Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-27 Контрольно-пропускний пункт «Серпневе» – Тарутине – Арциз – Сарата на ділянці км 25+230 – км 39+918
Очікувана вартість
3 900 000,00 UAH
UA-2020-10-30-002040-a c3e0a61dac514ed78266847f11a144c4
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Носуленко Анна Сергіївна

+380487932826 asnn@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг в Одеській області
Код ЄДРПОУ: 25829550
Місцезнаходження: 65031, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. М. Грушевського, 49
Контактна особа: Носуленко Анна Сергіївна
+380487932826
asnn@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 18:05
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 10:00
Початок аукціону: 17 листопада 2020 11:38
Очікувана вартість: 3 900 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 39 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 19000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Мова (мови),якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедур закупівель всі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно усі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. У випадках, передбачених частиною четвертою статті 10 Закону, документи замовника щодо процедури закупівлі, передбачені Законом, викладаються українською та англійською мовами. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою. Всі інші документи, що мають відношення до тендерної пропозиції (зокрема копії та дублікати наказів по підприємству учасника, договорів оренди, лізингу, надання послуг тощо) можуть бути складені українською або російською мовами. 7.3. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ, що складений на іншій, ніж передбачено пунктом 7.2. цього розділу мові, учасник надає переклад цього документу та переклад (або справжність підпису перекладача) мають бути засвідчені нотаріально або легалізовані у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Умови надання забезпечення: 2.1. Учасник надає Замовнику гарантії виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції у вигляді гарантії, а саме: Вид забезпечення тендерної пропозиції - електронна гарантія, видана банківською установою, з обов’язковим накладенням ЕЦП (далі – банківська гарантія). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого Постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639. 2.1.1. В банківській гарантії обов’язково мають значитися: - предмет закупівлі - номер тендеру на веб-порталі Уповноваженого органу; - строк дії банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції. 2.2. Розмір банківської гарантії забезпечення тендерної пропозиції 7 000,00 грн. 2.3. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). 2.4. В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено: - Зобов’язання Банку-гаранта сплатити Замовнику гарантійну суму єдиним платежем протягом 5-ти банківських днів з дня отримання вимог Замовника без подання будь-яких інших документів або виконання будь-яких інших умов; - Умови гарантії не можуть бути змінені і вона не може бути припинена Банком-гарантом, в тому числі згідно із заявою Учасника, без згоди та погодження з Замовником, після її передавання /надсилання Замовнику. 2.5. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції: не менше 120 днів з дня кінцевого строку подання пропоицій. 2.6. Банківська гарантія повинна бути виданою банком, який має відповідну ліцензію на здійснення банківських послуг та не перебуває в стадії ліквідації 2.7. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. 2.8. Реквізити Замовника для оформлення банківської гарантії: Служба автомобільних доріг в Одеській області код ЄДРПОУ:25829550 IBAN: UA838201720355169004000008577в ДКСУ, м. Київ
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб.
розроблення проектної документації на капітальний ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Т-16-27 Контрольно-пропускний пункт «Серпневе» – Тарутине – Арциз – Сарата на ділянці км 25+230 – км 39+918 (джерело фінансування - державний бюджет)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 липня 2021
ДК 021:2015: 71320000-7 — Послуги з інженерного проектування

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт 3.1 Розрахунки за виконанні роботи здійснюються в межах договірної ціни та виділених коштів на оплату робіт (по мірі надходження коштів з відповідного бюджету на рахунок Замовника), але не більше 60% до отримання позитивного висновку експертизи.3.4 Замовник здійснює оплату на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 10 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету) (детально викладено в проекті договору) Пiсляоплата 5 Робочі 60
Виконання робіт 3.4 Замовник здійснює оплату робіт на підставі підписаних актів здачі-приймання виконаних робіт протягом 5 робочих днів (з дати отримання фінансування з відповідного бюджету). 3.5 Остаточний розрахунок вартості договору, за розроблену проектно-кошторисну документацію здійснюється протягом 5 робочих днів з дня отримання позитивного висновку комплексної державної експертизи. Пiсляоплата 5 Робочі 40

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 15:23
ТД НР ПКД КР Т-16-27 25-39 06 11 20.docx
06 листопада 2020 15:23
Перелік змін ПКД 06 11 20.docx
06 листопада 2020 13:55
ТД НР ПКД КР Т-16-27 25-39 05 11 20.docx
06 листопада 2020 13:55
Перелік змін ПКД КР Т-16-27 25-39 05 11 20.docx
30 жовтня 2020 18:02
ТД ПКД КР Т-16-27 25-39 29 10 20.docx
30 жовтня 2020 18:02
проект договору.doc
06 листопада 2020 15:23
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 13:55
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 18:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
06 листопада 2020 15:23
ТД НР ПКД КР Т-16-27 25-39 06 11 20.docx
06 листопада 2020 15:23
Перелік змін ПКД 06 11 20.docx
06 листопада 2020 13:55
ТД НР ПКД КР Т-16-27 25-39 05 11 20.docx
06 листопада 2020 13:55
Перелік змін ПКД КР Т-16-27 25-39 05 11 20.docx
30 жовтня 2020 18:02
ТД ПКД КР Т-16-27 25-39 29 10 20.docx
30 жовтня 2020 18:02
проект договору.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 12:05

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС 2 494 000,00
UAH з ПДВ
2 049 999,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ" 2 764 000,00
UAH з ПДВ
2 050 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ" 3 500 000,00
UAH з ПДВ
3 500 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

02 грудня 2020 10:58
Електронний підпис
02 грудня 2020 10:40
Довідка-борг-немає-0912.pdf
26 листопада 2020 18:08
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:55
Довідка-борг-немає 27.11.pdf
26 листопада 2020 17:55
Стаття 17. Т-16-27.pdf
25 листопада 2020 12:16
Електронний підпис
25 листопада 2020 11:57
Додаткові угоди.pdf
25 листопада 2020 11:33
Додактові угоди.pdf
25 листопада 2020 11:33
Довідка 002040.pdf
13 листопада 2020 18:08
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:16
Документація.pdf
13 листопада 2020 17:16
garant_G1120-6185-GL_tender.zip

Публічні документи

13 листопада 2020 21:39
Електронний підпис
13 листопада 2020 21:35
13. Технічне завдання.PDF
13 листопада 2020 21:35
12. Проект договору.PDF
13 листопада 2020 21:35
8. Інформація стаття 17.PDF
13 листопада 2020 21:35
2. Гарантійний лист.PDF
13 листопада 2020 21:35
Сертифікат Шаповалов Олег.pdf
13 листопада 2020 21:35
Сертифікат Губар.PDF
13 листопада 2020 21:35
Гринчук сертифікат.pdf
13 листопада 2020 21:35
Сертифікат Нестерчук.pdf
13 листопада 2020 21:35
Сертифікат Білоусова.pdf
13 листопада 2020 21:35
Договір Гриб + ду.pdf
13 листопада 2020 21:35
Наказ Шаповалов.pdf
13 листопада 2020 21:35
Наказ Ступник Є.М..PDF
13 листопада 2020 21:35
Наказ Білоусова В.О.pdf
13 листопада 2020 21:35
5. Довідка працівники.PDF
13 листопада 2020 21:35
3. Довідка мтб.PDF
13 листопада 2020 21:35
7. Довідка аналог договір.PDF
13 листопада 2020 21:35
16.1 Модельний статут.PDF
13 листопада 2020 21:35
15.1 Протокол.pdf
13 листопада 2020 21:35
20. Протокол 48.PDF
13 листопада 2020 21:35
11. Довідка про санкції.PDF
13 листопада 2020 21:35
9. Довідка щодо ліцензії.PDF
13 листопада 2020 21:35
3. Довідка мтб.PDF
13 листопада 2020 21:35
Сертифікат Шаповалов.pdf
13 листопада 2020 21:35
Сертифікт Орач.pdf
13 листопада 2020 21:35
Сертифікат Ступник.pdf
13 листопада 2020 21:35
Сертифікат Походящий.pdf
13 листопада 2020 21:35
Сертифікат Назарчук.pdf
13 листопада 2020 21:35
Сертифікат Артьомов.pdf
13 листопада 2020 21:35
Сертифікат Гриб.pdf
13 листопада 2020 21:35
Сертификат Денисенко.pdf
13 листопада 2020 21:35
Договір Орач + ду.pdf
13 листопада 2020 21:35
Наказ Шаповалов Олег.pdf
13 листопада 2020 21:35
Наказ Гроня Л.І..pdf
13 листопада 2020 21:35
Наказ Денисенко І.О.pdf
13 листопада 2020 21:35
Наказ Нестерчук.pdf
13 листопада 2020 21:35
Наказ Назарчук В.Б..pdf
13 листопада 2020 21:35
Наказ Походящий.PDF
13 листопада 2020 21:35
Наказ Губар.PDF
13 листопада 2020 21:35
Наказ Гринчук.pdf
13 листопада 2020 21:35
Наказ Артьомов.PDF
13 листопада 2020 21:35
7.1 Скан договір Н-08.PDF
13 листопада 2020 21:35
7.2 Скан акти Н-08.pdf
13 листопада 2020 21:35
7.3 Експертний звіт Н-08.pdf
13 листопада 2020 21:35
4. Бухгалтерська довідка.PDF
13 листопада 2020 21:35
7.4 Відгук Н-08 від 30.10.2020.pdf
13 листопада 2020 21:35
6. Довідка ГІПа.PDF

Публічні документи

16 листопада 2020 09:26
Електронний підпис
16 листопада 2020 09:24
Лiцензiя_Повноваження_УБIБ.zip
15 листопада 2020 17:49
установчі документи.rar
15 листопада 2020 17:49
рішення 74.PDF
15 листопада 2020 17:49
проект договору.PDF
15 листопада 2020 17:49
лист-пояснення ліцензія.PDF
15 листопада 2020 17:49
довідка субпідряд.PDF
15 листопада 2020 17:49
довідка санкції.PDF
15 листопада 2020 17:49
довідка про підприємство.PDF
15 листопада 2020 17:49
довідка не було обставин.PDF
15 листопада 2020 17:49
довідка довкілля.PDF
15 листопада 2020 17:49
дані працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ УРБАН ПРОГРЕС

ТОВ "НВО "ТРАНСІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ДОБРОБУТ-ПРОЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС
#40653216
Переможець 2 049 999,00
UAH з ПДВ
26 листопада 2020 11:50
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 листопада 2020 15:47

Вимога про усунення невідповідностей

1. Перелік виявлених невідповідностей: 1) У складі поданих тендерних пропозицій (далі – ТП) учасника ТОВ «УРБАН ПРОГРЕС» надано довідку, що підтверджує наявність працівників, у якій не зазначено дати видачі кваліфікаційних сертифікатів. 2) У складі поданих ТП учасника ТОВ «УРБАН ПРОГРЕС» надано копію цивільно-правової угоди з ФОП Керкер Віталієм Борисовичем, термін дії якої встановити неможливо, адже він у п. 1.4. (до 31.12.2020 р.), а у п. 7.1. (до 31.12.2021 р.) зазначається по різному. 3) У складі поданих ТП учасника ТОВ «УРБАН ПРОГРЕС» надано копію цивільно-правової угоди з ФОП Козачок Світланою Дмитрівною, у якій не прописано терміну її дії, тому неможливо з’ясувати чи є чинним відповідний договір. 2. Посилання на вимоги тендерних документацій щодо яких виявлені невідповідності: 1) Відповідно до п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до тендерної документації (далі ТД), у колонці №6 таблиці, що підтверджує наявність працівників, відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначається серія, номер та дата видачі сертифікату працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації; 2) Відповідно до п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 ТД, в підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці. 3) Відповідно до п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 ТД, в підтвердження наявності працівників, мають бути надані копії наказів про призначення або копії інших документів, що підтверджують наявність працівників, на кожну особу зазначену в табличці. 3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: 1) На виконання вимог п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 до ТД – у довідці, що підтверджує наявність працівників, зазначити серії, номери та дати видачі сертифікатів працівників, які мають бути сертифіковані згідно умов документації. 2) На виконання вимог п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 ТД чітко встановити строк дії договору з ФОП Керкер Віталієм Борисовичем шляхом підписання додаткової угоди, або ж надати пояснення щодо розбіжності строку дії договору. 3) На виконання вимог п.1.2. Розділу І «Кваліфікаційні критерії» додатку 3 ТД чітко встановити строк дії договору з ФОП Козачок Світланою Дмитрівною шляхом підписання додаткової угоди.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 26 листопада 2020 11:50

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ УРБАН ПРОГРЕС
#40653216
2 049 999,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2023 16:06
41ПКД ДУ13 Т-16-25 25-39 урбан прогрес 06.12.23.PDF зміни до договору
08 грудня 2023 16:06
Електронний підпис зміни до договору
20 грудня 2022 16:06
41ПКД ДУ11 Т-16-27 25-39 Урбан Прогрес 19 12 22.PDF зміни до договору
20 грудня 2022 16:06
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2022 16:22
41ПКД ДУ9 Т-16-27 25-39 Урбан 11 10 22.PDF зміни до договору
12 жовтня 2022 16:22
Електронний підпис зміни до договору
31 березня 2022 16:32
41ПКД ДУ8 30 03 22.pdf зміни до договору
31 березня 2022 16:32
Електронний підпис зміни до договору
01 лютого 2022 11:38
41ПКД ДУ7 28 01 22.pdf зміни до договору
01 лютого 2022 11:37
Електронний підпис зміни до договору
29 березня 2021 11:46
ДУ4 41ПКД 25 03 21 (1).pdf зміни до договору
29 березня 2021 11:46
Електронний підпис укладений
18 грудня 2020 15:34
41ПКД Т-16-27 25-39 Урбан 15 12 20.pdf укладений
18 грудня 2020 15:30

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
25 березня 2021
Дата публікації змін до договору:
29 березня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до абз.3 пункту 9.4. та пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов» викласти у наступній редакції: п.4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 28 січня 2022 року, відповідно до календарного графіка виконання робіт (додаток №2). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 28 січня 2022 року, а в частині грошових зобов’язань – до повного виконання.
Номер договору про закупівлю: 41ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 січня 2022
Дата публікації змін до договору:
01 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Відповідно до пункту 9.2. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 травня 2022 року, відповідно до Календарного плану (Додаток №2). п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 травня 2022 року, а в частині оплати - до повного виконання Замовником своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 41ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку із введенням в Україні воєнного стану, згідно Указу Президента України від 24.02.2022 № 64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні» та відповідно до пункту 9.2. та п/п 3 п.9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2022 року, відповідно до Календарного плану. п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2022 року , а в частині грошових зобов’язань - до повного виконання .
Номер договору про закупівлю: 41ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
11 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до змін таких ставок та/або пільг з оподаткування (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з отриманням Підрядником статусу платника ПДВ (індивідуальний податковий номер 406532109152) та відповідно до пункту 9.3. і п/п 5. пункту 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились внести зміни до договору: у преамбулі договору змінити статус платника єдиного податку на платника податку на додану вартість, пункт 2.1. розділу2. «Вартість договору» і пункт 10.6. розділу 10. «інші умови», викласти в наступній редакції: п. 2.1. Вартість робіт за Договором становить – 2 049 999,00 грн. (Два мільйони сорок дев’ять тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять грн. 00 коп.) , у тому числі ПДВ – 207 083,96 грн. п.10.6. Замовник є неприбутковою організацією. Підрядник є платником податку на прибуток на загальних підставах.
Номер договору про закупівлю: 41ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 9.2., п/п 3. пункту 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: п. 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2023 року, відповідно до Календарного плану. п. 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2023 року, а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 41ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 11
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до пункту 9.2., п/п 3. пункту 9.4. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», Сторони домовились пункт 4.1. розділу 4. «Виконання та якість робіт» та пункт 9.1. розділу 9. «Строк дії договору та порядок змін його умов», викласти у наступній редакції: 4.1. Термін виконання робіт - з дати підписання договору до 31 грудня 2024 року, відповідно до Календарного плану (додаток №2). 9.1. Цей Договір набирає чинності з дати його укладання і діє до 31 грудня 2024 року , а в частині оплати – до повного виконання замовником своїх зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 41ПКД
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML