Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд за об’єктом: Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Буського, Золочівського та Перемишлянського районів Львівської області (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт)
Очікувана вартість
1 268 527,79 UAH
UA-2020-10-29-007224-c a8f4b69d0f6244f19c2d63726bd2c575
Відкриті торги    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Дропа Оксана Ігорівна

+380322999141 lodatenderdorogy@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент дорожнього господарства Львівської обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 43493483
Місцезнаходження: 79008, Україна , Львівська обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18
Контактна особа: Дропа Оксана Ігорівна
+380322999141
lodatenderdorogy@gmail.com
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 15:37
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2020 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 листопада 2020 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 листопада 2020 09:00
Початок аукціону: 16 листопада 2020 12:10
Очікувана вартість: 1 268 527,79 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 6 342,64 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:71520000-9: Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт


Місцезнаходження Замовника: 79008, Україна, Львівська область обл., Львів, вул. В. Винниченка, 18. Категорія замовника Департаменту дорожнього господарства Львівській обласної державної адміністрації – відповідно до п.1 ч.4. ст. 2 Закону України "Про публічні закупівлі" в новій редакції від 19.04.2020р. Мова, якою повинні готуватися тендерні пропозиції – українська
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Технічний нагляд за об’єктом: Поточний дрібний ремонт автомобільних доріг загального користування місцевого значення Буського, Золочівського та Перемишлянського районів Львівської області (ДК 021:2015 71520000-9 Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт) (Державний бюджет України)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2021
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 15:38
ТД ТН ПДР Буського_Золочівського_Пустомитівського.pdf
29 жовтня 2020 15:37
ПД ТН ПДР Буськ.pdf
29 жовтня 2020 16:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 15:46
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 15:38
ТД ТН ПДР Буського_Золочівського_Пустомитівського.pdf
29 жовтня 2020 15:37
ПД ТН ПДР Буськ.pdf

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2020-10-29-007224-c.b1
Статус:
Скасовано
Скаржник: Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович, Код ЄДРПОУ:2803010279
Дискримінаційні умови договору.
Добрий день! Умовами документації передбачено, що Учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно предмету закупівлі, зокрема довідкою за підписом керівника чи іншої уповноваженої особи учасника та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 2. Учасник включає в Довідку працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: провідний інженер технічного нагляду – не менше 1 особи та інші працівники. Дана вимога є беззаперечно дискримінаційною, оскільки провідний інженер технічного нагляду це - аналогічний сертифікований інженер технічного нагляду, що має відповідні знання, досвід та повноваження, який отримав свій сертифікат до 2016 року. Складається враження що замовник навмисно звужує коло учасників, дискимінуючи інженерів технічного нагляду що мають такіж знання і досвід, а можливо і кращі, оскільки працюють в галузі більше 5 років, проте не мають приставки «провідний». Звертаємося з вимогою усунути дану дискримінаційну вимогу. В протилежному випадку ми будемо змушені повідомити відповідні контролюючі органи!
Розгорнути Згорнути
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 16 листопада 2020 12:37

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ТОВ "СУПЕРВІЖН ГРУП" 880 000,00
UAH з ПДВ
880 000,00
UAH з ПДВ
Документи
Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович 1 000 000,00
UAH з ПДВ
1 000 000,00
UAH з ПДВ
Документи
ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ" 1 169 000,00
UAH з ПДВ
1 169 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

27 листопада 2020 11:22
Електронний підпис
27 листопада 2020 11:22
податкова довідка.PDF
26 листопада 2020 17:06
Електронний підпис
26 листопада 2020 17:06
довідка податкова.pdf
23 листопада 2020 12:21
Електронний підпис
23 листопада 2020 12:20
довідка ст.17.PDF
23 листопада 2020 12:20
Dovidka_20290652620500230576.pdf (1).p7s
23 листопада 2020 12:20
Dovidka_20290652620500230576 (1)МВС.pdf
19 листопада 2020 18:09
Електронний підпис
19 листопада 2020 18:08
відповідь на вимогу.pdf
13 листопада 2020 17:44
Електронний підпис
13 листопада 2020 16:14
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:09
Електронний підпис
12 листопада 2020 16:08
проект договору.PDF
12 листопада 2020 16:08
опис.pdf
12 листопада 2020 16:08
лист-пояснення ліцензія.PDF
12 листопада 2020 16:08
лист-згода надати кошторис.PDF
12 листопада 2020 16:08
лист-гарантія санкції.PDF
12 листопада 2020 16:08
документація повноваження.pdf
12 листопада 2020 16:08
документація обладнання.pdf
12 листопада 2020 16:08
довідка субпідряд.PDF
12 листопада 2020 16:08
довідка ст.17.PDF
12 листопада 2020 16:08
довідка витрати.PDF
12 листопада 2020 16:08
відомості про учасника.PDF
12 листопада 2020 16:08
ВИПИСКА СУПЕРВІЖН ГРУП.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 20:35
Електронний підпис
13 листопада 2020 20:26
2. ПРАЦІВНИКИ.pdf
13 листопада 2020 20:26
7.Повноваження,ІНШЕ.pdf
13 листопада 2020 20:26
4. ЛАБОРАТОРІЯ.pdf
13 листопада 2020 20:26
3. ДОСВІД.pdf
13 листопада 2020 20:26
5.Ст 17.pdf
13 листопада 2020 20:26
1. ОБЛАДНАННЯ.pdf

Публічні документи

13 листопада 2020 17:22
Електронний підпис
13 листопада 2020 17:20
Установчі_документи.7z
13 листопада 2020 17:20
техзавдання.pdf
13 листопада 2020 17:20
проект_договору.pdf
13 листопада 2020 17:20
ПРАЦІВНИКИ.7z
13 листопада 2020 17:20
погодж_договору.pdf
13 листопада 2020 17:20
МТБ.7z
13 листопада 2020 17:20
листи-пояснення.pdf
13 листопада 2020 17:20
Лаборат_догов.7z
13 листопада 2020 17:20
інформаційні довідки.pdf
13 листопада 2020 17:20
ДОСВІД.7z
13 листопада 2020 17:20
дод_4_ЛИСТИ_ГАРАНТІЇ.pdf
13 листопада 2020 17:20
довідки-згоди.pdf
13 листопада 2020 17:20
дов_субпідр_1.pdf
13 листопада 2020 17:20
дов_ст.17.pdf
13 листопада 2020 17:20
дов_бенефіц.pdf
13 листопада 2020 17:20
Гарантійні листи.pdf
13 листопада 2020 17:20
Гарант_демпінг.pdf
13 листопада 2020 17:20
відомості_учасника.pdf
13 листопада 2020 17:20
06.11.2020_дов ДФС.7z

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "СУПЕРВІЖН ГРУП"

Фізична особа підприємець Сало Юрій Володимирович

ПП "ЮЕМСІ ХОЛДИНГ"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ТОВ "СУПЕРВІЖН ГРУП"
#42188959
Переможець 880 000,00
UAH з ПДВ
20 листопада 2020 16:09
Вимога про усунення невідповідностей
до 20 листопада 2020 11:03

Вимога про усунення невідповідностей

ПОВІДОМЛЕННЯ з вимогою про усунення невідповідностей, затверджене рішенням тендерного комітету від 19.11.2020 року протокол № 332. 1. Перелік виявлених невідповідностей: -учасником в складі тендерної пропозиції надано довідку вих. № 539 від 11.11.2020 року про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, в якій не зазначено у кого орендоване офісне приміщення; - учасником в складі тендерної пропозиції не подано оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт (надання послуг) учасником, а саме від орендодавця офісного приміщення; - учасником в складі тендерної пропозиції не подано провідного інженера технічного нагляду.; - учасником в складі тендерної пропозиції подано гарантійний лист від власника залученої лабораторії, що не відповідає вимогам тендерної документації.2. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: - відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації учасник в складі тендерної пропозиції документально підтверджує наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі, зокрема довідкою за підписом керівника або іншої уповноваженої особи учасника завіреною печаткою (за наявності) та її документальним підтвердженням згідно форми, що встановлена Таблицею 1; - відповідно до п.1 Додатку 1 до тендерної документації у разі оренди/лізингу/надання послуг машин, механізмів та техніки, учасником в складі тендерної пропозиції надається оригінал листа-підтвердження від орендодавця (надавача послуг, власника, тощо) щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт (надання послуг) учасником за предметом закупівлі на весь строк надання послуг за предметом закупівлі. - відповідно до п.2 Додатку 1 до тендерної документації учасник включає в Довідку працівників відповідної кваліфікації, які є необхідними для виконання робіт (надання послуг) за предметом закупівлі відповідно до Технічної специфікації (Додаток 3) з дотриманням діючих норм і правил, а саме: провідний інженер технічного нагляду – не менше 1 особи та інші працівники. Для документального підтвердження наявності в учасника працівників та інформації, зазначеної в Довідці, такий учасник подає в складі тендерної пропозиції: - оригінали трудових книжок та/або оригінали наказів про призначення; - оригінали цивільно-правових угод з особами, що будуть задіяні учасником під час виконання договору; - також учасник в складі тендерної пропозиції подає копії кваліфікаційних сертифікатів відповідального виконавця окремих видів робіт (послуг), пов’язаних із створенням об’єкта архітектури із спроможністю виконувати роботи (послуги), пов’язані із створенням об’єктів архітектури за спеціалізацією «Технічний нагляд за будівництвом автомобільних доріг» на кожного інженера технічного нагляду за будівництвом автомобільних доріг зазначеного ним в довідці; - відповідно до п.4 Додатку 1 до тендерної документації для документального підтвердження наявності вимірювальної(-их) лабораторії(-й) Учасник повинен надати, зокрема гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей; - надати скориговану довідку про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі ; - надати оригінал листа-підтвердження від орендодавця офісного приміщення, зазначеного учасником в довідці вих. № 539 від 11.11.2020 року про наявність обладнання (техніки) та технологій, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі щодо не заперечення використання його машин, механізмів та техніки для виконання робіт (надання послуг) учасником;-надати скориговану довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт за предметом закупівлі із документальним підтвердженням наявності в учасника провідного інженера технічного нагляду відповідно до вимог тендерної документації; - надати гарантійний лист власника залученої лабораторії про те, що під час виконання робіт (надання послуг) вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт (надання послуг), що є предметом закупівлі відповідно до вимог тендерної документації.

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 20 листопада 2020 16:09

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "СУПЕРВІЖН ГРУП"
#42188959
880 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
09 січня 2023 14:20
Електронний підпис укладений
09 грудня 2022 15:55
ДУ 3 159-12.20.pdf зміни до договору
09 грудня 2022 15:46
Електронний підпис укладений
18 жовтня 2021 15:57
ДУ_2 159-12.20.PDF зміни до договору
18 жовтня 2021 15:53
Електронний підпис укладений
25 травня 2021 14:54
ДУ 1 159-12.20.PDF зміни до договору
25 травня 2021 14:48
Електронний підпис укладений
08 грудня 2020 10:31
Договір 159-12/20 укладений
08 грудня 2020 10:28

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
24 травня 2021
Дата публікації змін до договору:
25 травня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору відповідно до пункту 4 частини п'ятої статті 41 ЗУ "Про публічні закупівлі" і бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 159-12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 жовтня 2021
Дата публікації змін до договору:
18 жовтня 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Бюджетне фінансування у 2021 році
Номер договору про закупівлю: 159-12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 грудня 2022
Дата публікації змін до договору:
09 грудня 2022
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягу закупівлі з урахування фактичного обсягу видатків Замовника
Номер договору про закупівлю: 159-12/20
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 08 грудня 2020 — 31 грудня 2022
Сума оплати за договором: 315 560,19
UAH