Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015 – 31530000-0 – Частини до світильників та освітлювального обладнання (Освітлювальне обладнання)
Очікувана вартість
30 000,00 UAH
UA-2020-10-29-005747-c ● 5299818b07574faaba7d35c0de83b31c
Спрощена закупівля
Спрощена
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ЗДОЛБУНІВСЬКЕ" ЗДОЛБУНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ РІВНЕНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 37992989 |
Місцезнаходження: | 35701, Україна , Рівненська обл., Здолбунів, Рівненська обл., місто Здолбунів, вул. Шкільна, буд. 40 Рівненської області |
Контактна особа: |
Коба Наталія Валеріївна 0365224040 kp.zdolb@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2020 14:25 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 04 листопада 2020 14:15 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 листопада 2020 14:15 |
Початок аукціону: | 10 листопада 2020 15:29 |
Очікувана вартість: | 30 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 150,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:31530000-0: Частини до світильників та освітлювального обладнання
Категорія учасника: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 шт.
ДК 021:2015 – 31530000-0 – Частини до світильників та освітлювального обладнання (Освітлювальне обладнання)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2020
ДК 021:2015: 31530000-0 — Частини до світильників та освітлювального обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування закупівлі. Місцевий бюджет. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
29 жовтня 2020 14:24 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
29 жовтня 2020 14:24 |
Додаток 4 проєкт Договору освітлювальне обладн.docx | |
29 жовтня 2020 14:24 |
Оголошення спрощена освітлювальне обл..doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Еквівалент
Дата подання: 29 жовтня 2020 15:17
Дата відповіді: 30 жовтня 2020 09:49
Чи розглядаєте аналоги інших торгових марок?
Відповідь: Доброго дня!
На Ваше звернення щодо розгляду аналогів інших торгових марок повідомляємо, що Додатком 2 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено: «Примітка: У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». При пропозиції учасника еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі всі характеристики читати з виразом «не менше ніж». Посилання на конкретну марку або виробника в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено з метою звернення уваги Учасників на форми та зовнішній вигляд даного Товару. Еквівалент запропонований Учасником, незалежно від торгової марки, повинен бути рівнозначним, рівноцінним Товару за своїми характеристиками; еквівалент може бути взаємозамінним при досягненні того ж самого або кращого результату.
Вимоги до предмету закупівлі зазначені в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлені із врахуванням специфіки подальшого використання.
На Ваше звернення щодо розгляду аналогів інших торгових марок повідомляємо, що Додатком 2 «Технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі» до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено: «Примітка: У разі посилання у викладеній інформації на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип у найменуваннях за предметом закупівлі, джерело його походження або виробника, - слід вважати в наявності вираз «або еквівалент». При пропозиції учасника еквіваленту зазначеного товару за предметом закупівлі всі характеристики читати з виразом «не менше ніж». Посилання на конкретну марку або виробника в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі зазначено з метою звернення уваги Учасників на форми та зовнішній вигляд даного Товару. Еквівалент запропонований Учасником, незалежно від торгової марки, повинен бути рівнозначним, рівноцінним Товару за своїми характеристиками; еквівалент може бути взаємозамінним при досягненні того ж самого або кращого результату.
Вимоги до предмету закупівлі зазначені в Додатку 2 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі встановлені із врахуванням специфіки подальшого використання.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2020-10-29-005747-c.c1
Статус:
Відхилено
Учасник: ПП "Светолюкс-Николаев", Код ЄДРПОУ:30397329
Дата подання: 15 листопада 2020 19:36
Відхилення пропозиції
Ми, ПП "Светолюкс-Николаев" не згодні з відхиленням нашої пропозиції за результатами електронного аукціону на закупівлю UA-2020-10-29-005747-c, а саме :
1. ПП "Светолюкс-Николаев" надав документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника спрощеної закупівлі щодо підпису документів пропозиції , а саме рішення на створення ПП "Светолюкс-Николаев", наказ про призначення та довідку , що директор Добрушкін Михайло Едуардович має право підписувати будь-які документи стосовно діяльності підприємства.
2. ПП "Светолюкс-Николаев" надав довідку складену в довільній формі щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону України « Про публічні закупівлі» довідка Вих. № 06/11-10 від 06.11.2020р.
3. Документи які складені в довільній формі, а саме Лист-гарантія, Лист про застосування із захисту довкілля та ЛИСТ-ЗГОДА НА ОБРОБКУ, ВИКОРИСТАННЯ ТА ДОСТУП ДО ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ мають обов’язкові реквізити у шапці зверху. У ТД не вказано, що учаснику обов’язково треба у кожному документі вказувати реєстраційний номер та дату складання.
4. Скан копія видаткових накладних надано у повному обсязі так як у аналогічному договорі товар постачається по заявкам .
Розгорнути
Згорнути
1. ПП "Светолюкс-Николаев" надав документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника спрощеної закупівлі щодо підпису документів пропозиції , а саме рішення на створення ПП "Светолюкс-Николаев", наказ про призначення та довідку , що директор Добрушкін Михайло Едуардович має право підписувати будь-які документи стосовно діяльності підприємства.
2. ПП "Светолюкс-Николаев" надав довідку складену в довільній формі щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону України « Про публічні закупівлі» довідка Вих. № 06/11-10 від 06.11.2020р.
3. Документи які складені в довільній формі, а саме Лист-гарантія, Лист про застосування із захисту довкілля та ЛИСТ-ЗГОДА НА ОБРОБКУ, ВИКОРИСТАННЯ ТА ДОСТУП ДО ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ мають обов’язкові реквізити у шапці зверху. У ТД не вказано, що учаснику обов’язково треба у кожному документі вказувати реєстраційний номер та дату складання.
4. Скан копія видаткових накладних надано у повному обсязі так як у аналогічному договорі товар постачається по заявкам .
Рішення замовника: Вимога відхилена
16 листопада 2020 12:35
Шановний Учаснику!
Надаємо додаткову аргументацію стосовно причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, згідно поданої вимоги:
1. «Щодо надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника спрощеної закупівлі щодо підпису документів пропозиції , а саме рішення на створення ПП "Светолюкс-Николаев", наказ про призначення та довідку , що директор Добрушкін Михайло Едуардович має право підписувати будь-які документи стосовно діяльності підприємства» – щодо даного питання приносимо свої вибачення, оскільки документи дійсно в наявності.
2. «Щодо надання довідки складеної в довільній формі щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» довідка Вих. № 06/11-10 від 06.11.2020р.» – повідомляємо, що дана довідка підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у спрощеній закупівлі передбачених частиною 1 статті 17 Закону (п.п. 6,11,12,13), однак в ній відсутня інформація щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону.
3. «Щодо документів які складені в довільній формі, а саме Лист-гарантія, Лист про застосування із захисту довкілля та ЛИСТ-ЗГОДА НА ОБРОБКУ, ВИКОРИСТАННЯ ТА ДОСТУП ДО ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ мають обов’язкові реквізити у шапці зверху. У ТД не вказано, що учаснику обов’язково треба у кожному документі вказувати реєстраційний номер та дату складання» – повідомляємо, що в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено вимоги до документів, які складаються Учасником, а саме «Документи, які складаються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника; назву виду документа (не зазначають на листах); дату складання; реєстраційний номер (індекс); текст документа та підпис уповноваженої особи Учасника»;
4. «Щодо скан-копій видаткових накладних надано у повному обсязі так як у аналогічному договорі товар постачається по заявкам» – повідомляємо, що зобов’язання за Договором про закупівлю товарів від 12.03.2019 року 971/Д33-19 становить 1653304,44 грн з ПДВ (Один мільйон шістсот п’ятдесят три тисячі триста чотири грн. 44 коп. з ПДВ), однак згідно скан-копій видаткових накладних зобов’язання виконані лише на суму 272031,36 грн. з ПДВ (Двісті сімдесят дві тисячі тридцять одна грн. 36 коп. з ПДВ).
Надаємо додаткову аргументацію стосовно причин невідповідності Вашої пропозиції умовам, визначеним в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, та вимогам до предмета закупівлі, згідно поданої вимоги:
1. «Щодо надання документів, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника спрощеної закупівлі щодо підпису документів пропозиції , а саме рішення на створення ПП "Светолюкс-Николаев", наказ про призначення та довідку , що директор Добрушкін Михайло Едуардович має право підписувати будь-які документи стосовно діяльності підприємства» – щодо даного питання приносимо свої вибачення, оскільки документи дійсно в наявності.
2. «Щодо надання довідки складеної в довільній формі щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону України «Про публічні закупівлі» довідка Вих. № 06/11-10 від 06.11.2020р.» – повідомляємо, що дана довідка підтверджує відсутність підстав для відмови в участі у спрощеній закупівлі передбачених частиною 1 статті 17 Закону (п.п. 6,11,12,13), однак в ній відсутня інформація щодо підтвердження відсутності підстав, передбачених абзацом 1 частини 2 статті 17 Закону.
3. «Щодо документів які складені в довільній формі, а саме Лист-гарантія, Лист про застосування із захисту довкілля та ЛИСТ-ЗГОДА НА ОБРОБКУ, ВИКОРИСТАННЯ ТА ДОСТУП ДО ПЕРСОНАЛЬНИХ ДАНИХ мають обов’язкові реквізити у шапці зверху. У ТД не вказано, що учаснику обов’язково треба у кожному документі вказувати реєстраційний номер та дату складання» – повідомляємо, що в Додатку 1 до оголошення про проведення спрощеної закупівлі зазначено вимоги до документів, які складаються Учасником, а саме «Документи, які складаються Учасником в довільній формі, повинні мати такі обов’язкові реквізити: назву Учасника; назву виду документа (не зазначають на листах); дату складання; реєстраційний номер (індекс); текст документа та підпис уповноваженої особи Учасника»;
4. «Щодо скан-копій видаткових накладних надано у повному обсязі так як у аналогічному договорі товар постачається по заявкам» – повідомляємо, що зобов’язання за Договором про закупівлю товарів від 12.03.2019 року 971/Д33-19 становить 1653304,44 грн з ПДВ (Один мільйон шістсот п’ятдесят три тисячі триста чотири грн. 44 коп. з ПДВ), однак згідно скан-копій видаткових накладних зобов’язання виконані лише на суму 272031,36 грн. з ПДВ (Двісті сімдесят дві тисячі тридцять одна грн. 36 коп. з ПДВ).
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "БАСАЛКЕВИЧ БОГДАН ВАДИМОВИЧ" #2985413951 |
Відхилено |
21 500,00
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2020 15:17
|
|
ПП "Светолюкс-Николаев" #30397329 |
Відхилено |
23 711,52
UAH з ПДВ
|
13 листопада 2020 16:06
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відхилення всіх пропозицій