Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на-Дону), км 516+200 – км 646+200 у Харківській області (закупівля додаткових аналогічних послуг) (45233142-6 Ремонт доріг)
Очікувана вартість
742 228 202,00 UAH
UA-2020-10-30-001875-a 6b5d713a509e4c558d465fda56bc595e
Переговорна процедура    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кухар Роман Миколайович

0573367555 ADMIN-SAD@UKR.NET

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Служба автомобільних доріг у Харківській області
Код ЄДРПОУ: 30885376
Місцезнаходження: 61202, Україна , Харківська обл., Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204
Контактна особа: Кухар Роман Миколайович
0573367555
ADMIN-SAD@UKR.NET
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Обґрунтування застосування переговорної процедури

Пункт закону
Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю
Обґрунтування
Службою автомобільних доріг у Харківській області (далі – Замовник) з Товариством з обмеженою відповідальністю "Автомагістраль-Південь" (надалі – Підрядник) за результатами відкритих торгів укладено договір № Т26-КХД516/18 від 09.07.2018р. на закупівлю "ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на-Дону), км 516+200 – км 646+200 у Харківській області (з розробкою проектно-кошторисної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)" (далі – Договір ), який на цей час знаходиться в стадії виконання. В ході обстеження, проведеного Підрядником, ділянок автомобільної дороги М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на-Дону), км 516+200 – км 646+200 (далі - Об'єкт), а саме: км 516+200 – км 534+750 ( І технічна категорія праворуч), км 516+200 – км 525+000 (І технічна категорія ліворуч), км 573+617 – км 587+534 (ІІ технічної категорії) та ділянки ремонту на яких у 2017-2018 роках був влаштований лише вирівнюючий шар покриття з дрібнозернистої асфальтобетонної суміші Н(сер)= 8 см. було виявлено, що на покритті виникли дефекти у вигляді нерівностей, причинами яких є експлуатація на протязі тривалого часу ділянок ремонту без верхнього шару, а також неконтрольований рух великовагового автотранспорту. Про цей факт Підрядник повідомив листом від 14.09.2020 № 0914. В результаті обстеження Підрядник звернувся до Замовника з пропозицією щодо коригування проектно-кошторисної документації відповідно до п. 6.2. та п. 7.2.1 Договору та виконати сумісне додаткове обстеження з фахівцями Замовника з метою визначення можливих додаткових робіт, які не було враховано у проектно- кошторисній документації згідно умов Договору. Спільною нарадою Замовника, Підрядника та ХНАДУ, яка відбулась 15.09.2020р. було вирішено Замовнику та Підряднику виконати додаткове спільне обстеження стану покриття автомобільної дороги -03 Київ-Харків-Довжанський на ділянці км 516+200 – 646+200 та залучити незалежну організацію для виконання науково-технічного супроводу з метою надання рекомендацій, щодо необхідності корегування проектно-кошторисної документації та потреби у додаткових обсягах робіт. Після проведення додаткового обстеження виявлено дефекти покриття у вигляді сітки тріщин та просідання, а на зруйнованих ділянках були проведені вимірювання модуля пружності, в результаті яких отримано показники, що не відповідають мінімально допустимим значенням згідно ГБН В.2.3-37641918-559:201. Згідно вищевикладеного виникає потреба проведення корегування проектно-кошторисної документації відповідно договору № Т26-КХД516/18 від 09.07.2018р. Для здійснення науково-технічного супроводу на об’єкті поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на-Дону), км 516+200 – км 646+200 у Харківській області, Замовником, на підставі договору № Н70-КХДнтс/20 від 17.09.2020р. був залучений Національний транспортний університет (далі – НТУ). Відповідно висновків науково-технічного супроводу, наданого НТУ, рекомендується корегування у проектно-кошторисній документації. Також в результаті сумісного обстеження були визначені додаткові обсяги робіт без яких унеможливлюється виконання повного комплексу робіт та введення дороги в експлуатацію. Підрядником було виконане коригування існуючої проектно-кошторисної документації, та направлене на повторне проходження будівельної експертизи кошторисної частини проекту. Позитивним експертним звітом від 28.10.2020, наданим ТОВ «Науково-виробничим підприємством «Міжрегіональна будівельна експертиза» зазначено, що за результатами розгляду кошторисної документації встановлено, що зазначена документація, яка враховує обсяги робіт, передбачені робочим проектом, складена відповідно до вимог ДСТУ Б Д. 1.1-1:2013 "Правила визначення вартості будівництва". З огляду на те, що Підрядник надає послуги за Договором, і його техніка дислокована на об’єкті, надаються послуги з поточного середнього ремонту, передбачені проектом, враховуючи те, що додаткові послуги є аналогічні послугам зазначеним у Договорі, та крім того є технологічно пов’язаними з основними видами робіт, тому їх необхідно виконувати однією підрядною організацією. Відповідно до умов пункту 2.15 Договору, Підрядник не нестиме відповідальності за вади об’єкта, що сталися внаслідок порушень Замовником при експлуатації об’єкта(ів), природного зносу об’єкта чи його частин, неправильної експлуатації об’єкта, а також неналежного його ремонту, здійсненого без участі Підрядника, інших не залежних від нього обставин, а також за вади, відомі на момент початку надання послуг, що може привести до наступних негативних наслідків: Виконавець відповідно до Закону України «Про дорожній рух» та норм Глави 82 Цивільного кодексу України, в повній мірі відповідає за належне утримання дороги, забезпечення умов безпеки руху і несе повну безумовну майнову та іншу юридичну відповідальність в частині відшкодування майнової (матеріальної) і нематеріальної (в т.ч. моральної) шкоди та компенсації витрат власникам транспортних засобів, іншим учасникам дорожнього руху якщо дорожньо-транспортна пригода сталася з причини незадовільного поточного ремонту, допущеного з вини Виконавця, а також забезпечує повне майнове відшкодування Замовнику у разі заподіяння збитків користувачами доріг, та/або в процесі використання смуги відведення юридичними чи фізичними особами на мережі автомобільних доріг, якщо такі збитки завдані з вини Виконавця. Відповідно до пункту 3.6. ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт – відновлення необхідних транспортно-експлуатаційних показників проїзної частини (рівності та шорсткості покриттів шляхом влаштування поверхневих обробок, тонкошарових покриттів або інших шарів зносу), виправлення незначних пошкоджень окремих елементів автомобільної дороги (земляного полотна, укосів виїмок та насипів, водовідведення, штучних споруд та інших) і доведення елементів облаштування до нормативних вимог. Згідно з пунктами 6.1. - 6.3. ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт виконується комплексно відповідно до проектно-кошторисної або кошторисної документації, яка складається на підставі дефектного акту або матеріалів інженерних вишукувань чи обстежень та затверджується замовником. Таким чином, поточний середній ремонт виконується комплексно, а тому, для дотримання вимог ГБН Г.1-218-182:2011 та для забезпечення сумісності з наявними аналогічними послугами, не доцільно змінювати надавача послуг. Відповідно до пункту 2.11. Договору Підрядник гарантує якість закінчених робіт та безкоштовне усунення дефектів, якщо це не обумовлено іншими нормативно-правовими актами, протягом наступних періодів: - земляне полотно - 10 років; - основа дорожнього одягу – 8 років; - асфальтобетонне/цементобетонне покриття – 5/8 років; - мости – 8 років; - водопропускні труби – 6 років; - регуляційні споруди – 6 років; - огородження дорожнє – 5 років; - напрямні стовпчики – 2 роки; - дорожні знаки – 2 роки; - будівлі та споруди експлуатаційної та автотранспортної служб - 12 років; - інші послуги, передбачені класифікаціями з поточного ремонту - 1 рік; - функціональна довговічність постійної розмітки фарбою повинна бути не менше ніж 6 місяців, тимчасової – від 1 до 2 місяців згідно ДСТУ 2587:2010. Таким чином, зміна надавача послуг на Об’єкті, може призвести до втрати гарантійних термінів відповідно до договору, так як у випадку надання послуг іншим виконавцем і наявності недоліків, які можуть вплинути на стан автомобільної дороги Підрядник не нестиме відповідальності за вади об’єкта відповідно чинних нормативів і правил. Отже, всі додаткові (аналогічні) послуги, що були виявлені під час обстежень та проведених експертиз є необхідними для завершення робіт на об’єкті у комплексі, що забезпечить надійність та довговічність ремонту. Тому, закупівлю "ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на-Дону), км 516+200 – км 646+200 у Харківській області (закупівля додаткових аналогічних послуг) (45233142-6 Ремонт доріг)" потрібно провести переговорною процедурою на підставі пункту 5 частини 2 статті 40 Закону України "Про публічні закупівлі" з ТОВ "Автомагістраль-Південь" на суму 742 228 202,00 грн. (сімсот сорок два мільйони двісті двадцять вісім тисяч двісті дві грн. 00 коп.) з урахуванням ПДВ. Загальна вартість додаткових аналогічних послуг не перевищує 50 відсотків ціни Договору. Договір укладений 20.08.2018 (тобто закупівля додаткових аналогічних послуг буде здійснюватися протягом трьох років після укладення Договору). Кількість надання послуг – 130 км. Строк надання послуг – до 31.12.2021р. Місце надання послуг - автомобільна дорога загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на-Дону), км 516+200 – км 646+200 у Харківській області.

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 16:26
Оскарження наміру укласти договір: 10 листопада 2020 00:00

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
130 км
ГБН Г.1-218-182:2011 "Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт". Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення М-03 Київ-Харків-Довжанський (на м. Ростов-на-Дону), км 516+200 – км 646+200 у Харківській області (закупівля додаткових аналогічних послуг) (45233142-6 Ремонт доріг)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233142-6 — Ремонт доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Пункт 4.21. Договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 05.05.2020р. № № 194 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі службами автомобільних доріг в областях робіт і послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок запозичень, залучених під державні гарантії Державним агентством автомобільних доріг у 2020 році" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів. Аванс 30 Робочі 30
Надання послуг Пункт 4.3. Договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при наявності коштів передбачених на ці цілі з державного бюджету, місцевих бюджетів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі "Актів приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ-2в) та "Довідок про вартість виконаних будівельних робіт" (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів Пiсляоплата 30 Робочі 70

Тендерна документація

30 жовтня 2020 16:20
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 16:18
Протокол № 1 Обгрунтування обрання процедури.PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-12-31-000042 ● fb23adba1e88424a8b1c4ddf25e171d0
  • Статус: порушення не виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 30 грудня 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 31 грудня 2020 12:56
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


30.12.2020 № 377

Київ



Про початок
моніторингу процедур закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Олександр ШКУРОПАТ

Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
від 30.12.2020 № 377

Витяг з переліку
процедур закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
40 UA-2020-10-30-001875-a 30.10.2020 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель


Заступник директора Департаменту фінансового контролю у сфері закупівель Лілія КРИВОНОС

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2021-01-05 15:21:31

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі робіт будівництва трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2020-10-30-001875-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів) щодо обґрунтування причин обрання замовником переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 40 Закону.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2021-01-11 11:38:43

Відповідь на запит

Відповідь на запит


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 27 січня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 лютого 2021

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автомагістраль-Південь"
#34252469
Переможець 742 228 202,00
UAH з ПДВ
30 жовтня 2020 16:26

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 30 жовтня 2020 16:26

Друкувати форму повідомлення PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Автомагістраль-Південь"
#34252469
742 228 202,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 09:32
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 09:30
Т122-КХД516дз-20 ДУ 18.PDF зміни до договору
26 грудня 2023 09:30
Електронний підпис зміни до договору
30 грудня 2022 13:40
Додаткова угода 16 Т122-КХД516дз-20.PDF зміни до договору
30 грудня 2022 13:40
Електронний підпис зміни до договору
31 грудня 2021 09:09
Додаткова угода 13 Т122-КХД516дз-20.PDF зміни до договору
31 грудня 2021 09:09
Електронний підпис укладений
23 листопада 2020 15:46
Т122-КХД516дз-20.PDF укладений
23 листопада 2020 15:44

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
31 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно п.3.7.3, п.14.2 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т122-КХД516дз/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 13
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку із затримкою фінансування витрат Замовника, відповідно п.3.7.3, п.14.2 Договору та керуючись п.4 ч.5 ст. 41 Закону України "Про публічні закупівлі"
Номер договору про закупівлю: Т122-КХД516дз/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 16
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з відсутністю коштів для фінансування об'єкту, відповідно до абз.2 п.7.2.4 Договору, Замовник прийняв рішення щодо розірвання цього Договору
Номер договору про закупівлю: Т122-КХД516дз/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 18
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 26 грудня 2023
Сума оплати за договором: 508 306 878,81
UAH (в тому числі ПДВ 84 717 813,13 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку з відсутністю коштів для фінансування об'єкту, відповідно до абз.2 п.7.2.4 Договору, Замовник прийняв рішення щодо розірвання цього Договору