Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій в КЗ «СДНЗ (ясла-садок) № 156» за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Поперечна, 2А та в КЗ «ДНЗ (ясла-садок) №190» за адресою: м. Кривий Ріг, м-н Сонячний, 8А
Очікувана вартість
117 656,00 UAH
UA-2020-10-29-007219-c f9df5c343486447f816d2eb4e08928cc
Спрощена закупівля    Спрощена    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Христусь Владислава Олександрівна

093-003-72-26 upov@i.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти виконкому Саксаганської районної у місті ради
Код ЄДРПОУ: 02124781
Місцезнаходження: 50071, Україна , Дніпропетровська обл., КРИВИЙ РІГ, вул. Володимира Великого, 32
Контактна особа: Христусь Владислава Олександрівна
093-003-72-26
upov@i.ua
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 29 жовтня 2020 15:36
Звернення за роз’ясненнями: до 04 листопада 2020 12:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 12 листопада 2020 00:00
Початок аукціону: 12 листопада 2020 11:22
Очікувана вартість: 117 656,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 588,28 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45340000-2: Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів


Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Категорія замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень.
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
2 послуга
Послуги з вогнезахисної обробки дерев’яних конструкцій в КЗ «СДНЗ (ясла-садок) № 156» за адресою: м. Кривий Ріг, вул. Поперечна, 2А та в КЗ «ДНЗ (ясла-садок) №190» за адресою: м. Кривий Ріг, м-н Сонячний, 8А
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2020
ДК 021:2015: 45340000-2 — Зведення огорож, монтаж поручнів і захисних засобів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Оплата наданих послуг здійснюється після фактичного надання послуг ВИКОНАВЦЕМ на підставі акту здачі-приймання наданих послуг, по мірі надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунок за виконанні послуги, здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання ЗАМОВНИКОМ бюджетних коштів на фінансування послуг на свій реєстраційний рахунок. Місцезнаходження замовника - 50071, Дніпропетровська обл., місто Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, будинок 32. Вид закупівлі - спрощена закупівля - для замовників, визначених у пунктах 1-3 частини першої статті 2 цього Закону, якщо вартість предмета закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) менше ніж 200 тисяч гривень, а робіт - 1,5 мільйона гривень. Застосовані критерії оцінки - Єдиним критерієм оцінки згідно даної процедури відкритих торгів є ціна (питома вага критерію – 100%). Категорії замовника - підприємства, установи, організації, зазначені у пункті 3 частини першої статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції - Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. Пiсляоплата 30 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%
29 жовтня 2020 15:38
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
29 жовтня 2020 15:36
Спрощена обробка конструкцій 29.10.2020.docx

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 12 листопада 2020 12:07

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Документи
ПП "МАГНЕТТО" 49 307,26
UAH з ПДВ
38 890,00
UAH з ПДВ
Документи
Дочірнє підприємство "ЗАХИСТ" 49 800,00
UAH з ПДВ
38 899,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ "ЕСКО-ІНЖИНІРІНГ" 83 551,08
UAH з ПДВ
38 900,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство" 85 000,00
UAH з ПДВ
38 940,00
UAH з ПДВ
Документи
ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС 89 366,00
UAH з ПДВ
38 947,00
UAH з ПДВ
Документи
Товариство з обмеженою відповідальністю "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА СТРОЙЛЮКС" 114 900,00
UAH з ПДВ
114 900,00
UAH з ПДВ
Документи

Публічні документи

05 листопада 2020 09:05
Електронний підпис
05 листопада 2020 08:49
регламент ДСА_1.pdf
05 листопада 2020 08:49
Проект Договору.pdf
05 листопада 2020 08:49
Наказ ДСНС.pdf
05 листопада 2020 08:49
Ліцензія ДСНС (1).pdf
05 листопада 2020 08:49
Лист_щодо ліцензії.pdf
05 листопада 2020 08:49
Лист_згода_обробка_даних.pdf
05 листопада 2020 08:49
кошторис.pdf
05 листопада 2020 08:49
копія Виписки з ЄДР.pdf
05 листопада 2020 08:49
Згода_техзавдання.pdf
05 листопада 2020 08:49
ДСА-1_2022 (2).pdf
05 листопада 2020 08:49
Довідка_субпідрядники.pdf
05 листопада 2020 08:49
Довідка_заходи довкілля.pdf
05 листопада 2020 08:49
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

10 листопада 2020 16:27
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:27
Електронний підпис
10 листопада 2020 16:24
Сертифікат ДСА-1.pdf
10 листопада 2020 16:24
Свідотство ПДВ.pdf
10 листопада 2020 16:24
РЕГЛАМЕНТ ДСА-1,2_8.04.19рік.pdf
10 листопада 2020 16:24
Протокол загальних зборів.pdf
10 листопада 2020 16:24
Ліцензія.pdf
10 листопада 2020 16:24
гарантийній термин обробки.pdf
10 листопада 2020 16:24
ВИТЯГ ЄДРПОУ_27.07.20.pdf
10 листопада 2020 16:24
Виписка ЄДРПОУ.pdf

Публічні документи

05 листопада 2020 09:06
Електронний підпис
05 листопада 2020 08:52
регламент ДСА_1.pdf
05 листопада 2020 08:52
Проект Договору.pdf
05 листопада 2020 08:52
Наказ_директор.pdf
05 листопада 2020 08:52
Лист_щодо ліцензії.pdf
05 листопада 2020 08:52
кошторис.pdf
05 листопада 2020 08:52
Копія виписка з ЄДР.pdf
05 листопада 2020 08:52
Згода_тех умови.pdf
05 листопада 2020 08:52
ДСНС_наказ.pdf
05 листопада 2020 08:52
ДСА-1_2022 (2).pdf
05 листопада 2020 08:52
Витяг з реєстру ПДВ.pdf

Публічні документи

11 листопада 2020 09:27
Електронний підпис
11 листопада 2020 09:27
Накази на керівника робіт.pdf
11 листопада 2020 09:27
Лист-гарантія щодо санкцій.pdf
11 листопада 2020 09:27
Копія_про зміну адреси.pdf
11 листопада 2020 09:27
Копія_Наказ на директора.pdf
11 листопада 2020 09:27
Копія_Виписки.pdf
11 листопада 2020 09:27
копія Сертифікат ДСА-1.pdf
11 листопада 2020 09:27
Копія наказу на ліцензію .pdf
11 листопада 2020 09:27
Копія Дозвіл.pdf
11 листопада 2020 09:27
Копія Дозвіл_1.pdf
11 листопада 2020 09:27
Копія Декларація .pdf
11 листопада 2020 09:27
Копія витяг ЄДР.pdf
11 листопада 2020 09:27
ДСА регламент.pdf
11 листопада 2020 09:27
ДСА висновок СЕС.pdf
11 листопада 2020 09:27
Довідка щодо підписанта.pdf
11 листопада 2020 09:27
Гарантійний лист .pdf
11 листопада 2020 09:27
Відомості про учасника.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПП "МАГНЕТТО"

Дочірнє підприємство "ЗАХИСТ"

ТОВ "ЕСКО-ІНЖИНІРІНГ"

Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровське спеціалізоване протипожежне підприємство"

ТОВ РОЯЛ ВЕСТ СЕРВІС

ТОВ "БФСтройлюкс"

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПП "МАГНЕТТО"
#35360336
Переможець 38 890,00
UAH з ПДВ
16 листопада 2020 09:22
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ

Учасник знаходиться у зведених відомостях АМКУ

Замовник приймає рішення про відмову учаснику в участі у процедурі закупівлі та зобов'язаний відхилити тендерну пропозицію учасника в разі, якщо учасник протягом останніх 3 років притягувався до відповідальності за вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів.

Підставою для такого рішення замовника є рішення органу Антимонопольного комітету України про визнання вчинення порушення законодавства про захист економічної конкуренції.

Будь ласка, обов'язково перевірте за цим посиланням історію оскарження рішення органу АМКУ – до вищого органу або в судовому порядку. Актуальна інформація міститься в файлі з найпізнішою датою.

ПП "МАГНЕТТО" #35360336

№ рішення у справі

60/56-р/к

Дата рішення у справі

06.06.2023

Орган АМКУ, що прийняв рішення

Адмінколегія Північного міжобласного ТВ

Документи

16 листопада 2020 09:22
Електронний підпис
16 листопада 2020 09:21
Протокол №63.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 листопада 2020 09:22

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПП "МАГНЕТТО"
#35360336
38 890,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 листопада 2020 09:22
Електронний підпис
16 листопада 2020 09:21
Протокол №63.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
31 січня 2022 13:25
Електронний підпис укладений
09 лютого 2021 10:44
ДУ №3 до договору 17СП реквізити.pdf зміни до договору
09 лютого 2021 10:43
Електронний підпис укладений
30 грудня 2020 14:44
17сп.pdf зміни до договору
30 грудня 2020 14:44
Електронний підпис укладений
11 грудня 2020 14:01
Додаткова угода №1 до Договору №17СП.pdf зміни до договору
11 грудня 2020 14:00
Електронний підпис укладений
02 грудня 2020 13:40
Договір №17СП від 30.11.2020.pdf укладений
02 грудня 2020 13:40

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
10 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
11 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі
Номер договору про закупівлю: 17СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 грудня 2020
Дата публікації змін до договору:
30 грудня 2020
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Сторони домовились подовжити строк дії Договору у зв’язку із затримкою фінансування витрат Замовника, при цьому такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Номер договору про закупівлю: 17СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 лютого 2021
Дата публікації змін до договору:
09 лютого 2021
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зміна реквізитів Замовника.
Номер договору про закупівлю: 17СП
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 листопада 2020 — 31 грудня 2021
Сума оплати за договором: 38 890,00
UAH (в тому числі ПДВ 6 481,67 UAH)