Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Код ДК 021:2015 – 09120000-6 Газове паливо (Природний газ) (місцевий бюджет)
Очікувана вартість
572 050,00 UAH
UA-2020-10-29-005696-c ● 10660f6767264d569bd087a8efb6236a
Відкриті торги
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальний заклад "Вищетарасівський психоневрологічний інтернат" Дніпропетровської обласної ради" |
Код ЄДРПОУ: | 36729839 |
Місцезнаходження: | 53564, Україна , Дніпропетровська обл., с. Вищетарасівка, Томаківський р-н, вул. Шкільна, 23 |
Контактна особа: |
Наталя Семенюк +380686277561,+380986334731 internat20@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 29 жовтня 2020 14:22 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 листопада 2020 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 листопада 2020 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 листопада 2020 18:00 |
Початок аукціону: | 17 листопада 2020 14:11 |
Очікувана вартість: | 572 050,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 860,25 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:09120000-6: Газове паливо
Детальну інформацію викладено у Тендерній документації
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
85000 метр кубічний
Природний газ (мова, якою пивині готуватися тендерні пропозиції - українська)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
53564, Україна, Дніпропетровська область, c.Вищетарасівка Томаківського району, вул. Шкільна, буд. 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
01 січня 2021
—
31 грудня 2021
ДК 021:2015: 09120000-6 — Газове паливо
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Оплата здійснюється відповідно п.IV Договору на постачання природного газу (додаток № 6) Тендерної документації | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 листопада 2020 13:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 листопада 2020 13:23 |
Перелік змін.docx | |
04 листопада 2020 13:23 |
Тендерна документація газ нова редакція.docx | |
03 листопада 2020 13:59 |
Перелік змін.docx |
04 листопада 2020 13:26 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 листопада 2020 13:23 |
Перелік змін.docx
|
|||||||||
04 листопада 2020 13:23 |
Тендерна документація газ нова редакція.docx
|
|||||||||
03 листопада 2020 13:59 |
Перелік змін.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Скріншот
Дата подання: 29 жовтня 2020 14:34
Дата відповіді: 02 листопада 2020 09:44
В документації є вимога «Скрін-шот з монітору постачальника, який підтверджує, те що постачальник має статус сумлінного платника». На екрані що має бути зображено ? Яка програма ? Звідки має бути ця інформація, яке її джерело ?
Відповідь: Дана інформація розміщена на інформаційній платформі
Екологічний аудит
Дата подання: 29 жовтня 2020 14:35
Дата відповіді: 02 листопада 2020 09:45
В документації є вимога «Висновок за результатами екологочного аудиту виданий не раніше 2020 року». Ким конкретно має бути виданий цей висновок ? Прошу надати чіткий перелік
Відповідь: Висновок від екологічного аудитора
ISO
Дата подання: 29 жовтня 2020 14:38
Дата відповіді: 02 листопада 2020 09:46
Шановний Замовник ! Так як документація не містить вимог, які би стримували демпінг цін і велика кількість учасників-махінаторів цим скористаються, то прошу вимагати від учасників сертифікат ISO 9001:2015, а також ISO 14001:2015, також ISO 45001:2018, ISO 50001:2018. Це дасть змогу надійним учасникам взяти участь в тендері і укласти договір з висококваліфікованим суб’єктом газового ринку і не допустити участі тендерних махінаторів. Прошу внести зміни в документацію. Дякую
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний запитувач! Ми, як замовники, вирішуємо, які саме документи вимагати від учасників. Ваша пропозиція щодо вимоги від учасників сертифікатів ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018 та ISO 50001:2018, може бути розцінено іншими потенційними учасниками як дискримінаційна та призведе до звуження кола учасників, що є грубим порушення чинного законодавства, у зв’язку з чим зміни до тендерної документації вносити не будемо.
питання
Дата подання: 02 листопада 2020 10:00
Дата відповіді: 03 листопада 2020 13:51
Просимо виключити дану вимогу : "Гарантійний лист що учасник здійснює постачання природного газу на підставі договорів постачання природного газу, що укладаються зі споживачами, у тому числі побутовими споживачами відповідно до вимог статті 12 Закону України «Про ринок природного газу» та чинних Правил постачання природного газу" так як закупівля не стосується побутових споживачів
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо п.п. 1.2. п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» буде внесено зміни в тендерній документації
питання про мову
Дата подання: 02 листопада 2020 10:28
Дата відповіді: 02 листопада 2020 12:21
Шановний Замовнику! Відповідно до ст. 21 Закону України «Про публічні закупівлі» оголошення про проведення відкритих торгів повинно містити обов’язкову інформацію, у т.ч. про мову (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції.
Стосовно мови повідомляємо, що інформацію необхідно надати безпосередньо в оголошенні про проведення відкритих торгів. Не надання інформації про мову в оголошенні про закупівлю вважається порушенням, що може привести до проведення моніторингу закупівлі Держаудитслужбою та відміни процедури закупівлі.
Просимо внести зміни у відповідності до діючого законодавства України, а саме ст. 21. Додатково повідомляємо, що відповіді на вимоги та питання необхідно надавати вчасно, без порушення строків, що також являється автоматичним індикатором ризиків.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В електронній системі рядок про мову не передбачено тому ми пропишемо інформацію про мову біля назви предмету закупівлі.
питання по договору
Дата подання: 02 листопада 2020 14:00
Дата відповіді: 03 листопада 2020 13:53
Шановний Замовнику! Повідомляємо, що 1 вересня 2020 року набула чинності Постанова НКРЕКП №1611 від 26.08.2020 року. Вказаною Постановою внесено зміни до Кодекс газотранспортної системи України, щодо розміру велечини корегування небалансів. Відповідно станом на сьогодні у випадку позитивного або негативного небалансу допустиме відхилення розраховується щоденно та = 3% від обсягу природного газу поданого на точках входу (виходу) за винятком віртуальної торгової точки до газотранспортної системи у відповідну газову добу. У зв'язку з чим просимо привести п 2.5. Проекту договору у відповідність до діючого законодавства та викласти в наступній редакції: «2.5. Обсяг споживання природного газу споживачем у розрахунковому періоді не повинен перевищувати підтверджений обсяг природного газу. Допускається відхилення споживання обсягу природного газу протягом розрахункового періоду в розмірі ± 3 % від підтвердженого обсягу природного газу.»
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо п 2.5. Додатку 6 до тендерної документації «Проект договору на постачання природного газу» буде внесено зміни в тендерній документації
Вимоги ТД
Дата подання: 03 листопада 2020 17:40
Дата відповіді: 04 листопада 2020 12:50
Шановний Замовнику ! Ви вимагаєте: Оригінал чи засвідчену підписом уповноваженої особи та відбитком печатки учасника (у разі ії використання) чинного договору із оператором газорозподільних мереж на виконання робіт з припинення (обмеження) газопостачання на 2020 рік (на період поставки предмета закупівлі).Але період поставки протягом 2021 року. Прошу внести відповідні зміни у ТД.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: В абзац 17 п.п. 1.2. п.1 Розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації буде внесено зміни
питання щодо дискримінаційної вимоги
Дата подання: 04 листопада 2020 17:45
Дата відповіді: 06 листопада 2020 10:52
В Розділі 5. Оцінка тендерної пропозиції пункт 3 Інша інформація вимагається: «3.13. Надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію ЗУ «Про Санкції», та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції». Відповідно до ч.1 ст. 5 Закону України «Про Санкції»: «Пропозиції щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій виносяться на розгляд Ради національної безпеки та оборони України Верховною Радою України, Президентом України, Кабінетом Міністрів України, Національним банком України, Службою безпеки України». Тобто Служба безпеки України є тільки одним із декількох субєктів ініціації застосування, скасування та внесення змін до санкцій і відповідно інформація надана СБУ не може бути вичерпною і остаточною. ч.2 та ч.3 ст.5 Закону України «Про Санкції» передбачає, що: Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо іноземної держави або невизначеного кола осіб певного виду діяльності (секторальні санкції), передбачених пунктами 1-5, 13-15, 17-19, 25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України, вводиться в дію указом Президента України та затверджується протягом 48 годин з дня видання указу Президента України постановою Верховної Ради України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту прийняття постанови Верховної Ради України і є обов’язковим до виконання. Рішення щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій щодо окремих іноземних юридичних осіб, юридичних осіб, які знаходяться під контролем іноземної юридичної особи чи фізичної особи-нерезидента, іноземців, осіб без громадянства, а також суб’єктів, які здійснюють терористичну діяльність (персональні санкції), передбачених пунктами 1-21, 23-25 частини першої статті 4 цього Закону, приймається Радою національної безпеки та оборони України та вводиться в дію указом Президента України. Відповідне рішення набирає чинності з моменту видання указу Президента України і є обов’язковим до виконання. Як видно з вищенаведеного Служба безпеки України не є органом, який примайє рішення про застосування, скасування та внесення змін до санкцій. Ідентифікаційні дані осіб до яких застосовуються санкції зазначаються в додатках до рішень Ради національної безпеки і оборони України., які опубліковані на офіційних сайтах органів державної влади України та є у відкритому доступі: Рішення РНБО України від 14 травня 2020 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (cанкцій)», яке введено в дію Указом Президента України від 14 травня 2020 року № 184/2020 (в додатках перелік фізичних та юридичних осіб до яких застосовані санкції) знаходяться за посиланням: https://www.president.gov.ua/documents/1842020-33629. Рішення РНБО України від 21 червня 2018 року «Про застосування та внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (санкцій)» Введено в дію Указом Президента України від (21 червня 2018 року № 176/2018 (в додатках перелік фізичних та юридичних осіб до яких застосовані санкції) знаходяться за посиланням: https://www.president.gov.ua/documents/1762018-24362. Рішення РНБО України від 28 квітня 2017 року «Про застосування, скасування і внесення змін до персональних спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів (cанкцій)», яке введено в дію Указом Президента України від 15 травня 2017 року № 133/2017 (в додатках перелік фізичних та юридичних осіб до яких застосовані санкції) знаходяться за посиланням: https://www.president.gov.ua/documents/1332017-21850 Законом України «Про публічні закупівлі» (Нова редакції від 19.04.2020, підстава - 114-IX) не передбачено подання в складі тендерної пропозиції «листа з цетрального управління СБУ щодо застосування Закону України «Про санкції», так само Закони України «Про Санкції» (Редакція від 19.04.2020, підстава - 114-IX) та «Про Службу безпеки України» (Редакція від 28.04.2020, підстава - 361-IX) не визначають такий лист як підтвердження наявності або відсутності санкцій щодо особи. Крім того, Розділом IV Закону України «Про Службу безпеки України» (Редакція від 28.04.2020, підстава - 361-IX) взагалі не передбачено повноваження служби безпеки щодо надання інофрмації (у формі довідок, гарантійних листів тощо.) з приводу застосування, скасування та внесення змін до санкцій. Виходячи з вищенаведеного, вимога Замовника в частині необхідності подання у складі тенедрної пропозиції «Надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію ЗУ «Про Санкції», та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції» є незаконним, так як вимога подання такої інформації не передбачена чинним законодаством України щодо публічних закупівель. На підставі вищевикладеного вимагаємо: виключити вимогу подання «Надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України про те, що Служба безпеки України у межах своєї компетенції не розглядає діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію ЗУ «Про Санкції», та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції» як таку, що не відповідає чинному законодавству України. У випадку ігнорування нашої вимоги ми будемо звертатися зі скаргою до Антимонопольного комітету України згідно ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (Нова редакції від 19.04.2020, підстава - 114-IX)
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо надання відповідної інформації з Центрального управління Служби безпеки України не є дискримінаційною, оскільки для Замовника, як бюджетної установи, що фінансується з місцевого бюджету, неприпустимі втрати або неефективне використання бюджетних коштів. Зазначене може бути забезпечено укладенням договору із надійним Учасником, який надає підтвердження надійності майбутньої співпраці з ним за результатами тендеру. Також зазначаємо, що дану інформацію ми як Замовник перевірити у відкритих реєстрах та базах даних України не можемо, оскільки відсутній реєстр, який надає можливість перевірити діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію Закону України «Про Санкції» та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції». Додатково зазначаємо, що в Учасників є можливість з початку оголошення закупівлі звертатися до відповідних органів з метою отримання підтверджуючих документів. Учасники торгів мають можливість отримання відповідної інформації від Уповноважених органів і законодавство також не встановлює обмежень Замовнику щодо зазначення та надання відповідних документів у складі тендерної пропозиції Учасників, окрім вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. А запитувана інформація не міститься у вільному доступі, що унеможливлює перевірити її Замовником без надання відповідного листа Учасником від уповноваженого органу у складі тендерної пропозиції.
Також Вами не доведено та необґрунтовано, яким чином вимога стосовно надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України є дискримінаційною та унеможливлює подання даного документу в складі тендерної пропозиції.
Отже, нами не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині дискримінації Учасників, а також вимога, передбачена п.3 розділом 5 «Оцінка тендерної пропозиції» не є такою, що не відповідає чинному законодавству України, тому в Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги Учасника.
Також Вами не доведено та необґрунтовано, яким чином вимога стосовно надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України є дискримінаційною та унеможливлює подання даного документу в складі тендерної пропозиції.
Отже, нами не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині дискримінації Учасників, а також вимога, передбачена п.3 розділом 5 «Оцінка тендерної пропозиції» не є такою, що не відповідає чинному законодавству України, тому в Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги Учасника.
питання щодо виключення дискримінаційної вимоги
Дата подання: 05 листопада 2020 09:59
Дата відповіді: 06 листопада 2020 11:03
Шановний Замовнику! Під час підготовки пропозиції встановлена наявність положень, що суперечать принципам, які покладені в природу процедури закупівлі, зокрема, принципам встановленим у ст. 5 Закону України «Про публічну закупівлю», - добросовісна конкуренція серед учасників; максимальна економія, ефективність та пропорційність; відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель; недискримінація учасників та рівне ставлення до них; об’єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі/спрощеної закупівлі; запобігання корупційним діям і зловживанням. Так, вимога «Скрін-шот з монітору постачальника, який підтверджує, те що постачальник має статус сумлінного платника» – пряма дискримінація учасників. Дискримінаційними вважаються вимоги, яким можуть відповідати лише один або декілька учасників. Таким чином, у інших Постачальників, в тому числі й нас не має технічної можливості надати «Скрін-шот з монітору постачальника, який підтверджує, те що постачальник має статус сумлінного платника» так як ми являємось новоствореним підприємство й маємо на меті проводити свою діяльність сумлінно. Тому виникає необґрунтована перевага над одним з конкурентів. Вдаючись до таких критеріїв Ви безпосередньо порушуєте Закон України «Про публічні закупівлі».
Тому просимо виключити дану вимогу для надання можливості участі у Вашій закупівлі
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Відповідно до ч.3 ст. 22 Закону України «Про публічні закупівлі» тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Вимога щодо надання відповідної інформації з Центрального управління Служби безпеки України не є дискримінаційною, оскільки для Замовника, як бюджетної установи, що фінансується з місцевого бюджету, неприпустимі втрати або неефективне використання бюджетних коштів. Зазначене може бути забезпечено укладенням договору із надійним Учасником, який надає підтвердження надійності майбутньої співпраці з ним за результатами тендеру. Також зазначаємо, що дану інформацію ми як Замовник перевірити у відкритих реєстрах та базах даних України не можемо, оскільки відсутній реєстр, який надає можливість перевірити діяльність учасника закупівлі як таку, що підпадає під дію Закону України «Про Санкції» та що Службою Безпеки України відносно учасника не надано пропозицій Раді національної безпеки і оборони України, щодо застосування, скасування та внесення змін до санкцій у порядку, передбаченому ЗУ «Про Санкції». Додатково зазначаємо, що в Учасників є можливість з початку оголошення закупівлі звертатися до відповідних органів з метою отримання підтверджуючих документів. Учасники торгів мають можливість отримання відповідної інформації від Уповноважених органів і законодавство також не встановлює обмежень Замовнику щодо зазначення та надання відповідних документів у складі тендерної пропозиції Учасників, окрім вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. А запитувана інформація не міститься у вільному доступі, що унеможливлює перевірити її Замовником без надання відповідного листа Учасником від уповноваженого органу у складі тендерної пропозиції.
Також Вами не доведено та необґрунтовано, яким чином вимога стосовно надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України є дискримінаційною та унеможливлює подання даного документу в складі тендерної пропозиції.
Отже, нами не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині дискримінації Учасників, а також вимога, передбачена п.3 розділом 5 «Оцінка тендерної пропозиції» не є такою, що не відповідає чинному законодавству України, тому в Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги Учасника.
Також Вами не доведено та необґрунтовано, яким чином вимога стосовно надання інформації з Центрального управління Служби безпеки України є дискримінаційною та унеможливлює подання даного документу в складі тендерної пропозиції.
Отже, нами не порушено вимоги Закону України «Про публічні закупівлі» в частині дискримінації Учасників, а також вимога, передбачена п.3 розділом 5 «Оцінка тендерної пропозиції» не є такою, що не відповідає чинному законодавству України, тому в Замовника відсутні підстави для задоволення вимоги Учасника.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2020-10-29-005696-c.b1
Статус:
Порушення усунуто
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ", Код ЄДРПОУ:34933742
Дата подання: 23 листопада 2020 12:19
Дата подання: 23 листопада 2020 12:19
Порушення законодавства в сфері публічних закупівель
Встановити порушення процедури закупівлі за номером UA-2020-10-29-005696-c
Рішення Органу оскарження:
Задоволено
Прийнято до розгляду: 25 листопада 2020 20:03
рішення від 25.11.2020 № 21852.pdf
Дата публікації: 25 листопада 2020 20:02
інформація про резулятивну частину рішення від 07.12.2020 №22601.pdf
Дата публікації: 08 грудня 2020 12:26
рішення від 07.12.2020 № 22601.pdf
Дата публікації: 10 грудня 2020 21:54
Коментар замовника щодо усунення порушення: 11.12.2020 року замовником скасовано рішення про відхилення тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «ЕКОТЕХНОІНВЕСТ» та визнано його переможцем за процедурою закупівлі ДК 021:2015: 09120000-6 Газове паливо (Природний газ) з метою усунення порушень.
Дата виконання рішення замовником: 11 грудня 2020 09:53
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 листопада 2020 14:50
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Документи |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" |
467 500,00
UAH з ПДВ
|
467 500,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" |
530 400,00
UAH з ПДВ
|
526 998,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ АС |
527 000,00
UAH з ПДВ
|
527 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Товариство з обмеженою відповідальністю "Дніпропетровськгаз збут" |
560 790,05
UAH з ПДВ
|
560 790,05
UAH з ПДВ
|
Документи |
ТОВ "ЕНЕРДЖІ ТРЕЙД ГРУП" |
561 000,00
UAH з ПДВ
|
561 000,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Рішення скасоване |
467 500,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 08:09
|
|
ТОВ "УКР ГАЗ РЕСУРС" #41427817 |
Рішення скасоване |
526 998,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 08:09
|
Учасник знаходиться у зведених
відомостях АМКУ |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕКОТЕХНОІНВЕСТ" #34933742 |
Переможець |
467 500,00
UAH з ПДВ
|
11 грудня 2020 09:45
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 серпня 2021 09:11
|
додаткова угода № 12.PDF | укладений |
13 серпня 2021 09:01
|
додаткова угода № 11.PDF | укладений |
13 серпня 2021 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 червня 2021 15:45
|
Додаткова угода 10.PDF | зміни до договору |
07 червня 2021 15:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 травня 2021 09:39
|
Додаткова угода № 9.PDF | зміни до договору |
31 травня 2021 09:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 травня 2021 15:38
|
Додаткова угода № 8.PDF | зміни до договору |
27 травня 2021 15:36
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 травня 2021 11:11
|
Додаткова угода № 7.PDF | зміни до договору |
05 травня 2021 10:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 квітня 2021 09:24
|
Додаткова угода № 6.PDF | зміни до договору |
19 квітня 2021 09:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 квітня 2021 13:46
|
Додаткова угода № 5.PDF | зміни до договору |
02 квітня 2021 13:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 січня 2021 16:28
|
Додаткова угода № 4.PDF | зміни до договору |
28 січня 2021 16:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 січня 2021 14:32
|
Додаткова угода № 3.PDF | зміни до договору |
26 січня 2021 14:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 січня 2021 13:51
|
Додаткова угода № 2.PDF | зміни до договору |
25 січня 2021 13:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 січня 2021 11:39
|
Додаткова угода № 1.PDF | зміни до договору |
22 січня 2021 11:27
|
Електронний підпис | укладений |
24 грудня 2020 09:17
|
Договір.PDF | укладений |
24 грудня 2020 09:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 22 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 3.2. розділу 3 Договору в наступній редакції: "3.2 "ціна за 1 куб. метр природного газу без урахування ПДВ становить 5,04121 грн, ПДВ становить 1,00824 грн, всього з урахуванням вартості послуги доступу до потужності та ПДВ становить 6,04945 грн" |
Номер договору про закупівлю: | В2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 25 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 3.2. розділу 3 Договору в наступній редакції: "3.2 "ціна за 1 куб. метр природного газу без урахування ПДВ становить 5,54483 грн, ПДВ становить 1,10897 грн, всього з урахуванням вартості послуги доступу до потужності та ПДВ становить 6,65379 грн" |
Номер договору про закупівлю: | В2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 26 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 3.2. розділу 3 Договору в наступній редакції: "3.2 "ціна за 1 куб. метр природного газу без урахування ПДВ становить 6,09875 грн, ПДВ становить 1,21975 грн, всього з урахуванням вартості послуги доступу до потужності та ПДВ становить 7,31850 грн" |
Номер договору про закупівлю: | В2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 січня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 28 січня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 3.2. розділу 3 Договору в наступній редакції: "3.2 "ціна за 1 куб. метр природного газу без урахування ПДВ становить 6,70800 грн, ПДВ становить 1,34160 грн, всього з урахуванням вартості послуги доступу до потужності та ПДВ становить 8,04960 грн" |
Номер договору про закупівлю: | В2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 02 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 3.2. розділу 3 Договору в наступній редакції: "3.2 "ціна за 1 куб. метр природного газу без урахування ПДВ становить 7,37810 грн, ПДВ становить 1,47562 грн, всього з урахуванням вартості послуги доступу до потужності та ПДВ становить 8,85374 грн" |
Номер договору про закупівлю: | В2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 19 квітня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 3.2. розділу 3 Договору в наступній редакції: "3.2 "ціна за 1 куб. метр природного газу без урахування ПДВ становить 7,9683 грн, ПДВ становить 1,59366 грн, всього з урахуванням вартості послуги доступу до потужності та ПДВ становить 9,56196 грн" |
Номер договору про закупівлю: | В2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 05 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 05 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 3.2. розділу 3 Договору в наступній редакції: "3.2 "ціна за 1 куб. метр природного газу без урахування ПДВ становить 8,52605 грн, ПДВ становить 1,70521 грн, всього з урахуванням вартості послуги доступу до потужності та ПДВ становить 10,23126 грн" |
Номер договору про закупівлю: | В2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 27 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 3.2. розділу ІІІ Договору в наступній редакції: "3.2 "Ціна за 1 куб. метр природного газу без урахування податку на додану вартість становить 9,2081 гривень, податок на додану вартість становить 1,84162 гривень, всього з урахуванням вартості послуги доступу до потужності та податок на додану вартість становить 11,04972 гривень.". |
Номер договору про закупівлю: | В2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 8 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 травня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 31 травня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти пункт 3.2. розділу ІІІ Договору в наступній редакції: "3.2 "Ціна за 1 куб. метр природного газу без урахування податку на додану вартість становить 10,0368 гривень, податок на додану вартість становить 2,00736 гривень, всього з урахуванням вартості послуги доступу до потужності та податок на додану вартість становить 12,04416 гривень.". |
Номер договору про закупівлю: | В2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 червня 2021 |
Дата публікації змін до договору: | 07 червня 2021 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дмовилися внести наступні зміни та доповнення до Договору: Розділ І Договору доповнити пунктом 1.5.; Розділ ІІІV "ПОРЯДОК ЗМІНИ ПОСТАЧАЛЬНИКА" викласти в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | В2021 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 10 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | 24 грудня 2020 — 17 липня 2021 |
Сума оплати за договором: |
437 914,05
UAH (в тому числі ПДВ 72 985,68 UAH)
|
Причини розірвання договору: | У зв'язку з різкою зміною кон'юктури ринку природного газу Постачальник не зможе постачати Споживачу природний газ по ціні Договору, без нанесення збитків товариству. |