Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі
Очікувана вартість
40 187 690,00 UAH
UA-2020-10-30-001837-a 20fbb362ac07499ab563c17ec8f4efba
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Веретельник Олександр Миколайович

+380988883888 alexvydx@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління дорожнього господарства Одеської міської ради
Код ЄДРПОУ: 26506412
Місцезнаходження: 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22
Контактна особа: Веретельник Олександр Миколайович
+380988883888
alexvydx@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 16:03
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 16:07
Початок аукціону: 17 листопада 2020 14:33
Очікувана вартість: 40 187 690,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 400 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 200000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


площа покриття, що підлягає капітальному ремонту, складає 19 561,60 м2
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 65000, Україна, Одеська область, Одеса, вул.Черняховського
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 400 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
02 листопада 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 10:19
проект догорову Черняховского.doc
30 жовтня 2020 16:03
капрем. ТД черняховского.doc
02 листопада 2020 10:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 16:13
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 листопада 2020 10:19
проект догорову Черняховского.doc
30 жовтня 2020 16:03
проект догорову Черняховского.doc
30 жовтня 2020 16:03
капрем. ТД черняховского.doc

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2020-11-17-000008 • 969bdc43efda41e2990f26afc240890c
Автор звернення: ГО Веловектор, Прохоров О.С.
Дата створення звернення: 2020-11-17 17:56
  • Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
По перше, проект порушує ДБН 2.3-5.2018 п.5.3.8 що до облаштування велодоріжок чи велосмуг. Дотримання будівельних норм є обов’язковим при капітальному ремонті, це прописано в ДБН А.2.2-3, посилання на яке є в вищезгаданому ДБН 2.3-5.2018 в п. 3, що до термінології поняття «Будівництво». По друге, на вул. Черняховського планується побудова кишень для зупинок громадського транспорту, та фізичне перенесення цих зупинок, що вже є «реконструкцією», а не є «капітальним ремонтом»
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-19-000001 ● 98e3a6877e744200b33f83f24524954b
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 листопада 2020 09:05
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2020 Одеса № 412

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.11.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.11.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ

Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2020 № 412
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
31. UA-2020-10-30-001837-a 30.10.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2020-11-23 09:34:21

Запит про надання пояснення

У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо не включення до Додатку № 3 «Технічна специфікація (технічне завдання) капітального ремонту (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» до тендерної документації такого виду робіт, як обладнання вулиці велодорiжкою (велодорiжками)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2020-11-24 13:21:08

Пояснення до запиту 2020-11-23

На Ваш запит від 2020-11-23 09:34:21 пояснюємо наступне
За результатами розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» отримано позитивний Експертний звіт № 16-1391-20 від 01.10.2020, затверджений т.в.о директора філії ДП «Укбдержбудекспертиза» в Одеській області М. Шадріною.
Відповідно до п. 5.3.8 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, магістральних дорогах і вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях і дорогах місцевого значення, селищних та сільських вулицях (дорогах), що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів.
На велосипедних доріжках та велосипедних смугах дозволено рух на інвалідних колясках, персональних електричних та немоторизованих засобах пересування.
Велосипедні смуги проектуються лише для одностороннього руху. Велосипедні доріжки слід влаштовувати переважно односторонніми з обох боків вулиці. За наявності велосипедного руху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, у тому числі з використанням зустрічної велосипедної смуги.
Пунктом 3.6 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» визначено, що велосипедна смуга, призначена для руху велосипедистів в межах проїзної частини вулиці та або дороги, яка виділена за допомогою розмітки або конструктивно та п. 3.7 вищезазначеного ДБН визначено, що велосипедна доріжка, це доріжка з покриттям поза межами проїзної частини вулиці та або дороги, розташована окремо чи суміжно з тротуаром або пішохідною доріжкою, що призначена для руху на велосипедах, інвалідних колясках, немоторизованих засобах пересування і позначена дорожнім знаком та горизонтальною розміткою.
Згідно з Генеральним планом міста Одеси вулиця Черняховського відноситься до магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху.
Роботи з капітального ремонту існуючих об’єктів благоустрою проводяться в умовах щільної міської забудови та не передбачають відповідно до ДБН зміни функціонального призначення та зовнішніх геометричних розмірів об’єктів будівництва. Капітальний ремонт вулиці запроектований в межах існуючої полоси відведення без зміни існуючих геометричних параметрів тротуарів і проїзної частини.
Магістральна вулиця Черняховського характеризується не тільки інтенсивним рухом транспорту, великою кількістю прокладених підземних комунікацій, а ширина існуючої проїжджої частини цієї магістральної вулиці на протязі від вул. Фонтанська дорога до Площі 10 Квітня різна та складає в середньому 11,0 м, що і так менше необхідного по ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» мінімуму для 4 смуг руху (при проектуванні для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху кількість смуг руху повинна бути від 4 до 8, мінімальною шириною 3м).
Слід зазначити, що мінімальну ширину для велосипедних доріжок з одностороннім рухом і велосипедних смуг відповідно до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах», слід влаштовувати при новому будівництві – 1,85 метра та при реконструкції – 1,5 метра.
Пунктом 5.3.9 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» зазначено, що вибір форми організації велосипедного руху в залежності від категорії вулиць і доріг здійснюється відповідно до таблиці 5.10. Так, для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху організації велосипедного руху передбачена лише у формі змішаного руху на проїзній частині.
Також, додатком Б ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» передбачено типові рішення поперечного профілю, враховуючи різноманіття факторів, що впливають на ширину вулиць і доріг одних і тих самих категорій, уточняються для конкретних випадків проектування.

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-11-24 13:27:39

Пояснення з власної ініціативи

Додаток до пояснення 2020-11-24 13:21:08

Відповіді ще немає

Надання пояснення з власної ініціативи

Дата: 2020-11-24 14:32:06

Пояснення з власної ініціативи

До нашого пояснення 2020-11-24 13:21:08 ВИПРАВЛЕНО!!!
На Ваш запит від 2020-11-23 09:34:21 пояснюємо наступне
За результатами розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» отримано позитивний Експертний звіт № 16-1391-20 від 01.10.2020, затверджений т.в.о директора філії ДП «Укбдержбудекспертиза» в Одеській області М. Шадріною.
Відповідно до п. 5.3.8 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, магістральних дорогах і вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях і дорогах місцевого значення, селищних та сільських вулицях (дорогах), що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів.
На велосипедних доріжках та велосипедних смугах дозволено рух на інвалідних колясках, персональних електричних та немоторизованих засобах пересування.
Велосипедні смуги проектуються лише для одностороннього руху. Велосипедні доріжки слід влаштовувати переважно односторонніми з обох боків вулиці. За наявності велосипедного руху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, у тому числі з використанням зустрічної велосипедної смуги.
Пунктом 3.6 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» визначено, що велосипедна смуга, призначена для руху велосипедистів в межах проїзної частини вулиці та або дороги, яка виділена за допомогою розмітки або конструктивно та п. 3.7 вищезазначеного ДБН визначено, що велосипедна доріжка, це доріжка з покриттям поза межами проїзної частини вулиці та або дороги, розташована окремо чи суміжно з тротуаром або пішохідною доріжкою, що призначена для руху на велосипедах, інвалідних колясках, немоторизованих засобах пересування і позначена дорожнім знаком та горизонтальною розміткою.
Згідно з Генеральним планом міста Одеси вулиця Черняховського відноситься до магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху.
Роботи з капітального ремонту існуючих об’єктів благоустрою проводяться в умовах щільної міської забудови та не передбачають відповідно до ДБН зміни функціонального призначення та зовнішніх геометричних розмірів об’єктів будівництва. Капітальний ремонт вулиці запроектований в межах існуючої полоси відведення без зміни існуючих геометричних параметрів тротуарів і проїзної частини.
Магістральна вулиця Черняховського характеризується не тільки інтенсивним рухом транспорту, великою кількістю прокладених підземних комунікацій, а ширина існуючої проїжджої частини цієї магістральної вулиці на протязі від вул. Фонтанська дорога до Площі 10 Квітня різна та складає в середньому 11,0 м, що і так менше необхідного по ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» мінімуму для 4 смуг руху (при проектуванні для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху кількість смуг руху повинна бути від 4 до 8, мінімальною шириною 3м).
Слід зазначити, що мінімальну ширину для велосипедних доріжок з одностороннім рухом і велосипедних смуг відповідно до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах», слід влаштовувати при новому будівництві – 1,85 метра та при реконструкції – 1,5 метра.
Пунктом 5.3.9 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» зазначено, що вибір форми організації велосипедного руху в залежності від категорії вулиць і доріг здійснюється відповідно до таблиці 5.10. Так, для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху організації велосипедного руху заборонено лише у формі змішаного руху на проїзній частині.
Також, додатком Б ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» передбачено типові рішення поперечного профілю, враховуючи різноманіття факторів, що впливають на ширину вулиць і доріг одних і тих самих категорій, уточняються для конкретних випадків проектування.

Відповіді ще немає

Надання інформації про усунення порушення замовником

заходи щодо усунення виявлених порушень прийняті, у подальшому таких помилок не буде.

2020-12-09 11:14:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 03 грудня 2020
Кінцевий строк оскарження: 18 грудня 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошені про проведення процедури відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. Перелік формальних помилок не відповідає вимогам наказу № 710. За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону.)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 15:06

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" 40 135 838,17
UAH з ПДВ
39 334 932,37
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" 40 140 820,00
UAH з ПДВ
39 340 820,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" 40 187 690,00
UAH з ПДВ
39 787 690,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СПК "ФЛАГМАН" 39 968 601,76
UAH з ПДВ
39 968 601,76
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

01 грудня 2020 12:20
Електронний підпис
01 грудня 2020 12:16
Договорна ціна.pdf
27 листопада 2020 12:51
довідка з ДПС для УДХ ОМР.PDF
23 листопада 2020 17:20
Проект договору.PDF
23 листопада 2020 17:20
Документи на переможця.PDF
23 листопада 2020 17:20
Довідка МВС.pdf
16 листопада 2020 11:46
Електронний підпис
16 листопада 2020 11:46
Електронний підпис
14 листопада 2020 14:59
ДУ до договора Ескадор-Рост.pdf
14 листопада 2020 14:47
Штатний розпис.PDF
14 листопада 2020 14:47
Трудові книжки ч.2.pdf
14 листопада 2020 14:47
Тех завдання.PDF
14 листопада 2020 14:47
Тедерна пропозиція.pdf
14 листопада 2020 14:47
Статут.PDF
14 листопада 2020 14:47
Скани техосмотров Рента.pdf
14 листопада 2020 14:47
Скани техосмотров Ескадор.pdf
14 листопада 2020 14:47
Скан тех паспортів.pdf
14 листопада 2020 14:47
Скан витягу ПДВ.pdf
14 листопада 2020 14:47
Рішення від засновників.PDF
14 листопада 2020 14:47
Реєстр.PDF
14 листопада 2020 14:47
Пропозиція.PDF
14 листопада 2020 14:47
Проект договору.PDF
14 листопада 2020 14:47
Накази на працівників.pdf
14 листопада 2020 14:47
Ліцензія СМУ 22 та Дозвіл.pdf
14 листопада 2020 14:47
Лицензия Ростдорстрой.pdf
14 листопада 2020 14:47
Лист-згода на обробку даних.PDF
14 листопада 2020 14:47
КБ-3 Преображенская.pdf
14 листопада 2020 14:47
Договір оренди ТЗ з Ескадор.pdf
14 листопада 2020 14:47
Довідка про субпідрядника.PDF
14 листопада 2020 14:47
Довідка про санкції.PDF
14 листопада 2020 14:47
Довідка про підприємство.pdf
14 листопада 2020 14:47
Довідка про довкілля.PDF
14 листопада 2020 14:47
Довідка за ст 17.PDF
14 листопада 2020 14:47
гар 998.rar
14 листопада 2020 14:47
Відгук.PDF
14 листопада 2020 14:47
Аналогічний договір №42 ч2.pdf
14 листопада 2020 14:47
Аналогічний договір №42 ч1.PDF

Публічні документи

16 листопада 2020 14:51
Електронний підпис
16 листопада 2020 14:48
Протоколи тех огляду.pdf
16 листопада 2020 14:48
Персонал.pdf
16 листопада 2020 14:48
Аналогічний договір.pdf
16 листопада 2020 14:48
Техніка.pdf
16 листопада 2020 14:48
Повноваження.pdf
16 листопада 2020 14:48
Інші документи.pdf
16 листопада 2020 14:48
Проект договору.pdf
16 листопада 2020 14:48
016-001- 41134 БТ-2020.pdf
16 листопада 2020 14:48
виписка UA963282090000029320400001851.pdf
16 листопада 2020 14:48
Заява 02-19-102.pdf
16 листопада 2020 14:48
гарантія 016-001-41131-2020.zip
16 листопада 2020 14:48
ліцензія.zip
16 листопада 2020 14:48
016-001- 41134 БТ-2020.pdf.p7s.p7s
16 листопада 2020 14:48
Заява 02-19-102.pdf.p7s.p7s
16 листопада 2020 14:48
Пропозиція.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 10:38
Електронний підпис
16 листопада 2020 10:38
Тендерна форма Пропозиція.pdf
16 листопада 2020 10:38
Статут Паритет.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:38
Статут Паритет.pdf
16 листопада 2020 10:38
Погодження договору.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:38
Погодження договору.pdf
16 листопада 2020 10:38
Підтвердження працівників.pdf
16 листопада 2020 10:38
Перелік документів.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:38
Перелік документів.pdf
16 листопада 2020 10:38
Обладнання та мат тех базу.pdf
16 листопада 2020 10:38
Довідка субпідряд.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:38
Довідка субпідряд.pdf
16 листопада 2020 10:38
Довідка ст 17.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:38
Довідка ст 17.pdf
16 листопада 2020 10:38
Довідка про підприємство.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:38
Довідка про підприємство.pdf
16 листопада 2020 10:38
Довідка працівники.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:38
Довідка працівники.pdf
16 листопада 2020 10:38
Довідка захист довкілля.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:38
Довідка захист довкілля.pdf
16 листопада 2020 10:38
Відгук ТОВ СК АВТОСТРОЙ.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:38
Відгук ТОВ СК АВТОСТРОЙ.pdf
16 листопада 2020 10:38
Витяг ПДВ Паритет.pdf.p7s
16 листопада 2020 10:38
Витяг ПДВ Паритет.pdf

Публічні документи

16 листопада 2020 15:24
Електронний підпис
16 листопада 2020 15:22
20. Статут.pdf
16 листопада 2020 15:21
4. аналогічний договір.jpg
16 листопада 2020 15:21
4. Відгук.pdf
16 листопада 2020 15:21
6. пропозиція.jpg
16 листопада 2020 15:21
14. про отримання дозволів.jpg
16 листопада 2020 15:21
15. про методику оцінки.jpg
16 листопада 2020 15:21
17. ліцензія субпідрядника.PDF
16 листопада 2020 15:21
19. ПДВ учасника.jpg
16 листопада 2020 15:20
23. наказ Директор Фурман.jpg
16 листопада 2020 15:20
22. проект договору.pdf
16 листопада 2020 15:20
25. зведена довідка по ст.17.jpg
16 листопада 2020 15:20
30. довідка про покриття Б.Г..pdf
16 листопада 2020 15:20
реєстр.jpg
16 листопада 2020 15:20
4. наказ на екскаватор 2.jpg
16 листопада 2020 15:20
4. наказ камаз I.jpg
16 листопада 2020 15:20
4. наказ каток.jpg
16 листопада 2020 15:20
4. наказ на екскаватор.jpg
16 листопада 2020 15:20
4.наказ навантажувач.jpg
16 листопада 2020 15:20
2. Асфальтоукладник CAT АР655F.PDF
16 листопада 2020 15:20
2. Бондаренко Костя (А. В, F).PDF
16 листопада 2020 15:20
2. Бульдозер Т-130 (02272 ВН).pdf
16 листопада 2020 15:20
2. Бульдозер Т-130.PDF
16 листопада 2020 15:19
2. власний екскаватор.pdf
16 листопада 2020 15:19
2. Бурдужа Валера (права2).pdf
16 листопада 2020 15:19
2. власні котки.pdf
16 листопада 2020 15:19
2. Бурдужа В.П. (мед.справка).pdf
16 листопада 2020 15:19
2. договір оренди меркурій.pdf
16 листопада 2020 15:19
2. документи на камаз (2).pdf
16 листопада 2020 15:19
2. документи на камаз (3).pdf
16 листопада 2020 15:19
2. документи на кран (1).pdf
16 листопада 2020 15:19
2. документи на кран (2).pdf
16 листопада 2020 15:19
2. поливальномийна (1).PDF
16 листопада 2020 15:19
2. навантажувач.jpg
16 листопада 2020 15:19
2. документи на камаз (1).pdf
16 листопада 2020 15:19
2. поливальномийна (2).PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ"

ТОВ "СПК "ФЛАГМАН"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
Переможець 39 334 932,37
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 11:17

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 11:17

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ"
#33658865
39 334 932,37
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
22 листопада 2022 16:11
Доп уг 7 (78-20).pdf зміни до договору
22 листопада 2022 16:10
Електронний підпис укладений
16 грудня 2021 15:11
Доп уг 6 (78-20).pdf зміни до договору
16 грудня 2021 15:10
Електронний підпис укладений
05 листопада 2021 14:16
Доп уг 5 (78-20).pdf зміни до договору
05 листопада 2021 14:14
Електронний підпис укладений
21 вересня 2021 15:48
Доп уг 4 (78-20).pdf зміни до договору
21 вересня 2021 15:42
Електронний підпис укладений
19 серпня 2021 13:01
ДУ 3 до 78.pdf зміни до договору
19 серпня 2021 12:58
Електронний підпис укладений
05 серпня 2021 15:04
ДУ 2 до 78.pdf зміни до договору
05 серпня 2021 14:59
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 13:24
ДУ 1 до 78.pdf зміни до договору
23 червня 2021 13:21
Електронний підпис укладений
23 червня 2021 12:14
ДУ 1 до 78.pdf зміни до договору
23 червня 2021 12:12
Електронний підпис укладений
10 грудня 2020 14:28
договір укладений
10 грудня 2020 14:26

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування робіт у 2021 році, зміна банківських реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
23 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення фінансування робіт у 2021 році, зміна банківських реквізитів підрядника
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
05 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 вересня 2021
Дата публікації змін до договору:
21 вересня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
05 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
05 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
16 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
16 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): часткове виконання робіт
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 листопада 2022
Дата публікації змін до договору:
22 листопада 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): затвердженням бюджетних призначень на виконання робіт «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг», зменшення обсягів робіт та необхідністю внесення змін до банківських реквізитів Сторін
Номер договору про закупівлю: 78
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML