Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт Троїцького закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Теремок", розташованого за адресою: пр. Перемоги, 73, смт Троїцьке, Троїцький район, Луганської області
Очікувана вартість
24 238 942,00 UAH
UA-2020-10-30-000610-a c49bd62736b64af0b1bf1515fcbf20e6
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кудрявцев Володимир Володимирович

+380502844878 ukb_loga@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування
Код ЄДРПОУ: 04011555
Місцезнаходження: 93406, Україна , Луганська обл., Сєвєродонецьк, проспект Центральний, 59
Контактна особа: Кудрявцев Володимир Володимирович
+380502844878
ukb_loga@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 11:12
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2020 11:16
Початок аукціону: 16 листопада 2020 12:19
Очікувана вартість: 24 238 942,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 121 195,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роб
Капітальний ремонт Троїцького закладу дошкільної освіти (ясла-садок) "Теремок", розташованого за адресою: пр. Перемоги, 73, смт Троїцьке, Троїцький район, Луганської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 92100, Україна, Луганська область, смт Троїцьке, пр. Перемоги, 73
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Підписання договору попередня оплата Аванс 5 Робочі 30
Виконання робіт оплата за виконані роботи Пiсляоплата 5 Робочі 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
04 листопада 2020 11:32
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
04 листопада 2020 11:28
Відомість обємів робіт.rtf
30 жовтня 2020 11:12
ДОдаток 6.docx
30 жовтня 2020 11:12
Відомість обємів робіт.rtf
30 жовтня 2020 11:12
Документація конкурсних торгів.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Технічне завдання
Дата подання: 03 листопада 2020 15:45
Дата відповіді: 04 листопада 2020 11:34
Просимо надати специфікацію матеріалів або відомість ресурсів, необхідних для виконання даних робіт
Відповідь: Відомість ресурсів відображена у Додатку 5 до Тендерної документації. З невідомих нам причин, на маййданчик "DZO" Додаток 5 завантажився не в повному обсязі. Ще раз завантажуємо Додаток 5 для використання при підготовці тендерної пропозиції.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-02-000008 ● 8a583613677c4c6b8d724a249f71a8f2
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Дані автоматичних індикаторів ризиків
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 05 листопада 2020 11:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ

УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З

05.11.2020 № 71

Сєвєродонецьк

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Начальник Леонід БЕРЕЗИНСЬКИЙ


Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області
від 05.11.2020 № 71
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
2 UA-2020-10-30-000610-a 30.10.2020 дані автоматичних індикаторів ризиків

Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Управління Людмила ЗІНОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Надання інформації про усунення порушення замовником

Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі Дата закінчення моніторингу: 05 листопада 2020 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, правильності заповнення форм документів, затверджених Уповноваженим органом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон, Закон № 922). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2020 рік Департаменту будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування (далі - Замовник), оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням тендерного комітету від 29.10.2020 №169. Проведеним моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не містить підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону №922, а саме щодо надання учасником процедури закупівлі антикорупційної програми або копії наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922. Крім того проведеним моніторингом встановлено, що Замовником на порушення вимог пункту 8 частини другої статті 21 Закону № 922 опубліковане оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. Тендерний комітет Департаменту будівництва, енергозбереження, архітектури та містобудування Луганської облдержадміністрації уважно вивчив доводи наведені в моніторингу та вважає їх безпідставними, такими що не відповідають дійсності та йдуть усупереч Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), з огляду на наступне. 1. Що стосується доводу про те, що тендерна документація Замовника не містить підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі встановлені пунктом 10 частини 1 статті 17 Закону №922, а саме щодо надання учасником процедури закупівлі антикорупційної програми або копії наказу про призначення Уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, чим порушено вимоги пункту 2 частини другої статті 22 Закону № 922. Відповідно до пункту 2 частини другої статті 22 Закону, у тендерній документації зазначаються підстави, встановлені статтею 17 цього Закону, та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Разом з тим, відповідно до частини 3 статті 17 Закону, учасник процедури закупівлі в електронній системі закупівель під час подання тендерної пропозиції підтверджує відсутність підстав, передбачених пунктами 5, 6, 12 і 13 частини першої та частиною другою цієї статті. Тобто, Законом встановлений чіткій перелік підстав, які повинен підтвердити учасник закупівлі під час подання тендерної пропозиції, до яких не відноситься підстава щодо наявності антикорупційної програми та відповідального про її реалізацію. Разом з тим, на виконання пункту 2 частини другої статті 22 Закону, на яку Ви посилаєтесь, у тендерній документації зазначені всі підстави, встановлені статтею 17 Закону, за наявності яких пропозиція учасника підлягає відхиленню, зокрема і про наявність антикорупційної програми та відповідального про її реалізацію (підпункт 10 пункту 1 частини 5 «Кваліфікаційні критерії до учасників та вимоги, установлені статтею 17 Закону» Розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції»). 2. Що стосується доводу про те, що оголошення про проведення відкритих торгів не містить інформації про мову, якою повинні готуватися тендерні пропозиції. В частині 7 «Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції» Розділу «Загальні положення» чітко зазначено про мову, якою повинна бути викладена тендерна пропозиція: «Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються учасниками, викладаються українською мовою, виняток можуть складати документи, які готуються для учасника іншими організаціями, установами та організаціями».

2020-11-12 09:58:25


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 05 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 20 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
  2. Порушення законодавства в частині складання форм документів у сфері публічних закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Ризики, що спрацювали

RISK1-3_1

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 12:40

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ 20 212 772,80
UAH з ПДВ
20 091 577,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "СБК СТРОЙСЕРВІС" 21 508 596,96
UAH з ПДВ
21 508 596,96
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

24 листопада 2020 10:46
Електронний підпис
24 листопада 2020 10:43
довідка УМВС
24 листопада 2020 10:43
довідка корупція
24 листопада 2020 10:43
довідка банкрутство
21 листопада 2020 07:32
Електронний підпис
21 листопада 2020 07:29
кошторис
21 листопада 2020 07:29
кошторис
21 листопада 2020 07:29
кошторис
21 листопада 2020 07:29
кошторис
21 листопада 2020 07:29
кошторис
21 листопада 2020 07:29
кошторис
21 листопада 2020 07:29
кошторис
13 листопада 2020 19:05
Електронний підпис
13 листопада 2020 19:03
кошторис 8.pdf
13 листопада 2020 19:03
кошторис 7.pdf
13 листопада 2020 19:03
кошторис 6.pdf
13 листопада 2020 19:03
кошторис 5.pdf
13 листопада 2020 19:03
кошторис 4.pdf
13 листопада 2020 19:03
9.imd
13 листопада 2020 19:03
кошторис 3.pdf
13 листопада 2020 19:03
кошторис 2.rar
13 листопада 2020 19:03
кошторис 1.pdf
13 листопада 2020 19:03
розрахунок зп.pdf
13 листопада 2020 19:03
реєстраційні.pdf
13 листопада 2020 19:03
додаток до ліц..pdf
13 листопада 2020 19:02
паспорт керівника.pdf
13 листопада 2020 19:02
ліцензія.pdf
13 листопада 2020 19:02
договір.pdf
13 листопада 2020 19:02
довідки.pdf
13 листопада 2020 19:02
довідка працівники.pdf
13 листопада 2020 19:02
довідка машини -механізми.pdf
13 листопада 2020 19:02
антикорупційна програма.pdf
13 листопада 2020 19:02
Деклорація Троїцьке.pdf
13 листопада 2020 19:02
акты Белокуракино.rar
13 листопада 2020 19:02
Акт психбольница.pdf

Публічні документи

14 листопада 2020 11:11
Електронний підпис
14 листопада 2020 11:09
51.imd
14 листопада 2020 09:43
Електронний підпис
14 листопада 2020 09:41
РЗПЦ.PDF
14 листопада 2020 09:41
протокол призначення.pdf
14 листопада 2020 09:41
Проект договору ДОдаток 6.pdf
14 листопада 2020 09:41
ОПР и АР по факту 2019.PDF
14 листопада 2020 09:41
Новий Статут.pdf
14 листопада 2020 09:41
Наказ директор.pdf
14 листопада 2020 09:41
Лицензия СБК 2019.PDF
14 листопада 2020 09:41
Досвід.PDF
14 листопада 2020 09:41
Дозіл СБК СС.PDF
14 листопада 2020 09:41
Довідка ст. 17.PDF
14 листопада 2020 09:41
Довідка про працівників0001.PDF
14 листопада 2020 09:41
Довідка про обладнання.PDF
14 листопада 2020 09:41
Довідка про довкілля.PDF
14 листопада 2020 09:41
Виписка нова.PDF
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_Т11.pdf
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_Т2.pdf
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_ОПРЛС_7-1-1.pdf
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_ОПРЛС_2-1-7.pdf
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_ОПРЛС_2-1-6.pdf
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_ОПРЛС_2-1-5.pdf
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_ОПРЛС_2-1-4.pdf
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_ОПРЛС_2-1-3.pdf
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_ОПРЛС_2-1-2.pdf
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_ОПРЛС_2-1-1.pdf
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_ЛС1_7-1-1.pdf
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_ЛС1_2-1-7.pdf
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_ЛС1_2-1-6.pdf
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_ЛС1_2-1-5.pdf
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_ЛС1_2-1-4.pdf
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_ЛС1_2-1-3.pdf
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_ЛС1_2-1-2.pdf
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_ЛС1_2-1-1.pdf
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_ИВР.pdf
14 листопада 2020 09:41
51_ДЦ_ДЦ0001.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ

ТОВ "СБК СТРОЙСЕРВІС"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
#2710617119
Переможець 20 091 577,00
UAH з ПДВ
19 листопада 2020 14:34

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 19 листопада 2020 14:34

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ФОП ГАЛУШКА ВІТАЛІЙ ВІКТОРОВИЧ
#2710617119
20 091 577,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
23 лютого 2022 08:37
Електронний підпис укладений
30 листопада 2021 08:49
4 к 77_0001.pdf зміни до договору
30 листопада 2021 08:46
Електронний підпис укладений
03 листопада 2021 15:13
3 к 77_0001.pdf зміни до договору
03 листопада 2021 15:11
Електронний підпис укладений
17 червня 2021 11:21
2 к 77_0001.pdf зміни до договору
17 червня 2021 11:17
Електронний підпис укладений
12 травня 2021 09:24
1 к 77_0001.pdf зміни до договору
12 травня 2021 09:22
Електронний підпис укладений
03 грудня 2020 12:04
Договір укладений
03 грудня 2020 12:00

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
12 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
12 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • дія договору про закупівлю може бути продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі/спрощеної закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році, якщо видатки на досягнення цієї цілі затверджено в установленому порядку
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Затвердження суми на 2021 рік. Зміна реквізитів.
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
17 червня 2021
Дата публікації змін до договору:
17 червня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Покращення якості предмета закупівлі
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
03 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 листопада 2021
Дата публікації змін до договору:
30 листопада 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна порядку фінансування.
Номер договору про закупівлю: 77
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 грудня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 20 091 577,00
UAH (в тому числі ПДВ 3 348 596,17 UAH)