Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

капітальний ремонт з посилення несучих конструкцій житлового будинку за адресою: вул. Володимирська, 10 в м. Маріуполі (коригування), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Очікувана вартість
1 805 909,75 UAH
UA-2020-10-29-008507-c 7c4fe05ca94746d0a1a8720b9db0c17b
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Федоренко Світлана

+380629404715
+380629404714
departament.tender@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕПАРТАМЕНТ РОЗВИТКУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОЇ ІНФРАСТРУКТУРИ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Код ЄДРПОУ: 37426079
Місцезнаходження: 87515, Україна , Донецька обл., м. Маріупол, вул. МИТРОПОЛИТСЬКА, 5
Контактна особа: Федоренко Світлана
+380629404715,+380629404714
departament.tender@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 16:48
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 17 листопада 2020 13:30
Очікувана вартість: 1 805 909,75 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 9 029,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 9000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - українська
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
капітальний ремонт з посилення несучих конструкцій житлового будинку за адресою: вул. Володимирська, 10 в м. Маріуполі (коригування), у відповідності з ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 (код ДК 021:2015 – 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 87500, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, вул. Володимирська, 10
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 17 грудня 2020  —  23 серпня 2021
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 13:51

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "Науково-виробнича фірма ПРОМСПЕЦСЕРВІС" 1 794 482,48
UAH з ПДВ
1 794 482,48
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ ПАМПАД 1 804 395,44
UAH з ПДВ
1 804 395,44
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

25 листопада 2020 14:32
Електронний підпис
25 листопада 2020 14:26
Довідка.zip
25 листопада 2020 14:25
Довідка ч. 2 ст. 17.PDF
25 листопада 2020 14:25
Довідка ч. 1 ст. 17.PDF
25 листопада 2020 14:25
Довідка п.12 ч.1 ст. 17.PDF
25 листопада 2020 14:25
Довідка п.6 ч.1 ст. 17.PDF
25 листопада 2020 14:25
Довідка МВС.PDF
25 листопада 2020 14:25
Довідка ГНІ.PDF
25 листопада 2020 14:25
Довідка банкрутство.pdf
25 листопада 2020 14:25
Довідка (1).zip
25 листопада 2020 14:25
Витяг з ЄДРПОУ.pdf
18 листопада 2020 10:03
Електронний підпис
18 листопада 2020 10:00
Довідка досвід.PDF
16 листопада 2020 09:10
Електронний підпис
16 листопада 2020 08:56
Статут.PDF
16 листопада 2020 08:56
Розрахунки АВ, ЗВВ.PDF
16 листопада 2020 08:56
Протокол.PDF
16 листопада 2020 08:56
Пропозиція.PDF
16 листопада 2020 08:56
Приказ.PDF
16 листопада 2020 08:56
Листи та довідки.PDF
16 листопада 2020 08:56
Витяг ПДВ.PDF
16 листопада 2020 08:56
Аналогічний договір.PDF
16 листопада 2020 08:56
3408-20.rar
16 листопада 2020 08:56
217.imd

Публічні документи

16 листопада 2020 14:17
Електронний підпис
13 листопада 2020 13:22
Гарантія.rar
13 листопада 2020 13:22
216.imd
13 листопада 2020 13:22
Довідка про субпідрядника.PDF
13 листопада 2020 13:22
Статут.pdf
13 листопада 2020 13:22
Інформація щодо Статуту.PDF
13 листопада 2020 13:22
Наказ про призн.директора.pdf
13 листопада 2020 13:21
Довідка ст. 17.PDF
13 листопада 2020 13:21
Договір 8Б-2018-1.13-29.pdf
13 листопада 2020 13:21
Довідка про наявність МТБ.PDF
13 листопада 2020 13:21
Договір 7Б-2018-1.13-22.pdf
13 листопада 2020 13:21
Гарантійний лист.PDF
13 листопада 2020 13:21
Тендерна пропозиція.PDF

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "Науково-виробнича фірма ПРОМСПЕЦСЕРВІС"

ТОВ ПАМПАД

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "Науково-виробнича фірма ПРОМСПЕЦСЕРВІС"
#39178846
Переможець 1 794 482,48
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 11:22
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 листопада 2020 09:37

Вимога про усунення невідповідностей

Відповідно до ст. 29 Закону, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. В результаті розгляду встановлено, що в інформації та документах ТОВ "Науково-виробнича фірма ПРОМСПЕЦСЕРВІС", які підтверджують відповідність кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 Закону виявлені невідповідності. 1. Довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) не відповідає формі Додатку 4, згідно п. 3 Додатку 1 тендерної документації, а саме: - у п. 1 стовпця 3 довідки не зазначена посада замовника (контрагента); - не повністю вказана назва стовпця 5 таблиці. Необхідно завантажити в електронну систему закупівель уточнену або нову довідку, що підтверджує наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно п. 9 ст.26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 11:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "Науково-виробнича фірма ПРОМСПЕЦСЕРВІС"
#39178846
1 794 482,48
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 січня 2022 13:06
Електронний підпис зміни до договору
25 жовтня 2021 13:17
дод угода №4 до договору №1.11-8, вул. Володимирська, 10.pdf зміни до договору
25 жовтня 2021 13:16
Електронний підпис зміни до договору
26 липня 2021 09:15
Дод угода №3 к №1.11-8.pdf зміни до договору
26 липня 2021 09:14
Електронний підпис зміни до договору
19 січня 2021 14:51
Додаткова угода №2 до дог №1.11-8 від 09.12.2020, вул. Володимирська, 10.pdf зміни до договору
19 січня 2021 14:50
Електронний підпис зміни до договору
29 грудня 2020 14:01
Додаткова угода №1 до дог №1.11-8 від 09.12.2020, вул. Володимирська, 10.pdf зміни до договору
29 грудня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
09 грудня 2020 13:30
№1.11-8 від 09.12.2020, вул. Володимирська, 10.pdf укладений
09 грудня 2020 13:29

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
29 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №1
Номер договору про закупівлю: 1.11/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 січня 2021
Дата публікації змін до договору:
19 січня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №2
Номер договору про закупівлю: 1.11/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
23 липня 2021
Дата публікації змін до договору:
26 липня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Додаткова угода №3
Номер договору про закупівлю: 1.11/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
25 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку
Номер договору про закупівлю: 1.11/8
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 09 грудня 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 1 770 127,83
UAH (в тому числі ПДВ 295 021,30 UAH)