Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

КОД ДК 021:2015 - 39180000-7 Лабораторні меблі (Меблі)
CODE DK 021: 2015 - 39180000-7 Laboratory furniture (Furniture)
Очікувана вартість
4 150 000,00 UAH
UA-2020-10-30-001786-a 632a23c36aec47fba7cb560326831ea0
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Козловська Валерія Борисівна

+380442065059 tender@cardio.org.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: ДУ "Науково-практичний медичний центр дитячої кардіології та кардіохірургії МОЗ України"
Код ЄДРПОУ: 26385055
Вебсайт: http://cardio.org.ua
Місцезнаходження: 04050, Україна , м. Київ обл., Київ, вул. Юрія Іллєнка,24
Контактна особа: Козловська Валерія Борисівна
+380442065059
tender@cardio.org.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Ukrainian Children’s Cardiac Centre
National ID: 26385055
Contact point: Kozlovska Valeriia Borysivna
+380442065059
tender@cardio.org.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 15:49
Звернення за роз’ясненнями: до 18 грудня 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 24 грудня 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 28 грудня 2020 15:54
Початок аукціону: 02 лютого 2021 13:34
Очікувана вартість: 4 150 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 41 500,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 83000 UAH
Publication date: 30 жовтня 2020 15:49
Enquiries until: 18 грудня 2020 00:00
Complaints submission until: до 24 грудня 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 28 грудня 2020 15:54

Information

Estimated total value: 4 150 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 41 500 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39180000-7: Лабораторні меблі


Scope of the procurement
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
5 найменувань
КОД ДК 021:2015 - 39180000-7 Лабораторні меблі (Меблі)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київ
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі

CODE DK 021: 2015 - 39180000-7 Laboratory furniture (Furniture)
CPV: 39180000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 комплекти
Комплект меблів для облаштування робочих місць молодшого медичного та інженерно-технічного персоналу
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київ
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі

A set of furniture for the workplaces of junior medical and engineering personnel
CPV: 39180000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 комплекти
Комплект меблів для облаштування кабінетів поліклінічного відділення та відділу радіології
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київ
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі

A set of furniture for the offices of the outpatient department and the radiology department
CPV: 39180000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 комплекти
Комплект меблів для облаштування кабінетів спеціалістів операційного та реанімаційного блоків
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київ
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі

A set of furniture for the offices of specialists of the operating room and resuscitation units
CPV: 39180000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 комплекти
Комплект меблів для облаштування ординаторських кімнат та кабінетів завідуючих відділень
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київ
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі

A set of furniture for interior rooms and offices of heads of departments
CPV: 39180000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020
1 комплекти
Комплект меблів для облаштування робочих місць спеціалістів господарського відділу та адміністрації
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Київ
ДК 021:2015: 39180000-7 — Лабораторні меблі

A set of furniture for the workplaces of specialists of the economic department and administration
CPV: 39180000-7
Період постачання: по 31 грудня 2020

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата виставлення рахунку Аванс 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
17 грудня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 14:11
Протокол _546 від 17.12.2020 року.docx
17 грудня 2020 14:11
ТД зі змінами.docx
30 жовтня 2020 15:49
ТД лабораторні меблі.docx
17 грудня 2020 14:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
15 грудня 2020 10:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 15:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
17 грудня 2020 14:11
Протокол _546 від 17.12.2020 року.docx
17 грудня 2020 14:11
ТД зі змінами.docx
30 жовтня 2020 15:49
ТД лабораторні меблі.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Аналогічні договори
Дата подання: 13 листопада 2020 11:20
Дата відповіді: 16 листопада 2020 13:31
Шановний Замовнику! З метою забезпечення дотримання принципів публічних закупівель, розширення кола учасників закупівлі та збільшення конкуренції на закупівлі, просимо внести наступні зміни до Тендерної документації. Замовник визначив предмет аналогічного договору наступним чином: «...Аналогічним договором вважається договір щодо поставки меблів або договір поставки товару, що є предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015 - 39180000-7 Лабораторні меблі...». Визначивши аналогічний предмет закупівлі лише кодом 39180000-7, Замовник суттєво обмежив можливість взяти участь у закупівлі потенційним учасникам, які мають аналогічні договори з поставки, до прикладу, офісних меблів, які включають в себе в тому числі столи, тумби, шафи, стелажі. Пропонуємо Замовнику внести зміни в Тендерну документацію та розширти діапазон аналогічних договорів предметом закупівлі офісні меблі чи меблі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Дана вимога не є дискримінаційною та має бути обов’язковою, так як предметом закупівлі є меблі, що будуть закуповуватись для медичного закладу і мають відповідні сертифікати. Відповідно до цього учасник має підтвердити досвід постачання за даним кодом класифікатора.
сертифікат відповідності УкрСЕПРО
Дата подання: 13 листопада 2020 11:22
Дата відповіді: 16 листопада 2020 13:51
Шановний Замовник! В Додатку 4 ТД зазначено, що учасник закупівлі повинен надати копію сертифікату відповідності УкрСЕПРО по ДСТУ ГОСТ 16371:2016; 19917:2016 та ДСТУ ГОСТ 22046:2004 на всю продукцію власного виробництва, що пропонується до закупівлі та копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на всю продукцію власного виробництва , що пропонується до закупівлі. Вимоги щодо надання зазначених документів на продукцію власного виробництва є дискримінаційними, такими, що порушують права не виробників товару. Таким чином, порушені принципи здійснення публічних закупівель, закріплені у статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України від 19.09.2019р. №114-ІХ та вимоги пункту 4 статті 22 Закону. Просимо внести відповідні зміни до тендерної документації та прибрати дискримінаційні вимоги надання документів на продукцію власного виробництва.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня.
Сертифікат відповідності УкрСЕПРО свідчить, що товари пройшли випробування і відповідають заявленим параметрам.
Висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи на всю продукцію свідчить про те, що за результатами державної санітарно-епідеміологічної експертизи меблів для обладнання лабораторій та медичних установ відповідають встановленим медичним критеріям безпеки/показникам: Міграція хімічних речовин в атмосферне повітря (ДР, не більше, мг/м3): формальдегіду – 0,003; аміаку – 0,04; метанолу – 0,5; рівень запаху – 2 бали відповідно до Державних санітарних норм та правил «Полімерні та полімервмісні матеріали, вироби і конструкції, що застосовуються у виробництві меблів. Гігієнічні вимоги затверджені Наказом Міністерства охорони здоров’я України від 29.12.2012 року №1139 та Інструкції 6035.А-91. Ефективна питома активність природних радіонуклідів – не більше 370 Бк/кг відповідно до НРБУ-97 «Норми радіаційної безпеки України. Державні гігієнічні нормативи». Меблі, які мають даний висновок відповідають вимогам діючого санітарного законодавства України і за умови дотримання вимог цього висновку можуть бути використані у заявленій сфері застосування.
Строк поставки
Дата подання: 17 листопада 2020 12:27
Дата відповіді: 17 листопада 2020 12:50
Шановний Замовнику! Просимо уточнити строк поставки товару, адже маємо три різні дати в складі ТД: Оголошення - Протягом 2020 року Проєкт договору - 5.2. Строк поставки: 12 календарних місяців з дати отримання попередньої оплати, але не пізніше 24.12.2020 року. Аукціон назначено на 05 січня 2021 року.
Відповідь: Доброго дня.
Поставка товару здійснюється в поточному році але не пізніше 24.12.2020 року.
Дата аукціону може змінитись після завершення Замовником розгляду отриманих пропозицій.
Невідповідність строку поставки
Дата подання: 19 листопада 2020 21:06
Дата відповіді: 23 листопада 2020 14:00
Шановний Замовник, у повідомленні про закупівлю вказано, що аукціон призначено на 05.01.2021 року. При цьому: Період постачання: по 24 грудня 2020 Просимо внести зміни в оголошення та тендерну документацію та виправити помилку.
Відповідь: Доброго дня. Дата аукціону може змінитись після завершення Замовником розгляду отриманих пропозицій.
Наявність дискримінаційних вимог
Дата подання: 19 листопада 2020 21:42
Дата відповіді: 23 листопада 2020 15:29
В тендерній документації Замовник вимагає від учасника надати інформацію стосовно наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). При цьому Замовник окремо вказує: *Аналогічним договором вважається договір щодо поставки меблів або договір поставки товару, що є предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015 - 39180000-7 Лабораторні меблі/ Учасником під час прийняття участі у відкритих торгах (ідентифікатор закупівлі: UA-2020-10-30-001786-a), які проводяться Замовником, виявлені порушення Закону України “Про публічні закупівлі” в редакції від 25.12.2015 № 922-VIII, з наступними змінами, (далі - Закон № 922-VIII) з боку службових осіб тендерного комітету. За результатами вивчення та аналізу тендерної документації Скаржником встановлені порушення вимог Закону № 922-VIII та інших нормативно-правових актів, які регулюють відносини у сфері публічних закупівель та, по суті, носять дискримінаційний характер для учасників відкритих торгів. Так, відповідно до ч. 1 ст. 5 Закону № 922-VIII закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія, ефективність та пропорційність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них, об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням. Згідно з ч. 4 цієї статті замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно з частиною 4 статті 22 Закону № 922-VII тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно Із Законом України “Про доступ до публічної інформації” та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Згідно вимог тендерної документації Учасник повинен надати підтвердження виконання аналогічного договору. Аналогічним договором в розумінні цієї тендерної документації є: *Аналогічним договором вважається договір щодо поставки меблів або договір поставки товару, що є предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015 - 39180000-7 Лабораторні меблі. Вважаємо дана вимога є дискримінаційною та незаконною згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), що призводить до обмеження конкуренції під час закупівлі. Вимога наявності в аналогічному договорі саме меблів згідно коду ДК 021:2015 - 39180000-7 Лабораторні меблі є дискримінаційною, вона звужує коло добросовісних учасників, які мають досвід постачання аналогічних меблів без вказання коду ДК 021:2015 - 39180000-7 Лабораторні меблі, або зі схожими кодами ДК. В різних державних закупівлях використовують різні коди ДК на одні й ті самі меблі. В комерційних договорах взагалі немає практики вказання кодів ДК. Учасник має усю необхідну матеріально технічну базу для виконання умов договору, працівників відповідної кваліфікації та досвід виконання аналогічних договорів зі схожими та ідентичними предметами закупівлі. Проте Учасник не має аналогічного договору, де було б вказано саме код ДК 021:2015 - 39180000-7 Лабораторні меблі. На переконання Учасника, вимога щодо надання подібного договору(із вказанням саме коду ДК 021:2015 - 39180000-7 Лабораторні меблі) жодним чином не свідчить про те, що учасники, які договори з цим кодом ДК, здатні та виконають зобов’язання краще порівняно з іншими учасниками, які мають досвід виконання аналогічних договорів з аналогічним предметом закупівлі, але без вказання саме коду ДК 021:2015 - 39180000-7 Лабораторні меблі. Ми вважаємо, що дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог у спосіб, наведений вище, порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси, пов’язані з його участю у Процедурі закупівлі. Формування предмета закупівлі у спосіб, наведений вище, порушують вимоги Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також, права та законні інтереси учасників, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені статтею 3 Закону. Данні вимоги Замовника обмежують права учасників прийняти участь в даній закупівлі та конкурувати в конкурентному середовищі з іншими учасниками закупівлі. З огляду на викладене, викладена у тендерній документації вимога Замовника, викладена в редакції: «*Аналогічним договором вважається договір щодо поставки меблів або договір поставки товару, що є предметом закупівлі згідно коду ДК 021:2015 - 39180000-7 Лабораторні меблі» підлягає виключенню. Аналогічні за своїм змістом рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель викладені під час розгляду скарг за результатами проведення відкритих торгів за наступними посиланнями: https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-06-003137-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2017-04-04-000197-b, https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2020-02-12-001817-a.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Постачальник повинен мати досвід у поставках таких меблів. Для підтвердження необхідною умовою є наявність аналогічних договорів. Це свідчить про те, що постачальник не вперше виготовляє меблі для медичних установ и має певний досвіт в таких поставках.
Це обов'язкова умова.
Зображення предмету закупівлі
Дата подання: 19 листопада 2020 21:44
Дата відповіді: 23 листопада 2020 15:30
Просимо Замовника надати схематичні зображення предмету закупівлі задля підготовки більш точної тендерної пропозиції Учасником
Відповідь: Технічного опису достатньо для підготовки тендерної пропозиції.
Розгорнути всі запитання: 6 Згорнути запитання

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-30-001786-a.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРОРГСИНТЕЗ", Код ЄДРПОУ:31607028
Дата подання: 25 листопада 2020 14:49
СКАРГА щодо вимог тендерної документації
Замовником у тендерній документації встановлено дискримінаційні вимоги до учасників, які обмежують конкуренцію, звужують коло учасників, порушують вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в редакції Закону України від 19.09.2019р. №114-ІХ та дозволяють Замовнику визначити переможцем процедури закупівлі заздалегідь визначеного учасника на власний розсуд, без дотримання принципу об’єктивного та неупередженого визначення переможця закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 28 листопада 2020 19:48
рішення від 27.11.2020 № 22033 + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 28 листопада 2020 19:48
рішення від 09.12.2020 № 22803.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2020 20:18
Коментар замовника щодо усунення порушення: Замовник ознайомився з рішенням Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель та повідомляє, що до тендерної документації будуть внесені відповідні зміни.
Дата виконання рішення замовником: 17 грудня 2020 12:57

Документи подані скаржником

25 листопада 2020 13:07
СКАРГА.pdf

Документи подані замовником

02 грудня 2020 13:43
Відповідь на скаргу
02 грудня 2020 13:43
Відповідь на скаргу .doc

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 17 грудня 2020 15:24
Кінець періоду оскарження: 28 грудня 2020 00:00
Дата відміни: 28 грудня 2020 00:03
Причина відміни: відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: згідно п.1. ч.1 ст. 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) на підставі: «відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг».
Документи:
17 грудня 2020 15:21
Електронний підпис
17 грудня 2020 14:55
Відміна торгів