Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Огірки солоні, капуста квашена, томатна паста, горошок консервований, ікра кабачкова
Очікувана вартість
849 890,00 UAH
UA-2020-10-30-001733-b 33c6e73f58d84ef6abc086a8f2014eb3
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дроздова Ольга Юріївна

dnepr-osvitakkt@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 37397216
Місцезнаходження: 02105, Україна , Київська обл., Київ, пр-т Миру, 6-А
Контактна особа: Дроздова Ольга Юріївна
dnepr-osvitakkt@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 11:58
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 17 листопада 2020 13:02
Очікувана вартість: 849 890,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 4 250,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі


Загальна кількість товару: 25600 кг (огірки солоні 8000 кг код 15331480-5 ДК 021:2015 (овочі, оброблені для тимчасового зберігання); капуста квашена 7600 кг код 15331142-4 ДК 021:2015 (оброблена капуста); томатна паста 2400 кг код 15331427-6 ДК 021:2015 (концентроване томатне пюре); горошок консервований 3600 кг код 15331462-3 ДК 021:2015 (консервований горох); ікра кабачкова 4000 кг код 15331400-1 ДК 021:2015 (овочеві пресерви та/або консерви). Продукція має постачатися і розвантажуватися транспортом та силами Учасника у 81 заклад освіти Дніпровського району м. Києва (Додаток № 2 Договору). Учасник постачає Замовнику товар поступово, дрібними партіями у період дії договору відповідно до наданих заявок. Строки поставки товару: не більше одного календарного дня після отримання заявки від Замовника. Графік завозу продукції з 6-00 до 17-00. Учасник визначає ціну на товар, який він пропонує поставити за Договором, з урахуванням податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, а також витрат на страхування, транспортування, завантажування, розвантажування та інших витрат, визначених законодавством.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8000 кілограми
Огірки солоні
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Миру, 6-а (заклади освіти Дніпровського району за адресою закладу освіти згідно дислокації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
7600 кілограми
Капуста квашена
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Миру, 6-а (заклади освіти Дніпровського району за адресою закладу освіти згідно дислокації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
2400 кілограми
Томатна паста
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Миру, 6-а (заклади освіти Дніпровського району за адресою закладу освіти згідно дислокації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
3600 кілограми
Горошок консервований
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Миру, 6-а (заклади освіти Дніпровського району за адресою закладу освіти згідно дислокації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі
4000 кілограми
Ікра кабачкова
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 02105, Україна, м. Київ, м. Київ, просп. Миру, 6-а (заклади освіти Дніпровського району за адресою закладу освіти згідно дислокації)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 15330000-0 — Оброблені фрукти та овочі

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 12:18
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 12:17
ТД оброблені овочі 2020.docx

Звернення до Держаудитслужби

Номер звернення: UA-R-2021-04-02-000015 • b0eb25c39b1748d2a982c70d658e82ef
Автор звернення: Олександр Куліковський, ГО "Кандидат"
Дата створення звернення: 2021-04-02 21:22
  • Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  • Укладення з учасником, який став переможцем процедури закупівлі, договору про закупівлю, умови якого не відповідають вимогам тендерної документації та/або тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі
Тендерні процедури під час яких представниками організації виявленні системні порушення ЗУ «Про публічні закупівлі», антикорупційного та антимонопольного законодавства в діях посадових осіб (Уповноважених осіб), членів тендерного комітету Управління освіти Дніпровської районної в місті Києві державної адміністрації:______________________ ВИЯВЛЕНІ ПОРУШЕННЯ: Згідно Додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації, Учасник для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником учасник повинен надати наступні документи: - Згідно п.п. 2.3. - Копії експертних висновків або протоколів випробувань харчової продукції, виданих відповідною акредитованою лабораторією на показники безпеки продукту, чинних на дату подання пропозиції, датованого не раніше як за три місяці до останньої дати подання пропозиції; - Згідно п.п 2.4. - Відбір виробів на лабораторні дослідження проводиться за рахунок Постачальника. надати копію протоколу випробувань (експертний висновок), виданого відповідною акредитованою лабораторією щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів за основними показниками: органолептичні, фізико-хімічні; Переможцем ТОВ «САПСАН ПЕТРОЛІУМ» не надано документи, що передбачені п.п 2.3, а саме: - експертних висновків або протоколів випробувань харчової продукції на показники безпеки продукту, чинних на дату подання пропозиції, датованого не раніше як за три місяці до останньої дати подання пропозиції на томатну пасту, зелений горошок консервований та ікру кабачкову. Також, Переможцем ТОВ «САПСАН ПЕТРОЛІУМ» не надано документи, що передбачені п.п 2.4, а саме: - копію протоколу випробувань (експертний висновок), виданого відповідною акредитованою лабораторією щодо оцінки відповідності товару вимогам нормативних документів на органолептичні, фізико-хімічні показники на томатну пасту, зелений горошок консервований та ікру кабачкову. Згідно Додатку 2 «Технічні вимоги» тендерної документації, Учасник подає документи, які засвідчують якість та безпеку продуктів харчування. - Згідно п.п. 4.3. Учасник повинен надати копії висновків санітарно-епідеміологічної експертизи на предмет закупівлі, копії посвідчень про якість (сертифікатів якості, декларацій про якість тощо). ТОВ «САПСАН ПЕТРОЛІУМ» не надано документи на сухофрукти, що передбачені п.п 4.3 а саме: - копії посвідчень про якість (сертифікатів якості, декларацій про якість тощо). Також, ТОВ «САПСАН ПЕТРОЛІУМ» не надано довідку, що підтверджує відсутність підстави, передбаченої п.12 частини 1 ст.17 Закону та довідку що підтверджує відсутність підстави, передбаченої абзацом 1 ч. 2 ст. 17 Закону, або інформацію у довільній формі, що підтверджує вжиття заходів для доведення надійності учасника, згідно абзацу 2 ч. 2 ст. 17 Закону. Відповідно статті 31 Закону № 922-VIII замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель. Натомість Замовник допустив до аукціону переможця - Учасника торгів ТОВ «САПСАН ПЕТРОЛІУМ», чим порушив вимоги Закону № 922-VIII. Отже, уважно провівши аналіз Закупівлі та вивчивши пропозиції учасників, експерти організації дійшли висновку про невідповідність Учасника Закупівлі вимогам кваліфікаційних критеріїв, зазначених у тендерній документації. ______________ 1. Державній аудиторській службі України здійснити заходи державного фінансового контролю, та на підставі п. 2 ч. 2 ст. 8 Закону розпочати моніторинг тендерної процедури: UA-2020-10-30-001733-b на предмет порушення Закону, антимонопольного законодавства. За підтвердженням виявлених порушень (фактів) звернутися до правоохоронних, антикорупційних органів для прийняття відповідних процесуальних рішень, відкриття кримінальних проваджень стосовно усіх причетних посадових (уповноважених) осіб, членів тендерного комітету Замовника, та учасників-переможців вищезазначених торгів. ______________ 2. За підтвердженням інформації у зверненні в діях та рішеннях посадових осіб Замовника під час проведення тендерної процедури: UA-2020-10-30-001733-b, та ініціювати усунення порушення, шляхом вжиття заходів щодо розірвання договору.
Відповідь Держаудитслужби: Очікується
Текст відповіді: Очікується відповідь
Дата відповіді: Очікується
Документи, подані автором

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2021-04-19-000053 ● 73fa807844d24353b3221a4353ebae53
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2021
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 19 квітня 2021 17:19
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

НАКАЗ

19.04.2021 № 268

Київ


Про початок моніторингу закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25грудня 2015 року № 922-VIII, пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,

НАКАЗУЮ:

1. Затвердити Перелік процедур закупівель для здійснення моніторингів (додається).
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у Переліку.


Начальник Олександр КАРАБАНОВ

ЗАТВЕРДЖЕНО
Наказ Північного офісу
Держаудитслужби
19.04.2021 № 268
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
14 UA-2020-10-30-001733-b 30.10.2020
інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Договір розірвано

2021-05-28 15:15:44


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 18 травня 2021
Кінцевий строк оскарження: 02 червня 2021

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
  3. Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Моніторингом встановлено порушення вимог п. 8 ч. 2 ст. 21 та ч. 11 ст. 29 Закону України "Про публічні закупівлі".)

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 13:29

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПСАН ПЕТРОЛІУМ" 834 640,00
UAH з ПДВ
834 640,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат” 838 000,00
UAH з ПДВ
838 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "Руол Стандарт" 844 600,00
UAH з ПДВ
844 600,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 15:55
Електронний підпис
24 листопада 2020 15:53
1 СТАТУТ.pdf
24 листопада 2020 15:53
2 Договір.pdf
24 листопада 2020 15:53
1 Витяг Сапсан Петроліум.pdf
24 листопада 2020 15:53
Форма тендерної пропозиції.pdf
24 листопада 2020 15:53
1 Довідка про підприємство.pdf
24 листопада 2020 15:53
1 Довідка про не судимість.pdf
13 листопада 2020 17:10
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:09
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:07
8 НААСР (Сапсан Петроліум).pdf
13 листопада 2020 17:07
6 Аналогічні договори.pdf
13 листопада 2020 17:07
9 Договір (проект).pdf
13 листопада 2020 17:07
9 Листи - згода.pdf
13 листопада 2020 17:07
7 Лист-згода 90 днів.pdf
13 листопада 2020 17:07
8 Сертифікати ISO.pdf
13 листопада 2020 17:07
5 Угода на виконання робіт.pdf
13 листопада 2020 17:07
6 Ассортиментний перелік.pdf
13 листопада 2020 17:06
4 Санітарні паспорти.pdf
13 листопада 2020 17:06
1 Витяг Сапсан Петроліум.pdf
13 листопада 2020 17:06
2 Інформація до ст.17.pdf
13 листопада 2020 17:06
2 Лист пояснення до ст.17.pdf
13 листопада 2020 17:06
2 Відомості про учасника.pdf
13 листопада 2020 17:06
1 Довідка про підприємство.pdf
13 листопада 2020 17:06
8 Висновок (упаковка).pdf
13 листопада 2020 17:06
8 Протокол досліджень.pdf
13 листопада 2020 17:06
5 Договір поставки.pdf
13 листопада 2020 17:06
6 Гарантія.pdf
13 листопада 2020 17:06
5 Договір (дистриб'ютор).pdf
13 листопада 2020 17:06
6 ( Про дитячу працю).pdf
13 листопада 2020 17:06
5 Лист Дистриб'ютера.pdf
13 листопада 2020 17:06
4 Автотранспорт.pdf
13 листопада 2020 17:06
1 Довідка про не судимість.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 12:44
Електронний підпис
11 листопада 2020 12:43
Статут ТОВ Гранат.pdf
11 листопада 2020 12:43
Наказ, протоколи.pdf
11 листопада 2020 12:43
Фінансова звітність.pdf
11 листопада 2020 12:43
Лист-згона на обробку.pdf
11 листопада 2020 12:43
Паспорт.pdf
11 листопада 2020 12:43
Про довкілля.pdf
11 листопада 2020 12:42
Субпідряд.pdf
11 листопада 2020 12:42
СТ 17 п.1-2.pdf
11 листопада 2020 12:42
Статутні.pdf
11 листопада 2020 12:42
Щодо ліцензування.pdf
11 листопада 2020 12:42
Експлуатаційний дозвіл.pdf
11 листопада 2020 12:42
Гарантійний лист ст.17.pdf
11 листопада 2020 12:42
Витяг з ЄДР.pdf
11 листопада 2020 12:42
Акти сан.обробка авто 2020.pdf
11 листопада 2020 12:42
Відомості про учасника.pdf
11 листопада 2020 12:42
Гарантійний лист 90%.pdf
11 листопада 2020 12:42
Склади.pdf
11 листопада 2020 12:42
ТУ на фасування соління.pdf
11 листопада 2020 12:42
Проект договору.pdf
11 листопада 2020 12:42
Технічні вимоги.pdf
11 листопада 2020 12:42
Сертифікати, договори.pdf
11 листопада 2020 12:42
Працівники.pdf
11 листопада 2020 12:42
Транспорт_оригінал.pdf
11 листопада 2020 12:42
Лист щодо автотранспорту.pdf
11 листопада 2020 12:42
Лист Держпродспоживслужби.pdf
11 листопада 2020 12:42
Гарантійний лист санкції.pdf
11 листопада 2020 12:42
Вимірювальна техніка.pdf
11 листопада 2020 12:42
Пояснювальна записка.pdf
11 листопада 2020 12:42
Пропозиція.pdf

Публічні документи

12 листопада 2020 16:07
Електронний підпис
12 листопада 2020 15:56
Проект дог.-Дод.4.PDF
12 листопада 2020 15:56
Лист-згода-Дод.6.PDF
12 листопада 2020 15:56
Довідка пр рух грош.коштів.PDF
12 листопада 2020 15:56
ISO 22000 виробника.PDF
12 листопада 2020 15:56
6-2 Додаток до Атестату.pdf
12 листопада 2020 15:56
6-1 Атестат лабораторії.PDF
12 листопада 2020 15:56
5-1 Звіт аудиту ІS0 9001-2019 р..pdf
12 листопада 2020 15:56
5 Сертифікат ISO 9001-2019 р..pdf
12 листопада 2020 15:56
4-1 Звіт аудиту ISO 22000-2020 р..pdf
12 листопада 2020 15:56
4 Сертифікат ISO 22 000-2020 р..pdf
12 листопада 2020 15:56
3 Лист-згода-Дод.6.PDF
12 листопада 2020 15:56
3 Асортиментний перелік.PDF
12 листопада 2020 15:56
3 Акт ЗВТ+перелік.pdf
12 листопада 2020 15:56
Тех.вим.-Дод.2.PDF
12 листопада 2020 15:56
1-3 Інф.довідка Ст.17 ЗУ.PDF
12 листопада 2020 15:56
1-3 Інф.довідка Ст.17 ЗУ-2.PDF
12 листопада 2020 15:56
1 Статут 2019 +.pdf
12 листопада 2020 15:56
1 Св-во про держ.р.pdf
12 листопада 2020 15:56
1 Лист про печатку.PDF
12 листопада 2020 15:56
1 Довідка ПДВ.PDF
12 листопада 2020 15:56
1 Довідка з банку-05.11.2020 р..PDF
12 листопада 2020 15:56
1 Довідка ЄДРПОУ.pdf
12 листопада 2020 15:56
1 Довідка 4-ОПП.PDF
12 листопада 2020 15:56
1 Витяг-01.10.2020 р..PDF
12 листопада 2020 15:56
1 Антикорупційна програма.PDF
12 листопада 2020 15:56
0 Дов.про підприємство.PDF
12 листопада 2020 15:56
0 Д-ти про уповн.предст..pdf
12 листопада 2020 15:56
14 Водійські посвідчення.pdf
12 листопада 2020 15:56
13 Медичні книги працівн..pdf
12 листопада 2020 15:56
12 Довідка про працівників.PDF
12 листопада 2020 15:56
8 Реєстр.потужн.опер.ринку.PDF
12 листопада 2020 15:56
7 Договір мийка авто 2020 р..PDF
12 листопада 2020 15:56
5 Свід.про держ.реєстр. авто.pdf
12 листопада 2020 15:56
4 Догов.оренди автомобілів.pdf
12 листопада 2020 15:56
2-1 Експлуатац.дозвіл склад.PDF
12 листопада 2020 15:56
1-1 Експлікація.pdf
12 листопада 2020 15:56
1 Довідка МТБ.PDF
12 листопада 2020 15:56
Цінова-Дод.3.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПСАН ПЕТРОЛІУМ"

Товариство з обмеженою відповідальністю “Гранат”

ТОВ "Руол Стандарт"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПСАН ПЕТРОЛІУМ"
#40108494
Переможець 834 640,00
UAH з ПДВ
18 листопада 2020 16:35

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 листопада 2020 16:35

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "САПСАН ПЕТРОЛІУМ"
#40108494
834 640,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
28 травня 2021 15:12
Дод. угода № 5 до Дог. № 259.pdf зміни до договору
28 травня 2021 15:11
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 14:11
ДУ № 4 до договору № 259 (огірки солоні, капуста квашена, томатна паста, горошок консервований, ікра кабачкова).pdf зміни до договору
25 січня 2021 14:10
Електронний підпис зміни до договору
25 січня 2021 13:58
ДУ № 4 до договору № 259 (огірки солоні, капуста квашена, томатна паста, горошок консервований, ікра кабачкова).pdf зміни до договору
25 січня 2021 13:58
Електронний підпис зміни до договору
12 січня 2021 16:21
Додаткова угода № 2 (огірки солоні, капуста квашена, томатна паста, горошок консервований, ікра кабачкова).pdf зміни до договору
12 січня 2021 16:20
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2020 17:13
Додаткова угода № 2 (огірки солоні, капуста квашена, томатна паста, горошок консервований, ікра кабачкова).pdf зміни до договору
28 грудня 2020 17:12
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2020 16:53
Додаткова угода №1 до Договору №259 (огірки солоні, капуста квашена, томатна паста, горошок консервований, ікра кабачкова).pdf зміни до договору
08 грудня 2020 16:52
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 12:07
Договір №259 (огірки солоні, капуста квашена, томатна паста, горошок консервований, ікра кабачкова).pdf укладений
08 грудня 2020 12:02

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
08 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Узгоджене зменшення ціни
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік, на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору на наступний рік на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в початковому Договорі
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
21 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів замовника
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розірвання договору
Номер договору про закупівлю: 259
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 грудня 2020 — 27 травня 2021
Сума оплати за договором: 659 133,02
UAH (в тому числі ПДВ 109 855,50 UAH)
Причини розірвання договору: У зв’язку із неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Загальна сума вартості Договору № 259 від 04.12.2020 з урахуванням внесених змін становить 659 133,02 (шістсот п’ятдесят дев’ять тисяч сто тридцять три грн. 02 коп. (з ПДВ), в тому числі: сума фактичних видатків Покупця/Замовника за договором, укладеним у 2020 році – 531 793,42 грн. (з ПДВ); сума фактичних видатків Покупця/Замовника за Додатковою угодою № 3 від 05.01.2021, укладеною на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20% суми, визначеної в Договорі № 259 від 04.12.2020 складає 127 339,60 грн. (з ПДВ) відповідно до видатків, затверджених в установленому порядку на цю мету на 2021 рік..