Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Реконструкція із заміною вікон і дверей та влаштуванням евакуаційного виходу Воловецького ОЗЗСО І-ІІІ ст. по вул. Карпатській, 31, смт Воловець, Закарпатська область (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
2 405 964,00 UAH
UA-2020-10-30-004382-c ● adf3e54f7aae4f338feb3d6dc79cf139
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти Воловецької районної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40056237 |
Вебсайт: | http://osvitavolovets.zakosvita.com.ua |
Місцезнаходження: | 89100, Україна , Закарпатська обл., смт. Воловець, вул. Пушкіна, 8 |
Контактна особа: |
Ірина Мокосеєва +380993415726 imokoseieva@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2020 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2020 12:04 |
Очікувана вартість: | 2 405 964,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 100,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Категорія замовника згідно ст. 2 закону України " Про публічні закупівлі " -Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція із заміною вікон і дверей та влаштуванням евакуаційного виходу Воловецького ОЗЗСО І-ІІІ ст. по вул. Карпатській, 31, смт Воловець,Закарпатська область (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
89100, Україна, Закарпатська область, смт.Воловець, Воловецька ОЗЗСО І-ІІІ ступенів, вул. Карпатська, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів протягом 10 календарних днів з дати підписання договору в разі наявності бюджетних асигнувань в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт | Аванс | 10 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 70 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2020 13:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2020 13:49 |
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-30-004382-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ВАЛСИД", Код ЄДРПОУ:36732270
Дата подання: 27 листопада 2020 15:30
Про усунення порушення Замовником
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 16:52
На Вашу вимогу №343 від 25.11.2020р. повідомляємо наступне:
Відповідно до п.3 додатку 2 тендерної документації вимагалось подання: «Копія ліцензії на виконання всіх зазначених в технічному завданні робіт, дійсну на момент розкриття та чинної як мінімум до 31.12.2020 року.(в разі необхідності та наявності ліцензії)». Відповідно до п.8 розділу ІІІ тендерної документації «Додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі незалежно від обсягу їх виконання, з доданими копіями ліцензій на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню згідно чинного законодавства.» В технічному завданні передбачено роботи з вогнезахисту, які потребують ліцензії МНС. В складі пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Валсид» не подано копії зазначеної ліцензії, а також не подано інформації про залучених субпідрядників для виконання робіт з вогнезахисту, а подано довідку про незалучення субпідрядників, що є підставою для відхилення та підтверджується рішенням АМКУ №1280-р/пк-ск від 14.06.2016р.
Протягом 24 годин Скаржником не було виправлено зазначену невідповідність тому пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «Валсид» була правомірно відхилена Замовником.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів конкретна назва закупівлі : Реконструкція із заміною вікон і дверей та влаштуванням евакуаційного виходу Воловецького ОЗЗСО І-ІІІ ст. по вул. Карпатській, 31, смт Воловець, Закарпатська область (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Отже в оголошенні зазначено, що предмет закупівлі закуповується відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації «Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Державних будівельних норм з врахуванням змін та доповнень і з врахуванням всіх податків, зборів та витрат Учасника. Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. Враховуючи те, що в ціні пропозиції відсутні кран і зварювальний апарат (перетворювач зварювальний або установка для зварювання) і нема розрахунку на них, виконання робіт з монтажу конструкцій без зазначених машин та механізмів є порушенням техніки безпеки і технології виконання будівельних робіт. Також звертаємо увагу, що адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до усереднених показників Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини і структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, як це передбачено вимогами пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та пункту 5.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, що не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. У складі договірної ціни розраховані за усередненими показниками згідно додатку Б ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково – аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «ВалСид» була відхилена правомірно.
Відповідно до п.3 додатку 2 тендерної документації вимагалось подання: «Копія ліцензії на виконання всіх зазначених в технічному завданні робіт, дійсну на момент розкриття та чинної як мінімум до 31.12.2020 року.(в разі необхідності та наявності ліцензії)». Відповідно до п.8 розділу ІІІ тендерної документації «Додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі незалежно від обсягу їх виконання, з доданими копіями ліцензій на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню згідно чинного законодавства.» В технічному завданні передбачено роботи з вогнезахисту, які потребують ліцензії МНС. В складі пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Валсид» не подано копії зазначеної ліцензії, а також не подано інформації про залучених субпідрядників для виконання робіт з вогнезахисту, а подано довідку про незалучення субпідрядників, що є підставою для відхилення та підтверджується рішенням АМКУ №1280-р/пк-ск від 14.06.2016р.
Протягом 24 годин Скаржником не було виправлено зазначену невідповідність тому пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «Валсид» була правомірно відхилена Замовником.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів конкретна назва закупівлі : Реконструкція із заміною вікон і дверей та влаштуванням евакуаційного виходу Воловецького ОЗЗСО І-ІІІ ст. по вул. Карпатській, 31, смт Воловець, Закарпатська область (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Отже в оголошенні зазначено, що предмет закупівлі закуповується відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації «Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Державних будівельних норм з врахуванням змін та доповнень і з врахуванням всіх податків, зборів та витрат Учасника. Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. Враховуючи те, що в ціні пропозиції відсутні кран і зварювальний апарат (перетворювач зварювальний або установка для зварювання) і нема розрахунку на них, виконання робіт з монтажу конструкцій без зазначених машин та механізмів є порушенням техніки безпеки і технології виконання будівельних робіт. Також звертаємо увагу, що адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до усереднених показників Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини і структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, як це передбачено вимогами пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та пункту 5.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, що не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. У складі договірної ціни розраховані за усередненими показниками згідно додатку Б ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково – аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «ВалСид» була відхилена правомірно.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-30-004382-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ВАЛСИД", Код ЄДРПОУ:36732270
Дата подання: 03 грудня 2020 11:52
Дата подання: 03 грудня 2020 11:52
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 грудня 2020 19:17
рішення від 07.12.2020 №22562 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 19:17
інформація про резолютивну частину рішення від 16.12.2020 №23281.pdf
Дата публікації: 17 грудня 2020 17:46
рішення від 16.12.2020 №23281.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 18:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано.
Дата виконання рішення замовником: 24 грудня 2020 11:26
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 12:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ВАЛСИД" |
2 099 461,20
UAH з ПДВ
|
2 083 300,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "П.К. ПЛЮС М." |
2 108 532,74
UAH з ПДВ
|
2 083 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ВЕРХОВИНА БУДСЕРВІС" |
2 323 232,32
UAH з ПДВ
|
2 323 232,32
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ВАЛСИД" #36732270 |
Очікує рішення |
2 083 300,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2020 11:21
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ВАЛСИД" #36732270 |
Рішення скасоване |
2 083 300,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2020 11:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2020 12:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "П.К. ПЛЮС М." #41305990 |
Рішення скасоване |
2 083 400,00
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2020 11:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2020 18:29
|
ПП "ВЕРХОВИНА БУДСЕРВІС" #39950521 |
Рішення скасоване |
2 323 232,32
UAH з ПДВ
|
24 грудня 2020 11:21
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 13:55
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 24 грудня 2020 11:32 |
Кінець періоду оскарження: | 04 січня 2021 00:00 |
Дата відміни: | 04 січня 2021 00:02 |
Причина відміни: | неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили |
Коментар щодо відміни: | При умові визначення переможця зазначеної закупівлі 24 грудня 2020 року строк укладення договору становить не раніше 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, тобто не раніше ніж 04 січня 2021 року, що унеможливлює укладення та реєстрацію договору в органах ДКСУ в 2020 році. |
Документи:
24 грудня 2020 11:32
|
Електронний підпис |
24 грудня 2020 11:31
|
86.pdf |