Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Газове паливо (газ природний)
Очікувана вартість
312 000,00 UAH
UA-2020-10-30-003911-c ● 11cca571b8544e7dab759b551e7105e9
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | СТАРОДОБРОВІЛЬСЬКИЙ ПСИХОНЕВРОЛОГІЧНИЙ ІНТЕРНАТ |
Код ЄДРПОУ: | 03188240 |
Місцезнаходження: | 53711, Україна , Дніпропетровська обл., ШИРОКІВСЬКИЙ Р-Н, С.СТАРОДОБРОВІЛЬСЬКЕ, ВУЛ.СТЕПОВА, БУД 2-В |
Контактна особа: |
Ольга Анатоліївна +380983133359 starodobr@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2020 13:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2020 13:57 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2020 11:19 |
Очікувана вартість: | 312 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 560,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Місце знаходження замовника - 53711, Дніпропетровська обл., Широківський р-он, с. Стародобровільське, вул. Степова 2-В. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України "Про публічні закупівлі". Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Розгорнути
Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
32000 метр кубічний
Газове паливо (газ природний)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53711, Україна, Дніпропетровська область, c. Стародобровільське, вул. Степова 2-В
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 грудня 2020
—
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
05 листопада 2020 17:13 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
05 листопада 2020 17:12 |
ТД нова редакція.doc | |
05 листопада 2020 17:12 |
Перелік змін до ТД ГАЗ.docx | |
30 жовтня 2020 14:13 |
ТД ГАЗ.docx | |
30 жовтня 2020 13:10 |
Додаток 6 до ТД Проект Договору Газ.docx |
05 листопада 2020 17:13 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
05 листопада 2020 17:12 |
ТД нова редакція.doc
|
||||||
05 листопада 2020 17:12 |
Перелік змін до ТД ГАЗ.docx
|
||||||
30 жовтня 2020 14:13 |
ТД ГАЗ.docx
|
||||||
30 жовтня 2020 13:10 |
Додаток 6 до ТД Проект Договору Газ.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-30-003911-c.b1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ЕНЕРГУМ", Код ЄДРПОУ:39568531
Дата подання: 04 листопада 2020 16:33
Вимога (дискримінаційні вимоги Замовника)
1.Шановний Замовнику! Згідно ТД до закупівлі Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає надати сертифікат ISO 14001. Пповідомляємо Вам, що вимога надання сертифікату ІSO 14001 є такою, що є дикскримінує інших потенційних Учасників закупівлі та звужує коло потенційних Учасників, внаслідок чого створюються штучні переваги окремим Учасникам, що, в свою чергу може призвести до оскарження умов даної Закупівлі в колегії з розгліду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель Антимонопольного комітету України і, як наслідок, подовження строків подання тендерних пропозиції та процедури закупівлі вцілому.
Відповідно до пп. 4 , 7 ч. 2 ст. 38 Закону України «Про ринок природного газу» оператор газорозподільної системи зобов’язаний вживати заходів для підвищення раціонального використання енергоресурсів та охорони довкілля під час здійснення своєї господарської діяльності; вживати інших заходів, необхідних для безпечної та стабільної роботи газорозподільної системи, що передбачені цим Законом або не суперечать законодавству. Відповідно до пп. 4 , 10 ч. 4 ст. 46 Закону України «Про ринок природного газу» оператор газосховищ зобов’язаний вживати заходів для підвищення раціонального використання енергоресурсів та охорони довкілля під час провадження господарської діяльності; вживати інших заходів, необхідних для безпечної та стабільної роботи газосховищ, що передбачені цим Законом або не суперечать законодавству. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Статтею 3 вказаного Закону визначено перелік сфер застосування оцінки впливу на довкілля. Проте, в даному переліку відсутня діяльність з постачання природного газу, яку здійснюють постачальники природного газу відповідно до виданої ліцензії. Звертаємо увагу, що діяльність учасників як постачальників природного газу не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
Жодним іншим нормативно-правовим актом України не встановлено обов’язок постачальника природного газу проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ДСТУ ISO 14001 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. Тому, вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією екологічного управління учасника закупівлі згідно ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів є законодавчо не обґрунтованою.
Зауважимо, що стандарт ISO 14001 є добровільним, жодними нормативно-правовими актамаи не встановлено зобов'язання для отримання такого документами потенційними учасниками, а також такий стандарт не встановлює екологічні вимоги до підприємства.
Також Згідно ТД до закупівлі Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає скрін-шот з монітору постачальника, який підтверджує, те що постачальник має статус сумлінного платника.Наявність такої вимоги дискримінує потенційних учасників, які не мають такого статусу, але мають великий успішний досвід у сфері постачання природного газу. Звертаємо Вашу увагу, що 21 лютого 2019 року, м. Київ – Укртрансгаз запустив онлайн-сервіс ( за посиланням http://utg.ua/utg/customers/check-gas-supplier-availability.html) для українських споживачів газу, який дає можливість миттєво отримати дані з Інформаційної платформи Оператора ГТС про своїх постачальників, а також перевірити наявність власного EIC-коду в реєстрах споживачів газу, в тому числі в Реєстрі на відключення від газопостачання. Просимо видалити вище вказані дискримінаційні вимоги до учасників.
2. Згідно п.2. «Інша інформація» розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, учасники у складі своєї тендерної пропозиції повині надати: «інформацію з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію ЗУ «Про Санкції», та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції».». Звертаємо увагу Замовника на наступне: Керуючись повноваженнями Центрального управління Служби безпеки України, які визначені ст. 10 Закону України «Про службу безпеки України», Замовник передбачає надання у складі тендерних пропозицій учасниками офіційної інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що до учасника не застосовано персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, координацію і контроль діяльності яких здійснює Центральне управління Служби безпеки України. Необхідно зазначити, що відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про службу безпеки України» з метою ефективного виконання своїх завдань Службою безпеки України створюються її регіональні органи: обласні управління Служби безпеки України, їх міжрайонні, районні та міські підрозділи, розміщення і територіальна компетенція яких можуть не збігатися з адміністративно-територіальним поділом України. Тобто, з метою отримання офіційної інформації про те, що до учасника не застосовано персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, учасники можуть також звертатися до обласних управлінь Служби безпеки України, їх міжрайонних, районних та міських підрозділів. Однак, тендерний комітет Замовника свідомо обмежив коло суб’єктів, які уповноважені надавати запитувану інформацію в офіційному порядку, що робить його вимогу дискримінаційно. В вільному доступі можна, ознайомитися із повними списками фізичних та юридичних осіб, які потрапили під санкції України, можна за наступними посиланням: http://www.rnbo.gov.ua/documents/496.html. Тому, така вимога Змовника не є законною та обґрунтованою. Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон України) закріплює основні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, що положення тендерної документації Замовника, порушують принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідно до пп. 4 , 7 ч. 2 ст. 38 Закону України «Про ринок природного газу» оператор газорозподільної системи зобов’язаний вживати заходів для підвищення раціонального використання енергоресурсів та охорони довкілля під час здійснення своєї господарської діяльності; вживати інших заходів, необхідних для безпечної та стабільної роботи газорозподільної системи, що передбачені цим Законом або не суперечать законодавству. Відповідно до пп. 4 , 10 ч. 4 ст. 46 Закону України «Про ринок природного газу» оператор газосховищ зобов’язаний вживати заходів для підвищення раціонального використання енергоресурсів та охорони довкілля під час провадження господарської діяльності; вживати інших заходів, необхідних для безпечної та стабільної роботи газосховищ, що передбачені цим Законом або не суперечать законодавству. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону України «Про оцінку впливу на довкілля» здійснення оцінки впливу на довкілля є обов’язковим у процесі прийняття рішень про провадження планованої діяльності, визначеної частинами другою і третьою цієї статті. Така планована діяльність підлягає оцінці впливу на довкілля до прийняття рішення про провадження планованої діяльності. Статтею 3 вказаного Закону визначено перелік сфер застосування оцінки впливу на довкілля. Проте, в даному переліку відсутня діяльність з постачання природного газу, яку здійснюють постачальники природного газу відповідно до виданої ліцензії. Звертаємо увагу, що діяльність учасників як постачальників природного газу не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля».
Жодним іншим нормативно-правовим актом України не встановлено обов’язок постачальника природного газу проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ДСТУ ISO 14001 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. Тому, вимога Замовника про надання учасниками документального підтвердження стосовно сертифікації уповноваженою організацією екологічного управління учасника закупівлі згідно ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів є законодавчо не обґрунтованою.
Зауважимо, що стандарт ISO 14001 є добровільним, жодними нормативно-правовими актамаи не встановлено зобов'язання для отримання такого документами потенційними учасниками, а також такий стандарт не встановлює екологічні вимоги до підприємства.
Також Згідно ТД до закупівлі Розділу 3 Інструкція з підготовки тендерної пропозиції Замовник вимагає скрін-шот з монітору постачальника, який підтверджує, те що постачальник має статус сумлінного платника.Наявність такої вимоги дискримінує потенційних учасників, які не мають такого статусу, але мають великий успішний досвід у сфері постачання природного газу. Звертаємо Вашу увагу, що 21 лютого 2019 року, м. Київ – Укртрансгаз запустив онлайн-сервіс ( за посиланням http://utg.ua/utg/customers/check-gas-supplier-availability.html) для українських споживачів газу, який дає можливість миттєво отримати дані з Інформаційної платформи Оператора ГТС про своїх постачальників, а також перевірити наявність власного EIC-коду в реєстрах споживачів газу, в тому числі в Реєстрі на відключення від газопостачання. Просимо видалити вище вказані дискримінаційні вимоги до учасників.
2. Згідно п.2. «Інша інформація» розділу V. Оцінка тендерної пропозиції, учасники у складі своєї тендерної пропозиції повині надати: «інформацію з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію ЗУ «Про Санкції», та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції».». Звертаємо увагу Замовника на наступне: Керуючись повноваженнями Центрального управління Служби безпеки України, які визначені ст. 10 Закону України «Про службу безпеки України», Замовник передбачає надання у складі тендерних пропозицій учасниками офіційної інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що до учасника не застосовано персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, координацію і контроль діяльності яких здійснює Центральне управління Служби безпеки України. Необхідно зазначити, що відповідно до ч. 1 ст. 11 Закону України «Про службу безпеки України» з метою ефективного виконання своїх завдань Службою безпеки України створюються її регіональні органи: обласні управління Служби безпеки України, їх міжрайонні, районні та міські підрозділи, розміщення і територіальна компетенція яких можуть не збігатися з адміністративно-територіальним поділом України. Тобто, з метою отримання офіційної інформації про те, що до учасника не застосовано персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій), реалізацію і моніторинг ефективності яких забезпечують органи Служби безпеки України, учасники можуть також звертатися до обласних управлінь Служби безпеки України, їх міжрайонних, районних та міських підрозділів. Однак, тендерний комітет Замовника свідомо обмежив коло суб’єктів, які уповноважені надавати запитувану інформацію в офіційному порядку, що робить його вимогу дискримінаційно. В вільному доступі можна, ознайомитися із повними списками фізичних та юридичних осіб, які потрапили під санкції України, можна за наступними посиланням: http://www.rnbo.gov.ua/documents/496.html. Тому, така вимога Змовника не є законною та обґрунтованою. Закон України «Про публічні закупівлі» (надалі - Закон України) закріплює основні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням. Враховуючи вищевикладене, що положення тендерної документації Замовника, порушують принципи здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням.
Рішення замовника: Вимога задоволена
05 листопада 2020 17:06
Закон України «Про публічні закупівлі» закріплює основні принципи здійснення закупівель: добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія та ефективність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій; запобігання корупційним діям і зловживанням.
З метою недопущення порушення принципів здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням, було прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації та виключення умов, що могли б звузити коло учасників.
З метою недопущення порушення принципів здійснення публічних закупівель, а саме: добросовісна конкуренція серед учасників; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників; запобігання корупційним діям і зловживанням, було прийняте рішення про внесення змін до тендерної документації та виключення умов, що могли б звузити коло учасників.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 11:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
209 280,00
UAH з ПДВ
|
209 280,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" |
211 120,96
UAH з ПДВ
|
211 120,96
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРГУМ" |
230 400,00
UAH з ПДВ
|
230 400,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817 |
Відхилено |
209 280,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 13:09
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" #39572642 |
Відхилено |
211 120,96
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 13:36
|
|
ТОВ "ЕНЕРГУМ" #39568531 |
Переможець |
230 400,00
UAH з ПДВ
|
19 листопада 2020 13:55
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 лютого 2021 15:16
|
Дод.угода№2 до дог №73.PDF | зміни до договору |
10 лютого 2021 15:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 грудня 2020 08:48
|
ДУ № 1 від 28_12_20 до Дог № 73.pdf | зміни до договору |
28 грудня 2020 08:47
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2020 14:55
|
Договір 73 від 30_11_20 (3).pdf | укладений |
30 листопада 2020 14:53
|
Договір 73 від 30_11_20 (2).pdf | укладений |
30 листопада 2020 14:53
|
Договір 73 ід 30_11-20.pdf | укладений |
30 листопада 2020 14:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Дата публікації змін до договору: | 28 грудня 2020 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії Договору про закупівлю № 73 від 30.11.2020 р. до 10 січня 2021 року включно для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в Договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 06 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Встановити суму на 2021 рік в межах 20%: 45000,00 грн. (сорок п"ять тисяч гривень 00 копійок) в т.ч. ПДВ 7500,00 грн. (Сім тисяч п"ятсот гривень 00 коп.) |
Номер договору про закупівлю: | 73 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |