Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Сервери (технічне обладнання для збереження даних (перша черга) із дотриманням вимог законодавства про захист інформації в інформаційно - телекомунікаційних системах)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2020-10-30-004521-b 53bfe897049b45f6bf3a52fb132639f6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гайдай Сергій

380969556271 gaydaysv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство культури та інформаційної політики України
Код ЄДРПОУ: 43220275
Місцезнаходження: 01008, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Грушевського 12/2
Контактна особа: Гайдай Сергій
380969556271
gaydaysv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 20:35
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 14:17
Очікувана вартість: 2 000 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 20 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:48820000-2: Сервери


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 комплект
48820000-2 Сервери (технічне обладнання для збереження даних (перша черга) із дотриманням вимог законодавства про захист інформації в інформаційно - телекомунікаційних системах)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 11 грудня 2020
ДК 021:2015: 48820000-2 — Сервери

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару згідно умов договору, зокрема за фактом поставки у строк не пізніше 30 (тридцяти) банківських днів з моменту поставки Товару на підставі підписаної сторонами видаткової. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 20:40
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 20:38
!!Оголошення_ техн. обладнання.rtf
30 жовтня 2020 20:38
Додаток 6 Проєкт договору про закупівлю.docx
30 жовтня 2020 20:38
72_ТД технічне обладнання c.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

щодо термінів поставки
Дата подання: 05 листопада 2020 23:46
Дата відповіді: 09 листопада 2020 21:09
Шановний Замовнику, прошу розглянути можливість продовжити термін поставки до 24.12 включно.
Відповідь: Зважаючи на потреби Замовника та керуючись Законом України «Про публічні закупівлі», нормами Бюджетного кодексу України, Порядком реєстрації та обліку бюджетних зобов’язань розпорядників бюджетних коштів та одержувачів бюджетних коштів в органах Державної казначейської служби України, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 02.03.2012 № 30, в оголошенні, тендерній документації та проекті договору було визначено строк поставки – до 11 грудня 2020 року.
тестування
Дата подання: 05 листопада 2020 23:50
Дата відповіді: 09 листопада 2020 21:18
Просимо додати до ТД зразок/шаблон акту тестування обладнання. Яка процедура реалізації тестування визначена замовником. Чи є для цього всі необхідні умови?  
Відповідь: Повідомляємо, що умовами тендерної документації не передбачено необхідність надання учасниками акту тестування у складі тендерної пропозиції.
Водночас, його складання та підписання передбачено лише після проведення такого тестування товару учасника, якого визначено переможцем процедури закупівлі на відповідність всім технічним вимогам Замовника. Зважаючи на зазначене, Замовник не вбачає необхідності оприлюднення зразка акту тестування у складі тендерної документації, на етапі подання пропозицій чи їх розгляду.
штучне обмеження кола виробників
Дата подання: 05 листопада 2020 23:57
Дата відповіді: 09 листопада 2020 21:07
Доброго дня.Просимо прибрати дискримінаційну вимогу ТЗ Використання типу RAID "50" - підтримується обмеженою кількістю виробників, тому що не рекомендується до використання з огляду на низьку надійності. Можлива модель використання передбачає зберігання тимчасових або не важливих даних.
Відповідь: Шановний Учасник!
Згідно з пунктом 3 частини 2 статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник самостійно встановлює вимоги до технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. Відповідно до частини 1 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Інформація про необхідні технічні, якісні характеристики предмета закупівлі визначені Замовником з урахуванням власних потреб та специфіки роботи підприємства. Аналіз технічних рішень провідних виробників показує, що даний тип організації масиву гарантовано підтримується такими виробниками як: CISCO, Lenovo, DELL, EMC, HPE, Fujitsu, LSI, тощо.
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-30-004521-b.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "Е-ЛАЙТ", Код ЄДРПОУ:38651382
Дата подання: 02 грудня 2020 14:20
Скарга на неправомірні дії Замовника у відповідності до ст.18 Закону України "Про публічні закупівлі"
Скарга щодо встановлення наявності порушень при проведенні процедури закупівлі та щодо зобов*язання Замовника скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції ТОВ "Е-ЛАЙТ" та рішення про визначення ТОВ "Уліс Сістемс" переможцем процедури закупівлі.
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 грудня 2020 11:08
рішення від 04.12.2020 № 22484 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 11:08
рішення від 15.12.2020 № 23187.pdf
Дата публікації: 18 грудня 2020 20:49
Коментар замовника щодо усунення порушення: проведено повторну оцінку учасника/учасників
Дата виконання рішення замовником: 19 грудня 2020 00:10

Документи подані скаржником

02 грудня 2020 13:58
СКАРГА.docx
02 грудня 2020 14:28
Платіжне доручення.pdf
03 грудня 2020 11:42
Скарга Мінкульт.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 14:44

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Е-ЛАЙТ" 1 978 800,00
UAH з ПДВ
1 858 200,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Уліс Сістемс" 1 954 488,00
UAH з ПДВ
1 929 714,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ІТ-СТАР ТРЕЙД 1 990 200,00
UAH з ПДВ
1 990 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 16:14
Електронний підпис
24 грудня 2020 15:55
public_doc (7).p7s
24 грудня 2020 15:55
Довідка МВС.pdf
15 листопада 2020 16:15
Електронний підпис
14 листопада 2020 14:59
Електронний підпис
14 листопада 2020 14:55
Dell Технічні характеристики.pdf
14 листопада 2020 14:55
Авторизаційний_лист_Dell (1).pdf
14 листопада 2020 14:55
Тендерна пропозиція_.pdf

Публічні документи

03 грудня 2020 20:15
Електронний підпис
03 грудня 2020 20:11
УЛІС Довідка МВС.pdf
03 грудня 2020 20:11
УЛІС Довідка ДПС.zip
15 листопада 2020 21:23
Електронний підпис

Публічні документи

13 листопада 2020 14:32
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:31
9 ст 17.pdf
13 листопада 2020 14:31
8 Витяг ПДВ.pdf
13 листопада 2020 14:31
7 Статут з описом.PDF
13 листопада 2020 14:31
6 Технічна специфікація.pdf
13 листопада 2020 14:31
6 Про захист довкілля.pdf
13 листопада 2020 14:31
переклад 2.pdf
13 листопада 2020 14:31
5 Протокол та Наказ.PDF
13 листопада 2020 14:31
переклад 1.pdf
13 листопада 2020 14:31
4 Про проект договору.pdf
13 листопада 2020 14:31
3 Лист-згода.PDF
13 листопада 2020 14:31
2 Тендерна пропозиція.pdf
13 листопада 2020 14:31
1 Про аналогічні договори.pdf
13 листопада 2020 14:31
Авторизаційний_лист.pdf
13 листопада 2020 14:31
1 Аналогічний договір.pdf
13 листопада 2020 14:31
poweredge-r540-spec-sheet-ru.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Е-ЛАЙТ"

ТОВ "Уліс Сістемс"

ТОВ ІТ-СТАР ТРЕЙД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Е-ЛАЙТ"
#38651382
Рішення скасоване 1 858 200,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 23:54
ТОВ "Уліс Сістемс"
#20049451
Рішення скасоване 1 929 714,00
UAH з ПДВ
18 грудня 2020 23:54
ТОВ "Е-ЛАЙТ"
#38651382
Переможець 1 858 200,00
UAH з ПДВ
19 грудня 2020 00:00

Документи

25 листопада 2020 13:10
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:45
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 грудня 2020 00:00

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Е-ЛАЙТ"
#38651382
1 858 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 19:24
Електронний підпис укладений
14 січня 2021 19:23
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2020 09:35
!_доп угода 1.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 09:32
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 08:38
!договір_12 1010 15 від 30 12.pdf укладений
30 грудня 2020 08:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): В СЕЗ відсутній тип причини додання змін до договору відповідно до пункту 4, частини 5, статті 41. В зв'язку з вищезазначеним тип причини додавання змін до договору приведено в описі причин змін договору, а саме продовження строку виконання зобов’язань щодо передачі товару у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 12/1010/15
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 1 858 200,00
UAH (в тому числі ПДВ 309 700,00 UAH)