Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області у 2021 році»
"Operational maintenance of public roads of local significance of Ternopil district of Ternopil region in 2021"
Очікувана вартість
10 861 500,00 UAH
UA-2020-10-30-000426-b 33d061ae96ea4e7cb53af73b141612b1
Відкриті торги з публікацією англійською мовою    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Явний Володимир Михайлович

380352520076 ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Tender notice
Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Purchasing Body
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна , Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Контактна особа: Явний Володимир Михайлович
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Official name: Department of Capital Construction of Ternopil Regional State Administration
National ID: 04014074
Contact point: Yvnyi Volodymyr
380352520076
ukb_ternopil@ukb.te.gov.ua

Інформація про процедуру

Milestones
Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 09:33
Звернення за роз’ясненнями: до 22 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 28 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 02 грудня 2020 00:00
Початок аукціону: 06 січня 2021 12:29
Очікувана вартість: 10 861 500,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 54 307,50 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 300000 UAH
Publication date: 30 жовтня 2020 09:33
Enquiries until: 22 листопада 2020 00:00
Complaints submission until: до 28 листопада 2020 00:00
Time limit for receipt of tenders: 02 грудня 2020 00:00

Information

Estimated total value: 10 861 500 UAH including VAT
Minimal lowering step: 54 308 UAH
Minimal lowering step, %: 0,50 %

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь


Scope of the procurement
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування, види ремонтів та перелік робіт»

Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції - українська.

Умови надання забезпечення: гарантія подається через електронну систему закупівель у вигляді електронного документа, скріпленого ЕЦП/КЕП особи, уповноваженої на підписання гарантії. Файл з ЕЦП/КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі р7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником КЕП/ЕЦП особи, уповноваженої на підписання гарантії на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify. При цьому зазначений у тексті гарантії підписант має співпадати з підписантом, який наклав ЕЦП/КЕП. Гарантія оформляється відповідно до вимог цивільного законодавства.
Розгорнути Згорнути
GBN G.1-218-182: 2011 "Repair of public roads, types of repairs and list of works"

The language in which tender proposals should be prepared is Ukrainian.

Terms of providing security: the guarantee is submitted through the electronic procurement system in the form of an electronic document attached to the EDS / QES of the person authorized to sign the guarantee. The EDS / CEP file (created by the software package, for example, a file in p7s format) must be available for viewing and verification by the CEP / EDS Customer of the person authorized to sign the guarantee on the website of the central certification body at https: // czo. gov.ua/verify. In this case, the signatory specified in the text of the guarantee must coincide with the signatory who imposed the EDS / CEP. The guarantee is issued in accordance with the requirements of civil law.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області у 2021 році»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 47700, Україна, Тернопільська область, Тернопільського району, автомобільні дороги загального користування місцевого значення
ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь

"Operational maintenance of public roads of local significance of Ternopil district of Ternopil region in 2021"
CPV: 45230000-8
Період постачання: по 31 грудня 2021

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Замовник має право при наявності бюджетного фінансування, перерахувати Підряднику аванс для придбання і постачання необхідних для виконання робіт (надання послуг) матеріалів, конструкцій, виробів і обладнання в розмірі до 30% вартості робіт. Аванс 30 Календарні 30
Надання послуг Розрахунки Замовником проводяться тільки за фактично виконані роботи (надані послуги) у термін на протязі 30-ти (тридцяти) календарних днів з моменту підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, та тільки в межах бюджетних призначень. Пiсляоплата 30 Календарні 70

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Протокол розгляду тендерних пропозицій

Переглянути / друкувати протокол розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDFHTML
Дата публікації : 28 грудня 2020
UA-2020-10-30-000426-b33d061ae96ea4e7cb53af73b141612b1
Найменування: Управління капітального будівництва Тернопільської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 04014074
Місцезнаходження: 46021, Україна, Тернопільська область обл., Тернопіль, Грушевського, 8
Учасник Документи Рішення Додатково
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2020 11:48
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2020 12:05
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2020 12:07
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" Документи
Допущено до аукціону
Документи
Вимога про усунення невідповідностей
до 25 грудня 2020 12:08

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-30-000426-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав підтвердження наявності обладнання Rasco Kalnik 3.6 та Rasco Solid L-6.0 до спеціалізованих вантажних автомобілів FORD CARGO, що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник надав копії «актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) щодо аналогічних договорів, які містяться у файлах: «№13 довідки та акти ч.1 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.2 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.3 (1 кт)», «№13 довідки та акти ч.4 (1 кт)» до договору №1КТ від 27.02.2017 року, що не відповідає вимогам пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. підтвердження наявності обладнання Rasco Kalnik 3.6 та Rasco Solid L-6.0 до спеціалізованих вантажних автомобілів FORD CARGO, згідно вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. оригінали «актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) щодо аналогічних договорів згідно вимог пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 13:17
Електронний підпис
24 грудня 2020 13:12
лист пояснення.pdf
01 грудня 2020 15:08
Електронний підпис
01 грудня 2020 15:08
Електронний підпис
01 грудня 2020 15:07
Довіреності Олійник.pdf
01 грудня 2020 15:07
№40 Проект договору.pdf
01 грудня 2020 15:07
№37 Зразок підпису .pdf
01 грудня 2020 15:07
№35 Копія ліцензії.pdf
01 грудня 2020 15:07
№33 Перелік доріг.pdf
01 грудня 2020 15:07
№26 Витяг ПДВ.pdf
01 грудня 2020 15:07
№24 Копія паспорта.pdf
01 грудня 2020 15:07
№33 Технічне завдання.pdf
01 грудня 2020 15:07
№12 Відгук до оговору 12.pdf
01 грудня 2020 15:07
№11 Договір 267.pdf
01 грудня 2020 15:07
№11 Договір 128.pdf
01 грудня 2020 15:07
№11 Договір 12.pdf
01 грудня 2020 15:07
№11 ДОГОВІР 2.pdf
01 грудня 2020 15:07
№11 Договір 1КТ.pdf
01 грудня 2020 15:07
№9 Штатний розпис.pdf
01 грудня 2020 15:07
№6 Дипломи.pdf
01 грудня 2020 15:07
№2 Інвентарні картки.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "ГЛОБАЛД БІЛД ІНЖИНІРИНГ"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-30-000426-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форми №КБ-2в), що виконувалися у відповідності до наданих аналогічних договорів на підтвердження досвіду виконання робіт а саме: Подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням що не відповідає вимогам п.3.4. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник не підтвердив наявність інженера-будівельника (за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг), що не відповідає вимогам пункту 2.1. частини 2 додатку 1 тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. «Акт приймання виконаних будівельних робіт» (форми №КБ-2в), що виконувалися у відповідності до наданих аналогічних договорів на підтвердження досвіду виконання робіт а саме: Подрібнення порослі трактором з деревоподрібнюючим обладнанням Відповідно до вимог п.3.4. частини 3 додатку 1 тендерної документації. 2. підтвердження наявності інженера-будівельника (за спеціальністю пов’язаною з будівництвом, експлуатаційним утриманням і ремонтом автомобільних доріг), згідно вимог частини 2 додатку 1 тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 16:19
Електронний підпис
05 лютого 2021 16:18
Електронний підпис
05 лютого 2021 16:14
Довідка ГУ ДПС.pdf
05 лютого 2021 16:14
Довідка ГУ ДПС.XML
05 лютого 2021 16:14
Довідка переможець.pdf
05 лютого 2021 16:14
Довідка МВС.pdf
05 лютого 2021 16:14
Довідка МВС.p7s
24 грудня 2020 16:37
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:37
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:09
14. Технічне завдання.pdf
01 грудня 2020 17:09
15. Перелік доріг.pdf
01 грудня 2020 17:09
20. Проєкт договору.pdf
01 грудня 2020 17:09
7. Копія статуту.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "АВАКС ПРОФ"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-30-000426-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. учасник не надав «Акт прийому-передачі» до договору фінансового лізингу UA97L-17-03, для підтвердження наявності «Автогрейдера CATERPILLAR 120M», що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. учасник не надав підтвердження наявності відвалів від снігу до тракторів RENAULT R 7932 ТА RENAULT R 3852, що не відповідає вимогам частини 1 додатку 1 тендерної документації. 3. учасник надає «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) файл «Оригінали актів викон буд роб КБ-2в Н02 Львів Терн, Р39 Броди Терн -част 2», які не містять відбитків печаток замовника та дати складання, що не відповідає вимогам чинного законодавства щодо складання форми КБ-2в та вимогам пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. «Акт прийому-передачі» до договору фінансового лізингу UA97L-17-03, для підтвердження наявності «автогрейдера CATERPILLAR 120M», у відповідності до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 2. Надати підтвердження наявності відвалів від снігу до тракторів RENAULT R 7932 ТА RENAULT R 3852, відповідно до вимог частини 1 додатку 1 тендерної документації. 3. Надати «оригінали актів приймання виконаних будівельних робіт» (форми КБ-2в) , які складені відповідно до вимог чинного законодавства щодо складання форми КБ-2в відповідно до вимог пункту 3.4. частини 3 додатку 1 до тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 17:51
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:51
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:50
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:17
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:17
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:15
Технічне завдання.pdf
01 грудня 2020 18:15
Копія чинні дозволи.pdf
01 грудня 2020 18:15
Перелік доріг.pdf
01 грудня 2020 18:14
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf
01 грудня 2020 18:14
Штатний розпис.pdf
01 грудня 2020 18:14
Проект договору.pdf
01 грудня 2020 18:14
Довідка субпідряд.pdf
01 грудня 2020 18:14
Довідка термін дії ТП.pdf
01 грудня 2020 18:14
Довідка повноваження.pdf

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний учаснику ТОВ "БМБУД"! Повідомляємо, що при розгляді вашої тендерної пропозиції по закупівлі послуг «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування місцевого значення Тернопільського району Тернопільської області у 2021 році» ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь, номер оголошення на веб-порталі ПРОЗОРО - UA-2020-10-30-000426-b., виявлено невідповідність в інформації, наданій для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. Учасник надав листи-відгуки щодо аналогічних договорів №15 від 20.03.2019 та №21Е від 24.09.2018року, які не містять гербової печатки замовника, що не відповідає вимогам п.3.3. частини 3 додатку 1 тендерної документації. Частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей повинно містити таку інформацію: 1) перелік виявлених невідповідностей; 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності; 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Враховуючи зазначене, Вам необхідно протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей виправити виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, для цього Вам необхідно надати: 1. оформлені належним чином листи-відгуки щодо аналогічних договорів №15 від 20.03.2019 та №21Е від 24.09.2018року, у відповідності до вимог п.3.3. частини 3 додатку 1 тендерної документації. Пунктом 1 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» встановлено, що якщо учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей замовник відхиляє тендерну пропозицію такого учасника.

Документи

Публічні документи

24 грудня 2020 12:38
Електронний підпис
24 грудня 2020 12:38
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:21
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:21
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:17
Техпаспорти.7z
01 грудня 2020 18:17
Акти до договору КБ2 21Е.7z
01 грудня 2020 18:16
Статут.pdf
01 грудня 2020 18:16
Акти до договору 15.7z
01 грудня 2020 18:16
Договір 21 Е.pdf
01 грудня 2020 18:16
7 Технічне завдання.pdf
01 грудня 2020 18:16
Штатний розпис.pdf
01 грудня 2020 18:16
Рейтинг.zip
01 грудня 2020 18:16
Наказ 38 (Носик В.В).pdf
01 грудня 2020 18:16
Лист-відгук договір 21Е.pdf
01 грудня 2020 18:16
Ліцензія БМБУД.pdf
01 грудня 2020 18:16
Лист-відгук договір 15.pdf
01 грудня 2020 18:16
Лiцензiя.zip
01 грудня 2020 18:16
Договір 15.pdf
01 грудня 2020 18:16
Договір дарування.pdf
01 грудня 2020 18:16
13 Проєкт договору.pdf
01 грудня 2020 18:16
Фінансова звітність.pdf
01 грудня 2020 18:16
Довiренiсть_Рижий.zip
01 грудня 2020 18:16
Гарантия_8675.zip
01 грудня 2020 18:16
Виписка ЄДР.pdf
01 грудня 2020 18:16
24 Довідка обладнання.pdf
01 грудня 2020 18:16
21 Перелік доріг.pdf
01 грудня 2020 18:16
18 Довідка ліцензія.pdf
01 грудня 2020 18:16
17 ГЛ Захист довкілля.pdf
01 грудня 2020 18:16
16 Довідка ЄП.pdf
01 грудня 2020 18:16
11 ГЛ Ціна ТП.pdf
01 грудня 2020 18:16
9 Посадова особа.pdf
01 грудня 2020 18:16
10 Довідка субпідряд.pdf
01 грудня 2020 18:15
8 Термін дії ТП.pdf
01 грудня 2020 18:15
5 Вимоги ст. 17.pdf
01 грудня 2020 18:15
1 МТБ.pdf
01 грудня 2020 18:15
4 Досвід.pdf
01 грудня 2020 18:15
3 Робітники.pdf
01 грудня 2020 18:15
2 Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 06 січня 2021 13:02

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ" 5 104 904,00
UAH з ПДВ
4 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР" 6 299 670,00
UAH з ПДВ
5 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ" 7 060 000,00
UAH з ПДВ
7 060 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД" 10 318 425,00
UAH з ПДВ
10 318 425,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 лютого 2021 16:19
Електронний підпис
05 лютого 2021 16:18
Електронний підпис
05 лютого 2021 16:14
Довідка ГУ ДПС.pdf
05 лютого 2021 16:14
Довідка ГУ ДПС.XML
05 лютого 2021 16:14
Довідка переможець.pdf
05 лютого 2021 16:14
Довідка МВС.pdf
05 лютого 2021 16:14
Довідка МВС.p7s
24 грудня 2020 16:37
Електронний підпис
24 грудня 2020 16:37
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:11
Електронний підпис
01 грудня 2020 17:09
14. Технічне завдання.pdf
01 грудня 2020 17:09
15. Перелік доріг.pdf
01 грудня 2020 17:09
20. Проєкт договору.pdf
01 грудня 2020 17:09
7. Копія статуту.pdf

Публічні документи

24 грудня 2020 13:17
Електронний підпис
24 грудня 2020 13:12
лист пояснення.pdf
01 грудня 2020 15:08
Електронний підпис
01 грудня 2020 15:08
Електронний підпис
01 грудня 2020 15:07
Довіреності Олійник.pdf
01 грудня 2020 15:07
№40 Проект договору.pdf
01 грудня 2020 15:07
№37 Зразок підпису .pdf
01 грудня 2020 15:07
№35 Копія ліцензії.pdf
01 грудня 2020 15:07
№33 Перелік доріг.pdf
01 грудня 2020 15:07
№26 Витяг ПДВ.pdf
01 грудня 2020 15:07
№24 Копія паспорта.pdf
01 грудня 2020 15:07
№33 Технічне завдання.pdf
01 грудня 2020 15:07
№12 Відгук до оговору 12.pdf
01 грудня 2020 15:07
№11 Договір 267.pdf
01 грудня 2020 15:07
№11 Договір 128.pdf
01 грудня 2020 15:07
№11 Договір 12.pdf
01 грудня 2020 15:07
№11 ДОГОВІР 2.pdf
01 грудня 2020 15:07
№11 Договір 1КТ.pdf
01 грудня 2020 15:07
№9 Штатний розпис.pdf
01 грудня 2020 15:07
№6 Дипломи.pdf
01 грудня 2020 15:07
№2 Інвентарні картки.pdf

Публічні документи

24 грудня 2020 17:51
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:51
Електронний підпис
24 грудня 2020 17:50
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:17
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:17
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:15
Технічне завдання.pdf
01 грудня 2020 18:15
Копія чинні дозволи.pdf
01 грудня 2020 18:15
Перелік доріг.pdf
01 грудня 2020 18:14
Довiренiст__Малов_Д._2020.pdf
01 грудня 2020 18:14
Штатний розпис.pdf
01 грудня 2020 18:14
Проект договору.pdf
01 грудня 2020 18:14
Довідка субпідряд.pdf
01 грудня 2020 18:14
Довідка термін дії ТП.pdf
01 грудня 2020 18:14
Довідка повноваження.pdf

Публічні документи

24 грудня 2020 12:38
Електронний підпис
24 грудня 2020 12:38
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:21
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:21
Електронний підпис
01 грудня 2020 18:17
Техпаспорти.7z
01 грудня 2020 18:17
Акти до договору КБ2 21Е.7z
01 грудня 2020 18:16
Статут.pdf
01 грудня 2020 18:16
Акти до договору 15.7z
01 грудня 2020 18:16
Договір 21 Е.pdf
01 грудня 2020 18:16
7 Технічне завдання.pdf
01 грудня 2020 18:16
Штатний розпис.pdf
01 грудня 2020 18:16
Рейтинг.zip
01 грудня 2020 18:16
Наказ 38 (Носик В.В).pdf
01 грудня 2020 18:16
Лист-відгук договір 21Е.pdf
01 грудня 2020 18:16
Ліцензія БМБУД.pdf
01 грудня 2020 18:16
Лист-відгук договір 15.pdf
01 грудня 2020 18:16
Лiцензiя.zip
01 грудня 2020 18:16
Договір 15.pdf
01 грудня 2020 18:16
Договір дарування.pdf
01 грудня 2020 18:16
13 Проєкт договору.pdf
01 грудня 2020 18:16
Фінансова звітність.pdf
01 грудня 2020 18:16
Довiренiсть_Рижий.zip
01 грудня 2020 18:16
Гарантия_8675.zip
01 грудня 2020 18:16
Виписка ЄДР.pdf
01 грудня 2020 18:16
24 Довідка обладнання.pdf
01 грудня 2020 18:16
21 Перелік доріг.pdf
01 грудня 2020 18:16
18 Довідка ліцензія.pdf
01 грудня 2020 18:16
17 ГЛ Захист довкілля.pdf
01 грудня 2020 18:16
16 Довідка ЄП.pdf
01 грудня 2020 18:16
11 ГЛ Ціна ТП.pdf
01 грудня 2020 18:16
9 Посадова особа.pdf
01 грудня 2020 18:16
10 Довідка субпідряд.pdf
01 грудня 2020 18:15
8 Термін дії ТП.pdf
01 грудня 2020 18:15
5 Вимоги ст. 17.pdf
01 грудня 2020 18:15
1 МТБ.pdf
01 грудня 2020 18:15
4 Досвід.pdf
01 грудня 2020 18:15
3 Робітники.pdf
01 грудня 2020 18:15
2 Працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"

ТОВ "ТЕХНО-БУД-ЦЕНТР"

Товариство з обмеженою відповідальністю "АВАКС ПРОФ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "БМБУД"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
#41422080
Переможець 4 999 000,00
UAH з ПДВ
27 січня 2021 15:37

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 27 січня 2021 15:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГЛОБАЛ БІЛД ІНЖИНІРИНГ"
#41422080
4 999 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
25 лютого 2021 17:45
Додаткова угода №2 до №27.pdf зміни до договору
25 лютого 2021 17:44
Електронний підпис зміни до договору
22 лютого 2021 11:58
Додаткова угода №1 до №27.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 11:57
Електронний підпис укладений
18 лютого 2021 11:37
Договір №27.pdf укладений
18 лютого 2021 11:36

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
19 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Розділ 13 "Додатки до договору" доповнити пунктом: "13.1.2. Перелік автомобільних доріг загального користування місцевого значення на яких надаватимуться послуги."
Номер договору про закупівлю: Договір №27
Договір:
Номер додаткової угоди: Додаткова угода №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
25 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Керуючись пунктом 1, частина 5, статті 41 Закону України "Про публічні закупівлі" Пункт 3.1. Розділу 3. "Ціна договору" викласти в новій редакції Додаток 1 "Договірна ціна" до Договору викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: Договір №27
Договір:
Номер додаткової угоди: додаткова угода №2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 16 лютого 2021 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 3 860 438,20
UAH (в тому числі ПДВ 643 406,37 UAH)