Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210515 Борова - Першотравневе на Сватове км 0+000 - км 17+700 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Current average repair of the public road network of local importance О-210515 Borova - Pershotravneve to Svatove km 0 + 000 - km 17 + 700 in Kharkiv region (with development of project documentation)
Очікувана вартість
253 923 846,49 UAH
UA-2020-10-30-002316-b 9dfa981f845544f5b24cc03b62e4dfdf
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Рябокінь Ольга Олександрівна

380665366965 DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Контактна особа: Рябокінь Ольга Олександрівна
380665366965
DOR.KH.TENDER@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION"
National ID: 42166406
Contact point: Riabokin Olha
380665366965
DOR.KH.TENDER@UKR.NET

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 13:27
Звернення за роз’ясненнями: до 20 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 26 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 30 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 05 січня 2021 11:53
Очікувана вартість: 253 923 846,49 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 5 078 476,93 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 2,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 2539230 UAH
Publication date: 30 жовтня 2020 13:27
Enquiries until: 20 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 26 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 30 листопада 2020 09:00

Information

Estimated total value: 253 923 846 UAH including VAT
Minimal lowering step: 5 078 477 UAH
Minimal lowering step, %: 2,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
Інформація про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Замовником, викладаються українською мовою.
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова (крім російської мови), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.

Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
Розгорнути Згорнути
Information on the language (s) in which the tender proposals should be prepared - During the procurement procedures, all documents prepared by the Customer are presented in Ukrainian.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian.
In case of participation of a Non-Resident Bidder, its tender offer shall be presented in the language of the non-resident State with obligatory translation into Ukrainian.
In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian (except Russian), such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.

Conditions for providing tender offers - The term of securing the tender offer must be not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement of open bidding on the web portal of the Authorized Agency.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 посл.
Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210515 Борова - Першотравневе на Сватове км 0+000 - км 17+700 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Current average repair of the public road network of local importance О-210515 Borova - Pershotravneve to Svatove km 0 + 000 - km 17 + 700 in Kharkiv region (with development of project documentation)
CPV: 45233142-6
Період постачання: по 31 грудня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пункт 5.2. Договору “Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.” та пункт 5.6. Договору “Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування.” Пiсляоплата 30 Робочі 0.529
Надання послуг Пункт 5.2. Договору “Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.” та пункт 5.6. Договору “Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.” Пiсляоплата 30 Робочі 0.793
Дата подання заявки Пункт 5.33. Договору “Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% річного обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці, але що не перевищує останнього робочого дня поточного року.” Аванс 90 Календарні 29.603
Надання послуг Пункт 5.2. Договору “Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.” Пiсляоплата 30 Робочі 69.075

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 13:25
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 13:24
ТД О-210515 Борова-Першотравневе на Сватове.docx
30 жовтня 2020 13:24
Д 7 до ТД (ПКД) О-210515.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-02-10-000029 ● 7c1da8df0e304b0aac76b06740b489e2
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
    2. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 10 лютого 2021 11:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


10.02.2021 № 40

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40




Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-10-30-002316-b 30.10.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель


Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-02-16 10:58:24

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210515 Борова - Першотравневе на Сватове км 0+000 - км 17+700 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-30-002316-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2. З яких підстав договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «Данко» не укладено в межах двадцяти днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір (12.01.2021).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-02-19 14:43:21

Відповідь на пояснення

Щодо першого питання запиту повідомляємо наступне. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі складеного Дефектного акту по об'єкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210515 Борова - Першотравневе на Сватове км 0+000 - км 17+700 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)», який складається на підставі ДБН В.2.3-4:2015 «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. Проектування Частина ІІ Будівництво», ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» та інших діючих нормативних документів. Розмір витрат та визначення очікуваної вартості здійснюється на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210515 Борова - Першотравневе на Сватове км 0+000 - км 17+700 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)», який розраховується на підставі Дефектного акту у відповідності до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та згідно з Розпорядженням голови обласної державної адміністрації «Про розподіл коштів субвенції з державного бюджету та затвердження переліків об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Харківської області у 2020 році» від 20 лютого 2020 року №83 (зі змінами).
Щодо другого питання запиту повідомляємо наступне. Оголошення на закупівлю послуг по об’єкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210515 Борова - Першотравневе на Сватове км 0+000 - км 17+700 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)» було оприлюднено 30 жовтня 2020 року на підставі Розпорядження голови обласної державної адміністрації «Про розподіл коштів субвенції з державного бюджету та затвердження переліків об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Харківської області у 2020 році» від 20 лютого 2020 року №83 (зі змінами). Відповідно до Положень Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) було проведено відкриті торги, за результатами яких двадцятиденний строк укладання договору закінчився 01 лютого 2021 року. На цей день перерозподіл коштів Субвенції державного бюджету місцевим бюджетам за КЕКВ був відсутній.
З метою недопущення порушень положень Бюджетного Кодексу України було створено робочу групу для прийняття відповідних рішень, а саме: продовження строку укладання договору до 60 днів відповідно до ч. 6 ст.33 Закону. З урахуванням рішення робочої групи та керуючись ст.11 Закону Уповноваженою особою було прийняте рішення про продовження строку договору до 60 днів (Протокол від 01 лютого 2021 р. №16).
Оскільки, на сьогоднішній день ДП «Прозорро» не реалізував в повному обсязі Закон, в системі електронних закупівель відсутня можливість оприлюднення рішення про продовження строку укладання договору, у зв’язку з чим у вказаному вище протоколі зазначено, що він буде оприлюднений разом з договором.
Додаток: ПРОТОКОЛ уповноваженої особи від 01 лютого 2021 р. №16.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 04 березня 2021
Кінцевий строк оскарження: 11 березня 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK-1-16

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 грудня 2020
UA-2020-10-30-002316-b9dfa981f845544f5b24cc03b62e4dfdf
Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ"
Код ЄДРПОУ: 42166406
Місцезнаходження: 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2020 11:52
ТОВ Данко Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2020 11:52
ТОВ "БК ЄВРОДОР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2020 11:50
ТОВ "Автомагістраль-Південь" Документи
Допущено до аукціону
Документи

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 Тендерної документації. І. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. В пункті 14 довідки від 27.11.2020р. №964/7 вказана невірна кількість обсягів основних робіт з улаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші та/або улаштування шарів основи із щебенево-піщаної суміші, а також загальна кількість виконання основних робіт з улаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші та/або улаштування шарів основи із щебенево-піщаної суміші менша ніж 21 028,40 м3. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п 3. Додатку №2 Тендерної документації “Вимоги до кваліфікації за критерієм «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів)». Інформація повинна містити графи передбачені Таблицею №5. При закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування місцевого значення аналогічним договором буде важаться договір на виконання робіт з будівництва, реконструкції, капітального ремонту та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії, укладений протягом останніх 5-ти років від дати, що передує даті оголошення закупівлі. Учасник має надати документальне підтвердження досвіду надання послуг на автомобільних дорогах загального користування державного та місцевого значення будь-якої категорії одним договором або сумарно в обсязі 100 % від обсягів основних робіт/послуг, визначених Замовником в тендерній документації в натуральних величинах. Аналогічний договір має бути виконаний не менш, ніж на 85 % від загальної ціни договору. Обсяг основних робіт/послуг в натуральних величинах за останні 5 років (одним договором або сумарно) повинні становити не менше: - Холодне фрезерування покриття дорожнього одягу або поверхневої обробки дорожньою фрезою – 106 200,00 м2 - Влаштування вирівнюючого шару із асфальтобетонної суміші – 25 913,00т - Влаштування верхнього шару покриття із асфальтобетонної суміші – 106 200,00 м2 - Улаштування вирівнюючих шарів основи із щебенево-піщаної суміші та/або улаштування шарів основи із щебенево-піщаної суміші – 21 028,40 м3. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Креслення, специфікації, заповнені відомості обсягів робіт для підтвердження наявності досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) надавати не обов’язково. Надане документальне підтвердження має підтвердити Замовнику фактичну спроможність Учасника виконати з відповідною якістю обсяг послуг, визначений Замовником в тендерній документації.” ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Довідку від 27.11.2020р. №964/7 в новій редакції. 2) - копiю(ї) аналогічного(их) договору(ів) з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; 3) - акт(-ти) приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдка (ки) про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); 4) - копію(ї) позитивного(их) відгуку(ів) замовника(ів) (за наданим(и) аналогічним(и) договором(и), у якому(яких) обов’язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, категорію автомобільної дороги, ціна договору, сума виконання договору, % виконання договору від загальної ціни договору, а також iнформацiю про якість виконаних робiт (наданих послуг), дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. Зазначений відгук має бути виданий замовником не раніше дати оголошення закупівлі. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

30 листопада 2020 09:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 грудня 2020 17:09
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:09
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:04
На вимогу.rar
28 листопада 2020 14:04
Електронний підпис
28 листопада 2020 14:04
Електронний підпис
28 листопада 2020 13:59
2.6.5.1. Додаткова угода.pdf
28 листопада 2020 13:59
2.6.3.1. Ддаткова угода.pdf
28 листопада 2020 13:59
2.6.4.1. Ддаткова угода.pdf
28 листопада 2020 13:59
2.6.2.1. Додаткова угода.pdf
28 листопада 2020 12:45
Електронний підпис
28 листопада 2020 12:45
Електронний підпис
28 листопада 2020 12:43
8. Проект Договору.pdf
28 листопада 2020 12:43
2.4.2. ІІ етап Копії наказів.pdf
28 листопада 2020 12:43
Банківська гарантія.rar
28 листопада 2020 12:43
4. Технічне завдання.pdf
28 листопада 2020 12:43
4.1. Технічне завдання.pdf
28 листопада 2020 12:43
7. Лист про повноваження.pdf
28 листопада 2020 12:43
5.1. Лист згода.pdf
28 листопада 2020 12:43
1. Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2020 12:43
2.6.17. Відгук Замовника.pdf
28 листопада 2020 12:43
2.6.16. Відгуки.pdf
28 листопада 2020 12:43
2.6.15. Відгук замовника.pdf
28 листопада 2020 12:43
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2020 12:43
2.2.4. Транспортна схема.pdf
28 листопада 2020 12:43
2.2.2. Гарантійний лист АБЗ.pdf
28 листопада 2020 12:43
2.1.4. Листи-підтвердження.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 Тендерної документації. І. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. Надані цивільно-правові угоди на працівників, які будуть залученні для надання послуг відповідно до технічного завдання, термін яких спливає 31.12.2020р. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.4.4 Тендерної документації строк надання послуг до 31 грудня 2021року та відповідно до п.2 Додатку №2 Тендерної документації «Інформаційна довідка про працівників для надання послуг відповідно до технічного завдання з дотриманням діючих норм і правил надання послуг. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які вказана в інформаційній довідці, Учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником ПІД ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГ або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час надання послуг або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками. ІІ. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. Відсутні кваліфікаційні документи на субпідрядника ТОВ «СТЛ+М» для виконання ІІ етапу - ремонтно-будівельних робіт, а саме улаштування вимірювальних шарів основи із щебенево-піщаної суміші автогрейдером та влаштування основи дорожнього одягу з щебенево-піщаної суміші асфальтоукладачем. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до Додатку №2 Тендерної документації, у разі залучення іншої(их) організації(й), як субпідрядника(и), для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник, надає кваліфікаційні документи по організації(ях), яку планує залучити та лист-погодження від даної(их) організації(ях) про згоду надати послуги за предмету закупівлі відповідно до технічного завдання. ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1. Кваліфікаційні документи на субпідрядника відповідно до п.1.1 Додатку №2 Тендерної документації; 2. Кваліфікаційні документи на субпідрядника відповідно до п.2 Додатку №2 Тендерної документації. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

30 листопада 2020 09:01
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

13 січня 2021 18:06
Електронний підпис
13 січня 2021 17:46
документи переможця
25 грудня 2020 11:11
Електронний підпис
25 грудня 2020 11:11
Електронний підпис
30 листопада 2020 08:42
Електронний підпис
30 листопада 2020 08:42
Електронний підпис
30 листопада 2020 08:42
лист погодження.pdf
30 листопада 2020 08:42
відгук (2).pdf
28 листопада 2020 17:44
Електронний підпис
28 листопада 2020 17:44
Електронний підпис
28 листопада 2020 17:43
30 11 20 ХАРЬКОВ_ БОРОВА_ч9.rar
28 листопада 2020 17:43
30 11 20 ХАРЬКОВ_ БОРОВА_ч8.rar
28 листопада 2020 17:43
30 11 20 ХАРЬКОВ_ БОРОВА_ч7.rar
28 листопада 2020 17:43
30 11 20 ХАРЬКОВ_ БОРОВА_ч6.rar
28 листопада 2020 17:43
30 11 20 ХАРЬКОВ_ БОРОВА_ч5.rar
28 листопада 2020 17:43
30 11 20 ХАРЬКОВ_ БОРОВА_ч4.rar
28 листопада 2020 17:43
30 11 20 ХАРЬКОВ_ БОРОВА_ч3.rar
28 листопада 2020 17:43
30 11 20 ХАРЬКОВ_ БОРОВА_ч2.rar
28 листопада 2020 17:43
30 11 20 ХАРЬКОВ_ БОРОВА_ч1.rar

Вимога про усунення невідповідностей

Під час розгляду тендерної пропозиції виявлені невідповідності що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі» спосіб документального підтвердження яких визначено Додатком 2 Тендерної документації. І. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. 1) Надані цивільно-правові договори з фізичною особою Шульга О.О. та фізичною особою Гуріна О.В. від субпідрядної організації ТОВ «МОСТОБУД-Д», в предметі договору вказано об’єкт виконання робіт, який не відповідає об’єкту закупівлі. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.2 Додатку №2 Тендерної документації «Інформаційна довідка про працівників для надання послуг відповідно до ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ з дотриманням діючих норм і правил надання послуг. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які вказана в інформаційній довідці, Учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником ПІД ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГ або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Копії цивільно-правових договорів з фізичною особою Шульга О.О. та фізичною особою Гуріна О.В. на об’єкті закупівлі. ІІ. ПЕРЕЛІК виявлених невідповідностей в інформації та/або документах. Надана довідка від субпідрядної організації ТОВ «СЛАВДОРСТРО» від 06.11.2020р. №3373/12, на підтвердження інформації вказаної в довідці надані накази на працівників строк дії трудових договорів, яких спливають 24.12.2020 р. ПОСИЛАННЯ НА ВИМОГУ Тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності. Відповідно до п.2 Додатку №2 Тендерної документації «Інформаційна довідка про працівників для надання послуг відповідно до ТЕХНІЧНОГО ЗАВДАННЯ з дотриманням діючих норм і правил надання послуг. На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, які вказана в інформаційній довідці, Учасник повинен надати копії наказів про призначення на посаду або копії цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником ПІД ЧАС НАДАННЯ ПОСЛУГ або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками, зазначеними у довідці.» ПЕРЕЛІК ІНФОРМАЦІЇ та/або документів, які повинні подати Учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) Усунути невідповідності в наданій інформації та/або документах відповідно до п. 2 Додатку №2 до Тендерної документації. Просимо усунути невідповідність та надати інформацію протягом 24 ГОДИН з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей відповідно до пункту 2 "Інша інформація" та пункту 4 "Відхилення тендерних пропозицій" розділу V. "Оцінка тендерної пропозиції" тендерної документації та вимог ч.16 статті 29 та абз.5 пп.1 ч.1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі».

Документи

30 листопада 2020 09:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

24 грудня 2020 21:30
Електронний підпис
24 грудня 2020 21:30
Електронний підпис
24 грудня 2020 21:25
Довідка ТОВ БК ЄВРОДОР.pdf
29 листопада 2020 21:11
Електронний підпис
29 листопада 2020 21:11
Електронний підпис
29 листопада 2020 21:09
Додаток 2 Наявність техніки.pdf
29 листопада 2020 21:09
Статут та Ліцензія.pdf
29 листопада 2020 21:09
Додаток 2 наявність абз.pdf
29 листопада 2020 21:09
Додаток 4 технічне завдання.pdf
29 листопада 2020 21:09
Додаток 2 транспортна схема.pdf
29 листопада 2020 21:09
банківська гарантія.rar
29 листопада 2020 21:08
Додаток 1 гарантійний лист.pdf
29 листопада 2020 21:08
Додаток 7 проект договору.pdf
29 листопада 2020 21:08
Додаток 6 субпідрядники.pdf
29 листопада 2020 21:08
Додаток 2 працівники.pdf
29 листопада 2020 21:08
Додаток 3 стаття 17.pdf
29 листопада 2020 21:08
Довідки.pdf

Документи

30 листопада 2020 09:02
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Публічні документи

30 листопада 2020 08:54
Електронний підпис
30 листопада 2020 08:53
Електронний підпис
30 листопада 2020 08:09
4. Банківська гарантія.rar
30 листопада 2020 08:09
3. Відповідність ст.17 Закону.pdf
30 листопада 2020 08:09
1. Гарантійний лист.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.1. ІТР.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.3. Наявність досвіду.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.16. Дорожні робітники.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.14. Машиністи ресайклера.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.13. Машиністи екскаватора.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.12. Машиністи бульдозера.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.11. Машиністи ММ та ДБМ.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.10. Машиністи ДТМ.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.9. Машиністи крана.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.8. Машиністи котка.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.7. Машиністи фрези.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.5. Машиністи автогрейдера.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.2.2. Водії.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.2.1. Водії.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.2. Проектанти.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

ТОВ Данко

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 05 січня 2021 12:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ Данко 251 360 000,00
UAH з ПДВ
239 946 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "БК ЄВРОДОР" 239 958 034,00
UAH з ПДВ
239 958 034,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Автомагістраль-Південь" 241 230 500,00
UAH з ПДВ
241 230 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" 253 913 847,00
UAH з ПДВ
253 913 847,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 січня 2021 18:06
Електронний підпис
13 січня 2021 17:46
документи переможця
25 грудня 2020 11:11
Електронний підпис
25 грудня 2020 11:11
Електронний підпис
30 листопада 2020 08:42
Електронний підпис
30 листопада 2020 08:42
Електронний підпис
30 листопада 2020 08:42
лист погодження.pdf
30 листопада 2020 08:42
відгук (2).pdf
28 листопада 2020 17:44
Електронний підпис
28 листопада 2020 17:44
Електронний підпис
28 листопада 2020 17:43
30 11 20 ХАРЬКОВ_ БОРОВА_ч9.rar
28 листопада 2020 17:43
30 11 20 ХАРЬКОВ_ БОРОВА_ч8.rar
28 листопада 2020 17:43
30 11 20 ХАРЬКОВ_ БОРОВА_ч7.rar
28 листопада 2020 17:43
30 11 20 ХАРЬКОВ_ БОРОВА_ч6.rar
28 листопада 2020 17:43
30 11 20 ХАРЬКОВ_ БОРОВА_ч5.rar
28 листопада 2020 17:43
30 11 20 ХАРЬКОВ_ БОРОВА_ч4.rar
28 листопада 2020 17:43
30 11 20 ХАРЬКОВ_ БОРОВА_ч3.rar
28 листопада 2020 17:43
30 11 20 ХАРЬКОВ_ БОРОВА_ч2.rar
28 листопада 2020 17:43
30 11 20 ХАРЬКОВ_ БОРОВА_ч1.rar

Публічні документи

24 грудня 2020 21:30
Електронний підпис
24 грудня 2020 21:30
Електронний підпис
24 грудня 2020 21:25
Довідка ТОВ БК ЄВРОДОР.pdf
29 листопада 2020 21:11
Електронний підпис
29 листопада 2020 21:11
Електронний підпис
29 листопада 2020 21:09
Додаток 2 Наявність техніки.pdf
29 листопада 2020 21:09
Статут та Ліцензія.pdf
29 листопада 2020 21:09
Додаток 2 наявність абз.pdf
29 листопада 2020 21:09
Додаток 4 технічне завдання.pdf
29 листопада 2020 21:09
Додаток 2 транспортна схема.pdf
29 листопада 2020 21:09
банківська гарантія.rar
29 листопада 2020 21:08
Додаток 1 гарантійний лист.pdf
29 листопада 2020 21:08
Додаток 7 проект договору.pdf
29 листопада 2020 21:08
Додаток 6 субпідрядники.pdf
29 листопада 2020 21:08
Додаток 2 працівники.pdf
29 листопада 2020 21:08
Додаток 3 стаття 17.pdf
29 листопада 2020 21:08
Довідки.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 08:54
Електронний підпис
30 листопада 2020 08:53
Електронний підпис
30 листопада 2020 08:09
4. Банківська гарантія.rar
30 листопада 2020 08:09
3. Відповідність ст.17 Закону.pdf
30 листопада 2020 08:09
1. Гарантійний лист.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.1. ІТР.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.3. Наявність досвіду.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.16. Дорожні робітники.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.14. Машиністи ресайклера.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.13. Машиністи екскаватора.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.12. Машиністи бульдозера.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.11. Машиністи ММ та ДБМ.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.10. Машиністи ДТМ.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.9. Машиністи крана.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.8. Машиністи котка.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.7. Машиністи фрези.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.5. Машиністи автогрейдера.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.2.2. Водії.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.2.1. Водії.pdf
30 листопада 2020 08:09
2.2.2. Проектанти.pdf

Публічні документи

24 грудня 2020 17:09
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:09
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:04
На вимогу.rar
28 листопада 2020 14:04
Електронний підпис
28 листопада 2020 14:04
Електронний підпис
28 листопада 2020 13:59
2.6.5.1. Додаткова угода.pdf
28 листопада 2020 13:59
2.6.3.1. Ддаткова угода.pdf
28 листопада 2020 13:59
2.6.4.1. Ддаткова угода.pdf
28 листопада 2020 13:59
2.6.2.1. Додаткова угода.pdf
28 листопада 2020 12:45
Електронний підпис
28 листопада 2020 12:45
Електронний підпис
28 листопада 2020 12:43
8. Проект Договору.pdf
28 листопада 2020 12:43
2.4.2. ІІ етап Копії наказів.pdf
28 листопада 2020 12:43
Банківська гарантія.rar
28 листопада 2020 12:43
4. Технічне завдання.pdf
28 листопада 2020 12:43
4.1. Технічне завдання.pdf
28 листопада 2020 12:43
7. Лист про повноваження.pdf
28 листопада 2020 12:43
5.1. Лист згода.pdf
28 листопада 2020 12:43
1. Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2020 12:43
2.6.17. Відгук Замовника.pdf
28 листопада 2020 12:43
2.6.16. Відгуки.pdf
28 листопада 2020 12:43
2.6.15. Відгук замовника.pdf
28 листопада 2020 12:43
2.3.2. Гарантійний лист.pdf
28 листопада 2020 12:43
2.2.4. Транспортна схема.pdf
28 листопада 2020 12:43
2.2.2. Гарантійний лист АБЗ.pdf
28 листопада 2020 12:43
2.1.4. Листи-підтвердження.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Данко

ТОВ "БК ЄВРОДОР"

ТОВ "Автомагістраль-Південь"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Данко
#32727466
Переможець 239 946 000,00
UAH з ПДВ
12 січня 2021 09:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 січня 2021 09:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Данко
#32727466
239 946 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
08 січня 2024 09:20
ДУ№5 до Договору №03_02-21.pdf укладений
08 січня 2024 09:20
Електронний підпис зміни до договору
05 січня 2023 15:08
ДУ№4 до Договору №03-02-21.pdf зміни до договору
05 січня 2023 15:08
Електронний підпис зміни до договору
13 грудня 2021 14:19
ДУ№2 до Договору №03-02-21.pdf зміни до договору
13 грудня 2021 14:19
Електронний підпис зміни до договору
04 березня 2021 09:28
ДУ №1 до Договору № 03-02-21 (1).pdf зміни до договору
04 березня 2021 09:27
Електронний підпис укладений
03 березня 2021 09:01
Договір №03-02-21.pdf укладений
03 березня 2021 09:00
Протокол №16.pdf укладений
03 березня 2021 09:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
01 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
04 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.5 ч.5 ст. 41 Закону "Про публічні закупівлі", пунктом 14.4 та підпунктом 14.9.4 пункту 14.9 чинного ДОГОВОРУ пункт 3.1. Договору, Додаток №1 до Договору та Додаток №2 до Договору викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03/02-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
13 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 14.4 чинного Договору №03/02-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 26 лютого 2021р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 03/02-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
05 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.4. ДОГОВОРУ №03/02-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 26 лютого 2021р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 13.1. Договору - викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 03/02-21
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 26 лютого 2021 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 997 415,56
UAH (в тому числі ПДВ 166 235,93 UAH)
Причини розірвання договору: Додаткова угода №5 від 29.12.2023р. до ДОГОВОРУ №03/02-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 26.02.2021р.