Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Код ДК 021:2015 - 45310000-3 - Електромонтажні роботи ДК 021:2015 - 45312100-8 - Встановлення систем пожежної сигналізації
Очікувана вартість
1 864 700,00 UAH
UA-2020-10-30-000865-b 4aebffc953744f5f94314f2518bc6d0e
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Галишенко Ганна Миколаївна

380500569887 likarnia_znam_t@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприєство"Знам'янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка" Знам'янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 01111227
Місцезнаходження: 27400, Україна , Кіровоградська обл., Знам'янка, вулиця Михайла Грушевського, 15
Контактна особа: Галишенко Ганна Миколаївна
380500569887
likarnia_znam_t@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 10:26
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 11:00
Початок аукціону: 17 листопада 2020 14:08
Очікувана вартість: 1 864 700,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 323,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Капітальний ремонт систем протипожежного захисту будівель терапевтичного корпусу, поліклініки та харчоблоку (кухні) КНП "Знам`янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка" Знам`янської міської Ради по вул. Грушевського, №15-Л, 15-Д, 15-Н в м. Знам’янка Кіровоградської області
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт систем протипожежного захисту будівель терапевтичного корпусу, поліклініки та харчоблоку (кухні) КНП "Знам`янська міська лікарня ім. А.В. Лисенка" Знам`янської міської Ради по вул. Грушевського, №15-Л, 15-Д, 15-Н в м. Знам’янка Кіровоградської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 27400, Україна, Кіровоградська область, Знам'янка, віл. М. грушевського, 15
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45310000-3 — Електромонтажні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки за надання послуг за цим Договором здійснюються «Замовником» по факту виконання робіт протягом 10-ти банківських днів з дати підписання Акту приймання виконаних робіт (форма КБ-2В, № КБ-3) в національній валюті України на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактично виконані об’єми виконаних робіт, в безготівковій формі шляхом перерахування грошових коштів з рахунку «Замовника» на розрахунковий рахунок «Підрядника», зазначений у договорі. Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
06 листопада 2020 14:28
Додаток №2 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ст16 ст17.docx
06 листопада 2020 14:26
ЗМІНИ до ТД ПБ.docx
30 жовтня 2020 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 10:40
ТД Закупівлі РОБІТ по ВСТАНОВЛЕННЮ систем ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ.docx
30 жовтня 2020 10:40
Додаток №7 Акт огляду .docx
30 жовтня 2020 10:39
Додаток №6 ПРОЕКТ Договору.docx
30 жовтня 2020 10:39
Додаток №5 ЛИСТ згода з ПРОЕКТОМ Договору.docx
30 жовтня 2020 10:39
Скан 17 Підсумкова відомість до Л К 2-3-1.pdf
30 жовтня 2020 10:39
Скан 16 Підсумкова відомість до Л К 2-2-2.pdf
30 жовтня 2020 10:39
Скан 15 Підсумкова відомість до Л К 2-2-1.pdf
30 жовтня 2020 10:38
Скан 14 Підсумкова відомість до Л К 2-1-2.pdf
30 жовтня 2020 10:38
Скан 13 Підсумкова відомість до Л К 2-1-1.pdf
30 жовтня 2020 10:38
Скан 12 Розрахунок загальновиробничих витрат до Л К 2-3-1.pdf
30 жовтня 2020 10:37
Скан 11 Розрахунок загальновиробничих витрат до Л К 2-2-2.pdf
30 жовтня 2020 10:37
Скан 10 Розрахунок загальновиробничих витрат до Л К 2-2-1.pdf
30 жовтня 2020 10:37
Скан 9 Розрахунок загальновиробничих витрат до Л К 2-1-2.pdf
30 жовтня 2020 10:36
Скан 8 Розрахунок загальновиробничих витрат до Л К 2-1-1.pdf
30 жовтня 2020 10:36
Скан 7 Локальний кошторис на будівельні роботи 2-3-1.pdf
30 жовтня 2020 10:36
Скан 6 Локальний кошторис на будівельні роботи 2-2-2.pdf
30 жовтня 2020 10:35
Скан 5 Локальний кошторис на будівельні роботи 2-2-1.pdf
30 жовтня 2020 10:35
Скан 4 Локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-2.pdf
30 жовтня 2020 10:35
Скан 3 Локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-1.pdf
30 жовтня 2020 10:34
Скан 2 Пояснювальна записка.pdf
30 жовтня 2020 10:34
Скан 1 Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва.pdf
30 жовтня 2020 10:33
Додаток №4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до ПРЕДМЕТА Закупівлі.docx
30 жовтня 2020 10:33
Додаток №3 ЛИСТ згода про Захист персональних даних.docx
30 жовтня 2020 10:32
Додаток № 1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx
06 листопада 2020 14:28
Додаток №2 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ст16 ст17.docx
30 жовтня 2020 10:33
Додаток №2 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ст16 ст17.docx
06 листопада 2020 14:26
ЗМІНИ до ТД ПБ.docx
30 жовтня 2020 10:42
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 10:40
ТД Закупівлі РОБІТ по ВСТАНОВЛЕННЮ систем ПРОТИПОЖЕЖНОГО ЗАХИСТУ.docx
30 жовтня 2020 10:40
Додаток №7 Акт огляду .docx
30 жовтня 2020 10:39
Додаток №6 ПРОЕКТ Договору.docx
30 жовтня 2020 10:39
Додаток №5 ЛИСТ згода з ПРОЕКТОМ Договору.docx
30 жовтня 2020 10:39
Скан 17 Підсумкова відомість до Л К 2-3-1.pdf
30 жовтня 2020 10:39
Скан 16 Підсумкова відомість до Л К 2-2-2.pdf
30 жовтня 2020 10:39
Скан 15 Підсумкова відомість до Л К 2-2-1.pdf
30 жовтня 2020 10:38
Скан 14 Підсумкова відомість до Л К 2-1-2.pdf
30 жовтня 2020 10:38
Скан 13 Підсумкова відомість до Л К 2-1-1.pdf
30 жовтня 2020 10:38
Скан 12 Розрахунок загальновиробничих витрат до Л К 2-3-1.pdf
30 жовтня 2020 10:37
Скан 11 Розрахунок загальновиробничих витрат до Л К 2-2-2.pdf
30 жовтня 2020 10:37
Скан 10 Розрахунок загальновиробничих витрат до Л К 2-2-1.pdf
30 жовтня 2020 10:37
Скан 9 Розрахунок загальновиробничих витрат до Л К 2-1-2.pdf
30 жовтня 2020 10:36
Скан 8 Розрахунок загальновиробничих витрат до Л К 2-1-1.pdf
30 жовтня 2020 10:36
Скан 7 Локальний кошторис на будівельні роботи 2-3-1.pdf
30 жовтня 2020 10:36
Скан 6 Локальний кошторис на будівельні роботи 2-2-2.pdf
30 жовтня 2020 10:35
Скан 5 Локальний кошторис на будівельні роботи 2-2-1.pdf
30 жовтня 2020 10:35
Скан 4 Локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-2.pdf
30 жовтня 2020 10:35
Скан 3 Локальний кошторис на будівельні роботи 2-1-1.pdf
30 жовтня 2020 10:34
Скан 2 Пояснювальна записка.pdf
30 жовтня 2020 10:34
Скан 1 Зведений кошторисний розрахунок вартості об'єкта будівництва.pdf
30 жовтня 2020 10:33
Додаток №4 ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ до ПРЕДМЕТА Закупівлі.docx
30 жовтня 2020 10:33
Додаток №3 ЛИСТ згода про Захист персональних даних.docx
30 жовтня 2020 10:32
Додаток № 1 ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Про реєстрацію пульта
Дата подання: 04 листопада 2020 14:01
Дата відповіді: 06 листопада 2020 14:17
Шановний Замовнику, відповідно до тендерної документації необхіно надати в складі пропозиції посвідчення реєстрації пульта пожежного спостерігання в єдиній базі даних центру спостерігання ДСНС (МНС) України або копію картки пульта про таку реєстрацію. Зазначена вимога складена на основі законодавства, яке вже не чинне. У розділі 3 Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 07.04.2011 № 351 було визначено порядок реєстрації Центру приймання тривожних сповіщень (Пульту пожежного нагляду) в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України, а також визначено порядок видачі посвідчення про реєстрацію ЦПТС пультової організації в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України. Але Наказ Міністерства надзвичайних ситуацій України від 07.04.2011 № 351 "Про затвердження Правил з пожежного спостерігання" втратив чинність з 03.04.2015 року. Зараз вже діє новий нормативно-правовий акт, а саме - Правила з пожежного спостерігання, що затверджені Наказом Міністерства з внутрішніх справ України від 30.03.2015 року №349, що не передбачає реєстрації ЦПТС в єдиній базі даних об'єктів спостерігання МНС України та отримання документів про реєстрацію Пульту пожежного нагляду в єдиній базі даних ЦН ДСНС України. Саме тому дана вимога є неправомірною та дискримінаційною для Учасників, які почали провадити свою діяльність після втрати чинності Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 07.04.2011 № 351, та не ЗОБОВ'ЯЗАНІ реєструвати ПЦС. Саме тому дана вимога є неправомірною та дискримінаційною для Учасників, які почали провадити свою діяльність після втрати чинності Правил з пожежного спостерігання, що затверджено наказом ДСНС від 02.07.2015 № 351, та не ЗОБОВ'ЯЗАНІ реєструвати ПЦС. Просимо вилючити дану дискримінаційну вимогу.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Доброго дня. Дякуємо за запитання. В Тендерній документації у Додатку № 2 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НИМИ НАДАНІ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ розділі «ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК» у Примітці б) зазначено: документи, що не передбачені законодавством для Учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.
Виходячи з чого Замовник надає право Учасникам , не подавати у складі тендерної пропозиції документи, що не передбачені законодавством, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.
Щодо досвіду
Дата подання: 04 листопада 2020 14:04
Дата відповіді: 06 листопада 2020 14:17
У документації наявна вимога надати ". Довідка про наявність досвіду впровадження господарської діяльності з надання послуг і виконання робіт протипожежного призначення строком не менше 5 років." Чому саме 5? Чим Учасники, які мають провадження 2 роки чи 3 чи 4 чи навіть, які були створені тільки у 2020 році відрізняються від інших? Учасники можуть за рік роботи мати більший досвід виконання робіт, аніж ті, що мають досвід 5 років і отримали ліцензію раніше. Вимагаємо не звужувати коло потенційних учасників такими дискримінаційними вимогами. Вимагаємо внести зміни до документації
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Доброго дня. Дякуємо за запитання. Відповідно до п. 1,2 частини 2 ст.16 Закону України “Про публічні закупівлі”- Замовник вимагає від учасників подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям. Замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв: наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій; наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Враховуючи вище викладене, Замовник має право для потенційних учасників торгів встановлювати кваліфікаційні критерії у вигляді досвіду роботи на ринку надання послуг з не менше п’яти років. Це обумовлюється тим, що вимога здійснювати господарську діяльність у сфері, що стосується предмету закупівлі, заявлена з метою укладення договорів з надійним учасником ринку, у якого є достатній досвід роботи в даній сфері, оскільки на стадії проведення закупівлі неможливо встановити сумлінність та відповідність учасника при виконанні своїх обов’язків, а також передбачити всі заходи для уникнення можливих негативних наслідків.
Щодо працівників
Дата подання: 04 листопада 2020 14:08
Дата відповіді: 06 листопада 2020 14:18
У документації наявна вимога надати завірені Учасником копії витягів з протоколу (посвідчень) на керівника робіт та кожного з виконавців робіт про встановлення кваліфікаційного розряду, відповідно вимогам ДКХПП, з професії електромонтер охоронно-пожежної сигналізації. Вважаємо, що для того, щоб відповідати Ліцензійним умовам, то працівники суб'єкта господарювання не обов'язково мають отримувати саме ПРОФЕСІЮ відповідно до ДКХПП. Виконавці робіт можуть пройти спеціальне навчання и отримати відповідний розряд та навички. Ваша вимога не відповідає законодавству. Просимо внести зміни до документації і встановити альтернативу підтвердження даної вимоги
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник, до тендерної документації буде внесено зміни.
Уточнення
Дата подання: 04 листопада 2020 14:12
Дата відповіді: 06 листопада 2020 14:19
У документації наявна вимога надати завірені Учасником копії витягів з протоколу (посвідчень) про перевірку знань з питань охорони праці, про перевірку знань з питань пожежної безпеки, про перевірку знань з правил надання домедичної допомоги (з обов’язковою відміткою про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі COVID-19) . Хто має проводити інструктаж з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі COVID-19? Який НПА вимагає обов'язковий інструктаж з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі COVID-19? Надайте пояснення
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учасник, вимога про наявність обов’язкової відмітки про проходження інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19 стосується лише документів, які подаються Учасником на підтвердження перевірки знань працівників з правил надання до медичної допомоги. Відповідно до Закону України «Про охорону праці», охорона праці - це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження життя, здоров'я і працездатності людини у процесі трудової діяльності, дія цього Закону поширюється на всіх юридичних та фізичних осіб, які відповідно до законодавства використовують найману працю, та на всіх працюючих. Абз. 2 ст. 5 та ст. 13 Закону України «Про охорону праці» передбачені обов’язки роботодавця: «… роботодавець повинен проінформувати працівника під розписку про умови праці та про наявність на його робочому місці небезпечних і шкідливих виробничих факторів, які ще не усунуто, можливі наслідки їх впливу на здоров'я та про права працівника на пільги і компенсації за роботу в таких умовах відповідно до законодавства і колективного договору» та «…роботодавець зобов'язаний створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів, а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою роботодавець забезпечує функціонування системи управління охороною праці, а саме: створює відповідні служби і призначає посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці, затверджує інструкції про їх обов'язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролює їх додержання; розробляє за участю сторін колективного договору і реалізує комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці; забезпечує виконання необхідних профілактичних заходів відповідно до обставин, що змінюються; впроваджує прогресивні технології, досягнення науки і техніки, засоби механізації та автоматизації виробництва, вимоги ергономіки, позитивний досвід з охорони праці тощо; забезпечує належне утримання будівель і споруд, виробничого обладнання та устаткування, моніторинг за їх технічним станом; забезпечує усунення причин, що призводять до нещасних випадків, професійних захворювань, та здійснення профілактичних заходів, визначених комісіями за підсумками розслідування цих причин; організовує проведення аудиту охорони праці, лабораторних досліджень умов праці, оцінку технічного стану виробничого обладнання та устаткування, атестацій робочих місць на відповідність нормативно-правовим актам з охорони праці в порядку і строки, що визначаються законодавством, та за їх підсумками вживає заходів до усунення небезпечних і шкідливих для здоров'я виробничих факторів; розробляє і затверджує положення, інструкції, інші акти з охорони праці, що діють у межах підприємства (далі - акти підприємства), та встановлюють правила виконання робіт і поведінки працівників на території підприємства, у виробничих приміщеннях, на будівельних майданчиках, робочих місцях відповідно до нормативно-правових актів з охорони праці, забезпечує безоплатно працівників нормативно-правовими актами та актами підприємства з охорони праці; здійснює контроль за додержанням працівником технологічних процесів, правил поводження з машинами, механізмами, устаткуванням та іншими засобами виробництва, використанням засобів колективного та індивідуального захисту, виконанням робіт відповідно до вимог з охорони праці; організовує пропаганду безпечних методів праці та співробітництво з працівниками у галузі охорони праці; вживає термінових заходів для допомоги потерпілим, залучає за необхідності професійні аварійно-рятувальні формування у разі виникнення на підприємстві аварій та нещасних випадків. Роботодавець несе безпосередню відповідальність за порушення зазначених вимог». Згідно абз.1 ст. 11 Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» передбачено: «…організація та проведення профілактичних і протиепідемічних заходів, зокрема щодо санітарної охорони території України, обмежувальних заходів стосовно хворих на інфекційні хвороби та бактеріоносіїв, виробничого контролю, у тому числі лабораторних досліджень і випробувань при виробництві, зберіганні, транспортуванні та реалізації харчових продуктів і продовольчої сировини та іншої продукції, при виконанні робіт і наданні послуг, а також організація та проведення медичних оглядів і обстежень, профілактичних щеплень, гігієнічного виховання та навчання громадян, інших заходів, передбачених санітарно-гігієнічними та санітарно-протиепідемічними правилами і нормами, у межах встановлених законом повноважень покладаються на органи виконавчої влади, органи місцевого самоврядування, органи державної санітарно-епідеміологічної служби, заклади охорони здоров'я, підприємства, установи та організації незалежно від форм власності, а також на громадян». Вимога про обов’язковість проходження працівниками Учасника інструктажу з дотримання вимог законодавства про захист населення від інфекційних хвороб, у тому числі при COVID-19 встановлено у відповідності до Закону України «Про охорону праці», Закону України «Про захист населення від інфекційних хвороб» Постанови Кабінету Міністрів України «Про запобігання поширенню на території України коронавірусу COVID-19» № 211 від 11 березня 2020 р.
Лист ДСНС
Дата подання: 05 листопада 2020 09:22
Дата відповіді: 06 листопада 2020 14:20
Навіщо встановлена вимога надати лист про ліцензію від ДСНС датований не раніше 2020 року? Якщо ліцензія видана на підтсаві наказу ДСНС, то Замовник може взагалі САМОСТІЙНО перевірити наявність ліцензії! Вимога встановлена для тих, хто отримав такий лист завчасно. Це безглузда вимога, яка може призвести до того, що потенційні учасники просто не встигнуть отримати даний лист. Вимагаємо видалити необґрунтовану вимог
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Доброго дня. Дякуємо за запитання. В Тендерній документації у Додатку № 2 КВАЛІФІКАЦІЙНІ КРИТЕРІЇ ДО УЧАСНИКІВ ТА ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ, ЩО МАЮТЬ БУТИ НИМИ НАДАНІ ВІДПОВІДНО ДО СТАТТІ 16 ЗАКОНУ розділі «ІНШІ ДОКУМЕНТИ, ЩО МАЄ НАДАТИ УЧАСНИК» у Примітці б) зазначено: документи, що не передбачені законодавством для Учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.
Виходячи з чого Замовник надає право Учасникам , не подавати у складі тендерної пропозиції документи, що не передбачені законодавством, про що такий Учасник повинен зазначити у довідці, з посиланням на норми відповідних законодавчих актів України.
Щодо сертифікату інженера
Дата подання: 05 листопада 2020 09:26
Дата відповіді: 06 листопада 2020 14:21
Чому вимагається надати копії сертифіката провідного інженера – проектувальника, диплома про освіту зазначеного в довідці, завірені печаткою (у разі наявності) Учасника. Кваліфікаційним сертифікатом інженера – проектувальника потрібно визначення наступної категорії та робіт (послуг): провідний інженер-проектувальник, інженерно-будівельне проектування у частині дотримання вимог пожежної безпеки щодо об'єктів будівництва класу наслідків (відповідальності) ССЗ (значні наслідки). Чому Учасник не може надати сертифікат інженера за класом наслідків СС2?
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Шановний Учасник, в якому Додатку та пункті Тендерної документації зазначена дана вимога?
Сертифікати ISO
Дата подання: 05 листопада 2020 13:15
Дата відповіді: 06 листопада 2020 14:22
Шановний Замовнику! Ви вимагаєте надати сертифікати ISO, а саме: -оригінал сертифіката ISO 14001:2015 "Системи екологічного менеджменту"; -оригінал сертифіката "Систем управління охороною здоров'я та безпекою праці" ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); -сертифікат, який підтверджує відповідність Учасника вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки; -сертифікат, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, відповідає ДСТУ ISO 9001:2015; -сертифікат, який підтверджує відповідальність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015. -сертифікат, який підтверджує відповідальність системи менеджменту Учасника щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018. Згідно Закону України "Про публічні закупівлі" стаття 22 ви можете встановлювати лише ті вимоги в тендерній документації, які передбачені законодавством. Законодавством не передбачена обов'язкова наявність таких сертифікатів. Дана вимога є дискримінаційною до Учасників , які не мають і не повинні мати згідно законодавства такі сертифікати. Вимагаємо виключити дану вимогу з тендерної документації та дотримуватись Закону України "Про публічні закупівлі" в даній закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Доброго дня, Шановний Учасник, вимога, щодо наявності в учасника -оригіналу сертифіката ISO 14001:2015 "Системи екологічного менеджменту"; -оригіналу сертифіката "Систем управління охороною здоров'я та безпекою праці" ДСТУ ISO 45001:2019 (ISO 45001:2018, IDT); -сертифікау, який підтверджує відповідність Учасника вимогам ДСТУ ISO 23932:2018 (ISO 23932:2009, IDT) Інжиніринг пожежної безпеки; -сертифікату, який підтверджує, що система управління якістю Учасника стосовно надання послуг, які є предметом закупівлі, відповідає ДСТУ ISO 9001:2015; -сертифікату, який підтверджує відповідальність системи менеджменту інформаційної безпеки Учасника вимогам ДСТУ ISO/ISE 27001:2015. -сертифікату, який підтверджує відповідальність системи менеджменту Учасника щодо протидії корупції ДСТУ ISO 37001:2018. – це гарантія спроможності учасника стабільно та безперервно забезпечувати якість та безпечність робіт протягом всього часу їх виконання; забезпечення упевненості в тому, що роботи, які виконуються відповідають обов’язковим вимогам нормативних документів, при цьому всі технічні, адміністративні і людські чинники, що впливають на якість робіт та використовуваних під час виконання робіт матеріалів, знаходяться під контролем; наявність кваліфікованого персоналу.
Отримати необхідні сертифікати відповідності встановленим вимогам може будь-який суб’єкт господарювання, незалежно від організаційно-правової форми власності за умови його відповідності стандартам якості.
Наявність сертифікату сприяє більш ретельному та всебічному вивченню ділових якостей учасника, його спроможності, щодо якості виконання робіт
Сертифікат є документом, що передбачається чинним законодавством України – відповідним ДСТУ, вимога щодо надання сертифікату цілком відповідає вимогам Закону України «Про публічні закупівлі».
Практика Постійно діючої адміністративної колегії АМКУ з розгляду скарг у сфері публічних закупівель підтверджує наявність права Замовника вимагати відповідності Учасника вимогам ДСТУ ISO/ ISЕ.
Розгорнути всі запитання: 7 Згорнути запитання

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 10 листопада 2020 11:41
Кінець періоду оскарження: 21 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 21 листопада 2020 00:00
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: У зв'язку з відсутністю на даний час коштів, відмінити тендер по процедурі «Відкриті торги» закупів; ті - lJA-2020-10-30-000865-b - за кодом ДК 021:2015 -45310000-3 - Електромонтажні роботи (45312100-8-Встановлення систем пожежної сигналізації) (Капітальний ремонт систем протипожежного захисту будівель терапевтичного корпусу, поліклініки та харчоблоку (кухні) КНП «Знам’янська міська лікарня ім.А.В. Лисенка» Знам’янської міської ради по вул. М. Грушевського, 15-Л, 15-Д, 15-Н в м. Знам’янка, Кіровоградської області, тобто згідно ч.2 п.5 ст.32 Закону України «Про публічні закупівлі» визнати тендер таким, що не відбувся у разі скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг.
Документи:
10 листопада 2020 11:40
Електронний підпис
10 листопада 2020 11:38
Скан ПРОТОКОЛ №158 про відміну.pdf