Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, 50117000-8 Послуги з переобладнання та реставрації транспортних засобів, (послуги з переобладнання автомобілів)
Очікувана вартість
4 400 000,00 UAH
UA-2020-10-30-000165-a 3fe1635f958e43d7b42321acb53c66d5
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойко Інна Гаврилівна

+380442801536 ykazberch@vodokanal.kiev.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ПрАТ "АК "Київводоканал"
Код ЄДРПОУ: 03327664
Місцезнаходження: 01015, Україна , м. Київ обл., місто, вул. Лейпцизька, 1-а
Контактна особа: Бойко Інна Гаврилівна
+380442801536
ykazberch@vodokanal.kiev.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 30 жовтня 2020 09:25
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 16:00
Початок аукціону: 17 листопада 2020 13:10
Очікувана вартість: 4 400 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 44 000,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 130000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:50110000-9: Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання


Закупівля здійснюється за рахунок власних коштів ПрАТ «АК «Київводоканал». Категорія: Юридичні особи та/або суб’єкти господарювання, які здійснюють діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у пункті 4 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування). Єдиним критерієм оцінки тендерних пропозицій є ціна з ПДВ. Питома вага цінового критерію – 100 відсотків. Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
ДК 021:2015: 50110000-9 Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання, 50117000-8 Послуги з переобладнання та реставрації транспортних засобів, (послуги з переобладнання автомобілів): Послуги з переобладнання автомобілів (ДК 021:2015: 50117000-8 Послуги з переобладнання та реставрації транспортних засобів)
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 01001, Україна, місто, виробнича база Виконавця послуг
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 50110000-9 — Послуги з ремонту і технічного обслуговування мототранспортних засобів і супутнього обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Дата подання заявки Замовник здійснює попередню оплату в розмірі 50% від загальної вартості послуг, вказаної в п. 2.1 даного Договору не пізніше 30 календарних днів з дня надання заявки на послуги. Остаточний розрахунок здійснюється Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів після підписання Сторонами Акту прийому-передачі наданих послуг. Аванс 30 Календарні 50
Надання послуг Замовник здійснює попередню оплату в розмірі 50% від загальної вартості послуг, вказаної в п. 2.1 даного Договору не пізніше 30 календарних днів з дня надання заявки на послуги. Остаточний розрахунок здійснюється Замовником на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 45 (сорока п’яти) банківських днів після підписання Сторонами Акту прийому-передачі наданих послуг. Пiсляоплата 45 Банківські 50

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
30 жовтня 2020 09:28
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
30 жовтня 2020 09:26
ТД.doc

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 13:31

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс" 4 392 000,00
UAH з ПДВ
4 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ТД Будшляхмаш 4 398 000,00
UAH з ПДВ
4 398 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 10:04
Електронний підпис
25 листопада 2020 10:03
Довідка ст. 17 ч.1.pdf
25 листопада 2020 10:03
Довідка ст. 17 ч. 2.pdf
25 листопада 2020 10:03
Довідка МВС.pdf
25 листопада 2020 10:03
Довідка ДФС.pdf
13 листопада 2020 11:35
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:47
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:46
Цінова Пропозиція.pdf
12 листопада 2020 16:46
Уставні Документи.pdf
12 листопада 2020 16:46
Технічна Частина.pdf
12 листопада 2020 16:46
Стаття 17.pdf
12 листопада 2020 16:46
Проект Договору.pdf
12 листопада 2020 16:46
Повноваження щодо підпису.pdf
12 листопада 2020 16:46
Кваліфікаційна Частина.pdf
12 листопада 2020 16:46
Аналогічний Договір.pdf
12 листопада 2020 16:46
21627 ТОВ С-К-С p7s.zip

Публічні документи

13 листопада 2020 15:40
Електронний підпис
12 листопада 2020 12:41
21655 ТОВ ТД Будшляхмаш p7s.zip
12 листопада 2020 12:41
Технічна специфікація.pdf
12 листопада 2020 12:41
Кваліфікаційна частина.pdf
12 листопада 2020 12:41
Цінова пропозиція.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"

ТОВ ТД Будшляхмаш

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"
#36449624
Переможець 4 392 000,00
UAH з ПДВ
23 листопада 2020 15:04

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 23 листопада 2020 15:04

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Спец-Ком-Сервіс"
#36449624
4 392 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
29 жовтня 2021 15:58
Звіт укладений
29 жовтня 2021 14:38
Електронний підпис укладений
22 лютого 2021 17:06
Дод. угода 2 Спец-Ком-Сервіс.pdf зміни до договору
22 лютого 2021 17:03
Повідомлення про внесення змін.docx зміни до договору
22 лютого 2021 17:03
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 15:20
ДУ до дог.1975 Спец-Ком-Сервіс.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 15:15
Повідомлення.docx зміни до договору
30 грудня 2020 15:15
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 15:05
Договір укладений
08 грудня 2020 14:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Керуючись чинним законодавством України Сторони дійшли згоди продовжити строк дії Договору, у зв’язку з чим пункт 8.1. Договору викласти в наступній редакції: «8.1. Даний Договір набуває чинності з моменту його підписання уповноваженими представниками Сторін і діє по 30.04.2021 року. Закінчення строку дії Договору не звільняє Сторони від виконання тих зобов’язань, що лишилися невиконаними». 2. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 3. Дана Угода є невід’ємною частиною Договору. 4. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції. 5. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1975/4/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
22 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. З метою покращення якості предмета закупівлі Сторони дійшли згоди внести зміни в Специфікацію (Додаток №1 до Договору) та викласти її в новій редакції. 2. Дана Угода складена українською мовою у 2-х оригінальних примірниках, що мають однакову юридичну силу, по одному для кожної зі Сторін. 3. Дана Угода є невід'ємною частиною Договору. 4. Усі інші умови Договору, не змінені цією Угодою, залишаються чинними в попередній редакції, і Сторони підтверджують їх обов'язковість щодо себе. 5. Ця Угода набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін. 6. До Угоди додаються наступні додатки: 6. 1. Специфікація (Додаток № 1 до Договору нова редакція) 7. Всі додатки до цієї Угоди є невід'ємною частиною Договору, якщо вони підписані уповноваженими представниками Сторін.
Номер договору про закупівлю: 1975/4/16-20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 30 квітня 2021
Сума оплати за договором: 4 392 000,00
UAH (в тому числі ПДВ 732 000,00 UAH)