Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

ДК021:2015:35110000-8-Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Півмаска фільтрувальна з клапаном)
Очікувана вартість
734 278,00 UAH
UA-2020-10-29-007477-c 3dcd560f21d54d33824c295b28173bdd
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Антон Приймаченко

+30981159332 mrcpmsdbyx@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КП "Маневицький районний центр первинної медико-санітарної допомоги"
Код ЄДРПОУ: 38580610
Місцезнаходження: 44600, Україна , Волинська обл., Маневицький р-н, смт. Маневичі, вул. Незалежності, буд. 3
Контактна особа: Антон Приймаченко
+30981159332
mrcpmsdbyx@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 15:50
Звернення за роз’ясненнями: до 05 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 листопада 2020 13:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 13:06
Очікувана вартість: 734 278,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 3 671,39 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання


Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36063 штуки
Півмаска фільтрувальна з клапаном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 44600, Україна, Волинська область, смт. Маневичі, вул. Незалежності буд 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 25 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 10 Робочі 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-29-007477-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "РАДОС", Код ЄДРПОУ:25522053
Дата подання: 30 листопада 2020 14:31
Скарга на дії Замовника
СКАРГА на дії Замовника (в порядку ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі») 29.10.2020 року Комунальне підприємство «Маневицький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» (код ЄДРПОУ 38580610, далі – Замовник) створило тендер №7925946 (UA-2020-10-29-007477-c) на закупівлю 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання. 24.11.2020 року оприлюднено протокол №28 від 23.11.2020 року в якому тендерний комітет Замовника прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «РАДОС» (код ЄДРПОУ 25522053, далі – ПП «РАДОС»). Підставою відхилення тендерної пропозиції ПП «РАДОС» стало те, що: 1) У електронному аукціоні учасником визначено ціну з ПДВ, 2) Запропонований товар для постачання Замовнику не підлягає звільненню від оподаткування податком на додану вартість. Із зазначеним протоколом не погоджуємося у повному обсязі та вважаємо, що він підлягає скасуванню з огляду на наступне. По суті скарги: 1.1 Щодо зазначення у електронному аукціоні ціни з ПДВ. Оглянувши тендерну пропозицію дійсно вбачається, що нами було зазначено ціну з ПДВ, однак вказане є лише технічною помилкою, яка не впливає на кінцевий зміст тендерної пропозиції, що підтверджується наступними обставинами. Відповідно до вимог ТД Замовника зазначено, що невід’ємною частиною цієї тендерної документації є: Додаток 1 до тендерної документації - Форма «Тендерна пропозиція»; Додаток 2 до тендерної документації – підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону, подання інших документів встановлених замовником; Додаток 3 до тендерної документації – інформація про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання); Додаток 4 до тендерної документації – проект договору про закупівлю товару; Додаток 5 до тендерної документації - лист–згода на обробку персональних даних. Форма «Тендерна пропозиція» (Додаток 1) передбачає, що учасник тендерної закупівлі зазначає суму з ПДВ або без ПДВ. Крім того у кінці додатку наявна примітка наступного змісту: «Увага!!* У разі надання пропозицій Учасником - неплатником ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка». У складі тендерної пропозиції ПП «РАДОС» надало документ з назвою «Тендерна пропозиція.pdf», який за своїм змістом є Додатком 1 до ТД Замовника. У вказаному документів зазначено, що загальна вартість становить 562582,80 грн. без ПДВ. У вказаному документів зазначено, що загальна вартість становить 562582,80 грн. без ПДВ. У складі тендерної пропозиції ПП «РАДОС» надало документ з назвою «Проєкт договору.pdf», який за своїм змістом є Додатком 4 до ТД Замовника. У пункті 3.1 вказаного документу зазначено: «Вартість Товару та загальна сума Договору з урахуванням всіх витрат становить, зборів та податків Продавця становить 562582,80 грн. без ПДВ». У вказаному документів зазначено, що загальна вартість становить 562582,80 грн. без ПДВ. Як вбачається з рішення Замовника, вказану обставину було встановлено Замовником, тобто відомо, що ПП «РАДОС» запропонувало тендерну пропозицію саме без ПДВ. Додатково зазначаємо, що якщо визначити пропозицію ПП «РАДОС» без ПДВ, то вона у будь-якому випадку є найбільш економічно-вигідною. Окремо слід зазначити, що заявлена цінова пропозиція ПП «РАДОС» знаходиться у межах очікуваної вартості закупівлі Замовника. Так заявлена вартість Замовником становить: 734278,00 грн. з ПДВ (з яких основна сума становить 587422,40 грн., ПДВ: 146855,60 грн.). Тобто ПП «РАДОС» запропонувало ціну, яка знаходиться у межах основної суми (Пропозиція учасника: 562582,00 грн. без ПДВ, Очікувана вартість Замовника: 587422,40 грн. без ПДВ). Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» одними із основних принципів здійснення публічних закупівель є: 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. Отже вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «РАДОС» у цій частині була неправомірно відхилена, з необґрунтованих підстав, а тому рішення Замовника, оформлене протоколом №28 від 23.11.2020 року підлягає скасуванню. 1.2 Щодо звільнення від оподаткування податком на додану вартість Законом України від 30 березня 2020 року №540-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» (далі - Закон №540) викладено в новій редакції пункт 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу. Закон №540 набрав чинності з 02 квітня 2020 року. Згідно з новою редакцією пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ Кодексу тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та/або операції. з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України. У разі здійснення операцій, звільнених відповідно до цього пункту, положення пункту 198.5 статті 198 Кодексу та положення статті 199 Кодексу не застосовуються щодо таких операцій. Норми цього пункту застосовуються до операцій, здійснених починаючи з 17 березня 2020 року. Правові основи оподаткування податком на додану вартість встановлено розділами І, V та підрозділом 2 розділу ХХ Кодексу. Відповідно до підпунктів «а» і «в» пункту 185.1 статті 185 Кодексу об'єктом оподаткування ПІДВ є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 156 Кодексу, а також операції з ввезення товарів на митну територію України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, а також операції з ввезення товарів на митну територію України. При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) у встановлений Кодексом термін та надати покупцю за його вимогою (пункти 201.1 та 201.10 статті 201 Кодексу). У разі звільнення від оподаткування у податковій накладній робиться запис «Без ПДВ» з посиланням на відповідні пункти (підпункти), статті, підрозділи, розділи Кодексу та/або міжнародного договору, якими передбачено звільнення від оподаткування податком (пункт 201.3 статті 201 Кодексу). Перелік товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 року №224 (далі - Перелік №224), яка прийнята на виконання пункту 71 підрозділу 2 розділу XX Кодексу, та доповнено постановою Кабінету Міністрів України віл 08 квітня 2020 року. Вартість товарів, що включені до Переліку №224, повинна визначатися без ПДВ з настання дати запровадження пільги, встановленої пунктом 71 підрозділу 2 розділу XX Кодексу, відповідно до змін, внесених Законом №540, тобто з 17 березня 2020 року. Ця вимога законодавства застосовується незалежно від того, чи містять договори та первинні документи, складені на постачання таких товарів, положення щодо необхідності нарахування ПДВ, чи ні, а також незалежно від дати укладення таких договорів. Зазначаємо, що товари, які є предметом закупівлі №7925946 (UA-2020-10-29-007477-c) віднесені до Переліку №224. Аналогічну позицію висловлює і Державна податкова служба України (Копія відповіді інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби України додається до скарги). Таким чином Замовник у першу чергу повинен розглядати та приймати до уваги тендерні пропозиції тих учасників, які відповідають вимогам Закону №540. Отже вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «РАДОС» у цій частині була неправомірно відхилена, з необґрунтованих підстав, а тому рішення Замовника, оформлене протоколом №28 від 23.11.2020 року підлягає скасуванню. 1.3 Про порушення Замовником принципів закупівлі. Ретельно ознайомившись із протоколом №28 від 23.11.2020 року вбачається, що Замовником було порушено ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі. У протоколі №28 від 23.11.2020 року в частині «порядок денний» вказано: «Про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015:35110000-8-Пртипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Півмаска фільтрувальна з клапаном) (індикатор закупівлі - UA-2020-10-29-007477-c)». Статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій/пропозицій. Із системного аналізу положень ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається, що Замовник у порядку денному повинен визначити питання про розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника, а за наслідком її розгляду прийняти рішення: відповідає / не відповідає вимогам ТД Замовника, та підлягає чи не підлягає відхиленню. Вказане й підтверджується іншим рішенням Замовника, а саме протоколом №29 від 26 листопада 2020 року у якому в частині «порядок денний» вказано: «Про розгляд тендерної пропозиції учасника…». Із вказаного є очевидним, що Замовник упереджено до розгляду тендерної пропозиції прийняв однозначне рішення відносно ПП «РАДОС» про відхилення тендерної пропозиції. Відповідно до ч.4 Розділу Х «Прикінцеві та Перехідні положення» тендерний комітет планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель, здійснює вибір процедури закупівлі, проводить процедури закупівель, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця. Отже вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «РАДОС» була неправомірно відхилена у зв’язку із порушенням Замовником принципів закупівлі, що є додатковою підставою для встановлення порушення порядку проведення процедури закупівлі, а тому рішення Замовника, оформлене протоколом №28 від 23.11.2020 року підлягає скасуванню. Відхилення тендерної пропозиції ПП «РАДОС» призвело до неправомірного визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІРЕНА» (код ЄДРПОУ 43888418) переможцем закупівлі №7925946 (UA-2020-10-29-007477-c), а тому рішення, оформлене протоколом №29 від 26 листопада 2020 року засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Маневицький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» про визначення переможця має бути скасоване. Так, відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ми маємо право подати скаргу до органу оскарження, що подається у формі електронного документа через електронну систему закупівель. Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» і Конституцією України,- ПРОШУ: 1. Прийняти скаргу до розгляду. 2. Встановити порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі по тендеру №7925946 (UA-2020-10-29-007477-c). 3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом №28 від 23.11.2020 року засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Маневицький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «РАДОС» (код ЄДРПОУ 25522053). 4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом №29 від 26.11.2020 року засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Маневицький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІРЕНА» (код ЄДРПОУ 43888418) переможцем закупівлі по тендеру №7925946 (UA-2020-10-29-007477-c). Додатки: Копія відповіді інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби України.
Розгорнути Згорнути
Документи
Рішення Органу оскарження: Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 грудня 2020 19:44
рішення від 02.12.2020 № 22287 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 02 грудня 2020 19:44
рішення від 11.12.2020 № 22986.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2020 18:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення усунуті згідно протоколу 30
Дата виконання рішення замовником: 17 грудня 2020 14:54

Документи подані скаржником

30 листопада 2020 13:53
Скарга.pdf
01 грудня 2020 09:35
Платіжка.pdf

Документи подані замовником

07 грудня 2020 13:14
відповідь.docx
07 грудня 2020 13:14
Відповідь.pdf
17 грудня 2020 14:54
протокол 30.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 13:27

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "РАДОС" 562 582,80
UAH з ПДВ
562 582,80
UAH з ПДВ
Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА» 699 622,20
UAH з ПДВ
699 622,20
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

21 грудня 2020 12:20
Електронний підпис
21 грудня 2020 12:20
Довідка ДПІ.pdf
18 грудня 2020 14:44
Електронний підпис
18 грудня 2020 10:14
Електронний підпис
18 грудня 2020 10:13
Довідка МВС 07.12.2020.rar
20 листопада 2020 12:09
Електронний підпис
14 листопада 2020 16:23
Електронний підпис
14 листопада 2020 16:23
Фото Спектр-2К.pdf
14 листопада 2020 16:23
Тендерна пропозиція.pdf
14 листопада 2020 16:23
Статут.pdf
14 листопада 2020 16:23
Сертифікат ISO Радос.pdf
14 листопада 2020 16:23
Рішення 1-2020.pdf
14 листопада 2020 16:23
Проєкт договору.pdf
14 листопада 2020 16:23
Паспорт якості.pdf
14 листопада 2020 16:23
наказ.pdf
14 листопада 2020 16:23
Лист-згода.pdf
14 листопада 2020 16:23
Договір ЗАЕС, ЗІЗ+ накладні.pdf
14 листопада 2020 16:23
Довідка про працівників.pdf
14 листопада 2020 16:23
Довідка про право підпису.pdf
14 листопада 2020 16:23
Довідка про обладнання.pdf
14 листопада 2020 16:23
Довідка про досвід.pdf
14 листопада 2020 16:23
Довідка по ст. 17.pdf
14 листопада 2020 16:23
Відгук ЗАЕС, ЗІЗ.pdf
14 листопада 2020 16:23
Витяг ПДВ.pdf
14 листопада 2020 16:23
Витяг ЄДРПОУ 10.11.2020.pdf
14 листопада 2020 16:23
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

30 листопада 2020 15:10
Електронний підпис
30 листопада 2020 15:09
Довідка МВС.zip
30 листопада 2020 15:09
Довідка щодо ліцензування.pdf
30 листопада 2020 15:09
Довідка ст. 17.pdf
30 листопада 2020 15:09
Довідка податкова.rar
13 листопада 2020 18:23
Електронний підпис
13 листопада 2020 18:21
Статут копія.pdf
13 листопада 2020 18:21
Серт типа Респіратори.pdf
13 листопада 2020 18:21
Технічне завдання.pdf
13 листопада 2020 18:21
Проект договору.pdf
13 листопада 2020 18:21
договір суборенди пірена.pdf
13 листопада 2020 18:21
ЛИСТ ДИЛЕСТВА мік.pdf
13 листопада 2020 18:21
Договір транспорт.pdf
13 листопада 2020 18:21
довідки ст. 17.pdf
13 листопада 2020 18:21
Лист згода перс дані.pdf
13 листопада 2020 18:21
Висновок СЕС.pdf
13 листопада 2020 18:21
Довідка довкілля.pdf
13 листопада 2020 18:21
Тендерна пропозиція.pdf
13 листопада 2020 18:21
Паспорт, код директор.pdf
13 листопада 2020 18:21
Документи якості копія.pdf
13 листопада 2020 18:21
договір обладнання.pdf
13 листопада 2020 18:21
Довідка.pdf
13 листопада 2020 18:21
Виписка (оригінал та копія).pdf
13 листопада 2020 18:21
Гарантійні листи.pdf
13 листопада 2020 18:21
Довідка обладнання.pdf
13 листопада 2020 18:21
Декларація UA.30105738.D.00074-20.pdf
13 листопада 2020 18:21
Довідка працівники.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "РАДОС"

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА»

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "РАДОС"
#25522053
Рішення скасоване 562 582,80
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 14:51
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2020 20:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА»
#43888418
Рішення скасоване 699 622,20
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 14:51
ПП "РАДОС"
#25522053
Переможець 562 582,80
UAH з ПДВ
17 грудня 2020 18:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Вимога про усунення невідповідностей

16.11.2020р. відбувся електронний аукціон по відкритих торгах на закупівлю товару за кодом ДК021:2015:35110000-8-Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Півмаска фільтрувальна з клапаном) (індикатор закупівлі-UA-2020-10-29-007477-c). За результатами аукціону електронною системою закупівель визначено найбільш економічно-вигідну пропозицію приватного підприємства «Радос». Ціна остаточної пропозиції становить 562582 грн. 80 коп. (п’ятсот шістдесят дві тисячі п’ятсот вісімдесят дві гривні 80 коп.). Відповідно до ч. 9 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі» після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. При розгляді тендерної пропозиції учасника приватного підприємства «Радос» встановлено: Згідно вимог підпунктів 3.1., 3.2. пункту 3 таблиці 1 додатку 2 тендерної документації на закупівлю товару за кодом: ДК 021:2015:35110000-8-Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Півмаска фільтрувальна з клапаном) затвердженої протоколом тендерного комітету КП «Маневицький РЦ ПМСД» від 28.10.2020 року № 26 замовником встановлено кваліфікаційні критерії та перелік документів, які вимагаються для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям, а саме: 3.1. Інформація, виконана у вигляді довідки, яка надається Учасником в довільній формі. У довідці обов’язково зазначається інформація щодо фактично виконаних зобов’язань за 2 (двома) договором(ами) постачання товару(ів) за період 2019-2020 роки, що є аналогічним предмету даної процедури закупівлі, (для виконання даного критерію достатньо надання інформації за двома аналогічними договорами). 3.2. Копія(ї) аналогічного(их) договору(ів) щодо постачання товару аналогічного(их) предмету закупівлі, визначеному даною тендерною документацією (не менше двох). Копія(ї) договору(ів) надається згідно тієї інформації, яка зазначається учасником у довідці передбаченої п.3.1. Таблиці 1 Додатку 2 тендерної документації, із усіма додатками, які є невід’ємною частиною такого(их) договору(ів) та змінами, які виконані сторонами в період дії зобов’язань. У разі відсутності договору(ів), вкладених у письмовому вигляді, як виключення, може надаватись копія первинного(их) документу(ів), яким підтверджується виконання господарської операції.(у разі якщо учасник є новоутвореним - учаснику у складі тендерної пропозиції необхідно надати лист довільної форми за підписом уповноваженої особи учасника, про те що за період ведення господарської діяльності не було вкладено (або виконано) відповідних договорів; без надання інформації, яка вимагається п.3.1., 3.2., Додатку 1 тендерної документації. При цьому, учасником може надаватись інформація за частково виконаним(и) аналогічним(и) договором(ами), у разі наявності, без зазначення інформації про кінцевий строк виконання зобов’язань з боку учасника у таблиці 1 Додатку 1.1 тендерної документації. Інформація за частково виконаним(и) аналогічним(и) договором(ами) учасником надається за власним розсудом, та у разі надання – приймається до уваги замовником при розгляді пропозиції та впливає на рішення щодо відповідності кваліфікаційної вимоги щодо наявності досвіду виконання аналогічного договору). На виконання зазначених вимог учасником ПП «Радос» (далі-учасник) в складі тендерної пропозиції подано довідку № 141120-4 від 14.11.2020р. про досвід виконання аналогічних договорів. У відповідності до переліку вищевказаної довідки учасником подано договори, а саме: договір постачання №1061/18 від 09.07.2018р. укладений між ПП «Радос» та КП «Водоканал» та специфікація № 1 без дати (відсутні документи що підтверджують виконання господарської операції за договором), договір №193/18 від 13.08.2018р. укладений між ПП «Радос» та ДП «Бердянський морський торгівельний порт» (відсутні документи, що підтверджують виконання господарської операції за договором), договір поставки товару №304(3)18УК/53-121-01-18-06643 від 04.07.2018р. укладений між ПП «Радос» та ДП НАЕК «Енергоатом» ВП «Запорізька АЕС» (видаткові накладні №43 від 11.07.2018р., 60 від 26.07.2018р., 61 від 26.07.2018р., № 68 від 01.08.2018р., 69 від 15.08.2018р., 70 від 07.08.2018р., 81 від 22.08.2018р., 82 від 29.08.2018р., 85 від 31.08.2018р., 114 від 05.10.2018р., 123 від 18.10.2018р., 128 від 22.10.2018р.). Виходячи із вищенаведеного, замовником встановлено невідповідність пропозиції учасника вимогам тендерної документації вказаних у підпунктах 3.1., 3.2. пункту 3 таблиці 1 додатку 2, зокрема, учасником не подано у складі тендерної пропозиції інформаційної довідки та копій аналогічних договорів, документів що підтверджують їх фактичне виконання за період 2019-2020 років. Керуючись ч. 9 ст. 26 ЗУ «Про публічні закупівлі» замовником прийнято рішення (протокол № 27 від 19.11.2020р.) щодо виправлення учасником процедури закупівлі – ПП «Радос» невідповідностей в інформації, документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "РАДОС" #25522053

№ рішення у справі

65/39-р/к

Дата рішення у справі

14.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Документи

24 листопада 2020 17:17
Електронний підпис
24 листопада 2020 17:14
Протокол 28.pdf
16 листопада 2020 13:27
Звіт з ЄДР (зареєстровано)

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "РАДОС" #25522053

№ рішення у справі

65/39-р/к

Дата рішення у справі

14.09.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія ПівденногоМТВ

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 17 грудня 2020 18:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "РАДОС"
#25522053
562 582,80
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
01 лютого 2021 18:30
Електронний підпис укладений
28 грудня 2020 16:44
протокол 32.pdf укладений
28 грудня 2020 16:02
Договір 228.pdf укладений
28 грудня 2020 16:02

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 28 грудня 2020 — 31 грудня 2020
Сума оплати за договором: 562 582,80
UAH