Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління дорожнього господарства Одеської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 26506412 |
Місцезнаходження: | 65078, Україна , Одеська обл., Одеса, вул. Генерала Петрова, 22 |
Контактна особа: |
Веретельник Олександр Миколайович +380988883888 alexvydx@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2020 16:03 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2020 16:07 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2020 14:33 |
Очікувана вартість: | 40 187 690,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 400 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 200000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 400 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 листопада 2020 10:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 листопада 2020 10:19 |
проект догорову Черняховского.doc | |
30 жовтня 2020 16:03 |
капрем. ТД черняховского.doc |
02 листопада 2020 10:22 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
02 листопада 2020 10:19 |
проект догорову Черняховского.doc
|
|||
30 жовтня 2020 16:03 |
капрем. ТД черняховского.doc
|
Звернення до Держаудитслужби
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Інформація про моніторинг
- UA-M-2020-11-19-000001 ● 98e3a6877e744200b33f83f24524954b
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 листопада 2020 09:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.11.2020 Одеса № 412
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку,
що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: службова записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.11.2020, службова записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Андрія НОТЄВСЬКОГО від 18.11.2020.
Начальник Олег МУРАТОВ
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.11.2020 № 412
Витяг
з переліку процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
31. UA-2020-10-30-001837-a 30.10.2020 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2020-11-23 09:34:21
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні пояснення із наступного питання:
Яким чином Замовник може обґрунтувати рішення щодо не включення до Додатку № 3 «Технічна специфікація (технічне завдання) капітального ремонту (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» до тендерної документації такого виду робіт, як обладнання вулиці велодорiжкою (велодорiжками)?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення може бути долучено їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2020-11-24 13:21:08
Пояснення до запиту 2020-11-23
На Ваш запит від 2020-11-23 09:34:21 пояснюємо наступне
За результатами розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» отримано позитивний Експертний звіт № 16-1391-20 від 01.10.2020, затверджений т.в.о директора філії ДП «Укбдержбудекспертиза» в Одеській області М. Шадріною.
Відповідно до п. 5.3.8 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, магістральних дорогах і вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях і дорогах місцевого значення, селищних та сільських вулицях (дорогах), що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів.
На велосипедних доріжках та велосипедних смугах дозволено рух на інвалідних колясках, персональних електричних та немоторизованих засобах пересування.
Велосипедні смуги проектуються лише для одностороннього руху. Велосипедні доріжки слід влаштовувати переважно односторонніми з обох боків вулиці. За наявності велосипедного руху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, у тому числі з використанням зустрічної велосипедної смуги.
Пунктом 3.6 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» визначено, що велосипедна смуга, призначена для руху велосипедистів в межах проїзної частини вулиці та або дороги, яка виділена за допомогою розмітки або конструктивно та п. 3.7 вищезазначеного ДБН визначено, що велосипедна доріжка, це доріжка з покриттям поза межами проїзної частини вулиці та або дороги, розташована окремо чи суміжно з тротуаром або пішохідною доріжкою, що призначена для руху на велосипедах, інвалідних колясках, немоторизованих засобах пересування і позначена дорожнім знаком та горизонтальною розміткою.
Згідно з Генеральним планом міста Одеси вулиця Черняховського відноситься до магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху.
Роботи з капітального ремонту існуючих об’єктів благоустрою проводяться в умовах щільної міської забудови та не передбачають відповідно до ДБН зміни функціонального призначення та зовнішніх геометричних розмірів об’єктів будівництва. Капітальний ремонт вулиці запроектований в межах існуючої полоси відведення без зміни існуючих геометричних параметрів тротуарів і проїзної частини.
Магістральна вулиця Черняховського характеризується не тільки інтенсивним рухом транспорту, великою кількістю прокладених підземних комунікацій, а ширина існуючої проїжджої частини цієї магістральної вулиці на протязі від вул. Фонтанська дорога до Площі 10 Квітня різна та складає в середньому 11,0 м, що і так менше необхідного по ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» мінімуму для 4 смуг руху (при проектуванні для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху кількість смуг руху повинна бути від 4 до 8, мінімальною шириною 3м).
Слід зазначити, що мінімальну ширину для велосипедних доріжок з одностороннім рухом і велосипедних смуг відповідно до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах», слід влаштовувати при новому будівництві – 1,85 метра та при реконструкції – 1,5 метра.
Пунктом 5.3.9 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» зазначено, що вибір форми організації велосипедного руху в залежності від категорії вулиць і доріг здійснюється відповідно до таблиці 5.10. Так, для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху організації велосипедного руху передбачена лише у формі змішаного руху на проїзній частині.
Також, додатком Б ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» передбачено типові рішення поперечного профілю, враховуючи різноманіття факторів, що впливають на ширину вулиць і доріг одних і тих самих категорій, уточняються для конкретних випадків проектування.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-11-24 13:27:39
Пояснення з власної ініціативи
Додаток до пояснення 2020-11-24 13:21:08
Відповіді ще немає
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2020-11-24 14:32:06
Пояснення з власної ініціативи
До нашого пояснення 2020-11-24 13:21:08 ВИПРАВЛЕНО!!!
На Ваш запит від 2020-11-23 09:34:21 пояснюємо наступне
За результатами розгляду проектної документації на будівництво за робочим проектом «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» отримано позитивний Експертний звіт № 16-1391-20 від 01.10.2020, затверджений т.в.о директора філії ДП «Укбдержбудекспертиза» в Одеській області М. Шадріною.
Відповідно до п. 5.3.8 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» велосипедні доріжки та велосипедні смуги слід влаштовувати на територіях житлових і промислових районів, комунально-складських зон, магістральних дорогах і вулицях безперервного і регульованого руху, вулицях і дорогах місцевого значення, селищних та сільських вулицях (дорогах), що забезпечують під’їзд велосипедистів до житлових, громадських будинків, промислових підприємств, об’єктів масового відвідування, відкритих автостоянок і гаражів.
На велосипедних доріжках та велосипедних смугах дозволено рух на інвалідних колясках, персональних електричних та немоторизованих засобах пересування.
Велосипедні смуги проектуються лише для одностороннього руху. Велосипедні доріжки слід влаштовувати переважно односторонніми з обох боків вулиці. За наявності велосипедного руху на вулицях з одностороннім рухом його слід передбачати в обох напрямках, у тому числі з використанням зустрічної велосипедної смуги.
Пунктом 3.6 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» визначено, що велосипедна смуга, призначена для руху велосипедистів в межах проїзної частини вулиці та або дороги, яка виділена за допомогою розмітки або конструктивно та п. 3.7 вищезазначеного ДБН визначено, що велосипедна доріжка, це доріжка з покриттям поза межами проїзної частини вулиці та або дороги, розташована окремо чи суміжно з тротуаром або пішохідною доріжкою, що призначена для руху на велосипедах, інвалідних колясках, немоторизованих засобах пересування і позначена дорожнім знаком та горизонтальною розміткою.
Згідно з Генеральним планом міста Одеси вулиця Черняховського відноситься до магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху.
Роботи з капітального ремонту існуючих об’єктів благоустрою проводяться в умовах щільної міської забудови та не передбачають відповідно до ДБН зміни функціонального призначення та зовнішніх геометричних розмірів об’єктів будівництва. Капітальний ремонт вулиці запроектований в межах існуючої полоси відведення без зміни існуючих геометричних параметрів тротуарів і проїзної частини.
Магістральна вулиця Черняховського характеризується не тільки інтенсивним рухом транспорту, великою кількістю прокладених підземних комунікацій, а ширина існуючої проїжджої частини цієї магістральної вулиці на протязі від вул. Фонтанська дорога до Площі 10 Квітня різна та складає в середньому 11,0 м, що і так менше необхідного по ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» мінімуму для 4 смуг руху (при проектуванні для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху кількість смуг руху повинна бути від 4 до 8, мінімальною шириною 3м).
Слід зазначити, що мінімальну ширину для велосипедних доріжок з одностороннім рухом і велосипедних смуг відповідно до ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах», слід влаштовувати при новому будівництві – 1,85 метра та при реконструкції – 1,5 метра.
Пунктом 5.3.9 ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» зазначено, що вибір форми організації велосипедного руху в залежності від категорії вулиць і доріг здійснюється відповідно до таблиці 5.10. Так, для магістральної вулиці загальноміського значення регульованого руху організації велосипедного руху заборонено лише у формі змішаного руху на проїзній частині.
Також, додатком Б ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги в населених пунктах» передбачено типові рішення поперечного профілю, враховуючи різноманіття факторів, що впливають на ширину вулиць і доріг одних і тих самих категорій, уточняються для конкретних випадків проектування.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
заходи щодо усунення виявлених порушень прийняті, у подальшому таких помилок не буде.
2020-12-09 11:14:25
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 грудня 2020 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 грудня 2020 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання повноти відображення інформації в оголошені про проведення процедури відкритих торгів установлено порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону. Перелік формальних помилок не відповідає вимогам наказу № 710. За результатами аналізу питання щодо надання роз'яснень до тендерної документації та внесення до неї змін установлено порушення норм частини другої статті 24 та пункту 3 частини першої статті 10 Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 15:06
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
40 135 838,17
UAH з ПДВ
|
39 334 932,37
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Евродор" |
40 140 820,00
UAH з ПДВ
|
39 340 820,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" |
40 187 690,00
UAH з ПДВ
|
39 787 690,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "СПК "ФЛАГМАН" |
39 968 601,76
UAH з ПДВ
|
39 968 601,76
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
39 334 932,37
UAH з ПДВ
|
23 листопада 2020 11:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 листопада 2022 16:11
|
Доп уг 7 (78-20).pdf | зміни до договору |
22 листопада 2022 16:10
|
Електронний підпис | укладений |
16 грудня 2021 15:11
|
Доп уг 6 (78-20).pdf | зміни до договору |
16 грудня 2021 15:10
|
Електронний підпис | укладений |
05 листопада 2021 14:16
|
Доп уг 5 (78-20).pdf | зміни до договору |
05 листопада 2021 14:14
|
Електронний підпис | укладений |
21 вересня 2021 15:48
|
Доп уг 4 (78-20).pdf | зміни до договору |
21 вересня 2021 15:42
|
Електронний підпис | укладений |
19 серпня 2021 13:01
|
ДУ 3 до 78.pdf | зміни до договору |
19 серпня 2021 12:58
|
Електронний підпис | укладений |
05 серпня 2021 15:04
|
ДУ 2 до 78.pdf | зміни до договору |
05 серпня 2021 14:59
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2021 13:24
|
ДУ 1 до 78.pdf | зміни до договору |
23 червня 2021 13:21
|
Електронний підпис | укладений |
23 червня 2021 12:14
|
ДУ 1 до 78.pdf | зміни до договору |
23 червня 2021 12:12
|
Електронний підпис | укладений |
10 грудня 2020 14:28
|
договір | укладений |
10 грудня 2020 14:26
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення фінансування робіт у 2021 році, зміна банківських реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 23 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення фінансування робіт у 2021 році, зміна банківських реквізитів підрядника |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Часткове виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | часткове виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | часткове виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | часткове виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 16 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | часткове виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 листопада 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | затвердженням бюджетних призначень на виконання робіт «Капітальний ремонт (відновлення) покриття вул. Черняховського у м. Одесі» (ДК 021:2015 – 45233000 – 9 «Будівництво, влаштування фундаменту та покриття шосе, доріг», зменшення обсягів робіт та необхідністю внесення змін до банківських реквізитів Сторін |
Номер договору про закупівлю: | 78 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |