Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт будівлі КНП "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" по вул. Чехова, 101 (III поверх гінекологічного корпусу), м. Черкаси, вул. Чехова, 101 (ДК 021:2015 (CPV) - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
12 531 876,00 UAH
UA-2020-10-30-002035-b d897adfe63014b18b974797ae4efca95
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Лебедкін Валерій Вікторович

+380674737354 rodtender@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини"
Код ЄДРПОУ: 02004953
Місцезнаходження: 18020, Україна , Черкаська обл., місто Черкаси, вулиця Чехова, будинок 101
Контактна особа: Лебедкін Валерій Вікторович
+380674737354
rodtender@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 12:45
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 13:51
Очікувана вартість: 12 531 876,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 62 659,38 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 62000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Місцезнаходження замовника: 18020, м. Черкаси, вул. Чехова, 101. Вид закупівлі: відкриті торги. Категорія замовника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова чи російська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Кінцевий строк виконання робіт може бути скоригованим, але не може бути більшим ніж 1 (один) рік з моменту підписання договору.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт будівлі КНП "Черкаський міський пологовий будинок "Центр матері та дитини" по вул. Чехова, 101 (III поверх гінекологічного корпусу), м. Черкаси, вул. Чехова, 101
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 18020, Україна, Черкаська область, м. Черкаси, вул. Чехова, 101
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 20 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Iнша подія У разі потреби, на письмову вимогу Підрядника, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання Замовником цієї вимоги, Замовник перераховує Підряднику аванс у розмірі до 50% (п’ятдесяти відсотків) від розміру фінансування відповідного року, наведеного в п.3.1 Договору, який Підрядник зобов’язується використати на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій та виробів протягом трьох місяців з моменту отримання цього авансу. За умови фінансування за рахунок бюджетних коштів - протягом трьох місяців, але у будь-якому випадку не пізніше: - 24.12.2020 за аванс, отриманий у 2020 році; - 01.12.2021 за аванс, отриманий у 2021 році. Факт використання авансу підтверджується актами приймання виконаних робіт за формою №КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт за формою №КБ-3. По закінченню вищевказаних термінів, протягом 1 (одного) робочого дня, невикористана сума авансу має бути повернута Замовнику. У разі несвоєчасного повернення таких коштів до Підрядника будуть застосовуватись штрафні санкції згідно розділу 7 Договору. За умови фінансування робіт за рахунок бюджетних коштів, аванс перераховується Підряднику на рахунок, відкритий останнім в установах Державної казначейської служби України. Аванс 5 Банківські 50
Виконання робіт Остаточний розрахунок за виконані роботи, здійснюється на умовах відстрочки платежу до 30 (тридцяти) банківських днів з моменту і на підставі підписаних Замовником і Підрядником актів виконаних робіт за формами № КБ-2в, № КБ-3. Пiсляоплата 30 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 14:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 12:46
проект договору капремонт пологовий.docx
30 жовтня 2020 12:46
ТД капремонт пологовий.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 14:25

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ" 11 262 030,00
UAH з ПДВ
11 262 030,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд" 11 750 367,40
UAH з ПДВ
11 750 367,40
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ФІРМА "ОРІАН" 12 045 464,00
UAH з ПДВ
12 045 464,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД" 12 365 637,60
UAH з ПДВ
12 365 637,60
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

15 листопада 2020 19:43
Електронний підпис
15 листопада 2020 19:42
Довідка посадова.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
Довідка посадова.pdf
15 листопада 2020 19:42
9Довідка працівники.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
9Довідка працівники.pdf
15 листопада 2020 19:42
8_4Акти ЛЕАСПЛЮС.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
8_4Акти ЛЕАСПЛЮС.pdf
15 листопада 2020 19:42
8_2_3Юрківка.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
8_2_3Юрківка.pdf
15 листопада 2020 19:42
8_2_3Форма3Юрківка.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
8_2_3Форма3Юрківка.pdf
15 листопада 2020 19:42
8_1_3Форма3Жаботин.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
8_1_3Форма3Жаботин.pdf
15 листопада 2020 19:42
7Досвід кисень.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
7Досвід кисень.pdf
15 листопада 2020 19:42
7_4_2Договір ЛЕАСПЛЮС.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
7_4_2Договір ЛЕАСПЛЮС.pdf
15 листопада 2020 19:42
7_4_1Договір ЛЕАСПЛЮС.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
7_4_1Договір ЛЕАСПЛЮС.pdf
15 листопада 2020 19:42
7_3Аналогічний договір СБУ.pdf
15 листопада 2020 19:42
6_4Відгук ЛЕАСПЛЮС.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
6_4Відгук ЛЕАСПЛЮС.pdf
15 листопада 2020 19:42
6_3Відгук СБУ.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
6_3Відгук СБУ.pdf
15 листопада 2020 19:42
5Лист 90 днів.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
5Лист 90 днів.pdf
15 листопада 2020 19:42
32Проект договору.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
32Проект договору.pdf
15 листопада 2020 19:42
32Лист зміни договору.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
32Лист зміни договору.pdf
15 листопада 2020 19:42
31пояснюв_роддом.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
31пояснюв_роддом.pdf
15 листопада 2020 19:42
30пiдсумк_роддом.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
30пiдсумк_роддом.pdf
15 листопада 2020 19:42
3_2Лист пожежники.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
3_2Лист пожежники.pdf
15 листопада 2020 19:42
3_1Ліцензія пожежники.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
3_1Ліцензія пожежники.pdf
15 листопада 2020 19:42
29розрах_роддом.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
29розрах_роддом.pdf
15 листопада 2020 19:42
28лок_роддом.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
28лок_роддом.pdf
15 листопада 2020 19:42
27дц_роддом.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
27дц_роддом.pdf
15 листопада 2020 19:42
26Довідка субпідряд.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
26Довідка субпідряд.pdf
15 листопада 2020 19:42
25Лист відповідність ТП.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
25Лист відповідність ТП.pdf
15 листопада 2020 19:42
24Довідка ст17.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
24Довідка ст17.pdf
15 листопада 2020 19:42
23Підтвердження фін спром.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
23Підтвердження фін спром.pdf
15 листопада 2020 19:42
21Інвентарні картки.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
21Інвентарні картки.pdf
15 листопада 2020 19:42
20Договора оренди база.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
20Договора оренди база.pdf
15 листопада 2020 19:42
18Довідка обладнання.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
18Довідка обладнання.pdf
15 листопада 2020 19:42
17Посвідчення ОП.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
17Посвідчення ОП.pdf
15 листопада 2020 19:42
13Таблиця 6.pdf.p7s
15 листопада 2020 19:42
13Таблиця 6.pdf
15 листопада 2020 19:42
11Копія витягу з журналу ОП.pdf

Публічні документи

01 грудня 2020 09:47
Електронний підпис
01 грудня 2020 09:44
Довідка МВС.pdf
13 листопада 2020 14:44
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:38
12.1 БАНКIВС_КА_ГАРАНТIЯ__1972.pdf
13 листопада 2020 14:37
6.2. Договір 8 від 15.05.2012.pdf
13 листопада 2020 14:37
6.1. Договір 83-15 від 19.11.2015.pdf
13 листопада 2020 14:37
5. Ліцензія ТОВ СВАРОГ-К.pdf
13 листопада 2020 14:37
3.1. Кошторисна документація.rar
13 листопада 2020 14:37
2.1. Гарантійний лист.pdf
13 листопада 2020 14:37
1.3.Витяг із Статуту.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 16:55
Електронний підпис
13 листопада 2020 16:51
Тендерна документація.pdf
13 листопада 2020 16:51
Наказ про призначення.pdf
13 листопада 2020 16:51
Ліцензія (наказ).pdf
13 листопада 2020 16:51
Кошторисна документація.pdf
13 листопада 2020 16:51
Виписка з ЄДР.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 15:45
Електронний підпис
13 листопада 2020 15:44
9. Кошторис.rar
13 листопада 2020 15:44
7. Стаття 17.pdf
13 листопада 2020 15:44
6. Аналогічний договір, ч.8.pdf
13 листопада 2020 15:44
6. Аналогічний договір, ч.7.pdf
13 листопада 2020 15:44
6. Аналогічний договір, ч.6.pdf
13 листопада 2020 15:44
6. Аналогічний договір, ч.5.pdf
13 листопада 2020 15:44
6. Аналогічний договір, ч.4.pdf
13 листопада 2020 15:44
6. Аналогічний договір, ч.3.pdf
13 листопада 2020 15:44
6. Аналогічний договір, ч.2.pdf
13 листопада 2020 15:44
6. Аналогічний договір, ч.1.pdf
13 листопада 2020 15:44
5. Фінансова спроможність.pdf
13 листопада 2020 15:44
4. Обладнання та МТБ.pdf
13 листопада 2020 15:44
3 Працівники.pdf
13 листопада 2020 15:44
2. Дозвільні документи.pdf
13 листопада 2020 15:44
1. Повноваження директора.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ"

ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд"

ТОВ "ФІРМА "ОРІАН"

ПП "АРХСТРОЙ ФАСАД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СК РЕСТАЛ"
#35435940
Відхилено 11 262 030,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 17:00
ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд"
#30284722
Переможець 11 750 367,40
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 17:03

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 17:03

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Будівельна компанія "Євробуд"
#30284722
11 750 367,40
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 10:49
ДУ №9 укладений
20 січня 2023 10:47
Електронний підпис укладений
20 січня 2023 10:19
Електронний підпис укладений
31 березня 2022 15:33
Дод угода _8_345.pdf зміни до договору
31 березня 2022 13:25
Електронний підпис укладений
31 грудня 2021 16:42
ДУ _7_345.pdf зміни до договору
31 грудня 2021 16:32
Електронний підпис укладений
15 грудня 2021 15:45
дод угода 6.pdf зміни до договору
15 грудня 2021 15:19
Електронний підпис укладений
08 грудня 2021 13:00
Євробуд додаткова _5.pdf зміни до договору
08 грудня 2021 12:41
Електронний підпис укладений
10 листопада 2021 11:30
додаткова 4 до 345.pdf зміни до договору
10 листопада 2021 11:18
Електронний підпис укладений
27 вересня 2021 23:04
Додаткова угода _3.pdf зміни до договору
27 вересня 2021 16:58
Електронний підпис укладений
24 травня 2021 13:55
Євробуд ДУ2.pdf зміни до договору
24 травня 2021 13:38
Електронний підпис укладений
23 грудня 2020 16:57
Додаткова угода _1.pdf зміни до договору
23 грудня 2020 16:49
Електронний підпис укладений
07 грудня 2020 16:48
Договір 345.pdf укладений
07 грудня 2020 16:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Викладення п.3.1 Договору в новій редакції, викладення Додатку №4 до Договору в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
24 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з коригуванням проектно-кошторисної документації та зменшенням обсягів робіт, керуючись п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.12.1 Договору, Сторони дійшли згоди про наступне: 1) Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору становить – 10503191,26 грн. з ПДВ. При цьому, фінансування 2020 року – 0,00 грн.; фінансування 2021 року – 10503191,26 грн., з них: за рахунок коштів місцевого бюджету – 1500000,00 грн.; за рахунок коштів НСЗУ – 9003191,26 грн. 2) Пункт 14.1 та Додатки до Договору викласти в новій редакції: Додаток №1: договірна ціна; Додаток с№2: локальні кошториси; Додаток№3: підсумкова відомість ресурсів; Доадток№4: графік виконання робіт; Додаток №5: план фінансування будівництва. 3) Банківські реквізити Замовника викласти в новій редакції.
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
27 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про наступне: Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору становить 10503191,26 грн. з ПДВ. При цьому: - Фінансування 2020 року – 0,00 грн.; - Фінансування 2021 року – 10503191,26 грн. , з них: - за рахунок коштів місцевого бюджету – 3569596,69 грн. з ПДВ; - за рахунок коштів НСЗУ – 6933594,57 грн. з ПДВ.
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
10 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про наступне: Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: "Ціна Договору становить 10503191,26 грн. з ПДВ. При цьому, - фінансування 2020 року – 0,00 грн.; - фінансування 2021 року – 10503191,26 грн. , з них: - за рахунок коштів місцевого бюджету – 4159007,35 грн. з ПДВ; - за рахунок коштів НЗСУ – 6344183,91 грн. з ПДВ".
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
07 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони дійшли згоди про наступне: Пункт 3.1 Договору викласти в наступній редакції: "Ціна Договору становить 10503191,26 грн. з ПДВ. При цьому, - фінансування 2020 року – 0,00 грн.; - фінансування 2021 року – 10503191,26 грн. , з них: - за рахунок коштів місцевого бюджету – 4937420,15 грн. з ПДВ; - за рахунок коштів НЗСУ – 5565771,11 грн. з ПДВ".
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
15 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись п.4. ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» (затримки фінансування витрат Замовника), п.12.1. договору підряду №345 від 07.12.2020 (далі – Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Підрядник зобов’язаний розпочати роботи за Договором протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання від Замовника документів, передбачених п.6.1.1. Договору, і завершити виконання робіт до 10.12.2021. При цьому, в межах фінансування Замовника: - 2020 рік - виконати до 24.12.2020; - 2021 рік - виконати до 10.12.2021. Виконання робіт за Договором здійснюється із дотриманням графіку виконання робіт (Додаток №4). Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником. Виконання робіт може бути здійснено достроково». 2. Додаток №4 до Договору «Календарний графік виконання робіт» викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, у зв'язку з коригуванням проектно-кошторисної документації, керуючись п.4. ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», п.12.1. договору підряду №345 від 07.12.2020, дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «Ціна Договору становить 10 503 191,26 грн. з ПДВ. При цьому, • фінансування 2020 року – 0,00 грн.; • фінансування 2021 року – 9 888 925,96 грн. , з них: o за рахунок коштів місцевого бюджету – 4 937 420,15 грн. з ПДВ; o за рахунок коштів НЗСУ – 4 951 505,81 грн. з ПДВ; • фінансування 2022 року – 614 265,30 грн. o за рахунок коштів місцевого бюджету – 0,00 грн.; o за рахунок коштів НЗСУ – 614 265,30 грн. з ПДВ. 2. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Підрядник зобов’язаний розпочати роботи за Договором протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання від Замовника документів, передбачених п.6.1.1. Договору, і завершити виконання робіт до 31.03.2022. При цьому, в межах фінансування Замовника: - 2020 рік - виконати до 24.12.2020; - 2021 рік - виконати до 10.12.2021; - 2022 рік – виконати до 31.03.2022. Виконання робіт за Договором здійснюється із дотриманням графіку виконання робіт (Додаток №4). Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником. Виконання робіт може бути здійснено достроково». 3. Пункт 11.2. Договору викласти в наступній редакції: «Дія Договору припиняється при настанні однієї з умов: а. закінчення терміну дії Договору – 31.12.2022 р.; б. за згодою Сторін; в. з інших підстав, передбачених чинним законодавством України». 4. Додаток №4 до Договору «Календарний графік виконання робіт» викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
31 березня 2022
Дата публікації змін до договору:
31 березня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони, на підставі листа Підрядника від 31.03.2022 № 2072, у зв'язку з військовою агресією Російської Федерації проти України, що стало підставою введення воєнного стану в Україні, відповідно до Указу Президента України від 24.02.2022 №64/2022 «Про введення воєнного стану в Україні», що в свою чергу, згідно листа Торгово-промислової палати України від 28.02.2022 №2024/02.0-7.1, є надзвичайними, невідворотними та об’єктивними обставинами для суб'єктів господарської діяльності, щодо неможливості виконання у встановлений термін зобов'язань по Договору, керуючись п.4 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі», пунктами 5.2. та 12.1. договору підряду №345 від 07.12.2020 (далі – Договір), дійшли згоди про наступне: 1. Пункт 5.1. Договору викласти в наступній редакції: «5.1. Підрядник зобов’язаний розпочати роботи за Договором протягом 3 (трьох) днів з моменту отримання від Замовника документів, передбачених п.6.1.1. Договору, і завершити виконання робіт до 20.12.2022. При цьому, в межах фінансування Замовника: - 2020 рік - виконати до 24.12.2020; - 2021 рік - виконати до 10.12.2021; - 2022 рік – виконати до 20.12.2022. Виконання робіт за Договором здійснюється із дотриманням графіку виконання робіт (Додаток №4). Датою закінчення робіт вважається дата їх прийняття Замовником. Виконання робіт може бути здійснено достроково». 2. Додаток №4 до Договору «Календарний графік виконання робіт» викласти в редакції, що додається до цієї додаткової угоди.
Номер договору про закупівлю: 345
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 жовтня 2022
Дата публікації змін до договору:
20 січня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Пункти 3.1, 5.1. Договору, Додатки №1-4 до Договору викладено в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 345
Договір: не вказано
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 07 грудня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 9 888 925,96
UAH (в тому числі ПДВ 1 648 154,33 UAH)