Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК021:2015:35110000-8-Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Півмаска фільтрувальна з клапаном)
Очікувана вартість
734 278,00 UAH
UA-2020-10-29-007477-c ● 3dcd560f21d54d33824c295b28173bdd
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Маневицький районний центр первинної медико-санітарної допомоги" |
Код ЄДРПОУ: | 38580610 |
Місцезнаходження: | 44600, Україна , Волинська обл., Маневицький р-н, смт. Маневичі, вул. Незалежності, буд. 3 |
Контактна особа: |
Антон Приймаченко +30981159332 mrcpmsdbyx@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2020 15:50 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 05 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 листопада 2020 13:00 |
Початок аукціону: | 16 листопада 2020 13:06 |
Очікувана вартість: | 734 278,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 3 671,39 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35110000-8: Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Тендерні пропозиції повинні готуватися українською мовою.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
36063 штуки
Півмаска фільтрувальна з клапаном
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
44600, Україна, Волинська область, смт. Маневичі, вул. Незалежності буд 3
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2020
ДК 021:2015: 35110000-8 — Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2020 15:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2020 15:50 |
Титульна (1).pdf | |
29 жовтня 2020 15:50 |
Тендерна документація....doc | |
29 жовтня 2020 15:50 |
Додаток 5 до тендерної документації.docx | |
29 жовтня 2020 15:50 |
Додаток 4 до тендерної документації.docx | |
29 жовтня 2020 15:50 |
Додаток 3 до тендерної документації.doc | |
29 жовтня 2020 15:50 |
Додаток 2 до тендерної документації.doc | |
29 жовтня 2020 15:50 |
Додаток 1 до тендерної документації.docx |
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-29-007477-c.a1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ПП "РАДОС", Код ЄДРПОУ:25522053
Дата подання: 30 листопада 2020 14:31
Дата подання: 30 листопада 2020 14:31
Скарга на дії Замовника
СКАРГА
на дії Замовника
(в порядку ст.18 ЗУ «Про публічні закупівлі»)
29.10.2020 року Комунальне підприємство «Маневицький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» (код ЄДРПОУ 38580610, далі – Замовник) створило тендер №7925946 (UA-2020-10-29-007477-c) на закупівлю 35110000-8 Протипожежне, рятувальне та захисне обладнання.
24.11.2020 року оприлюднено протокол №28 від 23.11.2020 року в якому тендерний комітет Замовника прийняв рішення про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «РАДОС» (код ЄДРПОУ 25522053, далі – ПП «РАДОС»).
Підставою відхилення тендерної пропозиції ПП «РАДОС» стало те, що: 1) У електронному аукціоні учасником визначено ціну з ПДВ, 2) Запропонований товар для постачання Замовнику не підлягає звільненню від оподаткування податком на додану вартість.
Із зазначеним протоколом не погоджуємося у повному обсязі та вважаємо, що він підлягає скасуванню з огляду на наступне.
По суті скарги:
1.1 Щодо зазначення у електронному аукціоні ціни з ПДВ.
Оглянувши тендерну пропозицію дійсно вбачається, що нами було зазначено ціну з ПДВ, однак вказане є лише технічною помилкою, яка не впливає на кінцевий зміст тендерної пропозиції, що підтверджується наступними обставинами.
Відповідно до вимог ТД Замовника зазначено, що невід’ємною частиною цієї тендерної документації є: Додаток 1 до тендерної документації - Форма «Тендерна пропозиція»; Додаток 2 до тендерної документації – підтвердження відповідності учасників установленим кваліфікаційним критеріям та підставам, встановленим статтею 17 Закону, подання інших документів встановлених замовником; Додаток 3 до тендерної документації – інформація про необхідні технічні , якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічне завдання); Додаток 4 до тендерної документації – проект договору про закупівлю товару; Додаток 5 до тендерної документації - лист–згода на обробку персональних даних.
Форма «Тендерна пропозиція» (Додаток 1) передбачає, що учасник тендерної закупівлі зазначає суму з ПДВ або без ПДВ. Крім того у кінці додатку наявна примітка наступного змісту: «Увага!!* У разі надання пропозицій Учасником - неплатником ПДВ, то такі пропозиції надаються без врахування ПДВ та у графі «Загальна вартість, грн., з ПДВ» зазначається ціна без ПДВ, про що Учасником робиться відповідна позначка».
У складі тендерної пропозиції ПП «РАДОС» надало документ з назвою «Тендерна пропозиція.pdf», який за своїм змістом є Додатком 1 до ТД Замовника. У вказаному документів зазначено, що загальна вартість становить 562582,80 грн. без ПДВ. У вказаному документів зазначено, що загальна вартість становить 562582,80 грн. без ПДВ.
У складі тендерної пропозиції ПП «РАДОС» надало документ з назвою «Проєкт договору.pdf», який за своїм змістом є Додатком 4 до ТД Замовника. У пункті 3.1 вказаного документу зазначено: «Вартість Товару та загальна сума Договору з урахуванням всіх витрат становить, зборів та податків Продавця становить 562582,80 грн. без ПДВ». У вказаному документів зазначено, що загальна вартість становить 562582,80 грн. без ПДВ.
Як вбачається з рішення Замовника, вказану обставину було встановлено Замовником, тобто відомо, що ПП «РАДОС» запропонувало тендерну пропозицію саме без ПДВ. Додатково зазначаємо, що якщо визначити пропозицію ПП «РАДОС» без ПДВ, то вона у будь-якому випадку є найбільш економічно-вигідною.
Окремо слід зазначити, що заявлена цінова пропозиція ПП «РАДОС» знаходиться у межах очікуваної вартості закупівлі Замовника. Так заявлена вартість Замовником становить: 734278,00 грн. з ПДВ (з яких основна сума становить 587422,40 грн., ПДВ: 146855,60 грн.). Тобто ПП «РАДОС» запропонувало ціну, яка знаходиться у межах основної суми (Пропозиція учасника: 562582,00 грн. без ПДВ, Очікувана вартість Замовника: 587422,40 грн. без ПДВ).
Відповідно до ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі» одними із основних принципів здійснення публічних закупівель є: 2) максимальна економія, ефективність та пропорційність; 5) об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
Отже вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «РАДОС» у цій частині була неправомірно відхилена, з необґрунтованих підстав, а тому рішення Замовника, оформлене протоколом №28 від 23.11.2020 року підлягає скасуванню.
1.2 Щодо звільнення від оподаткування податком на додану вартість
Законом України від 30 березня 2020 року №540-ІХ «Про внесення змін до деяких законодавчих актів, спрямованих на забезпечення додаткових соціальних та економічних гарантій у зв'язку з поширенням коронавірусної хвороби (COVID-19)» (далі - Закон №540) викладено в новій редакції пункт 71 підрозділу 2 розділу ХХ «Перехідні положення» Кодексу. Закон №540 набрав чинності з 02 квітня 2020 року.
Згідно з новою редакцією пункту 71 підрозділу 2 розділу ХХ Кодексу тимчасово, на період, що закінчується останнім календарним днем місяця, в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), звільняються від оподаткування податком на додану вартість операції з ввезення на митну територію України та/або операції. з постачання на митній території України товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), перелік яких визначено Кабінетом Міністрів України.
У разі здійснення операцій, звільнених відповідно до цього пункту, положення пункту 198.5 статті 198 Кодексу та положення статті 199 Кодексу не застосовуються щодо таких операцій.
Норми цього пункту застосовуються до операцій, здійснених починаючи з 17 березня 2020 року.
Правові основи оподаткування податком на додану вартість встановлено розділами І, V та підрозділом 2 розділу ХХ Кодексу.
Відповідно до підпунктів «а» і «в» пункту 185.1 статті 185 Кодексу об'єктом оподаткування ПІДВ є операції платників податку з постачання товарів, місце постачання яких розташоване на митній території України, відповідно до статті 156 Кодексу, а також операції з ввезення товарів на митну територію України, відповідно до статті 186 цього Кодексу, а також операції з ввезення товарів на митну територію України.
При здійсненні операцій з постачання товарів/послуг на дату виникнення податкових зобов'язань платник податку зобов'язаний скласти податкову накладну в електронній формі з дотриманням умови щодо реєстрації у порядку, визначеному законодавством, кваліфікованого електронного підпису уповноваженої платником особи, зареєструвати її в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі - ЄРПН) у встановлений Кодексом термін та надати покупцю за його вимогою (пункти 201.1 та 201.10 статті 201 Кодексу).
У разі звільнення від оподаткування у податковій накладній робиться запис «Без ПДВ» з посиланням на відповідні пункти (підпункти), статті, підрозділи, розділи Кодексу та/або міжнародного договору, якими передбачено звільнення від оподаткування податком (пункт 201.3 статті 201 Кодексу).
Перелік товарів (у тому числі лікарських засобів, медичних виробів та/або медичного обладнання), необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій гострої респіраторної хвороби COVID-19, спричиненої коронавірусом SARS-CoV-2, які звільняються від сплати ввізного мита та операції з ввезення яких на митну територію України та/або операції з постачання яких на митній території України звільняються від оподаткування податком на додану вартість, затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 20 березня 2020 року №224 (далі - Перелік №224), яка прийнята на виконання пункту 71 підрозділу 2 розділу XX Кодексу, та доповнено постановою Кабінету Міністрів України віл 08 квітня 2020 року.
Вартість товарів, що включені до Переліку №224, повинна визначатися без ПДВ з настання дати запровадження пільги, встановленої пунктом 71 підрозділу 2 розділу XX Кодексу, відповідно до змін, внесених Законом №540, тобто з 17 березня 2020 року. Ця вимога законодавства застосовується незалежно від того, чи містять договори та первинні документи, складені на постачання таких товарів, положення щодо необхідності нарахування ПДВ, чи ні, а також незалежно від дати укладення таких договорів.
Зазначаємо, що товари, які є предметом закупівлі №7925946 (UA-2020-10-29-007477-c) віднесені до Переліку №224.
Аналогічну позицію висловлює і Державна податкова служба України (Копія відповіді інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби України додається до скарги).
Таким чином Замовник у першу чергу повинен розглядати та приймати до уваги тендерні пропозиції тих учасників, які відповідають вимогам Закону №540.
Отже вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «РАДОС» у цій частині була неправомірно відхилена, з необґрунтованих підстав, а тому рішення Замовника, оформлене протоколом №28 від 23.11.2020 року підлягає скасуванню.
1.3 Про порушення Замовником принципів закупівлі.
Ретельно ознайомившись із протоколом №28 від 23.11.2020 року вбачається, що Замовником було порушено ст.5 Закону України «Про публічні закупівлі», а саме об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі.
У протоколі №28 від 23.11.2020 року в частині «порядок денний» вказано: «Про відхилення тендерної пропозиції учасника відкритих торгів на закупівлю товару за кодом ДК 021:2015:35110000-8-Пртипожежне, рятувальне та захисне обладнання (Півмаска фільтрувальна з клапаном) (індикатор закупівлі - UA-2020-10-29-007477-c)».
Статтею 29 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено порядок розгляду та оцінки тендерних пропозицій/пропозицій.
Із системного аналізу положень ст. 29 Закону України «Про публічні закупівлі» вбачається, що Замовник у порядку денному повинен визначити питання про розгляд та оцінку тендерної пропозиції учасника, а за наслідком її розгляду прийняти рішення: відповідає / не відповідає вимогам ТД Замовника, та підлягає чи не підлягає відхиленню.
Вказане й підтверджується іншим рішенням Замовника, а саме протоколом №29 від 26 листопада 2020 року у якому в частині «порядок денний» вказано: «Про розгляд тендерної пропозиції учасника…».
Із вказаного є очевидним, що Замовник упереджено до розгляду тендерної пропозиції прийняв однозначне рішення відносно ПП «РАДОС» про відхилення тендерної пропозиції.
Відповідно до ч.4 Розділу Х «Прикінцеві та Перехідні положення» тендерний комітет планує закупівлі, складає та затверджує річний план закупівель, здійснює вибір процедури закупівлі, проводить процедури закупівель, забезпечує рівні умови для всіх учасників, об’єктивний та чесний вибір переможця.
Отже вважаємо, що тендерна пропозиція ПП «РАДОС» була неправомірно відхилена у зв’язку із порушенням Замовником принципів закупівлі, що є додатковою підставою для встановлення порушення порядку проведення процедури закупівлі, а тому рішення Замовника, оформлене протоколом №28 від 23.11.2020 року підлягає скасуванню.
Відхилення тендерної пропозиції ПП «РАДОС» призвело до неправомірного визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІРЕНА» (код ЄДРПОУ 43888418) переможцем закупівлі №7925946 (UA-2020-10-29-007477-c), а тому рішення, оформлене протоколом №29 від 26 листопада 2020 року засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Маневицький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» про визначення переможця має бути скасоване.
Так, відповідно до ст.18 Закону України «Про публічні закупівлі», ми маємо право подати скаргу до органу оскарження, що подається у формі електронного документа через електронну систему закупівель.
Виходячи з вищевикладеного та керуючись ст. 18 ЗУ «Про публічні закупівлі» і Конституцією України,-
ПРОШУ:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Встановити порушення Замовником порядку проведення процедури закупівлі по тендеру №7925946 (UA-2020-10-29-007477-c).
3. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом №28 від 23.11.2020 року засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Маневицький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» про відхилення тендерної пропозиції Приватного підприємства «РАДОС» (код ЄДРПОУ 25522053).
4. Зобов’язати Замовника скасувати рішення, оформлене протоколом №29 від 26.11.2020 року засідання тендерного комітету Комунального підприємства «Маневицький районний центр первинної медико-санітарної допомоги» про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю «ПІРЕНА» (код ЄДРПОУ 43888418) переможцем закупівлі по тендеру №7925946 (UA-2020-10-29-007477-c).
Додатки: Копія відповіді інформаційно-довідкового департаменту Державної податкової служби України.
Розгорнути
Згорнути
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 02 грудня 2020 19:44
рішення від 02.12.2020 № 22287 + лист Замовнику .pdf
Дата публікації: 02 грудня 2020 19:44
Інформація про резолютивну частину рішення від 11.12.2020 № 22986.pdf
Дата публікації: 14 грудня 2020 12:25
рішення від 11.12.2020 № 22986.pdf
Дата публікації: 16 грудня 2020 18:41
Коментар замовника щодо усунення порушення: Порушення усунуті згідно протоколу 30
Дата виконання рішення замовником: 17 грудня 2020 14:54
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ПП "РАДОС" #25522053 |
Рішення скасоване |
562 582,80
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 14:51
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2020 20:08
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ КОМПАНІЯ «ПІРЕНА» #43888418 |
Рішення скасоване |
699 622,20
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 14:51
|
|
ПП "РАДОС" #25522053 |
Переможець |
562 582,80
UAH з ПДВ
|
17 грудня 2020 18:22
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 лютого 2021 18:30
|
Електронний підпис | укладений |
28 грудня 2020 16:44
|
протокол 32.pdf | укладений |
28 грудня 2020 16:02
|
Договір 228.pdf | укладений |
28 грудня 2020 16:02
|