Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Водопровідні та санітарно-технічні роботи будівлі №84/1 в/м№84 за адресою: Житомирська обл., смт. Озерне
Очікувана вартість
199 990,00 UAH
UA-2020-10-29-008554-c 437c954efaf64c5593369be658d36d56
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Андрій Ільченко

+380977662283 ilchenko.andreii@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КЕВ м. Житомир
Код ЄДРПОУ: 08492505
Місцезнаходження: 10014, Україна , Житомирська обл., м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, буд. 20
Контактна особа: Андрій Ільченко
+380977662283
ilchenko.andreii@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 16:51
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2020 01:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 09 листопада 2020 00:00
Очікувана вартість: 199 990,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 999,90 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 1,00%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45330000-9: Водопровідні та санітарно-технічні роботи


Закупівля проводиться на загальну вартість на 2020 рік. Річний план закупівель затверджений рішенням Уповноваженої особи № 141 від « 29 » жовтня 2020 року.Місцезнаходження: 10014, м. Житомир, вул. Дмитра Донцова, 20 Категорія змовника відповідно до ч. 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі»: Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, зазначені у пункті 1 частини першої статті 2 Закону.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Водопровідні та санітарно-технічні роботи будівлі №84/1 в/м№84 за адресою: Житомирська обл., смт. Озерне
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 12243, Україна, Житомирська область, смт. Озерне, в/м № 84 (будівля №84/1)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 01 грудня 2020
ДК 021:2015: 45330000-9 — Водопровідні та санітарно-технічні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата здійснюється протягом 10 календарних днів після підписання Замовником та Виконавцем актів здачі-прийняття наданих послуг у безготівковій формі шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця Пiсляоплата 10 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 16:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 16:51
Проект договору .docx
29 жовтня 2020 16:51
оголошення__84-1.doc

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2020-10-29-008554-c.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГІДРОТЕХ ГРУП", Код ЄДРПОУ:41417678
Дата подання: 02 листопада 2020 14:17
щодо огляду
Оголошенням щодо проведення спрощеної закупівлі:
Замовником зазначено, що Учасник повинен відвідати об’єкт для ознайомлення та визначення об’єму робіт (надати у складі пропозиції акт огляду об’єкту).
На виконання даної вимоги просимо повідомити нас про дату та час здійснення огляду об’єкта , а також надати ПІБ та контактний телефон відповідповідальної особи. Інформацію просимо повідомити на е-mail: hydrotech.group@ukr.net та за тел.: +38 (099) 530 46 49
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
03 листопада 2020 11:19
Доброго дня! Про намір здійснити огляд об’єкту для ознайомлення та визначення об’єму робіт, просимо Учасників повідомляти контактну особу Звінеревського Олега Васильовича м.т. +380988768529 за дві години до планованого часу здійснення огляду, з метою повідомлення посадових осіб військової частини та отримання від командира військової частини дозволу перебування на території військової частини сторонніх осіб.
Довідково: огляд буде здійснюватись у робочі дні тижня з 900 до 1630.

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 09 листопада 2020 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" 199 504,80
UAH з ПДВ
199 504,80
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 11:42
Електронний підпис
05 листопада 2020 11:42
9. Гарант лист.pdf
05 листопада 2020 11:42
8.Ліцензія.pdf
05 листопада 2020 11:42
8.Дозвіл.pdf
05 листопада 2020 11:42
8.Декларація.pdf
05 листопада 2020 11:42
7.Витяг ПДВ.pdf
05 листопада 2020 11:42
6. Відомості ЄДРОПОУ.pdf
05 листопада 2020 11:42
6. Витяг ЄДР.pdf
05 листопада 2020 11:42
5. Статут.pdf
05 листопада 2020 11:42
400.imd
05 листопада 2020 11:42
3.Інформація про техніку.pdf
05 листопада 2020 11:42
2. Відповідність ст 17.pdf
05 листопада 2020 11:42
15. Сертифікати якості.pdf
05 листопада 2020 11:42
13. Кошторис.pdf
05 листопада 2020 11:42
12. Технічне завдання.pdf
05 листопада 2020 11:42
11. Цінова пропозиція.pdf
05 листопада 2020 11:42
10. Акт огляду.pdf
05 листопада 2020 11:42
1.Інформація про досвід.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"
#39070065
Переможець 199 504,80
UAH з ПДВ
12 листопада 2020 16:24
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ" #39070065

№ рішення у справі

60/149-р/к

Дата рішення у справі

27.12.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

12 листопада 2020 16:24
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:23
Протокол розгляду 173.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 12 листопада 2020 16:24

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "РОНА ІНЖИНІРИНГ"
#39070065
199 504,80
UAH з ПДВ
Документи

Документи

12 листопада 2020 16:24
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:23
Протокол розгляду 173.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
18 січня 2021 20:15
Електронний підпис зміни до договору
24 листопада 2020 10:08
Договірна ціна № 84-1.pdf зміни до договору
24 листопада 2020 10:07
Електронний підпис укладений
20 листопада 2020 12:10
Договір 308-656.pdf укладений
20 листопада 2020 12:09

Інформація про платежі за договором

Відображаються здійснені оплати органами Казначейства за договорами про закупівлі розпорядників бюджетних коштів
Дата Сума Платник Одержувач Статус
25 листопада 2020 13:00
199 504,80 UAH UA838201720343140002000000838
КЕВ м.Житомир
UA543510050000026006633567300
ТзОВ "Рона iнжинiринг"
Оплачений

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
20 листопада 2020
Дата публікації змін до договору:
24 листопада 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): договірна ціна до Договору № 308/656 від 20.11.2020 року
Номер договору про закупівлю: 308/656
Договір:
Номер додаткової угоди: Договірна ціна до договору № 308/656
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 20 листопада 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 199 504,80
UAH (в тому числі ПДВ 33 250,80 UAH)