Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт неврологічного відділення №1 лікувального корпусу КНП «Вінницькій обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Вінницької обласної ради» (інші завершальні будівельні роботи)
Очікувана вартість
2 429 000,00 UAH
UA-2020-10-30-000159-a ● 14ae96c8803b45c6a316f9e7961a7491
Відкриті торги
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КНП "Вінницький обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Вінницької обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 05484439 |
Місцезнаходження: | 21037, Україна , Вінницька обл., Вінниця, вул. Пирогова, 109-а |
Контактна особа: |
Лашкевич Ілля Олександрович +380432550787 igorevich.gosp@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 30 жовтня 2020 09:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 24 листопада 2020 09:28 |
Початок аукціону: | 25 листопада 2020 11:17 |
Очікувана вартість: | 2 429 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 145,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 12000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Вимагається надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії (оформленої відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639) умови забезпечення гарантії наведено у пункті 2 розділу 3 тендерної документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Капітальний ремонт неврологічного відділення №1 лікувального корпусу КНП «Вінницькій обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Вінницької обласної ради» (інші завершальні будівельні роботи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
21037, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул.Пирогова, 109-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 листопада 2020 12:32 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
30 жовтня 2020 09:24 |
ТД по Капітальний ремонт(відкриті) 30.10.doc | |
30 жовтня 2020 09:24 |
Протокол _75 від 30.10.2020 (відкр) Капітальний ремонт(відкриті).doc |
16 листопада 2020 12:32 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
30 жовтня 2020 09:24 |
ТД по Капітальний ремонт(відкриті) 30.10.doc
|
||||||
30 жовтня 2020 09:24 |
Протокол _75 від 30.10.2020 (відкр) Капітальний ремонт(відкриті).doc
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-30-000159-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", Код ЄДРПОУ:40614486
Дата подання: 04 грудня 2020 18:14
Вимога
Вимога щодо визнання переможця
Рішення замовника: Вимога відхилена
09 грудня 2020 17:07
Учаснику відкритих торгів № UA-2020-10-30-000159-a - ТОВ «ЖИЛ CITY БУД»!
Розглянувши вимогу щодо скасування на підставі абзацу 2, п.1, ч.1, ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), прийнятого замовником рішення про визнання переможцем процедури закупівлі «Капітальний ремонт неврологічного відділення №1, лікувального корпусу КНП «Вінницький обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Вінницької обласної ради» № UA-2020-10-30-000159-a, ТО«²НПРОЕКТБУД» (код ЄДРПОУ 37618365), повідомляємо.
Виходячи з історії аукціону відкритих торгів № UA-2020-10-30-000159-a, 30.11.2020 у 9 год.05.хв. відбулась оцінка тендерних пропозицій учасників вказаної закупівлі та визначення переможця торгів.
Згідно ч.1, ст. 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до п.1, ч.3, ст.. 29 Закону, одним із основних критеріїв оцінки є ціна. Тендерна пропозиція учасника торгів ТО«²НПРОЕКТБУД», була автоматично визнана системою електронних торгів найбільш економічно вигідною, оскільки вартість запропонованих товариством послуг на 218,753 тис. грн. менша від вартості наведеній у тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛ CITY БУД» (код ЄДРПОУ 40614486).
Врахувавши вказаний критерій, згідно з вимогами ч.9 ст. 29 Закону, замовником було розглянуто на відповідність вимогам тендерної документації пропозиції учасників. Ознайомившись з усіма доданими до пропозицій документами, було встановлено деяку невідповідність пропозиції учасника ТО«²НПРОЕКТБУД» тендерній документації, у зв’язку з чим, направлено повідомлення (ч.16, ст.29 Закону) з вимогою усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Після усунення невідповідностей, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції (ч.15,ст.29 Закону) визначено переможця ТО«²НПРОЕКТБУД» та прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому за результатами розгляду тендерних пропозицій складений та оприлюднений протокол, як того вимагає абз.2, ч.12,ст.29 Закону.
З огляду на викладене, посилання у Вимозі на недотримання замовником ст. 5 Закону, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі є недоречним, оскільки всі умови процедури дотримано. Більше того, намагання у Вимозі нав’язати замовнику думку про необхідність дискваліфікації учасника-переможця за надуманими підставами, як раз і є порушенням норм згаданої статті (добросовісна конкуренція серед учасників), та може розцінюватись як тиск на замовника.
У Вимозі вказується, що замовник : «не звертає уваги на наявні порушення учасником вимог тендерної документації які є наслідком відхилення його тендерної пропозиції на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації».
Проте, наведене не відповідає дійсності, згідно статті 16 Закону, замовник повинен вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Вся наведена у згаданій нормі Закону інформація надана переможцем ТО«²НПРОЕКТБУД», тобто підтверджена його відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до вимог ст. 17 Закону, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі за певних обставин, перелічених у вказаній нормі. Оскільки такі обставини були відсутні, то підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника ТО«²НПРОЕКТБУД» не було.
Що стосується посилань учасника ТОВ «ЖИЛ CITY БУД» на порушення переможцем вимог абз.5, п. 3.1.1, підпункту 1, розділу 3 тендерної документації, яким передбачено надання «інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації», то вони не відповідають дійсності з огляду на наступне.
Учасник ТОВ «ЖИЛ CITY БУД» у Вимозі вказує на відсутність у складі пропозиції переможця наступних документів:
• «відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України ( в п.п. 3.1.4 п 1 р 3 тендерної документації);
• копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний рік (п.п. 3.1.5. п.1 р.3 тендерної документації);
• лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій (п.п. 5.1.4 п. 1. р. 5 тендерної документації);
• довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошені про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції (п.п. 4.3. додатку 4 до тендерної документації);
• документальні докази огляду об’єкту (додаток 3 до тендерної документації);
• довідки з обслуговуючого банку з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру, що повинна бути видана протягом не більше ніж десять днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (п 4.3 додатку 4 до тендерної документації);
• гарантійний лист щодо п 18.1 проекту договору, керуючись нормами чинного законодавства (додатку 4 до тендерної документації)
• в складі тендерної позиції учасника наявний лист-згода на обробку персональних даних, який не відповідає вимогам замовника викладених в п. 3.1.4. п. 1.р. 3 тендерної документації.
Вивченням тендерної пропозиції переможця торгів ТО«²НПРОЕКТБУД» встановлено:
1) Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України наявні у тендерній пропозиції переможця, а саме файл «витяг», в якому зазначенні всі дані які вимагаються п.п. 3.1.4, п. 1, р 3 тендерної документації.
2) Копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний рік також присутні у тендерній пропозиції ТОВ «ВІНПРОЕКТБУД» у двох файлах «звітність», «баланс».
3) Лист-згода щодо можливості звернення замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій знаходиться у тендерній пропозиції у файлі «лист-згода ч.1 17».
4) Довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошені про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно, знаходиться у тендерній пропозиції у файлі «Довіреність на замовника».
5) Документальні докази огляду об’єкту, містяться у тендерних пропозиціях переможця у файлі «Акт огляду».
6) Довідки з обслуговуючих банків з відповідною інформацією, наявні у тендерній пропозиції ТОВ «ВІНПРОЕКТБУД» у двох файлах «Дог.УкрСиб», «Дог.Приват».
Проте, вони (довідки) видані у терміни більший за десять днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником.
Надання довідок з строками видачі банком не більше як 10 днів щодо дати подання пропозиції, міститься у додатку №4 до тендерної документації, а саме проекті договору, як примітка до п.4.3 останнього. В проекті договору також міститься ще одна примітка такого змісту: «В цьому додатку основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель».
Тобто, згідно наведеного, замовник має право скоригувати вимоги договору під час його укладання та скасувати взагалі надання згаданих довідок, чи терміни їх видачі.
З огляду на викладене та виходячи з вимог ст.31 Закону, наведене у Вимозі не можна рахувати порушенням, яке є підставою для відхилення тендерних пропозицій.
7) Гарантійний лист щодо п. 18.1 проекту договору наданий переможцем і знаходиться у файлі «Лист ДБН».
8) Лист-згода на обробку персональних даних міститься у файлі «Лист згода», відповідно до наведеного п.п. 3.1.4., п.1,розділу 3 (на який посилається учасник у Вимозі) : «Учасник повинен надати інформацію у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником». Вказаний вище лист-згода наданий саме у такій формі як вимагає тендерна документація.
З огляду на викладене направлена учасником відкритих торгів № UA-2020-10-30-000159-a, ТОВ «ЖИЛ CITY БУД» (код ЄДРПОУ 40614486) Вимога, є безпідставною та задоволенню не підлягає.
З повагою,
Уповноважений з проведення публічних закупівель І.О. Лашкевич.
КНП «ВОКГВВ ВОР»
Розглянувши вимогу щодо скасування на підставі абзацу 2, п.1, ч.1, ст.31 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), прийнятого замовником рішення про визнання переможцем процедури закупівлі «Капітальний ремонт неврологічного відділення №1, лікувального корпусу КНП «Вінницький обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Вінницької обласної ради» № UA-2020-10-30-000159-a, ТО«²НПРОЕКТБУД» (код ЄДРПОУ 37618365), повідомляємо.
Виходячи з історії аукціону відкритих торгів № UA-2020-10-30-000159-a, 30.11.2020 у 9 год.05.хв. відбулась оцінка тендерних пропозицій учасників вказаної закупівлі та визначення переможця торгів.
Згідно ч.1, ст. 29 Закону, оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону.
Відповідно до п.1, ч.3, ст.. 29 Закону, одним із основних критеріїв оцінки є ціна. Тендерна пропозиція учасника торгів ТО«²НПРОЕКТБУД», була автоматично визнана системою електронних торгів найбільш економічно вигідною, оскільки вартість запропонованих товариством послуг на 218,753 тис. грн. менша від вартості наведеній у тендерної пропозиції ТОВ «ЖИЛ CITY БУД» (код ЄДРПОУ 40614486).
Врахувавши вказаний критерій, згідно з вимогами ч.9 ст. 29 Закону, замовником було розглянуто на відповідність вимогам тендерної документації пропозиції учасників. Ознайомившись з усіма доданими до пропозицій документами, було встановлено деяку невідповідність пропозиції учасника ТО«²НПРОЕКТБУД» тендерній документації, у зв’язку з чим, направлено повідомлення (ч.16, ст.29 Закону) з вимогою усунення невідповідностей в електронній системі закупівель.
Після усунення невідповідностей, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції (ч.15,ст.29 Закону) визначено переможця ТО«²НПРОЕКТБУД» та прийняте рішення про намір укласти договір про закупівлю. При цьому за результатами розгляду тендерних пропозицій складений та оприлюднений протокол, як того вимагає абз.2, ч.12,ст.29 Закону.
З огляду на викладене, посилання у Вимозі на недотримання замовником ст. 5 Закону, щодо об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі є недоречним, оскільки всі умови процедури дотримано. Більше того, намагання у Вимозі нав’язати замовнику думку про необхідність дискваліфікації учасника-переможця за надуманими підставами, як раз і є порушенням норм згаданої статті (добросовісна конкуренція серед учасників), та може розцінюватись як тиск на замовника.
У Вимозі вказується, що замовник : «не звертає уваги на наявні порушення учасником вимог тендерної документації які є наслідком відхилення його тендерної пропозиції на підставі абз.2 п.1 ч.1 ст.31 Закону, як такої, що не відповідає умовам тендерної документації».
Проте, наведене не відповідає дійсності, згідно статті 16 Закону, замовник повинен вимагати від учасників процедури закупівлі подання ними документально підтвердженої інформації про їх відповідність кваліфікаційним критеріям, а саме:
- наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій;
- наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід;
- наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів);
- наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю.
Вся наведена у згаданій нормі Закону інформація надана переможцем ТО«²НПРОЕКТБУД», тобто підтверджена його відповідність кваліфікаційним критеріям.
Відповідно до вимог ст. 17 Закону, замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника або відмовити в участі у переговорній процедурі закупівлі за певних обставин, перелічених у вказаній нормі. Оскільки такі обставини були відсутні, то підстав для відхилення тендерних пропозицій учасника ТО«²НПРОЕКТБУД» не було.
Що стосується посилань учасника ТОВ «ЖИЛ CITY БУД» на порушення переможцем вимог абз.5, п. 3.1.1, підпункту 1, розділу 3 тендерної документації, яким передбачено надання «інших документів, необхідність подання яких у складі тендерної пропозиції передбачена умовами цієї документації», то вони не відповідають дійсності з огляду на наступне.
Учасник ТОВ «ЖИЛ CITY БУД» у Вимозі вказує на відсутність у складі пропозиції переможця наступних документів:
• «відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України ( в п.п. 3.1.4 п 1 р 3 тендерної документації);
• копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний рік (п.п. 3.1.5. п.1 р.3 тендерної документації);
• лист-згоду щодо можливості звернення Замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій (п.п. 5.1.4 п. 1. р. 5 тендерної документації);
• довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошені про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно до їх компетенції (п.п. 4.3. додатку 4 до тендерної документації);
• документальні докази огляду об’єкту (додаток 3 до тендерної документації);
• довідки з обслуговуючого банку з інформацією про наявність в учасника відкритого рахунку в такій банківській установі із зазначенням його номеру, що повинна бути видана протягом не більше ніж десять днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником (п 4.3 додатку 4 до тендерної документації);
• гарантійний лист щодо п 18.1 проекту договору, керуючись нормами чинного законодавства (додатку 4 до тендерної документації)
• в складі тендерної позиції учасника наявний лист-згода на обробку персональних даних, який не відповідає вимогам замовника викладених в п. 3.1.4. п. 1.р. 3 тендерної документації.
Вивченням тендерної пропозиції переможця торгів ТО«²НПРОЕКТБУД» встановлено:
1) Відомості з Єдиного державного реєстру підприємств та організацій України наявні у тендерній пропозиції переможця, а саме файл «витяг», в якому зазначенні всі дані які вимагаються п.п. 3.1.4, п. 1, р 3 тендерної документації.
2) Копії балансу та звіту про фінансові результати за останній звітний рік також присутні у тендерній пропозиції ТОВ «ВІНПРОЕКТБУД» у двох файлах «звітність», «баланс».
3) Лист-згода щодо можливості звернення замовника до органів державної влади, підприємств, установ, організацій знаходиться у тендерній пропозиції у файлі «лист-згода ч.1 17».
4) Довіреність на посадову особу замовника, уповноважену здійснювати зв’язок з учасниками, що передбачена в оголошені про проведення відкритих торгів та в тендерній документації, на право отримання інформації щодо відповідності учасника кваліфікаційним критеріям та наявності підстав, зазначених у ч. 1 ст. 17 Закону, чи зазначення в пропозиції будь-якої недостовірної інформації відповідно, знаходиться у тендерній пропозиції у файлі «Довіреність на замовника».
5) Документальні докази огляду об’єкту, містяться у тендерних пропозиціях переможця у файлі «Акт огляду».
6) Довідки з обслуговуючих банків з відповідною інформацією, наявні у тендерній пропозиції ТОВ «ВІНПРОЕКТБУД» у двох файлах «Дог.УкрСиб», «Дог.Приват».
Проте, вони (довідки) видані у терміни більший за десять днів щодо дати подання тендерної пропозиції учасником.
Надання довідок з строками видачі банком не більше як 10 днів щодо дати подання пропозиції, міститься у додатку №4 до тендерної документації, а саме проекті договору, як примітка до п.4.3 останнього. В проекті договору також міститься ще одна примітка такого змісту: «В цьому додатку основні вимоги до договору не є остаточними і вичерпними, і можуть бути доповнені і скориговані під час укладання договору з учасником-переможцем торгів в залежності від специфіки предмету, характеру, інших умов конкретного договору. Замовник залишає за собою право змінювати основні вимоги до договору у випадку зміни діючого цивільного, господарського законодавства і законодавства щодо публічних закупівель».
Тобто, згідно наведеного, замовник має право скоригувати вимоги договору під час його укладання та скасувати взагалі надання згаданих довідок, чи терміни їх видачі.
З огляду на викладене та виходячи з вимог ст.31 Закону, наведене у Вимозі не можна рахувати порушенням, яке є підставою для відхилення тендерних пропозицій.
7) Гарантійний лист щодо п. 18.1 проекту договору наданий переможцем і знаходиться у файлі «Лист ДБН».
8) Лист-згода на обробку персональних даних міститься у файлі «Лист згода», відповідно до наведеного п.п. 3.1.4., п.1,розділу 3 (на який посилається учасник у Вимозі) : «Учасник повинен надати інформацію у вигляді довідки в довільній формі, що містить погодження учасника щодо укладення договору про закупівлю за результатами даних відкритих торгів згідно істотних умов та проекту договору, що запропоновані замовником». Вказаний вище лист-згода наданий саме у такій формі як вимагає тендерна документація.
З огляду на викладене направлена учасником відкритих торгів № UA-2020-10-30-000159-a, ТОВ «ЖИЛ CITY БУД» (код ЄДРПОУ 40614486) Вимога, є безпідставною та задоволенню не підлягає.
З повагою,
Уповноважений з проведення публічних закупівель І.О. Лашкевич.
КНП «ВОКГВВ ВОР»
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-30-000159-a.c2
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД", Код ЄДРПОУ:40614486
Дата подання: 10 грудня 2020 15:33
Дата подання: 10 грудня 2020 15:33
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 14 грудня 2020 16:30
рішення від 14.12.2020 № 23031.pdf + лист замовнику.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2020 16:30
інформація про перенесення від 23.12.2020 № 20048.pdf
Дата публікації: 24 грудня 2020 15:21
інформація про резулятивну частину рішення від 11.01.2021 №295.pdf
Дата публікації: 12 січня 2021 14:29
рішення від 11.01.2021 № 295.pdf
Дата публікації: 14 січня 2021 20:03
Коментар замовника щодо усунення порушення: Враховуючи рішення "Постійно діючої адміністративної колегії антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель" від 11.01.2021 року №295-р/пк-пз, що до часткового задоволення скарги товариство з обмеженою відповідальністю "ЖИЛ СІТІ БУД", та наявністю порушень Замовником вимог ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі" замовником буде дискваліфіковано переможця торгів №UA-2020-10-30-000159, товариство з обмеженою відповідальністю "ВІНПРОЕКТБУД".
Дата виконання рішення замовником: 19 січня 2021 15:11
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 25 листопада 2020 11:38
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД" |
2 124 694,91
UAH з ПДВ
|
2 124 694,91
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД" #37618365 |
Рішення скасоване |
2 124 694,91
UAH з ПДВ
|
19 січня 2021 15:11
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 28 листопада 2020 11:49
|
ТОВ "ЖИЛ СІТІ БУД" #40614486 |
Очікує рішення |
2 400 000,00
UAH з ПДВ
|
19 січня 2021 15:34
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВІНПРОЕКТБУД" #37618365 |
Відхилено |
2 124 694,91
UAH з ПДВ
|
19 січня 2021 15:34
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 01 лютого 2021 09:41 |
Кінець періоду оскарження: | 12 лютого 2021 00:00 |
Дата відміни: | 12 лютого 2021 00:00 |
Причина відміни: | скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | Відмінити закупівлю №UA-2020-10-30-000159-a, на підставі, що передбачена згідно пункту 2 частини 5 статті 32 Закону, а саме: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт чи послуг. |
Документи:
01 лютого 2021 09:41
|
Електронний підпис |
01 лютого 2021 09:38
|
Протокол _12 (відміна).doc |