Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Фармацевтична продукція – лікарські засоби (20 найменувань)
Очікувана вартість
35 447,22 UAH
UA-2020-10-30-002904-b a3663488bc8749da8ff04506579390e3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Гордіюк Ігор Андрійович

+380365965976 buhmlinivcrl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КНП " Млинівська центральна районна лікарня" Млинівської районної ради Рівненської області
Код ЄДРПОУ: 01999879
Місцезнаходження: 35100, Україна , Рівненська обл., Млинів, вул.Поліщука 70
Контактна особа: Гордіюк Ігор Андрійович
+380365965976
buhmlinivcrl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 14:31
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 17 листопада 2020 11:18
Очікувана вартість: 35 447,22 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 177,24 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція


«Ascorbic acid», «Asparcam», «Antral», «Betahistine», «Deksketoprophen», «Diphenhydramine», «Iodine», «Hydroxyethylstarch», «Hydroxyethylstarch», «Glucose», «Procaine», «Pentoxifylline», «Hydrogen peroxide», «Piracetam», «Carbetocin», «Clopidogrel», «Thiotriasoline», «Metoclopramide», «Omeprazole», «Furosemide».
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
461 шт
Фармацевтична продукція – лікарські засоби (20 найменувань)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 35100, Україна, Рівненська область, смт. Млинів, вул. Поліщука 70
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33600000-6 — Фармацевтична продукція
МНН: Iodine

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
05 листопада 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 11:50
Зміни.docx
05 листопада 2020 11:50
Нова редакція ТД із змінами на 30.10.20.docx
05 листопада 2020 11:50
Додаток 3 Форма Тендерна пропозиція.docx
05 листопада 2020 11:50
Додаток 2 Проект договору.docx
05 листопада 2020 11:50
Додаток 1Медико технічні характеристики.docx
05 листопада 2020 11:54
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 10:56
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 11:50
Зміни.docx
05 листопада 2020 11:50
Нова редакція ТД із змінами на 30.10.20.docx
30 жовтня 2020 14:31
Нова редакція ТД із змінами на 30.10.20.docx
05 листопада 2020 11:50
Додаток 3 Форма Тендерна пропозиція.docx
30 жовтня 2020 14:31
Додаток 3 Форма Тендерна пропозиція.docx
05 листопада 2020 11:50
Додаток 2 Проект договору.docx
30 жовтня 2020 14:31
Додаток 2 Проект договору.docx
05 листопада 2020 11:50
Додаток 1Медико технічні характеристики.docx
30 жовтня 2020 14:31
Додаток 1 Медико технічні характеристики Медикаменти 3.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Щодо еквівалентності товару
Дата подання: 30 жовтня 2020 17:21
Дата відповіді: 02 листопада 2020 09:53
Просимо Замовника пояснити яким чином вимога Додатку №1 ("У разі якщо Учасником запропоновано товар, який не відповідає медико – технічним вимогам Додатку №1 ТД, або відрізняється від таких вимог, то в таму випадку пропозиція Учасника буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації") співвідноситься з вимогами ч.4 ст.23 ЗУ "Про публічні закупівлі"?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Вимога Додатку №1 ("У разі якщо Учасником запропоновано товар, який не відповідає медико – технічним вимогам Додатку №1 ТД, або відрізняється від таких вимог, то в такому випадку пропозиція Учасника буде відхилена як така, що не відповідає вимогам тендерної документації") співвідноситься з вимогами ч.4 ст.23 «Технічні специфікації, маркування, сертифікати, протоколи випробувань та інші засоби підтвердження відповідності» ЗУ "Про публічні закупівлі", тому що в Додатку № 1 ТД Технічні специфікації не містить посилання на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва. Учасник у складі пропозиції повинен надати порівняльну таблицю відповідності запропонованого ним товару медико-технічним вимогам Додатку №1 ТД.
Запропонований учасником товар повинен відповідати медико – технічним вимогам Додатку №1, зокрема щодо якості, діючої речовини препарату (міжнародна назва), дозуванню, концентрації та, іншим медико – технічним вимогам Додатку №1 ТД. Тобто еквівалентність допускається.
Щодо технічних характеристик предмету закупівлі
Дата подання: 02 листопада 2020 10:14
Дата відповіді: 03 листопада 2020 14:30
Замовнику, Вами у Технічному завданні "Медико-технічних вимогах" зазначено товар,який представлений виключно одним виробником на ринку, що не допускає можливості запропонувати еквівалент, а саме: - 8.Кейвер - Фармак - 9. Лесфаль - Фармак - 10.Нейро-Норм - Дарниця - 15.Пабал - Ферінг -16.Реосорбілакт - Юрія-Фарм Крім того, поз.9/10/16 містять не відповідні Державному реєстру лікарських засобів України зазначення МНН. Просимо привести Ваші вимоги у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель задля уникнення обмеження конкуренції. Дякуємо.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! відповідно до вашого запитання: буде внесено зміни до тендерної документації для приведення у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель задля уникнення обмеження конкуренції. Дякуємо, що допомагаєте робити наші закупівлі якіснішими!
Щодо аналогу (еквіваленту) який НЕМОЖЛИВО ЗАПРОПОНУВАТИ
Дата подання: 04 листопада 2020 10:51
Дата відповіді: 04 листопада 2020 13:32
Замовнику, Вами у Технічному завданні "Медико-технічних вимогах" зазначено товар,який представлений виключно одним виробником на ринку, що не допускає можливості запропонувати еквівалент, а саме: - 8.Кейвер - Фармак - 9. Лесфаль - Фармак - 10.Нейро-Норм - Дарниця - 15.Пабал - Ферінг -16.Реосорбілакт - Юрія-Фарм У документації передбачено можливість пропонувати еквіваленти, проте це неможливо!!! Просимо внести відповідні зміни!!!!!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня! відповідно до вашого запитання: буде внесено зміни до тендерної документації для приведення у відповідність до чинного законодавства у сфері публічних закупівель задля уникнення обмеження конкуренції. Внесення змін в ТД потребує часу! Зміни будуть внесені в систему!
Невідповідність вимогам на підтвердження переможцем закупівлі відсутності підстав зг. ст.17
Дата подання: 04 листопада 2020 11:32
Дата відповіді: 04 листопада 2020 13:38
Замовнику, зверніть увагу, що зазначені Вами положення тендерної документації суперечать одні одним та, як наслідок, нормам чинного законодавства, зокрема п.5.5. Інструкції з підготовки ТП "5.5. Переможець торгів у строк, що не перевищує ДЕСЯТИ (!!!) днів з дати оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір, повинен надати замовнику документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктами пунктами 2, 3, 5, 6, 8, 12 і 13 частини першої та частиною другою статті 17 Закону." та далі по тексту тендерної документації пп.5.5.3. "Згідно ст. 255 Цивільного кодексу України якщо строк встановлено для вчинення дії, вона може бути вчинена ДО ЗАКІНЧЕННЯ ОСТАННЬОГО ДНЯ СТРОКУ. У разі, якщо ця дія має бути вчинена в установі, то строк спливає тоді, коли у цій установі за встановленими правилами припиняються відповідні операції. Отже, документи згідно п. 5.5. цього Розділу мають бути подані замовнику у вказаний вище спосіб не пізніше ніж до закінчення робочого часу, встановленого внутрішнім трудовим розпорядком, останнього (П*ЯТОГО) КАЛЕНДАРНОГО ДНЯ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ на веб-порталі Уповноваженого органу повідомлення про намір укласти договір." Подання документів переможцем закупівлі здійснюється виключного через електронну систему шляхом завантаження через кабінет переможця авторизованого майданчика. Ніякі "дії, які мають бути вчинені в установі" ЗУ "Про публічні закупівлі" не передбачає!!!! Вимагаємо внести відповідні зміни, адже законодавством чітко передбачено 10-денний (календарний термін), сплив якого, зокрема,може припасти на вихідний (не робочий) день, а Ваші формулювання тендерної документації є наслідком не коректного та однобічного трактування законодавства!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до ТД. Дякуємо, що допомагаєте робити наші закупівлі якіснішими!
Щодо формування ціни ТП
Дата подання: 04 листопада 2020 11:42
Дата відповіді: 04 листопада 2020 13:47
У Вас зазначено "Єдиним критерієм оцінки є ціна (в грн без ПДВ).З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ." Однак загальна вартість закупівлі вказана з ПДВ. Це може спричинити перевагу при оцінці тендерних пропозицій не-платників ПДВ (а наприклад платників Єдиного податку) в порівнянні з платниками ПДВ. Просимо привести вимоги ТД та електронного оголошення про закупівлю у відповідність. Крім того у Додатку 3 формі "Цінової пропозиції" вказано графу "всього з ПДВ", як наслідок, випливає, що обрахунок ціни ТП без ПДВ (учасника-платника ПДВ) при оцінці всіх поданих ТП буде здійснюватись Замовником, а не електронною системою за результатом проведеного аукціону, що може бути причиною "не прозорих" маніпуляцій з боку Замовника та надання "переваг" при такій оцінці певним учасникам. Вимагаємо внести відповідні зміни!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Відповідні зміни будуть внесені до ТД.
Неможливість виконати вимоги Замовника
Дата подання: 04 листопада 2020 11:47
Дата відповіді: 04 листопада 2020 13:55
Вимогу ТД Замовника "З метою забезпечення рівних умов щодо оцінки для всіх учасників, учасник, незалежно від його форми оподаткування, вносить в електронну систему закупівель інформацію про ціну його пропозиції без врахування ПДВ." неможливо виконати учасниками, оскільки електронна система закупівлі при зазначенні загальної суми закупівлі з ПДВ не передбачає можливість подати ціну пропозиції "без ПДВ"!!!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Готуються зміни до ТД . Відповідні зміни будуть внесені до ТД. ТД зі змінами буде оприлюднена в системі!
Щодо умов Проекту договору
Дата подання: 04 листопада 2020 12:00
Дата відповіді: 04 листопада 2020 13:28
Просимо уточнити, яким чином (наперед) без результатів проведеної закупівлі Ви знаєте статус платника податку Постачальника (п.11.2 Проекту договору)?
Відповідь: це "проект договору"!
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 11:39

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ" 23 611,74
UAH з ПДВ
23 611,74
UAH з ПДВ
Документи
ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ 27 990,90
UAH з ПДВ
27 990,90
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

26 листопада 2020 16:42
Електронний підпис
26 листопада 2020 15:57
док переможця UA-2020-10-30-002904-b.pdf
09 листопада 2020 17:07
Електронний підпис
09 листопада 2020 16:51
Технічна частина.pdf
09 листопада 2020 16:51
Комерційна частина_p325-335.pdf
09 листопада 2020 16:51
Комерційна частина_p289-324.pdf
09 листопада 2020 16:51
Комерційна частина_p253-288.pdf
09 листопада 2020 16:51
Комерційна частина_p217-252.pdf
09 листопада 2020 16:51
Комерційна частина_p181-216.pdf
09 листопада 2020 16:51
Комерційна частина_p145-180.pdf
09 листопада 2020 16:51
Комерційна частина_p109-144.pdf
09 листопада 2020 16:51
Комерційна частина_p073-108.pdf
09 листопада 2020 16:51
Комерційна частина_p037-072.pdf
09 листопада 2020 16:51
Комерційна частина_p001-036.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 17:21
Електронний підпис
11 листопада 2020 17:20
кваліфікаційні критерії.rar
11 листопада 2020 17:20
установчі документи.rar
11 листопада 2020 17:20
технічний опис.rar
11 листопада 2020 17:20
цінова пропозиція.pdf
11 листопада 2020 17:20
Відповідність статті 17.rar
11 листопада 2020 17:20
інші документи.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "БаДМ"

ФІРМА "ВОЛИНЬФАРМ" У ФОРМІ ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "БаДМ"
#31816235
Переможець 23 611,74
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 15:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 15:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "БаДМ"
#31816235
23 611,74
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2021 09:23
Електронний підпис укладений
30 листопада 2020 10:50
Договір укладений
30 листопада 2020 10:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 21 823,12
UAH (в тому числі ПДВ 1 255,56 UAH)