Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Реконструкція із заміною вікон і дверей та влаштуванням евакуаційного виходу Воловецького ОЗЗСО І-ІІІ ст. по вул. Карпатській, 31, смт Воловець, Закарпатська область (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Очікувана вартість
2 405 964,00 UAH
UA-2020-10-30-004382-c adf3e54f7aae4f338feb3d6dc79cf139
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ірина Мокосеєва

+380993415726 imokoseieva@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти Воловецької районної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 40056237
Вебсайт: http://osvitavolovets.zakosvita.com.ua
Місцезнаходження: 89100, Україна , Закарпатська обл., смт. Воловець, вул. Пушкіна, 8
Контактна особа: Ірина Мокосеєва
+380993415726
imokoseieva@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 13:49
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 12:04
Очікувана вартість: 2 405 964,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 12 100,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 12000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Категорія замовника згідно ст. 2 закону України " Про публічні закупівлі " -Юридичні особи, які забезпечують потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що готуються замовником та учасником, викладаються українською мовою.Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 100 календарних днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Реконструкція із заміною вікон і дверей та влаштуванням евакуаційного виходу Воловецького ОЗЗСО І-ІІІ ст. по вул. Карпатській, 31, смт Воловець,Закарпатська область (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 89100, Україна, Закарпатська область, смт.Воловець, Воловецька ОЗЗСО І-ІІІ ступенів, вул. Карпатська, 31
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору Генпідряднику до початку робіт може надаватися аванс на придбання матеріалів протягом 10 календарних днів з дати підписання договору в разі наявності бюджетних асигнувань в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт Аванс 10 Календарні 30
Виконання робіт Замовник проводить платежі за фактично виконані роботи протягом 20 календарних днів на підставі підписаної уповноваженими представниками сторін та завіреної печатками довідки про вартість виконаних робіт форми КБ-3, актів приймання виконаних будівельних робіт ф.КБ-2в, відповідно до бюджетних асигнувань, встановлених кошторисами та виключно в межах фактичних надходжень коштів на рахунок фінансування об’єкту Пiсляоплата 20 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 13:49
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 13:49
ТЕНДЕРНА ДОКУМЕНТАЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-30-004382-c.c1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ВАЛСИД", Код ЄДРПОУ:36732270
Дата подання: 27 листопада 2020 15:30
Про усунення порушення Замовником
Скасувати рішення про відхилення тендерної пропозиції
Рішення замовника: Вимога не задоволена
01 грудня 2020 16:52
На Вашу вимогу №343 від 25.11.2020р. повідомляємо наступне:
Відповідно до п.3 додатку 2 тендерної документації вимагалось подання: «Копія ліцензії на виконання всіх зазначених в технічному завданні робіт, дійсну на момент розкриття та чинної як мінімум до 31.12.2020 року.(в разі необхідності та наявності ліцензії)». Відповідно до п.8 розділу ІІІ тендерної документації «Додаються письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі незалежно від обсягу їх виконання, з доданими копіями ліцензій на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню згідно чинного законодавства.» В технічному завданні передбачено роботи з вогнезахисту, які потребують ліцензії МНС. В складі пропозиції ТОВ «Будівельна компанія «Валсид» не подано копії зазначеної ліцензії, а також не подано інформації про залучених субпідрядників для виконання робіт з вогнезахисту, а подано довідку про незалучення субпідрядників, що є підставою для відхилення та підтверджується рішенням АМКУ №1280-р/пк-ск від 14.06.2016р.
Протягом 24 годин Скаржником не було виправлено зазначену невідповідність тому пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «Валсид» була правомірно відхилена Замовником.
Відповідно до оголошення про проведення відкритих торгів конкретна назва закупівлі : Реконструкція із заміною вікон і дверей та влаштуванням евакуаційного виходу Воловецького ОЗЗСО І-ІІІ ст. по вул. Карпатській, 31, смт Воловець, Закарпатська область (ДСТУ Б Д.1.1-1:2013). Отже в оголошенні зазначено, що предмет закупівлі закуповується відповідно до вимог ДСТУ Б Д.1.1-1:2013. Відповідно до п.1 розділу ІІІ тендерної документації «Ціна пропозиції (договірна ціна) Учасника повинна бути розрахована відповідно до Державних будівельних норм з врахуванням змін та доповнень і з врахуванням всіх податків, зборів та витрат Учасника. Ціна пропозиції, за яку Учасник згоден виконати замовлення, розраховується виходячи з обсягів робіт на підставі нормативної потреби в трудових і матеріально-технічних ресурсах, необхідних для здійснення проектних рішень по об`єкту замовлення та поточних цін на них. Враховуючи те, що в ціні пропозиції відсутні кран і зварювальний апарат (перетворювач зварювальний або установка для зварювання) і нема розрахунку на них, виконання робіт з монтажу конструкцій без зазначених машин та механізмів є порушенням техніки безпеки і технології виконання будівельних робіт. Також звертаємо увагу, що адміністративні витрати у складі договірної ціни розраховані відповідно до усереднених показників Додатку Д ДСТУ-Н Б Д.1.1-3:2013, а не на підставі обґрунтованої величини і структури, яка склалася на підприємстві за попередній звітній період, як це передбачено вимогами пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та пункту 5.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, що не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації. У складі договірної ціни розраховані за усередненими показниками згідно додатку Б ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, а не на підставі визначених розрахунково – аналітичним методом показників ЗВВ виходячи зі структури цих витрат, яка склалася в підрядній організації за попередній період з урахуванням потужності будівельної організації-підрядника, що не відповідає вимогам пункту 4.3 ДСТУ-Н Б.Д.1.1-3:2013, пункту 6.2.6 ДСТУ Б Д.1.1-1:2013, а відтак не відповідає умовам пункту 1 розділу ІІІ тендерної документації.
Враховуючи вищенаведене пропозиція ТОВ «Будівельна компанія «ВалСид» була відхилена правомірно.

Документи подані скаржником

27 листопада 2020 15:30
Вимога.pdf
27 листопада 2020 15:30
рiшення_вiд___14.08.2020_№15581.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-30-004382-c.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ВАЛСИД", Код ЄДРПОУ:36732270
Дата подання: 03 грудня 2020 11:52
Оскарження незаконного відхилення
Детально у прикріпленому файлі
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 07 грудня 2020 19:17
рішення від 07.12.2020 №22562 + лист Замовнику.pdf
Дата публікації: 07 грудня 2020 19:17
рішення від 16.12.2020 №23281.pdf
Дата публікації: 21 грудня 2020 18:45
Коментар замовника щодо усунення порушення: Рішення АМКУ виконано.
Дата виконання рішення замовником: 24 грудня 2020 11:26

Документи подані скаржником

03 грудня 2020 11:48
Скарга.pdf
10 грудня 2020 16:24
Доповнення до скарги.pdf
10 грудня 2020 16:25
Доповнення до скарги.pdf

Документи подані замовником

11 грудня 2020 11:52
пояснення в АМКУ.doc
11 грудня 2020 11:52
Пояснення АМКУ.pdf
24 грудня 2020 11:26
протокол 85.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 12:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ВАЛСИД" 2 099 461,20
UAH з ПДВ
2 083 300,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "П.К. ПЛЮС М." 2 108 532,74
UAH з ПДВ
2 083 400,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ВЕРХОВИНА БУДСЕРВІС" 2 323 232,32
UAH з ПДВ
2 323 232,32
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 листопада 2020 09:28
Електронний підпис
21 листопада 2020 09:27
Субпідрядники.pdf
21 листопада 2020 09:27
Паспорт,код.pdf
21 листопада 2020 09:27
Ліцензія.pdf
15 листопада 2020 10:58
Електронний підпис
15 листопада 2020 10:58
Лист згода водій.pdf
13 листопада 2020 18:24
Електронний підпис
13 листопада 2020 18:24
Форма пропозиції.pdf
13 листопада 2020 18:24
Фінансова звітність.pdf
13 листопада 2020 18:24
Трудові книжки.pdf
13 листопада 2020 18:24
Технічне завдання.pdf
13 листопада 2020 18:24
Субпідрядники.pdf
13 листопада 2020 18:24
Статут з наказом.pdf
13 листопада 2020 18:24
Стаття 17.pdf
13 листопада 2020 18:24
Сертифікат відповідності.pdf
13 листопада 2020 18:24
Свідоцтво.pdf
13 листопада 2020 18:24
Розрахунок маш-год.pdf
13 листопада 2020 18:24
Проект договору.pdf
13 листопада 2020 18:24
Працівники.pdf
13 листопада 2020 18:24
Паспорт,код.pdf
13 листопада 2020 18:24
Охорона праці.pdf
13 листопада 2020 18:24
Обробка даних.pdf
13 листопада 2020 18:24
Машини і механізми.pdf
13 листопада 2020 18:24
Ліцензія,виписка.pdf
13 листопада 2020 18:24
Лист згода оренди.pdf
13 листопада 2020 18:24
Екологія, гарантія.pdf
13 листопада 2020 18:24
Договір проектувальника.pdf
13 листопада 2020 18:24
Договір оренди ЗИЛ.pdf
13 листопада 2020 18:24
Договір оренди автомобіля.pdf
13 листопада 2020 18:24
Довіреність.pdf
13 листопада 2020 18:24
Довіреність банк.pdf
13 листопада 2020 18:24
Довідки Додаток №2.pdf
13 листопада 2020 18:24
Банківські довідки.pdf
13 листопада 2020 18:24
Банківська ліцензія.pdf
13 листопада 2020 18:24
Анкета.pdf
13 листопада 2020 18:24
Аналогічні договора 5.pdf
13 листопада 2020 18:24
Аналогічні договора 4.pdf
13 листопада 2020 18:24
Аналогічні договора 3.pdf
13 листопада 2020 18:24
Аналогічні договора 2.pdf
13 листопада 2020 18:24
Аналогічні договора 1.pdf
13 листопада 2020 18:24
201027_DKBO_Гарантия.pdf.p7s
13 листопада 2020 18:24
201027_DKBO_Гарантия.pdf

Публічні документи

24 листопада 2020 13:22
Електронний підпис
24 листопада 2020 13:21
Довідка.pdf
14 листопада 2020 11:48
Електронний підпис
14 листопада 2020 11:47
електронна гарантія 1120_6209.zip
14 листопада 2020 11:47
9. Проєкт договору.pdf
14 листопада 2020 11:47
7. Тендерна пропозиція.pdf
14 листопада 2020 11:47
6. Субпідряд.pdf
14 листопада 2020 11:47
20 (1).imd
14 листопада 2020 11:47
2. Відповідність ст.17.pdf
14 листопада 2020 11:47
10. Заява-згода.pdf

Публічні документи

07 грудня 2020 14:31
Електронний підпис
07 грудня 2020 14:29
Довідка податки.pdf
07 грудня 2020 14:29
Довідка корупц.zip
07 грудня 2020 14:29
Довідка корупц юрид.zip
07 грудня 2020 14:29
39950521_не_банкрут.pdf
26 листопада 2020 16:19
Електронний підпис
26 листопада 2020 16:17
2_Лист субпідряд Фаер.pdf
15 листопада 2020 14:34
Електронний підпис
15 листопада 2020 14:30
Перелік документів.pdf
15 листопада 2020 14:30
Підписаний_Ліцензія_Zavirena.pdf
15 листопада 2020 14:30
Підписаний_G1120-5776-GL_tender.pdf
15 листопада 2020 14:30
28_сетрифікати на маткріали.pdf
15 листопада 2020 14:30
27_Технiчне_завдання.pdf
15 листопада 2020 14:30
25_ДОДАТОК_4_проект_договору.pdf
15 листопада 2020 14:30
20_довiдка_банкiвськi_рахунки.pdf
15 листопада 2020 14:30
17_анкета__додаток_1.pdf
15 листопада 2020 14:30
15_Довiдка_про_санкцii.pdf
15 листопада 2020 14:30
14_Про_захист_довкiлля.pdf
15 листопада 2020 14:30
12_Календарний_план.pdf
15 листопада 2020 14:30
7_звіт про фін результати 2019.pdf
15 листопада 2020 14:30
4_Довідка_про_працiвників.pdf
15 листопада 2020 14:30
3_Матеріально_технічна_база.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ВАЛСИД"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "П.К. ПЛЮС М."

ПП "ВЕРХОВИНА БУДСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ВАЛСИД"
#36732270
Очікує рішення 2 083 300,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 11:21
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ ВАЛСИД"
#36732270
Рішення скасоване 2 083 300,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 11:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 21 листопада 2020 12:07
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "П.К. ПЛЮС М."
#41305990
Рішення скасоване 2 083 400,00
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 11:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 листопада 2020 18:29
ПП "ВЕРХОВИНА БУДСЕРВІС"
#39950521
Рішення скасоване 2 323 232,32
UAH з ПДВ
24 грудня 2020 11:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 13:55

Документи

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей; 1. В складі пропозиції не подано всі сторінки паспорта уповноваженої особи, що підписала документи тендерної пропозиції. 2. В складі пропозиції не подано копія ліцензії на виконання всіх зазначених в технічному завданні робіт, дійсну на момент розкриття та чинної як мінімум до 31.12.2020 року або письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі незалежно від обсягу їх виконання, з доданими копіями ліцензій на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню згідно чинного законодавства. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.1 розділу ІІІ тендерної документації 2. п. 3 додатку 2 тендерної документації та п.8 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. В складі пропозиції не подано всі сторінки паспорта уповноваженої особи, що підписала документи тендерної пропозиції. 2. Копія ліцензії на виконання всіх зазначених в технічному завданні робіт, дійсну на момент розкриття та чинної як мінімум до 31.12.2020 року або письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі незалежно від обсягу їх виконання, з доданими копіями ліцензій на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню згідно чинного законодавства.

Документи

23 листопада 2020 18:28
Електронний підпис
23 листопада 2020 18:27
Протокол 71.pdf
20 листопада 2020 12:03
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:32
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей; 1. В складі пропозиції не подано копія ліцензії на виконання всіх зазначених в технічному завданні робіт, дійсну на момент розкриття та чинної як мінімум до 31.12.2020 року або письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі незалежно від обсягу їх виконання, з доданими копіями ліцензій на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню згідно чинного законодавства. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п. 3 додатку 2 тендерної документації та п.8 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Копія ліцензії на виконання всіх зазначених в технічному завданні робіт, дійсну на момент розкриття та чинної як мінімум до 31.12.2020 року або письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі незалежно від обсягу їх виконання, з доданими копіями ліцензій на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню згідно чинного законодавства.

Документи

25 листопада 2020 16:25
Електронний підпис
25 листопада 2020 16:24
Протокол 74.pdf
23 листопада 2020 18:29
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Вимога про усунення невідповідностей

1)перелік виявлених невідповідностей; 1. В складі пропозиції не подано завірена учасником копія балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за І півріччя 2020 року (в разі якщо учасником не подається звіт про рух грошових коштів або Учасник є новоствореною юридичною особою то він надає довідку в довільній формі про підстави неподання такого звіту). Зазначені документи повинні містити підтвердження їх отримання відповідними уповноваженими органами (штамп, електронна квитанція тощо). 2. В складі пропозиції не подано письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі незалежно від обсягу їх виконання, з доданими копіями ліцензій на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню згідно чинного законодавства. 3. В складі пропозиції подано договір з Відділом культури та туризму Воловецької РДА №1 від 14.08.2019р.(ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-14-000828-b), однак подано лист – відгук виданий в вересні 2020 року, а згідно вимог документації лист – відгук повинен бути не раніше жовтня 2020 року. 4. В складі пропозиції подано договір з Відділом освіти Воловецької РДА №81 від 14.06.2019р.(ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-14-003442-b), однак не подано лист – відгук виданий не раніше жовтня 2020 року. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 1. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 2. п.8 розділу ІІІ тендерної документації 3. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 4. п.5 розділу ІІІ тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. 1. Завірена учасником копія балансу, звіту про фінансові результати, звіту про рух грошових коштів за І півріччя 2020 року (в разі якщо учасником не подається звіт про рух грошових коштів або Учасник є новоствореною юридичною особою то він надає довідку в довільній формі про підстави неподання такого звіту). Зазначені документи повинні містити підтвердження їх отримання відповідними уповноваженими органами (штамп, електронна квитанція тощо). 2. Письмові згоди субпідрядних організацій про можливість виконання ними на субпідряді в учасника окремих робіт, які є предметом закупівлі незалежно від обсягу їх виконання, з доданими копіями ліцензій на виконання робіт, які підлягають ліцензуванню згідно чинного законодавства. 3. Лист – відгук виданий не раніше жовтня 2020 року згідно договору з Відділом культури та туризму Воловецької РДА №1 від 14.08.2019р.(ідентифікатор закупівлі UA-2019-08-14-000828-b). 4. Лист – відгук виданий не раніше жовтня 2020 року згідно договору з Відділом освіти Воловецької РДА №81 від 14.06.2019р.(ідентифікатор закупівлі UA-2019-06-14-003442-b)

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 24 грудня 2020 11:32
Кінець періоду оскарження: 04 січня 2021 00:00
Дата відміни: 04 січня 2021 00:02
Причина відміни: неможливість здійснення закупівлі унаслідок непереборної сили
Коментар щодо відміни: При умові визначення переможця зазначеної закупівлі 24 грудня 2020 року строк укладення договору становить не раніше 10 днів з дати оприлюднення повідомлення про намір укласти договір, тобто не раніше ніж 04 січня 2021 року, що унеможливлює укладення та реєстрацію договору в органах ДКСУ в 2020 році.
Документи:
24 грудня 2020 11:32
Електронний підпис
24 грудня 2020 11:31
86.pdf