Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015 – ДК 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)
Очікувана вартість
499 200,00 UAH
UA-2020-10-30-001380-c 24d572a3f6f74f09a9a29b9117c82e9e
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Безкоровайна Юлія Ярославівна

+380322445977 misto@locz.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Львівський міський центр зайнятості
Код ЄДРПОУ: 25555035
Місцезнаходження: 79060, Україна , Львівська обл., Львів, вул. Княгині Ольги, 122
Контактна особа: Безкоровайна Юлія Ярославівна
+380322445977
misto@locz.gov.ua
Категорія: Орган соціального страхування

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 10:21
Звернення за роз’ясненнями: до 10 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 16 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 20 листопада 2020 18:00
Початок аукціону: 23 листопада 2020 14:33
Очікувана вартість: 499 200,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 2 496,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 13000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09310000-5: Електрична енергія


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
192000 кВт*год
ДК 021:2015 – ДК 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 79060, Україна, Львівська область, Львів, вул. Княгині Ольги, 122
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 січня 2021  —  31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09310000-5 — Електрична енергія

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Оплата має бути здійснена Споживачем у строк, визначений у рахунку, який не може бути меншим 10 (десяти) робочих днів з моменту отримання рахунку Споживачем Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
12 листопада 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 12:33
тендер ЛМЦЗ 2021 ТД зі змінами.docx
12 листопада 2020 12:33
Перелік змін що вноситься до ТД.docx
12 листопада 2020 12:33
Додаток 9.docx
12 листопада 2020 12:33
Додаток 2 Договір зі змінами.docx
12 листопада 2020 12:33
Додаток 1 зміни 2.docx
12 листопада 2020 12:33
Додаток 1 зміни 2.docx
12 листопада 2020 12:33
Додаток 2 Договір зі змінами.docx
12 листопада 2020 12:33
Додаток 1 зміни 2.docx
12 листопада 2020 12:33
тендер ЛМЦЗ 2021 ТД зі змінами.docx
05 листопада 2020 12:52
Перелік змін що вноситься до ТД.docx
30 жовтня 2020 10:21
Додаток 8.docx
30 жовтня 2020 10:21
Додаток 7.docx
30 жовтня 2020 10:21
Додаток 6.docx
30 жовтня 2020 10:21
Додаток 5 тендерна пропозиція.docx
30 жовтня 2020 10:21
Додаток 4 відомості про засоби провадження ГД.docx
30 жовтня 2020 10:21
Додаток 3 згода на обробку персональних даних.docx
12 листопада 2020 12:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
05 листопада 2020 13:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 11:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
12 листопада 2020 12:33
тендер ЛМЦЗ 2021 ТД зі змінами.docx
12 листопада 2020 12:33
Перелік змін що вноситься до ТД.docx
12 листопада 2020 12:33
Додаток 9.docx
12 листопада 2020 12:33
Додаток 2 Договір зі змінами.docx
12 листопада 2020 12:33
Додаток 1 зміни 2.docx
12 листопада 2020 12:33
Додаток 1 зміни 2.docx
05 листопада 2020 12:52
Додаток 1 технічне завдання ЗМІНИ.docx
12 листопада 2020 12:33
Додаток 2 Договір зі змінами.docx
30 жовтня 2020 10:21
Додаток 2 проект договору.docx
12 листопада 2020 12:33
Додаток 1 зміни 2.docx
05 листопада 2020 12:52
Додаток 1 технічне завдання ЗМІНИ.docx
30 жовтня 2020 10:21
Додаток 1 технічне завдання.docx
12 листопада 2020 12:33
тендер ЛМЦЗ 2021 ТД зі змінами.docx
30 жовтня 2020 10:21
тендер ЛМЦЗ 2021 ТД.docx
05 листопада 2020 12:52
Перелік змін що вноситься до ТД.docx
30 жовтня 2020 10:21
Додаток 8.docx
30 жовтня 2020 10:21
Додаток 7.docx
30 жовтня 2020 10:21
Додаток 6.docx
30 жовтня 2020 10:21
Додаток 5 тендерна пропозиція.docx
30 жовтня 2020 10:21
Додаток 4 відомості про засоби провадження ГД.docx
30 жовтня 2020 10:21
Додаток 3 згода на обробку персональних даних.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнююче запитання
Дата подання: 02 листопада 2020 09:40
Дата відповіді: 02 листопада 2020 17:11
Доброго дня До якої торгівельної зони електроенергії належить замовник - Бурштинський енергетичний острів» ( БуОС) або «Об'єднана енергетична система України» (ОЕС України)?
Відповідь: Доброго дня. "Об'єднана енергетична система України"

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-30-001380-c.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут", Код ЄДРПОУ:42092130
Дата подання: 04 грудня 2020 15:49
Вимога про відхилення Учасника
Відповідно до оголошення № UA-2020-10-30-001380-c, Замовником - Львівський міський центр зайнятості (надалі - Замовник) було оголошено процедуру відкритих торгів на закупівлю Електричної енергії. Рішенням Замовника від 27 листопада 2020 року переможцем в закупівлі визнано Товариство з обмеженою відповідальністю «Статус Енерго» (надалі - Учасник), після виправлення вказаним товариством невідповідностей його пропозиції до умов тендерної документації. Доводимо до Вашого відома, що Учасник НЕ виправив усіх помилок у його пропозиції.
Додаток 9 до тендерної документації містить довідку «Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Вказана довідка передбачає зазначення всіх працівників підприємства з перелічених посад. Зокрема наголошується, що обов'язково має бути зазначений керівний склад (директор, головний бухгалтер, а також за наявності інші службові (посадові) особи учасника, що відносяться до керівного складу). Тобто з керівного складу обов’язково має зазначатись хоча б дві посади: директор та головний бухгалтер. Учасник у вже ВИПРАВЛЕНІЙ довідці зазначає директора, але ігнорує вимогу тендерної документації щодо головного бухгалтера. Відповідно до п. 2 ч. 2 ст. 16 ЗУ «Про публічні закупівлі» наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід є Кваліфікаційним критерієм процедури закупівлі. Це критерій вибрав Замовник, про що зазначив в п. 5 Розділу 3 тендерної документації.
Іншим вибраним кваліфікаційним критерієм є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)учасником надається довідка в довільній формі, з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі (електрична енергія, код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» 09310000-5 Електрична енергія) договору (договорів) (не менше одного договору), з зазначенням найменування предмету договору, номеру договору, обсягу договору, терміну дії договору, назви контрагента за договором, працівника контрагента, який відповідав за виконання договору, його контактного телефону та електронної пошти. В свою чергу Учасник в поданій ним довідці не зазначив обсягу договору. Тобто не надав всю інформацію, яка вимагалась тендерною документацією.
Відповідно до ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо:
1) учасник процедури закупівлі:
не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону;
не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства;
зазначив у тендерній пропозиції недостовірну інформацію, що є суттєвою при визначенні результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з частиною п’ятнадцятою статті 29 цього Закону;
не надав забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або забезпечення тендерної пропозиції не відповідає умовам, що визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення тендерної пропозиції;
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
не надав обґрунтування аномально низької ціни тендерної пропозиції протягом строку, визначеного в частині чотирнадцятій статті 29 цього Закону;
визначив конфіденційною інформацію, що не може бути визначена як конфіденційна відповідно до вимог частини другої статті 28 цього Закону;
Учасник закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю «Статус Енерго» не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього ЗУ «Про публічні закупівлі», не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Тобто тендерна пропозиція такого Учасника повинна бути відхилена.
ВИМАГАЄМО:

1. Відхилити тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «Статус Енерго».
2. Продовжити розгляд пропозицій відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі».
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога відхилена
07 грудня 2020 17:34
Розглянувши тендерну пропозицію ТОВ «Статус Енерго» (надалі-Учасник) Львівським міським центром зайнятості (далі – Замовник) було виставлена вимога про усунення недоліків, а саме завантажити виправлену Довідку Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток 9 тендерної документації) із зазначенням більшої кількості працівників. Довідка повинна супроводжуватись наказами про призначення на посади осіб, про яких надано інформацію (в наказах має бути відображено в тому числі реквізити, прізвище, ім’я по-батькові працівників, назву посади). Учасником було завантажено новий Додаток 9 до тендерної документації, а також сканований наказ про прийнятого працівника в термін відповідно до вимог ч.9 ст. 26 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином Учасником було виконано вимогу Замовника про усунення невідповідностей. Стосовно наявності головного бухгалтера Учасника, то зазначаю наступне, Відповідно до ч. 2 ст. 65 Господарського кодексу України власник здійснює свої права щодо управління підприємством безпосередньо або уповноважені ним органи відповідно до статуту підприємства чи інших установчих документів. Відповідно до ч. 4 ст. 39 Закону України «Про товариство з обмеженою та додатковою відповідальністю» виконавчий орган товариства є одноосібним. Назвою одноосібного виконавчого органу є "директор", якщо статутом не передбачена інша назва. Учасником було надано копію статуту де п. 8.1. розділом 8 зазначено, що виконавчим одноособовим органом товариства є Директор. Відповідно до п.п.8.5.6 Статуту Директор Товариства має обов’язки щодо забезпечення ведення бухгалтерського обліку, підготовки фінансової та іншої звітності товариства, підготовка річних звітів про діяльність Товариства.
Відповідно до п.п.2, 3 ст. 8 Закону України «Про бухгалтерський облік та звітність в Україні» питання організації бухгалтерського обліку на підприємстві належать до компетенції його власника (власників) або уповноваженого органу (посадової особи) відповідно до законодавства та установчих документів. Відповідальність за організацію бухгалтерського обліку та забезпечення фіксування фактів здійснення всіх господарських операцій у первинних документах, збереження оброблених документів, регістрів і звітності протягом встановленого терміну, але не менше трьох років, несе уповноважений орган (посадова особа), який здійснює керівництво підприємством, або власник відповідно до законодавства та установчих документів.У Додатку 9 тендерної документації зазначено, що Обов'язково має бути зазначений керівний склад (директор, головний бухгалтер, а також за наявності інші службові (посадові) особи учасника, що відносяться до керівного складу. Учасником не може бути вказано головного бухгалтера якщо він є відсутній та відповідно до чинного законодавства керівник (директор) може вести бухгалтерський облік та іншу звітність відповідно до діяльності Товариства, що і являється керівним складом ТОВ «Статус Енерго»

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 23 листопада 2020 14:54

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО" 455 040,00
UAH з ПДВ
455 040,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут" 472 320,00
UAH з ПДВ
472 320,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

07 грудня 2020 10:04
Електронний підпис
01 грудня 2020 10:21
Електронний підпис
01 грудня 2020 10:09
Довідка МВС.pdf
01 грудня 2020 10:08
Довідка МВС.pdf.p7s
27 листопада 2020 10:24
Електронний підпис
27 листопада 2020 10:22
Наказ Попчук.pdf
20 листопада 2020 17:45
Електронний підпис
20 листопада 2020 17:43
Реєстр наданих документів.pdf
20 листопада 2020 17:22
УКРЕНЕРГО договір Передача.pdf
20 листопада 2020 17:22
Паспорт статус енерго.pdf
20 листопада 2020 17:22
Фін_звіт 3 кв 2020.pdf.p7s
20 листопада 2020 17:22
РІШЕННЯ повноваження.pdf
20 листопада 2020 17:22
Наказ Паньків 3К.pdf
20 листопада 2020 17:22
Наказ 4к.pdf
20 листопада 2020 17:22
наказ 6к створення ІКЦ.pdf
20 листопада 2020 17:22
Львівметрологія.pdf
20 листопада 2020 17:22
лист код доступу.pdf
20 листопада 2020 17:22
КВ2.pdf.p7s
20 листопада 2020 17:22
Квитанція до балансу.pdf
20 листопада 2020 17:22
КВ2.pdf
20 листопада 2020 17:22
КВ1.pdf.p7s
20 листопада 2020 17:22
КВ1.pdf
20 листопада 2020 17:22
Згода на обробку додаток 3.pdf
20 листопада 2020 17:22
Фін_звіт 3 кв 2020.pdf
20 листопада 2020 17:22
Довідка ст 17.pdf
20 листопада 2020 17:22
Довідка ст. 17.pdf
20 листопада 2020 17:22
Довідка санкції.pdf
20 листопада 2020 17:22
Довідка РВС.PDF
20 листопада 2020 17:22
Довідка кредо.pdf
20 листопада 2020 17:22
Довідка кол-центр.pdf
20 листопада 2020 17:22
Відомості з ЄДРПОУ.pdf
20 листопада 2020 17:22
Відомості про учасника.pdf
20 листопада 2020 17:22
Витяг ПДВ Копія.pdf
20 листопада 2020 17:22
відгук Миколаївські порти.PDF
20 листопада 2020 17:22
Лiцензiя.zip
20 листопада 2020 17:22
Рейтинг.zip
20 листопада 2020 17:21
Довiренiсть_Рижий.zip
20 листопада 2020 17:21
РІШЕННЯ.pdf
20 листопада 2020 17:21
Лист згода довкілля.pdf
20 листопада 2020 17:21
Квит.pdf.p7s
20 листопада 2020 17:21
довідки Ощадбанк.pdf
20 листопада 2020 17:21
Додаток 1 Технічні вимоги.pdf
20 листопада 2020 17:21
Довідка сайт.pdf
20 листопада 2020 17:21
Довідка ліцензія.pdf
20 листопада 2020 17:21
Довідка бенефіціар.pdf
20 листопада 2020 17:21
Баланс Статус.pdf
20 листопада 2020 17:21
Гарант лист ДСТУ.pdf
20 листопада 2020 17:21
ВИтяг з ЄДР 18.11.2020.pdf
20 листопада 2020 17:21
ВИтяг з ЄДР 18.11.2020.pdf.p7s
20 листопада 2020 17:21
Гарантия_8411.zip

Публічні документи

20 листопада 2020 16:55
Електронний підпис
20 листопада 2020 15:28
Проект договору.pdf
20 листопада 2020 15:28
Накази на працівників.pdf
20 листопада 2020 15:28
Копія Статуту.pdf
20 листопада 2020 15:28
Договір Аеропорт ОД_2019_12_24_9.pdf
20 листопада 2020 15:28
Положення ЦОК Центральний.pdf
20 листопада 2020 15:28
Технічна специфікація.pdf
20 листопада 2020 15:28
Ф2.2019.pdf
20 листопада 2020 15:28
Ф1_30.09.2020.pdf
20 листопада 2020 15:28
Постанова_НКРЕКП_ЛЕЗ.PDF
20 листопада 2020 15:28
Протокол загальних зборів.pdf
20 листопада 2020 15:28
Реєстр наданих документів.pdf
20 листопада 2020 15:28
Протокол відчуження частки.pdf
20 листопада 2020 15:28
Опис документів 26.12..pdf
20 листопада 2020 15:28
ДОвідка про працівників.pdf
20 листопада 2020 15:28
Опис документів 21.02.19.pdf
20 листопада 2020 15:28
Ф2_30.09.2020.pdf
20 листопада 2020 15:28
Наказ Фляк_2019.pdf
20 листопада 2020 15:28
Ліцензія НБУ (завірена).pdf.p7s
20 листопада 2020 15:28
Довідка ст17.pdf
20 листопада 2020 15:28
Довіреність Фляк Ю.І..pdf
20 листопада 2020 15:28
Довідка щодо змн договору.pdf
20 листопада 2020 15:28
Гарантійний лист ст 17.pdf
20 листопада 2020 15:28
Акти приймання-передачі.pdf
20 листопада 2020 15:28
Виписка.pdf
20 листопада 2020 15:28
Витяг ЄДР 18.06.pdf
20 листопада 2020 15:28
Витяг ПДВ 07.02.pdf
20 листопада 2020 15:28
Відомості про учасника.pdf
20 листопада 2020 15:28
Гарантійний лист дефолтний.pdf
20 листопада 2020 15:28
Тендерна пропозиція.pdf
20 листопада 2020 15:28
Ф1.2019.pdf
20 листопада 2020 15:28
Опис документів 17.06.20.pdf
20 листопада 2020 15:28
Опис документів 24.04.19.pdf
20 листопада 2020 15:28
Наказ на Ющака-2018.pdf
20 листопада 2020 15:28
Лист-згода заходи довкілля.pdf
20 листопада 2020 15:28
Інформація щодо ліцензії.pdf
20 листопада 2020 15:28
Довідка Ощадбанк.pdf
20 листопада 2020 15:28
Довідка ОТП банк.pdf
20 листопада 2020 15:28
Довдка про веб сайт.pdf
20 листопада 2020 15:28
Довдка про кол центр.pdf
20 листопада 2020 15:28
Гарантійний лист ДСТУ.pdf
20 листопада 2020 15:28
Відомості ЄДРПОУ.pdf
20 листопада 2020 15:28
IG-201390-600.pdf.p7s.p7s.p7s
20 листопада 2020 15:28
Відгук.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Львівенергозбут"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО"
#42892355
Переможець 455 040,00
UAH з ПДВ
27 листопада 2020 15:21
Вимога про усунення невідповідностей
до 27 листопада 2020 11:06

Вимога про усунення невідповідностей

Вимога про усунення недоліків до ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» (ідентифікатор закупівлі UA-2020-10-30-001380-c Електрична енергія ДК 021:2015 – ДК 09310000-5 Електрична енергія (Електрична енергія). Відповідно до П.5 Розділу 3 Тендерної документації у кваліфікаційних критеріях до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону передбачено, що для підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід необхідних для постачання Замовнику електричної енергії на умовах передбачених даною закупівлею, Учасник повинен надати інформацію та документи згідно Додатку 9 тендерної документації. ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» було надано Довідку за формою затвердженою Додатком 9 до тендерної документації Про Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та в усіх пунктах де необхідно вказати дані працівників відповідних посад вказано директора ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО»» Паньків Ярослав Андрійович. Інформацію про інших працівників Учасником ТОВ «СТАТУС ЕНЕРГО» не надано. Оскільки дана Довідка передбачає надання інформації про працівників (більше однієї особи), необхідних для забезпечення постачання електричної енергії замовнику та реалізації прав замовника, просимо завантажити виправлену Довідку Про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (Додаток 9 тендерної документації) із зазначенням більшої кількості працівників. Довідка повинна супроводжуватись наказами про призначення на посади осіб, про яких надано інформацію (в наказах має бути відображено в тому числі реквізити, прізвище, ім’я по-батькові працівників, назву посади).

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 листопада 2020 15:21

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СТАТУС ЕНЕРГО"
#42892355
455 040,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 серпня 2021 09:48
Додаткова угода _02.pdf зміни до договору
26 серпня 2021 09:46
Електронний підпис укладений
17 серпня 2021 11:08
Додаткова угода 01.pdf зміни до договору
17 серпня 2021 11:06
Електронний підпис укладений
16 грудня 2020 18:01
Додаток 2 укладений
16 грудня 2020 17:34
Додаток 1 укладений
16 грудня 2020 17:34
Договір укладений
16 грудня 2020 17:34
Договір укладений
16 грудня 2020 17:34
Додаток 1 укладений
16 грудня 2020 17:34
Договір укладений
16 грудня 2020 17:34
Договір укладений
16 грудня 2020 17:34
Договір укладений
16 грудня 2020 17:34
Договір укладений
16 грудня 2020 17:34
Договір укладений
16 грудня 2020 17:34
Договір укладений
16 грудня 2020 17:34
Договір укладений
16 грудня 2020 17:34
Договір укладений
16 грудня 2020 17:34
Договір укладений
16 грудня 2020 17:34
Договір укладений
16 грудня 2020 17:33

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку із коливанням ціни за електричну енергіюв сторону збільшення відповідно до Цінової довідки №1771-3/21 від 04.08.2021 р. Харківської торгово-промислової палати
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 серпня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 серпня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): у зв'язку з коливанням ціни за електричну енергію в сторону збільшення відповідно до Цінової довідки №1909-1/21 від 17.08.2021 р. Харківської торгово-промислової палати
Номер договору про закупівлю: 76
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML