Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Спортивний плавальний басейн на вул. Міцкевича,3а, в м. Надвірна Івано-Франківської області. Нове будівництво.
Очікувана вартість
77 800 000,00 UAH
UA-2020-10-30-004464-b ● fcbbdf3a8fe54f0f9b9fdb28f931a971
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ будівництва,енергетики та охорони довкілля Надвірнянської районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 38629755 |
Місцезнаходження: | 78400, Україна , Івано-Франківська обл., Надвірна, майдан Шевченка, будинок 33 |
Контактна особа: |
Чіх Богдан Васильович 380347523026 vbam14@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2020 19:41 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 листопада 2020 10:00 |
Початок аукціону: | 18 листопада 2020 11:13 |
Очікувана вартість: | 77 800 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 389 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 150000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції і готуються безпосередньо учасником, складаються українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, що видані іншими установами чи підприємствами, то такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою.
У разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, що видані іншими установами чи підприємствами, то такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Спортивний плавальний басейн на вул. Міцкевича,3а, в м. Надвірна Івано-Франківської області. Нове будівництво.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
78405, Україна, Івано-Франківська область, Надвірна, вул. Міцкевича, 3а
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2022
ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює попередню оплату робіт за Договором в розмірі, що не перевищує 30 % річного ліміту асигнувань, передбачених на поточний рік, на строк не більше 3 місяців. | Аванс | 7 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів виконаних робіт форми КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3 проміжними платежами в міру виконання робіт за повністю завершені роботи. | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 листопада 2020 14:54 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 листопада 2020 14:51 |
Додаток 2 зміни.doc | |
09 листопада 2020 14:50 |
Тендерна документація зміни.doc | |
09 листопада 2020 14:48 |
Перелік змін до ТД (1).doc | |
30 жовтня 2020 19:49 |
Додаток 4.doc | |
30 жовтня 2020 19:48 |
Додаток 3.doc | |
30 жовтня 2020 19:48 |
Додаток 2.doc | |
30 жовтня 2020 19:47 |
Додаток 1.doc | |
30 жовтня 2020 19:46 |
тендерна документація.doc |
09 листопада 2020 14:54 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 листопада 2020 14:51 |
Додаток 2 зміни.doc
|
|||
09 листопада 2020 14:50 |
Тендерна документація зміни.doc
|
|||
09 листопада 2020 14:48 |
Перелік змін до ТД (1).doc
|
|||
30 жовтня 2020 19:49 |
Додаток 4.doc
|
|||
30 жовтня 2020 19:48 |
Додаток 3.doc
|
|||
30 жовтня 2020 19:48 |
Додаток 2.doc
|
|||
30 жовтня 2020 19:47 |
Додаток 1.doc
|
|||
30 жовтня 2020 19:46 |
тендерна документація.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Надати роз`яснення
Дата подання: 05 листопада 2020 15:05
Дата відповіді: 06 листопада 2020 16:06
Доброго дня, детально вивчивши проект договору та тендерну документацію, просимо:
1) описати попередній план фінансування робіт по даному об'єкту на цей рік (2020) та на весь період виконання робіт. 2) На протязі якого часу здійснюється авансування робіт? 3) Чи може бути підтверджено використання авансу крім форм КБ-2 та КБ-3, як вказано в проекті договору також видатковими накладними на матеріали?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учаснику на Ваші запитання надаємо наступну інформацію:
1) Даний об’єкт фінансуватиметься по програмі ДФРР. План фінансування проекту розроблявся відповідно до Кошторисної документації від 15.05.2015 року. У зв’язку із коректурою проекту від 27.10.2020 року змінилась вартість проекту.
На 2020 рік на виконання будівельних робіт по об’єкту закупівлі передбачено фінансування: кошти ДФРР - 3 000 000 грн; кошти місцевого бюджету – 300 000 грн. Оскільки, даний проект є перехідний план фінансування та асигнувань для виконання робіт у 2021-2022 роках буде здійснюватися згідно поступлення коштів з Державного фонду регіонального розвитку та місцевого бюджету.
2) Умови оплати договору, а саме аванс (попередня оплата) буде здійснено в період - 7 днів після підписання договору.
3) Використання авансу підтверджується відповідно до документів форми
КБ-2 (Акт приймання виконаних будівельних робіт) та КБ-3 (Довідка про вартість виконаних робіт та витрат), з додаванням видаткових накладних на придбання матеріалів.
1) Даний об’єкт фінансуватиметься по програмі ДФРР. План фінансування проекту розроблявся відповідно до Кошторисної документації від 15.05.2015 року. У зв’язку із коректурою проекту від 27.10.2020 року змінилась вартість проекту.
На 2020 рік на виконання будівельних робіт по об’єкту закупівлі передбачено фінансування: кошти ДФРР - 3 000 000 грн; кошти місцевого бюджету – 300 000 грн. Оскільки, даний проект є перехідний план фінансування та асигнувань для виконання робіт у 2021-2022 роках буде здійснюватися згідно поступлення коштів з Державного фонду регіонального розвитку та місцевого бюджету.
2) Умови оплати договору, а саме аванс (попередня оплата) буде здійснено в період - 7 днів після підписання договору.
3) Використання авансу підтверджується відповідно до документів форми
КБ-2 (Акт приймання виконаних будівельних робіт) та КБ-3 (Довідка про вартість виконаних робіт та витрат), з додаванням видаткових накладних на придбання матеріалів.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-30-004464-b.a2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД, Код ЄДРПОУ:40779257
Дата подання: 02 грудня 2020 10:21
Вимога Замовнику
18.11.2020 р. відбувся аукціон по закупівлі робіт по об’єкту - Спортивний плавальний басейн на вул. Міцкевича,3а, в м. Надвірна Івано-Франківської області. Нове будівництво. (ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів). За результатами аукціону найбільш економічно вигідною було визначено пропозицію учасника Приватне підприємство "ГалКомБуд". 24.11.2020 р. замовником було прийнято рішення про намір укласти договір з вищезазначеним учасником. Однак, дане рішення замовника суперечить вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», оскільки прийняте з порушенням процедури проведення відкритих торгів, що в свою чергу зумовило визнання переможцем учасника, пропозиція якого не відповідає вимогам, що встановлені у Тендерній документації.
Відповідно до п. 7 Розділу І Тендерної документації у разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, що видані іншими установами чи підприємствами, то такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Всупереч даній вимозі пропозиція учасника містить посвідчення російською мовою, що видані Новіцькому В.П., Кузковій М.В., Боднарчукові В.І. і надані без перекладу. Дані документи були подані учасником на виконання вимог пп. 1.2 п. I Додатку 2 до Тендерної документації згідно якого для документального підтвердження відповідної кваліфікації працівників робітничих спеціальностей, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати наступні документи: копії наказів про призначення (або інших документів, які підтверджують інформацію щодо наявності працівників), а також копії посвідчень (для водіїв та машиністів будівельної техніки).
Також, посвідчення, що подані учасником на виконання вимог згадуваного вище пункту документації містять ознаки підробки. Наприклад, посвідчення видане Кузковій М.В. містить накладену при скануванні фотографію, а також вклеєні сторінки на яких наявні печатка та підпис директора самого учасника, а не установи, яка їх видала. Аналогічні підпис та печатка наявні і на посвідченні виданому Новицькому В.П. У зв’язку з цим, наявні сумніви щодо достовірності поданої учасником інформації.
Згідно пп. 1.2. п. І Додатку 2 до Тендерної документації для документального підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати наступні документи: копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника) або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно–правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують інформацію щодо наявності працівників, зазначених у Довідці. Для документального підтвердження відповідної кваліфікації працівників робітничих спеціальностей, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати наступні документи: копії наказів про призначення (або інших документів, які підтверджують інформацію щодо наявності працівників). Однак, у складі пропозиції учасника відсутні відповідні документи щодо наступних осіб: Шица М.О., Мельницький М.О., Хорош О.Й. Крім того, накази, що подані на виконання даної вимоги документації містять ознаки підробки. Наприклад, у складі пропозиції подано Наказ від 05.12.2018 р. про прийняття на роботу Вельча Д.М., якому присвоєно порядковий номер 96/1 К. Разом з тим, подано Наказ від 31.10.2018 р. про прийняття на роботу Сирового Р.Ю. з аналогічним номером - 96/1 К. Відповідно, виникає сумнів щодо достовірності поданої учасником інформації.
Відповідно до пп. 1.1. п. І Додатку 2 до Тендерної документації якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена на інших правових підставах, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: копії договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю) на строк виконання робіт. У складі пропозиції учасником подано договір №01/01 від 02 січня 2020 р. Згідно п. 5.2 Договору він діє протягом 3-х років до 02 січня 2020 р. Однак, даний документ містить ознаки підробки. Оскільки чітко видно, що під час його сканування на аркуш договору було вклеєно написи «3» та «січня 2023 року». Відповідно, такий документ не може служити підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію.
Слід зазначити, що відповідно до п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації у разі, якщо Учасник надає недостовірну інформацію щодо його відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям або не відповідає кваліфікаційним критеріям, його тендерна пропозиція відхиляється відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, незважаючи на це, замовник визнав переможцем учасника, пропозиція якого містила явні факти підробки документів, що є підставою для визнання інформації у них недостовірною.
Згідно пп. 1.4. п. І Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження фінансової спроможності учасники повинні надати наступні документи: - копія «Балансу», копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) та копія «Звіту про рух грошових коштів» за 2019 рік з документом (чи реквізитом), що підтверджує його реєстрацію у податковому органі, при цьому обсяг чистого річного доходу від реалізації продукції за останній річний звітний період, має бути не меншим ніж 10 % очікуваної вартість предмета закупівлі, про що Учасником надається довідка у довільній формі. Якщо форма звіту не передбачена законодавством України, тоді у цьому випадку учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що цей звіт ним не подається з посиланням на конкретні статті законодавства України. Учасником подано у складі пропозиції і Звіт про рух грошових коштів і довідку про неподання такого звіту. Відповідно, незрозуміло, який саме з цих документів учасник подав для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію. Разом з тим, якщо брати до уваги, те що у складі пропозиції поданий Звіт про рух грошових коштів, то до нього мало б бути надано документ (чи з реквізитом), що підтверджує його реєстрацію у податковому органі та довідка у довільній формі про обсяг чистого річного доходу від реалізації продукції. Однак, такі документи у складі пропозиції відсутні. Крім того Баланс та фінансовий звіт за 2019 рік не містять ні відмітки відмітки про його прийняття, ні відповідної квитанції.
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто, дана норма закону встановлює обов’язок, а не право замовника надати можливість виправити помилку згаданих вище документах. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Незважаючи на те, що у пропозиції Приватне підприємство "ГалКомБуд" були невідповідності у документах, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, замовник не надав право на їх виправлення у встановленому законом порядку. Чим порушив вимогу ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, пропозиція учасника подана з порушенням у документах, які не входять до переліку, що зазначений у ч. 16 ст. 29 Закону.
Зокрема, згідно п. 3.2. п. ІІІ Додатку 2 до Тендерної документації учасники повинні були надати у складі пропозиції гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічним вимогам, із зазначенням переліку та обсягів робіт відповідно до Технічного завдання Замовника, викладеного в Додатку 3 без зазначення вартості кожної окремої складової робіт. На виконання даної вимоги учасником подано такий лист. Однак, даний документ не містить переліку та обсягів робіт відповідно до Технічного завдання Замовника, викладеного в Додатку 3. Відповідно, пропозиція учасника не відповідала вимогам у цій частині.
Відповідно до п. 3.3 п. ІІІ Додатку 2 до Тендерної документації обов’язковим є надання скан-копії чинної ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції з провадження господарської діяльності, пов’язаної з будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними, які підлягають ліцензуванню за відповідними кодами перелік яких наведений у цьому ж пункті. На виконання даної вимоги учасником подано скановану копію ліцензії з додатком до неї від 08 травня 2012 р. Крім того, подано лист виданий Держархбудінспекцією від 30.10.2017 р. №40-402-2674 у якому зазначено інформацію про те, що наявний у додатку до ліцензії перелік робіт не узгоджується з діючим Переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва, затвердженого КМУ від 30.03.2016 №256. У разі прийняття рішення про внесення змін до переліку робіт орган ліцензування затверджує зазначені зміни і оформляє їх окремим додатком, про що робиться відмітка на бланку ліцензії. Однак, у складі пропозиції учасника не подано жодного іншого документу, який містить такий перелік робіт. Крім того, у поданому додатку від 08 травня 2012р. взагалі відсутня інформація про роботи з монтажу технологічного устаткування. Відповідно, подані документи не можуть вважатися достатніми для підтвердження учасником відповідності вимогам п. п. 3.3 п. ІІІ Додатку 2 до Тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника не відповідала ні умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, ні кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, ні іншим вимогам встановленим замовником у Тендерній документації. Відповідно, визнання ПП "ГалКомБуд" переможцем закупівлі є неправомірним та таким, що прийняте з порушеннями вимог Закону, які на даному етапі закупівлі неможливо виправити.
На підставі наведеного вище, просимо скасувати рішення про визнання Приватне підприємство "ГалКомБуд" переможцем та відмінити процедуру закупівлі робіт по об’єкту - Спортивний плавальний басейн на вул. Міцкевича,3а, в м. Надвірна Івано-Франківської області. Нове будівництво. (ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) (оголошення https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-30-004464-b) на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до п. 7 Розділу І Тендерної документації у разі надання учасником будь-яких документів (оригіналів чи їх копій) іноземною мовою, що видані іншими установами чи підприємствами, то такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Всупереч даній вимозі пропозиція учасника містить посвідчення російською мовою, що видані Новіцькому В.П., Кузковій М.В., Боднарчукові В.І. і надані без перекладу. Дані документи були подані учасником на виконання вимог пп. 1.2 п. I Додатку 2 до Тендерної документації згідно якого для документального підтвердження відповідної кваліфікації працівників робітничих спеціальностей, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати наступні документи: копії наказів про призначення (або інших документів, які підтверджують інформацію щодо наявності працівників), а також копії посвідчень (для водіїв та машиністів будівельної техніки).
Також, посвідчення, що подані учасником на виконання вимог згадуваного вище пункту документації містять ознаки підробки. Наприклад, посвідчення видане Кузковій М.В. містить накладену при скануванні фотографію, а також вклеєні сторінки на яких наявні печатка та підпис директора самого учасника, а не установи, яка їх видала. Аналогічні підпис та печатка наявні і на посвідченні виданому Новицькому В.П. У зв’язку з цим, наявні сумніви щодо достовірності поданої учасником інформації.
Згідно пп. 1.2. п. І Додатку 2 до Тендерної документації для документального підтвердження інформації щодо наявності в Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції надати наступні документи: копії трудових книжок (сторінка із даними працівника, та сторінка із зазначенням працевлаштування в Учасника) або копії наказів про призначення на посаду, або копії цивільно–правових угод з особами, що будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують інформацію щодо наявності працівників, зазначених у Довідці. Для документального підтвердження відповідної кваліфікації працівників робітничих спеціальностей, перерахованих в довідці, Учасник повинен надати наступні документи: копії наказів про призначення (або інших документів, які підтверджують інформацію щодо наявності працівників). Однак, у складі пропозиції учасника відсутні відповідні документи щодо наступних осіб: Шица М.О., Мельницький М.О., Хорош О.Й. Крім того, накази, що подані на виконання даної вимоги документації містять ознаки підробки. Наприклад, у складі пропозиції подано Наказ від 05.12.2018 р. про прийняття на роботу Вельча Д.М., якому присвоєно порядковий номер 96/1 К. Разом з тим, подано Наказ від 31.10.2018 р. про прийняття на роботу Сирового Р.Ю. з аналогічним номером - 96/1 К. Відповідно, виникає сумнів щодо достовірності поданої учасником інформації.
Відповідно до пп. 1.1. п. І Додатку 2 до Тендерної документації якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена на інших правових підставах, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні машини, механізми, обладнання та устаткування), додатково подаються: копії договорів, чинних протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди та ін. (*договори мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю, або містити умови про можливість його пролонгації (у разі якщо його строк менше строку договору про закупівлю) на строк виконання робіт. У складі пропозиції учасником подано договір №01/01 від 02 січня 2020 р. Згідно п. 5.2 Договору він діє протягом 3-х років до 02 січня 2020 р. Однак, даний документ містить ознаки підробки. Оскільки чітко видно, що під час його сканування на аркуш договору було вклеєно написи «3» та «січня 2023 року». Відповідно, такий документ не може служити підтвердженням відповідності учасника кваліфікаційному критерію.
Слід зазначити, що відповідно до п. 5 Розділу ІІІ Тендерної документації у разі, якщо Учасник надає недостовірну інформацію щодо його відповідності встановленим кваліфікаційним критеріям або не відповідає кваліфікаційним критеріям, його тендерна пропозиція відхиляється відповідно до частини першої статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі». Однак, незважаючи на це, замовник визнав переможцем учасника, пропозиція якого містила явні факти підробки документів, що є підставою для визнання інформації у них недостовірною.
Згідно пп. 1.4. п. І Додатку 2 до Тендерної документації для підтвердження фінансової спроможності учасники повинні надати наступні документи: - копія «Балансу», копія «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності – фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) та копія «Звіту про рух грошових коштів» за 2019 рік з документом (чи реквізитом), що підтверджує його реєстрацію у податковому органі, при цьому обсяг чистого річного доходу від реалізації продукції за останній річний звітний період, має бути не меншим ніж 10 % очікуваної вартість предмета закупівлі, про що Учасником надається довідка у довільній формі. Якщо форма звіту не передбачена законодавством України, тоді у цьому випадку учасник повинен надати довідку у довільній формі про те, що цей звіт ним не подається з посиланням на конкретні статті законодавства України. Учасником подано у складі пропозиції і Звіт про рух грошових коштів і довідку про неподання такого звіту. Відповідно, незрозуміло, який саме з цих документів учасник подав для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію. Разом з тим, якщо брати до уваги, те що у складі пропозиції поданий Звіт про рух грошових коштів, то до нього мало б бути надано документ (чи з реквізитом), що підтверджує його реєстрацію у податковому органі та довідка у довільній формі про обсяг чистого річного доходу від реалізації продукції. Однак, такі документи у складі пропозиції відсутні. Крім того Баланс та фінансовий звіт за 2019 рік не містять ні відмітки відмітки про його прийняття, ні відповідної квитанції.
Додатково повідомляємо, що відповідно до ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Тобто, дана норма закону встановлює обов’язок, а не право замовника надати можливість виправити помилку згаданих вище документах. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Незважаючи на те, що у пропозиції Приватне підприємство "ГалКомБуд" були невідповідності у документах, які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям, замовник не надав право на їх виправлення у встановленому законом порядку. Чим порушив вимогу ч. 16 ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі».
Крім того, пропозиція учасника подана з порушенням у документах, які не входять до переліку, що зазначений у ч. 16 ст. 29 Закону.
Зокрема, згідно п. 3.2. п. ІІІ Додатку 2 до Тендерної документації учасники повинні були надати у складі пропозиції гарантійний лист про відповідність пропозиції учасника технічним вимогам, із зазначенням переліку та обсягів робіт відповідно до Технічного завдання Замовника, викладеного в Додатку 3 без зазначення вартості кожної окремої складової робіт. На виконання даної вимоги учасником подано такий лист. Однак, даний документ не містить переліку та обсягів робіт відповідно до Технічного завдання Замовника, викладеного в Додатку 3. Відповідно, пропозиція учасника не відповідала вимогам у цій частині.
Відповідно до п. 3.3 п. ІІІ Додатку 2 до Тендерної документації обов’язковим є надання скан-копії чинної ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції з провадження господарської діяльності, пов’язаної з будівництвом об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними, які підлягають ліцензуванню за відповідними кодами перелік яких наведений у цьому ж пункті. На виконання даної вимоги учасником подано скановану копію ліцензії з додатком до неї від 08 травня 2012 р. Крім того, подано лист виданий Держархбудінспекцією від 30.10.2017 р. №40-402-2674 у якому зазначено інформацію про те, що наявний у додатку до ліцензії перелік робіт не узгоджується з діючим Переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва, затвердженого КМУ від 30.03.2016 №256. У разі прийняття рішення про внесення змін до переліку робіт орган ліцензування затверджує зазначені зміни і оформляє їх окремим додатком, про що робиться відмітка на бланку ліцензії. Однак, у складі пропозиції учасника не подано жодного іншого документу, який містить такий перелік робіт. Крім того, у поданому додатку від 08 травня 2012р. взагалі відсутня інформація про роботи з монтажу технологічного устаткування. Відповідно, подані документи не можуть вважатися достатніми для підтвердження учасником відповідності вимогам п. п. 3.3 п. ІІІ Додатку 2 до Тендерної документації.
Враховуючи вищезазначене, пропозиція учасника не відповідала ні умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, ні кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону, ні іншим вимогам встановленим замовником у Тендерній документації. Відповідно, визнання ПП "ГалКомБуд" переможцем закупівлі є неправомірним та таким, що прийняте з порушеннями вимог Закону, які на даному етапі закупівлі неможливо виправити.
На підставі наведеного вище, просимо скасувати рішення про визнання Приватне підприємство "ГалКомБуд" переможцем та відмінити процедуру закупівлі робіт по об’єкту - Спортивний плавальний басейн на вул. Міцкевича,3а, в м. Надвірна Івано-Франківської області. Нове будівництво. (ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) (оголошення https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-10-30-004464-b) на підставі п. 2 ч. 1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі», через неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
07 грудня 2020 09:10
Розглянувши вимогу Учасника ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД (код ЄДРПОУ 40779257) по закупівлі UA-2020-10-30-004464-b ● fcbbdf3a8fe54f0f9b9fdb28f931a971 робіт по об’єкту «Спортивний плавальний басейн на вул. Міцкевича,3а, в м.Надвірна Івано-Франківської області. Нове будівництво» (ДК 021:2015: 45212000-6 — Будівництво закладів дозвілля, спортивних, культурних закладів, закладів тимчасового розміщення та ресторанів) (далі по тексту - Закупівля) про скасування рішення про визнання Приватного підприємства «ГалКомБуд» (код ЄДРПОУ 32873210) Переможцем Закупівлі та відмінити дану Закупівлю, про що повідомляємо наступне:
Замовником під час проведення Закупівлі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), в тому числі й принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.3 ст.31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Варто зауважити, що кінцева тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД» в розмірі 77 752 349,11 грн з ПДВ за результатами аукціону Закупівлі не була визнана найбільш економічно вигідною (розташована шостою за порядком із семи тендерних пропозицій). Замовник не розглядав та не відхиляв пропозицію Учасника ТОВ «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД», оскільки визнав тендерну пропозицію Учасника ПП «ГалКомБуд», що запропонував найменшу ціну за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає усім вимогам до предмету Закупівлі.
Відповідно до 18 Закону України «Про охорону праці» підприємство має право проводити навчання та перевірку знань постійно діючою комісією, що створена на підприємстві.
У тендерній пропозиції ПП «ГалКомБуд» містяться документи, а саме посвідчення, складені українською мовою про підвищення кваліфікації працівників Новіцького В.П. (посвідчення №247/2 від 28.05.2020р.), Кузовкової М.В. (№13 від 28.05.2020р.), що видані директором ПП «ГалКомБуд». Варто зауважати, що посвідчення №13 від 20.02.1991р. Кузовкової М.В. заповнено також українською мовою.
Учасник ПП «ГалКомБуд» належно документально підтвердив для Замовника відповідну кваліфікацію працівників робітничих професій, таких як Новіцький В.П., Кузовкової М.В., Боднарчук В.І.
Документи на підтвердження відповідної кваліфікації працівників робітничих професій подані ПП «ГалКомБуд» відповідно до вимог Тендерної документації Замовника.
У складі тендерної пропозиції Учасника ПП «ГалКомБуд» завантажені документи, що вимагалися Замовником та зазначені в пп. 1.2. п. І Додатку 2 до Тендерної документації, в тому числі й документи, необхідні для підтвердження наявності в ПП «ГалКомБуд» таких працівників, як Шица М.О., Мельницький М.О., Хорош О.Й.
Інформація, що викладена Учасником ТОВ «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД» у вимозі про відсутність відповідних документів у тендерній документації Учасника ПП «ГалКомБуд» щодо підтвердження наявності працівників Шица М.О., Мельницького М.О., Хорош О.Й. є направдивою, надуманою, такою, що не відповідає дійсності та вводить в оману.
Відповідно до Закону, до компетенції Замовника, Учасників не входить встановлювати факт підробки документів. Вчинення таких дій належить до компетенції відповідних органів. У Замовника не виникало сумнівів, підозр щодо достоврності інформації, що міститься у складі тендерної пропозиції Учасника ПП «ГалКомБуд».
Щодо подання Учасником ПП «ГалКомБуд» двох наказів про прийняття на роботу із однаковим номером №96/1, проте з різними датами та які стосуються двох різних осіб, свідчить, на думку Замовника, про технічну помилку (описку) в реєстрі наказів юридичної особи даного Учасника, що та не впливає на зміст тендерної пропозиції даного Учасника.
Учасником ПП «ГалКомБуд» у тендерній пропозиції надано інформаційну довідку щодо подання фінансової звітності та звіту про рух грошових кошті. Згідно інформації ПП «ГалКомБуд» належить до мікропідприємств. Порядок подання фінансової звітності затверджено Постановою КМУ від 28 лютого 2000р.№419.
На вимогу Замовника Учасником ПП «ГалКомБуд» у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист про відповідність його тендерної пропозиції технічним вимогам, із зазначенням переліку та обсягів робіт відповідно до Технічного завдання Замовника, викладеного в Додатку 3 без зазначення вартості кожної окремої складової робіт.
Замовник не вимагав переписувати у гарантійний лист види та обсяги робіт, зазначені із Додатку 3 Тендерної документації, достатньо було зазначити посилання на Додаток 3, як це й зробив Учасник ПП «ГалКомБуд».
В результаті розгляду та вивчення Замовником наданої у складі тендерної пропозиції Учасника ПП «ГалКомБуд» Ліцензії на провадження господарської діяльності, встановлено, що 14.04.2017 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396. Отже всі чинні ліцензії стають тепер безстроковими. За заявою ліцензіата про переоформлення ліцензії на безстрокову інформація про безстроковість ліцензії розміщується на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції у розділі «Реєстр виданих ліцензій» (шляхом видалення інформації про термін дії ліцензії). Відповідно до діючого законодавства, господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України. За заявою ліцензіата діючий Перелік видів робіт до ліцензії, які має право виконувати ліцензіат, приводиться у відповідність до Переліку видів робіт, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», з підтвердженням безстроковості ліцензії. Питання про внесення змін до Переліку робіт розглядається згідно з пунктом 15 Порядку ліцензування, відповідно до якого у разі прийняття рішення про внесення змін до переліку робіт орган ліцензування затверджує зазначені зміни і оформляє їх окремим додатком, про що робиться відмітка на бланку ліцензії.
Замовником під час проведення Закупівлі дотримано вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» (далі по тексту - Закон), в тому числі й принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій;запобігання корупційним діям і зловживанням.
Відповідно до ч.3 ст.31 Закону, у разі якщо учасник, тендерна пропозиція якого відхилена, вважає недостатньою аргументацію, зазначену в повідомленні та протоколі розгляду тендерних пропозицій, такий учасник може звернутися до замовника з вимогою надати додаткову інформацію про причини невідповідності його пропозиції умовам тендерної документації, зокрема технічній специфікації, та/або його невідповідності кваліфікаційним критеріям, а замовник зобов’язаний надати йому відповідь з такою інформацією не пізніш як через п’ять днів з дня надходження такого звернення через електронну систему закупівель.
Варто зауважити, що кінцева тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД» в розмірі 77 752 349,11 грн з ПДВ за результатами аукціону Закупівлі не була визнана найбільш економічно вигідною (розташована шостою за порядком із семи тендерних пропозицій). Замовник не розглядав та не відхиляв пропозицію Учасника ТОВ «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД», оскільки визнав тендерну пропозицію Учасника ПП «ГалКомБуд», що запропонував найменшу ціну за результатами аукціону, найбільш економічно вигідною та такою, що відповідає усім вимогам до предмету Закупівлі.
Відповідно до 18 Закону України «Про охорону праці» підприємство має право проводити навчання та перевірку знань постійно діючою комісією, що створена на підприємстві.
У тендерній пропозиції ПП «ГалКомБуд» містяться документи, а саме посвідчення, складені українською мовою про підвищення кваліфікації працівників Новіцького В.П. (посвідчення №247/2 від 28.05.2020р.), Кузовкової М.В. (№13 від 28.05.2020р.), що видані директором ПП «ГалКомБуд». Варто зауважати, що посвідчення №13 від 20.02.1991р. Кузовкової М.В. заповнено також українською мовою.
Учасник ПП «ГалКомБуд» належно документально підтвердив для Замовника відповідну кваліфікацію працівників робітничих професій, таких як Новіцький В.П., Кузовкової М.В., Боднарчук В.І.
Документи на підтвердження відповідної кваліфікації працівників робітничих професій подані ПП «ГалКомБуд» відповідно до вимог Тендерної документації Замовника.
У складі тендерної пропозиції Учасника ПП «ГалКомБуд» завантажені документи, що вимагалися Замовником та зазначені в пп. 1.2. п. І Додатку 2 до Тендерної документації, в тому числі й документи, необхідні для підтвердження наявності в ПП «ГалКомБуд» таких працівників, як Шица М.О., Мельницький М.О., Хорош О.Й.
Інформація, що викладена Учасником ТОВ «ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД» у вимозі про відсутність відповідних документів у тендерній документації Учасника ПП «ГалКомБуд» щодо підтвердження наявності працівників Шица М.О., Мельницького М.О., Хорош О.Й. є направдивою, надуманою, такою, що не відповідає дійсності та вводить в оману.
Відповідно до Закону, до компетенції Замовника, Учасників не входить встановлювати факт підробки документів. Вчинення таких дій належить до компетенції відповідних органів. У Замовника не виникало сумнівів, підозр щодо достоврності інформації, що міститься у складі тендерної пропозиції Учасника ПП «ГалКомБуд».
Щодо подання Учасником ПП «ГалКомБуд» двох наказів про прийняття на роботу із однаковим номером №96/1, проте з різними датами та які стосуються двох різних осіб, свідчить, на думку Замовника, про технічну помилку (описку) в реєстрі наказів юридичної особи даного Учасника, що та не впливає на зміст тендерної пропозиції даного Учасника.
Учасником ПП «ГалКомБуд» у тендерній пропозиції надано інформаційну довідку щодо подання фінансової звітності та звіту про рух грошових кошті. Згідно інформації ПП «ГалКомБуд» належить до мікропідприємств. Порядок подання фінансової звітності затверджено Постановою КМУ від 28 лютого 2000р.№419.
На вимогу Замовника Учасником ПП «ГалКомБуд» у складі тендерної пропозиції надано гарантійний лист про відповідність його тендерної пропозиції технічним вимогам, із зазначенням переліку та обсягів робіт відповідно до Технічного завдання Замовника, викладеного в Додатку 3 без зазначення вартості кожної окремої складової робіт.
Замовник не вимагав переписувати у гарантійний лист види та обсяги робіт, зазначені із Додатку 3 Тендерної документації, достатньо було зазначити посилання на Додаток 3, як це й зробив Учасник ПП «ГалКомБуд».
В результаті розгляду та вивчення Замовником наданої у складі тендерної пропозиції Учасника ПП «ГалКомБуд» Ліцензії на провадження господарської діяльності, встановлено, що 14.04.2017 набула чинності постанова Кабінету Міністрів України від 10.03.2017 №238 «Про внесення змін до Порядку ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури», якою усунуто розбіжність між Законом України «Про ліцензування видів господарської діяльності» та Порядком ліцензування господарської діяльності, пов’язаної із створенням об’єктів архітектури, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 05.12.2007 № 1396. Отже всі чинні ліцензії стають тепер безстроковими. За заявою ліцензіата про переоформлення ліцензії на безстрокову інформація про безстроковість ліцензії розміщується на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції у розділі «Реєстр виданих ліцензій» (шляхом видалення інформації про термін дії ліцензії). Відповідно до діючого законодавства, господарська діяльність з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, підлягає ліцензуванню за переліком видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками, які підлягають ліцензуванню, затвердженим Кабінетом Міністрів України. За заявою ліцензіата діючий Перелік видів робіт до ліцензії, які має право виконувати ліцензіат, приводиться у відповідність до Переліку видів робіт, який затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 30.03.2016 № 256 «Деякі питання ліцензування будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками», з підтвердженням безстроковості ліцензії. Питання про внесення змін до Переліку робіт розглядається згідно з пунктом 15 Порядку ліцензування, відповідно до якого у разі прийняття рішення про внесення змін до переліку робіт орган ліцензування затверджує зазначені зміни і оформляє їх окремим додатком, про що робиться відмітка на бланку ліцензії.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-30-004464-b.c1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Приватне підприємство "Євростильбуд-реконструкція", Код ЄДРПОУ:32970520
Невідповідність тендерної документації
Відповідно до ч.5 ст.17 ЗУ " Про публічні закупівлі" "Замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, однак, всупереч цому, у Додатку 2 розділ 3 п.3.3 Замовник закупівлі вимагає "Скан-копію чинної ліцензії Державної архітектурно-будівельної інспекції...". Дана інформація міститься у відкритих джерелах. Даний документ надає переможець процедури закупівлі зг. ч.2 ст.41 ЗУ "Про публічні закупівлі". Тому просимо скоригувати тендерну документацію шляхом вилучення даного пункту з додатку 2
Розгорнути
Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Номер скарги: UA-2020-10-30-004464-b.b3
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД", Код ЄДРПОУ:40390404
Дата подання: 03 грудня 2020 15:03
Дата подання: 03 грудня 2020 15:03
Скарга на неправомірні дії Замовника
Скарга на неправомірне рішення Замовника, щодо обрання переможцем ПП "ГАЛКОМБУД"
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 грудня 2020 19:19
рішення від 07.12.2020 № 22543+ лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 19:18
Інформація про резолютивну частину рішення від 16.12.2020 №23299 .pdf
Дата публікації: 17 грудня 2020 17:11
рішення від 16.12.2020 №23299 .pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 21:21
Коментар замовника щодо усунення порушення: скасувати рішення про визначення приватного
підприємства "ГалКомБуд" переможцем процедури закупівлі "Спортивний плавальний
басейн на вул. Міцкевича,3а, в м. Надвірна Івано-Франківської області. Нове
будівництво"
Дата виконання рішення замовником: 14 січня 2021 12:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 18 листопада 2020 12:04
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
Приватне підприємство "ГалКомБуд" |
65 500 526,33
UAH з ПДВ
|
60 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ІФ-КАПІТАЛБУД" |
73 414 631,65
UAH з ПДВ
|
61 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" |
74 970 000,00
UAH з ПДВ
|
65 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЗАХІДНА ТЕПЛОЕНЕРГЕТИЧНА БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ" |
77 790 000,00
UAH з ПДВ
|
68 830 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Рембудкомінвест" |
74 698 063,35
UAH з ПДВ
|
72 890 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ ЛЬВІВ ДЕРЖ БУД |
77 752 349,11
UAH з ПДВ
|
77 752 349,11
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ЄВРОПАГАРАНТБУД" |
77 794 582,10
UAH з ПДВ
|
77 794 582,10
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Приватне підприємство "ГалКомБуд" #32873210 |
Рішення скасоване |
60 999 000,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2021 12:01
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Приватне підприємство "ГалКомБуд" #32873210 |
Відхилено |
60 999 000,00
UAH з ПДВ
|
14 січня 2021 12:19
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ПП "ІФ-КАПІТАЛБУД" #38140366 |
Відхилено |
61 000 000,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2021 13:40
|
|
ПП "СПЕЦБУД-ЗАХІД" #40390404 |
Переможець |
65 000 000,00
UAH з ПДВ
|
25 січня 2021 15:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 січня 2021 09:48
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 липня 2023 11:07
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 лютого 2023 12:41
|
Дод уг № 4 СпецбудЗахід.pdf | зміни до договору |
02 лютого 2023 12:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 січня 2023 11:46
|
Дод уг №3 СпецбудЗахід.pdf | зміни до договору |
03 січня 2023 11:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:07
|
Дод уг №2.pdf | зміни до договору |
30 грудня 2021 14:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 вересня 2021 10:24
|
Дод угода.pdf | зміни до договору |
10 вересня 2021 10:22
|
Електронний підпис | укладений |
11 лютого 2021 13:39
|
договір підряду №2.pdf | укладений |
11 лютого 2021 13:36
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 09 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Замовника, джерела фінансування |
Номер договору про закупівлю: | 2/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна суми призначень на 2021 рік |
Номер договору про закупівлю: | 2/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 2/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод угода № 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 січня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 02 лютого 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору |
Номер договору про закупівлю: | 2/21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | Дод угода №4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |