Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Нафта і дистиляти (бензин А-95, бензин А-92 та дизельне паливо по картках)
Oil and distillates (gasoline A-95, gasoline A-92 and diesel fuel on the cards)
Oil and distillates (gasoline A-95, gasoline A-92 and diesel fuel on the cards)
Очікувана вартість
4 840 000,00 UAH
UA-2020-10-29-007135-c ● 46602fb89f1a4a7c9fe6d95e267f1d86
Відкриті торги з публікацією англійською мовою
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Tender notice
Інформація про замовників
Purchasing Body
Найменування: | КП "Житомирводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03344065 |
Місцезнаходження: | 10005, Україна , Житомирська область обл., м. Житомир, вул. Чуднівська, 120 |
Контактна особа: |
Наталія Дейнекіна +380952834717 deinekina@vodokanal.zt.ua |
Додаткові контактні особи: |
Наталія Дейнекіна +380963714633 vodokanalzt@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Official name: | Zhytomyrvodokanal |
National ID: | 03344065 |
Contact point: |
Nataliia Deinekina +380952834717 deinekina@vodokanal.zt.ua |
Additional contacts: |
Наталія Дейнекіна +380963714633 vodokanalzt@ukr.net |
Інформація про процедуру
Milestones
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2020 15:32 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 30 листопада 2020 11:00 |
Початок аукціону: | 09 грудня 2020 14:28 |
Очікувана вартість: | 4 840 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 48 400,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Вид тендерного забезпечення: | Електронна гарантія |
Сума тендерного забезпечення: | 145200 UAH |
Publication date: | 29 жовтня 2020 15:32 |
Enquiries until: | 20 листопада 2020 00:00 |
Complaints submission until: | до 26 листопада 2020 00:00 |
Time limit for receipt of tenders: | 30 листопада 2020 11:00 |
Information
Estimated total value: | 4 840 000 UAH including VAT |
Minimal lowering step: | 48 400 UAH |
Minimal lowering step, %: | 1,00 % |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09130000-9: Нафта і дистиляти
Scope of the procurement
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються Учасником, викладаються українською мовою.
При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям тощо, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
У випадку, якщо документи, що вимагаються викладені іноземною мовою необхідно надати переклад українською мовою. Справжність підпису перекладача має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законом порядку.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції відповідно до умов тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
При цьому, проектна, технічна документація, а також документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям тощо, які викладені в оригіналі російською мовою, не потребують перекладу українською мовою.
У випадку, якщо документи, що вимагаються викладені іноземною мовою необхідно надати переклад українською мовою. Справжність підпису перекладача має бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законом порядку.
Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерної пропозиції відповідно до умов тендерної документації
During the procurement procedures, all documents prepared by the Bidder are presented in Ukrainian.
In this case, design, technical documentation, as well as documents confirming the participant's compliance with the qualification criteria, etc., which are set out in the original in Russian, do not require translation into Ukrainian.
If the required documents are presented in a foreign language, a translation into Ukrainian must be provided. The authenticity of the translator's signature must be notarized or legalized in the manner prescribed by law.
The size, type and conditions of providing security for the tender offer in accordance with the terms of the tender documentation
Розгорнути
Згорнути
In this case, design, technical documentation, as well as documents confirming the participant's compliance with the qualification criteria, etc., which are set out in the original in Russian, do not require translation into Ukrainian.
If the required documents are presented in a foreign language, a translation into Ukrainian must be provided. The authenticity of the translator's signature must be notarized or legalized in the manner prescribed by law.
The size, type and conditions of providing security for the tender offer in accordance with the terms of the tender documentation
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
10000 літр
Бензин А-95 по картках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10005, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Чуднівська,120
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
gasoline A-95 on the cards
CPV: 09132000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
100000 літр
Бензин А-92 по картках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10005, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Чуднівська,120
ДК 021:2015: 09132000-3 — Бензин
gasoline A-92 on the cards
CPV: 09132000-3
Період постачання:
по 31 грудня 2021
100000 літр
Дизельне паливо по картках
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
10005, Україна, Житомирська область, м.Житомир, вул.Чуднівська,120
ДК 021:2015: 09134200-9 — Дизельне паливо
diesel fuel on the cards
CPV: 09134200-9
Період постачання:
по 31 грудня 2021
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець/Замовник здійснює оплату поставленої партії Товару на протязі 14 робочих днів з дня підписання видаткових накладних. The Buyer / Customer pays for the delivered consignment of the Goods within 14 working days from the date of signing the invoices. | Пiсляоплата | 14 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
20 листопада 2020 10:45 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
20 листопада 2020 10:43 |
Додаток 1 ТД паливо ст16 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
20 листопада 2020 10:43 |
Додаток 2 ТД паливо ст 17 НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
20 листопада 2020 10:42 |
Додаток 3 ТД Паливо технічні вимоги НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
20 листопада 2020 10:42 |
Додаток 5 Паливо Тендерна пропозиція НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
20 листопада 2020 10:42 |
Додаток 6 ТД Паливо Гарантійний лист НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
20 листопада 2020 10:42 |
Додаток 7 ТД Паливо Лист-погодження ВИКЛЮЧЕНИЙ ІЗ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ.doc | |
20 листопада 2020 10:42 |
Додаток 4 ТД ПаливоПроект договору НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
20 листопада 2020 10:42 |
Перелік змін2.doc | |
20 листопада 2020 10:42 |
ТД паливо НОВА РЕДАКЦІЯ.doc | |
29 жовтня 2020 15:45 |
Перелік змін.doc |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-29-007135-c.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 18 листопада 2020 10:27
Вимога на період уточнень
З метою приведення умов тендерної документації у відповідності до вимог чинного законодавства України (в тому числі у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Цивільного кодексу України, Господарського кодексу України), керуючись умовами ЗУ «Про публічні закупівлі» просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору щодо наступного:
1.1. По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.
Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.
1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.
1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Розгорнути
Згорнути
1.1. По поліпшенню якості Товару:
Згідно п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі» істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків, перерахованих п. 5. ,ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», в тому числі :
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю.
Просимо Вас додати вказаний пункт до проекту договору.
Якість предмету закупівлі відповідає вимогам, які встановлені в даному Договорі, відповідає вимогам ДСТУ, ГСТУ та інших нормативних документів.
Зазначені зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі.
1.2. Зміни ціни на товар згідно умов, передбачених ЗУ «Про публічні закупівлі»:
Також просимо Вас внести зміни в тендерну документацію та проект договору про зміну ціни на предмет закупівлі (товар), згідно п. 5, ст. 41 ЗУ «Про публічні закупівлі», а саме:
Істотні умови договору про закупівлю не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
- збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії;
- покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
- погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг), у тому числі у разі коливання ціни товару на ринку;
- зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку зі зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування;
- зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS регульованих цін (тарифів) і нормативів, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни.
1.3. Зміна розміру відповідальності Постачальника/Учасника (відповідає умовам чинного законодавства, ст. 231 Господарського кодексу України):
Керуючись нормами ст. 231 Господарського кодексу України просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору в частині зменшення розміру відповідальності Постачальника/Учасника, та передбачити на Постачальника/Учасника наступні умови по відповідальності:
У разі порушення строків поставки товару при закупівлі товару за бюджетні кошти, Постачальник/Учасник сплачує Покупцю/Замовнику пеню у розмірі 0,1% від суми непоставленого (несвоєчасно поставленого) товару, за кожний день затримки, а за прострочення понад тридцять днів додатково стягується штраф у розмірі 7% вказаної вартості.
У разі поставки неякісного товару, Постачальник/Учасник сплачує на користь Покупця/Замовника штраф у розмірі 20% вартості неякісного товару.
1.4. Зміна істотних умов договору:
Керуючись специфікою діяльності з реалізації нафтопродуктів з використанням талонів (карток на пальне) просимо внести зміни в тендерну документацію та проект договору та передбачити наступні істотні умови за договором:
Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - документи внутрішнього обігу на отримання Товару відповідно до «Правил роздрібної торгівлі нафтопродуктами», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України № 1442 від 20.12.1997 р. Талони / скретч-картки / картки на пальне (штрих-картки) / бланки-дозволи - є товарно-розпорядчими документами на Товар, на підставі яких здійснюється видача Товару за місцем знаходження Товару (АЗС) та не є розрахунковим чи платіжним засобом.
та/або
Право власності на Товар переходить до Покупця/Замовника з моменту підписання Сторонами видаткової накладної на Товар.
та/або
Розрахунки за Товар (партію Товару) Покупець/Замовник здійснює протягом _______(______________) банківських днів з дати підписання Сторонами відповідної видаткової накладної на Товар.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
20 листопада 2020 10:38
Ваша вимога відхилена виходячи з наступного.
1. Положення щодо істотних умов договору та порядку його змін в тому числі покращення якості предмету закупівлі та зміна ціни на товар, що передбачені п. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” зазначені в проекті договору про закупівлю в розділі 11.
2. Розмір відповідальності та інші умови проекту договору встановлені відповідно до норм чинного законодавства та жодним чином не порушує його умови.
1. Положення щодо істотних умов договору та порядку його змін в тому числі покращення якості предмету закупівлі та зміна ціни на товар, що передбачені п. 5 ст. 41 Закону України “Про публічні закупівлі” зазначені в проекті договору про закупівлю в розділі 11.
2. Розмір відповідальності та інші умови проекту договору встановлені відповідно до норм чинного законодавства та жодним чином не порушує його умови.
Номер вимоги: UA-2020-10-29-007135-c.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД", Код ЄДРПОУ:42264086
Дата подання: 18 листопада 2020 11:24
Вимога
Доброго дня! Керуючись положенням ч. 1 ст. 23 ЗУ «Про публічні закупівлі», звертаємоcь до Вас з вимогою щодо усунення порушення під час проведення процедури закупівлі, допущеного в положеннях тендерної документації, а саме: Додаток 3 «ТЕХНІЧНА СПЕЦИФІКАЦІЯ» до тендерної документації характеризується дискримінаційним характером. ТД передбачено забезпечити заправку техніки Замовника на АЗС по картах у місці Житомирі на шляху до об’єктів Замовника в районах вулиць: Київської, проспекту Визволення, проспекту Миру, Покровської, Жуйко, Вітрука та с. Тетерівка, Зарічани Житомирського району, а також в наступних областях України: Житомирської, Київської, Черкаської, Дніпропетровської, Запорізької, Кіровоградська, Полтавська, Рівненської, Львівської, Вінницької. Замовник встановлює дискримінаційну умову, а саме забезпечення заправки техніки на шляху с. Тетерівка, яка суттєво обмежує коло потенційних Учасників щодо участі у торгах. З аналізу та знання ринку постачальників пального з АЗС Учасника вбачається відсутність конкуренції в межах вищенаведеної шляху від місцезнаходження Замовника до місцерозташування АЗС Учасника. Така кваліфікаційна вимога ТД, встановлена Замовником, не дає можливості іншим постачальникам добросовісно конкурувати та розраховувати на перемогу в даних торгах. Замовником не доведено доцільність/необхідність встановлення шляхів до автозаправних станцій Учасника та/або його партнерів. Дискримінаційну вимогу можливо усунути шляхом скасування положення щодо обов’язку розташування в Учасника АЗС на шляху с.Тетерівка. Відповідно до преамбули Закону України «Про публічні закупівлі» (надалі – Закон№922), метою цього Закону є забезпечення ефективного та прозорого здійснення закупівель, створення конкурентного середовища у сфері публічних закупівель, запобігання проявам корупції у цій сфері, розвиток добросовісної конкуренції. Відповідно до ч. 1 ст. 3 Закону №922, закупівлі здійснюються за такими принципами: добросовісна конкуренція серед учасників, максимальна економія та ефективність, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій, запобігання корупційним діям і зловживанням. Відповідно до ч. 3 ст. 5 Закону №922, замовник не може встановлювати дискримінаційні вимоги до учасників. Відповідно до ч. 4 ст. 22 Закону №922, тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників. Враховуючи вищевикладене, дії Замовника в частині встановлення зазначених вище умов ТД порушують вимоги абз. 5 ч. 1 ст. 3, ч. 3 ст. 5 та ч. 4 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі», якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Учасника, пов’язані з участю у закупівлі. Посилаючись на зазначені вище обставини, просимо членів тендерного комітету усунути порушення та внести зміни до тендерної документації! Дякуємо!
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
20 листопада 2020 10:34
Ваша вимога задоволена та в тендерну документацію будуть внесені відповідні зміни
Протокол розгляду тендерних пропозицій
Переглянути / друкувати протокол
розгляду тендерних пропозицій з інформацією про підстави відхилення PDF ●
HTML
Дата публікації
: 02 грудня 2020
Найменування: | КП "Житомирводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03344065 |
Місцезнаходження: | 10005, Україна, Житомирська область обл., м. Житомир, вул. Чуднівська, 120 |
Учасник | Документи | Рішення | Додатково |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
|
ПП "ОККО КОНТРАКТ" | Документи |
Допущено до аукціону
Документи
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 02 грудня 2020 09:02
|
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 грудня 2020 14:49
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" |
4 789 600,00
UAH з ПДВ
|
4 741 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ПП "ОККО КОНТРАКТ" |
4 795 900,00
UAH з ПДВ
|
4 747 200,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ВОГ КАРД" #42264086 |
Переможець |
4 741 200,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 10:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 червня 2022 08:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 лютого 2022 14:07
|
Допугода 10 паливо.pdf | зміни до договору |
21 лютого 2022 14:03
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 лютого 2022 16:37
|
Допугода 9 паливо.pdf | зміни до договору |
03 лютого 2022 16:35
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 січня 2022 15:44
|
Допугода 8 Продовження.pdf | зміни до договору |
05 січня 2022 15:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 листопада 2021 10:45
|
Додаткова угода 7 Бензин та ДП.pdf | зміни до договору |
24 листопада 2021 10:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 жовтня 2021 15:25
|
Допугода 6 Бензин ДП.pdf | зміни до договору |
29 жовтня 2021 15:24
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 липня 2021 16:33
|
Доп угода 5 бензин дп.pdf | зміни до договору |
12 липня 2021 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 червня 2021 09:54
|
Доп угода 4.pdf | зміни до договору |
22 червня 2021 09:53
|
Електронний підпис | зміни до договору |
12 березня 2021 11:41
|
Допугода 3 Паливо.pdf | зміни до договору |
12 березня 2021 11:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 лютого 2021 16:18
|
Допугода 2 Бензин, ДП.pdf | зміни до договору |
19 лютого 2021 16:18
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 лютого 2021 11:15
|
Додаткова угода 1 паливо.pdf | зміни до договору |
04 лютого 2021 11:13
|
Електронний підпис | укладений |
31 грудня 2020 15:01
|
Договір паливо.pdf | укладений |
31 грудня 2020 15:00
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 03 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 04 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку без збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | К03Т212 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 лютого 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку |
Номер договору про закупівлю: | К03Т212 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 березня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 березня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | К03Т212 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 18 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | К03Т212 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 липня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 12 липня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку. |
Номер договору про закупівлю: | К03Т212 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 жовтня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 29 жовтня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку. Така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, |
Номер договору про закупівлю: | К03Т212 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 листопада 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 24 листопада 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку. Така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | К03Т212 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 грудня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 січня 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Дія договору про закупівлю продовжена на строк, достатній для проведення процедури закупівлі на початку наступного року в обсязі, що не перевищує 20 відсотків суми, визначеної в початковому договорі про закупівлю, укладеному в попередньому році |
Номер договору про закупівлю: | К03Т212 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 03 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | К03Т212 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 17 лютого 2022 |
Дата публікації змін до договору: | 21 лютого 2022 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у зв'язку з коливанням ціни такого товару на ринку. Така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | К03Т212 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |