Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код CPV ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» «Services in maintenance of elevators» (послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва) (Maintenance services elevators in buildings housing Solomenskiy district of Kyiv)
Services in maintenance of elevators in buildings housing Solomenskiy district of Kyiv
Очікувана вартість
19 797 000,00 UAH
UA-2020-10-30-001559-b 38586fb69aff4075b2b4a53d5d4ae9a8
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Баранов Валерій Вікторович

v.andreev@kpsolor.com.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 35756919
Місцезнаходження: 03186, Україна , Київська область обл., Київ, Левка Мацієвича, 6
Контактна особа: Баранов Валерій Вікторович
v.andreev@kpsolor.com.ua
Додаткові контактні особи: Згурський О.О.
380442494696
skz17@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання
Official name: Municipal enterprise "Management company servicing housing Solomenskiy district of Kyiv"
National ID: 35756919
Contact point: Baranov Valeriy
v.andreev@kpsolor.com.ua
Additional contacts: Zgursky O.O
380442494696
skz17@ukr.net

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 11:38
Звернення за роз’ясненнями: до 24 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 30 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 04 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 16 грудня 2020 14:46
Очікувана вартість: 19 797 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 197 970,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 90000 UAH
Publication date: 30 жовтня 2020 11:38
Enquiries until: 24 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 30 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 04 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 19 797 000 UAH including VAT
Minimal lowering step: 197 970 UAH
Minimal lowering step, %: 1,00 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50750000-7: Послуги з технічного обслуговування ліфтів


Scope of the procurement
згідно технічного завдання на 12 місяців -888ліфтов
according to specification for 12 months
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Код CPV ДК 021:2015 - 50750000-7 «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» «Services in maintenance of elevators» (послуги з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом'янського району м. Києва)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
ДК 021:2015: 50750000-7 — Послуги з технічного обслуговування ліфтів

(Maintenance services elevators in buildings housing Solomenskiy district of Kyiv)
CPV: 50750000-7
Період постачання: по 30 січня 2022

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг джерело фінансування -власні кошти підприємства Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 12:50
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 12:42
ТД_ліфти2.pdf
30 жовтня 2020 12:42
ТД_ліфти1.pdf

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 09 грудня 2020
UA-2020-10-30-001559-b38586fb69aff4075b2b4a53d5d4ae9a8
Найменування: КП Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Солом'янського району м. Києва
Код ЄДРПОУ: 35756919
Місцезнаходження: 03186, Україна, Київська область обл., Київ, Левка Мацієвича, 6
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 09:35
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 09 грудня 2020 09:35

Вимога про усунення невідповідностей

В результаті розгляду Тендерної пропозиції ТОВ «СП УКРСХІДЛІФТ» (код ЄДРПОУ 32335658) на відповідність вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям встановлено, що в тендерній пропозиції Учасника, яка надана в електронному вигляді, виявлено невідповідність в інформації та/або документах. Згідно з ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник в Розділі 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку №2 Тендерної документації зазначає: У випадку, якщо Учасник надавав послуги з технічного обслуговування ліфтів у житлових будинках для комунальних підприємств Солом`янського району м. Києва – додатково надати позитивні листи-відгуки щодо виконання таких договорів, підписані керівником цих підприємств та засвідчені печаткою (за наявності). Однак, Учасник надав лист-роз`яснення про не надання відгуку, в якому пояснює чому не надав вказані вище листи-відгуки, в ньому зазначено, що Учасник не надавав послуги комунальним підприємствам Печерського району м. Києва. Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати: Лист-роз`яснення про не надання відгуку про надання послуг з технічного обслуговування ліфтів у житлових будинках для комунальних підприємств Солом`янського району м. Києва Враховуючи результат розгляду, голова Тендерного комітету, Головний інженер Згурський Олексій Олександрович, запропонував надати Учаснику ТОВ «СП УКРСХІДЛІФТ» (код ЄДРПОУ 32335658) можливість усунути виявлені невідповідності в інформації/документах протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

Публічні документи

08 грудня 2020 10:21
Електронний підпис
08 грудня 2020 10:21
Лист роз яснення.PDF.p7s
08 грудня 2020 10:21
Лист роз яснення.PDF
02 грудня 2020 17:47
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:47
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:46
Технічний опис послуг.PDF
02 грудня 2020 17:46
Установчий документ.pdf
02 грудня 2020 17:46
Рейтинг.zip
02 грудня 2020 17:46
Лiцензiя.zip
02 грудня 2020 17:46
Лист-згода.pdf
02 грудня 2020 17:46
Довiренiст__Рижий.zip
02 грудня 2020 17:46
Гарантия_8669.zip

Вимога про усунення невідповідностей

В результаті розгляду Тендерної пропозиції ТОВ «ЮНІТ-Л» (код ЄДРПОУ 32423953) на відповідність вимогам тендерної документації та кваліфікаційним критеріям встановлено, що в тендерній пропозиції Учасника, яка надана в електронному вигляді, виявлено невідповідність в інформації та/або документах. Згідно з ч. 9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник в п. 3.4. Розділу 3 «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору» Додатку №2 Тендерної документації зазначає: Учасник має надати лист-відгук (позитивний) від контрагента щодо повного виконання аналогічного договору, який вказано в довідці, підписаний керівником цього підприємства та засвідчений печаткою (в разі наявності). Однак, Учасник надав документ, по змісту схожий, але без зазначення назви документу. До того ж в тексті документу зустрічаються помилки в написанні назви Учасника: а саме «ЮНИТ-Л». Для усунення виявлених невідповідностей Учаснику необхідно надати: лист-відгук (позитивний) від контрагента щодо повного виконання аналогічного договору, який вказано в довідці, підписаний керівником цього підприємства та засвідчений печаткою (в разі наявності) із зазначенням назви документу та вірно вказаною назвою Учасника. Враховуючи результат розгляду, голова Тендерного комітету, Головний інженер Згурський Олексій Олександрович, запропонував надати Учаснику ТОВ «ЮНІТ-Л» (код ЄДРПОУ 32423953) можливість усунути виявлені невідповідності в інформації/документах протягом 24 годин з моменту розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Документи

04 грудня 2020 00:02
Звіт з ЄДР (припинено)

Публічні документи

18 грудня 2020 08:49
Електронний підпис
18 грудня 2020 08:49
Електронний підпис
18 грудня 2020 08:48
Документи переможця.7z
08 грудня 2020 16:28
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:28
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:24
Лист-відгук.pdf
03 грудня 2020 15:51
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:51
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:49
Уставний документ.PDF
03 грудня 2020 15:49
Технічний опис послуг.PDF
03 грудня 2020 15:49
Dovirenist Vorobyova 2020 (2).rar
03 грудня 2020 15:48
Dovirenist_Sumonenkov_2020.rar
03 грудня 2020 15:48
License Altbank (1).rar
03 грудня 2020 15:48
Лист - згода.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 грудня 2020 15:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л" 19 791 000,00
UAH з ПДВ
19 791 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ" 19 797 000,00
UAH з ПДВ
19 797 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

18 грудня 2020 08:49
Електронний підпис
18 грудня 2020 08:49
Електронний підпис
18 грудня 2020 08:48
Документи переможця.7z
08 грудня 2020 16:28
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:28
Електронний підпис
08 грудня 2020 16:24
Лист-відгук.pdf
03 грудня 2020 15:51
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:51
Електронний підпис
03 грудня 2020 15:49
Уставний документ.PDF
03 грудня 2020 15:49
Технічний опис послуг.PDF
03 грудня 2020 15:49
Dovirenist Vorobyova 2020 (2).rar
03 грудня 2020 15:48
Dovirenist_Sumonenkov_2020.rar
03 грудня 2020 15:48
License Altbank (1).rar
03 грудня 2020 15:48
Лист - згода.PDF

Публічні документи

08 грудня 2020 10:21
Електронний підпис
08 грудня 2020 10:21
Лист роз яснення.PDF.p7s
08 грудня 2020 10:21
Лист роз яснення.PDF
02 грудня 2020 17:47
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:47
Електронний підпис
02 грудня 2020 17:46
Технічний опис послуг.PDF
02 грудня 2020 17:46
Установчий документ.pdf
02 грудня 2020 17:46
Рейтинг.zip
02 грудня 2020 17:46
Лiцензiя.zip
02 грудня 2020 17:46
Лист-згода.pdf
02 грудня 2020 17:46
Довiренiст__Рижий.zip
02 грудня 2020 17:46
Гарантия_8669.zip

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СП УКРСХІДЛІФТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"
#32423953
Переможець 19 791 000,00
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 15:07

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 15:07

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "ЮНІТ-Л"
#32423953
19 791 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
05 квітня 2022 15:54
звіт про договір 662.pdf укладений
05 квітня 2022 15:53
договір 662.pdf укладений
05 квітня 2022 15:51
Електронний підпис зміни до договору
14 лютого 2022 16:45
Додаткова угода 2.pdf зміни до договору
14 лютого 2022 16:42
Електронний підпис зміни до договору
28 грудня 2021 13:24
додаткова угода ліфти.pdf зміни до договору
28 грудня 2021 13:23
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 09:01
дог №662-2020.pdf укладений
29 грудня 2020 08:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
28 грудня 2021
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ст.ст. 651, 653, 654 Цивільного кодексу України, ст.188 Господарського кодексу України, п. 8 ч. 5 та ч. 6 ст. 41 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.п. 10.2, 11.9 Договору № 662/2020 від 29.12.2020 уклали цю Додаткову угоду №1 до Договору № 662/2020 від 29.12.2020
Номер договору про закупівлю: 662/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
14 лютого 2022
Дата публікації змін до договору:
14 лютого 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зміна встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): керуючись ст. 651-654 Цивільного кодексу України, ст. 188 Господарського кодексу України , у зв’язку з укладанням договору на 2022 рік за результатами тендерної процедури закупівлі Послуг з повного технічного обслуговування ліфтів у будинках житлового фонду комунальної власності територіальної громади Солом’янського району м. Києва за CPV ДК 021:2015 - 50750000-7 – «Послуги з технічного обслуговування ліфтів» (UA-2021-11-19-005417-b) та з метою безперебійного забезпечення надання послуг з технічного обслуговування ліфтів житлових будинків для населення Встановити строк дії Додаткової угоди №1 від 28.12.2021 року до Договору № 662/2020 від 29.12.2020 року та Договору № 662/2020 від 29.12.2020 року до 14.02.2022, а в частині розрахунків до повного виконання Сторонами зобов’язань.
Номер договору про закупівлю: 662/2020
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: не вказанa — 14 лютого 2022
Сума оплати за договором: 21 249 168,45
UAH (в тому числі ПДВ 3 541 528,07 UAH)