Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони новорічних ялинок, сцен на площах міста та казкове містечко на території КЗ «СМПК»)
Очікувана вартість
147 000,00 UAH
UA-2020-10-30-002272-c 68a2934cfa4b4666a89dbde7cc668c6e
Відкриті торги    Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Світлана Ульянова

+380504253908
+380953171973
kultura.sev@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ культури Військово-цивільної адміністрації міста Сєвєродонецьк Луганської області
Код ЄДРПОУ: 21823131
Місцезнаходження: 93400, Україна , Луганська обл., м. Сєвєродонецьк, бульвар Дружби Народів, 32а
Контактна особа: Світлана Ульянова
+380504253908,+380953171973
kultura.sev@i.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 11:17
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 147 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 735,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79710000-4: Охоронні послуги


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:015 – 79710000-4 Охоронні послуги (Послуги з охорони новорічних ялинок, сцен на площах міста та казкове містечко на території КЗ «СМПК»)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2020  —  31 грудня 2020
ДК 021:2015: 79710000-4 — Охоронні послуги

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 15 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
03 листопада 2020 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 11:26
ТД охорона (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
30 жовтня 2020 11:17
ТД охорона.docx
30 жовтня 2020 11:17
Додаток №5 дислокація пл.Перемоги.docx
30 жовтня 2020 11:17
Додаток № 4 дислокація пл.Миру.docx
30 жовтня 2020 11:17
Додаток №6 дислокація КЗ СМПК.docx
03 листопада 2020 11:26
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 11:19
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
03 листопада 2020 11:26
ТД охорона (ЗІ ЗМІНАМИ).docx
30 жовтня 2020 11:17
ТД охорона.docx
30 жовтня 2020 11:17
Додаток №5 дислокація пл.Перемоги.docx
30 жовтня 2020 11:17
Додаток № 4 дислокація пл.Миру.docx
30 жовтня 2020 11:17
Додаток №6 дислокація КЗ СМПК.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Документи особового складу з охорони праці та протипожежної безпеки
Дата подання: 03 листопада 2020 10:50
Дата відповіді: 04 листопада 2020 10:09
Шановний замовник! До учасника виставлена вимога: "На підприємстві повинен проводитись інструктаж особового складу з охорони праці та протипожежної безпеки (копії витягів з протоколів засідання комісії з перевірки знання з охорони праці та пожежної безпеки дійсні на весь період надання послуг)". Учаснику потрібно надати даний документ лише на директора організації ? Чи також і на охоронників, які будуть задіяні під час надання послуг з охорони?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Протоколи інструктажів потрібно надати на охоронників, які будуть задіяні під час надання послуг з охорони. Протоколи можливо надати на етапі укладання договору.
Аналогічний досвід
Дата подання: 03 листопада 2020 15:18
Дата відповіді: 03 листопада 2020 16:17
Шановний замовник! Згідно вимог: Аналогічним вважається договір щодо проведення та /або організації заходу та/або концерту, та/або фестивалю. Чи може надати учасник документи для підтвердження аналогічного досвіду з надання охоронних послуг/охорона громадської безпеки, бо це є загальний показник надання послуг з охорони, і є належним підтвердженням
Відповідь: Так, Учасник закупівлі надає документи (аналогічні договори) для підтвердження аналогічного досвіду з надання охоронних послуг/охорона громадської безпеки.

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-30-002272-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ПП "ОХОРОННО-ЮРИДИЧНА КОМПАНІЯ ШЕРИФ", Код ЄДРПОУ:40405478
Дата подання: 03 листопада 2020 10:52
Вік охоронників
Шановний замовник,! В технічному завданін міститься вимога щодо віку до охорони: Вік – до 55 років. Ми як приватна структура у своїй діяльності керуємось, перш за все, Законом України "Про охоронну діяльність" (далі - Закон) та Постановою Кабінеу Міністрів України "Про затвердження Ліцензійних умов провадження охоронної діяльності" (далі - Постанова). Згідно ст. 11 Закону та п. 17 Постанови: Персоналом охорони можуть бути дієздатні громадяни України, які досягли 18-річного віку, пройшли відповідне навчання або професійну підготовку, уклали трудовий договір із суб’єктом охоронної діяльності..." Тобто, ці документи визначають лише мінімальний, а НЕ ГРАНИЧНИЙ ВІК персоналу охорону. Вимагаємо прибрати посилання на граничний вік: "Вік – до 55 років", оскільки дана вимога дискримінує учасників за віковою ознакою. З повагою!
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 листопада 2020 11:28
Відповідно Вашої вимоги були внесені зміни до Тендерної Документації.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП ОПА "Вітязь-01" 117 503,40
UAH з ПДВ
117 503,40
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

13 листопада 2020 14:32
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:24
26 копія фінансовго звіту.pdf
13 листопада 2020 14:24
24 копія відомості з ЄДРПОУ.pdf
13 листопада 2020 14:24
21 копія виписки з ЄДР.pdf
13 листопада 2020 14:24
20 копія статуту.pdf
13 листопада 2020 14:24
19 відомості про учасника.pdf
13 листопада 2020 14:24
6 лист видгук.pdf
13 листопада 2020 14:24
2 дислокація калькуляція.pdf
13 листопада 2020 14:24
1 Заява пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП ОПА "Вітязь-01"

Інформація про відміну

Дата відміни
15 листопада 2020 00:00
Причина відміни
Подання для участі в торгах менше двох тендерних пропозицій