Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021-2015 (CPV): 33190000-8 - Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні (Стіл маніпуляційний (Відповідний код ДК-33192200-4 Медичні столи, НК 024:2019:13959- Стіл для хірургічних інструментів), Стіл медичний (Відповідний код ДК-33192200-4 Медичні столи, НК 024:2019:10184 - Багаторазовий каркас), Шафа медична (Відповідний код ДК-33192300-5 Меблі медичного призначення, крім ліжок і столів, НК 024:2019:10535 - Медична шафа))
Очікувана вартість
126 800,00 UAH
UA-2020-10-30-001330-a 18c5049f006c472687b7407dcd8fdf2c
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Боровська Олена Іванівна

+380612862805 pklinikadzo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО"ЗАПОРІЗЬКИЙ ЦЕНТР ПЕРВИННОЇ МЕДИКО-САНІТАРНОЇ ДОПОМОГИ № 5"
Код ЄДРПОУ: 38969547
Місцезнаходження: 69097, Україна , Запорізька обл., Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, 25
Контактна особа: Боровська Олена Іванівна
+380612862805
pklinikadzo@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 14:17
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2020 14:21
Початок аукціону: 16 листопада 2020 13:53
Очікувана вартість: 126 800,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 634,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33190000-8: Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні


Cтоли - 27шт., шафа – 5шт., м.Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва,буд25., категорія: п3.ч.4 ст.2 Закону України "Про публічні закупівлі"
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
17 шт
Стіл маніпуляційний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, буд.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13959 — Стіл для хірургічних інструментів
6 шт
Стіл маніпуляційний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, буд.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 13959 — Стіл для хірургічних інструментів
4 шт
Стіл медичний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, буд.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 10184 — Багаторазовий каркас
5 шт
Шафа медична з сейфом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69097, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, вул.Запорозького козацтва, буд.25
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 33190000-8 — Медичне обладнання та вироби медичного призначення різні
НК 024:2019: 10535 — Медична шафа

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Покупець зобов’язаний перерахувати на розрахунковий рахунок Постачальника суму, визначену в відповідному рахунку та видатковій накладній. Розрахунки за поставлений товар здійснюються на умовах відстрочки платежу на термін 10 банківських днів з дня виписання видаткової накладної. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 14:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 14:17
ТД_Мед.столи.doc
30 жовтня 2020 14:17
Оголошення_про_проведення_вiдкритих_торгiв.docx
30 жовтня 2020 14:17
Додаток 8 Інф.довідка.doc
30 жовтня 2020 14:17
Додаток 7 Згода.doc
30 жовтня 2020 14:17
Додаток 6 Проект договору.doc
30 жовтня 2020 14:17
Додаток 5 док.переможця.doc
30 жовтня 2020 14:17
Додаток 4 Довідка ст.17.doc
30 жовтня 2020 14:17
Додаток 3 Кв.критерії.doc
30 жовтня 2020 14:17
Додаток 2 Тех. вимоги.doc
30 жовтня 2020 14:17
Додаток 1 ТП.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 14:14

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН" 118 342,00
UAH з ПДВ
118 342,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Яковченко Юрій Іванович 126 800,00
UAH з ПДВ
126 800,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 17:02
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:43
Електронний підпис
19 листопада 2020 13:43
ч2 Ст17 Довідка.pdf
19 листопада 2020 13:43
СТ 17 Закону.pdf
19 листопада 2020 13:43
ЄДР МВС 28 10 2020 директор.rar
18 листопада 2020 12:22
Електронний підпис
18 листопада 2020 12:22
Усунення зауважень 7940099.pdf
13 листопада 2020 21:37
Електронний підпис
13 листопада 2020 21:36
Дипломи прац.rar
13 листопада 2020 21:36
ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН.rar
13 листопада 2020 21:36
Д8 Інф про учасника 7940099.pdf
13 листопада 2020 21:36
Д4 Довідка ст.17 7940099.pdf
13 листопада 2020 21:36
Д3 Аналог дог накл відгук.rar
13 листопада 2020 21:36
Д2 ГЛ виробника Заповіт.pdf
13 листопада 2020 21:36
Д2 ГЛ виробника Атон.PDF
13 листопада 2020 21:36
ГЛ новий 7940099.pdf
13 листопада 2020 21:36
ГЛ інструкції сертиф 7940099.pdf
13 листопада 2020 21:36
ГЛ зміст та законод 7940099.pdf
13 листопада 2020 21:36
ГЛ захист довкілля 7940099.pdf
13 листопада 2020 21:36
ГЛ дата виробництва 7940099.pdf
13 листопада 2020 21:36
ГЛ гарантійний термін 7940099.pdf
13 листопада 2020 21:36
ГЛ вимоги виконані 7940099.pdf
13 листопада 2020 21:36
ГЛ 10 роб днів поставка 7940099.pdf
13 листопада 2020 21:36
Сертиф_паспорти.rar
13 листопада 2020 21:36
Д2 Технічна пропозиція 7940099.pdf
13 листопада 2020 21:36
Д1 Цінова пропозиція 7940099.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 09:39
Вытяг Document_USR_1001441014.rtf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН"

ФОП Яковченко Юрій Іванович

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН"
#41644003
Переможець 118 342,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 11:43
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 листопада 2020 16:28

Вимога про усунення невідповідностей

Замовником під час розгляду тендерної пропозиції Учасника ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН" в процедури відкритих торгів № UA-2020-10-30-001330-a виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією 1) перелік виявлених невідповідностей: Учасником надано інформаційну довідку « НАЯВНІСТЬ ДОСВІДУ Та аналогічні договори, які знаходяться у відкритому доступі Згідно ідентифікаторів у системі Прозоро за 2018 рік» в якій відсутні договори, надані Учасником в складі пропозиції, для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом договору. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Згідно розділу 3 частини 5 тендерної документації Замовника установлено один кваліфікаційний критерій відповідно до статті 16 Закону, а саме «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору (вимоги наведені в Додатку 3 «Інформаційна довідка про виконаний (в повному обсязі) аналогічний договір* (один) за предметом закупівлі за період 2018-2020р.р. (в довільній формі) в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності)»). 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Інформаційна довідка про виконаний (в повному обсязі) аналогічний договір за предметом закупівлі за період 2018-2020р.р. (в довільній формі) в сканованому вигляді, складена на фірмовому бланку (за його наявності), завірена підписом уповноваженої особи та відбитком печатки (за наявності), в якій зазначені договори, які Учасник надав в складі тендерної пропозиції для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом договору.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 11:43

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ТОТАЛ КОРПОРЕЙШН"
#41644003
118 342,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 грудня 2020 16:01
Звіт Тотал Меблі 212.doc укладений
29 грудня 2020 15:58
Електронний підпис укладений
01 грудня 2020 13:25
Договір Тотал.pdf укладений
01 грудня 2020 13:21

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 118 342,00
UAH (в тому числі ПДВ 7 742,00 UAH)