Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Природний газ (ДК 021:2015-09120000-6 «Газове паливо»)
Очікувана вартість
2 070 000,00 UAH
UA-2020-10-30-000412-c ● 4d3c7909a7e346f09bb3908ff8005285
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти виконавчого комітету Царичанської селищної ради |
Код ЄДРПОУ: | 41428297 |
Місцезнаходження: | 51000, Україна , Дніпропетровська обл., Царичанський р-н, селище міського типу Царичанка, ВУЛИЦЯ СОБОРНА, будинок 40-А |
Контактна особа: |
Олена Омелян +380569032392 tsar.vk.viddilosvitu@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2020 09:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 27 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 03 грудня 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 07 грудня 2020 00:00 |
Початок аукціону: | 07 грудня 2020 14:48 |
Очікувана вартість: | 2 070 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 350,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
207000 метр кубічний
Природний газ (Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою.)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
51000, Україна, Дніпропетровська область, смт Царичанка, вул. Соборна, 40-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
28 листопада 2020 12:38 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
28 листопада 2020 12:37 |
Перелік змін до тендерної документації зі змінами 4.docx | |
28 листопада 2020 12:37 |
тендерна_документація_зі_змінами_4.docx | |
06 листопада 2020 15:07 |
Перелік змін 2.pdf | |
06 листопада 2020 15:07 |
тендерна_документація_зі_змінами_3.docx | |
04 листопада 2020 15:36 |
тендерна документація зі змінами 2.docx | |
04 листопада 2020 15:36 |
Перелік змін.pdf | |
02 листопада 2020 14:26 |
тендерна документація зі змінами.docx | |
30 жовтня 2020 09:06 |
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx | |
30 жовтня 2020 09:06 |
Проект договора.docx | |
30 жовтня 2020 09:06 |
тендерна документація.docx |
28 листопада 2020 12:38 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||||||||
28 листопада 2020 12:37 |
Перелік змін до тендерної документації зі змінами 4.docx
|
|||||||||||||||
28 листопада 2020 12:37 |
тендерна_документація_зі_змінами_4.docx
|
|||||||||||||||
06 листопада 2020 15:07 |
Перелік змін 2.pdf
|
|||||||||||||||
06 листопада 2020 15:07 |
тендерна_документація_зі_змінами_3.docx
|
|||||||||||||||
04 листопада 2020 15:36 |
тендерна документація зі змінами 2.docx
|
|||||||||||||||
04 листопада 2020 15:36 |
Перелік змін.pdf
|
|||||||||||||||
02 листопада 2020 14:26 |
тендерна документація зі змінами.docx
|
|||||||||||||||
30 жовтня 2020 09:06 |
ТЕХНІЧНІ ВИМОГИ.docx
|
|||||||||||||||
30 жовтня 2020 09:06 |
Проект договора.docx
|
|||||||||||||||
30 жовтня 2020 09:06 |
тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
ISO
Дата подання: 30 жовтня 2020 09:18
Дата відповіді: 02 листопада 2020 14:34
Шановний Замовник ! Так як документація не містить вимог, які би стримували демпінг цін і велика кількість учасників-махінаторів цим скористаються, то прошу вимагати від учасників сертифікат ISO 9001:2015, а також ISO 14001:2015, також ISO 45001:2018, ISO 50001:2018. Це дасть змогу надійним учасникам взяти участь в тендері і укласти договір з висококваліфікованим суб’єктом газового ринку і не допустити участі тендерних махінаторів. Прошу внести зміни в документацію. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Процедура закупівель проводиться у відповідності до Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції Закону № 114-ІХ від 19.09.2019 року (далі – Закон). Згідно вимог частини 2 статті 22 Закону у тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, які визначаються замовником з урахуванням вимог, визначених частиною четвертою статті 5 Закону. У частині 4 статті 5 Закону визначено, що замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Газопостачальні підприємства у своїй діяльності керуються положеннями Закону України «Про ринок природного газу», Правилами постачання природного газу, які затвердженні Постановою НКРЕКП №2496 від 30.09.2015р., Ліцензійними умовами провадження господарської діяльності на ринку природного газу, затвердженими Постановою НКРЕКП №201 від 16.02.2017р. Діяльність з постачання природного газу постачальники природного газу здійснюють відповідно до отриманої ліцензії, видача якої затверджується відповідною постановою НКРЕКП, та ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу. Діяльність постачальників природного газу не підпадає під дію Закону України «Про оцінку впливу на довкілля». Жодним іншим нормативно-правовим актом України не встановлено обов'язок постачальника природного газу проходити сертифікацію своєї діяльності згідно ISO 9001:2015; ISO 14001:2015 або аналогічних систем чи більш нових версій стандартів. Тобто сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, ISO 50001:2018 - не є обов’язковими. Це система добровільної сертифікації та носить рекомендаційний характер. Зважаючи на вищенаведене, Замовник не вважає за необхідне вносити зміни до тендерної документації щодо додаткових вимог до Учасників закупівлі.
Щодо проєкту договору
Дата подання: 30 жовтня 2020 10:22
Дата відповіді: 02 листопада 2020 14:35
Шановний Зимовнику!
Постановою НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року внесено зміни до Кодексу газотранспортної системи України, щодо розміру величини коригування небалансів. Тобто у випадку позитивного або негативного небалансу, допустиме відхилення розраховується щоденно та дорівнює +/- 3% від обсягу природного газу поданого та відібраного на точках входу/виходу з газотранспортної системи у відповідну газову добу. Просимо розглянути можливість відкоригувати пункт 2.4 у проєкті договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До тендерної документації внесено відповідні зміни
Питання про мову
Дата подання: 31 жовтня 2020 10:43
Дата відповіді: 02 листопада 2020 14:38
Шановний Замовнику! Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції. Стосовно мови повідомляємо, що інформацію необхідно надати безпосередньо в оголошенні про проведення відкритих торгів. Не надання інформації про мову в оголошенні про закупівлю вважається порушенням, що може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі. Просимо усунути порушення.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Інформація про мову (мови), якою (якими) повинно бути складено тендерні пропозиції зазначено в тендерній документації в пункті 7.1 та 7.2
невідповідність
Дата подання: 02 листопада 2020 10:33
Дата відповіді: 02 листопада 2020 14:39
Шановний Замовнику! Просимо привести у відповідність тендерну документацію. Зокрема, але не виключно, в частині вимог щодо кваліфікаційних критеріїв. Дана закупівля проводиться по предмету ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо, а згідно ваших вимог від учасників вимагаються "наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору: учасник повинен підтвердити досвід повного або часткового виконання аналогічного договору щодо будівництва об’єкту, який належить до інженерних споруд, що визначені групою 1263 (Будівлі навчальних та дослідних закладів )", "довідку, складену Учасником у довільній формі, про наявність обладнання та матеріально технічної бази необхідного для виконання робіт наявність якого вимагається згідно п. 5.1. цього Розділу, із зазначенням інформації про найменування кожного із вказаних об’єктів обладнання та матеріально-технічної бази, кількості, правові підстави використання, відомостей про технічний стан, а саме інформації про вантажопідйомність або продуктивність або масу або місткість або інші дані що підтверджують відповідність вимогам Замовника визначених в цій тендерній документації.", "копія аналогічного договору, інформація про який надана у складі тендерної пропозиції, а так само разом з копіями документів, що згідно будівельних норм підтверджують приймання виконаних будівельних робіт, в тому числі підтверджують часткове виконання договорів, копії яких надані у складі тендерної пропозиції; оригінали позитивних відгуків від замовників будівництва згідно виконання аналогічних договорів, інформацію про виконання яких надано у складі тендерної пропозиції, що має бути складений на фірмовому бланку замовника будівництва (за наявності), завірений підписом уповноваженої посадової особи замовника будівництва згідно договору." та низка інших незрозумілих вимог, які жодним чином не стосуються закупівлі Природного газу. Також, неодноразово по тендерній документації зустрічається термін " виконання робіт..". Оголошена вами процедура передбачає закупівлю товару, а саме: Природний газ (ДК 021:2015: 09120000-6). У зв'язку з чим, просимо відредагувати Тендерну документацію та адаптувати її під закупівлю товару, зокрема Природного газу. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До тендерної документації внесено відповідні зміни.
проект договору
Дата подання: 02 листопада 2020 10:36
Дата відповіді: 03 листопада 2020 16:31
Шановний Замовнику! Просимо привести у відповідність згідно чинного законодавства п. 8.7 Проекту договору, зокрема "Фактичне постачання газу новим Постачальником може починатись виключно з першого числа розрахункового періоду, наступного за тим, у якому з новим Постачальником було укладено договір на постачання, та за умови включення Споживача до підтвердженої номінації нового Постачальника в порядку, визначеному Кодексом газотранспортної системи." Повідомляємо, що наразі немає підтвердженої номінації Постачальників, а є Реєстр споживачів Постачальника, тому просимо викласти зазначений пункт у редакції згідно чинних Правил постачання природного газу, а саме: "Фактичне постачання природного газу новим постачальником може починатись виключно з газової доби, з якої споживач включений до Реєстру споживачів нового постачальника в інформаційній платформі Оператора ГТС у порядку, визначеному Кодексом газотранспортної системи."
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни
замовлення (бронювання) потужності.
Дата подання: 02 листопада 2020 10:46
Дата відповіді: 02 листопада 2020 14:40
При вивченні Тендерної Документації, наданої при проведенні процедури публічної закупівлі природного газу на базі інформаційно-телекомунікаційної системи Прозоро, зокрема, проекту Договору на постачання природного газу, виявлена невідповідність нормам чинного законодавства, у зв’язку з чим, виникла необхідність проінформувати Вас про наступне: Так, проектом Договору не передбачено послуги замовлення (бронювання) потужності. Просимо прийняти до уваги та врахувати той факт, що в травні місяці 2019 року, відбулася концептуальна зміна, відповідно, до Кодексу ГТС та типового договору транспортування природного газу, впроваджено поняття послуг замовлення потужності точок входу/виходу. Послуги із замовлення (бронювання) потужності – послуги, які надаються Постачальником Споживачу та полягають у замовленні (бронюванні) Постачальником у Оператора ГТС відповідної потужності, необхідної для постачання природного газу Споживачу у відповідній Газовій добі/місяці/кварталі/році. Таким чином, транспортування змінено на послуги замовлення (бронювання) потужності. Одночасно інформуємо, що відповідно до постанови НКРЕКП від 24.12.2019 №3013 з 01 січня 2020 року установлено ТОВАРИСТВУ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ОПЕРАТОР ГАЗОТРАНСПОРТНОЇ СИСТЕМИ УКРАЇНИ» тарифи на послуги транспортування природного газу для внутрішніх точок входу і точок виходу в/з газотранспортну(ої) систему(и) на регуляторний період 2020 - 2024 роки. Вартість замовлення (бронювання) потужності (тариф на послуги транспортування природного газу для внутрішньої точки виходу з газотранспортної системи) на сьогодні за 1000 кубічних метрів на добу становить 124,16 грн. без ПДВ та 148,99 з ПДВ. Також станом з 01 березня 2020 року почав діяти коефіцієнт, який застосовується при замовленні потужності на добу наперед, - він становить 1,10 умовних одиниць. Отже, чинний тариф становить 148,99*1,10 = 163,89 грн з ПДВ. Звертаємо Вашу увагу на ст. 203 Цивільного кодексу, зокрема, ч.1, відповідно до якої - зміст правочину не може суперечити цьому Кодексу, іншим актам цивільного законодавства, а також інтересам держави і суспільства, його моральним засадам. Так, Договір, - має відповідати вимогам, встановленим законом. Зміст Договору (його умови) насамперед не повинен суперечити вимогам актів законодавства, зокрема, нормативно-правовим актам, які регулюють відносини на ринку природного газу. Просимо врахувати та внести вищевикладені зміни до тендерної документації, а саме, передбачити положеннями Договору включення до ціни вартість послуги замовлення (бронювання) потужності.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До тендерної документації внесено відповідні зміни
проект договору
Дата подання: 02 листопада 2020 10:59
Дата відповіді: 03 листопада 2020 16:31
Шановний Замовнику! В преамбулі проекті договору міститься положення, що є дискримінаційним. Зокрема, "__________________________, що здійснює діяльність на підставі ліцензії на постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за регульованим тарифом." Відповідно до положень пункту 3.1 Ліцензійних умов провадження господарської діяльності з постачання природного газу, газу (метану) вугільних родовищ за регульованим тарифом, затверджених постановою НКРЕКП від 12.01.2015 № 9, зареєстрованою в Міністерстві юстиції України 16.03.2015 р. за № 289/26734, ліцензіат повинен, зокрема, провадити ліцензовану діяльність лише на території ліцензованої діяльності, затвердженій НКРЕКП. Територія ліцензованої діяльності визначається як територія адміністративно-територіальної одиниці, де знаходяться споживачі, які включені до абонентської бази споживачів природного газу. При цьому, територія провадження господарської діяльності з постачання природного газу за регульованим тарифом із зазначенням переліку адміністративно-територіальних одиниць затверджується постановою НКРЕКП про видачу відповідної ліцензії по кожному постачальнику. Враховуючи вищезазначене, на кожній окремій території діє лише один постачальник природного газу за регульованим тарифом, з яким споживачі (у тому числі бюджетні установи та організації) можуть укласти договір на постачання природного газу за регульованим тарифом, а отже зазначене положення проекту договору є дискримінацією для інших учасників. Так як таку ліцензію має лише один постачальник на вашій території, це ТОВ «ДНІПРОПЕТРОВСЬКГАЗ ЗБУТ». Інші учасники не зможуть взяти участь у даній закупівлі. Отже просимо видалити дискримінаційне положення з проекту договору.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. До тендерної документації буде внесено відповідні зміни
Вимоги ТД
Дата подання: 04 листопада 2020 17:37
Дата відповіді: 06 листопада 2020 15:08
Шановний Замовнику! Ви вимагаєте : довідку від уповноваженого органу (ДФСУ), про інформацію щодо всіх зареєстрованих рахунків учасника виданої у строк не більше ніж 5 днів до дати подання тендерної пропозиції учасником. Просимо Вас внести зміни у ТД та вимагати дану довідку станом: не раніше оголошення або у строк не більше ніж 10 днів до дати подання пропозиції учасником, у зв'язку з : Наразі ситуація з карантинними обмеженнями посилюєтья, тому дану довідку уповноважений орган не видає особисто на руки, а відправляє тільки поштою (яку доречі він вважає потрібною), дана довідка йде до нас 9-10 днів, тому дуже просимо Вас внести зміни, та сподіваємоь на Ваше розуміння ситуації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Внесено зміни в тендерну документацію.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-30-000412-c.c2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ", Код ЄДРПОУ:41055889
Дата подання: 11 грудня 2020 17:05
Вимога
Вимога
про скасування протоколу про визначення переможцем торгів
11 грудня 2020 року Замовником даних торгів було винесено рішення у вигляді протоколу засідання тендерного комітету №68 про визнання переможцем торгів ТОВ «Кастум».
У вказаному протоколі зазначено: Тендерним комітетом було розглянуто пропозицiю переможця аукцiону ТОВ «КАСТУМ». В ходi розгляду було виявлено невідповiднiсть до вимог тендерної документацiї та висунуто вимогу про усунення на протязi 24 години згiдно чинного законодавства. У встановлений тepмін дана невiдповiднiсть була усунута тому пропозицiю ТОВ «КАСТУМ»
визнано економiчно вигiдною, такою яка вiдповiдає квалiфiкацiйним критерiям та технiчним i якiсним вимогам до товару, зазначених замовником.
З вищевказаним протоколом не згоден з наступних підстав.
Згідно п.5.1.1. ч.5 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» - Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, Додатку 3 цієї тендерної документації.
Так п.2.2. Додатку №3 ТД від всіх без виключення учасників вимагалося надати у складі своєї тендерної пропозиції: На виконання положень Закону України «Про охорону праці» учасники у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у штаті учасника інженера з охорони праці* та має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання, підтвердження знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці (з підтвердженням наявності посвідчення з електробезпеки) та пожежної безпеки (з наданням: сканкопій відповідних наказів щодо посади, призначення на посаду та інструкцій; копій протоколів засідання комісій, посвідчень).
з приміткою *який працює не менше одного року на товаристві учасника на зазначеній посаді.
У складі своєї пропозиції ТОВ «Кастум» було надано довідку від 03.12.20р. про наявність у штаті учасника інженера з охорони праці* та має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання, підтвердження знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці (з підтвердженням наявності посвідчення з електробезпеки) та пожежної безпеки .
Також, надано наказ №1 від 14.07.20р. про призначення Величка Ігоря Васильовича відповідальним за охорону праці на підприємстві ТОВ «Кастум» .
Вважаю за необхідне зазначити, що в усіх наданих ТОВ «Кастум» посвідченнях про проходження навчання, підтвердження знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки отримувачем значиться не інженер з охорони праці (як вимагалося ТД), а директор, який був призначений вищевказаним наказом лише з 14.07.20р. що також є порушенням вимог п.2.2. Додатку №3 ТД.
Також, у складі тендерної пропозиції відсутня інструкція інженера з охорони праці, що також вимагалося п.2.2. Додатку №3 ТД.
Таким чином, Учасник ТОВ «Кастум» порушив умови ТД, оскільки не дотримався вимог п.2.2. Додатку №3 ТД Замовника, у складі його тендерної пропозиції відсутні необхідні документи які вимагав Замовник від усіх без виключення учасників - наявність у штаті учасника інженера з охорони праці (з наданням: інструкцій) який працює не менше одного року на товаристві учасника на зазначеній посаді.
Отже, аналізуючи вищенаведене можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки необ’єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі, що, у свою чергу, є грубим порушення принципу публічних закупівель встановлених п.5 ч.1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаю від Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «Кастум» відповідно до протоколу №68 від 11.12.20р. в разі ігнорування нашої вимоги ми будемо змушені оскаржити ваше рішення в Антимонопольному комітеті України.
Розгорнути
Згорнути
про скасування протоколу про визначення переможцем торгів
11 грудня 2020 року Замовником даних торгів було винесено рішення у вигляді протоколу засідання тендерного комітету №68 про визнання переможцем торгів ТОВ «Кастум».
У вказаному протоколі зазначено: Тендерним комітетом було розглянуто пропозицiю переможця аукцiону ТОВ «КАСТУМ». В ходi розгляду було виявлено невідповiднiсть до вимог тендерної документацiї та висунуто вимогу про усунення на протязi 24 години згiдно чинного законодавства. У встановлений тepмін дана невiдповiднiсть була усунута тому пропозицiю ТОВ «КАСТУМ»
визнано економiчно вигiдною, такою яка вiдповiдає квалiфiкацiйним критерiям та технiчним i якiсним вимогам до товару, зазначених замовником.
З вищевказаним протоколом не згоден з наступних підстав.
Згідно п.5.1.1. ч.5 розділу «ІНСТРУКЦІЯ З ПІДГОТОВКИ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» - Для підтвердження відповідності учасника кваліфікаційним критеріям, останній повинен надати у порядку згідно п. 1.1 цього Розділу всі документи згідно переліку, вказаного нижче, Додатку 3 цієї тендерної документації.
Так п.2.2. Додатку №3 ТД від всіх без виключення учасників вимагалося надати у складі своєї тендерної пропозиції: На виконання положень Закону України «Про охорону праці» учасники у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язані надати відповідне документальне підтвердження про наявність у штаті учасника інженера з охорони праці* та має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання, підтвердження знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці (з підтвердженням наявності посвідчення з електробезпеки) та пожежної безпеки (з наданням: сканкопій відповідних наказів щодо посади, призначення на посаду та інструкцій; копій протоколів засідання комісій, посвідчень).
з приміткою *який працює не менше одного року на товаристві учасника на зазначеній посаді.
У складі своєї пропозиції ТОВ «Кастум» було надано довідку від 03.12.20р. про наявність у штаті учасника інженера з охорони праці* та має відповідним чином оформлене посвідчення про проходження навчання, підтвердження знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці (з підтвердженням наявності посвідчення з електробезпеки) та пожежної безпеки .
Також, надано наказ №1 від 14.07.20р. про призначення Величка Ігоря Васильовича відповідальним за охорону праці на підприємстві ТОВ «Кастум» .
Вважаю за необхідне зазначити, що в усіх наданих ТОВ «Кастум» посвідченнях про проходження навчання, підтвердження знань щодо законів та нормативно-правових актів у сфері охорони праці, електробезпеки та пожежної безпеки отримувачем значиться не інженер з охорони праці (як вимагалося ТД), а директор, який був призначений вищевказаним наказом лише з 14.07.20р. що також є порушенням вимог п.2.2. Додатку №3 ТД.
Також, у складі тендерної пропозиції відсутня інструкція інженера з охорони праці, що також вимагалося п.2.2. Додатку №3 ТД.
Таким чином, Учасник ТОВ «Кастум» порушив умови ТД, оскільки не дотримався вимог п.2.2. Додатку №3 ТД Замовника, у складі його тендерної пропозиції відсутні необхідні документи які вимагав Замовник від усіх без виключення учасників - наявність у штаті учасника інженера з охорони праці (з наданням: інструкцій) який працює не менше одного року на товаристві учасника на зазначеній посаді.
Отже, аналізуючи вищенаведене можна прийти до висновку, що у діях Замовника є ознаки необ’єктивного та упередженого визначення переможця процедури закупівлі, що, у свою чергу, є грубим порушення принципу публічних закупівель встановлених п.5 ч.1. ст. 5 Закону України «Про публічні закупівлі».
Вимагаю від Замовника скасувати своє рішення про визнання переможцем ТОВ «Кастум» відповідно до протоколу №68 від 11.12.20р. в разі ігнорування нашої вимоги ми будемо змушені оскаржити ваше рішення в Антимонопольному комітеті України.
Рішення замовника: Вимога задоволена
17 грудня 2020 09:56
Прийнято вимогу до уваги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-30-000412-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "БЛАГОГАЗ ЗБУТ", Код ЄДРПОУ:41849377
Дата подання: 11 листопада 2020 15:01
Дата подання: 11 листопада 2020 15:01
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 листопада 2020 18:38
Рішення від 13.11.2020 № 21124 (+лист Замовнику).pdf
Дата публікації: 14 листопада 2020 18:38
Інформація про резолютивну частину рішення від 23.11.2020 № 21706.pdf
Дата публікації: 24 листопада 2020 16:35
Рішення від 23.11.2020 № 21706.pdf
Дата публікації: 26 листопада 2020 22:04
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення, зазначені в рішенні № 21706-p/пк-пз від 23.11.2020 усунуто шляхом внесення змін до тендерної документації.
Дата виконання рішення замовником: 28 листопада 2020 12:43
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 07 грудня 2020 15:22
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" |
848 700,00
UAH з ПДВ
|
848 700,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" |
1 066 050,00
UAH з ПДВ
|
1 045 350,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
1 204 740,00
UAH з ПДВ
|
1 055 493,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" |
1 586 425,48
UAH з ПДВ
|
1 586 425,48
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" #41087491 |
Рішення скасоване |
848 700,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 16:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 11 грудня 2020 12:07
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КАСТУМ" #41087491 |
Відхилено |
848 700,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 17:06
|
|
Товариство з обмеженою відповідальністю "УКРГАЗДОБИЧ" #41055889 |
Переможець |
1 045 350,00
UAH з ПДВ
|
16 грудня 2020 17:17
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 вересня 2021 14:42
|
ДУ 15 до дог2412 1.pdf | укладений |
23 вересня 2021 14:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 вересня 2021 15:59
|
ду №14 до договору 24121.pdf | зміни до договору |
02 вересня 2021 15:58
|
Електронний підпис | зміни до договору |
01 вересня 2021 10:44
|
Додаткова угода 13.pdf | зміни до договору |
01 вересня 2021 10:42
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 серпня 2021 16:11
|
Додаткова угода 12.pdf | зміни до договору |
30 серпня 2021 16:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 липня 2021 15:13
|
Додаткова угода 11.pdf | зміни до договору |
27 липня 2021 15:11
|
Електронний підпис | зміни до договору |
10 червня 2021 10:09
|
Додаткова угода 10.pdf | зміни до договору |
10 червня 2021 10:08
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 квітня 2021 15:28
|
Додаткова угода 9.pdf | зміни до договору |
28 квітня 2021 15:25
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 лютого 2021 16:13
|
Протокол 26 від 22.02.2021.pdf | зміни до договору |
22 лютого 2021 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2021 15:18
|
Додаткова угода 8 газ.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2021 15:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
15 лютого 2021 15:15
|
Додаткова угода 7 газ.pdf | зміни до договору |
15 лютого 2021 15:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 лютого 2021 08:31
|
Додаткова угода 6 газ.pdf | зміни до договору |
09 лютого 2021 08:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2021 16:19
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
26 січня 2021 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 11:38
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
22 січня 2021 11:32
|
Електронний підпис | зміни до договору |
18 січня 2021 16:10
|
Додаткова угода 3 газ.pdf | зміни до договору |
18 січня 2021 16:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 січня 2021 17:16
|
Дод угода 2 УКРГАЗДОБИЧ.pdf | зміни до договору |
12 січня 2021 17:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 січня 2021 11:53
|
УКРГАЗДОБИЧ додаткова угода 1.pdf | зміни до договору |
06 січня 2021 11:51
|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2021 15:56
|
Договір.pdf | укладений |
05 січня 2021 15:48
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 06 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 06 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару |
Номер договору про закупівлю: | 2412/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 2412/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 18 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 2412/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 2412/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 2412/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 09 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна реквізитів Споживача |
Номер договору про закупівлю: | 2412/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 2412/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 15 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 2412/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Протокол про виправлення технічної помилки |
Номер договору про закупівлю: | 2412/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 26 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 2412/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 10 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 2412/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 2412/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 11 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 30 серпня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 2412/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 12 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 серпня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | 2412/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 13 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 01 вересня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 вересня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 2412/1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 14 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 04 січня 2021 — 30 вересня 2021 |
Сума оплати за договором: |
581 780,99
UAH (в тому числі ПДВ 96 963,50 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Дострокове розірвання договору з вини/за ініціативи постачальника (значне підвищення ціни на природний газ та неспроможність Постачальника здійснювати постачання газу за ціною Договору, у зв"язку з відсутністю ресурсу природного газу у Постачальника за ціною Договору). |