Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Current average repair of the public road network of local importance О-210515 Borova - Pershotravneve to Svatove km 0 + 000 - km 17 + 700 in Kharkiv region (with development of project documentation)
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна , Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Контактна особа: |
Рябокінь Ольга Олександрівна 380665366965 DOR.KH.TENDER@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Official name: | STATE ENTERPRISE "ROADS OF THE KHARKIV REGION" |
National ID: | 42166406 |
Contact point: |
Riabokin Olha 380665366965 DOR.KH.TENDER@UKR.NET |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2020 13:27 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2020 09:00 |
Початок аукціону: | 05 січня 2021 11:53 |
Очікувана вартість: | 253 923 846,49 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 078 476,93 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 2539230 UAH |
Publication date: | 30 жовтня 2020 13:27 |
Enquiries until: | 20 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 листопада 2020 09:00 |
Information
Estimated total value: | 253 923 846 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 5 078 477 UAH |
Minimal lowering step, %: | 2,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо Учасником, викладаються українською мовою.
У разі участі Учасника-нерезидента його тендерна пропозиція викладається мовою держави-нерезидента з обов’язковим перекладом на український текст.
У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова (крім російської мови), такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою.
Умови надання забезпечення тендерних пропозицій - Термін дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не менше ніж 90 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій, яка вказана в оголошенні про проведення відкритих торгів на веб-порталі Уповноваженого органу.
During the procurement procedure, all documents related to the tender offer and drawn up directly by the Bidder are presented in Ukrainian.
In case of participation of a Non-Resident Bidder, its tender offer shall be presented in the language of the non-resident State with obligatory translation into Ukrainian.
In case of providing other documents drawn up in a language other than Ukrainian (except Russian), such documents must be accompanied by a translation into Ukrainian, translation (or authenticity of the translator's signature) - notarized or legalized in the manner prescribed by Ukrainian law. The texts must be authentic, the defining text is in Ukrainian.
Conditions for providing tender offers - The term of securing the tender offer must be not less than 90 calendar days from the date of the deadline for submission of tender offers, which is specified in the announcement of open bidding on the web portal of the Authorized Agency.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пункт 5.2. Договору “Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.” та пункт 5.6. Договору “Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюються не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування.” | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.529 |
Надання послуг | Пункт 5.2. Договору “Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.” та пункт 5.6. Договору “Остаточний розрахунок у розмірі 60% від суми вартості проектних робіт здійснюється ЗАМОВНИКОМ після надання ПІДРЯДНИКОМ проектної документації у друкованому вигляді в кількості чотирьох комплектів (примірників) та в електронному вигляді та підписання сторонами Акту приймання-передачі наданих послуг.” | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 0.793 |
Дата подання заявки | Пункт 5.33. Договору “Відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та дозволу головного розпорядника бюджетних коштів, ЗАМОВНИК може прийняти рішення щодо надання ПІДРЯДНИКУ попередньої оплати (надалі – авансу) у розмірі 30% річного обсягу фінансування на строк 3 (три) місяці, але що не перевищує останнього робочого дня поточного року.” | Аванс | 90 | Календарні | 29.603 |
Надання послуг | Пункт 5.2. Договору “Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати ЗАМОВНИКОМ за надані ПІДРЯДНИКОМ послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок ПІДРЯДНИКА на підставі актів виконання послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.” | Пiсляоплата | 30 | Робочі | 69.075 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
30 жовтня 2020 13:25 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2020 13:24 |
ТД О-210515 Борова-Першотравневе на Сватове.docx | |
30 жовтня 2020 13:24 |
Д 7 до ТД (ПКД) О-210515.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2021-02-10-000029 ● 7c1da8df0e304b0aac76b06740b489e2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Дані автоматичних індикаторів ризиків
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 10 лютого 2021 11:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
10.02.2021 № 40
Київ
Про початок
моніторингу процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 10.02.2021 № 40
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
3 UA-2020-10-30-002316-b 30.10.2020 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Директор Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Сергій ЧЕРНЕГА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2021-02-16 10:58:24
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210515 Борова - Першотравневе на Сватове км 0+000 - км 17+700 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-30-002316-b) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), з наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість.
2. З яких підстав договір про закупівлю з переможцем торгів ТОВ «Данко» не укладено в межах двадцяти днів з дня прийняття рішення про намір укласти договір (12.01.2021).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2021-02-19 14:43:21
Відповідь на пояснення
Щодо першого питання запиту повідомляємо наступне. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснюється на підставі складеного Дефектного акту по об'єкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210515 Борова - Першотравневе на Сватове км 0+000 - км 17+700 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)», який складається на підставі ДБН В.2.3-4:2015 «АВТОМОБІЛЬНІ ДОРОГИ Частина І. Проектування Частина ІІ Будівництво», ГБН Г.1-218-182:2011«Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» та інших діючих нормативних документів. Розмір витрат та визначення очікуваної вартості здійснюється на підставі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210515 Борова - Першотравневе на Сватове км 0+000 - км 17+700 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)», який розраховується на підставі Дефектного акту у відповідності до ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва» та згідно з Розпорядженням голови обласної державної адміністрації «Про розподіл коштів субвенції з державного бюджету та затвердження переліків об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Харківської області у 2020 році» від 20 лютого 2020 року №83 (зі змінами).
Щодо другого питання запиту повідомляємо наступне. Оголошення на закупівлю послуг по об’єкту «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О-210515 Борова - Першотравневе на Сватове км 0+000 - км 17+700 (окремими ділянками) у Харківській області (з розробкою проектної документації)» було оприлюднено 30 жовтня 2020 року на підставі Розпорядження голови обласної державної адміністрації «Про розподіл коштів субвенції з державного бюджету та затвердження переліків об’єктів будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонтів автомобільних доріг загального користування місцевого значення, вулиць і доріг комунальної власності у населених пунктах Харківської області у 2020 році» від 20 лютого 2020 року №83 (зі змінами). Відповідно до Положень Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон) було проведено відкриті торги, за результатами яких двадцятиденний строк укладання договору закінчився 01 лютого 2021 року. На цей день перерозподіл коштів Субвенції державного бюджету місцевим бюджетам за КЕКВ був відсутній.
З метою недопущення порушень положень Бюджетного Кодексу України було створено робочу групу для прийняття відповідних рішень, а саме: продовження строку укладання договору до 60 днів відповідно до ч. 6 ст.33 Закону. З урахуванням рішення робочої групи та керуючись ст.11 Закону Уповноваженою особою було прийняте рішення про продовження строку договору до 60 днів (Протокол від 01 лютого 2021 р. №16).
Оскільки, на сьогоднішній день ДП «Прозорро» не реалізував в повному обсязі Закон, в системі електронних закупівель відсутня можливість оприлюднення рішення про продовження строку укладання договору, у зв’язку з чим у вказаному вище протоколі зазначено, що він буде оприлюднений разом з договором.
Додаток: ПРОТОКОЛ уповноваженої особи від 01 лютого 2021 р. №16.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 березня 2021 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 березня 2021 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
RISK-1-16
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРОГИ ХАРКІВЩИНИ" |
Код ЄДРПОУ: | 42166406 |
Місцезнаходження: | 61202, Україна, Харківська область обл., Харків, ВУЛИЦЯ АХСАРОВА, будинок 2 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2020 11:52
|
ТОВ Данко | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2020 11:52
|
ТОВ "БК ЄВРОДОР" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2020 11:50
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 05 січня 2021 12:26
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВ Данко |
251 360 000,00
UAH з ПДВ
|
239 946 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "БК ЄВРОДОР" |
239 958 034,00
UAH з ПДВ
|
239 958 034,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
241 230 500,00
UAH з ПДВ
|
241 230 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС" |
253 913 847,00
UAH з ПДВ
|
253 913 847,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ Данко #32727466 |
Переможець |
239 946 000,00
UAH з ПДВ
|
12 січня 2021 09:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 09:20
|
ДУ№5 до Договору №03_02-21.pdf | укладений |
08 січня 2024 09:20
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2023 15:08
|
ДУ№4 до Договору №03-02-21.pdf | зміни до договору |
05 січня 2023 15:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2021 14:19
|
ДУ№2 до Договору №03-02-21.pdf | зміни до договору |
13 грудня 2021 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 березня 2021 09:28
|
ДУ №1 до Договору № 03-02-21 (1).pdf | зміни до договору |
04 березня 2021 09:27
|
Електронний підпис | укладений |
03 березня 2021 09:01
|
Договір №03-02-21.pdf | укладений |
03 березня 2021 09:00
|
Протокол №16.pdf | укладений |
03 березня 2021 09:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 01 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись п.5 ч.5 ст. 41 Закону "Про публічні закупівлі", пунктом 14.4 та підпунктом 14.9.4 пункту 14.9 чинного ДОГОВОРУ пункт 3.1. Договору, Додаток №1 до Договору та Додаток №2 до Договору викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 03/02-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 14.4 чинного Договору №03/02-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 26 лютого 2021р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 3.1. Договору та Додаток №3 до Договору «Календарний план фінансування послуг» - викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 03/02-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись пунктом 4 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктом 12.4. ДОГОВОРУ №03/02-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 26 лютого 2021р. уклали цю Додаткову угоду до Договору про наступне: пункт 13.1. Договору - викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 03/02-21 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 26 лютого 2021 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
997 415,56
UAH (в тому числі ПДВ 166 235,93 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Додаткова угода №5 від 29.12.2023р. до ДОГОВОРУ №03/02-21 ПРО ЗАКУПІВЛЮ ПОСЛУГ від 26.02.2021р. |