Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

обстеження та оцінка технічного стану будівлі КЗ «ДФКС» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Краснопільська, 4
Очікувана вартість
116 640,00 UAH
UA-2020-10-30-003533-c 16d032a5b3e34be4b076a68a4a8d03d9
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ярослав Володимирович Семєйко

+380567902341 0562dnepr@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ»
Код ЄДРПОУ: 04544524
Місцезнаходження: 49033, Україна , Дніпропетровська обл., м. Дніпро, вул. Гладкова, 39
Контактна особа: Ярослав Володимирович Семєйко
+380567902341
0562dnepr@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 12:37
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 15:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 10 листопада 2020 15:00
Початок аукціону: 11 листопада 2020 14:37
Очікувана вартість: 116 640,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 750,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Очікувана вартість закупівлі. Інформація про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі наведена у Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі. Перелік критеріїв та методика оцінки пропозиції із зазначенням питомої ваги критеріїв: єдиним критерієм оцінки є ціна. Кількість балів по критерію ціна дорівнює 100 балів. Кількість балів за критерієм ціна визначається наступним чином. Пропозиція, ціна якої найвигідніша (найменша), присвоюється максимально можлива кількість балів. Кількість балів для решти пропозицій визначається за формулою: Б обчисл = Ц мін/Цобчисл х 100, де Б обчисл – обчислювана кількість балів; Ц мін - найнижча ціна; Ц обчисл - ціна пропозиції, кількість балів для якої обчислюється; 100 - максимально можлива кількість балів за критерієм ціна. Оцінка пропозицій проводиться з урахування розміру податку на додану вартість. Учасники які не є платниками ПДВ, подають пропозицію без ПДВ з урахуванням податків та зборів платниками яких вони являються.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
обстеження та оцінка технічного стану будівлі КЗ «ДФКС» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Краснопільська, 4
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 49033, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вулиця Краснопільська, 4
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за Роботи проводяться Замовником у безготівковому порядку протягом 20 банківських днів з дати приймання-передачі виконаних робіт, зазначеної в акті приймання-передачі виконаних робіт шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця. У разі затримання бюджетного фінансування, розрахунки здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій розрахунковий рахунок. Пiсляоплата 20 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 12:37
Додаток 2.doc
30 жовтня 2020 12:37
оголошення.docx
30 жовтня 2020 12:37
Додаток 1.docx
30 жовтня 2020 12:37
Додаток 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Кошторис
Дата подання: 31 жовтня 2020 00:12
Дата відповіді: 02 листопада 2020 13:26
Замовник вимагає: "15.18.Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозиції розрахунок вартості робіт у вигляді кошторису (форма №3-П). Крім того, у складі пропозиції необхідно надати розрахунок трудомісткості робіт." Чому замовник встановлює таку вимогу, якщо кошторис на обстеження складається по формі 2-П за СОУ Д. 1.2-0249543-001: 2008 ??? Просимо внести відповідні зміни.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Визначення вартості робіт можливо провести на підставі Методичних рекомендацій визначення вартості робіт з проведення обстеження оцінки технічного стану і паспортизації будівель та споруд, що не заборонено чинним законодавством.
СОУ Д.1.2-02495431-001:2008 не являється єдиним нормативним документом, який регламентує порядок визначення вартості робіт, про що викладено у Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, яка є Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, вимога замовника викладена у п.15.18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі не суперечить вимогам законодавства.
Працівники
Дата подання: 31 жовтня 2020 00:16
Дата відповіді: 02 листопада 2020 13:26
Замовник вимагає: "15.3.За кожним працівником вказаним у довідці (п.15.2), необхідно надати копію трудової книжки або трудового договору або іншого документу, що підтверджує наявність трудових відносин між працівником та учасником." Доводимо до Вашого відома, що сертифіковані виконавці можуть реалізувати своє право на працю як за трудовим так і за цивільно-правовим договором. Просимо внести відповідні зміни , а саме передбачити можливість залучення працівників за цивільно-правовим договором. Дякуємо
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до п.15.3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі за кожним працівником вказаним у довідці (п.15.2), необхідно надати копію трудової книжки або трудового договору або іншого документу, що підтверджує наявність трудових відносин між працівником та учасником.
Звертаємо увагу, що п.15.3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить виключного переліку документів, якими учасник може підтверджувати
наявність трудових відносин з певним працівником.
Наявність трудових відносин з працівником учасник може підтвердити будь-яким документом, в тому числі цивільно-правовим договором.
Оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містить заборон щодо залучення учасником до виконання робіт працівників на підставі цивільно-правового договору.
Термін виконання
Дата подання: 31 жовтня 2020 00:24
Дата відповіді: 02 листопада 2020 13:27
Просимо встановити реальний термін виконання в робочих днях або до 25.12.20 р. Врахуйте, що договір може бути підписаний і 30.11.20 р., що також буде відповідати Закону
Відповідь: Доброго дня!
Повідомляємо, що замовник не може встановити термін виконання робіт в робочих днях, адже функціонал електронного майданчику через який здійснюється оприлюднення оголошення про проведення даної закупівлі не передбачає такої можливості. Функціонал електронного майданчику дозволяє встановлювати термін виконання робіт з прив’язкою до конкретної дати.
Враховуючи, що замовник являється бюджетною установою, всі розрахунки за договорами 2020 року заклад повинен закрити до середини грудня поточного року, тому роботи необхідно виконати в стислі терміни, а саме до 30 листопада 2020 року, що є прийнятним для проведення їх своєчасної оплати.
Розрахунок вартості робіт
Дата подання: 03 листопада 2020 16:14
Дата відповіді: 04 листопада 2020 10:49
Доброго дня. Замовник вимагає: "Учасники закупівлі повинні надати в складі пропозиції розрахунок вартості робіт у вигляді кошторису (форма №3-П). Крім того, у складі пропозиції необхідно надати розрахунок трудомісткості робіт." Просимо надати роз'яснення: 1. вищеописані розрахунки складати згідно чинного законодавства самостійно обираючи методику розрахунку чи чітко у вигляді кошторису (форма №3-П). Крім того, у складі пропозиції необхідно надати розрахунок трудомісткості робіт.??? 2. Хто підписує та ставить печаті на кошторсі?, лише відповідальна особа Учасника чи Учасник та сертифікований Експерт, чи Учасник, сертифікований експерт та сертифікований інженер-кошторисник. ???
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Відповідно до п.15.18 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники закупівлі повинні надати в складі пропозиції розрахунок вартості робіт у вигляді кошторису (форма №3-П). Крім того, у складі пропозиції необхідно надати розрахунок трудомісткості робіт.
Згідно з п.4 Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що є Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі обстеження технічного стану та експлуатаційної придатності будівлі необхідно виконувати згідно з вимогами відповідних нормативних документів, що діють на території України, в тому числі ДСТУ-Н Б В.1.2-18-2016 «Настанова щодо обстеження будівель та споруд для визначення та оцінки їх технічного стану». Виконавець зобов’язаний визначити вартість робіт у відповідності з вимогами СОУ Д.1.2-02495431-001:2008 «Нормативні витрати труда для визначення вартості робіт з оцінки технічного стану та експлуатаційної придатності конструкцій будівель та споруд» або у відповідності з Методичними рекомендаціям визначення вартості робіт з проведення обстеження оцінки технічного стану і паспортизації будівель та споруд.
Таким чином, розрахунки необхідно скласти відповідно до чинного законодавства України за методикою, що не суперечить вимогам закону, про що викладено у п.4 Інформації про технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі, що є Додатком 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Згідно з п.16 оголошення про проведення спрощеної закупівлі усі сторінки пропозиції (окрім поданої шляхом заповнення електронних форм з окремими полями мають бути посвідчені підписом уповноваженої особи учасника та його печаткою (за наявності). Копії документів мають бути з приписом «Згідно з оригіналом», або «Копія вірна». Ця вимога не стосується сторінок пропозиції, які відскановані з оригіналів документів.
Якщо окрім, підпису кошторису уповноваженою особою учасника його підпише сертифікований експерт або сертифікований інженер-кошторисник, то це не буде причиною відхилення пропозиції учасника.
Працівники
Дата подання: 03 листопада 2020 16:51
Дата відповіді: 04 листопада 2020 10:50
Замовник вимагає: "15.2.Довідка у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника основних (основного) працівників (а) відповідної кваліфікації, які (ий) мають (є) необхідні знання та досвід, необхідні для виконання договору про закупівлю із зазначенням: прізвища, ім’я, по-батькові, найменування посади (у разі наявності), освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні)." Просимо надати роз'яснення якщо у вищеописаній довідці буде зазначено інформацію лише про одного працівника, а саме сертифікованого експерта з обстеження будівель і споруд, то дана довідка відповідатиме вимогам замовника? В такому випадку замовник не буде відхиляти пропозицію учасника в зв'язку з тим, що останній не має працівників відповідної кваліфікації?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня!
Згідно з п.15.2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі у складі пропозиції необхідно надати довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника основних (основного) працівників (а) відповідної кваліфікації, які (ий) мають (є) необхідні знання та досвід, необхідні для виконання договору про закупівлю із зазначенням: прізвища, ім’я, по-батькові, найменування посади (у разі наявності), освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні).
З огляду на вищевикладену вимогу, довідка може містити інформацію стосовно одного працівника, зазначене не буде причиною відхилення пропозиції учасника.
Розгорнути всі запитання: 5 Згорнути запитання

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-30-003533-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРАД.КОМ", Код ЄДРПОУ:39773283
Дата подання: 13 листопада 2020 13:59
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ»
ВИМОГА в прикріпленому файлі
Оскарження відхилення пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ»
по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану будівлі КЗ «ДФКС» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Краснопільська, 4 за ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, UA-2020-10-30-003533-c

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі - замовник) відхилив пропозицію ТОВ «ГРАД.КОМ» по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану будівлі КЗ «ДФКС» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Краснопільська, 4 за ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, UA-2020-10-30-003533-c (протокол №1 щодо прийняття рішення уповноваженою особою КОМУНАЛЬНОГО ЗАКЛАДУ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» від 12.11.2020 р. (далі – Протокол).
Причина відхилення згідно Протоколу:



Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАД.КОМ» не погоджується з рішеннями Замовника, вважає його неправомірним, передчасним та такими, що порушує принципи здійснення закупівель.
Згідно ч.1 ст. 3 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), закупівлі здійснюються за такими принципами:
1) добросовісна конкуренція серед учасників;
2) максимальна економія, ефективність та пропорційність;
3) відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель;
4) недискримінація учасників та рівне ставлення до них;
5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі;
6) запобігання корупційним діям і зловживанням.
Щодо Курінного Сергія Вікторовича
В договорі на виконання робіт №7-П від 03 серпня 2020 р. міститься опечатка, а саме в преамбулі договору помилково вказано «Володимирович» замість «Вікторович». Проте в преамбулі чітко вказано ІПН 2937421695. Даний ІПН і правильні реквізити вказані в реквізитах договору. Через таку опечатку даний договір не є нікчемним. По ньому здійснювалися і здійснюються відповідні платежі. Ще раз акцентуємо, що там де стоїть підпис всі реквізити вірні. Вважаємо відхилення мінімальної пропозиції за такої підстави, неприпустимим! Отже, як факт опечатки, яка ні на що не впливає, приймаємо але як зауваження за яке відхиляють пропозиції ні.
Щодо матеріальної бази
Зазначені Замовником зауваження не приймаються так, як в даній довідці чітко видно, що одна і та сама сторінка відсканована два рази. Немає проблеми з нумерацією, просто два рази відсканова одна і таж сторінка з ідентичною інформацією. Це навіть не опечатка, це просто два рази продубльована одна і таж інформація яка міститься на одній і тій же сторінці, а саме сторінка 2. довідки від 09.11.2020 р. №ГК-14-01. Там все ідентичне і відповідає договору. Проаналізуйте ті дві сторінки, вони ідентичні, також там зазначено підстава їх наявності. Якщо прибрати сторінку яка просто продубльована, то матеріальна база в повній мірі підтверджується. Дані зауваження не впливають на пропозицію, а ціна пропозиції у нас мінімальна.
Дякуємо за зауваження але вони не суттєві, щоб відхиляти найдешевшу цінову пропозицію.
Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ «ГРАД.КОМ» відповідає вимогам Замовника та є економічною, а учасник професійним та чесним,
Прошу
1. скасувати рішення (Протокол) щодо відхилення пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ» по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану будівлі КЗ «ДФКС» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Краснопільська, 4 за ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, UA-2020-10-30-003533-c;
2. повернутися до розгляду пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ» по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану будівлі КЗ «ДФКС» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Краснопільська, 4 за ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, UA-2020-10-30-003533-c
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2020 20:46
Доброго дня!
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі – Коледж, замовник) розглянув вимогу ТОВ «ГРАД.КОМ» від 13.11.2020 №UA-2020-10-30-003533-c.c1 та повідомляє наступне.
В період проведення закупівлі робіт з обстеження та оцінки технічного стану будівлі КЗ «ДФКС» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Краснопільська, 4 (далі – закупівля робіт) правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави, територіальних громад та об’єднаних територіальних громад визначалися Законом України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України «Про внесення змін до Закону України «Про публічні закупівлі» та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель» від 19.09.2019 №114-IX.
Відповідно до п.25 ч.1 ст.1 Закону України «Про публічні закупівлі» публічна закупівля (далі - закупівля) - придбання замовником товарів, робіт і послуг у порядку, встановленому цим Законом.
Закупівлю робіт проведено шляхом застосування спрощеної закупівлі, порядок проведення якої визначено статтею 14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Частиною 11 статті 14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що замовник розглядає на відповідність умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі пропозицію учасника, яка за результатами електронного аукціону (у разі його проведення) визначена найбільш економічно вигідною.
Згідно з п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відхиляє пропозицію в разі, якщо пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
1.Стосовно матеріально-технічної бази ТОВ «ГРАД.КОМ».
Відповідно до п.15.1 оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасник у складі пропозиції повинен надати довідку у формі таблиці, що містить інформацію про наявність у учасника основних найменувань необхідної для виконання договору про закупівлю матеріально-технічної бази, а саме: відомості щодо основних засобів (приміщення, транспортні засоби, обладнання тощо), які учасник планує залучати для виконання договору, із зазначенням їх найменування, кількості, терміну експлуатації, відомостей про технічний стан та правові підстави їх наявності. У разі, якщо основні засоби, які зазначено учасником в довідці, не є власністю учасника, додатково у складі пропозиції необхідно надати завірені належним чином копії договорів оренди (лізингу), надання послуг тощо, які підтверджують правові підстави наявності в учасника зазначених ним у довідці основних засобів. Договори повинні бути чинними протягом всього строку дії договору про закупівлю, тобто до 31.12.2020 року або передбачати можливість пролонгації на строк до 31.12.2020 року.
У складі пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ» надано довідку про наявність в учасника основних найменувань необхідної для виконання договору про закупівлю матеріально-технічної бази від 09.11.2020 №ГК-14-01.
Розглянувши вищевказану довідку замовник дійшов висновку, що ТОВ «ГРАД.КОМ» має в наявності, зокрема наступні орендовані найменування матеріально-технічної бази: товщиномір ультразвуковий ТУЗ-1 в кількості 2 штук, плотер Canon image PROGRAF iPF670 в кількості 2 штук, принтер HP Neverstop Laser 1000w в кількості 2 штук, МФУ Epson L1455 в кількості 2 штук, фотоапарат цифровий в кількості 4 штук, приймач Leica Geosystems GPS GX1230GG в кількості 2 штук, GPS-приймач Leica Geosystems GS08 plus в кількості 2 штук, модульна установка СБГ-ПМ2 «Стерх» в кількості 2 штук, бур геолога ручний в кількості 2 штук, комп’ютер, зокрема з наступними характеристиками: ОЗУ-8 Гб, процесор моделі Intel Core 15 з частотою 3,6 ГГц в кількості 2 штук, комп’ютер, зокрема з наступними характеристиками: ОЗУ-16 Гб, процесор моделі Intel Core 17 з частотою 4,2 ГГц в кількості 2 штук, комп’ютер, зокрема з наступними характеристиками: ОЗУ-8 Гб, процесор моделі Intel Core 17 з частотою 4,2 ГГц в кількості 2 штук, комп’ютер, зокрема з наступними характеристиками: ОЗУ-8 Гб, процесор моделі Intel Core 17 з частотою 4,2 ГГц, AutoCAD 2018 в кількості 2 штук, комп’ютер, зокрема з наступними характеристиками: ОЗУ-16 Гб, процесор моделі Intel Core 17 з частотою 4,2 ГГц, Revit 2019, SketchUp Adobe Photoshop в кількості 2 штук.
Згідно з інформацією викладеною у договорах оренди від 02.11.2020 №8-002/20, від 02.11.2020 №7-002/20 укладених між ТОВ «НВП ПРАЙД» та ТОВ «ГРАД.КОМ» встановлено. що вказані договори підтверджують оренду найменувань матеріально-технічної бази в кількості, що не відповідає кількості зазначених найменувань у довідці про наявність в учасника основних найменувань необхідної для виконання договору про закупівлю матеріально-технічної бази від 09.11.2020 №ГК-14-01.
Наявність такої невідповідності і стала причиною відхилення Вашої пропозиції на підставі п.1 ч.13 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі».
Звертаємо увагу на те, що висновок стосовно того прийняти чи відхилити пропозицію учасника замовник може зробити лише на підставі наданих учасником належним чином оформлених документів, а не на підставі здогадів або припущень.
Довідка про наявність в учасника основних найменувань необхідної для виконання договору про закупівлю матеріально-технічної бази від 09.11.2020 №ГК-14-01, яку Вами надано у складі пропозиції містила чіткий перелік наявних у учасника основних найменувань матеріально-технічної бази, замовник розглядаючи її, достовірно не міг знати чи дублюються, чи не дублюються в ній окремі найменування матеріально-технічної бази.
Тому рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ» прийнято правомірно на підставі аналізу документу, який надано Вами.
У разі якщо Ви не згодні з рішенням замовника, згідно з ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може його оскаржити у судовому порядку.
Відхилення пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ» спричинено виключно неналежною її підготовкою, а не упередженими діями з боку замовника.
Тому, Ваше твердження про порушення замовником принципів закупівель визначених ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставним.

Крім того, ч.9 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.
Таким чином, в силу ч.9 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» надані Вами додаткові пояснення щодо довідки про наявність в учасника основних найменувань необхідної для виконання договору про закупівлю матеріально-технічної бази від 09.11.2020 №ГК-14-01 не являються частиною Вашої пропозиції з огляду на те, що вони надані вже після закінчення строку подання пропозицій, а тому не можуть бути підставою для перегляду рішення замовника.

2.Стосовно працівників відповідної кваліфікації.
Відповідно до п.15.2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник вимагав від учасників надати у складі пропозиції довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника основних (основного) працівників (а) відповідної кваліфікації, які (ий) мають (є) необхідні знання та досвід, необхідні для виконання договору про закупівлю із зазначенням: прізвища, ім’я, по-батькові, найменування посади (у разі наявності), освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні).

У складі пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ» надано вищевказану довідку від 09.11.2020 №ГК-14-02.

Відповідно до інформації, що міститься у довідці учасником підтверджено наявність одного працівника, а саме Курінний Сергій Вікторович.

За умовами п.15.3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі за кожним працівником вказаним у довідці (п.15.2), необхідно надати копію трудової книжки або трудового договору або іншого документу, що підтверджує наявність трудових відносин між працівником та учасником.

Проте, ТОВ «ГРАД.КОМ» не виконано умову п.15.3 оголошення про проведення спрощеної закупівлі з огляду на те, що учасником не підтверджено належним чином наявність трудових відносин з Курінним Сергієм Вікторовичем.

Висновок стосовно того прийняти чи відхилити пропозицію учасника замовник може зробити лише на підставі наданих учасником належним чином оформлених документів, а не на підставі здогадів або припущень.

Пропозиція ТОВ «ГРАД.КОМ» не містила документів або інформації на підставі яких замовник міг з’ясувати чи договір на виконання робіт від 03.08.2020 №7-П укладено з Курінним Сергієм Володимировичем чи з Курінним Сергієм Вікторовичем.

Тому рішення щодо відхилення пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ» прийнято правомірно на підставі аналізу договору на виконання робіт від 03.08.2020 №7-П, який надано Вами.

У разі якщо Ви не згодні з рішенням замовника, згідно з ч.20 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник може його оскаржити у судовому порядку.

Відхилення пропозиції ТОВ «ГРАД.КОМ» спричинено виключно неналежною її підготовкою, а не упередженими діями з боку замовника.

Тому, Ваше твердження про порушення замовником принципів закупівель визначених ч.1 ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» є безпідставним.

Крім того, ч.9 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» визначено, що пропозиції подаються учасниками після закінчення строку періоду уточнення інформації, зазначеної замовником в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, в електронному вигляді шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну та інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), шляхом завантаження необхідних документів через електронну систему закупівель, що підтверджують відповідність вимогам, визначеним замовником. Пропозиції учасників, подані після закінчення строку їх подання, електронною системою закупівель не приймаються.

Таким чином, в силу ч.9 ст.14 Закону України «Про публічні закупівлі» надані Вами додаткові пояснення щодо договору на виконання робіт від 03.08.2020 №7-П не являються частиною Вашої пропозиції з огляду на те, що вони надані вже після закінчення строку подання пропозицій, а тому не можуть бути підставою для перегляду рішення замовника.


Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-10-30-003533-c.c2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРАД.КОМ", Код ЄДРПОУ:39773283
Дата подання: 13 листопада 2020 14:01
Оскарження визнання переможцем ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС"
ВИМОГА в прикріпленому файлі
Оскарження визнання переможцем ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС"
по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану будівлі КЗ «ДФКС» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Краснопільська, 4 за ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, UA-2020-10-30-003533-c

КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі - замовник) визнало переможця по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану будівлі КЗ «ДФКС» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Краснопільська, 4 за ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, UA-2020-10-30-003533-c, а саме: ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС".
Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАД.КОМ» не погоджується з рішеннями Замовника, вважає його неправомірним, передчасним та такими, що порушує принципи здійснення закупівель.
Розглянувши пропозицію та документи ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС", Товариство з обмеженою відповідальністю «ГРАД.КОМ» прийшло до висновку, що пропозиція ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, зокрема:
1. На виконання п. 15.18 ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС" надала у складі своєї пропозиції Кошторис 1. Фрагмент надається (Рис.1)
Якось так сталося і Замовник не зміг побачити (хоча наприклад так уважно вивчав пропозицію ТОВ «ГРАД.КОМ»), що ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС" (надалі – Переможець замовника) не підтвердило трудові відносини з частиною спеціалістів (п.15.3 Оголошення), які не надали згоду на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних (п.15.4 Оголошення) та інформація про яких не надана у відповідній довідці. Вищеописані спеціалісти, згідно кошторису 1 будуть виконувати роботи передбачені закупівлею. Як видно з рис. 1 роботи будуть виконувати: Головний інженер проекту (16 днів), Експерт (16 днів), Провідний інженер (20 днів) та Інженер 1 категорії (20 днів)


Рис. 1 Фрагмент кошториса

Переможцем замовника не надано інформацію та порушено вимоги замовника згідно п.15.3 та 15.4 Оголошення про наступних виконавців: Експерта, Провідного інженера та Інженера 1 категорії. Згідно довідки «про наявність у учасника працівників відповідної кваліфікації…» (вих №04/11-9 від 04 листопада 2020 р.) таких спеціалістів взагалі немає в Переможця замовника, а в кошторисі чітко пораховано, що вони будуть працювати і Переможець замовника отримає за це значну частину коштів від загальної ціни договору.
2. Як видно з кошториса 1 Переможець замовника планує виконати роботи принаймні за 20 днів. Припустимо, що дані особи будуть працювати без вихідних. Згідно п.5. Оголошення: Строк виконання робіт: до 30 листопада 2020 року. Навіть, якби Замовник заключив договір у день визнання Переможця замовника переможцем, то останній не встиг би виконати свої роботи (12 листопада + 20 днів = 02 грудня 2020 р.), що чітко передбачено кошторисом. Переможець замовника бере кошти за кожний день своєї роботи. Отже, Переможець замовника, а на етапі подання пропозиції чітко передбачає, що він не виконає вимогу замовника, щодо терміну виконання, а саме до 30 листопада 2020 р., що не відповідає вимогам замовника.
3. Переможець замовника не має права виконувати роботи, які передбачені закупівлею. Згідно абз 2, 3 п.2 Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 р. № 257: «Проведення обстеження об’єкта забезпечується його власником або управителем шляхом залучення відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єктів архітектури, або підприємств, установ чи організацій, у складі яких є відповідальні виконавці таких робіт (далі - виконавці). Інформація про виконавців розміщується на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції.» Інформація про ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС" не розміщена на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції, а саме відсутня в ІНФОРМАЦІЇ про виконавців робіт з обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, підприємства, установи та організації, у складі яких є відповідальні виконавці таких робіт. Дане підприємство не тільки не відповідає вимогам замовника так ще і не може здійснювати обстеження згідно чинних нормативно-правових актів.


Отже, в зв’язку з тим, що пропозиція ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС" не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі,
Прошу
1. скасувати рішення (Протокол №2 від 12 листопада 2020 р.) щодо прийняття пропозиції ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС" по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану будівлі КЗ «ДФКС» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Краснопільська, 4 за ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, UA-2020-10-30-003533-c;
2. відхилити пропозиції ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС" по закупівлі: обстеження та оцінка технічного стану будівлі КЗ «ДФКС» ДОР» за адресою: м. Дніпро, вул. Краснопільська, 4 за ДК 021:2015 - 45220000-5 Інженерні та будівельні роботи, UA-2020-10-30-003533-c, як таку що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
16 листопада 2020 22:31
Доброго дня!
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі – Коледж, замовник) розглянув вимогу ТОВ «ГРАД.КОМ» від 13.11.2020 №UA-2020-10-30-003533-c.c2 та повідомляє наступне.
1.Щодо першого питання.
Згідно з п.15.2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі замовник вимагає від учасників надати у складі пропозиції довідку у довільній формі, що містить інформацію про наявність у учасника основних (основного) працівників (а) відповідної кваліфікації, які (ий) мають (є) необхідні знання та досвід, необхідні для виконання договору про закупівлю із зазначенням: прізвища, ім’я, по-батькові, найменування посади (у разі наявності), освіти, спеціальності та стажу роботи (роки або місяці або дні).
Вищевказана вимога передбачає, що учасник надає довідку у довільній формі, яка містить відомості стосовно основних працівників відповідної кваліфікації, а не всіх працівників, які будуть залучатися учасником до виконання договору про закупівлю.

Замовник не вимагає від учасників зазначити повний перелік працівників, які будуть задіяні під час виконання договору про закупівлю.
Учасник на власний розсуд вказує перелік працівників, які у його розумінні є основними.
Враховуючи викладене, Ваше твердження щодо того, що ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «АБРИС» повинне зазначити відомості, підтвердити трудові відносини, надати листи-згоди щодо до доступу до персональних даних стосовно всіх працівників, які будуть залучатися до виконання договору про закупівлю є безпідставним.
Звертаємо увагу на те, що учасник повинен готувати свою пропозицію відповідно до вимог замовника викладених у оголошенні про проведення закупівлі, тому якщо замовник не вимагає всього переліку працівників, що будуть залучені до виконання договору про закупівлю, то учасник відповідно і не повинен надавати такий перелік.
2.Щодо другого питання.
Кошторис №1 форма №3-П, який ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «АБРИС» надано у складі пропозиції містить відомості щодо трудовитрат, які необхідно понести для виконання обстежень та оцінки стану будівлі тоді, як Ви обраховуєте дні від можливої дати укладення договору до дати завершення робіт, і порівнюєте їх кількість з трудовитратами, що не є коректним.
Адже, враховуючи, що замовник не вимагав від учасників закупівлі зазначати повний перелік працівників, які будуть залучатися до виконання робіт, учасник може залучити до виконання робіт додаткових працівників, не зазначених ним у складі пропозиції, які в обумовлений Коледжем термін можуть виконати весь комплекс необхідних робіт.
Крім того, п.6.1 проекту договору передбачено, що у процесі виконання договору до виконання робіт можуть бути залучені співвиконавці, однак виключно на підставі відповідного письмового дозволу замовника за результатами аналізу інформації про таких співвиконавців.
Таким чином, враховуючи викладене, навіть за тієї умови, що ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «АБРИС» надано у складі пропозиції інформаційний лист про те, що вказане товариство не планує залучати до виконання робіт співвиконавців, відповідно до чинного законодавства та умов договору про закупівлю ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «АБРИС» має право залучати до виконання робіт співвиконавців.
Зазначене свідчить про необґрунтованість Ваших висновків стосовно того, що учасник не може виконати роботи в термін визначений замовником, адже Вами не враховано те, що учасник може залучити до виконання робіт, як додаткових працівників, так і співвиконавців.
Разом з тим, у складі Вашої пропозиції взагалі вказано інформацію лише про одного працівника, проте замовник не робив висновку щодо того, що Ви не можете виконати роботи у термін визначений умовами оголошення про проведення спрощеної закупівлі, адже врахував потенційну можливість залучення Вами додаткових працівників та співвиконавців.
3.Щодо третього питання.
У складі пропозиції ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «АБРИС» надано копію кваліфікаційного сертифікату відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг) пов’язаних із створенням об’єкта архітектури серія АЕ №000870 виданий 01.11.2012 року атестаційною архітектурно-будівельною комісією Мінрегіону.
Вищевказаний сертифікат видано Чіркову Олексію Леонідовичу, який є експертом. Сертифікат дає право Чіркову Олексію Леонідовичу здійснювати технічне обстеження будівель.
Відомості щодо Чіркова Олексія Леонідовича містяться на теперішній час на сайті Міністерства розвитку громад та територій України за наступним посиланням Напрямки діяльності > Будівництво та архітектура > Повідомлення про включення до реєстру атестованих осіб > Експерти.
Трудові відносини між ТОВ «ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «АБРИС» та Чірковим Олексієм Леонідовичем підтверджено копією цивільно-правового договору від 02.11.2020 №02/11/20, що відповідає умовам оголошення про проведення спрощеної закупівлі.
Таким чином, Ваш висновок про те, що ТОВ «ПРОЕКТНО БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «АБРИС» не має право виконувати роботи з обстеження та оцінки будівель є безпідставним.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно
Номер вимоги: UA-2020-10-30-003533-c.c3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРАД.КОМ", Код ЄДРПОУ:39773283
Дата подання: 16 листопада 2020 22:51
Замовник лобіює інтереси ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС"
Шановний Замонику! Як Вам не соромно. Є чіткі зауваження до ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС". Якщо ви не відхилете пропозицію ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС" і заключете договір то буде відповідна оцінка Вашим діям чи бездіяльності. Зауваження до ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС" конкретні. А якщо врахувати за що і як Ви відхилили економічно вигідну пропозицію, та заплющуєте оці на невідповідність пропозиції ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС" то це 100% підтверджує, як і під кого оголошувалася дана закупівля. Напевно всі інші ваші закупівлі аналогічні. Подумайте добре, що про Вас подумають інші. Так не робиться. Відповідальність настане якщо не зараз то через роки і якщо не кримінальна, то суспільна та духовна.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
17 листопада 2020 12:43
Доброго дня!
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «ДНІПРОПЕТРОВСЬКИЙ ФАХОВИЙ КОЛЕДЖ СПОРТУ» ДНІПРОПЕТРОВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ» (далі – Коледж, замовник) розглянув вимогу ТОВ «ГРАД.КОМ» від 16.11.2020 №UA-2020-10-30-003533-c.c3 та повідомляє наступне.
У доповнення до інформації викладеної в системі електронних закупівель Prozorro під час розгляду попередніх вимог ТОВ «ГРАД.КОМ» (від 13.11.2020 №UA-2020-10-30-003533-c.c1, від 13.11.2020 №UA-2020-10-30-003533-c.c2) повідомляємо наступне.
Вимога п.15.2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі містить слова «основних (основного)», що вказує на те, що замовник не вимагає повний перелік працівників учасника, що будуть залучені до виконання договору про закупівлю.
Якщо, б п.15.2 оголошення про проведення спрощеної закупівлі не містив вищевказаних слів, то в такому випадку учасник був би зобов’язаний вказати вичерпний перелік всіх своїх працівників, в даному випадку такий обов’язок у учасника відсутній.
Вищевказане підтверджується оголошенням про проведення спрощеної закупівлі, яке оприлюднено в системі електронних закупівель Prozorro.
Як, наслідок, в такому випадку безпідставно робити висновок про те, що учасник не може виконати роботи у термін визначений замовником, адже у нього є потенційна можливість залучити, як додаткових працівників, так і співвиконавців.
Стосовно Порядку проведення обстеження прийнятих в експлуатацію об’єктів будівництва, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 12 квітня 2017 №257 (далі – Порядок), то Коледжем в повній мірі дотримано вимоги п.2 вказаного Порядку, адже замовник забезпечує проведення обстеження власного об’єкта шляхом залучення підприємств, установ чи організацій, у складі яких є відповідальні виконавці таких робіт, як то і передбачено п.2 Порядку.
Звертаємо увагу на те, що відомості щодо Чіркова Олексія Леонідовича розміщено на офіційному веб-сайті Держархбудінспекції, що відповідає п.2 Порядку.
Наводимо шлях до вищевказаної інформації.
Веб-сайт www.dabi.gov.ua- реєстр будівельної діяльності- Атестовані особи- Експерти- Чірков Олексій Леонідович.
Згідно з інформацією оприлюдненою на веб-сайті Держархбудінспекції спеціальність Чіркова Олексія Леонідовича – технічне обстеження будівель і споруд, що спростовує Ваш висновок про те, що ТОВ «ПРОЕКТНО БУДІВЕЛЬНА ФІРМА «АБРИС» не має право виконувати роботи з обстеження та оцінки будівель.

Оцінка скаржником рішення Замовника: Незадовільно

Документи подані скаржником

Документи подані скаржником

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 11 листопада 2020 14:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ГРАД.КОМ" 87 401,70
UAH з ПДВ
85 600,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС" 89 014,74
UAH з ПДВ
86 650,50
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 11:11
Електронний підпис
10 листопада 2020 11:05
договор акт 48 сш_1508202015360600.pdf
10 листопада 2020 11:05
договор акт 45 сш.pdf
10 листопада 2020 11:05
Статут.pdf
10 листопада 2020 11:05
протокол_михайличенко.pdf
10 листопада 2020 11:05
приказ_михаличенко.pdf
10 листопада 2020 11:05
паспорт михайличенко.pdf
10 листопада 2020 11:05
ЄДРПОУ 10.06.20.pdf
10 листопада 2020 11:05
Витяг_з_реeстру_платникiв_EП.pdf
10 листопада 2020 11:05
Пропозиція, довідки+.PDF
10 листопада 2020 11:05
Лист згода від працівників.pdf
10 листопада 2020 11:05
Кошторис.pdf
10 листопада 2020 11:05
Договора мат база оригінал.PDF
10 листопада 2020 11:05
Договор 7П ЦПХ.PDF

Публічні документи

10 листопада 2020 10:44
Електронний підпис
10 листопада 2020 10:41
18.1 Трудомістк.робіт.PDF
10 листопада 2020 10:41
18 Кошторис.PDF
10 листопада 2020 10:41
14 Інформ.лист субпідряд.PDF
10 листопада 2020 10:41
12 Пропозиція.PDF
10 листопада 2020 10:41
11 Проект договору.PDF
10 листопада 2020 10:41
10.3 Паспорт директор_копія.PDF
10 листопада 2020 10:41
8 Статут_завірений.pdf
10 листопада 2020 10:41
6.2 Аналог.договір.pdf
10 листопада 2020 10:41
6.1 Аналог.договір 1.pdf
10 листопада 2020 10:41
4 Листи-згоди працівників.pdf
10 листопада 2020 10:41
1 Довідка матер.-техн.база.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ГРАД.КОМ"

ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ГРАД.КОМ"
#39773283
Відхилено 85 600,00
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 16:38
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС"
#40350948
Переможець 86 650,50
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 16:41

Документи

12 листопада 2020 16:38
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:31
протокол №1 від 12.11.2020.pdf

Документи

12 листопада 2020 16:41
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:40
протокол №2 від 12.11.2020.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 16:41

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА ФІРМА "АБРИС"
#40350948
86 650,50
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2020 16:41
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:40
протокол №2 від 12.11.2020.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 січня 2021 10:43
Електронний підпис зміни до договору
26 листопада 2020 18:04
ДОГОВІР 34-СП ДУ (обстеж.оцінка тех стану).pdf зміни до договору
26 листопада 2020 17:50
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 17:43
ДОГОВІР 34-СП (обстеж.оцінка тех стану).pdf укладений
20 листопада 2020 17:43

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
30 листопада 2020 17:38
86 650,50 UAH UA258201720344230001000041312
КЗ "ДФКС" ДОР"
UA393808050000000026001516706
ТОВ ПБФ "Абрис"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
26 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): коригування пункту договору
Номер договору про закупівлю: 34-СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 17 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 86 650,50
UAH