Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 43326991 |
Місцезнаходження: | 79006, Україна , Львівська обл., Львів, пл. Ринок, 1 |
Контактна особа: |
Сладкова Олександра Андріївна +380322975755 eko.lviv@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Обґрунтування застосування переговорної процедури
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2020 17:42 |
Оскарження наміру укласти договір: | 09 листопада 2020 00:00 |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Замовник здійснює платежі протягом 20-ти (двадцяти) банківських днів з моменту підписання Сторонами актів прийому-здачі виконаних робіт форми КБ-2 в та Довідок про вартість виконаних робіт і витрат форми КБ-3. | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
29 жовтня 2020 17:24 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2020 17:21 |
Повідомлення про намір.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2022-08-23-000049 ● c150108f5bb1406baba8268448507d23
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 23 серпня 2022 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 серпня 2022 09:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
23.08.2022 № 257
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Світлану ДАНЧЕВСЬКУ.
В.о. начальника Леся ПИШНИК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 23.08.2022 № 257.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2020-10-29-008854-c, 29.10.2020. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника Світлана ДАНЧЕВСЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2022-08-25 18:02:14
Про надання пояснення
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2020-10-29-008854-c, яка проводилась Управлінням екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень.
Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі.
Під час моніторингу встановлено, що Замовником переговорну процедуру закупівлі за ID: UA-2020-10-29-008854-c проведено на підставі пункту 5 частини другої статті 40 Закону (виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю).
При цьому, в обґрунтуванні застосування переговорної процедури зазначено, що у процесі виконання робіт за основним договором (№25/18 від 17.10.2018) виконавцем повідомлено про необхідність у додаткових роботах, які не були передбачені проектно-кошторисною документацією та що виникла необхідність у влаштуванні додаткових робіт з водовідведення та зміні конструкцій та напрямків доріжок, які попередньо не були передбачені у проекті, у відповідності до діючих норм і правил та отриманих технічних умовах в ЛМКП «Львівводоканал» (ТУ-Вд 189-19 від 02.05.2019). Також, в обгрунтуванні зазначено, що проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Капітальний ремонт парку-пам’ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення «Личаківський парк» у м. Львові.» було відкориговано з врахуванням додаткових робіт, за результатами розгляду проектно-кошторисна документація пройшла державну експертизу та отримано позитивний експертний звіт № 410.2761.20.3084 від 01.07.2020.
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань:
2. Надати документи щодо підтвердження обґрунтованості застосування переговорної процедури закупівлі, а саме підтвердження того, що роботи, які будуть виковуватись за переговорною процедурою закупівлі, є додатковими аналогічними роботами видам робіт по основному договору (зокрема, експертний звіт №410.2761.20.3084 від 01.07.2020 з додатками).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2022-08-31 17:01:45
пояснення
Надання пояснень щодо моніторингу закупівлі робіт "Капітальний ремонт парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення "Личаківський парк" у м. Львові" (додаткові роботи) ДК 021:2015: 45220000-5- Інженерні та будівельні роботи) (ID: UA-2020-10-29-008854-c).
Оголошення про проведення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2020-10-29-008854-c – 29.10.2020.
Повідомляємо, що на час публікації оголошення про проведення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель за предметом закупівлі : "Капітальний ремонт парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення "Личаківський парк" у м. Львові" ( додаткові роботи) ДК 021:2015: 45220000-5- Інженерні та будівельні роботи) діяла Постанова КМУ від 11 жовтня 2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» у редакції від 06.10.2020. Відповідно до чинної на час публікації оголошення про проведення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель (29.10.2020) на Замовника не покладалось обов’язку обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Разом з тим повідомляємо, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі щодо закупівлі UA-2020-10-29-008854-c визначається з урахуванням ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва», відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, розробленої ПП НВФ «Рутенія», яка отримала позитивний експертний звіт ДП «Західний експертно-технічний центр Держпраці»» від 01 липня 2020 року №410.2761.20.3084.
Розмір бюджетного призначення визначений відповідно до рішення виконавчого комітету від 17.01.2020 №16 «Про внесення змін до міського бюджету м. Львова на 2020 рік».
2. Повідомляємо, що у 2018 році Департаментом містобудування Львівської міської ради було проведено процедуру відкритих торгів по об’єкту «Капітальний ремонт парку-пам’ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення «Личаківський парк» у м. Львові.» ДК 021:2015: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи. Переможцем виконання робіт було визначено Товариство з обмеженою відповідальністю «Інвестиційна компанія «Укрбудсервіс» та укладено за результатами проведеного тендеру договір на виконання робіт №25/18 від 17.10.2018р. на суму 30 586 778,40 грн. Рішенням Львівської міської ради №1124 від 09.12.2019 року Про передачу функцій замовника та Додатковим Договором №4 від 18.12.2019 року до Договору №25/18 від 17.10.2018р, -функції Замовника було передано управлінню екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради. У процесі виконання робіт, Виконавцем повідомлено про необхідність у додаткових роботах , які не були передбачені проектно-кошторисною документацією, а саме із влаштування доріжок спостерігалося часткове руйнування та замулення доріжок після дощів, що унеможливлювало продовження влаштування та подальшої експлуатації доріжок згідно затверджених проектних рішень. Зважаючи на це, враховуючи складний рельєф (перепад висот на ділянці робіт становить 22,65 м (340,70 – 363,35), та кута нахилу схилів в деяких частинах парку більше 13%) та розрахунок-обґрунтування водовідведення (проведений ПП НТФ «Рутенія») виникла необхідність у влаштуванні додаткових робіт з водовідведення та зміні конструкцій та напрямків доріжок, які попередньо не були передбачені у проекті, у відповідності до діючих норм і правил та отриманих технічних умовах в ЛМКП «Львівводоканал» (ТУ-Вд 189-19 від 02.05.2019): 1. Влаштування дощової каналізації (прокладанні трубопроводів, влаштуванні колодязів та дощиприймачів); 2. Влаштуванні бетонних лотків вздовж алей з клінкерної бруківки взамін викладених з клінкеру; 3. Влаштуванні полісаду на велодоріжці взамін поребриків; 4. Влаштування додаткових сходів вздовж головної алеї біля входу в парк зі сторони вул. Пасічна (навпроти вул. М. Голубця) (кут нахилу схилу більше 13%) 5. Влаштування сходів-стежок в замін доріжок які ведуть від Пагорбу слави до в ходу в парк із сторони вул. Цетнерівка; 6. Зміни напрямків деяких додаткових доріжок. Виконання зазначених додаткових аналогічних робіт є необхідним для завершення виконання проекту у повному обсязі та без виконання яких завершення капітального ремонту та введення в експлуатацію об’єкту є неможливим. Відповідно до вище наведеного, проектно-кошторисну документацію по об’єкту «Капітальний ремонт парку-пам’ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення «Личаківський парк» у м. Львові.» ДК 021:2015: 45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи», було відкориговано з врахуванням додаткових робіт. За результатами розгляду проектно-кошторисна документація пройшла державну експертизу та отримано позитивний експертний звіт № 410.2761.20.3084 від 01.07.2020. Очікувана вартість додаткових аналогічних робіт становить 10 160 970,00 грн. з ПДВ. Відкоригований проект є продовженням робіт з капітального ремонту та становить невід’ємну частину від первісного проекту. У разі зміни виконавця може призвести до: несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням змонтованих конструкцій, устаткування, обладнання; несумісності вже із розпочатим рядом будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання та потребують завершення, оскільки всі роботи є технологічно пов’язаними; призведе до втрати гарантій якості на роботи і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку , що передбачені Договором та законодавством України, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість будівельно-монтажних робіт, які знаходяться на різних стадіях виконання.
Отже, підставою для проведення закупівлі додаткових аналогічних робіт по предмету закупівлі: "Капітальний ремонт парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення "Личаківський парк" у м. Львові" ( додаткові роботи) ДК 021:2015: 45220000-5- Інженерні та будівельні роботи) стала наявність потреби у додаткових аналогічних роботах.
Управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради надає документи щодо підтвердження обґрунтованості застосування переговорної процедури закупівлі, а саме підтвердження того, що роботи, які будуть виковуватись за переговорною процедурою закупівлі, є додатковими аналогічними роботами видам робіт по основному договору (зокрема, експертний звіт №410.2761.20.3084 від 01.07.2020 з додатками).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до абзацу 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) надаємо заперечення до висновку Західного офісу Держаудитслужби про результати моніторингу переговорної процедури закупівлі Управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради (далі - Замовник) "Капітальний ремонт парку-пам'ятки садово-паркового мистецтва місцевого значення "Личаківський парк" у м. Львові" ( додаткові роботи) ДК 021:2015: 45220000-5- Інженерні та будівельні роботи), оприлюдненого в електронній системі закупівель 29 жовтня 2020. У констатуючій частині оприлюдненого висновку зазначено порушення вимоги пункту 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 в частині використання кваліфікаційного електронного підпису. Відповідно до пункту 3 Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України №1082 передбачено, шо розміщення інформації в електронній системі закупівель здійснюється замовником/ЦЗО/учасником/постачальником / органом оскарження і органами державного фінансового контролю шляхом заповнення електронних полів, визначених адміністратором і реалізованих в електронній системі закупівель, та завантаження відповідних документів через автоматизоване робоче місце замовника/ЦЗО/учасника/постачальника / органу оскарження / органів державного фінансового контролю. У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Після внесення інформації в електронні поля, на неї накладається кваліфікований електронний підпис посадової особи. Інформація, що заповнюється в електронних полях, може відображатися на веб- порталі у вигляді документа, доступного для друку. Так, постійно діючою адміністративною колегією Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель здійснюється розгляд скарг, у тому числі, щодо відсутності кваліфікованих електронних підписів на тендерних пропозиціях учасників, у разі, якщо необхідність накладення таких підписів на документи тендерних пропозицій передбачені умовами тендерної документації. На розгляд органу оскарження надходить велика кількість скарг щодо невідповідності електронних підписів учасників умовам тендерних документацій, зокрема, щодо підписів, які містяться у складі тендерних пропозицій учасників та не є саме кваліфікованими електронними підписами. У зв'язку з викладеним, Колегією листом від 10.02.2021 № 20-29/06-1616-пз було здійснено запит до Міністерства цифрової трансформації України щодо надання роз'яснення, зокрема, чи може підпис вважатися кваліфікованим електронним підписом, якщо при перевірці електронного цифрового підпису на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип носія - незахищений, тип підпису - удосконалений. Листом від 16.02.2021 № 1/06-3-1587 Міністерство цифрової трансформації України повідомило: якщо за результатами перевірки електронного підпису чи печатки на сайті ЦЗО з’являється інформація, що тип підпису "удосконалений", то такий підпис не може вважатись кваліфікованим, але якщо електронний підпис отримано до 31.12.2021 року, і використовується удосконалений електронний підпис, який базується на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів, з дотриманням вимог, встановлених постановою Кабінету Міністрів України від 03.03.2020 №193 «Про реалізацію експериментального проекту щодо забезпечення можливості використання удосконалених електронних підписів і печаток, які базуються на кваліфікованих сертифікатах відкритих ключів», то підпис вважається кваліфікованим, (файл «PDF» з Міністерства цифрової трансформації України та файл перевірки підпису в інтерфейсі дія додаються). Водночас, відповідно до статті 1 Закону України «Про електронні довірчі послуги»: Кваліфікований електронний підпис - удосконалений електронний підпис, який створюється з використанням засобу кваліфікованого електронного підпису і базується на кваліфікованому сертифікаті відкритого ключа. Удосконалений електронний підпис - електронний підпис, створений за результатом криптографічного перетворення електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис, з використанням засобу удосконаленого електронного підпису та особистого ключа, однозначно пов’язаного з підписувачем, і який дає змогу здійснити електронну ідентифікацію підписувана та виявити порушення цілісності електронних даних, з якими пов’язаний цей електронний підпис. Файл накладеного підпису Замовника придатний для перевірки на сайті Центрального засвідчувального органу за посиланням http://czo.gov.ua/verify. Під час перевірки підпису посадової особи на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify відображаються прізвище та ініціали особи (власника ключа), її посада, РНОКПП, повна назва підприємства, код за ЄДРПОУ, а також тип сертифікату - Кваліфікований. З огляду на вищезазначене, можна однозначно ідентифікувати посадову особу Замовника та встановити достовірність підпису. Водночас, Управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради погоджується з цим зауваженням та повідомляє, що Управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради при розміщення інформації в електронній системі закупівель використовує Кваліфікований електронний підпис (КЕП) виданий КНЕДП - ІДД ДПС, тип носія особистого ключа: Захищений (ЗНКІ смарт-карта чи е.ключ Автор 337). Додатково повідомляємо, що управління екології та природних ресурсів департаменту містобудування Львівської міської ради здійснило заходи щодо усунення у встановленому законодавством порядку порушення вимог Наказу Мінекономрозвитку №1082, зокрема, шляхом вжиття заходів (проведення роз’яснювальної роботи), визначених пунктом 2 частини першої статті 32 Закону, а також дотримання норм пункту 2 частини другої статті 22 Закону при складанні тендерних документації та недопущення аналогічних порушень у подальшому.
2022-09-12 17:07:38
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 05 вересня 2022 |
Кінцевий строк оскарження: | 20 вересня 2022 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (порушення вимоги пункту 3 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 11.06.2020 №1082)
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інвестиційна компанія "Укрбудсервіс" #40433945 |
Переможець |
10 160 970,00
UAH з ПДВ
|
29 жовтня 2020 17:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
30 грудня 2024 16:03
|
Додаткова угода 9 до 32-20 від 17 лист 2020.PDF | зміни до договору |
30 грудня 2024 15:59
|
Електронний підпис | укладений |
31 травня 2024 14:47
|
д_8 32-20 ПР Личаківський (дод.).PDF | зміни до договору |
31 травня 2024 14:46
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 13:19
|
Додаткова угода 7 до 32_20.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
27 жовтня 2023 15:03
|
Додаткова угода 6 до 32 20 .PDF | зміни до договору |
27 жовтня 2023 15:00
|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2022 15:21
|
Личаківський 32.20 прод. 2023.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2022 15:12
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2021 13:46
|
ДУ 32.20.pdf | зміни до договору |
31 грудня 2021 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
18 листопада 2020 09:58
|
Додатки до договору | укладений |
17 листопада 2020 17:11
|
Додатки до договору | укладений |
17 листопада 2020 17:11
|
Договір | укладений |
17 листопада 2020 17:11
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»,- продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 32/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 32/20 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 32/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зміна юридичної адреси |
Номер договору про закупівлю: | 32/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | п. 4 ч. 5 ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі»,- продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 32/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміна преамбули тексту Договору |
Номер договору про закупівлю: | 32/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 30 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Продовження строку дії договору та виконання зобов’язань щодо передання товару, виконання робіт, надання послуг (через документально підтверджені об’єктивні обставини) |
Номер договору про закупівлю: | 32/20 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |