Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Планшетний імуноферментний аналізатор, Термостат-шейкер, Промивач планшет» (ДК 021:2015 – 38430000-8 - Детектори та аналізатори)
Очікувана вартість
325 100,00 UAH
UA-2020-10-30-004351-b 8ee0a25bfe844cb29ae2884208563c43
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рус Іван Михайлович

+380992251242 rus0rim@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Обласне комунальне некомерційне підприємство "Чернівецький обласний центр з профілактики та боротьби зі СНІДом"
Код ЄДРПОУ: 43356146
Місцезнаходження: 58005, Україна , Чернівецька обл., Чернівці, вул. Мусоргського буд.2
Контактна особа: Рус Іван Михайлович
+380992251242
rus0rim@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 18:26
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2020 23:55
Початок аукціону: 16 листопада 2020 13:01
Очікувана вартість: 325 100,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 625,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:38430000-8: Детектори та аналізатори


усі документи, що входять до складу тендерної пропозиції учасника та підготовлені безпосередньо учасником, повинні бути складені українською мовою, якщо інше не передбачено умовами цієї тендерної документації. Поставка замовленого товару здійснюється транспортом Учасника - переможця Протягом 10 днів з моменту підписання договору, але не пізніше 20.12.2020р Після оплата протягом 30 календарних днів, але не пізніше до 31.12.2020 р..
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
3 найменувань
«Планшетний імуноферментний аналізатор, Термостат-шейкер, Промивач планшет» (ДК 021:2015 – 38430000-8 - Детектори та аналізатори)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 58005, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул.Мусоргського,2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2020
ДК 021:2015: 38430000-8 — Детектори та аналізатори

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 18:32
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 18:27
ТД-ІФА аналізатор 2020 СНІД Чернівці.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 13:22

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТЕРРА-МЕД" 323 782,00
UAH з ПДВ
323 782,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Лях Ірина Володимирівна 325 000,00
UAH з ПДВ
325 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

30 листопада 2020 15:10
Податки і збори.rar
30 листопада 2020 15:10
Несудимість.rar
30 листопада 2020 15:10
Документи переможця.pdf
13 листопада 2020 11:40
Електронний підпис
13 листопада 2020 11:37
Тендерна пропозиція.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 14:01
Електронний підпис
11 листопада 2020 13:59
Інструкції.pdf
11 листопада 2020 13:59
Цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 13:59
Технічна частина.pdf
11 листопада 2020 13:59
Кваліфікація.pdf
11 листопада 2020 13:59
Реєстр документів.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕРРА-МЕД"

ФОП Лях Ірина Володимирівна

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТЕРРА-МЕД"
#36406334
Переможець 323 782,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 19:16
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2020 21:32

Вимога про усунення невідповідностей

При розгляді документації наданої в складі тендерної пропозиції учасника ТОВ "ТЕРРА-МЕД" виявлена невідповідність в документах, що подані учасником у тендерній пропозиції подання яких вимагалось тендерною документацією, для підтвердження кваліфікаційних вимог, (п.3 ч.2 ст.16 Закону України "Про публічні закупівлі") відповідно Додатку до тендерної документації «Кваліфікаційні критерії до учасників відповідно до статті 16 Закону, вимоги, встановлені статтею 17 Закону, та інформація про спосіб документального підтвердження відповідності учасників встановленим критеріям та вимогам згідно із законодавством» Учасник в складі своєї пропозиції надав Довідку з копією Договору на поставку товару та видаткової накладної, та оригінал листа-відгука контрагента, однак оригінал листа-відгука контрагента датований раніше дати оголошення торгів, як було передбачено тендерною документацією. Тому відповідно до ч.16 ст. 29 звертаємось до Вас, з Вимогою про усунення невідповідності в електронній системі закупівель, а саме необхідно Завантажити (оновити) Довідку в довільній формі про виконання аналогічного договору з аналогічним предметом закупівлі, який зазначено в даній тендерній документації, з підтверджуючими документами (копія договору та копія(-ї) видаткових накладної(-их) та оригінал листа-відгука контрагент датованого не раніше дати оголошення закупівлі.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 19:16

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТЕРРА-МЕД"
#36406334
323 782,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
11 січня 2021 15:46
Електронний підпис укладений
17 грудня 2020 21:47
дод_до_77.jpg зміни до договору
17 грудня 2020 21:46
дод_до_77_1.jpg зміни до договору
17 грудня 2020 21:46
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 11:02
договір укладений
10 грудня 2020 10:58

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
17 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
17 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): внесення конкретизіції предмету закупівлі
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 10 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 323 782,00
UAH (в тому числі ПДВ 53 963,00 UAH)