни в технічне завдання, а саме викласти вимогу в наступній редакції: Конструкція трансмісії автомобіля Привід 4х2 або 2х4 с приводом на передню або задню вісь.
Встановлення Замовником в Тендерній документації обмежень щодо об’єму двигуна призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Просимо також врахувати той факт, що збільшення конкуренції на торгах дозволить закупити якісний товар по економічно-вигідній пропозиції. Дані зміни дозволять нашому підприємству прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись статтею 23 Закону «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: - Внести зміни до тендерної документації, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
Виходячи із зазначеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.

Розгорнути Згорнути
Скасована
Дата: 03 листопада 2020 12:49
Причина: не достатньо підстав
Номер вимоги: UA-2020-10-30-004551-c.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТЕК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37921881
Дата подання: 19 листопада 2020 17:28
Порушення законодавства в Сфері закупівель!
Вимога про усунення порушень
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" (надалі – Замовник) розмістив оголошення UA-2020-10-30-004551-c на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua) про проведення відкритих торгів на закупівлю Санітарних транспортних засобів (ДК 021:2015:34110000-1 Легкові автомобілі).
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджена визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно положень ч. 3 ст. 5 Закону України, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Після ознайомлення зі тендерною документацією ми дійшли висновку, що положення вимог документації є дискримінаційними та обмежують конкуренцію на торгах, що не відповідає чинному законодавству. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується технічними характеристиками та створює дискримінацію серед постачальників.
Наше підприємство має можливості прийняти участь у зазначеній закупівлі та може запропонувати конкуренто-спроможну ціну в разі виключення вимог або зміни вимог, які є дискримінаційними та штучно звужують коло потенційних учасників на торгах, а саме:
1. Додаток №3 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», пункт 1.2.: «1.2. Надати підтвердження досвіду постачання не менше 50 автомобілів спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги в заклади охорони здоров’я у вигляді довідки довільної форми з інформацією про стан виконання. Копію такого аналогічного договору та копії документів на підтвердження виконання». Аналіз ринку медичних закупівель в 2015-2020 роках показує, що цю вимогу зможуть виконати лише обмежене коло підприємств (2), які й «розіграють» між собою цю закупівлю. При цьому решта підприємств, які мають можливість виготовляти та постачати автомобілі спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги, штучно обмежуються в можливості приймати участь в закупівлі. На нашу думку, наявність у підприємства необхідної матеріально-технічної бази є достатнім підтвердженням його здатності виготовити та поставити автомобілі спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги. Тому вважаємо вимогу п.1.2. Додаток №3 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» дискримінаційною та вимагаємо її виключення з тендерної документації.
2. Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», пункт 5, абзац 1: «Спроможність Учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від офіційного представника в Україні виробника/імпортера/дистриб'ютора базових автомобілів, які будуть використовуватися для виробництва Товару (предмету закупівлі), про те, що виробник/імпортер/дистриб'ютор має можливість поставити базовий автомобіль Учаснику в необхідній кількості та якості протягом 2020 року (в т.ч. враховуючі попередні поставки Учаснику, у разі їх здійснення). У разі надання Учасником оригіналу гарантійного листа від представника виробника базових автомобілів на території України - імпортера/дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це таким виробником, Учасник повинен додати до вищезазначеного листа копії документів, що підтверджують повноваження зазначеного представника на таке представництво на території України». З огляди на оновлені строки поставки (до 31.03.2020 року) пропонуємо фразу «протягом 2020 року» замінити на «протягом строку, визначеному в цій тендерній документації».

3. Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», пункт 8, абзац 2: «Проводити сервісне обслуговування впродовж дії гарантійного зобов'язання на спеціалізованих сервісах, вказаних Постачальником, що знаходиться на території міста Києва та/або Київської області, згідно розкладу технічного обслуговування вказаного виробником шасі». Пропонуємо змінити редакцію цього пункту, зазначивши спеціалізовані сервіси в м. Дніпро / Дніпропетровській області.
4. Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», таблиця з вимогами до автомобілів швидкої медичної допомоги, пункт 5:
Об’єм двигуну: «Дизельний – не більше 2 000 куб. см.» - зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки суттєво обмежує коло потенційних учасників, не регулюється відповідним ДСТУ та не впливає на експлуатаційні показники автомобіля. Наразі на українському ринку представлені базові автомобілі, двигуни яких не відповідають зазначеній вимозі: Renault Master, FIAT Ducato, Hyundai H350, Mercedes Sprinter. Участь в закупівлі компаній-виробників санітарних транспортних засобів, побудованих на базі цих базових автомобілів, дозволила би суттєво зменшити вартість закупівлі. Для забезпечення рівної конкуренції та здешевлення вартості закупівлі, вимагаємо вказану вимогу виключити або викласти в наступній редакції: «Дизельний – не більше 2 500 куб. см.».
5. Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», таблиця з вимогами до автомобілів швидкої медичної допомоги, пункт 5:
Потужність двигуна: «не менше 130 к.с.» - зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки суттєво обмежує коло потенційних учасників, не регулюється відповідним ДСТУ та не впливає на експлуатаційні показники автомобіля. Наразі на українському ринку представлені базові автомобілі, які не відповідають зазначеній вимозі. Участь в закупівлі компаній-виробників санітарних транспортних засобів, побудованих на базі цих базових автомобілів, дозволила би суттєво зменшити вартість закупівлі. Крім того, в більшості аналогічних закупівель, включаючи закупівлі ДП «Медичні закупівлі України», мінімальна потужність двигуна зазначена на рівні не нижче 125 к.с. Аналіз ринку медичних закупівель в 2015-2020 роках показує, що більшість автомобілів швидкої (екстреної) медичної допомоги, закуплених в цей період, мали двигун потужністю 125 к.с. Для забезпечення рівної конкуренції та здешевлення вартості закупівлі, вимагаємо вказану вимогу виключити або викласти в наступній редакції: «не менше 125 к.с.».
6. Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», таблиця з вимогами до автомобілів швидкої медичної допомоги, пункт 5:
Обладнання для запуску двигуна за низьких температур: «наявність обігрівача паливного фільтру» - зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки суттєво обмежує коло потенційних учасників, не регулюється відповідним ДСТУ та не впливає на експлуатаційні показники автомобіля. Ця вимога має на меті забезпечити безпроблемний запуск двигуну в холодну погоду. Проте реалізовано це може бути різними шляхами (передпусковий підігрівач двигуну, підігрів трубок паливної системи, тощо). Зазначена в тендерній документації вимога («обігрівач паливного фільтру») є лише одним з можливих шляхів забезпечення безпроблемного запуску двигуну в холодну погоду, вона реалізована в автомобілі одного бренду, решта виробників використовують інші шляхи. Для забезпечення рівної конкуренції, вимагаємо вказану вимогу виключити або викласти в наступній редакції: «Наявність обладнання для запуску двигуна за низьких температур».
7. Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», таблиця з вимогами до автомобілів швидкої медичної допомоги, пункт 10:
Електрообігрів лобового скла: «Наявність» - зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки суттєво обмежує коло потенційних учасників, не регулюється відповідним ДСТУ та не впливає на експлуатаційні показники автомобіля. Ця вимога має на меті забезпечити гарну оглядовість в автомобілі через лобове скло. Проте реалізовано це може бути різними шляхами (електричний обігрів лобового скла, обдув лобового скла повітрям, тощо). Зазначена в тендерній документації вимога («електрообігрів лобового скла») є лише одним з можливих шляхів забезпечення гарної оглядовості, таким шляхом вона реалізована в автомобілі одного бренду, решта виробників використовують інші шляхи. Для забезпечення рівної конкуренції, вимагаємо вказану вимогу виключити або викласти в наступній редакції: «Обігрів лобового скла: «Наявність».
8. Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», таблиця з вимогами до автомобілів швидкої медичної допомоги, пункт 5:
Внутрішня висота медичного салону (від підлоги до нижчої точки стелі), мм: «не менше 1 800» - зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки суттєво обмежує коло потенційних учасників, прямо суперечить вимогам ДСТУ ЕN 1789:2015 та не впливає на експлуатаційні показники автомобіля.
9. Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», таблиця з вимогами до автомобілів швидкої медичної допомоги, пункт 15:
Внутрішня довжина медичного салону, мм: «не менше 2 850» - зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки суттєво обмежує коло потенційних учасників, прямо суперечить вимогам ДСТУ ЕN 1789:2015 та не впливає на експлуатаційні показники автомобіля.
Встановлення Замовником в Тендерній документації вказаних вище обмежень призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Просимо також врахувати той факт, що збільшення конкуренції на торгах дозволить закупити якісний товар по економічно-вигідній пропозиції. Дані зміни дозволять нашому підприємству прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись статтею 23 Закону «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: Внести зміни до тендерної документації, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
Виходячи із зазначеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
24 листопада 2020 22:52
Відповідно до вимоги, що надіслана та ідентифікована за № UA-2020-10-30-004551-c.b2, Замовник надає наступну відповідь.
Щодо першого питання, а саме:
1. «Додаток №3 до тендерної документації «ДОКУМЕНТИ, ЯКІ ВИМАГАЮТЬСЯ ДЛЯ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ВІДПОВІДНОСТІ УЧАСНИКА КВАЛІФІКАЦІЙНИМ КРИТЕРІЯМ», пункт 1.2.: «1.2. Надати підтвердження досвіду постачання не менше 50 автомобілів спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги в заклади охорони здоров’я у вигляді довідки довільної форми з інформацією про стан виконання. Копію такого аналогічного договору та копії документів на підтвердження виконання». Аналіз ринку медичних закупівель в 2015-2020 роках показує, що цю вимогу зможуть виконати лише обмежене коло підприємств (2), які й «розіграють» між собою цю закупівлю. При цьому решта підприємств, які мають можливість виготовляти та постачати автомобілі спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги, штучно обмежуються в можливості приймати участь в закупівлі. На нашу думку, наявність у підприємства необхідної матеріально-технічної бази є достатнім підтвердженням його здатності виготовити та поставити автомобілі спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги. Тому вважаємо вимогу п.1.2. Додаток №3 «Документи, які вимагаються для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям» дискримінаційною та вимагаємо її виключення з тендерної документації.»
Вимога, щодо наявності кваліфікаційного критерію підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договорів за предметом закупівлі договору (договорів) є нормою, яка висунута відповідно до норм чинного законодавства України, а саме згідно статті 16 Закону України «Про публічні закупівлі». Замовник частково погоджується з вимогою, та вносить зміни в тендерну документацію, відповідно викладає пункт 1.2 Додатку 3 у наступній редакції:
«1.2 Надати підтвердження досвіду постачання не менше 20 автомобілів спеціалізованого санітарного транспорту екстреної медичної допомоги в заклади охорони здоров’я у вигляді довідки довільної форми з інформацією про стан виконання. Копію такого аналогічного договору та копії документів на підтвердження виконання.»
Щодо другого питання, а саме:
2. «Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», пункт 5, абзац 1: «Спроможність Учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від офіційного представника в Україні виробника/імпортера/дистриб'ютора базових автомобілів, які будуть використовуватися для виробництва Товару (предмету закупівлі), про те, що виробник/імпортер/дистриб'ютор має можливість поставити базовий автомобіль Учаснику в необхідній кількості та якості протягом 2020 року (в т.ч. враховуючі попередні поставки Учаснику, у разі їх здійснення). У разі надання Учасником оригіналу гарантійного листа від представника виробника базових автомобілів на території України - імпортера/дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це таким виробником, Учасник повинен додати до вищезазначеного листа копії документів, що підтверджують повноваження зазначеного представника на таке представництво на території України».
Замовник погоджується з даною вимогою та вносить зміни в тендерну документацію, шляхом викладення пункту 5 додатку 2 у новій редакції, а саме:
«5. Спроможність Учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від офіційного представника в Україні виробника/імпортера/дистриб'ютора базових автомобілів, які будуть використовуватися для виробництва Товару (предмету закупівлі), про те, що виробник/імпортер/дистриб'ютор має можливість поставити базовий автомобіль Учаснику в необхідній кількості та якості протягом строку, визначеного в тендерній документації (в т.ч. враховуючі попередні поставки Учаснику, у разі їх здійснення). У разі надання Учасником оригіналу гарантійного листа від представника виробника базових автомобілів на території України - імпортера/дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це таким виробником, Учасник повинен додати до вищезазначеного листа копії документів, що підтверджують повноваження зазначеного представника на таке представництво на території України.
Учасник також надає скан-копію оригіналу гарантійного листа від офіційного представника в Україні виробника/імпортера/дистриб'ютора базових автомобілів, який підтверджує, що виробник/імпортер/дистриб'ютор базових автомобілів надає гарантію на кожен базовий автомобіль заявлений у даній процедурі у відповідності до вимог тендерної документації , а також підтримує гарантійне та післягарантійне технічне обслуговування зазначених базових автомобілів на території України, які будуть поставлятися Замовнику. У разі надання Учасником оригіналу гарантійного листа від представника виробника базових автомобілів на території України - імпортера/дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це таким виробником, Учасник повинен додати до вищезазначеного листа копії документів, що підтверджують повноваження зазначеного представника на таке представництво на території України.»
3. Щодо третього питання, а саме:
3. «Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», пункт 8, абзац 2: «Проводити сервісне обслуговування впродовж дії гарантійного зобов'язання на спеціалізованих сервісах, вказаних Постачальником, що знаходиться на території міста Києва та/або Київської області, згідно розкладу технічного обслуговування вказаного виробником шасі». Пропонуємо змінити редакцію цього пункту, зазначивши спеціалізовані сервіси в м. Дніпро / Дніпропетровській області».
Замовник погоджується з даною вимогою та вносить зміни в тендерну документацію, шляхом викладення пункту 8 абзацу 2 Додатку 3 до Тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», у новій редакції, а саме:
«8. …Проводити сервісне обслуговування впродовж дії гарантійного зобов'язання на спеціалізованих сервісах, вказаних Постачальником, що знаходиться на території міста Дніпро / Дніпропетровській області, згідно розкладу технічного обслуговування вказаного виробником шасі. (Про безумовне виконання вказаним вимог учасником в складі тендерної пропозиції надається гарантійний лист).»
4. Щодо четвертого питання, а саме:
«4. Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», таблиця з вимогами до автомобілів швидкої медичної допомоги, пункт 5: Об’єм двигуну: «Дизельний – не більше 2 000 куб. см.» - зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки суттєво обмежує коло потенційних учасників, не регулюється відповідним ДСТУ та не впливає на експлуатаційні показники автомобіля. Наразі на українському ринку представлені базові автомобілі, двигуни яких не відповідають зазначеній вимозі: Renault Master, FIAT Ducato, Hyundai H350, Mercedes Sprinter. Участь в закупівлі компаній-виробників санітарних транспортних засобів, побудованих на базі цих базових автомобілів, дозволила би суттєво зменшити вартість закупівлі. Для забезпечення рівної конкуренції та здешевлення вартості закупівлі, вимагаємо вказану вимогу виключити або викласти в наступній редакції: «Дизельний – не більше 2 500 куб. см.».
При визначенні технічних параметрів щодо об’єму дизельного двигуна – не більше 2000 куб. см, замовник керувався важливим фактором, а саме те, що розхід пального буде значно менший ніж той, що скаржник зазначає – «не більше 2 500 куб. см». Розхід пального є значною статтею витрат для подальшої експлуатації авто та як наслідок призводить до додаткових грошових ресурсів замовника, як наслідок вважаємо, що відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
5. Щодо п’ятого питання, а саме:
«5. Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», таблиця з вимогами до автомобілів швидкої медичної допомоги, пункт 5: Потужність двигуна: «не менше 130 к.с.» - зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки суттєво обмежує коло потенційних учасників, не регулюється відповідним ДСТУ та не впливає на експлуатаційні показники автомобіля. Наразі на українському ринку представлені базові автомобілі, які не відповідають зазначеній вимозі. Участь в закупівлі компаній-виробників санітарних транспортних засобів, побудованих на базі цих базових автомобілів, дозволила би суттєво зменшити вартість закупівлі. Крім того, в більшості аналогічних закупівель, включаючи закупівлі ДП «Медичні закупівлі України», мінімальна потужність двигуна зазначена на рівні не нижче 125 к.с. Аналіз ринку медичних закупівель в 2015-2020 роках показує, що більшість автомобілів швидкої (екстреної) медичної допомоги, закуплених в цей період, мали двигун потужністю 125 к.с. Для забезпечення рівної конкуренції та здешевлення вартості закупівлі, вимагаємо вказану вимогу виключити або викласти в наступній редакції: «не менше 125 к.с.».
Пунктом 5 таблиці 1 Додатку 3 до тендерної документації встановлено вимоги до автомобіля, в тому числі визначено потужність двигуна «не менше 130 к.с.», зазначена вимога не може бути дискримінаційною, оскільки автомобілі, що мають потужність двигуна «не менше 130 к.с.», пропонує достатня кількість виробників базових автомобілів, які представлені на ринку України, серед яких, зокрема: Mercedes, Ford, Volkswagen, Peugeot, CITROEN, що забезпечує належну конкуренцію серед потенційних учасників Процедури закупівлі.
Враховуючи наведене, вимога щодо потужності двигуна «не менше 130 к.с.» не є дискримінаційною та не обмежує коло учасників.
У зв’язку з цим, вважаємо, що скаржник не довів необхідність внесення змін до Тендерної документації в цій частині, як наслідок вважаємо, що відсутні підстави для задоволення Скарги в цій частині.
6. Щодо шостого питання, а саме:
«6. Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», таблиця з вимогами до автомобілів швидкої медичної допомоги, пункт 5: Обладнання для запуску двигуна за низьких температур: «наявність обігрівача паливного фільтру» - зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки суттєво обмежує коло потенційних учасників, не регулюється відповідним ДСТУ та не впливає на експлуатаційні показники автомобіля. Ця вимога має на меті забезпечити безпроблемний запуск двигуну в холодну погоду. Проте реалізовано це може бути різними шляхами (передпусковий підігрівач двигуну, підігрів трубок паливної системи, тощо). Зазначена в тендерній документації вимога («обігрівач паливного фільтру») є лише одним з можливих шляхів забезпечення безпроблемного запуску двигуну в холодну погоду, вона реалізована в автомобілі одного бренду, решта виробників використовують інші шляхи. Для забезпечення рівної конкуренції, вимагаємо вказану вимогу виключити або викласти в наступній редакції: «Наявність обладнання для запуску двигуна за низьких температур».
Враховуючи технічні характеристики та відповідні параметри Замовник зазначає наступне. За низьких температур, з дизельного палива виділяються кристали нафтового парафіну, які здатні закупорювати паливний фільтр. Це призводить до зупинки або втрати потужності двигуна та дизельних автономних обігрівачів. Використання паливних присадок та антигелів призводять до зменшення ресурсу та швидкого виходу за ладу паливного насосу, паливних форсунок та в наслідок турбіни та інших наслідків. Кристали парафіну, що утворилися, можна дуже швидко та ефективно видалити тільки шляхом підігріву палива. Проблема вирішується установкою підігріву саме паливного фільтру, що дозволяє розширити робочий діапазон двигуна до запуску за низьких температур. Це відбувається за рахунок розплавлення кристалів парафіну. Кристали парафіну більше виділяються саме в паливопроводу а після їх проходження ним закупорюють паливний фільтр, ще не дає запустити чи без втрати ресурсу експлуатувати двигун. Як при холодному пуску так і при під час руху за низьких температур. Як наслідок вимога в цій частині не задоволена замовником.
7. Щодо сьомого питання, а саме:
«7. Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», таблиця з вимогами до автомобілів швидкої медичної допомоги, пункт 10: Електрообігрів лобового скла: «Наявність» - зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки суттєво обмежує коло потенційних учасників, не регулюється відповідним ДСТУ та не впливає на експлуатаційні показники автомобіля. Ця вимога має на меті забезпечити гарну оглядовість в автомобілі через лобове скло. Проте реалізовано це може бути різними шляхами (електричний обігрів лобового скла, обдув лобового скла повітрям, тощо). Зазначена в тендерній документації вимога («електрообігрів лобового скла») є лише одним з можливих шляхів забезпечення гарної оглядовості, таким шляхом вона реалізована в автомобілі одного бренду, решта виробників використовують інші шляхи. Для забезпечення рівної конкуренції, вимагаємо вказану вимогу виключити або викласти в наступній редакції: «Обігрів лобового скла: «Наявність»
Враховуючи технічні характеристики та відповідні параметри Замовник розглядає внесення змін в тендерну документацію стосовно альтернативи даної вимоги щодо обігріву лобового скла. Враховуючи технічні характеристики та відповідні параметри Замовник зазначає наступне. Виключно електричний підігрів забезпечує швидке та безумовне звільнення лобового скла по всій його площині від обмерзання кристалами льоду та запотівання як з середини так і зовні. Це забезпечує можливість швидкого виїзду до пацієнта за будь-яких погодних умов, без затримок на зішкрібано люду з лобового скла щоб забезпечення його прозорості не втрачаючи дорогоцінного часу при спасінні життів. Як наслідок вимога в цій частині не задоволена замовником.
8. Щодо восьмого питання, а саме:
«8. Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», таблиця з вимогами до автомобілів швидкої медичної допомоги, пункт 5: Внутрішня висота медичного салону (від підлоги до нижчої точки стелі), мм: «не менше 1 800» - зазначена вимога є дискримінаційною, оскільки суттєво обмежує коло потенційних учасників, прямо суперечить вимогам ДСТУ ЕN 1789:2015 та не впливає на експлуатаційні показники автомобіля.»
Враховуючи технічні характеристики та відповідні параметри Замовник зазначає наступне. Дана вимога не суперечить ДСТУ EN 1789:2015. У всіх виробників транспорту, який використовується для виробництва та АШМД тип-В у відповідності до ДСТУ EN 1789:2015 є моделі з внутрішньою висотою салону 1800 та більше. Як наслідок вимога в цій частині не задоволена замовником.
9. Щодо дев’ятого питання, а саме:
«9. Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», таблиця
Номер вимоги: UA-2020-10-30-004551-c.b3
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ КІНД ІНТЕРСЛУХ КИЇВ, Код ЄДРПОУ:36352221
Дата подання: 19 листопада 2020 18:08
Вимога щодо усунення дискрімінаційних вимог
30.10.2020 Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" (код ЄДРПОУ 26136949), Як Замовником торгів було розпочато процедуру відкритих торгів з публікацією англіською мовою на закупівлю № UA-2020-10-30-004551-c, Санітарні транспортні засоби, код ДК 021:2015: 34110000-1 - Легкові автомобілі (Автомобілі екстреної медичної допомоги типу В з обладнанням, Автомобіль спеціалізований, медична допомога). Наша компанія оснащує медичним обладнанням автомобілі спеціалізованих санітарних екстреної (швидкої) медичної допомоги та має намір подати тендерну пропозицію та запропонувати вказані автомобілі з метою прийняття участі у даній Процедурі закупівлі, проте, не має такої змоги, оскільки Замовником у тендерній документації допущено порушення вимог законодавства про публічні закупівлі та встановлено ряд дискримінаційних вимог, які звужують коло потенційних учасників Процедури закупівлі та дискримінують нас як учасника. Звертаємо увагу на те, що замовник при здійсненні закупівлі товару за державні кошти, зобов’язаний неухильно дотримуватися умов, порядку та вимог передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон). Згідно ч. 1 ст. 5 Закону публічні закупівлі здійснюються за принципами: 1) добросовісна конкуренція серед учасників; 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; 4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; 6) запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 4 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону Замовник не має права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників та тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Наше підприємство має намір прийняти участь в торгах та запропонувати до постачання спеціалізований автомобіль швидкої медичної допомоги, тип В. Ретельно ознайомившись з вимогами до медичного устаткування наша компанія зробила висновок що не має можливості взяти участь в даній закупівлі через дискримінаційні вимоги до медичного обладнання а саме:
1.1 Основні ноші (каталка)
Вага нош не більше 40 кг.
Дані вимоги є дискримінаційними та такими, що не відповідають встановленим національним стандартам України. Відповідно до ДСТУ EN 1865-1:2017 (EN 1865-1:2010 + А1:2015 IDT). Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», одним із основних принципів публічних закупівель є недискримінація учасників.
Вага нош, згідно з ДСТУ EN 1865-1:2017 (EN 1865-1:2010 + А1:2015 IDT) повинна не перевищувати 45кг.
Враховуючи вищевикладене з метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги Просимо викласти п. 1.1 Основні ноші (каталка) в наступній редакції:
Вага нош не більше 45 кг
Максимальне навантаження не менше 170 кг.
Встановлена замовником вимога до «Основні ноші (каталка)» необґрунтованою та дискримінаційною та такою, що відмежовує нашу компанію від участі в закупівлі.
З метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги просимо внести зміни:
Максимальне навантаження не менше 160 кг.
1.2 Приймальний пристрій для нош
Навантаження не менше 250 кг
Встановлена замовником вимога до «приймального пристрою» є необґрунтованою та дискримінаційною та такою, що відмежовує нашу компанію від участі в закупівлі.
З метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги просимо знизити даний показник до 220кг, аби наша компанія змогла би прийняти участь з нашим обладнанням.
2.3 Прилад відсмоктування (аспіратор) з мінімальним тиском мінус 65 кПа
Час роботи при максимальній зарядці від акумулятора не менше 30 хв при максимальній аспірації.
Встановлена замовником вимога до «Прилад відсмоктування (аспіратор) з мінімальним тиском мінус 65 кПа» є необґрунтованою та дискримінаційною та такою, що відмежовує нашу компанію від участі в закупівлі.
З метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги просимо внести зміни:
Час роботи при максимальній зарядці від акумулятора не менше 20 хв при максимальній аспірації.

Повинен мати продуктивність не менше 30 л/хв.
Встановлена замовником вимога до «Прилад відсмоктування (аспіратор) з мінімальним тиском мінус 65 кПа» є необґрунтованою та дискримінаційною та такою, що відмежовує нашу компанію від участі в закупівлі.
З метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги просимо внести зміни:
Повинен мати продуктивність не менше 20 л/хв.

Повинен створювати вакуум до 0,7 бар.
Встановлена замовником вимога до «Прилад відсмоктування (аспіратор) з мінімальним тиском мінус 65 кПа» необґрунтованою та дискримінаційною та такою, що відмежовує нашу компанію від участі в закупівлі.
З метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги просимо внести зміни:
Повинен створювати вакуум до 0,8 бар.

Шланг для відсмоктування повинен бути таким, що автоклавується.
Встановлена замовником вимога до «Прилад відсмоктування (аспіратор) з мінімальним тиском мінус 65 кПа» необґрунтованою та дискримінаційною та такою, що відмежовує нашу компанію від участі в закупівлі.
З метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги просимо видалити дану вимогу до Прилад відсмоктування (аспіратор) з мінімальним тиском мінус 65 кПа

3.2 Пульсоксиметр портативний + елементи живлення
Призначений для постійного моніторингу сатурації (SpO2) та частоти серцевих скорочень (ЧСС) у дорослих, дітей та новонароджених.
Встановлена замовником вимога до «Прилад відсмоктування (аспіратор) з мінімальним тиском мінус 65 кПа» необґрунтованою та дискримінаційною та такою, що відмежовує нашу компанію від участі в закупівлі, адже даний тип транспорту не є неонатальним.
З метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги просимо внести зміни:
Призначений для постійного моніторингу сатурації (SpO2) та частоти серцевих скорочень (ЧСС) у дорослих та дітей.
3.4 Дефібрилятор-монітор із записом показників пацієнта
Тип акумуляторної батареї: Літійіонна
Встановлена замовником вимога до Дефібрилятора-монітора є необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки матеріал батареї не впливає на кількість розрядів, на час набору енергії та зарядки, відповідно вказана вимога дискримінує інших учасників, які комплектують автомобілі швидкої медичної допомоги дефібриляторами-моніторами з іншим типом акумуляторної батареї. Крім того, національним стандартом ДСТУ EN 1789-2015 не встановлено обмеження щодо матеріалу виготовлення батареї. Враховуючи вищевикладене, з метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги просимо внести зміни до вищезазначенної вимоги. Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни та видалити дану вимогу у медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару. Просимо також врахувати той факт, що збільшення конкуренції на торгах дозволить закупити якісний товар по економічно-вигідній пропозиції.
Можливість одночасного моніторингу наступних відведень: I, II, III, aVR, aVL, aVF + 1 додаткового грудного відведення
Встановлена замовником вимога до Дефібрилятора-монітора є необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки «+ 1 додаткового грудного відведення» не є стандартною опцією і обмежує доступ більш дешевшим виробникам до участі у закупівлі. Враховуючи вищевикладене, з метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги просимо внести зміни до вищезазначенної вимоги. Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме: Можливість одночасного моніторингу наступних відведень: I, II, III, aVR, aVL, aVF
Просимо також врахувати той факт, що збільшення конкуренції на торгах дозволить закупити якісний товар по економічно-вигідній пропозиції.
Кількість можливих встановлених рівнів енергії розряду не менше 23
Встановлена замовником вимога до «Дефібрилятор-монітор із записом показників пацієнта» є необґрунтованою та дискримінаційною та такою, що відмежовує нашу компанію від участі в закупівлі.
З метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги просимо видалити дану вимогу до Дефібрилятор-монітор із записом показників пацієнта
Можливість використання 3- та 5- канальних кабелів ЕКГ
Встановлена замовником вимога до Дефібрилятора-монітора є необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки дефібрилятори можуть використовувати 2 та 6 канальні кабелі ЕКГ, а дана вимога обмежує доступ для інших виробників, тим самим зменшуючи коло можливих постачальників. Враховуючи вищевикладене, з метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги просимо внести зміни до вищезазначенної вимоги. Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару. З метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги просимо видалити дану вимогу до Дефібрилятор-монітор із записом показників пацієнта
Просимо також врахувати той факт, що збільшення конкуренції на торгах дозволить закупити якісний товар по економічно-вигідній пропозиції.
Прилад повинен забезпечувати можливість використання графічних і аудіоінструкцій під час роботи приладу
Встановлена замовником вимога до Дефібрилятора-монітора є необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки «Прилад повинен забезпечувати можливість використання графічних і аудіоінструкцій під час роботи приладу» не є стандартною опцією і обмежує доступ більшому колу виробників до участі у закупівлі. У той же час, знову наводимо практику використання дефібриляторів-моніторів, під час якої взагалі не використовуються розряди в 360Дж. Враховуючи вищевикладене, з метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги просимо видалити вищезазначенну вимогу. Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару.
Просимо також врахувати той факт, що збільшення конкуренції на торгах дозволить закупити якісний товар по економічно-вигідній пропозиції.

Час набору заряду не більш 8с до 360 Дж
Встановлена замовником вимога до Дефібрилятора-монітора є необґрунтованою та дискримінаційною, оскільки «Час набору заряду не більш 8с до 360 Дж» не є стандартною опцією і обмежує доступ більшому колу виробників до участі у закупівлі. У той же час, знову наводимо практику використання дефібриляторів-моніторів, під час якої взагалі не використовуються розряди в 360Дж. Враховуючи вищевикладене, з метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги просимо внести зміни до вищезазначенної вимоги. Для розширення кола потенційних учасників закупівлі, усунення дискримінаційних вимог та приведення тендерної документації у відповідність вимогам чинного законодавства, просимо Вас внести зміни до медико-технічних вимог до предмету закупівлі таким чином, щоб останні не встановлювали обмежень для участі у них різними виробниками товару, а саме:
Час набору заряду не більш 8с до 200 Дж
Просимо також врахувати той факт, що збільшення конкуренції на торгах дозволить закупити якісний товар по економічно-вигідній пропозиції.
5.2 Простирадло для перенесення
Ширина повинна бути не менше 75 см
Встановлена замовником вимога до «Простирадло для перенесення» є необґрунтованою та дискримінаційною та такою, що відмежовує нашу компанію від участі в закупівлі.
З метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги просимо знизити даний показник до 60см, аби наша компанія змогла би прийняти участь з нашим обладнанням.
5.3 Дошка довга спінальна для дорослих та дітей з пристроєм іммобілізації голови та ременями для фіксації та пристроєм іммобілізації голови
Дошка для дорослих повинна мати максимальне навантаження не менше 180 кг.
Встановлена замовником вимога до «Дошка для дорослих» є необґрунтованою та дискримінаційною та такою, що відмежовує нашу компанію від участі в закупівлі.
З метою усунення корупційної складової та дискримінаційної вимоги просимо знизити даний показник до 160кг, аби наша компанія змогла би прийняти участь з нашим обладнанням.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2020 23:03
1.1 пацієнтів з більшим комфортом та збільшує термін експлуатації каталки поверхнях землі шляхом підняття каталки двома операторами, що значно полегшує роботу бригади та пришвидшує допомогу пацієнту. Наявність п.1 Основні ноші (каталка) Замовник бажає зазначити, що згідно стандарту EN 1865, пункті 4.2.3 дійсно вказано «вага моноблочних систем не повинна перевищувати 45 кг», але нижче зазначено, що: «In all cases the mass should be as low as possible», що перекладається як: «У всіх випадках маса повинна бути якомога меншою», з чого можна зробити висновок, що вимога є актуальною, крім того, вага моноблочних систем (каталок, нош) у більшості світових виробників варіюється від 28 до 40 кг. Стосовно максимального навантаження, як умова більше навантаження дозволяють транспортування отрібних характеристик можливо у таких світових виробників як Ferno, Medirol, Kartsana, Promeba, що аж ніяк не обмежує коло можливих учасників.
Як наслідок, вимога скаржника в цій частині не підлягає задоволенню.1.2. Відповідно до Вимоги до 1.2 приймального пристрою для нош Максимальне навантаження розраховувалося з урахуванням потреб медичного персоналу, який саме працює з перноса і введення в длвіденіе обладнання, і за порадами яких і формувалися дані Медико-технічні запити. До даного же авто стануть застосовуватися для перевезення тяжкохворих на далекі дистанції, в наслідок цього принципово типово що б приймальний пристрій володів найбільш кращими характеристиками. Як наслідок, вимога скаржника в цій частині не підлягає задоволенню. 2.3. Відповідно до Вимоги до 2.3 Прилад відсмоктування (аспіратор) з мінімальним тиском мінус 65 кПа Досліджуючи закупівлі минулих років і з урахуванням призначень медичного персоналу були поставлені відповідні Вимоги «Час роботи при максимальній зарядці від акумулятора не менше 30 хв при найбільшій аспірації», «Повинен мати продуктивність не менше 30 л / хв», наприклад же ці вимоги співпадають і в якості ради МОЗ України в закупівлях, які проводили Краматорськ, Полтава, Київ, Тернопіль. Подібний показник, як час роботи від акумулятора в провідному становив 40 хв. Під дані запити підходять наступні виробники: HERSILL, WEINMANN, що означає наявність двох виробників з даними характеристиками. Як наслідок, вимога скаржника в цій частині не підлягає задоволенню. 3.2 Відповідно до скарги щодо пульсоксиметру портативного + елементів живлення, замовник досліджуючи закупівлі минулих років, з урахуванням призначень медичного персоналу, були поставлені подібні вимоги, наприклад в якості ради МОЗ України в закупівлях, які проводили Краматорськ, Полтава, Київ, Тернопіль. Як наслідок, вимога скаржника в цій частині не підлягає задоволенню. 3.4. Відповідно до Вимоги до 3.4 дефібрилятора-монітора з записом характеристик хворого, а як раз «Тип акумуляторної батареї: літій-іонних, нікель-металогідридні або ж нікель-кадмієвих», «Нова цілком заряджена батарея зобов'язана гарантувати не найменш 140 розрядів по 360 Дж», «Можливість одночасного прогнозу належних відводів: I, II, III, aVR, aVL, aVF + 1 допоміжного грудного відведення», «Чисельність ймовірних поставлених значень енергії розряду не менше 23», «Можливість використання 3 і 5-канальних кабелів ЕКГ», « час комплекту заряду не більше 8с до 360 Дж » як вказано у Вас в Вимозі внести зміни, «матеріал батареї не впливає на кількість розрядів та час набору», але впливає на час роботи, вагу та загальний термін служби обладнання, що являється важливим критерієм Дефібрилятора-монітора з можливістю роботи поза межами автомобіля.. Принципово сприймати, власне що робота бригади Швидкої медичної допомоги грунтується на послідовних викликах хворих, в наслідок цього не всякий раз є час на підзарядку в автомобілі. Позначений показник значень енергії вважається критично необхідним, наприклад як з широким діапазоном є гігантська можливість підбору конкретного значення енергії персонально до будь-якого хворого, не так важливо якої вікової або ж ваговій категорії, і з урахуванням конкретних індивідуальностей організму. Оперуючи глобальної технікою пропозиції термінової підтримки, в разі якщо в напрямок однієї хвилинки застосування розряду 200 Дж немає ні 1-го ефекту, за цей час застосовується розряд в 360 Дж. Вважаємо, власне що при зміні вимог до пропонованих Вами створимо навмисне зміщення в гіршу сторону всіх даних. Ще дані запити не мають всі шанси бути дискримінаційними, в наслідок цього з даними ж параметрами наявні ці виробники на ринку медичного обладнання, а саме Дефібрилятора-монітора з записом характеристик хворого такі як, Physio Control і Mediana. Як наслідок, вимога скаржника в цій частині не підлягає задоволенню.Відповідно до Вимоги до 5.2 Простирадло для перенесення Надана Вимога базується на багаторічному досвіді роботи з позначеним медобладнанням, наявності претензій медичного персоналу на впровадження носилок без позначених домагань, а ще з метою запобігання можливих травм хворих при русі. Ми не вважаємо дискримінацією по підставі такого, власне що як мінімум в 2-ух виробників цей показник є в наявності (БІОМЕД, Promeba). Як наслідок, вимога скаржника в цій частині не підлягає задоволенню.Відповідно до Вимоги до 5.3 Дошка довга спінальна для дорослих та дітей з пристроєм іммобілізації голови та ременями для фіксації та пристроєм іммобілізації голови. Ваша Вимога буде врахована, шляхом внесення змін до тендерної документації.
Номер вимоги: UA-2020-10-30-004551-c.b4
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПАРТЕК УКРАЇНА", Код ЄДРПОУ:37921881
Дата подання: 19 листопада 2020 18:16
Усунення дискримінаційних умов
Вимога про усунення порушень
Комунальне підприємство "Обласний центр екстреної медичної допомоги та медицини катастроф" Дніпропетровської обласної ради" (надалі – Замовник) розмістив оголошення UA-2020-10-30-004551-c на веб-порталі Уповноваженого органу з питань закупівель (prozorro.gov.ua) про проведення відкритих торгів на закупівлю Санітарних транспортних засобів (ДК 021:2015:34110000-1 Легкові автомобілі).
Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» , визначено, що закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивна та неупереджена визначення переможця процедури закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Згідно положень ч. 3 ст. 5 Закону України, замовник не має права встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників.
Після ознайомлення зі тендерною документацією ми дійшли висновку, що положення вимог документації є дискримінаційними та обмежують конкуренцію на торгах, що не відповідає чинному законодавству. Технічними вимогами щодо предмета закупівлі передбачені параметри, які, суттєво обмежують коло потенційних учасників закупівлі. Це підтверджується технічними характеристиками та створює дискримінацію серед постачальників.
Наше підприємство має можливості прийняти участь у зазначеній закупівлі та може запропонувати конкуренто-спроможну ціну в разі виключення вимог або зміни вимог, які є дискримінаційними та штучно звужують коло потенційних учасників на торгах, а саме:
1. Додаток 3 до тендерної документації «ІНФОРМАЦІЯ ПРО НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ», «Загальні вимоги», пункт 5: «5. Спроможність Учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від офіційного представника в Україні виробника/імпортера/дистриб'ютора базових автомобілів, які будуть використовуватися для виробництва Товару (предмету закупівлі), про те, що виробник/імпортер/дистриб'ютор має можливість поставити базовий автомобіль Учаснику в необхідній кількості та якості протягом 2020 року (в т.ч. враховуючі попередні поставки Учаснику, у разі їх здійснення). У разі надання Учасником оригіналу гарантійного листа від представника виробника базових автомобілів на території України - імпортера/дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це таким виробником, Учасник повинен додати до вищезазначеного листа копії документів, що підтверджують повноваження зазначеного представника на таке представництво на території України.
Учасник також надає скан-копію оригіналу гарантійного листа від офіційного представника в Україні виробника/імпортера/дистриб'ютора базових автомобілів, який підтверджує, що виробник/імпортер/дистриб'ютор базових автомобілів надає гарантію на кожен базовий автомобіль заявлений у даній процедурі у відповідності до вимог тендерної документації , а також підтримує гарантійне та післягарантійне технічне обслуговування зазначених базових автомобілів на території України, які будуть поставлятися Замовнику. У разі надання Учасником оригіналу гарантійного листа від представника виробника базових автомобілів на території України - імпортера/дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це таким виробником, Учасник повинен додати до вищезазначеного листа копії документів, що підтверджують повноваження зазначеного представника на таке представництво на території України».
Зазначена вимога є дискримінаційною та обмежує конкуренцію, оскільки вводить додаткові обмеження для учасників ринку та дискримінує дилерів/учасників, які мають автомобілі в наявності та можуть надати відповідні гарантії щодо поставки/гарантії. Фактично доступ того чи іншого учасника до процедури закупівлі ставиться в залежність від позиції імпортера/дистриб’ютора, який може вводити штучні обмеження та перешкоди для потенційних учасників закупівлі та надавати підтвердження одним учасникам та відмовляти іншим. Запропонована нами редакція буде дозволяти обійти ці перешкоди та буде ґрунтуватися на підтвердженнях від дилерів, які мають можливість перевірити можливість поставки автомобілів, строки поставки, умови гарантії, тощо. Для уникнення вказаної дискримінації, вимагаємо викласти зазначений розділ в наступній редакції:
«5. Спроможність Учасника поставити запропонований товар повинна підтверджуватись оригіналом гарантійного листа від офіційного представника в Україні виробника/імпортера/дистриб'ютора або офіційного дилера виробника базових автомобілів, які будуть використовуватися для виробництва Товару (предмету закупівлі), про те, що виробник/імпортер/дистриб'ютор/дилер має можливість поставити базовий автомобіль Учаснику в необхідній кількості та якості протягом строку, визначеного в цій тендерній документації. У разі надання Учасником оригіналу гарантійного листа від представника виробника базових автомобілів на території України - імпортера/дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це таким виробником, або від офіційного дилера Учасник повинен додати до вищезазначеного листа копії документів, що підтверджують повноваження зазначеного представника на таке представництво на території України або документи, які підтверджують статус офіційного дилера.
Учасник також надає скан-копію оригіналу гарантійного листа від офіційного представника в Україні виробника/імпортера/дистриб'ютора або офіційного дилера виробника базових автомобілів, який підтверджує, що виробник/імпортер/дистриб'ютор базових автомобілів надає гарантію на кожен базовий автомобіль заявлений у даній процедурі у відповідності до вимог тендерної документації , а також підтримує гарантійне та післягарантійне технічне обслуговування зазначених базових автомобілів на території України, які будуть поставлятися Замовнику. У разі надання Учасником оригіналу гарантійного листа від представника виробника базових автомобілів на території України - імпортера/дистриб'ютора, офіційно уповноваженого на це таким виробником, Учасник повинен додати до вищезазначеного листа копії документів, що підтверджують повноваження зазначеного представника на таке представництво на території України або документи, які підтверджують статус офіційного дилера».
Встановлення Замовником в Тендерній документації вказаного вище обмеження призводить до обмеження конкуренції та унеможливлює створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, унеможливлює запобігання проявам корупції, розвитку добросовісної конкуренції та здешевлення предмету закупівлі.
Просимо також врахувати той факт, що збільшення конкуренції на торгах дозволить закупити якісний товар по економічно-вигідній пропозиції. Дані зміни дозволять нашому підприємству прийняти участь в закупівлі, та не будуть суперечить частині третій статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Керуючись статтею 23 Закону «Про публічні закупівлі», звертаємось до Вас з вимогою про усунення порушень та приведення тендерної документації до вимог Закону, а саме: Внести зміни до тендерної документації, що підвищить вільну конкуренцію серед учасників, нівелює можливу корупційну складову і як наслідок, дозволить більш ефективно та раціонально використати державні кошти.
Виходячи із зазначеного, з метою дотримання принципів добросовісної конкуренції серед учасників, максимальної економії, недискримінації учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням вимагаємо привести документацію у відповідність з чинним законодавством України. В інакшому випадку ми будемо змушені звернутися зі скаргою до Антимонопольного комітету України щодо порушення законодавства та встановлення Замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації.

Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2020 22:45
Відповідно до вимоги, що надіслана та ідентифікована за № UA-2020-10-30-004551-c.b4, Замовник надає наступну відповідь.
Вимога Замовника щодо отримання гарантійного листа від виробника (імпортера, дистриб’ютора) базового авто не є дискримінаційною, не порушує статтю 5 закону України про публічні закупівлі, не суперечить вимогам чинного законодавства та безпосередньо статті 3 Закону України “Про публічні закупівлі”, на яку посилається Скаржник, її виконання є можливим будь-яким Учасником, про що свідчать наступні фактори:
1. Замовник не обмежує Учасників у виборі Виробника базового автомобіля або його офіційного імпортера / дистриб’ютора.
2. Замовник вимагає виключно підтверджених якісних показників базового автомобіля, які мають бути підтверджені Виробником базового автомобіля або його офіційним імпортером / дистриб’ютором, яким не обов’язково може бути Учасник.
3. Вивчення можливостей виконання ринком базових авто наданих Замовником вимог дозволило зробити висновок: вказані вимоги не є унікальними. Відповідний аналіз додаємо (Додаток 1).
4. Замовник має право вимагати структурне підтвердження від Учасника якості складових товару у випадку, якщо це не призводить до монополізації такої вимоги.
5. Задля забезпечення постачання у складі Товару (АШМД) базових автомобілів, які відповідають встановленим Замовником показникам якості, на противагу базовим автомобілям, до яких на території України гарантія не розповсюджується або не відповідає вимогам Замовника, чи у разі ліквідації Постачальника кінцевої продукції протягом гарантійного періоду або з інших причин, що не дозволять безперебійно використовувати АШМД за призначенням, Замовник вимагає обґрунтування гарантії, яку надає Учасник на частину товару у спосіб, визначений Замовником.
Вимога щодо підтвердження гарантії на базовий автомобіль як складову Товару саме від Виробника базового автомобіля або його офіційного імпортера / дистриб’ютора здійснюється Замовником з метою отримати якісний Товар, зокрема, якісну його складову (базовий автомобіль), а також безперебійно використовувати Товар за призначенням, що не розділяє та будь-яким чином не обмежує гарантійну відповідальність Учасника. Також ця вимога жодним чином не впливає на комерційну та господарську діяльність Учасника, окрім вибору якісних показників до окремої складової товару у вигляді гарантійного листа.
У випадку, якщо Учасник не є виробником базового автомобіля, не брав участі в його проектуванні, розробці, виробництві, не проводив контроль якості матеріалів, систем та вузлів при зборці, такий Учасник не може самостійно від свого імені задовольнити вимогу Замовника щодо гарантування якісних показниках на складову Товару, а також забезпечити безперебійність використання Товару за призначенням, що серед іншого не сприяє максимально ефективному використанню бюджетних коштів та коштів місцевого бюджету Замовником, як це вимагає стаття 3 Закону України “Про публічні закупівлі”.
6. Згідно статті 28 Закону України “Про публічні закупівлі”, Замовник, має право встановити критерії і методику оцінки та зазначити їх у тендерній документації у разі здійснення закупівлі, яка має складний або спеціалізований характер, зокрема, в частині гарантійного обслуговування. У зв'язку із тим, що вимога підтвердження гарантії на складову спеціалізованого транспортного засобу (автомобілю швидкої медичної допомоги) у спосіб, визначений Замовником, є одним із безумовних критеріїв оцінки тендерних пропозицій, змінним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна.
7. Базовий автомобіль, виробник якого не підтримує гарантійні зобов’язання, що вимагаються Замовником на території України, не може вважатись таким, що відповідає встановленим Замовником вимогам щодо якості такого базового автомобіля як окремої складової Товару. Вимога щодо підтвердження якості від виробника товару в цілому, чи на частину товару не є монопольною та не суперечить чинному законодавству.
Неможливість надати Учасником гарантійного листа (листів) від виробника (імпортера, дистриб’ютора) базового автомобілів з відомостями про те, що виробник базових автомобілів самостійно або через своїх імпортера чи дистрибьютора підтримує гарантію на території України на рівні не менше, ніж вимагає Замовник, свідчить про те, що якість базового автомобіля не відповідає вимогам Замовника щодо предмету закупівлі, проте ніяк не дискримінує Учасника.
Як наслідок вимога скаржника не є задоволеною.
Номер вимоги: UA-2020-10-30-004551-c.c5
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ELEMENTS PHARMA, INC., Код ЄДРПОУ:24AWBPP9753A1ZM
Дата подання: 19 листопада 2020 19:57
Demand for Extension
Dear Buyer,

You make significant changes in specifications of main medical equipment. That requires revision of engineering work of our manufacturer. Please extend readline for presentation of documents for one week..

Respectfully,
------------------------------------
Шановний покупце,

Ви вносите суттєві зміни в технічні характеристики основного медичного обладнання. Це вимагає перегляду інженерних робіт нашого виробника. Будь ласка, продовжте лінію читання для подання документів на один тиждень.

З повагою,
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
24 листопада 2020 22:46
Відповідно до вимоги, що надіслана та ідентифікована за № UA-2020-10-30-004551-c.c5, Замовник надає наступну відповідь.
Скаржник зазначає, що замовником вносяться суттєві зміни в технічні характеристики основного медичного обладнання, це вимагає перегляду інженерних робіт нашого виробника.
Враховуючи зазначене, замовником закупівля оголошена ще 30 жовтня 2020р., зміни, що вносяться не несуть в собі будь-яких інженерних доробок або змін. Як наслідок вимога скаржника не є задоволеною.

Документи подані скаржником

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-30-004551-c.b6
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ", Код ЄДРПОУ:42328579
Дата подання: 25 листопада 2020 10:19
щодо порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації
Однак після ознайомлення із тендерною документацією Скаржник виявив порушення Замовником законодавства у сфері публічних закупівель, внаслідок яких порушуються його права та охоронювані законом інтереси. Замовник у тендерній документації встановив вимоги, які дискримінують Скаржника, як учасника, порушують основні принципи здійснення публічних закупівель, визначених ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме: принцип добросовісної конкуренції серед учасників, недискримінації учасників, максимальної економії та ефективності, а також штучно обмежують конкуренцію.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2020 19:09
рішення від 27.11.2020 № 22006 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 28 листопада 2020 19:09
рішення від 21.12.2020 № 23531.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2020 20:44
Коментар замовника щодо усунення порушення: На підставі Рішення №23531-р/пк-пз від 21.12.2020 р. Постійно діючий адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарги товариства з обмеженою відповідальністю "КЕЙС ТЕЛЕМЕДИЧНИХ ТЕХНОЛОГІЙ" про порушення Закону України «Про публічні закупівлі» та встановлення замовником дискримінаційних вимог у тендерній документації по відкритим торгам з публікацією англійською мовою закупівлі санітарних транспортних засобів за ДК 021:2015: 34110000-1 Легкові автомобілі, ІЗ: UA-2020-10-30-004551-с внести зміни до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 30 грудня 2020 14:36

Документи подані скаржником

25 листопада 2020 10:09
СКАРГА АМК (25-11-2020)
25 листопада 2020 11:49
СКАРГА АМК (25-11-2020) update

Документи подані замовником

04 грудня 2020 16:16
Відповідь.PDF
04 грудня 2020 16:16
Відповідь АМК.doc
08 грудня 2020 10:53
4551-с.b2.docx
08 грудня 2020 10:54
Відповідь АМК.doc
08 грудня 2020 10:54
4551-c.b3.docx
08 грудня 2020 10:54
2.3 ACCUVAC-Pro-83510EN Final.docx
08 грудня 2020 10:54
8.1 Сумка для АШМД.pdf
08 грудня 2020 10:54
Відповідь.PDF
10 грудня 2020 09:56
Відповідь АМК.doc
10 грудня 2020 09:56
Лист прохання.PDF
10 грудня 2020 09:56
2.3 ACCUVAC-Pro-83510EN Final.docx
10 грудня 2020 10:00
4551-с.b2.docx
10 грудня 2020 10:00
8.1 Сумка для АШМД.pdf
10 грудня 2020 10:00
4551-c.b3.docx
30 грудня 2020 14:36
Пр-л по ріш-ю АМК 30.12.20.PDF

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 30 грудня 2020 16:38
Кінець періоду оскарження: 10 січня 2021 00:00
Дата відміни: 10 січня 2021 00:01
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: Згідно до ст. 4. планування та здійснення закупівлі відбувалося відповідно до річного плану закупівлі на 2020 р на підставі наявної потреби у закупівлі на кошти виділені у 2020 р.. В зв’язку з розглядом даної процедури АК АМКУ перебіг процедури затягнувся . Тобто провести закупівлю у відповідності до Р.П. закупівлі на 2020 р. не має можливості.
Документи:
30 грудня 2020 16:38
Електронний підпис
30 грудня 2020 16:37
Пр-л (відмина).PDF