Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Реконструкція площі Енергетиків у м.Запоріжжя. [за кодом CPV ДК 021:2015 – 45220000-5 (Інженерні та будівельні роботи)]
Очікувана вартість
16 424 858,40 UAH
UA-2020-10-29-007700-c 613f93f1b8c64feba6f4a6c7455f5d43
Відкриті торги    Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Оксана Смольянинова

+380617171886 tend2016@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради
Код ЄДРПОУ: 40467658
Місцезнаходження: 69037, Україна , Запорізька обл., м. Запоріжжя, ПРОСПЕКТ СОБОРНИЙ, 214
Контактна особа: Оксана Смольянинова
+380617171886
tend2016@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 16:01
Звернення за роз’ясненнями: до 06 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 16 листопада 2020 17:00
Початок аукціону: 17 листопада 2020 13:09
Очікувана вартість: 16 424 858,40 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 82 124,29 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Вид тендерного забезпечення: Електронна гарантія
Сума тендерного забезпечення: 82000 UAH

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Обсяг фінансування у 2020 році – 50 000,00 грн.;
Обсяг фінансування у 2021 році – 16 374 858,40 грн.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 «Правила визначення вартості будівництва». Реконструкція площі Енергетиків у м.Запоріжжя. [за кодом CPV ДК 021:2015 – 45220000-5 (Інженерні та будівельні роботи)]
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 69037, Україна, Запорізька область, м.Запоріжжя, площа Енергетиків
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 30 листопада 2020  —  30 квітня 2021
ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Джерело фінансування закупівлі: місцевий бюджет. Пiсляоплата 7 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 16:03
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 16:01
Додаток_7.docx
29 жовтня 2020 16:01
Додаток_6.docx
29 жовтня 2020 16:01
Титул.pdf
29 жовтня 2020 16:01
Додаток_12.docx
29 жовтня 2020 16:01
ТД.docx
29 жовтня 2020 16:01
Додаток_8.docx
29 жовтня 2020 16:01
Оголошення.pdf
29 жовтня 2020 16:01
Додаток_3.docx
29 жовтня 2020 16:01
Додаток_1.docx
29 жовтня 2020 16:01
Додаток_2.docx
29 жовтня 2020 16:01
Додаток_5_ст.17.docx
29 жовтня 2020 16:01
Додаток_11.docx
29 жовтня 2020 16:01
Додаток_4.docx
29 жовтня 2020 16:01
Додаток_10.docx
29 жовтня 2020 16:01
Додаток_9.docx

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2020-11-06-000048 ● e41836202d934ac99da283a81f319da0
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 06 листопада 2020 17:12
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

НАКАЗ

06.11.2020 № 242

Запоріжжя

Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеної у пункті 1 цього наказу.

3. Контроль за виконанням наказу залишаю за собою.

Начальник управління Геннадій ВАЩЕНКО

Додаток до наказу управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Запорізькій області
від 06.11.2020 №242


Перелік процедур закупівель, які підлягають моніторингу
2) UA-2020-10-29-007700-c, Департамент інфраструктури та благоустрою Запорізької міської ради, ДК 021:2015: 45220000-5 — Інженерні та будівельні роботи;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Звернення за роз'ясненням щодо висновку

Дата: 2020-11-11 16:40:32

Заперечення на висновок

Заперечення на висновок про результати моніторингу процедури закупівлі
UA-2020-10-29-007700-c

Відповіді ще немає


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDFHTML
Дата публікації: 09 листопада 2020
Кінцевий строк оскарження: 24 листопада 2020

Порушення виявлено

  1. Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Інформація про відміну

Виконано
Дата оприлюднення: 13 листопада 2020 14:55
Кінець періоду оскарження: 24 листопада 2020 00:00
Дата відміни: 24 листопада 2020 00:00
Причина відміни: скорочення видатків на здійснення закупівлі товарів, робіт і послуг
Коментар щодо відміни: У зв'язку зі скороченням видатків на здійснення закупівлі роботи в цьому році.
Документи:
13 листопада 2020 14:55
Електронний підпис
13 листопада 2020 14:54
Протокол 156.20-3 відміна.pdf