Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Шафи для одягу та змінного взуття (Меблі для Нової Української Школи)
Очікувана вартість
171 189,00 UAH
UA-2020-10-30-000715-b 7d3a540d28214912b31176f63d8f89da
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Клименко Вікторія Валентинівна

0963020652 tender0501@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Тернівської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02142307
Місцезнаходження: 50079, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Матросова 75
Контактна особа: Клименко Вікторія Валентинівна
0963020652
tender0501@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 10:10
Звернення за роз’ясненнями: до 07 листопада 2020 09:58
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 09:58
Початок аукціону: 13 листопада 2020 15:53
Очікувана вартість: 171 189,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 855,95 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39150000-8: Меблі та приспособи різні


Шафи для одягу та змінного взуття (Меблі для Нової Української Школи)
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
72 штуки
Шафи для одягу та змінного взуття (Меблі для Нової Української Школи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 10 грудня 2020
ДК 021:2015: 39150000-8 — Меблі та приспособи різні

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 20 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 10:12
ТД шафи, вішалкиb.docx
30 жовтня 2020 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 10:10
изображение_viber_2020-10-29_12-35-09.jpg
04 листопада 2020 10:12
ТД шафи, вішалкиb.docx
30 жовтня 2020 10:10
ТД шафи, вішалки.docx
30 жовтня 2020 10:11
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 10:10
изображение_viber_2020-10-29_12-35-09.jpg

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

технічний опис предмету закупівлі
Дата подання: 02 листопада 2020 10:56
Дата відповіді: 02 листопада 2020 11:11
1. Підкажіть, будь ласка, кількість гачків в одній одиниці виробу (на малюнку 11) так і є? 2. Що мається на увазі, коли пишеться ніши для взуття на 15 місць?
Відповідь: В одній шафі повинно бути 15 шт. гачків подвійних. Стосовно ніш для взуття: мається на увазі що в однну шафу повинно вміститися 15 пар взуття.
срок поставки товару
Дата подання: 04 листопада 2020 09:21
Дата відповіді: 04 листопада 2020 10:02
Добрий день! В оголошенні в розділі "Технічні вимоги до предмету закупівлі" срок поставки вказано як "до 10 грудня 2020 року", в проєкті договору - "4.2. Датою поставки Товару є дата, коли він буде переданий у власність Покупця в місті поставки, але не пізніше 01грудня 2020 року.", в "ФОРМІ ПРОПОЗИЦІЇ НА ЗАКУПІВЛЮ" (Додаток 1) - "3. Строк виконання: протягом 2020 року.". Просимо Замовника визначитись з сроком виконання закупівлі і привести дані в відповідність. Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Виправлення будуть зазначені в змінах до документації
Сертифікати відповідності
Дата подання: 04 листопада 2020 09:31
Дата відповіді: 04 листопада 2020 09:59
Шановний Замовнику! В Технічних вимоги до предмету закупівлі Ви, крім іншого, вимагаєте надання сертифікатів відповідності на корпусні меблі, на матеріали які будуть використані для вироблення меблів. З цього приводу зауважимо наступне. Згідно положень Закону України «Про технічні регламенти та оцінку відповідності» № 124-VIII від 15.01.2015 р., Закону України «Про загальну безпечність нехарчової продукції» № 2736-VI від 26.03.2020 р., Директиви 2001/95/ЄС Європейського парламенту та Ради від 03.12.2001 р. щодо загальної безпеки продукції, інших Законів України та нормативно-правових документів у сфері підтвердження відповідності, продукція меблі, виготовлені відповідно до чинних в Україні нормативних документів не підлягають обов’язковим процедурам підтвердження відповідності шляхом сертифікації та декларування. Таким чином, вимоги надання «сертифікатів відповідності» є незаконними та такими, що перешкоджають конкуренції. Просимо Замовника вилучити з тендерної документації вимогу надання «сертифікатів відповідності» на меблі, що є предметом закупівлі.
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Згідно п. 3 ст. 14 Закон України "Про публічні закупівлі" в оголошенні про проведеня спрощеної закупівлі, може додатково зазначатися інформація стосовно технічних та якісних характеристик предмету закупівлі на розсуд замовника. Спираючись на те, що закупівля "Шафи для одягу та змінного взуття " проводиться згідно п. 4 Наказу від 07.02.2020 № 143 "Про затвердженя типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи", ми, як замовники, маємо право вимагати сертифікати, які зазначені в технічних вимогах до предмету закупівлі. Наші вимоги не обмежують конкуренцію та не призводят до дискримінації учасників (п.5 ст. 14 Закон України "Про публічні закупівлі" - не порушений).
Розгорнути всі запитання: 3 Згорнути запитання

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 листопада 2020 16:26

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП Шкурко Ірина Олександрівна 135 000,00
UAH з ПДВ
129 490,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП Покатило Сергій Григорович 147 600,00
UAH з ПДВ
129 500,00
UAH з ПДВ
Документи
ФОП УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ 150 480,00
UAH з ПДВ
130 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ" 160 200,00
UAH з ПДВ
160 200,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

10 листопада 2020 17:58
Електронний підпис
10 листопада 2020 17:57
СЕТРИФІКАТИ ВИСНОВКИ меблі.pdf
10 листопада 2020 17:57
Договори виконані.pdf
10 листопада 2020 17:57
Проект договору.pdf
10 листопада 2020 17:57
Паспорт ІПН Шкурко І.О..pdf
10 листопада 2020 17:57
ДОГОВІР Арт Ин Хед.pdf
10 листопада 2020 17:57
Витяг з ЄДР.pdf
10 листопада 2020 17:57
Технічний опис.pdf
10 листопада 2020 17:57
Цінова пропозиція.pdf
10 листопада 2020 17:57
Право підпису документів.pdf
10 листопада 2020 17:57
Інформація про учасника.pdf
10 листопада 2020 17:57
Лист відгук Мена.pdf
10 листопада 2020 17:57
Лист відгук Мукачеве.pdf
10 листопада 2020 17:57
Виписка ЄДРЮ.pdf
10 листопада 2020 17:57
Інформаційна довідка.pdf
10 листопада 2020 17:57
Довідка МВС.pdf
10 листопада 2020 17:57
Довідка що до ліцензування.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 14:28
Електронний підпис
11 листопада 2020 14:26
тендерна пропозиція.pdf
11 листопада 2020 14:26
11 дилерській договор 2020.pdf
11 листопада 2020 14:26
10 Дозвільні документи.pdf
11 листопада 2020 14:26
5.6 Виписка Покатило СГ.pdf
11 листопада 2020 14:26
5.5 Витяг ЄП.pdf
11 листопада 2020 14:26
5.3 Витяг Покатило СГ 18.09.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 10:07
Електронний підпис

Публічні документи

11 листопада 2020 09:40
Електронний підпис
10 листопада 2020 17:05
Цінова пропозиція.PDF
10 листопада 2020 17:05
Відповідність.pdf
10 листопада 2020 17:05
Установічі та кваліфікація.pdf
10 листопада 2020 17:05
ТЗ, договор, дислокація.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП Шкурко Ірина Олександрівна

ФОП Покатило Сергій Григорович

ФОП УЛЬЯХОВ СЕРГІЙ ІВАНОВИЧ

ТОВ "ВІВАТ-КОМПЛЕКТ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП Шкурко Ірина Олександрівна
#2201505466
Переможець 129 490,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 12:14

Документи

16 листопада 2020 12:13
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:10
скан..PDF

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 12:14

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП Шкурко Ірина Олександрівна
#2201505466
129 490,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2020 12:13
Електронний підпис
16 листопада 2020 12:10
скан..PDF

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
скан.0001.PDF зміни до договору
24 листопада 2020 15:53
Електронний підпис укладений
24 листопада 2020 15:45
скан..PDF укладений
24 листопада 2020 15:43

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення суми договору
Номер договору про закупівлю: 561
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML